[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.819 views

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Jawel, maar drie kids, hypotheek etc.

Ik merk gewoon nu de kids groter worden dat het financieel gewoon meer knelt. Ben nu 38 en heb mijzelf voorgenomen de komende twee jaar zoveel mogelijk in crypto te pompen (hopelijk is tussen de 6 en 10k euro mogelijk)

en daarna iets rustiger aan doen en gewoon doorblijven DCAèn tot aan pensioen wat hopelijk dan iets vervroegd is dan door staking etc.

Maar ik geef toe het is een redelijk dun lijntje waar je teveel gaat FOMOèn en toch teveel FIAT investeert in de never ending dips. Daar moet ik voor oppassen.
My 2 cents:
Als je meer financiële ruimte wilt, is opzeggen van onnodige of luxe zaken natuurlijk een goede zaak. Of het in crypto stoppen dan een goed idee is? ... als je de zelfbeheersing hebt en duidelijke afspraken met jezelf kan maken (hoeveel gaat er in? voor hoe lang? wanneer gaat het er precies uit?), is het wel mogelijk. Zonder plan zou ik het zeker niet doen. Je neemt sowieso een groot risico. Daarnaast zijn er minder risicovolle alternatieven om een spaarcentje te laten groeien. Minder hard, maar wel iets dat zijn waarde behoudt en inclusief mogelijkheden om e.e.a. direct beschikbaar te hebben voor als het écht knelt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Best risicovol om nu nog in te kopen. Ik geloof dat er nog wel een dip zal plaats vinden.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

Ray_ schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:35:
Hou eens op met die verhalen. Ik zit te dubben om een belachelijk dure hobby-auto weg te doen. Niet. Wel. Niet. Wel. Jullie helpen zo niet echt mee :)
Doet me denken aan die grap van die vent die met z'n Opel in de file staat. van een vriend moet-ie investeren, beleggen, handelen, want dan kan hij een Porsche nemen. Om daar vervolgens mee in dezelfde file te staan ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:11:
Even deze weer onder de aandacht brengen voor wie hem gemist heeft:

[...]

Ik heb even een foto opgeduikeld die @MicroWhale gepost heeft van de set:
[Afbeelding]

Mocht je nog niet gestemd hebben, doe dat dan ff! Iedereen wil toch zo'n setje!?

Poll: Is dat wat?
Ja, dan koop ik er zeker 1-4
Ja, dan koop ik er zeker 5-10
Ja, dan koop ik ze allemaal!!!
Nope, want kijken, kijken, niet kopen!
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
5: nee, heb ze al gekocht ;)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:22:
[...]

Hoeveel spijt ga je krijgen als je de zonnepanelen er niet van kan kopen, mocht dit geen echte uitbraak blijken en de boel weer inkakt?

Als je daarvan echt flink zou balen dan zou ik het eruit halen. Wat je ook kan doen is een deel eruit halen en wegzetten zodat je die zonnepanelen relatief makkelijk kan financieren mocht de rest door het putje gaan. Met DCA kan je dan je bestaande/overgebleven PF weer verder uitbreiden en misschien heb je dan over een tijd alsnog die EV.

Overigens leveren je panelen ook rendement dus in die zin is dat ook gewoon een slimme keuze voor je portemonnee.
Als de boel inkakt zou ik alsnog de zonnepanelen kunnen kopen.

Het bedrag van de zonnepanelen zijn een doel die ik mijzelf had gesteld toen ik begon met crypto, en waarvan ik eerlijk gezegd niet had verwacht dat ik het al gehaald zou hebben.

Ik ga voor nu mijn plan wat veranderen. Per winstgevende trade druk ik de helft in vergroten positie, en de andere helft in fiat, om eventuele dipjes te kopen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vet was verder door het putje gegaan dan vele andere coins.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:35:
[...]

Als ik teveel koffie drink komt het niet uit mijn oren...

:X :X
Ik dacht al dat er iets niet goed ging.. :'(

Zero.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:42:
Best risicovol om nu nog in te kopen. Ik geloof dat er nog wel een dip zal plaats vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYt83QgQMRp4mcHVb4urIqEUVC4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gRIOOHppurCVvZd7wAXg6u2w.png?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Jawel, maar drie kids, hypotheek etc.

Ik merk gewoon nu de kids groter worden dat het financieel gewoon meer knelt. Ben nu 38 en heb mijzelf voorgenomen de komende twee jaar zoveel mogelijk in crypto te pompen (hopelijk is tussen de 6 en 10k euro mogelijk)

en daarna iets rustiger aan doen en gewoon doorblijven DCAèn tot aan pensioen wat hopelijk dan iets vervroegd is dan door staking etc.

Maar ik geef toe het is een redelijk dun lijntje waar je teveel gaat FOMOèn en toch teveel FIAT investeert in de never ending dips. Daar moet ik voor oppassen.
Wellicht een onnodige waarschuwing maar aangezien je zegt de komende 2 jaar zoveel mogelijk in crypto te willen pompen. Als je voor de lange termijn gaat zou ik me toch even in de marketcycles verdiepen. De komende 2 jaar komt er zeker een bearmarket en als je voor de lange termijn gaat is dat het moment om in te stappen. Nu kun je prima geld in crypto stoppen maar zou ik voorzichtigere doelen stellen en het niet 2 jaar vast gaan houden.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:23

knakworst

Get more sats!

Wie helpt btc over 45k? Babe staat al klaar hoor.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:23

knakworst

Get more sats!

Verwijderd

Elon Musk negatieve bericht inc over BTC.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Ik bedoelde meer dat jij al eens gezegd hebt iemand in dit topic al lange tijd te kennen en er ineens twee users hier naar de kroeg waren. Wellicht kennen jullie elkaar en was je samen naar de kroeg. Interessant, heel interessant.
Het is al laat op de ochtend maar mijn hersens zitten nog op nachtstand blijkbaar ;). _/-\o_

• Pelox
merauder schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:43:
[...]

Het bedrag van de zonnepanelen zijn een doel die ik mijzelf had gesteld toen ik begon met crypto, en waarvan ik eerlijk gezegd niet had verwacht dat ik het al gehaald zou hebben.

Ik ga voor nu mijn plan wat veranderen. Per winstgevende trade druk ik de helft in vergroten positie, en de andere helft in fiat, om eventuele dipjes te kopen.
Ik had in 2017 diverse doelen gesteld:

doel 1: Sporthorloge
doel 2: Oled
doel 3: Deel van een nieuwe keuken betalen

Uiteindelijk doel 1 behaald en daarna -90% gepakt.

Deze run iets andere doelen gesteld, maar allemaal gehaald en vorige week ook nog de oled van 2017 kunnen afvinken. Doelen halen is prettig en geeft mij in ieder geval heel veel voldoening na dik 4 jaar hodl. Ondertussen hodl ik mijn ledger hodl pf verder trouwens, ik verkoop never nooit 100%.

Zero.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:33

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Het is al laat op de ochtend maar mijn hersens zitten nog op nachtstand blijkbaar ;). _/-\o_
Ja joh, komt door dat gezuip van je!

Maar, had ik het goed? :9

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:48:
Elon Musk negatieve bericht inc over BTC.
Wat betekent dat en waar..

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Sluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Wellicht een onnodige waarschuwing maar aangezien je zegt de komende 2 jaar zoveel mogelijk in crypto te willen pompen. Als je voor de lange termijn gaat zou ik me toch even in de marketcycles verdiepen. De komende 2 jaar komt er zeker een bearmarket en als je voor de lange termijn gaat is dat het moment om in te stappen. Nu kun je prima geld in crypto stoppen maar zou ik voorzichtigere doelen stellen en het niet 2 jaar vast gaan houden.
Verkeerd verwoord, ik bedoel het pompen van geld in crypto met een verhoogd volume ik HODL voor 10+ jaar dat heb ik al besloten voor oa stakings etc. Dus vasthouden van crypto is voor de komende 10+ jaar en allicht zal ik dan alleen staking rewards omzetten naar FIAT en hopelijk op die manier een passieve inkomen hebben ten aanvulling van mijn pensioentje of allicht iets vervroegd met pensioen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Ja joh, komt door dat gezuip van je!

Maar, had ik het goed? :9
Had je wat goed? oOo

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:22

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
merauder schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:43:
[...]

doelen stellen en vasthouden is het lastigste van crypto, greed komt altijd om de hoek kijken..
met winst nemen is niets mis. niet alles verkopen kan een mooie tussenoplossing zijn.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eens kijken wat BTC op de 1D met die MA25 gaat doen, leuk!

Ook leuk, CELR lijkt net als mij een stuk later wakker te worden dan de rest maar het begint te komen.

• Chaes
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Inmiddels hebben zowel Heiko Finance (Parallel) als Kintsugi 200k KSM opgehaald met de crowd loans. Maar welke v/d twee krijgt nu het laatste parachain slot?

@Mooody Weet jij hoe het zit?

[ Voor 12% gewijzigd door Chaes op 01-10-2021 11:10 ]

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
Hou eens op met die verhalen. Ik zit te dubben om een belachelijk dure hobby-auto weg te doen. Niet. Wel. Niet. Wel. Jullie helpen zo niet echt mee :)
Staat ie al op marktplaats? ;w
Lijkt me stilaan het moment... 44.999 aangetikt!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Gewoon houden. Er is een level naast crypto.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOMHsoM90wZwEFtwDkzaSB9dJeQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iPXyRylEAHv1n4RSdzmmti7J.jpg?f=user_large

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDfjBoSPdMgdqqDhuQrcOnhIfAw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gUt6eKcCDFJFVnzPn2u4aXd1.jpg?f=user_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-01 13:32
Masstje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Staat ie al op marktplaats? ;w
Lijkt me stilaan het moment... 44.999 aangetikt!
Wat mij opvalt is de grote koersverschillen tussen Binance en Kraken als het bv gaat om BTC (en voor de lolbroeken, ik vergelijk het allemaal in USD :P )

Ik kan het niet vinden, maar zit er vertraging? Of iets anders?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:45
Interessant... Aandelen in het rood (voorlopig) en crypto laat een mooi herstel zien. Letterlijk elke crypo influencer heeft Q4 lopen hypen en we beginnen op de eerste dag van Q4 met een mooie pump, terwijl er fundamenteel niets is er veranderd in vergelijking tot september. Ben benieuwd of we dit herstel kunnen doorzetten, kijkend naar alle ontwikkelingen in de economie. Of dat we nu de final exit pump krijgen op basis van uptober hype.

• Sluw
We zijn trouwens uit die falling wedge die vaak werd genoemd. Op dit moment boven de 25 d MA en hopelijk dit weekend goed boven de 200 d MA. Heb hem hier even snel in Binance geteken, of zit ik te scheef met m'n lijnen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziL0ieGXRrllQYxqpvyjhc1yRWU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b04wycn7I3DqeyyJKdyOF1qE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Sluw op 01-10-2021 11:13 ]

• twain4me

twain4me

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:06:
We zijn trouwens uit die falling wedge die vaak werd genoemd. Op dit moment boven de 25 d MA en hopelijk dit weekend goed boven de 200 d MA. Heb hem hier even snel in Binance geteken, of zit ik te scheef met m'n lijnen?

[Afbeelding]
Ik kijk met enig ongemak naar de onderste blauwe lijn, maar ben benieuwd wat de pro's er van zeggen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

GerjanT schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Wat mij opvalt is de grote koersverschillen tussen Binance en Kraken als het bv gaat om BTC (en voor de lolbroeken, ik vergelijk het allemaal in USD :P )

20 dollar verschil op een prijs van 45k?

ies nie veel nie....

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-01 13:32
iVibes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

20 dollar verschil op een prijs van 45k?

ies nie veel nie....
Nee, maar vraag me af waar het in zit, koersverloop van de exchanges tov de dollar?

• Sluw
Ngangatar schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Ik kijk met enig ongemak naar de onderste blauwe lijn, maar ben benieuwd wat de pro's er van zeggen.
Ja daar zou eigenlijk een lijn naar beneden onder die candles moeten staan, dat is een ander support level. Oude tekening :/

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
GerjanT schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Nee, maar vraag me af waar het in zit, koersverloop van de exchanges tov de dollar?
Ja

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
[...]

Heb zelf enkel Binance en Kucoin, bij Kucoin kwam ze tot 49989, dus bijna gelijk.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
45k geeft zich niet zo gemakkelijk gewonnen.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Gaan we nu alleen over groen praten, en dan niet over natuur?

[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 01-10-2021 11:13 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

GerjanT schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

nee

Exchanges zijn niet met elkaar verbonden. De prijzen variëren afhankelijk van de koop- en verkoopactiviteiten op de desbetreffende beurs. Elke exchange berekent dus de prijs van een cryptomunt op basis van zijn eigen handelsvolume en op basis van het vraag en aanbod van zijn eigen gebruikers.

• twain4me

twain4me

[...]

het is gewoon een verschil het zijn ook gewoon verschillende beurzen en dus met een eigen koers en er kan dus een verschil zijn. botjes lossen dat doorgaans wel op als het verschil te groot wordt, dan kan je er immers geld aan verdienen.

Als je goed kijkt op bv binance zie je het ook tussen de verschillende usd, eth, BTC paartjes, in het verleden was het zelfs handmatig te traden maar er zitten overduidelijk nu meestal botjes op :)

Verwijderd

Goeiemorgen.

Lambo

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQoerXk0_c2dc7Aw3cOoLI-RmCE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HHnSEgZRvJzT3M4rheSM5CT0.png?f=user_large

Goedemorgen Jaapio

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Sluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:06:

[Afbeelding]
Je hebt een descending triangle getekend. Hieronder zie je een falling wedge. De pijl geeft aan wat je idealiter zou terugtesten voordat we doorgaan om de witte S/R lijn (een lage 47k) te breken en flippen als support.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Zm97EEazz110km24H-l2NMln_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9G7826WF6ZAI911biLzTTvHP.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• twain4me

twain4me

jeetje ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo... al die negativiteit }:|

• malarkan
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:15:
[...]

Je hebt een descending triangle getekend. Hieronder zie je een falling wedge. De pijl geeft aan wat je idealiter zou terugtesten voordat we doorgaan om de witte S/R lijn (een lage 47k) te breken en flippen als support.

[Afbeelding]
Zou er zelf wel wat meer tijd tussen willen hebben zitten dan een paar uur ieg voordat we dat weer gaan testen, om toch wat meer trust in de markt te creëren. Dat zorgt toch minder snel dat we er weer doorheen zakken doordat mensen iets meer de tijd hebben om hun botjes te leren dat niet te doen ;)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

MoooOOooo00000000000OOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnn

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

er lopen wat streepjes door >:)
Eerlijk gejat dat plaatje O-)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:15:
[...]

[Afbeelding]
Pijlen die omhoog wijzen, maar in het rood worden getekend. Ik ben he-le-maal in de war :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:28
zie Ramp is gaan en terecht! gelukkig was al bang dat ik rekt ging 🥲

wie nog meer in Ramp? Ramp is de nieuwe CELR 👀

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2021 11:27 ]

nothing stops this train

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmbZxqME3CbhkcoeKwF4ZyzQOfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nlqhhLZIsNGa2hgHHjtoJ9EB.png?f=fotoalbum_large

Duidelijk verhaal. Eind 2021 100k btc.

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Chaes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:00:
Inmiddels hebben zowel Heiko Finance (Parallel) als Kintsugi 200k KSM opgehaald met de crowd loans. Maar welke v/d twee krijgt nu het laatste parachain slot?

@Mooody Weet jij hoe het zit?
Heiko #9, Kintsugi #10 toch?

edit: o nee, #10 is al vergeven. Ik heb geen idee, twitter Gavin ff :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 01-10-2021 11:32 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:02
Hoor ze juichen hier dan alsof we bij de 100k zijn.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04
Oktober zou 65k zijn volgens Plan B toch? Nou, het is 1 oktober jongens!!! Op naar de 100k in december!!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:26:

Ik dacht juist dat CELR de laatste week de nieuwe ramp was :/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Die exchanges manipuleren de boel wel weer ff omhoog, anders zaten we rond 6keks.
Het is een gigantische pamp and damp Olympische rekt Pyramide spelen

[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 01-10-2021 11:36 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Chaes

Chaes

#HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:26:

Ik zie inderdaad een heerlijke dump op de 1 minute chart _O-
Terwijl CELR lekker moont.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 01-10-2021 11:36 ]

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Mompelt wat over verse fiat over vandaag..
Maar alles is weer lekker groen.....

Waar gaan we het vandaag weer in gooien....
Zo veel vragen zo veel keuzes 😏

[ Voor 4% gewijzigd door nijmege01 op 01-10-2021 11:36 ]

• Pelox
veertje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:31:
100k dec 2021 zou toch leuk zijn, daarna terug naar 20k en over 3 jaar naar de 350k. :9~

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

A87 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:35:
Die exchanges manipuleren de boel wel weer ff omhoog, anders zaten we rond 6keks
Moet ondertussen ook wel, anders moet er een Plan-C bedacht worden als nieuwe selffulfilling prophecy.

Verwijderd

Ik begin pas weer te gooien met geld op Zondag na 12:00 uur stipt!

• Mooody

Mooody

elmoody

$45k naar $47k kan snel gaan denk ik. Beetje ruis op de lijn, maar niet veel.
Dan $47-48k een tijdje goed vasthouden en we kunnen weer omhoog kijken.
Het is nu allemaal nog erg wankel imo.

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 01-10-2021 11:39 ]

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:31:
[...]

Heiko #9, Kintsugi #10 toch?
Altair is #9.

Er komt een 11e slot in deze batch.

[ Voor 16% gewijzigd door Bananeman op 01-10-2021 11:40 ]

Motor-forum.nl

• Mooody

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Altair is #9.

Oh jij hebt Gavin al gemaild. Scheelt weer. Thanks :)

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Pelox schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]

Duidelijk verhaal. Eind 2021 100k btc.
Precies. Met een dump vanaf 3 december (tot dan kan de VS bijprinten).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Oh jij hebt Gavin al gemaild. Scheelt weer. Thanks :)
Klopt en heb meteen ff getweet, zie mijn edit.

Motor-forum.nl

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56

Darrell

Fiat moonboy

veertje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:31:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6ixXQ_GqvQ31CnLFB5vIZi2pnk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BHoP6nyTfo8apTpdBRGlHChH.gif?f=user_large

• Chaes

Chaes

#HODL

[...]

Altair is #9.

[Twitter]
Super! Dus zowel Heiko als Kintsugi.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:38:
$45k naar $47k kan snel gaan denk ik. Beetje ruis op de lijn, maar niet veel.
Dan $47-48k een tijdje goed vasthouden en we kunnen weer omhoog kijken.
Het is nu allemaal nog erg wankel imo.
Loopt even vast op een kleine weerstand. Volume gaat volgens mij wel hard omhoog dus ik verwacht dat hij m er straks wel doorheen drukt.

• Pelox
[...]

Altair is #9.

[Twitter]
Als Kintsugi erbij komt heb ik mooi 4 winners te pakken deze ronde :)

- Basilisk
- Kilt
- Altair
- Kintsugi

En dan allemaal een moonriver doen aub.

Zero.

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Dag beste mensen, ik las laatst wat negatieve berichten hier over Bitvavo, slechte spread en het blokkeren van opnames. Is Bitvavo ineens in ongenade geraakt..?

• Mooody

Mooody

elmoody

eldeegee schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

Loopt even vast op een kleine weerstand. Volume gaat volgens mij wel hard omhoog dus ik verwacht dat hij m er straks wel doorheen drukt.
Deze post had ook in een NSFW topic kunnen staan _/-\o_

• twain4me

twain4me

Atomius schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:42:
Dag beste mensen, ik las laatst wat negatieve berichten hier over Bitvavo, slechte spread en het blokkeren van opnames. Is Bitvavo ineens in ongenade geraakt..?
elke exchange heeft nadelen.. ik heb bitvavo er gewoon bij zitten.

snelle support, fiat valt onder nederlandse bank garantie etc.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Ik sta nog steeds aan de zijlijn te kijken. Mijn verwachting was na 3 bijna gelijke lows om nog iets dieper te gaan en de stops te pakken. Als een een HH boven 45200 gezet kan worden wordt ik voor het weekend weer een beetje Bulish, de weekenden zijn de afgelopen tijd vaak positief gestemd.

Bitcoin maakt het weekend weer spannend :)

• Mooody

Mooody

elmoody

twain4me schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:45:
fiat valt onder nederlandse bank garantie etc.
nope

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

twain4me schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

elke exchange heeft nadelen.. ik heb bitvavo er gewoon bij zitten.

snelle support, fiat valt onder nederlandse bank garantie etc.
Ze hebben hun cold wallets verzekerd maar naar mijn weten geen bankgarantie....

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Geen idee over ervaring van anderen maar storten geld via ideal is in orde binnen enkele minuten, geld eraf halen is nog sneller.

Spread is wel een dingetje maar dat is alleen een probleem wanneer je actief gaat traden, daar zijn andere exchanges beter voor.

Blokkeren van opnames wat bedoel je daar precies mee? FIAT withdrawal? Of sommige crypto? Dat laatste klopt, sommige nieuwe munten op Bitvavo zijn nog niet verhandelbaar.

Verwijderd

Ik denk dat je het over Binance hebt en niet Bitvavo, want met Bitvavo heb ik totaal geen problemen buiten dat de volume op Bitvavo minder is dan de rest maar daar heb ik Kraken voor ;)

• twain4me

twain4me

iVibes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Heb ik het verkeerd hebben onthouden zeker, ik dacht dat het een derde rekening betrof bij een nederlandse bank.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:11
Optimistisch begin van oktober maar vind het nog niet doorslaggevend.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Amerika zal zo wel weer gaan dumpen

Of pumpen?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
roflexx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:54:

Of pumpen?
Mogelijk

• malarkan

Of pumpen?
Ja

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:02
Ook ik verwacht dat Amerika een verandering in de koers gaat aanbrengen.

• Mooody

Mooody

elmoody

veertje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:56:
Ook ik verwacht dat Amerika een verandering in de koers gaat aanbrengen.
Ja dat is mogelijk. Of niet natuurlijk, dat kan ook.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

twain4me schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Heb ik het verkeerd hebben onthouden zeker, ik dacht dat het een derde rekening betrof bij een nederlandse bank.
Funds zijn ondergebracht in een aparte stichting, mocht het hoofdbedrijf Bitvavo B.V. failliet gaan zijn je funds nog safu... verzekering van hun cold wallets is dezelfde als Coinbase dacht ik.

Verder staat Bitvavo niet onder prudentieel toezicht van De Nederlandsche Bank of onder gedragstoezicht van de AFM. Dit betekent dat er geen toezicht wordt gehouden op financiële eisen of bedrijfsrisico’s en er geen sprake is van specifieke consumentenbescherming.

• YES
  • Laatst online: 09:33

YES

Moderator General Chat
Of jij met diegene die je al een hele tijd kent hier in het topic, naar de kroeg was.

• eldeegee
Ngangatar schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Geen idee over ervaring van anderen maar storten geld via ideal is in orde binnen enkele minuten, geld eraf halen is nog sneller.

Spread is wel een dingetje maar dat is alleen een probleem wanneer je actief gaat traden, daar zijn andere exchanges beter voor.

Blokkeren van opnames wat bedoel je daar precies mee? FIAT withdrawal? Of sommige crypto? Dat laatste klopt, sommige nieuwe munten op Bitvavo zijn nog niet verhandelbaar.
Totdat iedereen ineens massaal de dip wil kopen, kun je een dag wachten tot je centjes erop staan...

• Skrunsies
  • Niet online

Of pumpen?
Er gaat sowieso iets gebeuren. Let maar op

UberLurker Departement #GG.

• Pelox
eldeegee schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

Totdat iedereen ineens massaal de dip wil kopen, kun je een dag wachten tot je centjes erop staan...
2017 en 18 hebben mij geleerd dat je nooit op 1 paard moet wedden mbt exchanges. Daarom heb ik op dit moment 4 geverifieerde manieren om uit te stappen en euro's naar mijn rekening te storten.

Zero.

• malarkan
eldeegee schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

wat als je toch van plan bent om dat te gaan doen natuurlijk niet al te slim van jezelf is ;)

• eldeegee
malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

wat als je toch van plan bent om dat te gaan doen natuurlijk niet al te slim van jezelf is ;)
Dat zeg ik ook niet. Maar als je geld overmaakt moet dat er gewoon gelijk op staan. Zodat je niet naast de pot pist. Of het slim is, is een ander verhaal.

• twain4me

twain4me

iVibes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:57:
[...]

Funds zijn ondergebracht in een aparte stichting, mocht het hoofdbedrijf Bitvavo B.V. failliet gaan zijn je funds nog safu... verzekering van hun cold wallets is dezelfde als Coinbase dacht ik.

Verder staat Bitvavo niet onder prudentieel toezicht van De Nederlandsche Bank of onder gedragstoezicht van de AFM. Dit betekent dat er geen toezicht wordt gehouden op financiële eisen of bedrijfsrisico’s en er geen sprake is van specifieke consumentenbescherming.
ik ben de support aan het lastig vallen, maar die zeggen niet zo heel veel :+

edit: het is duidelijk, ik heb het verkeerd onthouden, het is altijd zo geweest :)
https://support.bitvavo.c...givp0-veiligheid-tegoeden

[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 01-10-2021 12:09 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

2017 en 18 hebben mij geleerd dat je nooit op 1 paard moet wedden mbt exchanges. Daarom heb ik op dit moment 4 geverifieerde manieren om uit te stappen en euro's naar mijn rekening te storten.
Welke 4 als ik vragen mag?
Hier Kraken, Coinbase en Bitvavo om uit te stappen....
Binance en Huobi voor de handel....

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-01 05:01
Skrunsies schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:03:
[...]

Er gaat sowieso iets gebeuren. Let maar op
Ja, we gaan sowieso naar rechts :)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:56
69D MA wordt getest

• Kol Nedra
uitstappen? volgens mij supporten ze allemaal wel verzendingen toch naar een Ledger 👍

nothing stops this train

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik verkoop al mijn crypto, ik ga all in op DOGE.
Geen financieel advies.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:13:
Ik verkoop al mijn crypto, ik ga all in op DOGE.
Geen financieel advies.
Want DOGE is geen crypto?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMbZRO3SNxF55rHNRSpOKQfTfSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uqAdsV4JFTXXd4f3fq2fTixy.gif?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door iVibes op 01-10-2021 12:16 ]

• Kol Nedra
Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:13:
Ik verkoop al mijn fiat, ik ga all in op DOGE.
Geen financieel advies.
ja, prima idee 👍

nothing stops this train

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-12-2025
iVibes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Is het verzekerd of slechts in een apart fonds ondergebracht? zo'n SPV achtig geval?
In die zin is het enkel "verzekerd" mocht Bitvavo omvallen. Niet bij hacks oid. Tenminste, bij mij weten niet.

Wat ik bij Bitvavo wel wat vreemd vind is dat je geen enkel idee hebt wie de exchange nu eigenlijk runt. Bij vrijwel alle andere exchanges weet je minimaal iets over de kopstukken. Bij naam, met foto of zelfs van social media. Je moet het nu allemaal maar vertrouwen. Er valt niets na te trekken. Niet dat het per se een garantie is, maar het zegt toch altijd iets.

• Pelox
iVibes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

Welke 4 als ik vragen mag?
Hier Kraken, Coinbase en Bitvavo om uit te stappen....
Binance en Huobi voor de handel....
- Kraken
- Coinbase
- Bitvavo
- Bitcoinmeester, :P welke waarschijnlijk toch niet werkt wanneer de shit de fan aanraakt.

Deze 4 zijn nu werkend en getest. Heb trouwens alleen wat op kraken staan, maar de andere opties werken wel voor het geval dat.. Niet dat ik ook maar ooit alles zal verkopen :P

En daarnaast nog mijn ledger waarbij je tegenwoordig je crypto kan omzetten naar fiat, nexo waarbij je ook direct kan verkopen naar euro en de binance card als alternatief.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 01-10-2021 12:20 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 91 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!