DaRealRenzel schreef op zondag 3 april 2022 @ 20:07:
Maverick heeft de concentratiemelding opgesteld, en mogelijk meegeholpen aan de koopovereenkomst, echter dat laatste is niet ergens duidelijk uit te halen.
De concentratiemelding heb ik hier liggen, en is opgesteld op briefhoofd van Maverick.
De concentratiemelding is niet door de ACM gepubliceerd.
Daarmee bedenk ik dat ik nog steeds geen bericht van de GE heb over dat document concentratiemelding.
Eneco meende dat nl. aan mijn dossier te hebben toegevoegd, maar voegde 2x het concentratie
besluit toe. Ongetwijfeld per ongeluk.
Nu nog maar weer bij de GE aan de bel getrokken.
Overigens op zijn zachtst gezegd merkwaardig dat de concentratiemelding aan de ACM is gedaan op briefpapier van Maverick. Is de melding toevallig óók ondertekend door Maverick, al dan niet 'in opdracht'?
Overigens interessant fragmentje in de ACM's '
Spelregels_bij_Concentratiezaken' :
51. In concentratiezaken geldt geen verplichting tot terinzagelegging van het onderliggende dossier en ontwerpbesluit. De desbetreffende bepalingen uit de Awb zijn niet van toepassing op het concentratietoezicht. Uit de parlementaire geschiedenis van de Mw blijkt dat het uitdrukkelijk de bedoeling van de wetgever is dat onderliggende dossiers van concentratieprocedures gedurende de voorbereidingsprocedure van het te nemen besluit niet openbaar zijn. [voetnoot 14]
Dit geldt zowel voor dossiers in de meldingsfase als in de vergunningsfase.
wél openbaar zijn.
[
Voor 48% gewijzigd door
PJW9779 op 03-04-2022 22:01
]