AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik was al heel lang klaar met de gele rakkers maar ja dat komt ook omdat ik zie hoe ze hier Zuid Oost Azie te werk gaan.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:06:
[...]
https://www.theblockcrypt...source=rss&utm_medium=rss
Pff, ik ben echt helemaal klaar met de CCP. Get a life.
Als Bitcoin straks op 500.000 usd staat lezen de Chinezen binnen de muur dat het compleet gefaald heeft. Vergeet niet dat sommige EU parlementariers het Chinese model als voorbeeld zien
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bijna alles lijkt nog gewoon de rest te volgen.
[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 28-09-2021 11:13 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Het is allemaal dikke tech toch?JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:12:
In de tech staat ook veel te gebeuren (of gebeurt al veel), welke coins zijn hier erg afhankelijk van?
Bijna alles lijkt nog gewoon de rest te volgen.
Het verbaasd mij hoe sterk dat muntje vooralsnog is. Gister al mijn ETH omgezet naar Celr omdat ETH de laatste tijd zo erg reageert op BTC. En mijn PF kleurt alweer bijna groen.roflexx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:27:
Owwww celr alweer boven de 16cent
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wees er wel van bewust dat wanneer BTC de $38k op gaat zoeken, CELR waarschijnlijk een nosedive gaat maken. Iedereen en zijn schoonmoeder gaan dan logischerwijs winst nemen. Je gok er met die actie dus volledig op dat BTC niet gaat zakken.zwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:32:
[...]
Het verbaasd mij hoe sterk dat muntje vooralsnog is. Gister al mijn ETH omgezet naar Celr omdat ETH de laatste tijd zo erg reageert op BTC. En mijn PF kleurt alweer bijna groen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 28-09-2021 11:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tradingview is blijkbaar ook toegevoegd.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:06:
[...]
https://www.theblockcrypt...source=rss&utm_medium=rss
Pff, ik ben echt helemaal klaar met de CCP. Get a life.
https://finance.yahoo.com...1bQhY5JXHe7rwrBo526JSEope
Tja, dat zal ETH ook doenMooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:37:
[...]
Wees er wel van bewust dat wanneer BTC de $38k op gaat zoeken, CELR waarschijnlijk een nosedive gaat maken. Iedereen en zijn schoonmoeder gaan dan logischerwijs winst nemen. Je gok er met die actie dus volledig op dat BTC niet gaat zakken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb vannacht om deze reden mijn laatste flufje CELR ingeruild voor DOT en BTC.Mooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:37:
[...]
Wees er wel van bewust dat wanneer BTC de $38k op gaat zoeken, CELR waarschijnlijk een nosedive gaat maken. Iedereen en zijn schoonmoeder gaan dan logischerwijs winst nemen. Je gok er met die actie dus volledig op dat BTC niet gaat zakken.
Het zelfde geld voor ETH. Ik ben me 100% van bewust. Ik houd rekening met een daling naar 37k en dat we dan een V-shape recovery gaan krijgen waarin Celr sneller de weg omhoog gaat vinden dan ETH.Mooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:37:
[...]
WAAR IS DE LOVE!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Voor of na de pump?FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:42:
Niemand hier die elleboog diep in COTI zit net zoals ik?
WAAR IS DE LOVE!!
Uiteraard.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:42:
WAAR IS DE LOVE!!
irony > *
Ermm.. gekocht op 30 ct volgens mij
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik was er gister bijna ingestapt na een bullish TA analyse. Toen ik een uur later keek was COTI al vertrokken.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:42:
WAAR IS DE LOVE!!
Voor nu kan je beter aan de zijlijn blijven als je nog niet ergens bent ingestapt.
Ik ben overgestapt van moeilijke lijntjes volgen en schreeuw yubstumpers, naar lunarcrush.comzwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:46:
[...]
Ik was er gister bijna ingestapt na een bullish TA analyse. Toen ik een uur later keek was COTI al vertrokken.
Voor nu kan je beter aan de zijlijn blijven als je nog niet ergens bent ingestapt.
