Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15

Voorwoord

Allereerst van harte welkom in het iPad Mini (6e generatie, 2021) topic! In dit topic kunnen alle zaken, die niet specifiek te herleiden zijn naar iPadOS, besproken worden en mogen ervaringen gedeeld worden.

Voor het softwareplatform iPadOS is een apart topic beschikbaar. Gelieve dan ook software-gerelateerde ervaringen en/of vragen in dat topic plaatsen.

Ben je op zoek naar een ander iPad model? Klik dan op een van de volgende linkjes om bij de juiste topics uit te komen. iPad, iPad Air en iPad Pro.

Verder: problemen en specifieke vragen horen thuis in een eigen topic. Dit maakt het makkelijker voor andere mensen met hetzelfde probleem om de oplossing te vinden of te delen. Daarnaast worden de discussies daardoor veel overzichtelijker. Er lopen dan immers niet meerdere discussies door elkaar.

Feedback m.b.t. de inhoud van dit topic, bijbehorend bij dit forum, kan in iOS feedback besproken worden.

Als laatste. Heb je opmerkingen, vragen, suggesties of feedback? Stuur mij dan (bij voorkeur) een privébericht via Tweakers, of vermeld @robcoenen in je reactie op dit topic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3A-PkjHvPNNtB526eDOoRUDCBBc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ih8pqNGpPSotAigRrdoF06P.png?f=fotoalbum_large

Wat is er nieuw?

• Groter 8,3-inch Liquid Retina-display
  • Verkrijgbaar in 4 kleuren
  • A15 Bionic-chip
  • USB-C poort
  • 5G
  • Vernieuwde camera's
  • Ondersteuning Apple Pencil 2

Specificaties

• 8,3"Liquid Retina-display met True Tone
  • A15 Bionic-chip met Neural Engine
  • Tot 256 GB
  • 12‑MP groothoekcamera
  • 12-MP Ultragroothoek­camera aan de voorkant
  • USB‑C-connector
  • 5G
  • Compatibel met Apple Pencil (2e generatie)
  • Compatibel met Bluetooth-toetsen­borden
De volledige technische specificaties zijn hier terug te vinden.

Prijzen

iPad Wi-Fi
€559,00 64GB
€729,00 256GB
iPad Wi-Fi + Cellular
€729,00 64GB
€899,00 256GB

Vergelijken

De verschillende iPad modellen en formaten kunnen via deze link vergeleken worden met elkaar.

Overige

Klik hier voor het officiële persbericht vanuit Apple.
Klik hier om het toestel aan te schaffen (verwijst naar Apple's eigen webshop).

[ Voor 31% gewijzigd door robcoenen op 15-09-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:22
Prijzen iPad mini

iPad Wi-Fi
€559 | 64GB
€729 | 256GB

iPad Wi-Fi + LTE
€729 | 64GB
€899 | 256GB

Bron: https://www.apple.com/nl/ipad-mini/

[ Voor 51% gewijzigd door TechFox op 14-09-2021 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-07 21:55
Mooi apparaat maar wel aan de prijs helaas.

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-07 11:26
Erg blij dat er toch een is aangekondigd, heb hem meteen besteld.

Dat er geen FaceID op zit verbaasde me wel. Aan de andere kant, een iPad unlock je wat bewuster om mee aan de slag te gaan dan een iPhone, die je af en toe snel uit je zak trekt om een blik te werpen. Bij een telefoon is het dus meer van belang om snel beschikbaar te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-07 16:42

NSG

Je weet niks!

Ik baal toch wel dat het instapmodel niet met 128GB komt of überhaupt de optie beschikbaar is. Maar voor de rest toch wel zo goed als zeker dat deze mijn Mini 2 gaat vervangen, nu eerst een video-review afwachten.

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:29
@Payton welke heb je besteld?

Ik twijfel tussen 64GB en 256GB, en wel of geen 5G. :+ Uiteraard balen dat de instap geen 128GB is.

[ Voor 20% gewijzigd door Safaci op 15-09-2021 09:34 ]

• Payton
Ook al vind ik de prijs die Apple vraagt voor wat meer opslag belachelijk, toch maar de 256GB-versie. Ik koop de 6 omdat ik verwacht dat ik er erg lang mee kan doen, dan is 64GB denk ik te weinig. Ik merk dat ik op mijn iPad 2019 met 32GB soms al tegen de limiet aanhik. Dan heb ik er wat spelletjes op staan, maar doe ik nooit iets met bv video offline opslaan.

Dus 256GB leek me eigenlijk de enige zinnige optie. Samen met de Smart Folio vond ik het dan al een aardig dure grap worden. 5G leek mij niet zo zinvol. Ik zit niet vaak in het OV, en ik verwacht niet dat dat op korte termijn verandert. Voor die paar keer slinger ik wel een hotspot aan.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
idd 256GB besteld incl pen. 64GB (vooral vanwege OS / basis apps) is gewoon echt te weinig. Doen ze goed bij Apple ;).

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
€729 voor de iPad mini met 256GB, dan kan je toch beter een iPad air halen? Of bijleggen voor de iPad pro…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

d.castello schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:41:
€729 voor de iPad mini met 256GB, dan kan je toch beter een iPad air halen? Of bijleggen voor de iPad pro…
Nee, want die zijn groter..

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 13:31

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Had vooraf best m'n zinnen gezet op dit apparaatje. Leuk voor "erbij" en in m'n tas overal mee te nemen. Maar deze prijs vind ik daar net even iets te hoog voor. Even in de gaten houden of reviews me misschien overtuigen.

Fotonerd

• ex87
  • Laatst online: 10-07 10:44
Heb al jaren de combi Pro (2018) / Mini (2019, en daarvoor de oudere) en vind het ideaal. Pro in de huiskamer, en voor reizen als privé laptop, mini in bed voor YouTube en om bladen op te lezen.

Deze mini brengt de 2 ontwerpen heerlijk dicht bij elkaar, ben benieuwd hoe vaak ik mijn Pro nog gebruik als die binnen komt vrijdag.

Ben voor de 256 gb space gray gegaan, en die soort gele hoes, stuur me oude mini terug en krijg daardoor $225 korting.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-07 11:30
Kijk, dat is nog eens een mooie!
Ik heb de Mini 2019 toen die in aanbieding was met Black Friday gehaald en zou hem zo willen inruilen voor dit nieuwere model. Zie dat Apple er maar €155 voor geeft... Iemand tips?

[ Voor 11% gewijzigd door Locolau op 15-09-2021 19:32 ]

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:17
Locolau schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:16:
Kijk, dat is nog eens een mooie!
Ik heb de Mini 2019 toen die in aanbieding was met Black Friday gehaald en zou hem zo willen inruilen voor dit nieuwere model. Zie dat Apple er maar €155 voor geeft... Iemand tips?
Tweakers Vraag en aanbod, krijg je een veel betere prijs voor

• ultimateharry
  • Laatst online: 14:57

ultimateharry

Team Slayer:-)

Ga de Ipad Mini 2 van mijn dochter vervangen door de Mini 6, echt een mooie upgrade.
Zit alleen ook te dubben over 64gb vs 256gb opslag. Prijsverschil is toch wel substantieel.

Nu komt ze best redelijk uit met de 32gb van de Mini 2, vooral Minecraft, Netflix en wat educatieve apps. En soms maakt ze wat foto's en filmpjes in en rond het huis.

Maar stel dat ze op een gegeven moment bijvoorbeeld meer foto's en video's op hogere kwaliteit wil gaan maken (camera is natuurlijk veel beter), of andere interesses krijgt, dan twijfel ik een beetje.

Iemand een advies?

[ Voor 4% gewijzigd door ultimateharry op 16-09-2021 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
ultimateharry schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:40:
Ga de Ipad Mini 2 van mijn dochter vervangen door de Mini 6, echt een mooie upgrade.
Zit alleen ook te dubben over 64gb vs 256gb opslag. Prijsverschil is toch wel substantieel.

Nu komt ze best redelijk uit met de 32gb van de Mini 2, vooral Minecraft, Netflix en wat educatieve apps. En soms maakt ze wat foto's en filmpjes in en rond het huis.

Maar stel dat ze op een gegeven moment bijvoorbeeld meer foto's en video's op hogere kwaliteit wil gaan maken (camera is natuurlijk veel beter), of andere interesses krijgt, dan twijfel ik een beetje.

Iemand een advies?
Ik denk, persoonlijk, als ze het nu al niet vol krijgt dat je met de 64GB ook gerust aan de slag kunt gaan. Er zijn ook diverse tools (apps verwijderen als het geheugen vol is maar de data behouden, iCloud fotobibliotheek / compressie etc.) die er aan bijdragen dat je met "weinig" opslag aardig uit de voeten kunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

robcoenen schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:57:
[...]

Ik denk, persoonlijk, als ze het nu al niet vol krijgt dat je met de 64GB ook gerust aan de slag kunt gaan. Er zijn ook diverse tools (apps verwijderen als het geheugen vol is maar de data behouden, iCloud fotobibliotheek / compressie etc.) die er aan bijdragen dat je met "weinig" opslag aardig uit de voeten kunt.
Ja de iCloud foto-bibliotheek heb ik nog niet aanstaan voor haar iPad inderdaad, goede tip.

Ga denk ik bij overstap op de Mini 6 haar een eigen Apple ID geven.
En die vervolgens via iCloud in mijn gezins-structuur opnemen (delen iCloud opslag etc).

• Safaci
Ik zat ook te twijfelen tussen 64GB en 256GB en uiteindelijk toch gekozen voor 64GB. Er is voor mij geen enkele reden om te kiezen voor 256GB. Op mijn iPhone heb ik ook 'maar' 40GB gebruikt. De versie 64GB is voldoende voor beetje surfen, lezen, muziek luisteren en films/series kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ultimateharry schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:03:
[...]

Ja de iCloud foto-bibliotheek heb ik nog niet aanstaan voor haar iPad inderdaad, goede tip.

Ga denk ik bij overstap op de Mini 6 haar een eigen Apple ID geven.
En die vervolgens via iCloud in mijn gezins-structuur opnemen (delen iCloud opslag etc).
Dat werkt heel erg goed afhankelijk van leeftijd kan je ook schermtijd etc managen. Mijn kinderen hebben beide een eigen Apple ID en we delen extra Cloud opslag ook met mijn ex werkt perfect.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:24
Ik wilde de Mini 2021 er ook bijpakken voor naast mijn Pro 12,9" 2021, maar deze prijzen zijn echt hoog. En geloof me, ik schrik niet snel. Het is een mooi product, maar ook geen FaceID vind ik wel een minpunt. Vingersensor zie ik echt als een enorme stap achterwaarts.

Hopelijk volgend jaar beter...

I don't have dreams, I have goals!!

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 18:16
Ik twijfel een beetje of ik deze wil of de ipad air van vorig jaar. Is een ipad mini niet bijna hetzelfde als een grote smartphone qua gevoel? Ik denk dat ik deze eerst eens in het echt moet zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• badbadpresident
Redondo1982 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:56:
Ik wilde de Mini 2021 er ook bijpakken voor naast mijn Pro 12,9" 2021, maar deze prijzen zijn echt hoog. En geloof me, ik schrik niet snel. Het is een mooi product, maar ook geen FaceID vind ik wel een minpunt. Vingersensor zie ik echt als een enorme stap achterwaarts.

Hopelijk volgend jaar beter...
Snap je overweging helemaal. Zit in dezelfde situatie en uiteindelijk wel overgegaan tot een aankoop met als doorslaggevende factor dat ik volgende week jarig ben. :o Treat yourself zullen we maar zeggen!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mij lijkt de Mini ook een perfecte aanvulling voor m'n iPhone SE 2020. Dat is m'n privé & zakelijke telefoon en die vind ik qua formaat echt perfect voor alles omtrent communicatie, Spotify (op de fiets en in de auto) en even snel wat opzoeken. Daarnaast is dat m'n hub voor m'n Apple Watch.

Maar als je eens een wat groter scherm wil dan is een iPad Mini wel echt heel fijn. Youtube filmpjes kijken, Reddit, Netflix allemaal in pocket formaat klinkt super. Dan kan je je afvragen, waarom koop je niet gewoon een 13 Pro (Max)? Ik heb een 12 Pro Max gehad en hoewel dat echt een super fijne telefoon was merk ik toch dat ik voor een telefoon het SE of iPhone Mini formaat het meest kan waarderen. Zo'n Pro Max is dan toch een log apparaat om mee te zeulen in je broekzak en voor de taken waar ik een telefoon voor gebruik biedt 'ie weinig meerwaarde t.o.v. een SE.

Tesla M3LR '21

• Redondo1982
badbadpresident schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:48:
[...]

Snap je overweging helemaal. Zit in dezelfde situatie en uiteindelijk wel overgegaan tot een aankoop met als doorslaggevende factor dat ik volgende week jarig ben. :o Treat yourself zullen we maar zeggen!
Alibi alibi O-)

• TechFox
Iemand ervaring in het lezen van boeken op een iPad mini? Hoe is jouw ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
TechFox schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:50:
Ik vind het een geweldig formaat, heb de ipad mini 5. Normale iPad is me te groot.

• TechFox
Zojuist de iPad mini 256 GB Wifi space gray besteld. Levertijd staat op 4-6 weken. Kan niet wachten :D

Ik wil me iPad mini als iPad en kleine laptop gaan gebruiken. Omdat ik thuis een bureau heb staat met daarbij een Mac mini 256GB versie is een laptop niet nodig. Ik ben van plan de iPad mini voor het volgende te gaan gebruiken.

- Lezen van e-books.
- Studies.
- Altijd documenten offline bij de hand hebben, me data staat in onedrive.
- Films of series offline bekijken.
- Browsen van internet op de bank of on to go.

Ik heb al op internet gekeken en zie dat er voor de iPad Air en iPad Pro cases zijn waarbij je een toetsenbord kan loskoppelen zoals de Logitech combo. Iemand idee of deze voor de iPad mini er ook zijn of er komen? Liefst met trackpad.

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0278/0937/products/edit_Koala_ProductForm_01-2_1200x.png?v=1624574962

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badbadpresident
TechFox schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:53:
Zojuist de iPad mini 256 GB Wifi space gray besteld. Levertijd staat op 4-6 weken. Kan niet wachten :D

Ik wil me iPad mini als iPad en kleine laptop gaan gebruiken. Omdat ik thuis een bureau heb staat met daarbij een Mac mini 256GB versie is een laptop niet nodig. Ik ben van plan de iPad mini voor het volgende te gaan gebruiken.

- Lezen van e-books.
- Studies.

Ik heb al op internet gekeken en zie dat er voor de iPad Air en iPad Pro cases zijn waarbij je een toetsenbord kan loskoppelen zoals de Logitech combo. Iemand idee of deze voor de iPad mini er ook zijn of er komen? Liefst met trackpad.

Voorbeeld:

[Afbeelding]
Ik heb nog weinig accessoires gezien voor de nieuwe mini. Denk dat Amazon in de gaten houden je beste optie is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Voor de vorige generaties mini waren ze er wel, onder andere van Brydge en Zagg. Voor de 6 heb ik ze nog niet gevonden.

Ik heb inmiddels wel m’n Magic Folio geannuleerd en een goedkoop alternatief van Amazon besteld. Die is inmiddels al in huis, voor 17 euro. Nu de mini zelf nog :).

[ Voor 42% gewijzigd door Payton op 19-09-2021 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
Payton schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:02:
Voor de vorige generaties mini waren ze er wel, onder andere van Brydge en Zagg. Voor de 6 heb ik ze nog niet gevonden.

Ik heb inmiddels wel m’n Magic Folio geannuleerd en een goedkoop alternatief van Amazon besteld. Die is inmiddels al in huis, voor 17 euro. Nu de mini zelf nog :).
Welke is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 14:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik ben heel blij met eindelijk een nieuwe mini met edge to edge display. Jammer dat er geen FaceID is, dat had ik graag gehad, maar daar is prima mee te leven. De prijs was even slikken, maar ach, daar kan je weer jaren mee verder.
De 256GB versie vervangt m'n iPad mini 2 en iPad Air 2. Die kunnen na 7? jaar eindelijk met pensioen.
TechFox schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:50:
Boeken zelden, daar heb ik een Kindle voor. Comics en tijdschriften wel geregeld en daar vind ik de mini ideaal voor.
Boeken doe ik een hele enkele keer als het aan concentratie ontbreekt en ik hem dus tijdens het lezen ook laat voorlezen, scheelt een hoop in rumoerige situaties of als ik m'n aandacht er anders echt niet bij kan houden.
Echt gewoon lezen op zo'n scherm heb ik nooit prettig gevonden, een Kindle met passief scherm is daar veel prettiger voor :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 12:54

4POX

Everybody is wired

Ik heb de volgende vragen

Wat is de werkelijke beschikbare ruimte op de 64GB?
Wat is de maximale laadsnelheid. Als ik een 65 watt PD aansluit kan die dan sneller laden dan 18 watt?
Ga ik de koptelefoon poort missen?
Zitten er magneten in de achterkant?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
4POX schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:16:
Ik heb de volgende vragen

Wat is de werkelijke beschikbare ruimte op de 64GB?
Wat is de maximale laadsnelheid. Als ik een 65 watt PD aansluit kan die dan sneller laden dan 18 watt?
Ga ik de koptelefoon poort missen?
Zitten er magneten in de achterkant?
Apple zelf zegt dat het OS ongeveer 10-13 GB in beslag neemt, dus dat ben je kwijt.
Apple staat niet bekend om het snelle laden, er zit een 20W USB-c adapter bij.
Dat is persoonlijk. De vraag is hoe luister je nu muziek? Als dat al draadloos is dan is het geen probleem.
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 12:54

4POX

Everybody is wired

badbadpresident schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:25:
[...]

Apple zelf zegt dat het OS ongeveer 10-13 GB in beslag neemt, dus dat ben je kwijt.
Apple staat niet bekend om het snelle laden, er zit een 20W USB-c adapter bij.
Dat is persoonlijk. De vraag is hoe luister je nu muziek? Als dat al draadloos is dan is het geen probleem.
Ja
Apple is wel bezig met het snelle laden. Mijn iPhone 11 ondersteunt het PD protocol. (het werkt wel raar. Boven een bepaalde percentage geen PD communicate. Onder een bepaalde percentage spring mijn telefoon naar 12 volt) Je zit met een USB meter de voltage omhoog gaan. Mocht de iPad mini PD15 of PD20 ondersteunen. (net als een MacBook) dan zou het zomaar eens naar 30 of 40 watt laden kunnen gaan.

Het is niet echt om muziek te luisteren. Maar hoe makkelijk ik het aan een versterker kan hangen. Maar ik ben ook benieuwd naar dongles. Kan ik elke USB-c hub gebruiken om een versterker en een projector aan te sluiten.

Laat de reviews maar komen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:32
Wel jammer dat de Ipad Mini niet te krijgen is met onderwijskorting bij Apple. Daardoor is de Mini voor studenten of medewerkers op dit moment bijna net zo duur als de Ipad Air.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 10:25

job

Heb je wel op de site van Apple zelf gekeken?
https://www.apple.com/nl-...-edu--slid--bran-product-

De korting is minimaal, maar je kan de nieuwe iPad mini zeker wel aanschaffen met onderwijskorting.

[ Voor 23% gewijzigd door job op 19-09-2021 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:32
job schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:50:
Heb je wel op de site van Apple zelf gekeken?
https://www.apple.com/nl-...-edu--slid--bran-product-

De korting is minimaal, maar je kan de nieuwe iPad mini zeker wel aanschaffen met onderwijskorting.
Ik keek op https://www.apple.com/nl-edu/shop/back-to-school en daar staat-ie (nog) niet bij. Je krijgt dus bij de Mini geen gratis Airpods, of Airpods pro voor maar 100 euro. Dat maakt de Air op dit moment aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Deze: https://www.amazon.nl/gp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

Inmiddels wel duurder zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:27

swv

Of-Aaargh schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:02:
[...]

Ik keek op https://www.apple.com/nl-edu/shop/back-to-school en daar staat-ie (nog) niet bij. Je krijgt dus bij de Mini geen gratis Airpods, of Airpods pro voor maar 100 euro. Dat maakt de Air op dit moment aantrekkelijker.
Jij kijkt naar geld, maar volgens mij is het de vormfactor waar je mee moet vergelijken. Anders kan je ook stellen dat je beter de 10.2” kunt kopen want dan ben je voor €389 klaar. Gevoelsmatig zou je willen dat kleiner = goedkoper is, maar zo werkt het nou eenmaal niet. Dat werkt alleen zo bij het kopen van een softijsje ;)

Overigens doen nieuwe producten nooit mee aan de back to school actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Locolau schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:34:
[...]

Ik vind het een geweldig formaat, heb de ipad mini 5. Normale iPad is me te groot.
Mag ik vragen hoe oud jij bent :+ Ik ben 45 en merk wel sinds 6 maanden dat kleine lettertjes lezen moeizamer gaat >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76

- Lezen van e-books.
- Studies.

Voorbeeld:

[Afbeelding]
Ga je dan ook aantekeningen maken? Is dat oprecht fijn op zo een klein scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:52:
[...]

Ga je dan ook aantekeningen maken? Is dat oprecht fijn op zo een klein scherm?
Geen idee, aantekening maken die ik zoiezo niet heel vaak. Als het gebeurd is dat meestal op een A4 blaadje zodat ik dingen kan uitschrijven. Ik lees vooral veel.

Ja een iPad 10 of 11 inch is voor aantekening maken fijner maar maakt het minder handbaar. Heb verleden veel 10 inch Android tables gehad en was allemaal net niet, te langzaam of te zwaar om langere tijd vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
Ik ben wel benieuwd naar de use cases van mensen voor de mini. Zelf heb ik een pro 12’9 2020 wat ik echt een super apparaat vind. Maar ergens is het geen handzaam apparaat. Wel mobieler dan elke laptop maar niet zo mobiel dat je het echt overal meeneemt en uit je zak trekt. Mijn hoop is dat de mini daar wel in voorziet zowel voor aantekeningen als content consumptie. We gaan het zien. Wel een enorm luxeprobleem natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
badbadpresident schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:07:
Ik ben wel benieuwd naar de use cases van mensen voor de mini. Zelf heb ik een pro 12’9 2020 wat ik echt een super apparaat vind. Maar ergens is het geen handzaam apparaat. Wel mobieler dan elke laptop maar niet zo mobiel dat je het echt overal meeneemt en uit je zak trekt. Mijn hoop is dat de mini daar wel in voorziet zowel voor aantekeningen als content consumptie. We gaan het zien. Wel een enorm luxeprobleem natuurlijk.
Ik dus ook, ik wil hem niet voor mezelf kopen ik ben blij met mijn iPad Air 4, maar ik wil het denk ik voor mijn pleegmoeder kopen. Zodat aantekeningen kan maken, krantje lezen, agenda (ze vindt het onwijs gaaf hoe ik de afspraken schrijf in mijn agenda en dat het dan omgezet wordt naar letters) to do list, bonnetjes inscannen etc. etc. Alleen weet ik niet formaat handig is voor iemand van haar leeftijd en of ik dan niet toch voor en iPad Air moet gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen

- Lezen van e-books.
- Studies.

Voorbeeld:

[Afbeelding]
Doorgaans is Logitech er binnen 2-3 maanden wel bij (bij nieuwe iPad modellen) met 2-3 verschillende toetsenbord cases. Ik verwacht dat dit ook nu het geval zal zijn. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 10:25

job

Bijzonder, die zullen ze vast nog bij moeten werken.
Ik had het vermoeden dat je op een andere site had gekeken. Amac en surfspot geven ook korting aan studenten (en docenten).
Je krijgt dus bij de Mini geen gratis Airpods, of Airpods pro voor maar 100 euro. Dat maakt de Air op dit moment aantrekkelijker.
Daar is wat voor te zeggen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door job op 19-09-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:+

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Locolau
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:50:
[...]

Mag ik vragen hoe oud jij bent :+ Ik ben 45 en merk wel sinds 6 maanden dat kleine lettertjes lezen moeizamer gaat >:)
Onder de 30 nog, hehe… en je kunt altijd het lettertype groter zetten.

iPad Mini vind ik ook chill voor de krant of kort filmpje in bed of als ik in de tuin zit. En voor e-books geweldig, daar is de ipad of air te groot voor vind ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Locolau op 20-09-2021 11:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik hoor niemand over het prijsverschil tussen de US en Europa:
$ 499 = € 422
€ 559 = $ 660
Ik benieuwd naar de argumenten die zo’n groot verschil rechtvaardigen….

Mvg,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
coolNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:02:
$ 499 = € 422
€ 559 = $ 660

Mvg,
Mark
Vergeet niet dat alle prijzen in de VS worden vermeld zonder salestax aangezien deze per staat verschilt.
$ 499 is dus niet de verkoopprijs. Je zal hier nog een procent of 6-7 bij moeten optellen, afhankelijk van de staat waarin je het product koopt.

Het verschil wordt dan alweer een stukje kleiner. Dan heb je nog de wisselkoers en shippingkosten die ook bij de prijs zijn inbegrepen in Europa. Helemaal rechtvaardigen zal niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
badbadpresident schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:07:
Je bent zo te zien, zoals ik ook doe, dus gewoon op zoek naar een reden om die Mini erbij te kunnen kopen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badbadpresident
Redondo1982 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:59:
[...]

Je bent zo te zien, zoals ik ook doe, dus gewoon op zoek naar een reden om die Mini erbij te kunnen kopen. :+
Zeker waar! Kijk uit naar de levering vrijdag a.s. Ik ben wel benieuwd of het 60hz scherm me gaat opvallen gezien m’n ervaring met de 120hz van de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coolNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:02:
$ 499 = € 422
€ 559 = $ 660

Mvg,
Mark
Nah klopt wel aardig toch. Hij is hier zonder btw €460,-
En daar c.a €430,-

Oftewel weet je gelijk wat consumenten recht kost ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien het embargo van de iPhone 13 reviews er morgen (waarschijnlijk) afgaat had ik vandaag de mini reviews eigenlijk wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
badbadpresident schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:48:
[...]

Zeker waar! Kijk uit naar de levering vrijdag a.s. Ik ben wel benieuwd of het 60hz scherm me gaat opvallen gezien m’n ervaring met de 120hz van de Pro.
Ohja, dat mist ie natuurlijk ook. Ja, dat zal vast wel opvallen. Echter denk ik wel dat je het als een apparaat erbij moet zien, waarmee je het jezelf makkelijker maakt in andere situaties of als je hoofdapparaat. In beide gevallen denk ik weinig tot nihil last van de 60hz. Je leert leven met de tekortkomingen zeg maar.

Genoeg alibi zo? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Donstil schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:03:
Aangezien het embargo van de iPhone 13 reviews er morgen (waarschijnlijk) afgaat had ik vandaag de mini reviews eigenlijk wel verwacht.
Yes, morgen om 9:00am EST (15:00) vervalt het embargo van de iPhone 13.
(en woensdag dat van de iPad Mini)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robcoenen schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:13:
[...]

Yes, morgen om 9:00am EST (15:00) vervalt het embargo van de iPhone 13.
(en woensdag dat van de iPad Mini)
Ooh woensdag pas, dacht dat het wel
voor de iPhone zou zitten om zo niet onder te sneeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Poeh nog heel even wachten. Ik begreep van een Brit op op Reddit dat tot nu toe elk jaar vaak zijn pre-orders van Apple-spul een dagje eerder kwamen [1]. Enig idee of dat in Nederland ook zo is? Anders lig ik met mijn slaapzak een dag te vroeg voor de deur.

[1]: https://www.reddit.com/r/..._has_anyone_else/hd8g8ue/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Payton schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:11:
Poeh nog heel even wachten. Ik begreep van een Brit op op Reddit dat tot nu toe elk jaar vaak zijn pre-orders van Apple-spul een dagje eerder kwamen [1]. Enig idee of dat in Nederland ook zo is? Anders lig ik met mijn slaapzak een dag te vroeg voor de deur.

[1]: https://www.reddit.com/r/..._has_anyone_else/hd8g8ue/
Ja, ik ben ook reuze benieuwd. Ik zie namelijk een toepassing voor mezelf om deze te kopen naast de iPad Pro 12,9 cel 2021. Zit alleen te twijfelen of ik nu weer cellular neem. Scheelt wel aanzienlijk...

Dus hopelijk snel de eerste youtube video's, zodat ik kan besluiten om hem te kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 21-09-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:51
Iemand die weet als je de ipad mini nu besteld bij Apple op vrijdag thuis geleverd wordt?
Ik zou het willen weten omdat ik vrijdagavond op vakantie vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
sn0w13 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:33:
Iemand die weet als je de ipad mini nu besteld bij Apple op vrijdag thuis geleverd wordt?
Ik vermoed van niet. Ik heb mijn iPad mini (64Gb) afgelopen zaterdag de 18e besteld bij Apple. Deze wordt nu tussen 30 september en 5 oktober geleverd.

Misschien dat andere kleuren of de 256Gb variant wel meer voorradig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Marcus_V schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:42:
[...]

Ik vermoed van niet. Ik heb mijn iPad mini (64Gb) afgelopen zaterdag de 18e besteld bij Apple. Deze wordt nu tussen 30 september en 5 oktober geleverd.

Misschien dat andere kleuren of de 256Gb variant wel meer voorradig zijn.
Kun je zien voor je op bestel klikt wanneer de verzenddatum is of krijg je die pas na bestelling?
Ik wil de 64gb 5g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
sn0w13 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:46:
[...]

Kun je zien voor je op bestel klikt wanneer de verzenddatum is of krijg je die pas na bestelling?
Ik wil de 64gb 5g.
Jazeker. Dat is mogelijk. Ik zie nu wel dat de levering richting half oktober gaat voor de meeste versies

[ Voor 52% gewijzigd door Marcus_V op 21-09-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Marcus_V schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:51:
[...]

Jazeker. Dat is mogelijk. Ik zie nu wel dat de levering richting half oktober gaat voor de meeste versies
Bedankt om te kijken.
Dan zal ik hopen dat de plaatselijke LAB9 (officiele apple reseller)hier ze vrijdag heeft.
Heb ze gebeld maar konden niet vertellen welke versies er vrijdag zullen zijn.
Anders wordt het wachten tot na me vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
Donstil schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:54:
[...]

Nah klopt wel aardig toch. Hij is hier zonder btw €460,-
En daar c.a €430,-

Oftewel weet je gelijk wat consumenten recht kost ;)
Ik heb hier in CA voor de 256 GB versie + smart folio ook $712 + $62 tax moeten betalen (kan het niet los zien).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Payton
Het embargo op reviews is verlopen, de eersten zijn er al:

[ Voor 24% gewijzigd door Payton op 22-09-2021 15:30 . Reden: Paar toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 09:26
sn0w13 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:33:
Belsimpel heeft ze (volgens de website) op voorraad. Vandaag besteld, morgen in huis. Geen idee of dat ook echt zo is.

Edit: besteld, ik zal laten weten of die morgen wordt geleverd.
Edit2: levertijd morgenmiddag.

[ Voor 9% gewijzigd door T-!-M op 23-09-2021 17:44 ]

• sn0w13
T-!-M schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:27:
[...]

Belsimpel heeft ze (volgens de website) op voorraad. Vandaag besteld, morgen in huis. Geen idee of dat ook echt zo is.
Bestel liever niet als ik niet zeker ben dat ik deze morgen heb.
Maar normaal liggen ze morgen ook in de winkel bij Lab9 en mediamarkt.
Dus morgenvroeg wat rondbellen :P

• ernstoud
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:27
Heb een mini 4 256gb en vind hem wat langzaam, was dus in de markt voor de mini 6, zeker gezien een voorraad kortingsbonnen bij Coolblue. Maar eur 629 inclusief folio cover en dan maar 64gb. Nope, dat heb ik er niet voor over. Rest van de functionaliteit boeit me niet.

RIPE Atlas probe: 1005104

• baba420
  • Laatst online: 14:50
Als het een 120hz oled scherm had, dan had ik het gebruikt als mijn nieuwe telefoon. Helaas!

• Redondo1982
ernstoud schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:06:
Heb een mini 4 256gb en vind hem wat langzaam, was dus in de markt voor de mini 6, zeker gezien een voorraad kortingsbonnen bij Coolblue. Maar eur 629 inclusief folio cover en dan maar 64gb. Nope, dat heb ik er niet voor over. Rest van de functionaliteit boeit me niet.
Ik mis juist enorm de ultragroothoek aan de achterzijde. Ik offreer veel met iPads en ik had dit graag gezien. Nu loop ik met een 12,9" in de arm haha.

• ernstoud
Zo iPad mini 5 gekocht. Voldoende sneller dan mijn mini 4, hoesje heb ik al, mini 4 gaat naar marktplaats, kortingsvouchers voor Coolblue, BTW aftrekbaar. Kost de mini 5 me dus bijna niets.

De iPad mini 6 laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Te weinig extra functionaliteit voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ex87
ernstoud schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:20:
Zo iPad mini 5 gekocht. Voldoende sneller dan mijn mini 4, hoesje heb ik al, mini 4 gaat naar marktplaats, kortingsvouchers voor Coolblue, BTW aftrekbaar. Kost de mini 5 me dus bijna niets.

De iPad mini 6 laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Te weinig extra functionaliteit voor mij.
Waarom post je dit in het topic over de Mini 6 dan? :D

Mijne is net verstuurd, ik vraag me ineens af of ik mijn Pencil 2 dadelijk makkelijk kan wisselen tussen mijn Pro & Mini.

Ik ging er vanuit dat als ik hem aan de andere vast klikte er een pop up zou komen.. Maar ben nu ineens benieuwd of dat wel zo makkelijk werkt.

• ernstoud
ex87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:35:
[...]

Waarom post je dit in het topic over de Mini 6 dan? :D
:) Omdat ik een paar posts terug toelichtte waarom de mini 6 voor mij te duur is… maar je hebt gelijk het is een beetje OT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

64 GB WiFi in spacegrijs besteld voor mijn dochter, zondag ophalen in de Apple Store. Kunnen we hopelijk even de Smart Folio hoes proberen en kijken of we die er bijnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-05 11:05
Iemand enig idee waar ik de oranje smart folio hoes op voorraad kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
wessen1 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:42:
Gezien Apple hier zelf de fabrikant van is gok ik dat je het eerste raak vist door hem bij Apple zelf te bestellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
wessen1 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:42:
In de Applestore App zag ik vanochtend de folio hoezen staan met de mogelijkheid om ze morgen op te halen in de Apple winkel. Niet alle kleuren zijn even voorradig.

Mijn mini wordt vandaag geleverd! Helaas wel end of day.. maar misschien maar beter ook gezien het een werkdag is. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door badbadpresident op 24-09-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
Vanochtend ook besteld voor store pickup. Ophalen was mogelijk vanaf morgen, echter geeft de bestelpagina al aan dat de producten klaar liggen. Normaal kan je dan al eerder langsgaan (hopelijk vandaag), maar weet iemand of dat nu ook kan vanwege covid?

[ Voor 3% gewijzigd door rayparlour op 24-09-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

rayparlour schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:22:
Vanochtend ook besteld voor store pickup. Ophalen was mogelijk vanaf morgen, echter geeft de bestelpagina al aan dat de producten klaar liggen. Normaal kan je dan al eerder langsgaan (hopelijk vandaag), maar weet iemand of dat nu ook kan vanwege covid?
Ik moest (of kon?) in de checkout al een afspraak-slot van een kwartier kiezen.
Uur later is dit bevestigd via e-mail met instructies.

Er staat ook in de mail dat wanneer je eerder dan het afspraak-slot ("inchecktijd") komt, het kan zijn dat je langer moet wachten.
Dat interpreteer ik een beetje als: als het druk is voor je slot, dan moet je wachten, is het niet druk, dan kun je eerder naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
ultimateharry schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:28:
[...]

Ik moest (of kon?) in de checkout al een afspraak-slot van een kwartier kiezen.
Uur later is dit bevestigd via e-mail met instructies.

Er staat ook in de mail dat wanneer je eerder dan het afspraak-slot ("inchecktijd") komt, het kan zijn dat je langer moet wachten.
Dat interpreteer ik een beetje als: als het druk is voor je slot, dan moet je wachten, is het niet druk, dan kun je eerder naar binnen.
Ik heb ook een slot moeten kiezen, echter was morgen de eerste optie. Ik ben vandaag voor werk in Amsterdam dus ga vanmiddag even langs en als ik even moet wachten is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Iemand al iets binnen? :) Apple had beloofd vandaag te leveren, maar dat wordt dus maandag. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
Ik heb mijn iPad vorige week zaterdag pas besteld. Mijn bezorgdatum ligt dus volgens Apple ergens tussen 30-9 en 5-10. Ik had niet verwacht dat de iPads zo populair zouden zijn.

Iemand wel eens ervaring gehad met een gevalletje "under-promise and over-deliver"? Met andere woorden dat ze zeggen iets pas over 2 weken te leveren, maar stiekem lukt het ze om het een weekje eerder te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
Marcus_V schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:45:
Ik heb mijn iPad vorige week zaterdag pas besteld. Mijn bezorgdatum ligt dus volgens Apple ergens tussen 30-9 en 5-10. Ik had niet verwacht dat de iPads zo populair zouden zijn.

Iemand wel eens ervaring gehad met een gevalletje "under-promise and over-deliver"? Met andere woorden dat ze zeggen iets pas over 2 weken te leveren, maar stiekem lukt het ze om het een weekje eerder te doen?
Een alternatief voor jou zou kunnen zijn dat je er een besteld om op te halen en je je huidige bestelling annuleert. Als je nu in de store App kijkt is er wel winkelvoorraad, vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rko
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 15:47

Rko

Gisteren heb ik de 256GB space gray bij Belsimpel besteld. Het pakket is onderweg en zou tussen 13.40 en 15.40 geleverd moeten worden vandaag :)

Zal m'n eerste iPad worden. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Payton
Ik zit al vanaf vanochtend de verzending bij DHL te F5en. Nog steeds in Amsterdam, delivery by end of day. Duurt lang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badbadpresident
Payton schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:35:
Ik zit al vanaf vanochtend de verzending bij DHL te F5en. Nog steeds in Amsterdam, delivery by end of day. Duurt lang!
Ik woon in Amsterdam centrum en heb hem net ontvangen! Hij is echt schattig klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Out for delivery inmiddels! Ik heb eigenlijk een hekel aan dit soort berichten maar ik zit nu wel heel hoog in m'n enthousiasme ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Zijn er hier mensen die ook de nieuwste iPad Pro 2021 12,9" hebben, zoals ik? Was namelijk bezig met bestellen van de Mini en toen annuleerde ik na het zien van wat Youtube materiaal (lees: video op Mini), want zwart was weer eens flets grijs. Als je eenmaal mooi zwart gewend bent dan hekel je je echt aan die LCD met flut-zwartwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Ik heb een iPad 7, het kan dus alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rko

Rko

Redondo1982 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:10:
Zijn er hier mensen die ook de nieuwste iPad Pro 2021 12,9" hebben, zoals ik? Was namelijk bezig met bestellen van de Mini en toen annuleerde ik na het zien van wat Youtube materiaal (lees: video op Mini), want zwart was weer eens flets grijs. Als je eenmaal mooi zwart gewend bent dan hekel je je echt aan die LCD met flut-zwartwaarden.
Dan kan je beter naar dit forum topic gaan ;)
[iPad Pro 2021] Ervaringen & Discussie

Of wil je weten hoe anderen de combinatie of het verschil van de twee ervaren?

[ Voor 6% gewijzigd door Rko op 24-09-2021 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Rko schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:18:
[...]

Dan kan je beter naar dit forum topic gaan ;)
[iPad Pro 2021] Ervaringen & Discussie

Of wil je weten hoe anderen de combinatie of het verschil van de twee ervaren?
Nou, eigenlijk meer om te waarschuwen. Ik kwam ook echt een paar seconden voor bestellen erachter. Soms ga je er vanuit dat alles maar hetzelfde is, alleen in een kleiner jasje. Ik had op een ander tabblad de video van Youtube nog lopen en toen zag ik het. Ik was blij dat ik het zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rko

Rko

Redondo1982 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:29:
[...]

Nou, eigenlijk meer om te waarschuwen. Ik kwam ook echt een paar seconden voor bestellen erachter. Soms ga je er vanuit dat alles maar hetzelfde is, alleen in een kleiner jasje. Ik had op een ander tabblad de video van Youtube nog lopen en toen zag ik het. Ik was blij dat ik het zag.
Ik heb de iPad mini 6 inmiddels een uurtje. Het grijze IPV zwart vind ik erg meevallen. Wanneer je in het donker zit zal het opvallen, maar overdag of in een lichte ruimte niet of nauwelijks. Het compacte formaat is voor mij veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-07 08:20
Vanochtend een iPad mini 2021 besteld bij bol.com voor mijn vrouw.

Wanneer kan ik deze niet meer retourneren ?

Mag ze hem uit de verpakking halen aan doen / installeren en testen ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
deurklinkje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:01:
Vanochtend een iPad mini 2021 besteld bij bol.com voor mijn vrouw.

Wanneer kan ik deze niet meer retourneren ?

Mag ze hem uit de verpakking halen aan doen / installeren en testen ?
Volgens de website van bol mag je hem gewoon uit de verpakking halen, testen en gebruiken. Je hebt 30 dagen de tijd.

Dit kun je niet retourneren
Cadeaubonnen en -kaarten
Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
Digitale artikelen (ebooks, luisterboeken en games)
Software abonnementen/producten (waarvan de verzegeling is verbroken)
Audio-opnamen, video-opnamen, dvd's en computerprogrammatuur (waarvan de verzegeling is verbroken)
Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden, zoals gegraveerd bestek en op maat gemaakte gordijnen
Bloemen, planten en kerstbomen die een beperkte houdbaarheid hebben

https://www.bol.com/nl/nl...2601344/retourvoorwaarden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-07 08:20
TechFox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:04:
[...]

Volgens de website van bol mag je hem gewoon uit de verpakking halen, testen en gebruiken. Je hebt 30 dagen de tijd.

Dit kun je niet retourneren
Cadeaubonnen en -kaarten
Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
Digitale artikelen (ebooks, luisterboeken en games)
Software abonnementen/producten (waarvan de verzegeling is verbroken)
Audio-opnamen, video-opnamen, dvd's en computerprogrammatuur (waarvan de verzegeling is verbroken)
Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden, zoals gegraveerd bestek en op maat gemaakte gordijnen
Bloemen, planten en kerstbomen die een beperkte houdbaarheid hebben

https://www.bol.com/nl/nl...2601344/retourvoorwaarden
Bedankt Jeroen voor je bericht.

Nu is mijn vrouwtje ook weer rustig.

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qglCFozxoDS8ejMD-TgZf7C7Rr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLp2vPIIBZvGpDsCIlTppJuW.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft even geduurd, maar daar is de vervanger van mijn Mini 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
NSG schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:04:
[Afbeelding]

Heeft even geduurd, maar daar is de vervanger van mijn Mini 2 :)
Heb je een Apple Pencil 2 en zou je die er evt. naast kunnen leggen? Het ziet er naar uit dat de 6 iets kleiner is dan de 2....

Zou jij films kijken op de 6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@Pingo76

Ik ben niet in het bezit van een Pencil, maar het klopt dat de mini 6 iets kleiner is dan de mini 2. Ook merkbaar lichter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0cM55aQZRscdjXIEn57Gya8ZHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JKIsqqYnuRsszmN4UiHywDOq.png?f=fotoalbum_large

Mijn Mini 2 is zo traag, dat ik hem de afgelopen ~2 jaar bijna uitsluitend gebruikt heb om TV, YouTube, Netflix etc te kijken. En het scherm van de Mini 6 is nog een stukje groter, dus wat mij betreft prima voor videomateriaal op de bank, keukentafel, bureau etc.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste