[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.873 views

Verwijderd

ach ja, zo meteen gaan we terug moon. mentale rollercoaster is het allesinds wel

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-01 17:50
@Verwijderd jij ben belg,

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Nice. Eerst bloedende ogen door Jappio zijn steenkolen Nederlands. En nu bloedende oren als bonus.

• pletter
Niks mis mee hoor maar dat woord is anders.😁

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:27

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:01:
[...]

Nice. Eerst bloedende ogen door Jappio zijn steenkolen Nederlands. En nu bloedende oren als bonus.
Het bloed stroomt ook al door de straten als ik het topic moet geloven.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
In het wél bij te houden topic.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• pletter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiWQckp6fUfuulNrdhzeOI5q6vo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jOipF3DBye87s0Z7cZNkOMpH.jpg?f=user_large

sign off wekker gaat wee vroeg.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Oei, US bond yields omhoog en de Amerikaanse markten in paniek. Nasdaq op -2.5%, dat is niet misselijk.

Ik acht de kans op 38k deze week nu groter dan 50%.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:09:
Oei, US bond yields omhoog en de Amerikaanse markten in paniek. Nasdaq op -2.5%, dat is niet misselijk.

Ik acht de kans op 38k deze week nu groter dan 50%.
Die stock lui zijn ook niets gewend met hun -2,5% :o

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IpJ1L2GCSC4cCjye28XCNZTnL_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8SpcvoRfCDy2sLDlRRmt63g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6BCFWo9nTNP776K_gUc4A6mcCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lBeMp4FYi0vwTUPLkRWzD6FI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9ZAFr1t1hI3k6nx5khUSXkOfaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PoWzUEJFEgJj7KJUbyTFDvjL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u63nrmBz-FXMxBItPp5Bm-MKBcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXShvDkOpCiycojYWTuJXVvp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0U-I3B2SyrsRjX5lG0I9milFfwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEfluLkpAQoh3tVhEYSWxSBX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-PXyMmvcYg2P3sUzW8vXJk1IaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5C85IF6LYX6Jdq2xkZEHM40l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_nYJKF_nSoVZfk9iJtF5BxJQvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8c5shgXJjjr3W7AcFD4XOQVP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2eCRqQrYCQhXUOF2h5uk366gQtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VeOrTlvhRWzuaBDfcXk7xVb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1HaWya9kQOa95Ove1oSMzZJpdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyUCAiUfnxYhDqQsbKcn5xF4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet dat dit niet het shitcoin-topic is, maar: Safemoon-whale laat een boertje:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/b3xdchoer9q71.png?width=346&format=png&auto=webp&s=c5781ec2cdf412a2c325f7cffa4c3e326c10e454

Bijna 2 biljoen Safemoon geloosd 8)7

Motor-forum.nl

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-01 19:49
Bananeman schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:17:
Ik weet dat dit niet het shitcoin-topic is, maar: Safemoon-whale laat een boertje:

[Afbeelding]

Hoeveel is dat? €25 ofzo?

• Bananeman
  • Niet online
En 2 big macs.

Motor-forum.nl

• Jedi_Pimp
Dat staat er hè. Zie 'price'.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
2000dollar? Haha

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Heren en dame van de slowchat, graag uw mening. Wat gaat bitcoin doen zodra ik zometeen voor de zoveelste keer stug mijn DCA strategie blijf uitvoeren? Ik bedoel, het heeft iets masochistisch.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
troje schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:37:
Heren en dame van de slowchat, graag uw mening. Wat gaat bitcoin doen zodra ik zometeen voor de zoveelste keer stug mijn DCA strategie blijf uitvoeren? Ik bedoel, het heeft iets masochistisch.
Nog meer rekt want mijn inkoopordertje moet gehaald woren *O*

• Jedi_Pimp
troje schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:37:
Wat zijn je levels en waarom? Op basis waarvan heb je je levels bepaald?

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnHn8LSzUVU-fD3Lc4Fhsh7v05Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VqHyKqRNdZG52gbdt9uSg19y.gif?f=user_large

Verwijderd

Haha heerlijk, inkopen!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bananeman schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:17:

[Afbeelding]

Niet so safe after all ey

• Bananeman
  • Niet online
Not so safe and not so moon.

Motor-forum.nl

• troje

troje

was here!

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:39:
[...]

Wat zijn je levels en waarom? Op basis waarvan heb je je levels bepaald?
pricelevel bedoel je?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Bananeman schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:49:
[...]

Not so safe and not so moon.
En dan slippage op 35% ofzo moeten zetten he :'(

• Jedi_Pimp
Jazeker.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zit @Taro daar een beetje met @A87 te zoomen? LTC Whale overleg!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Hopelijk blijft het dippen tot aan het einde van de week!

• Chaes
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:58:
Dank voor deze mededeling.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Aan het eind van je uitkering weer een stuk maand overgehouden?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08
CELR is klaar voor de volgende pump.

• fRiEtJeSaTe
GioStyle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:11:
CELR is klaar voor de volgende pump.
Bitcoin says no.

• GioStyle
My pf says yes.

• Kol Nedra
donderdag dipsdag komt goed 👍

nothing stops this train

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22

almightyarjen

When does the hurting stop?

Voor nu houdt hij het lijntje vast...

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/Ejf1HdY98SPRK/200.webp?cid=ecf05e474k26juwnee1anpv7674css01pj5xz8ncfvpmwmw6&rid=200.webp&ct=g

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• eldeegee
Mijn strategie ; HODL tot aan het kerstdiner op 1e kerstdag.

• Kol Nedra
eldeegee schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:19:
Mijn strategie ; HODL tot aan het kerstdiner op 1e kerstdag.
prima idee ik doe mee 1e kerstdag 2028 👍

edit: JOJO 🙌 wat een gains

https://coinmarketcap.com/currencies/jojo/

edit 2: verkeerde topic 👀

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 28-09-2021 21:26 ]

nothing stops this train

• eldeegee
Heel goed, ik misschien nog ietsjes langer

• troje

troje

was here!

Mijn DCA plan is simpelweg twee keer per maand een fluf BTC aankopen met een vast bedrag, direkt naar de cold storage, met een beleggingshorizon van 5 jaar. De afgelopen dip stug doorgekocht en dat heeft aardig gewerkt. Ik denk dat ik overexposed ben op ETH dus daar gaat momenteel niets heen. En dan is er nog een trading pot voor de lol en voeling met de markt, maar mijn DCA strategie levert meer op dan mijn trading skills ben ik bang. Alhoewel de laatste twee weken BTC weinig bijdraagt helaas, vandaar dat ik denk zal ik wellicht even stoppen met DCA.

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
troje schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:24:
[...]

Mijn DCA plan is simpelweg twee keer per maand een fluf BTC aankopen met een vast bedrag, direkt naar de cold storage, met een beleggingshorizon van 5 jaar. De afgelopen dip stug doorgekocht en dat heeft aardig gewerkt. Ik denk dat ik overexposed ben op ETH dus daar gaat momenteel niets heen. En dan is er nog een trading pot voor de lol en voeling met de markt, maar mijn DCA strategie levert meer op dan mijn trading skills ben ik bang. Alhoewel de laatste twee weken BTC weinig bijdraagt helaas, vandaar dat ik denk zal ik wellicht even stoppen met DCA.
Is het dca technisch (even los van de daadwerkelijke strategie) juist niet goed om door te kopen dan?

• Pingo76
Kol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:14:
[...]

donderdag dipsdag komt goed 👍
"Dalende Donderdag" _/-\o_ nog meer daling dan nu.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Litecoin mooi op 17!! in your face

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
[...]

Stoppen met DCA terwijl de koers laag staat? Lijkt me niet verstandig. Zou juist wel dca'en nu. Gemiddelde aankoopprijs verlagen.

• Kol Nedra
A87 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:35:
Litecoin mooi op 17!! in your face
al lid geworden? 👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfFE3rubFcSoOLI-B-_GK2Kjph4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9QQ3eoecqStFAAicwANupsyH.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Jedi_Pimp
[...]

