Gewoon naamsverbastering hoor.
Nog te vroeg hoor Sjoerd haha.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nou, het is oktober. Zit ie al op 69k? Duuuuurtlang.....😂
Ik vind deze 2 ook wel tegeltjes waard 🙃anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 07:09:
kwam deze ergens tegen online. Echt 1 voor op een tegeltje
Success in crypto is like being pregnant, everyone congratulates you but no one knows how many times you've been f*cked
:fill(white):strip_exif()/f/image/6hL7Io8Q7JdqvulUoN3CoHJY.png?f=user_large)
nothing stops this train
Zo ey, Elrond Gold is in de dipmaanden na mei wel keihard gestegen zeg. In september ATH aangetikt.
voor mij goed nieuws, dan is eindelijk weer het moment om dca aankopen te doen 🙌Verwijderd schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:04:
Ben benieuwd van het weekend ons gaat brengen en vooral zondag
mooiste dagen van de maand om die gare euro weg te doen voor BTC/ETH en DOT
nothing stops this train
Ik doe sinds begin dit jaar DCA via binance, maar op de een of andere manier kan ik nu geen euros storen via rabobank creditcard, meer mensen hier last van? of heb ik iets gemist?
Verwijderd
Geblokkeerd al een tijdje, komt als ik het niet verkeerd zeg door de Nederlandse bank. Ben hierdoor zelf al over gegaan naar Bitvavo & Kraken.fetss schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:33:
Ik doe sinds begin dit jaar DCA via binance, maar op de een of andere manier kan ik nu geen euros storen via rabobank creditcard, meer mensen hier last van? of heb ik iets gemist?
Ik denk dat Rabobank dit blokkeert, binance heeft zijn shit niet voor elkaarfetss schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:33:
44k!
Hallo Q4, zullen we weer even rijk worden!
Hallo Q4, zullen we weer even rijk worden!
Aug>47k✅
— PlanB (@100trillionUSD) 1 oktober 2021
Sep>43k✅
Next targets: Oct>63k, Nov>98k, Dec>135k🚀 pic.twitter.com/C45nfQkQSC
Dus 70k er boven in December
@troje een goede snuif hopium en een verschuiving van normale belegging naar crypto wellicht. Als hier alles groen kleurt en de aandelenmarkt rood dan zal een deel wellicht tijdelijk over springen om groene kaarsen achterna te zitten. In eerste instantie dalen we waarschijnlijk wel even mee naar beneden
[ Voor 46% gewijzigd door sh4d0wman op 01-10-2021 09:07 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Leuk en aardig die voorspellingen, maar er moet nu dus een bounce komen en een flinke ook. Waar is dat op gebaseerd?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
ETF's komen eraan in Q4troje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:04:
Leuk en aardig die voorspellingen, maar er moet nu dus een bounce komen en een flinke ook. Waar is dat op gebaseerd?
voor de rest vanaf januari 2022 natuurlijk weer een inflatie op fiat geld, dus dan is BTC zoiezo weer meer waard 👍
the only way is up, kijk maar naar de afgelopen 12 jaar 👍
S&P500 ook, nog nooit gedaald... de markt is zo gemaakt...
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2021 09:09 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Eerst zien, dan geloven!Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:08:
[...]
ETF's komen eraan in Q4
voor de rest vanaf januari 2022 natuurlijk weer een inflatie op fiat geld, dus dan is BTC zoiezo weer meer waard 👍
Fomotroje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:04:
Darrell schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:55:
Aug>47k✅
— PlanB (@100trillionUSD) 1 oktober 2021
Sep>43k✅
Next targets: Oct>63k, Nov>98k, Dec>135k🚀 pic.twitter.com/C45nfQkQSC
Deze posts vind ik wel grappig om achter elkaar te zien staan. Twee totaal verschillende perspectieven om naar hetzelfde te kijken.Servor schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:56:
44K says no. Voor nu.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
a few moments laterServor schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:56:
44K says no. Voor nu.
44k says yes!Servor schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:56:
44K says no. Voor nu.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Yes, we mogen weer lekker los na die verplichte bearish september. Kijk er weer naar uit hoor, ben gisteravond weer in een aantal shitcoins ingestapt, BTC had ik laten staan.
Nothing-gonna-stop-me-tober is begonnen!
PomptoberWhySoSerious schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:29:
Nothing-gonna-stop-me-tober is begonnen!
Moon
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ADA 2,14 USD. Dat is eigenlijk ook maar een gure shitcoin he?
Verwijderd
Van XRP wordt je ook niet blijWhySoSerious schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:31:
ADA 2,14 USD. Dat is eigenlijk ook maar een gure shitcoin he?
Iemand nog interesse in Poly
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2021 09:37 ]
De MA25 op de daily is net aangetikt. Ben benieuwd of we die kunnen doorbreken. Zou wel een mooi begin van oktober zijn. Ik heb nog wat BUSD klaar staan maar ik weet nog niet of ik die er nu direct in wil gooien, misschien nog even afwachten of dit geen korte fomo/hype oprisping is omdat het oktober is?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Ik wacht idd zelf nog tot morgen of wellicht to zondag, even aankijken..YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:39:
De MA25 op de daily is net aangetikt. Ben benieuwd of we die kunnen doorbreken. Zou wel een mooi begin van oktober zijn. Ik heb nog wat BUSD klaar staan maar ik weet nog niet of ik die er nu direct in wil gooien, misschien nog even afwachten of dit geen korte fomo/hype oprisping is omdat het oktober is?
Ik denk dat het redelijk goede nieuws uit Amerika ook wel meespeelt > crypto niet bannen, wel reguleren maar dat is geen one size fits all dus nog even uitstellen + noodplan tegen de shutdown is er door.YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:39:
Ja, it didn’t age well…MicroWhale schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:24:
[...]
[...]
Deze posts vind ik wel grappig om achter elkaar te zien staan. Twee totaal verschillende perspectieven om naar hetzelfde te kijken.
Weet niet of het nou zo positief is dat er een noodplan tegen een shutdown nodig is..Sluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Ik denk dat het redelijk goede nieuws uit Amerika ook wel meespeelt > crypto niet bannen, wel reguleren maar dat is geen one size fits all dus nog even uitstellen + noodplan tegen de shutdown is er door.
Wat als het toch zover komt?
Ofwel Bieden gaat bedrijven nog meer steun geven en de overheid gaat rekt, of ze stoppen met supporten en vele bedrijven en de economie gaan rekt.
Interessante tijden
Ja natuurlijk, maar de timing daarvan is ook perfect natuurlijk, iedereen en zijn moeder riep dat september altijd kut is en oktober moon-maand is. Als er dan tegelijkertijd ook goed nieuws komt dan krijg je snel de bevestiging dat oktober ook daadwerkelijk moon-maand isSluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Ik denk dat het redelijk goede nieuws uit Amerika ook wel meespeelt > crypto niet bannen, wel reguleren maar dat is geen one size fits all dus nog even uitstellen + noodplan tegen de shutdown is er door.
Het risico daarvan is dat als er nu teveel winst gepakt of verlies beperkt wordt door mensen die rond de 60k+ instapten, die hype van korte duur is en het sentiment omslaat.
Dus, ik wacht inderdaad maar even af wat er met de MA25 gebeurt de komende dagen.
Vergeet niet dat beurzen er slecht voor staan door stijgende US bond yields, dat er sprake is van een probleem met de zogenaamde 'debt ceiling' en dat er een grote kans is dat de overheid in een zogenaamde shutdown geraakt. Daarnaast is het Evergrande verhaal nog niet geheel afgewenteld.Sluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Hiermee zeg ik niet dat we een bear market des doods ingaan, maar staar je alsjeblieft niet blind op dat September bad, October good geouwehoer.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik krijg het idee dat iedereen september als bearish ziet en dat we daar doorheen moesten. September ligt nu achter ons dus we kunnen los, zoals in 2020. Ik heb het gevoel dat dat sentiment erg sterk leeft en dat het daardoor een self fulfilling prophecy is. Ofzo.
De enige reden waarom ik in Vanguard ETF investeer is zodat ik niet uitgelachen wordt op verjaardagen als we weer praten over beleggen.
Eigenlijk gewoon zin om die shit te verkopen en volledig Bitcoin te gaan.
Ho ho, ik kom hier niet voor dit soort genuanceerde reacties. MOON!Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Vergeet niet dat beurzen er slecht voor staan door stijgende US bond yields, dat er sprake is van een probleem met de zogenaamde 'debt ceiling' en dat er een grote kans is dat de overheid in een zogenaamde shutdown geraakt. Daarnaast is het Evergrande verhaal nog niet geheel afgewenteld.
Hiermee zeg ik niet dat we een bear market des doods ingaan, maar staar je alsjeblieft niet blind op dat September bad, October good geouwehoer.
Waarom verander jij je naam niet in Jedi_Pump eigenlijk?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Vergeet niet dat beurzen er slecht voor staan door stijgende US bond yields, dat er sprake is van een probleem met de zogenaamde 'debt ceiling' en dat er een grote kans is dat de overheid in een zogenaamde shutdown geraakt. Daarnaast is het Evergrande verhaal nog niet geheel afgewenteld.
Tuurlijk, maar die debt ceiling is al veel vaker opgerekt, 2/3 jaar geleden was dit ook al een aantal keer in het nieuws. Het is goed dat die shutdown er nu niet is gekomen, in de tussentijd kunnen er dan plannen gemaakt worden om het weer een paar jaar te rekken, gaat altijd zo. Dit keer gingen de republikeinen vooral moeilijk doen als chantage tegen de infrastructure bill. Die Amerikaanse schuldencrisis moet een keer aangepakt worden maar ze zijn ook erg machtig. Per capita hebben ze maar twee keer zo veel schuld als Nederland maar wel minder dan onder andere Japan, Italië en Griekenland.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Ik zie het voor de komende maanden als positief nieuws. Evergrande is nog spannend maar ook daar al voorzichtig hoopvolle berichten dat ze bepaalde takken gaan verkopen (Chinese overheid ook weer blij zodat Evergrande minder machtig wordt).
En Rocktober is natuurlijk gewoon een lekker lurkje hopium.
We gaan die 44,8 in een keer slechten.Mr.P!nk schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:28:
Verwacht niet dat we de 44,8 gelijk de eerste keer gaan slechten.
Sluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:53:
[...]
Tuurlijk, maar die debt ceiling is al veel vaker opgerekt, 2/3 jaar geleden was dit ook al een aantal keer in het nieuws. Het is goed dat die shutdown er nu niet is gekomen, in de tussentijd kunnen er dan plannen gemaakt worden om het weer een paar jaar te rekken, gaat altijd zo. Dit keer gingen de republikeinen vooral moeilijk doen als chantage tegen de infrastructure bill. Die Amerikaanse schuldencrisis moet een keer aangepakt worden maar ze zijn ook erg machtig. Per capita hebben ze maar twee keer zo veel schuld als Nederland maar wel minder dan onder andere Japan, Italië en Griekenland.
Ik zie het voor de komende maanden als positief nieuws. Evergrande is nog spannend maar ook daar al voorzichtig hoopvolle berichten dat ze bepaalde takken gaan verkopen (Chinese overheid ook weer blij zodat Evergrande minder machtig wordt).
En Rocktober is natuurlijk gewoon een lekker lurkje hopium.
Iemand nog een sexy alt grafiek gezien ergens? Ik zit momenteel in positie in CRV, SKL en GRT. Kan nog wel één bij
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
verspreiden is slim, daarom doe ik 99.99% Bitcoin en 0.01% all world vanguard etf 🙃mentalozzie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:49:
De enige reden waarom ik in Vanguard ETF investeer is zodat ik niet uitgelachen wordt op verjaardagen als we weer praten over beleggen.
:strip_exif()/f/image/be9eeSBGYruMVvxOIFooobDp.jpg?f=fotoalbum_large)
lekker bezig ElSalvador 🥰
nothing stops this train
Kom net uit een overleg want het is gewoon een normale werkdag. Gelukkig precies op tijd voor de moon!
Zero.
mooi he? mooie winsten, kun je nu zeggen dat je de rest van de maand vrij neemt 🙃Pelox schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:10:
Kom net uit een overleg want het is gewoon een normale werkdag. Gelukkig precies op tijd voor de moon!
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2021 10:11 ]
nothing stops this train
Even deze weer onder de aandacht brengen voor wie hem gemist heeft:
:strip_exif()/f/image/v7ImjNHPvxI9drfE6e9HbF6f.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht je nog niet gestemd hebben, doe dat dan ff! Iedereen wil toch zo'n setje!?
Poll: Is dat wat?
• Ja, dan koop ik er zeker 1-4
• Ja, dan koop ik er zeker 5-10
• Ja, dan koop ik ze allemaal!!!
• Nope, want kijken, kijken, niet kopen!

Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb even een foto opgeduikeld die @MicroWhale gepost heeft van de set:MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:30:
@Visca en anderen: Ik heb hier inderdaad wat tijd in gestoken en kán inderdaad een in NL geproduceerd setje maken.
Dat houdt in dat de prijs de setjes omlaag gaat naar (per set):
1-10,5 euro
2-8,5 euro
3 of meer -7,5 euro
Dat is inclusief verzendkosten.
MAAR!
- Ik wil hier geen webshop voor openen (die zou ik dan toch beheren, dus ik krijg dan toch de afleveradressen. Dat is onvermijdelijk.)
- Ik MOET voor deze prijzen wel eerst 50 sets laten maken.
- Er zit nog steeds geen winst voor mij op de verkochte setjes.
:strip_exif()/f/image/v7ImjNHPvxI9drfE6e9HbF6f.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht je nog niet gestemd hebben, doe dat dan ff! Iedereen wil toch zo'n setje!?
Poll: Is dat wat?
• Ja, dan koop ik er zeker 1-4
• Ja, dan koop ik er zeker 5-10
• Ja, dan koop ik ze allemaal!!!
• Nope, want kijken, kijken, niet kopen!
Ook een poll maken? Klik hier
Ja over een uur of 5Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:11:
[...]
mooi he? mooie winsten, kun je nu zeggen dat je de rest van de maand vrij neemt 🙃
Zero.
HH's op de 4H worden gevormd, ik ben alert nu! 
Edit:
VeChain, whats the news?!
Edit:
VeChain, whats the news?!
[ Voor 30% gewijzigd door BTFD op 01-10-2021 10:15 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zelf sta ik door de pomp van de afgelopen 24 uur met mijn pf op een niveau dat ik mijn initiële doel, een rijtje zonnepanelen gehaald heb.
Nu de twijfel. Ga ik all out, of probeer ik er ook nog een aanbetaling op een EV uit te slepen.
In een bad case scenario is er overigens genoeg fiat om ze alsnog aan te schaffen.
Nu de twijfel. Ga ik all out, of probeer ik er ook nog een aanbetaling op een EV uit te slepen.
In een bad case scenario is er overigens genoeg fiat om ze alsnog aan te schaffen.
[ Voor 15% gewijzigd door merauder op 01-10-2021 10:16 ]
Wilde vragen wa HH betekent want zie het vaker langskomen.
Nu ik dit tik echter, higher highs?
Veel gedaald, zoom eens uit en bekijk de afgelopen maand.
Geen weak hands nu, alles of nietsmerauder schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:15:
Zelf sta ik door de pomp van de afgelopen 24 uur met mijn pf op een niveau dat ik mijn initiële doel, een rijtje zonnepanelen gehaald heb.
Yep, nu maakt 1 zwaluw nog geen zomer, maar goed om te zien dat we weer erboven kunnen komen! Vandaar even alert op wat gaat gebeuren..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
We zullen in December zien of de uitspraken van PlanB "well" zijn "geaged".
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Overigens wel opmerkelijk hele groene koersen terwijl de beurs gewoon weer rood is. De oktober s2f hopium is hoog.
Kunnen over 3 maanden hele dure zonnepanelen geweest zijn....
DIAMOND HANDS!
(grapje, gewoon doen wat goed voelt
)
DIAMOND HANDS!
(grapje, gewoon doen wat goed voelt
Die lijkt verrassend veel op mijn kater Jaapie.
Zal toch eens kijken waar die uithangt...
Zoals mijn panelen van 5 maanden geledenmentalozzie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:19:
Kunnen over 3 maanden hele dure zonnepanelen geweest zijn....
DIAMOND HANDS!
(grapje, gewoon doen wat goed voelt)
Maar geen enkel moment spijt van!
Zero.
Hoeveel spijt ga je krijgen als je de zonnepanelen er niet van kan kopen, mocht dit geen echte uitbraak blijken en de boel weer inkakt?merauder schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:15:
Als je daarvan echt flink zou balen dan zou ik het eruit halen. Wat je ook kan doen is een deel eruit halen en wegzetten zodat je die zonnepanelen relatief makkelijk kan financieren mocht de rest door het putje gaan. Met DCA kan je dan je bestaande/overgebleven PF weer verder uitbreiden en misschien heb je dan over een tijd alsnog die EV.
Overigens leveren je panelen ook rendement dus in die zin is dat ook gewoon een slimme keuze voor je portemonnee.
Nooit 100% uitstappen in een bull markt.merauder schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:15:
dat is veel vaker gebeurd. Bitcoin is best vaak volledig op zichzelf bezig. Alleen als er geen duidelijke richting is, is er een sterke correlatie met wallstreetknakworst schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:19:
Overigens wel opmerkelijk hele groene koersen terwijl de beurs gewoon weer rood is. De oktober s2f hopium is hoog.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die 44.8k gaat geslacht worden klinkt toch beterSluw schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:02:
[...]
We gaan die 44,8 in een keer slechten.
[Afbeelding]
Sinds ik met Crypto begonnen ben, merk ik dat ik echt financieel veel bewuster leef en alle aankopen veel meer afweeg ten behoefte meer FIAT in crypto te kunnen steken.
Dure hobby is al opgezegd omdat het per maand gewoon een buts geld scheeld die ik in crypto kan pompen etc.
Waarschijnlijk gewoon een gevalletje van goudkoorts maar toch wel interessant en vanuit de gat in mijn hand die ik normaal heb een goede ontwikkeling
Dure hobby is al opgezegd omdat het per maand gewoon een buts geld scheeld die ik in crypto kan pompen etc.
Waarschijnlijk gewoon een gevalletje van goudkoorts maar toch wel interessant en vanuit de gat in mijn hand die ik normaal heb een goede ontwikkeling
Iemand heeft een shot hopium in mijn koffie gegooid denk ik.. het spuit uit mijn oren hier..
Zero.
Denk je dat een rotatie van beurs naar crypto mogelijk is?anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:22:
[...]
dat is veel vaker gebeurd. Bitcoin is best vaak volledig op zichzelf bezig. Alleen als er geen duidelijke richting is, is er een sterke correlatie met wallstreet
Nu de risico's op de beurs wel erg hoop worden.
Ik vind een wiskundig model toch net even wat anders dan hopium. Dat wiskundig model zegt momenteel (en tot de volgende halving) simpelweg 100k. Dat is de wiskundig onderbouwde prijs die gezien de huidige schaarste voor een Bitcoin staat. Dat dit niet weergegeven wordt in de huidige koers is iets anders.knakworst schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:19:
[Afbeelding]
Hier kun je hopium kopen.
Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:24:
Sinds ik met Crypto begonnen ben, merk ik dat ik echt financieel veel bewuster leef en alle aankopen veel meer afweeg ten behoefte meer FIAT in crypto te kunnen steken.
Zero.
awerness heel goed bezig man! Dit is bij mij ook gebeurd.Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:24:
-kijk ook even goed naar al je verzekeringen, wellicht kun je daar ook nog geld op besparen
-wissel van energiemaatschappij
-ander internet provider overstappen
nothing stops this train
Alles goed en wel, maar vergeet niet te leven.Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:24:
Stond tijd geleden bijna op 0,25$, die heeft wat in te halen!
Ik heb zelf mijn netflix accountje opgezegd lol toch weer 120 euro per jaar 
*Ik was netflix moe*
*Ik was netflix moe*
Best wel lastig, merk ik. Net een nieuwe winterjas gekocht. Damn, dat geld had ik ook in crypto kunnen stoppenMicroWhale schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Alles goed en wel, maar vergeet niet te leven.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Leef ook wel bewuster door kennismaking met Crypto maar als morgen de vrouw er niet is ga ik gewoon lekker sushi bestellen.
Wowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:31:
Ik heb zelf mijn netflix accountje opgezegd lol toch weer 120 euro 0,0031 Bitcoin per jaar
*Ik was netflix moe*
Jawel, maar drie kids, hypotheek etc.MicroWhale schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Alles goed en wel, maar vergeet niet te leven.
Ik merk gewoon nu de kids groter worden dat het financieel gewoon meer knelt. Ben nu 38 en heb mijzelf voorgenomen de komende twee jaar zoveel mogelijk in crypto te pompen (hopelijk is tussen de 6 en 10k euro mogelijk)
en daarna iets rustiger aan doen en gewoon doorblijven DCAèn tot aan pensioen wat hopelijk dan iets vervroegd is dan door staking etc.
Maar ik geef toe het is een redelijk dun lijntje waar je teveel gaat FOMOèn en toch teveel FIAT investeert in de never ending dips. Daar moet ik voor oppassen.
[ Voor 12% gewijzigd door Wowhead op 01-10-2021 10:35 ]
Beetje te laat nu chef. Als je vandaag wisselt ben je zo 500 euro per jaar duurder uit voor je energie. wisselen had je voor 1okt moeten doen. Hopelijk heb je een contract die niet dit jaar nog afloopt
Hou eens op met die verhalen. Ik zit te dubben om een belachelijk dure hobby-auto weg te doen. Niet. Wel. Niet. Wel. Jullie helpen zo niet echt mee
Volledig on topic dude, we tikken de 45k inmiddels aan en het weekend is voor sommigen net begonnen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als ik teveel koffie drink komt het niet uit mijn oren...Pelox schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:24:
Iemand heeft een shot hopium in mijn koffie gegooid denk ik.. het spuit uit mijn oren hier..
Gewoon een extra kartonnen doos omwikkelen, werkt prima... heb er nog wel een paar onder m'n brug liggen...resusaapje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:31:
[...]
Best wel lastig, merk ik. Net een nieuwe winterjas gekocht. Damn, dat geld had ik ook in crypto kunnen stoppen![]()
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
mentalozzie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:31:
Leef ook wel bewuster door kennismaking met Crypto maar als morgen de vrouw er niet is ga ik gewoon lekker sushi bestellen.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/sushiswap/
Fixed that for you!mentalozzie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:31:
Leef ook wel bewuster door kennismaking met Crypto maar als morgen de vrouw er niet is ga ik gewoon lekker $sushi bestellen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Precies. Je hebt tóch al geen levenWowhead schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:33:
[Alles goed en wel, maar vergeet niet te leven]
Jawel, maar drie kids, hypotheek etc.
Vol in Crypto, en dan lach jij als enige en laatste over 10 jaar op verjaardagen.mentalozzie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:49:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik bedoelde meer dat jij al eens gezegd hebt iemand in dit topic al lange tijd te kennen en er ineens twee users hier naar de kroeg waren. Wellicht kennen jullie elkaar en was je samen naar de kroeg. Interessant, heel interessant.Ngangatar schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Volledig on topic dude, we tikken de 45k inmiddels aan en het weekend is voor sommigen net begonnen![]()
Niet doen. Heb zelf ooit een Karmann Ghia verkocht en tot op de dag van vandaag spijt van. Daarnaast is die sinds die tijd ook zowat in waarde verdubbeld. Dus ook op investeringsgebied geen beste move geweest.Ray_ schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:35:
Hou eens op met die verhalen. Ik zit te dubben om een belachelijk dure hobby-auto weg te doen. Niet. Wel. Niet. Wel. Jullie helpen zo niet echt mee
Daarnaast zie ik dat zelfs mijn USDT positie deze maand best wel wat gestegen is in fiat-waarde. Toch eens zien wat de USD/EUR aan het doen is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/slyy71KSRp2jdqESctpN18WH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4FdyZmpvVuoAI3ULcVeVFo3T.jpg?f=fotoalbum_large)