Die volgt alle social media outlets en kijkt dan welke coin de meeste hype trekt.
Hoe hoger de Altrank, des te interessanter de coin op korte termijn.
COTI stond enkele weken geleden op plek 3 ofzo.. nu op 1.
Dus bijna tijd op weer te verkopen
irony > *
De site die de schreeuw youtubers gebruiken?FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:48:
[...]
Ik ben overgestapt van moeilijke lijntjes volgen en schreeuw yubstumpers, naar lunarcrush.com
Die volgt alle social media outlets en kijkt dan welke coin de meeste hype trekt.
COTI stond enkele weken geleden op plek 3 ofzo.. nu op 1.
Dus bijna tijd op weer te verkopen
Ja maar veel minder natuurlijk.St@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:39:
[...]
Tja, dat zal ETH ook doenWat dat betreft zijn die alts lood om oud ijzer. De ene keer gaat de een harder, de andere keer de ander. Zowel omhoog als omlaag.
CELR is net 300% in waarde gestegen. Als BTC gaat dippen, gaat die winst eenvoudig weer verloren. (logisch)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mooiste is, als die website ook genoeg views trekt is er geen ontkomen meer aan dat zoiets uitkomt. Mooie selffulfilling prophecy generator heb je danFijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:48:
[...]
Ik ben overgestapt van moeilijke lijntjes volgen en schreeuw yubstumpers, naar lunarcrush.com
Niets mis mee natuurlijk, kan je mooi winst maken, al kan je bij een klein kuchje van BTC natuurlijk ook volledig rekt gaan als het tegenzit, maar dat is altijd zo
17roflexx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:27:
Owwww celr alweer boven de 16cent
Nee, of reken jij ook euro's om naar dollars?
Nou, als dit BTC nog even meewerkt zit je zo weer aan 19 cent.
True, ETH zal niet direct 50% minder waard zijn (zie vorige dump). Maar ETH zal ook niet zo'n recovery neerzetten als die volatiele alts. Wat mij betreft (korte termijn, quick money) beter om in een CELR te zitten op het moment dan een ETH. Uiteraard met een goede stoploss.Mooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:50:
[...]
Ja maar veel minder natuurlijk.
CELR is net 300% in waarde gestegen. Als BTC gaat dippen, gaat die winst eenvoudig weer verloren. (logisch)
Edit: Nouja, beter.. als je houdt van wat spanning op een dinsdagochtend
[ Voor 86% gewijzigd door St@m op 28-09-2021 12:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was te snel. 0,169999St@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:52:
[...]
Nee, of reken jij ook euro's om naar dollars?Dan kan het best.
[ Voor 34% gewijzigd door Darrell op 28-09-2021 12:00 ]
Ik verwacht dat ie niet meer onder de 14cent komtsolidslayer schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:55:
Ik heb juist al mijn celr verkocht tussen de 17 en 19,5 usd cent. Inkoop tussen 0,07 en 0,03 cent. Ik verwacht wel dat deze terug gaat zakken naar 12 a 10 cent, misschien dan weer terug inkopen.
Beste natuurlijk om nu in ETH zitten, pas na de dip CELR te kopen van die ETH en de rit via snelle recovery van CELR te maken. Dan weer CELR verkopen voor ETH. Resultaat: meer ETHSt@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:52:
[...]
Nee, of reken jij ook euro's om naar dollars?Dan kan het best.
[...]
True, ETH zal niet direct 50% minder waard zijn (zie vorige dump). Maar ETH zal ook niet zo'n recovery neerzetten als die volatiele alts. Wat mij betreft (korte termijn, quick money) beter om in een CELR te zitten op het moment dan een ETH. Uiteraard met een goede stoploss.
Enige wat daarvoor moet gebeuren is een leuke Bitcoin dip én het vermogen van CELR (of welke kleine alt dan ook) om snel te herstellen. Dat laatste is natuurlijk totaal geen zekerheid.
Wat een gedoe. Gewoon HODL
Neuh, die doen meestal moeilijk met TA die ze zelf amper snappen.keepitfrosty schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:49:
[...]
