“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is dit de hack om meer Bitcoin te krijgen?Rogues schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:23:
[...]
Tip: zet een tweede server op met daarin een opslagkist. Iron en copper in je inventory, uitloggen, inloggen in dumpserver -> dump je iron en copper in de kist -> uitloggen -> inloggen in je play server -> door portal naar home base -> uitloggen -> inloggen dumpserver -> pak je iron en copper -> uitloggen -> inloggen in playserver. Voila!
word? Als je maar scheel genoeg bent zie je dit vanzelf goed. Succes!
Indirect welzwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:46:
[...]
Is dit de hack om meer Bitcoin te krijgen?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Haha.
Leker je eige probleme en niet die van mijn, heerlijk. Lekker oogtyfus zaaie
Je begreip tog wat ik bedoel of niet
Je vergat een leesteken ..Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:03:
Vint het wel moi, mij speling en gramatika die andere weer is dwars zit.
Haha.
Leker je eige probleme en niet die van mijn, heerlijk. Lekker oogtyfus zaaie
Je begreip tog wat ik bedoel of niet
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
vooral dat. Wellicht met een flufje hunting in de mix
Hetzelfde geldt voor jouw postknakworst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:35:
[...]
Bookmarked. Hier kun je binnenkort om lachen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet bearish worden jij he!anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:20:
beurzen zakken ook verder weg
oh nee hoor, no worries. Ik meld wat ik zie. Onder de 37-38k word ik voorzichtig.
Ik onder 40.7.anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:23:
[...]
oh nee hoor, no worries. Ik meld wat ik zie. Onder de 37-38k word ik voorzichtig.
Zero.
Verwijderd
Sowieso, goed idee!
Ik zal de tekst vast even vertalen zodat internationale kopers ook belangstelling krijgen:
'What you now see is again that exchange manipulation because everybody rekt to leave go or stoploss finished.'
Zero.
Minimaal 5 ether.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:24:
[...]
Sowieso, goed idee!
Ik zal de tekst vast even vertalen zodat internationale kopers ook belangstelling krijgen:
'What you now see is again that exchange manipulation because everybody rekt to leave go or stoploss finished.'
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:24:
[...]
Sowieso, goed idee!
Die gaat voor minimaal 4 eth weg...
Edit: Knakworst biedt 5!
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 28-09-2021 16:32 ]
Nee, dat is een dagje crypto. Soms rood, soms groen, in Almelo is altijd iets te doen.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:45:
Is dit nu wat je een "shitshow" noemt?
[Afbeelding]
Is dat je PFFijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:45:
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik zit er natuurlijk maar met 2 oude sokken vol knikkers en een rijtje zonnepanelen in, dus misschien makkelijk praten, maar ik hodl. Ook al gaan we naar 10k. (Ik praat dan over Bitcoin, niet over crypto.)
Heb dit deel niet verkocht op 64k dus waarom zou ik het voor minder wel verkopen? Veel complexer dan dat ga ik het niet maken.
Nu verkopen om goedkoper terug te kopen is (voor mij persoonlijk) vragen om problemen. Ik weet deze markt vaak minder te goed timen dan een stopwatch zonder batterijen die 12 jaar begraven heeft gelegen op een strand.
Mocht er op diverse markten door onzekerheid onder investeerders toch bloed door de straten gaan stromen heb ik nog een plukje stables staan, en vers fiat.
Dat laatste gaat er wel pas in als we echt diep gaan.
Das niet (alleen) crypto... das ook aandelen markt.StevenzeN schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:47:
[...]
Nee, dat is een dagje crypto. Soms rood, soms groen, in Almelo is altijd iets te doen.
ALLES gaat onderuit.
WE GAAN ERAAAAAAAAAAAN
Is het weer die week van de maand?mentalozzie schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:56:
Bloedbad vandaag…
Verwijderd
FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:53:
[...]
Das niet (alleen) crypto... das ook aandelen markt.
ALLES gaat onderuit.
WE GAAN ERAAAAAAAAAAAN
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vwF2u24hoHKBpeqJQUvjF9vp.jpg?f=user_large)
Dit kan geen toeval zijn precies 1000. ( sorry dat het euro is:) )
mjah ook bij de aandelenbeursen was een "gezonde" correctie vrees ik wel wat op zijn plaats.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:45:
[Afbeelding]
Ik zie groene muntjes dus zolang je daar in zit is er niks aan de handFijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:45:
[Afbeelding]
Ik verkoop nu ook niet want ben bang met Binance onderhoud niet op tijd terug in te kunnen springen. Dat spul loopt toch meestal wel wat uit.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 18% gewijzigd door YES op 28-09-2021 17:14 ]
Paniekpiet.gif je weet tochYES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:13:
Was even boodschapje doen, kom terug en ik lees hier allerlei doemberichten. Snel de BTC chart erbij gepakt. Nou, dat was even schrikken zeg
[Afbeelding]
Al was dit topic het laatste kwartier aardig slow te noemen
Krijgen we weer zo'n 30 dollar event El Salvador effect. Iedereen denkt dat de koers gaat stijgen omdat het oktober is, er openen een hoop mensen een long en vervolgens maken een paar slimmerikkies daar gebruik van met een huge sale waardoor alle longs geliquideerd worden. Zou me niets verbazen als er weer zo'n stunt wordt uitgehaald.zwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:52:
[...]
Als we vanaf daar weer de weg omhoog vinden teken ik ervoor.
Deze week wordt er ook klap op die crypto wet gegeven toch in de usa?
Zou Amerika een mooie voorsprong kunnen geven op China als ze willen.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat we met zijn allen veel te hoge verwachtingen hebben van oktober. De hele wereld kijkt uit naar oktober.
En er is nogal wat fear in de markt met al die negatieve dingen als Evergrande, China shit, etc etc....
Maar goed ik zit er balls deep in dus ik wacht af...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Of nu juist andersom door de FUD door de nieuwe wet in de USA dat mensen denken dat het dan gaat dalen en gaan ze shorts huntenNgangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:30:
[...]
Krijgen we weer zo'n 30 dollar event El Salvador effect. Iedereen denkt dat de koers gaat stijgen omdat het oktober is, er openen een hoop mensen een long en vervolgens maken een paar slimmerikkies daar gebruik van met een huge sale waardoor alle longs geliquideerd worden. Zou me niets verbazen als er weer zo'n stunt wordt uitgehaald.
Je bent alleen de * vergetenYES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:35:
Ik denk dat we in oktober vet omhoog gaan. Of vet omlaag. Of vet sideways.* Welke van de drie is even afwachten maar ik weet het haast zeker. Maar zoals altijd: DYOR en als je het niet snapt heb ik écht geen tijd om het uit te leggen.
* achteraf door te strepen naar gelang de uitkomst voor een 'ha, ik heb het goed voorspeld!' follow up!
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 28-09-2021 17:38 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb hem even in ons Valheim groepje als tip gezet. Daar lopen nog een paar verstokte "builders" rond.Rogues schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:23:
[...]
Ouwe Valheimert!
Tip: zet een tweede server op met daarin een opslagkist. Iron en copper in je inventory, uitloggen, inloggen in dumpserver -> dump je iron en copper in de kist -> uitloggen -> inloggen in je play server -> door portal naar home base -> uitloggen -> inloggen dumpserver -> pak je iron en copper -> uitloggen -> inloggen in playserver. Voila!
volgende keer wel even in aparte posts doen, zodat je dan alleen de juiste terug kunt halenYES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:35:
Ik denk dat we in oktober vet omhoog gaan. Of vet omlaag. Of vet sideways. Welke van de drie is even afwachten maar ik weet het haast zeker. Maar zoals altijd: DYOR en als je het niet snapt heb ik écht geen tijd om het uit te leggen.
Sorry geen tijd voor, heb weinig tijd want ben druk met succesvol traden. Good luck staying poor!!malarkan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:38:
[...]
volgende keer wel even in aparte posts doen, zodat je dan alleen de juiste terug kunt halen
Leg eens uit waarom jij geen tijd hebt om dit uit te leggen?YES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:35:
Ik denk dat we in oktober vet omhoog gaan. Of vet omlaag. Of vet sideways. Welke van de drie is even afwachten maar ik weet het haast zeker. Maar zoals altijd: DYOR en als je het niet snapt heb ik écht geen tijd om het uit te leggen.
No probs, working as intended for years now.
Iedereen moet doen waar diegene goed in is!YES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:40:
[...]
Sorry geen tijd voor, heb weinig tijd want ben druk met succesvol traden. Good luck staying poor!!
Lukt me aardig.malarkan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:46:
[...]
Iedereen moet doen waar diegene goed in is!
Niet als de miner en transactie maker dezelfde persoon zijn.
veertje schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:19:
[...]
Niet als de miner en transactie maker dezelfde persoon zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door GioStyle op 28-09-2021 18:20 ]
Moest komen eten van ons mamNgangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:42:
[...]
Leg eens uit waarom jij geen tijd hebt om dit uit te leggen?
volgens de mac salad gaat ie nog lager, niet te eten!!Veertien14 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:58:
Hm, twijfel om nu celr aan te schaffen, volgens mij gaat die alleen nog maar omlaag. Iemand een glazen bol?
nothing stops this train
Die beweegt nu netjes met BTC mee zoals alle andere alts. Maar er is ruimte naar boven, zoals bij alle andere alts. Ik hou ze voorlopig nog even.Veertien14 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:58:
Hm, twijfel om nu celr aan te schaffen, volgens mij gaat die alleen nog maar omlaag. Iemand een glazen bol?
Volgens de kenners hier kan die nog wel keer 6.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 28-09-2021 19:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik ben een hijpletter schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:04:
@Veertien14 zit er zelf wel diep in dus voor mij hold maar zo als @St@m zij er is ruimte naar boven....
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Volgens de kenners ook gedeeld door 6St@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:01:
[...]
Die beweegt nu netjes met BTC mee zoals alle andere alts. Maar er is ruimte naar boven, zoals bij alle andere alts. Ik hou ze voorlopig nog even.
Volgens de kenners hier kan die nog wel keer 6.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Onzin, niet onder de 14 cent en zeker naar een dollar. Dat heb ik hier gelezen van de kenners. Rest is FUD.
St@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:07:
[...]
Onzin, niet onder de 14 cent en zeker naar een dollar. Dat heb ik hier gelezen van de kenners. Rest is FUD.
Oke okee ik geloof jeSt@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:07:
[...]
Hoeft nu ook nietpletter schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:13:
LOL straks Celr BTC voorbij hoef ik niet meer om 5:30 opstaan.😁
Blijf gewoon lekker liggen morgen.
Zero.
https://bitcoinmagazine.n...00000-btc-weg-bij-beurzen
https://bitcoinmagazine.n...reem-bullish-voor-bitcoin
https://nieuws.btcdirect.eu/analyse-stijging-zomer-herfst/
Is de vloer van staal of karton?
Maar, de zomer is voorbij en de herfst komt eraan. Geldt dat ook voor de bitcoin koers? Ondertussen zitten we al enige tijd in een neerwaartse trend. Langzaam kruipt de prijs richting de levels van de vloeren waarvan het leek of ze van staal waren. Wat nou als ze van karton blijken te zijn? En het gaat regenen?
Ik lees alleen de koppen....pletter schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:24:
@zwembroek sorry hoor maar als ik dit lees terug naar klas 7 basis onderwijs.
Is de vloer van staal of karton?
Maar, de zomer is voorbij en de herfst komt eraan. Geldt dat ook voor de bitcoin koers? Ondertussen zitten we al enige tijd in een neerwaartse trend. Langzaam kruipt de prijs richting de levels van de vloeren waarvan het leek of ze van staal waren. Wat nou als ze van karton blijken te zijn? En het gaat regenen?
Verwijderd
Die bellen we op en dan spelen spelen ze een vrolijk liedje terwijl we van 37k naar 19k crashen.
Helemaal mooi.
19? Gaat niet gebeurenVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:30:
Maakt niet uit luitjes, jullie vergeten de Bitcoin support band.
Die bellen we op en dan spelen spelen ze een vrolijk liedje terwijl we van 37k naar 19k crashen.
Helemaal mooi.
Als m’n oma wielen had dan was ze een fiets.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:30:
Helemaal mooi.
U vraagt wij spelen..Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:30:
Helemaal mooi.
Zero.
Laat ik het het dan zo zeggen, ik hoop han niet! 19K pffffVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:36:
[...]
Dat zei ik ook over de slowchat topic reeks.
Nuff said.
Verwijderd
Ik hoop ook van niet, maar voor de zekerheid heb ik wel het telefoonnummer van de support band opgeslagen.PlanR schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:37:
[...]
Laat ik het het dan zo zeggen, ik hoop han niet! 19K pffff
0800-REKT
nothing stops this train
Verwijderd
Ooit gaan we die 100k echt wel breken. Het lijkt alleen vandaag niet te worden.
En dat is natuurlijk prima. Heb vandaag het geld toch niet meer nodig.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/b5zUEXHKbgE7W3oyLAXRboQk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/SY1RraniYEWNfRGpNeo6lepz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CFmk4CyDSMHtsUnAwgva2ryA.jpg?f=fotoalbum_large)