Ah, okay, op die manier. Ik was even in de war - dacht dat je op zoek was naar levels om verder (meer) in te kopen :)

DCA'en kan inderdaad een paar keer per maand op "vaste" tijdstippen. Zelf zou ik deze week inzetten op 38k, maar dat gaat volgens mij dan weer tegen het principe van DCA'en in. Bovendien maakt ~5% natuurlijk niet uit als je voor de lange termijn HODL't.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Kijktip: 30 en nooit meer werken op ned 3

Crypto komt er veelvuldig in voor.

Zero.

• jvel92
[...]

Met een dergelijke DCA strategie zou ik persoonlijk gewoon aan je eigen lange termijn plan vast blijven houden en niet te veel laten afleiden door TA. Kern verhaal van het DCA'en op vaste momenten is dat je juist de markt niet probeert te timen. Door nu te stoppen met DCA'en ga je juist de markt proberen te timen en voor hetzelfde geldt zitten we nu ongeveer op de bodem. Met een horizon van 5 jaar maakt het ook niet enorm veel uit of je nu op 38k of 41k koopt.

Als tussenweg zou je eventueel de frequentie van tweewekelijks naar wekelijks kunnen aanpassen.

• troje

troje

was here!

Beug schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:37:
[...]

Stoppen met DCA terwijl de koers laag staat? Lijkt me niet verstandig. Zou juist wel dca'en nu. Gemiddelde aankoopprijs verlagen.
Ik ben het met je eens, maar de vraag is of de koers wel laag staat. We hebben al ruim een maand aan gestage daling achter de rug, alles wat er qua DCA ingegaan is in die tijd staat in de min.

• Jedi_Pimp
troje schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:45:
[...]

Ik ben het met je eens, maar de vraag is of de koers wel laag staat. We hebben al ruim een maand aan gestage daling achter de rug, alles wat er qua DCA ingegaan is in die tijd staat in de min.
Maar dat zou niet moeten uitmaken, je DCA'd immers met een lange beleggingshorizon. Anders ben je niet aan het DCA'en maar aan het swing traden met een termijn van een maand of enkele maanden.

Ik snap dat het ruk is dat je onderwater staat, maar als je voor de lange termijn ergens in zit, zou dat niet zoveel moeten uitmaken.

• Pingo76
[...]

Maar dat is toch het hele idee achter DCA simpel gezegd, je komt uit op een gemiddelde door JUIST fiat erin te pompen ongeacht de stand van BTC. Ik zou zeggen gewoon blindelings erin blijve stoppen op je 2 FIAT momenten van de maand.

Nu wordt het imho geen DCA meer...

• fRiEtJeSaTe
Pelox schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:42:
Kijktip: 30 en nooit meer werken op ned 3

Crypto komt er veelvuldig in voor.
Ik probeer het te kijken maar zie toch vooral jongeren die te lui zijn om te werken. ‘Als ik 3 maanden op vakantie wil dan wil ik dat zelf kunnen beslissen.’ Joh, you and everyone else… |:(

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:54:
[...]

Ik probeer het te kijken maar zie toch vooral jongeren die te lui zijn om te werken. ‘Als ik 3 maanden op vakantie wil dan wil ik dat zelf kunnen beslissen.’ Joh, you and everyone else… |:(
En Ryan Babel :')

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eind van de week komt mijn eerste staking fluf DOT weer vrij op Binance.

Op advies van enkele members hier en omdat ik enthousiast geworden ben door het Parachain gebeuren, zojuist een Polkawallet geopend en als test een paar DOTS verzonden vanaf Binance. Mooie melding dat het tot 12 uur kon duren en na een seconde of 8 zag ik ze al in mijn wallet binnenkomen, megasnel.

Leuk, weer iets anders, wederom een stukje spreiding en zin in het vervolg!

Iedereen die tips over DOT, de Polkawallet en de polkadot.js.org heeft gegeven, thanks! Een kind kan de was doen.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:50:
[...]

Maar dat is toch het hele idee achter DCA simpel gezegd, je komt uit op een gemiddelde door JUIST fiat erin te pompen ongeacht de stand van BTC. Ik zou zeggen gewoon blindelings erin blijve stoppen op je 2 FIAT momenten van de maand.

Nu wordt het imho geen DCA meer...
Wat een lomp advies is me dit , blindelings erin blijven stoppen in een dalende markt!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Ngangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:01:

Op advies van enkele members hier en omdat ik enthousiast geworden ben door het Parachain gebeuren, zojuist een Polkawallet geopend en als test een paar DOTS verzonden vanaf Binance. Mooie melding dat het tot 12 uur kon duren en na een seconde of 8 zag ik ze al in mijn wallet binnenkomen, megasnel.

Iedereen die tips over DOT, de Polkawallet en de polkadot.js.org heeft gegeven, thanks! Een kind kan de was doen.
Hmm ook maar eens naar kijken. Heeft het ook nu met 5 dot?

• GioStyle

En wat kost het verplaatsen van je DOT's?

• Chaes

Chaes

#HODL

Hoe zijn de staking rewards?

• Beug
[...]

Niet laten afleiden door korte termijn, DCA doe je voor de lange termijn. Imo.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
Mozes123 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:03:
[...]

Wat een lomp advies is me dit , blindelings erin blijven stoppen in een dalende markt!
Klopt. Je kan beter wachten tot die opeens dik stijgt en je savonds ff kijkt en de koers opeens op 50K staat.... En dan kopen..

Als je DCA doet kijk je niet naar de koers. Maar koop je gewoon op moment X. Zodat je geen stress hebt... En op lange termijn werkt het voor veel mensen beter dan de markt timen.

Als je DCA doet en je gaat kijken naar de koers.... Ben je niet aan het DCA'en

• jvel92
[...]

Ze heeft echter wel gelijk. Dat is het hele principe van DCA; op vaste momenten je inleg doen ongeacht de prijs, omdat je de markt niet kunt timen. DCA is een lange termijn strategie, als je gelooft in BTC op de lange termijn, dan moet je ook nu juist blijven kopen in een dalende markt.

• Beug
Ik denk dat het duidelijk is Troje. Laat je niet van de wijs brengen en hou je aan je eigen plan. Vooral niet stoppen omdat de markt laag is, dit zijn de meest betekenisvolle momenten achteraf.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:03:
[...]

Weet ik nog niet, ik heb er eerst een minimaal aantal overgemaakt (2,2) om te kijken of het goed zou gaan. Kost me in totaal dan wel iets meer maar ik voel me hier safe bij. Einde van de week gaat er een groter aantal over.
GioStyle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:04:
[...]

En wat kost het verplaatsen van je DOT's?
0.1 DOT
Chaes schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:04:
[...]

Hoe zijn de staking rewards?
Ik moet me nog even verdiepen maar volgens mij zijn dat de validators en die staan net boven de 14%

• Chaes

Chaes

#HODL

[...]

Haha goeie sarcastische post dit, ik kan dit soort humor wel appreciëren _/-\o_ d:)b

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:07:
[...]

Klopt. Je kan beter wachten tot die opeens dik stijgt en je savonds ff kijkt en de koers opeens op 50K staat.... En dan kopen..
_O- _O-

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:09
[...]

Beste advies wat er is. Geloof mij maar, de mensen met echte dikke gains en een dikke pf hier in dit topic zijn de lui die dca gedaan hebben de laatste cycle of 2 cycles.

Ik heb ook bijvoorbeeld 2 jaar lang vol door de bear dca gedaan, 2019 tm 2020. Zeker begin 2019 en eind 2019 verklaarde iedereen je voor gek.....maar was dat wel zo gek? Of begin 2015?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik ging iets te snel door de meerdere vragen, excuus.

Waarschijnlijk kunnen @Mooody en @enomiss hier beter antwoord op geven.

Voor wat betreft de auctions die hopelijk later dit jaar gaan komen op Polkadot zoals nu al op Kusama, daar weet ik echt niet wat het minimum aantal gaat worden. Voor Kusama is dit meen ik 0,1 wat neerkomt nu op ongeveer 32,50. Zou me dus niet verbazen wanneer voor DOT er een minimale inzet van 1 DOT gaat komen.

Maar dat is gokwerk zonder verstand van zaken.

• Pingo76
anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:13:
[...]

Beste advies wat er is. Geloof mij maar, de mensen met echte dikke gains en een dikke pf hier in dit topic zijn de lui die dca gedaan hebben de laatste cycle of 2 cycles.

Ik heb ook bijvoorbeeld 2 jaar lang vol door de bear dca gedaan, 2019 tm 2020. Zeker begin 2019 en eind 2019 verklaarde iedereen je voor gek.....maar was dat wel zo gek? Of begin 2015?
Misschien moet ik het zelf ook opvolgen dan :')

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Dude, ik verklaar jou nog steeds voor gek. Maar wel een rijke gek.

• fRiEtJeSaTe
Here we go.
Snel DCA-en voor het te laat is. ;)

[ Voor 63% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-09-2021 22:18 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:16:
Here we go.
Snel DCA-en voor het te laat is. ;)
Graag ook wat volume erbij.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:14:
[...]

Misschien moet ik het zelf ook opvolgen dan :')
Eerste advies wat je in dit topic tot je gaat nemen is je eigen advies? :')
(overigens was dat advies inderdaad een goed advies in mijn ogen, so go for it :Y )

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 28-09-2021 22:22 ]

• Mozes123
[...]

Stop het er maar in dan nu.

• anti elppa
Ngangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:15:
[...]

Dude, ik verklaar jou nog steeds voor gek. Maar wel een rijke gek.
Haha.

Nee maar dca voelt soms raar en haaks op wat je gevoel zegt. Zeker als je 1 jaar in een dalende trend zit bij btc is het echt perfect om te starten met dca. Nu starten met dca is ook prima natuurlijk maar stel 64k was de top, dan krijg ke zeker nog 6 tot 8 maanden daling voor je kiezen. Maar als je voor 5 jaar blijft zitten....helemaal prima!

• GioStyle

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:21:
[...]

Eerste advies wat je in dit topic tot je gaat nemen is je eigen advies :')
Zal ff lekker worden, dan had ik mijzelf al minstens 69 x REKT geadviseerd.

• YES

YES

Moderator General Chat

• Mozes123
Waah schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:07:
[...]

Als je DCA doet kijk je niet naar de koers. Maar koop je gewoon op moment X. Zodat je geen stress hebt... En op lange termijn werkt het voor veel mensen beter dan de markt timen.

Als je DCA doet en je gaat kijken naar de koers.... Ben je niet aan het DCA'en
Correct, ik weet alleen niet of dit nu verstandig is, my point.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:22:
[...]

Haha.

Nee maar dca voelt soms raar en haaks op wat je gevoel zegt. Zeker als je 1 jaar in een dalende trend zit bij btc is het echt perfect om te starten met dca. Nu starten met dca is ook prima natuurlijk maar stel 64k was de top, dan krijg ke zeker nog 6 tot 8 maanden daling voor je kiezen. Maar als je voor 5 jaar blijft zitten....helemaal prima!
Eens! Ik weet nog goed hoe het vroeger was... In mei 2021 ;). Ik had toen na de fikse dip, mijn eerste echte, echt niet de ballen om er geld in te gooien. Dat durfde ik 2 weken later pas weer. Mijn eerste leermoment dat je je DCA gewoon door moet zetten, juist wanneer je gevoel zegt dat je het niet moet doen.

Mede dankzij jou en @MicroWhale destijds. Fckng maximalisten....

• anti elppa
Nee, ik heb een plan wat voor mij al sinds 2013 werkt. Start dca 1 jaar na ath voor 2 jaar. En ik doe dat maandelijks. Ik houd me aan mijn plan.
Wat ik nu soms wel doe is flufjes kopen als ik een mooie aanbieding zie. Maar dat is geen dca. Als bijvoorbeeld 38k langs komt binnenkort ben ik koper.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:25:
[...]

Nee, ik heb een plan wat voor mij al sinds 2013 werkt. Start dca 1 jaar na ath voor 2 jaar. En ik doe dat maandelijks. Ik houd me aan mijn plan.
Wat ik nu soms wel doe is flufjes kopen als ik een mooie aanbieding zie. Maar dat is geen dca. Als bijvoorbeeld 38k langs komt binnenkort ben ik spekkoper.
Fixed.

• fRiEtJeSaTe
Ngangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:24:
[...]
Eens! Ik weet nog goed hoe het vroeger was... In mei 2021 ;). Ik had toen na de fikse dip, mijn eerste echte, echt niet de ballen om er geld in te gooien. Dat durfde ik 2 weken later pas weer. Mijn eerste leermoment dat je je DCA gewoon door moet zetten, juist wanneer je gevoel zegt dat je het niet moet doen.

Mede dankzij jou en @MicroWhale destijds. Fckng maximalisten....
Soms ben je te bang.
En soms is het je verstand dat ervoor zorgt dat je niet compleet REKT gaat.

:+ :+ :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Mozes123 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:24:
[...]

Correct, ik weet alleen niet of dit nu verstandig is, my point.
Eens maar dat weet je nooit. Be greedy when others are fearfull and fearfull when others are greedy.

DCA is het enige antwoord op die onzekerheid.

• Pingo76
YES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:21:
[...]

Eerste advies wat je in dit topic tot je gaat nemen is je eigen advies? :')
(overigens was dat advies inderdaad een goed advies in mijn ogen, so go for it :Y )
Dit moet ingelijst worden _O-

Toen ik instapte in crypto was het de bedoeling dat ik zou DCA'en echt waar :+ Nooit geweten dat traden mij zou trekken of all people :P

Verwijderd

Hele lage kooporders geplaatst, ben benieuwd wat er morgen allemaal gaat gebeuren :D

• Aarle
[...]

Lekker hoog kopen dan. Succes

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:34:
Hele lage kooporders geplaatst, ben benieuwd wat er morgen allemaal gaat gebeuren :D
Wat is heel laag? 4k of 39k?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Mozes123
Aarle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:34:
[...]

Lekker hoog kopen dan. Succes
We gaan nog dieper .

• Aarle
Prima toch? Maakt dus geen drol uit bij dca

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Aarle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:39:
[...]

Prima toch? Maakt dus geen drol uit bij dca
Sterker nog, als de koers ooit weer hoger komt, dan is het juist beter als de koers eerst nog lager gaat.

• Aarle
Taro schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:41:
[...]

Sterker nog, als de koers ooit weer hoger komt, dan is het juist beter als de koers eerst nog lager gaat.
Hear hear

• Kol Nedra
😁👀

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Kom op Celr nog even doordouwen dan kan ik weer even vanaf de zijlijn toekijken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• GioStyle
zwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:53:
Kom op Celr nog even doordouwen dan kan ik weer even vanaf de zijlijn toekijken.
De 1 dollar is nog ver weg, hoor.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor iemand die de Rode zee splitste omdat hij bang was voor natte voeten, is dat best een bizarre opmerking.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
GioStyle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:54:
[...]

Klopt en die komt er ook wel als de bull doorzet. Ik kan zo weer instappen. Maar ik verwacht een move naar 37k van BTC.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:53:
30 cent toch? :)

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:49
GioStyle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:54:
[...]

Maar 0,199 zou al wel leuk zijn

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

[...]

€125 in DOT gaat je niet rijk maken, ook niet over 5 jaar. Zelfs niet blij, want Polkadot is al een vrij grote speler in de altmarkt en zal in bullmarkets procentueel minder gainen dan de kleinere alts. Die €125,- kun je imo veel beter gebruiken om sats te sparen, dat is het meest zinvol en minst stressvol.

De blue chips in cryptoland zijn ondertussen al herkend en flink onder de hoede van grote investeerders. Als je mee wilt liften, moet je echt risico's durven nemen. Maar uiteraard weloverwogen en met geld dat je kan missen. Het is geen magische geldmachine meer, zoals het een paar jaar geleden was.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 28-09-2021 23:04 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
Iemand nog tips voor een popcorn machine om de komende bull/bear door te komen?
Pagina: 1 ... 82 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!