De site die de schreeuw youtubers gebruiken?
Haha! Controleer jij ook je portefeuille als je ‘s nachts wakker wordt? Kan mij voorstellen dat je van deze strategie knap onrustig kan worden.Mooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:05:
[...]
Beste natuurlijk om nu in ETH zitten, pas na de dip CELR te kopen van die ETH en de rit via snelle recovery van CELR te maken. Dan weer CELR verkopen voor ETH. Resultaat: meer ETHZo simpel allemaal.
Enige wat daarvoor moet gebeuren is een leuke Bitcoin dip én het vermogen van CELR (of welke kleine alt dan ook) om snel te herstellen. Dat laatste is natuurlijk totaal geen zekerheid.
Wat een gedoe. Gewoon HODL
Ik koop en verkoop amper, geen stoplosses whatsoever....laat alles lekker renderen. Voordeel van een overzichtelijke PF met overwegend BTC en ETH. Ik slaap primathierry1982 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:08:
[...]
Haha! Controleer jij ook je portefeuille als je ‘s nachts wakker wordt? Kan mij voorstellen dat je van deze strategie knap onrustig kan worden.
Dit
FTFYFijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:08:
[...]
Neuh, die doen krijgenmeestal moeilijk met TA die ze zelf amper snappen.
Die moet je ff uitleggen.roflexx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:04:
[...]
Ik verwacht dat ie niet meer onder de 14cent komt
Hangt toch volledig van Bitcoin af?
en KSM, CELR, MATIC, AAVE, DOT, UNI, ....Mooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:09:
[...]
Ik koop en verkoop amper, geen stoplosses whatsoever....laat alles lekker renderen. Voordeel van een overzichtelijke PF met overwegend BTC en ETH. Ik slaap prima
Ik zou CELR zsm dumpenFijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:11:
[...]
en KSM, CELR, MATIC, AAVE, DOT, UNI, ....
Daar hebben ze logopedisten voor he!?
Precies maar checken gewoon lunarcrush en shillen hun bags via de videos. Maar if it works for you, alleen maar mooi.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:08:
[...]
Neuh, die doen meestal moeilijk met TA die ze zelf amper snappen.
[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 28-09-2021 12:14 ]
Dump je bags maar op mij....koop ik weer in voor 0,11...
Inmiddels op naar de .18
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bij $0.20 dump ik, maar kan ook $0.19 wordenzwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:17:
[...]
Dump je bags maar op mij....koop ik weer in voor 0,11...
Mooi ritje gemaakt, ben er wel weer klaar mee
Nice!zwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:22:
Van een maand salaris in de min, naar een dikke plus met mijn ETH naar Celr trade...
Nu zorgen dat die + een + blijft
Ja het is en blijft een moment opname.
true dat was ik vergeten te melden. Mits btc een daling maakt van meer dan 5%.Mooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:10:
[...]
Die moet je ff uitleggen.
Hangt toch volledig van Bitcoin af?
Tenzij?roflexx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:31:
[...]
true dat was ik vergeten te melden. Mits btc een daling maakt van meer dan 5%.
4 maart 2022 om 14:51 UTCPelox schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:32:
Wen Dot moon?
Mag van mij nog wel even duren. Des te langer we goedkoop kunnen inkopen des te beter.Pelox schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:32:
Wen Dot moon?
True. Ben nog niet helemaal wakker. Celr moon iig.
....tenzij btc een daling maakt van meer dan 5% dus.roflexx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:35:
Celr moon iig.
Koop je DOT om mee te staken of puur te hodl'en?StevenzeN schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:35:
[...]
Mag van mij nog wel even duren. Des te langer we goedkoop kunnen inkopen des te beter.
Ik stake alles, zodra de parachains los gaan dan ga ik een gedeelte vastzetten. Ben er nog niet helemaal over uit hoe groot dat gedeelte gaat zijn. Gavin geeft ons netjes een 28 day notice voor de parachains zodat we tijd genoeg hebben ze te unbonden.GioStyle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:39:
[...]
Koop je DOT om mee te staken of puur te hodl'en?
Staken die shizzle op Kraken!GioStyle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:39:
[...]
Koop je DOT om mee te staken of puur te hodl'en?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
BTC 35876
ETH 2480
Inkoopordertjes geplaatst op
BTC 34800
ETH 2350
Alles in EUR uiteraard
De "governance" geeft ons 28 dagenStevenzeN schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:42:
[...]
Ik stake alles, zodra de parachains los gaan dan ga ik een gedeelte vastzetten. Ben er nog niet helemaal over uit hoe groot dat gedeelte gaat zijn. Gavin geeft ons netjes een 28 day notice voor de parachains zodat we tijd genoeg hebben ze te unbonden.
Gewoon uit nieuwsgierigheid.Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:46:
Vanochtend verkocht![]()
BTC 35876
ETH 2480
Inkoopordertjes geplaatst op![]()
BTC 34800
ETH 2350
Alles in EUR uiteraard
Heb je van je trade potje nu ook bij gehouden hoeveel procent winst je gemaakt hebt sinds je begonnen bent.
En zo ja op hoeveel procent zit je nu in hoeveel dagen weken of maanden?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dat was niet die ETH die je gister nog voor 2540 kocht?Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:46:
Vanochtend verkocht![]()
BTC 35876
ETH 2480
Inkoopordertjes geplaatst op![]()
BTC 34800
ETH 2350
Alles in EUR uiteraard
Nee, ik houd het wel bij in de hoeveelheid BTC en dat groeit lekker al zeg ik het zelfRonald.42 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:05:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Heb je van je trade potje nu ook bij gehouden hoeveel procent winst je gemaakt hebt sinds je begonnen bent.
En zo ja op hoeveel procent zit je nu in hoeveel dagen weken of maanden?
Ray_ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:05:
[...]
Dat was niet die ETH die je gister nog voor 2540 kocht?
Dus je trade puur om je btc te vermeerderen?Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:07:
[...]
Nee, ik houd het wel bij in de hoeveelheid BTC en dat groeit lekker al zeg ik het zelf
Hoeveel procent is je btc gegroeid dan?
Hoeveel % in sats sta je momenteel dan qua winst, ben ook wel benieuwdPingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:07:
[...]
Nee, ik houd het wel bij in de hoeveelheid BTC en dat groeit lekker al zeg ik het zelf
LETS GOOOO
https://opensea.io/seaart
Yep @D_Jeff heeft voor mij uitgerekend dat ik bij een verschil van 500 EUR ik de fees eruit heb.
:strip_exif()/f/image/UmkIECLN05gjKnLAteZAxVYv.jpg?f=fotoalbum_large)
de road naar 1 Bitcoin
dit wordt voor veel mensen een zeer grote opgave vanaf 2028+
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 28-09-2021 13:15 ]
nothing stops this train
enomiss schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:11:
Orderboeken van sommige pairs leeg op Binance? BUSD EUR bv?
Wellicht als grootverbruiker heb jij de update van morgen met raadselachtige eer als Beta tester vandaag al ontvangenenomiss schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:11:
Orderboeken van sommige pairs leeg op Binance? BUSD EUR bv?
Heel raar. Bij mij alles leeg in de app. Orders gaan ook niet af.Ngangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:16:
[...]
Wellicht als grootverbruiker heb jij de update van morgen met raadselachtige eer als Beta tester vandaag al ontvangen.
hahaha dat is wel een leukeKol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:14:
Satoshi ranking;
[Afbeelding]
de road naar 1 Bitcoin
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Uitloggen en inloggen. Eventueel even cache in app legen via OS instellingen. En even checken op PC hoe het er daar uit ziet.enomiss schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:18:
[...]
Heel raar. Bij mij alles leeg in de app. Orders gaan ook niet af.
Allemaal al gedaan natuurlijkNgangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:20:
[...]
Uitloggen en inloggen. Eventueel even cache in app legen via OS instellingen. En even checken op PC hoe het er daar uit ziet.
ZItten hier geheid een paar blue whalesKol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:14:
Satoshi ranking;
[Afbeelding]
de road naar 1 Bitcoin
Dit is zeker een schaalindeling voor de mensen in El Salvador?Kol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:14:
Satoshi ranking;
[Afbeelding]
de road naar 1 Bitcoin
dit wordt voor veel mensen een zeer grote opgave vanaf 20282022+
1 BTC een blue whale? Wat komt daar na? Heb je nog een stuk kaart over? Ik vraag dit voor een vriendKol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:14:
Satoshi ranking;
[Afbeelding]
de road naar 1 Bitcoin
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als je op tijd ingestapt bent en weinig gekke dingen gedaan hebt, is 1 BTC niet zo spannend.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:26:
[...]
ZItten hier geheid een paar blue whales
Vind dat op dit moment niet echt "whalewaardig", kan in de toekomst natuurlijk anders worden.
Hmmmm volgens mij heb ik een memo gemist, want ik heb mijn nickname op deze plaat gebaseerd:Kol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:14:
Satoshi ranking;
[Afbeelding]
de road naar 1 Bitcoin

Zelfde namen, andere hoeveelheden aan BTC.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ja maar dit is de huidige, die van hier boven is voor 2028MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:36:
[...]
Hmmmm volgens mij heb ik een memo gemist, want ik heb mijn nickname op deze plaat gebaseerd:
[Afbeelding]
Ah thanks! Dan weet ik wanneer ik mijn nick kan aanpassenanti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:37:
[...]
ja maar dit is de huidige, die van hier boven is voor 2028
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik denk dat je gelijk hebt. Weet het niet zeker. Als het zo is zijn het er wel meer dan een paar trouwens.FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:26:
[...]
ZItten hier geheid een paar blue whales
Zero.
Laatst een poll over geweest volgens mij... althans ik zag er eentje voorbij komen, dus check die maar even.Pelox schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:41:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt. Weet het niet zeker. Als het zo is zijn het er wel meer dan een paar trouwens.
Vraag is natuurlijk wie er zo dom / gek / ... is zijn actual holdings op te geven.MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:44:
[...]
Laatst een poll over geweest volgens mij... althans ik zag er eentje voorbij komen, dus check die maar even.
irony > *
Voor de meeste prutsers zoals ikzelf, die in Q2 zijn ingestapt is 1 BTC best nog wel een opgaveMooody schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:35:
[...]
Als je op tijd ingestapt bent en weinig gekke dingen gedaan hebt, is 1 BTC niet zo spannend.
Vind dat op dit moment niet echt "whalewaardig", kan in de toekomst natuurlijk anders worden.
Ik ga lekker mee in dit plaatje. Duidelijker qua aantallen en voel me prima als garnaaltje. Wel een Hollandse garnaal uiteraard, die blijven het beste.MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:36:
[...]
Hmmmm volgens mij heb ik een memo gemist, want ik heb mijn nickname op deze plaat gebaseerd:
[Afbeelding]
Veel plezier om de IP's (als je die al te pakken krijgt) van al die stemmers te matchen met werkelijke nicks/namen.Uncle_Charles schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:44:
[...]
Vraag is natuurlijk wie er zo dom / gek / ... is zijn actual holdings op te geven.
Dan stort je toch gewoon 35kEUR bij, ben je meteen een wholecoiner.Ngangatar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:45:
[...]
Voor de meeste prutsers zoals ikzelf, die in Q2 zijn ingestapt is 1 BTC best nog wel een opgave. Is nog de "ver van mijn bed" show.
irony > *
Geen idee waar je het over hebt, EUR?Uncle_Charles schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:47:
[...]
Dan stort je toch gewoon 35kEUR bij, ben je meteen een wholecoiner.
35 Keer EUReka?
35 Keer EURythmics?
Mmmm nu gelijk zin in Sweet Dreams.... even een alternatieve "loop" variant voor diegenen die het origineel kunnen dromen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!