De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Het is andersom. Dit doet hij al 5 rondes. Hij is het gat aan het managensjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:36:
Max vraagt om de rondetijd van Lewis... Die zal dus zo wel wat sneller gaan.
Maar perez mist net wat pace voor p2 ben ik bang
[ Voor 32% gewijzigd door d0s op 24-10-2021 21:37 ]
Hoop het.Jackson6 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:36:
Volgens mij heeft Max het helemaal onder controle.
Gat lijkt stabiel. Dus hopelijk goed banden managen. En kijken hoe Ham blijft rijden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Binnen hoeveel seconden moet je zitten voor een undercut?Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:36:
Vermoed dat ze straks met Checo nog een keer een undercut op Lewis willen proberen.
Om zijn rondetijd op die van Lewis aan te passen zodat hij het gat kan managen.
"When you grow up your heart dies"
Is Perez ook niet gewoon banden managen?Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:36:
Vermoed dat ze straks met Checo nog een keer een undercut op Lewis willen proberen.
Lijkt aardig te lukken. Lijkt op gecontroleerd cruisen.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Managen om 6 seconde ervoor rijden is volgens mij het doel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik zou groot voorstander zijn van het Push to Pass principe van de indycar. Gewoon een vast aantal seconde per race meer motorvermogen, en kies zelf maar wanneer. Maakt het veel eerlijker (zowel aanvallend als verdedigend te gebruiken en op = op) en leuker om te kijken.HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:36:
[...]
Bedoel je ook stoppen met DRS of veranderen? Als je het echt spannend wilt maken, maar je alles gewoon gelijk en niet zo oneerlijk als nu.
Ja, maar betwijfel of die serie er ooit zou zijn gekomen als Libery Global geen eigenaar was geworden.ricardo246 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:34:
[...]
Iemand van mijn werk vliegt van NY naar Texas voor deze pot door Drive to survive
2 a 3 seconde ongeveer. Je pakt een seconde of anderhalf op de inlap en een seconde of anderhalf op de outlap.Harry Nak schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Binnen hoeveel seconden moet je zitten voor een undercut?
Ze hebben toch een overtake button hier?chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Ik zou groot voorstander zijn van het Push to Pass principe van de indycar. Gewoon een vast aantal seconde per race meer motorvermogen, en kies zelf maar wanneer. Maakt het veel eerlijker (zowel aanvallend als verdedigend te gebruiken en op = op) en leuker om te kijken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat wordt een radiomessage om in te lijstencheiron schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:38:
Alonso wordt gek in 3-2-1...
Verwijderd
Harde band is altijd al een betere band voor Mercedes geweest, zolang hij het kan managen niks aan de hand.Cowamundo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:39:
Ham kruipt toch wel dichterbij..
erutangiS

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Regie heeft alle tijd , boring race so farHollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:39:
Wat een (live) battles allemaal, die hadden andere regies zeker gemist.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het gerucht gaat dat hij zo bij de Mercedes crew gaat pitten om Hamilton zijn pitstop op te houden
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Banden managen, meer kan ik er niet van maken.Yonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:40:
Wat is PER aan het doen? Rijdt een compound zachter ...
Jasiggy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:40:
Belachelijk als Alonso die plek mag behouden.
Ik denk dat het idee was om druk te zetten op Ham. Maar Per is langzamer op geel helaas.Yonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:40:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze kunnen extra batterij vermogen gebruiken inderdaad, maar dat lijkt nergens voldoende te zijn om echt mee in te halen. Als je er een DRS achtige snelheid mee creëert komt je al verder.
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af …Yonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:40:
Haters everywhere but I don’t really care
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij gaat zijn gelijk halen.
Maar is dit niet gewoon F1 kijken? De top 3 staat redelijk vast en er zijn veel regels.ricardo246 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:40:
[...]
Regie heeft alle tijd , boring race so far
Ben allang blij dat het spannender is geworden dit seizoen.
PSN: xMaurice93
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Klein verschil, Kimi had nog banden op de kerbs, Alonso ging echt een km te buiten omdat ie veel te weinig afremde.........dutchgio schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:41:
Mooi die FIA radio ook, als Raikkonen geen straf krijgt kan Alonso het ook.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
erutangiS
Inderdaad, 5.0 nog maarMaurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
Lewis is de snelheid wat aan het opvoeren.
Paars in S1. Even de banden oproken.Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
En Kimi werd buiten de baan geduwd door Alonso en deed z'n best op de baan te blijven.siggy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
[...]
Klein verschil, Kimi had nog banden op de kerbs, Alonso ging echt een km te buiten omdat ie veel te weinig afremde.........
Daar had Alonso geen last van in z'n eigen inhaalactie
Dat zou wel heel vlot zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
En Max vragen ze net voor zijn voorvleugel afstelling. Nog een paar ronden denk ik en dan gaan ze weer komen.
'Maar hij mag toch ook gewoon een ijsje? Waarom krijg ik dan geen ijsje?'
Tenminste zo komt het bij mij over.
Halve seconde in 2 laps, valt allemaal nog wel mee. We zijn inmiddels al bijna op de helftMaurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zeker nog nooit een race gekeken.ricardo246 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:40:
[...]
Regie heeft alle tijd , boring race so far
Eerst deel veel actie, middendeel settelt het veld zich en weinig actie, het laatste deel komt er weer meer actie. Dat is bij praktisch elke race nog zo geweest... Wat mij betreft zijn er geen echt saaie races.
Ik gok dat ze rond ronde 30 gaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
En Max vragen ze net voor zijn voorvleugel afstelling. Nog een paar ronden denk ik en dan gaan ze weer komen.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Niet online
12 + een paar ronden is toch aardig. Het lijkt hier gewoon een twee stopper te zijn.
Verwijderd
Is dat niet heel erg snel? Het is de hardste band.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
Button heeft wel eens een race gewonnen met 6 pitstops, alles is mogelijk.
Als Hamilton z'n banden op rookt en Max niet, dan doet hij het toch goed? Zolang de undercut maar afgedekt wordt is het nog prima.Malfunctions schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:43:
Max moet iets beter gaan managen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van harte of ..?DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:44:
Alonso heeft hem terug gegeven!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Angry Spanish noisesdglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:44:
Alonso exploding
Alpine FIA Radio - "Is it okay to overtake off the track?" - Michael Masi: "No, it's not okay"
Beeeeeeeeeeeeeeep...
Waren alleen maar piepjes...?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
- DaniëlWW2
- Niet online
Je moet nu alleen wel aan een potentiële undercut van Hamilton gaan denken.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Edit: leek erger dan het was.
[ Voor 26% gewijzigd door HollowGamer op 24-10-2021 21:47 ]
PSN: xMaurice93
Kimi werd naast de baan "geduwd" omdat Kimi besloot er naast te blijven zitten terwijl dat offtrack was.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:42:
[...]
En Kimi werd buiten de baan geduwd door Alonso en deed z'n best op de baan te blijven.
Daar had Alonso geen last van in z'n eigen inhaalactie
Als de witte lijn een betonnen muur was dan was Kimi daar niet geweest en had hij eerder geremd.
Fernando heeft logischerwijs gewoon gelijk maar dat gaat hij niet krijgen, omdat de organisatie graag de regels definieert tijdens de race en niet ervoor.
How do you save a random generator ?
Codetaal.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:45:
Max begint al over zijn achterbanden. Dit gaat echt geen een stopper worden denk ik.
Hoop van niet natuurlijk.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Eén stopper geloof ik ook nooit in. Maar om halverwege de race al naar je 2e stop te gaan is te vlot.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:45:
Max begint al over zijn achterbanden. Dit gaat echt geen een stopper worden denk ik.
15 op wit gereden nu, 11 op geel.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 24-10-2021 21:47 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |