Als ik al antwoord krijg want in het Collect4U mailtje staat:
Ook telefonisch heb je aan Collect4U vrij weinig.
Ik ben het niet eens met het genoemde bedrag, als ik per e-mail mijn redernatie opstuur schort dit de 16 dagen termijn op?
- Nee
Kun je aangeven of ik binnen 16 dagen bericht terug heb zodat ik alsnog kan betalen?
- Dit kunnen wij niet garanderen maar wij streven naar een reactie binnen 5 werkdagen.
Kun je aangeven wat het wettelijke rente percentage is zoals in de mail staat?
- Dit weet ik niet uit mijn hoofd, dit zal ik moeten opzoeken ...
Klopt het dat er naast de wettelijke incassokosten en de nog onbekende rente er geen andere kosten bijkomen?
- Dit klopt.
Weten jullie of er een nieuwe eindafrekening onderweg is?
- Nee, voor deze vragen moet u bij de curator zijn
Kunnen jullie uitleggen hoe jullie aan deze cijfers komen?
- Gekregen van de curator, als u hierover vragen hebt moet u bij de curator zijn
Vooral de laatste twee antwoorden zijn intressant. @PJW9779
Ter info: Ook al staat er onderaan de mail specifiek Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij enkel per mail te bereiken via vordering@collect4u.nl heeft Collect4U een keuzemenu voor Welkom Energie klanten opgezet. Ik nodig iedereen uit om het nummer te draaien en een keuze te maken.
Om in de footer nog even contactgegevens te delen:Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij enkel per mail te bereiken via vordering@collect4u.nl
Ik zal dit bericht straks bijwerken ...Wij zijn te bereiken via:
T. 085 0640 183
E. vordering@collect4u.nl
Ook telefonisch heb je aan Collect4U vrij weinig.
Ik ben het niet eens met het genoemde bedrag, als ik per e-mail mijn redernatie opstuur schort dit de 16 dagen termijn op?
- Nee
Kun je aangeven of ik binnen 16 dagen bericht terug heb zodat ik alsnog kan betalen?
- Dit kunnen wij niet garanderen maar wij streven naar een reactie binnen 5 werkdagen.
Kun je aangeven wat het wettelijke rente percentage is zoals in de mail staat?
- Dit weet ik niet uit mijn hoofd, dit zal ik moeten opzoeken ...
Klopt het dat er naast de wettelijke incassokosten en de nog onbekende rente er geen andere kosten bijkomen?
- Dit klopt.
Weten jullie of er een nieuwe eindafrekening onderweg is?
- Nee, voor deze vragen moet u bij de curator zijn
Kunnen jullie uitleggen hoe jullie aan deze cijfers komen?
- Gekregen van de curator, als u hierover vragen hebt moet u bij de curator zijn
Vooral de laatste twee antwoorden zijn intressant. @PJW9779
Ter info: Ook al staat er onderaan de mail specifiek Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij enkel per mail te bereiken via vordering@collect4u.nl heeft Collect4U een keuzemenu voor Welkom Energie klanten opgezet. Ik nodig iedereen uit om het nummer te draaien en een keuze te maken.
[ Voor 70% gewijzigd door Joyous-P op 22-02-2022 13:07 ]