De eindafrekening zal de factuur zijn. Kijkende naar het geposte screenshot staat daar een weggelakte vervaldatum, geen idee dus wat die datum is, maar die informatie lijkt in ieder geval aangeleverd.Loading2000 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:46:
[...]
Maar is de factuur/eindrekening wel vervallen?
Staat er op de eindafrekening een betaaldatum of vervaldatum?
Naar mijn weten zouden de het bedrag van de eindafrekening incasseren van de rekening, maar hebben ze dit nagelaten. Dan is dit toch gewoon een eerste factuur?
Bovendien moet de eindafrekening ook wel kloppen, pas dan kan je gaan incasseren.
En je kan natuurlijk verrekenen als je bv. nog recht meent te hebben om de welkomstbonus.
Dan is er een geschil over de vordering en dient het incassotraject opgeschort te worden totdat dat geschil beslecht is.
Rest ben ik met je eens, maar geen idee of dat bij deze poster van toepassing is, dat zal diegene zelf moeten bepalen. Ik geef enkel aan dat het schrijven lijkt te voldoen aan de wettelijke vereisten. Wat de poster daar mee doet is aan hem natuurlijk, maar negeren zou ik bijvoorbeeld niet doen.