Vaak bu'j te bang!
Lijkt mij sterk dat hij zich inhoudt om dat te voorkomen; die gaat er voorbij bij de eerste mogelijkheid.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
Ham wil er ook niet te vroeg voorbij, want dan heeft Max de ruimte om te pitten voor FL.
wontcachme schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:30:
Nu die doos met spijkers uit de cockpit gooien Max
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V3Gi2pwA51Z3dXdsmp9IMaQc.jpg?f=user_large)
Cloud ☁️
Ik denk dat er inderdaad nog iets gaat komen... Ik geloof echt niet dat er niets meer gaat gebeurenVuvuzela schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
Ham een ronde aan het opladen/afkoelen?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
-
Jouw 7 ronden heeft HAM niet gehaaldSinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
Als je spieren zou krijgen van billenknijpen, kraak ik inmiddels walnoten met gemak...
Lege fles zoeken
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Boordradio of goede inschatting van wat HAM zou zeggen?Justevo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
He's quick, cant get close
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja jammer, hij was wel weer even de smaakmaker deze race
Als je gaat pissen en Hamilton wint, dan is minstens 60% van dit forum boos op je
Dit was ook precies de reden dat VER voor de undercut ging!Bart-Willem schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
Wat we vergeten is dat Verstappen in de beginfase ook Hamilton niet voorbij kon komen terwijl 'ie wel sneller was.
Ik vertrouw Lewis voor geen meter. Die gaat zo Hammertimen ben ik bang....
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Vind ik helemaal prima, vind het niet erg er naast te zitten hoor
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij spaart voor toeslaan in de laatste ronden, wordt het voor Max ook lastig om voor de snelste raceronde te gaanSR8 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:32:
Niet te vroeg juichen jongens. Mercedes zei direct na de pitstop van HAM, het gaat om de laatste 3 ronden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zover met succes, nog 3 rondenDoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
Max heeft om die reden rondes lang zijn bandjes "gespaard".
Kimi in het gras.
Met HAM'S geluk krijgt Max nog een klapband of zoWaah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
Met HAM'S geluk laat max ze vallen op zijn eigen gaspedaal
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Heb intussen al een watermeloen laten knappen.SinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
Als je spieren zou krijgen van billenknijpen, kraak ik inmiddels walnoten met gemak...
Verwijderd
Yeah maar minder topsnelheid.Bart-Willem schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
Wat we vergeten is dat Verstappen in de beginfase ook Hamilton niet voorbij kon komen terwijl 'ie wel sneller was.
Radiozerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:32:
[...]
Boordradio of goede inschatting van wat HAM zou zeggen?
Vettel in de punten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is die niet allang voorbij gekomen?Cass Casey schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:33:
Ik heb nog “Er naar toe is één ding, er voorbij is een ander” vrij op mijn bingo kaart. Ik heb goede hoop nog.
I served in a company of heroes.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Flickr PSN ID= cheironnl
Hamilton bereid zijn slotoffensief voor.Yonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:31:
HAM kwakkelt, valt terug naar 1.8.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
PSN: xMaurice93
Houd je muis maar boven de sluit knop van het topic als HAM nog inhaaltDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:33:
Hamilton gaat nu sneller. Die is nu aan het deployen geweest.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dan heb je zitten slapenCass Casey schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:33:
Ik heb nog “Er naar toe is één ding, er voorbij is een ander” vrij op mijn bingo kaart. Ik heb goede hoop nog.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Vet kreeg de puntjes.. Bot rijd een paar posities naar voren.Jolke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:34:
BOT punten cadeau gekregen van zijn landgenoot RAI.
electra aan het sparen voor zoLasmibalsingh schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:34:
[...]
Hamilton bereid zijn slotoffensief voor.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die strijd tussen Ferrari en McLaren de laatste tijd? nogal ja.

Eens met het laatste, zeer oneens met het eersteArjan90 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:35:
Heerlijk! Het maakt me niet eens uit wie er wint, zo hoort het seizoen en de race te verlopen
www.steamloco.info
GoT, de beste bron van uw F1-vermaakJolke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:36:
Ik weet niet of ik de stream ga volgen of hier op GoT...
HAM mocht willen dat het zo makkelijk wasMaurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:35:
Hamilton heeft dit uitgekiend hoor! Hij kan niet meer naar binnen nu.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |