ik ben ook vervroegd over gestapt naar Greenchoice (overstap was al in gang gezet maar datum stond op 1-12). Ben hun zeer dankbaar want het kost ze geld natuurlijk, dus sympathiek dat ze het toch hebben gedaan . Eneco heeft zonder vragen of morren de eindafrekening opgemaakt.rikvb schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:19:
Ik heb inmiddels mijn eindnota binnen van eneco. Ik ben daar van 1 tot 2 november klant geweest en ben ze blijkbaar ruim 10 euro schuldig. Heb verder nergens op gereageerd qua mails van hun, maar me gewoon per 2 november ergens anders aangemeld (datum vervroegd e.d.). Dacht ik meld het even hier gezien de angst die bij sommigen nog leeft over dit onderwerp. Had ergens ook niet anders verwacht, een commercieel bedrijf als Eneco zit ook niet te wachten op indivuele rechtzaken/disputen/lange mailwisselingen met losse klanten, dan is je marge zo weg.
De meterstanden kloppen perfect met wat Domoticz heeft uitgelezen van de slimme meter (stand 00:00 's nachts).
91 euro voor 3 dagen... Kun je nagaan wat het gekost zou hebben als ik de volle maand had moeten blijven, laat staan als ik geen nieuw contract had gehad. Wij zijn echt aan een kleine ramp ontsnapt.
Ik "bespaar" overigens wel 100 euro boete die ik anders aan Welkom had moeten betalen. Maar ik heb nog wel paar honderd tegoed van ze dus faillissement was toch niet echt gewenst (plus dat ik het andere mensen niet gun die echt voor afschuwelijke bedragen de boot in gaan).