[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.880 views

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Da's mooi wakker worden BTC heeft ook mijn inkoop ordertje gehaald *O* Straks nadenken op welke bedragen ik ETH en BTC ga verkopen :9

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 06:09:
Da's mooi wakker worden BTC heeft ook mijn inkoop ordertje gehaald *O* Straks nadenken op welke bedragen ik ETH en BTC ga verkopen :9
2000 en 30000

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Buy high.. })
Saai nachtje, redelijk stabiel. Wel spannend!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:31

St@m

@ Your Service

Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 06:09:
En? Je 5 euro inmiddels 10?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
anti elppa schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:57:
[...]

Ik had dat in 2013 en 2014 ook redelijk snel voor elkaar. 2 rigs met elk 3 r9 280x kaarten in ongeveer 3 maanden quitte. Mei 2014 4 kaarten verkocht boven inkoop prijs. Laatste 2 kaarten 4 maanden terug verkocht voor 140 euro 8)7
Meeste van de coins die ik gemined heb pas jaren later verkocht (doge, ltc, moon, vert). Ltc heb ik zelfs nog deel van.
Oeh.. ja de 290x heb ik er heel veel voor een prikkie voor opgepikt van een groepje vrienden die het minen al snel op gaf, daar ging de vraag en prijs ook flink van omhoog. Ik heb er wss nog wel een stuk of 3 liggen. Mijn v&a feedback zit er vol mee :P Daarna heb ik 0,0 met mining te maken gehad. Ik wilde wel altijd asics maar de tvt was gewoon niet praktisch haalbaar ivm eindeloos wachten op levering icm nl stroom. Ze gebruikten die asics volgens mij eerst zelf. Dan maar gewoon de coins kopen IPV eindeloze tvt.

[ Voor 14% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-09-2021 07:22 ]

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
St@m schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 06:58:
[...]

En? Je 5 euro inmiddels 10?
Bijna :+ denk dat ik toch moet nadenken over die ledger nu @zwembroek })

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Jazeker.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

PlanR schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 06:41:
[...]

Buy high.. })
Saai nachtje, redelijk stabiel. Wel spannend!
Kijken of er nog een morningdipsausje overheen gaat.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• roflexx
Rekt

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:57

knakworst

Get more sats!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:44

MicroWhale

The problem is choice

De man van Rich Dad, Poor Dad voorspelt een beurscrash en adviseert om in crypto te duiken.

Goed nieuws dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Goedemorgen deze rekte morgen mensen....ik was er al bang voor. 25% in fiat gegaan. 75% rekteritus.....Had het beter om kunnen draaien haha. Vieze vuile %$%$#$%$ munten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:19
MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:46:
De man van Rich Dad, Poor Dad voorspelt een beurscrash en adviseert om in crypto te duiken.

Goed nieuws dus.
Die man voorspelt elke maand een beurscrash. Onder zijn tweet stond wel een mooi plaatje daarvan.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34

Goed nieuws dus.
Heb tot nu toe nog niet echt de indruk dat crypto immuun is voor wat er op de overige markten gebeurt. Als de S&P500 een duikvlucht maakt, geldt dat over het algemeen ook voor crypto.

Ook wel een gevalletje van pump my bags please :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

vickypollard schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:50:
[...]

Die man voorspelt elke maand een beurscrash. Onder zijn tweet stond wel een mooi plaatje daarvan.
Haha, precies! Maar ik wil het geloven dus het is waar. En zeker vandaag! :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3mCXCrZgBfJGfe7fZfF5sgydVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdv611e5Qo3MEFj76tn6XDQT.jpg?f=fotoalbum_large

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dan maar hopen dat we een richting bepalen voordat Binance in onderhoud schiet. Toch lullig als je je niet terug in kunt kopen of er uit springen afhankelijk van de richting. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goed nieuws dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:06

YES

Moderator General Chat
Haha, de daily candle is nog groen en hier wordt alweer rekt geroepen, heerlijk dit bipolaire topic _O-

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
YES schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:03:
Haha, de daily candle is nog groen en hier wordt alweer rekt geroepen, heerlijk dit bipolaire topic _O-
Er werd rekt geroepen terwijl de candle van die 15 minuten zelfs nog groen was :P

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-01 09:40
Is het wel het slowchat topic als er niet elk uur "REKT" wordt geroepen?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nou dat vind ik dan weer een beetje overdreven... maar ik heb wel het idee dat Q4 iets voor ons in petto heeft wat niemand verwacht. Er is de afgelopen 1,5-2 jaar enorm veel gebeurd (met name slechte dingen voor de LT-economie, goede dingen voor crypto) die ergens in de tijd samen gaan komen. Om opeens een 'schaap over de dam'-effect kunnen gaan geven. Aan de ene kant weer een crisis (banken die omvallen of landen die te hoge schulden hebben) en aan de andere kant de vlucht van fiat naar crypto om nog een beetje aan waarde te redden.

Ik denk dan totaal niet aan moon en lambo's, maar meer aan de gevolgen die dat voor miljarden mensen gaat hebben.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor diegenen die normaal gesproken de mails en/of nieuwsbanners missen van Binance, om welke reden dan ook:

Fellow Binancians,
Binance will perform a scheduled system upgrade starting at 2021-09-29 07:00 AM (UTC). The upgrade will take approximately 2 hours.
Major improvements in this upgrade include:
Overall system performance and stability improvements.

During the upgrade period, users can continue to make deposits, cancel orders, transfer funds, and access the Futures and Options products. However, account login and other account related functions may be occasionally interrupted, including Futures and Options trading.

The following services will be suspended during the upgrade:
  • Withdrawals
  • Spot and margin trading
  • P2P trading
  • Convert & OTC Portal trading
  • Purchasing crypto with a card
  • Fiat deposits & withdrawals
  • Trading, subscription and redemption of Leveraged Tokens
  • Crypto Loans services
Please note:
Binance will suspend withdrawals 10 minutes prior to the start of the system upgrade. Please ensure you leave sufficient time for any withdrawals prior to this time.
Users with open Futures or Margin positions are recommended to re-assess their collateral balances prior to the start of the upgrade to mitigate against price fluctuations that may occur during the upgrade period.

The 2-hour upgrade time is based on our best estimates and may vary. As usual, we will maintain regular communications on the progress of the upgrade on our various social media channels.

The suspension of spot trading will affect the Price Index of certain USDT-margined perpetual contracts, including ALICEUSDT, BAKEUSDT, TLMUSDT, UNFIUSDT, BZRXUSDT, DODOUSDT, KEEPUSDT, RUNEUSDT, SFPUSDT, ALPHAUSDT, BELUSDT, GTCUSDT, HOTUSDT, LITUSDT, OCEANUSDT, COTIUSDT, CTKUSDT, DENTUSDT, HNTUSDT, MTLUSDT, STMXUSDT, TOMOUSDT, AUDIOUSDT, ATAUSDT, BTCDOMUSDT, DEFIUSDT, 1000SHIBUSDT, 1000XECUSDT. During this period, the Price Index of those contracts will not update, and the Premium Index will not be used to calculate the Funding Rate. We will use the Last Price Protected mechanism to update the Mark Price until spot trading resumes.

We apologize for any inconvenience caused and thank you for your patience.
Risk warning: Cryptocurrency trading is subject to high market risk. Please make your trades cautiously. You are advised that Binance is not responsible for your trading losses.

Thanks for your support!
Binance Team

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• zwembroek
malarkan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:04:
[...]

Er werd rekt geroepen terwijl de candle van die 15 minuten zelfs nog groen was :P
Kan best zijn allemaal maar de waarde van mijn PF zei wel REKT.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jeaust schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:06:
[...]

Is het wel het slowchat topic als er niet elk uur "REKT" wordt geroepen?
Dat, en die mensen kijken in Delta naar hun 1D %. Dat is sowieso een hele slechte indicator van hoe het nu gaat.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ach dat rekt en moon roepen hoort toch ook een beetje bij dit topic? We gaan al een paar dagen vrijwel sideways dus je moet toch wat roepen :+

SIDEWAAAYYYYS!!!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:07:
[...]

Dat, en die mensen kijken in Delta naar hun 1D %. Dat is sowieso een hele slechte indicator van hoe het nu gaat.
Toch snap ik het wel, het is al dagen een langzaam leeglopende ballon zo'n PF. Ik heb goede moed maar elke keer dat leeglopen is best vervelend :). Maar ja, als we hem te snel opblazen dan knalt ie, dat is ook niet goed.

ROKT!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Denk toch wel dat de we regio van de 37/38K nog één keer gaan opzoeken. Mooie momenten om nog een keertje bij te kopen! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34
MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:06:
Aan de ene kant weer een crisis (banken die omvallen of landen die te hoge schulden hebben) en aan de andere kant de vlucht van fiat naar crypto om nog een beetje aan waarde te redden.
Echter zitten de meeste mensen in crypto om meer fiat te vergaren, dat het mogelijk ook een hedge is tegen het huidige systeem is mooi mee genomen maar voor de meesten slechts een bijzaak. De meesten hebben namelijk geen flauw idee wat ze kopen en kopen de smaak van de dag/week/maand.

• roflexx
Weinig smaak deze dag.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 09:56
Het bittertje komt zo

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het raket ijsje is duidelijk rood. Zelfs de selderij kleurt rood. Nog nooit rode selderij gezien eigenlijk.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:49
Dat 'instant' funding op kraken is niet zo heel erg instant he :)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Ik mis vandaag in dit topic de fanbase van Celr die de boel opjaagt. *O* *O* Go Celr Go *O* *O* Een bounce op beide paren (BTC & USDT) zal niet gek zijn. Al helpt de BTC op het moment niet mee....

Zelf zit ik op een trade in Luna na volledig in de Tether. Gisteren verkoop order CRV net gehit op 6119 Sats, terwijl de piek op 6284 sats was. Dat geeft toch ene fijn gevoel in de huidige markt. :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:30
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:29:
Ik mis vandaag in dit topic de fanbase van Celr die de boel opjaagt. *O* *O* Go Celr Go *O* *O* Een bounce op beide paren (BTC & USDT) zal niet gek zijn. Al helpt de BTC op het moment niet mee....

Zelf zit ik op een trade in Luna na volledig in de Tether. Gisteren verkoop order CRV net gehit op 6119 Sats, terwijl de piek op 6284 sats was. Dat geeft toch ene fijn gevoel in de huidige markt. :)
shitcoins gaan nu eenmaal dubbel rekt als btc rood is

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:30:
[...]

Voorlopig houdt de koers van CELR zich best aardig na die enorme stijging.

• vickypollard
Op de hourly zit een bearish pennant, dus dat wordt mogelijk nog een extra portie rekteroni

• zwembroek
Buy orders weer geplaatst....hoop voor iedereen dat ze niet geraakt worden....

• StevenzeN
Bearish pennant reversed inverted bart-cup and handle pattern golden death cross.

Jaaaaaaa hooorrrrrrrrrr

• keepitfrosty
vickypollard schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:37:
Op de hourly zit een bearish pennant, dus dat wordt mogelijk nog een extra portie rekteroni
oooooh die pennants man.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:30:
[...]

-5% op een shitcoin en -5% op BTC kan pijn doen in je portfolio waarde. Gisteren waren er voor mij genoeg signalen om de alts af te bouwen.

• anti elppa
vickypollard schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:37:
Die zie ik niet. Kan je een plaatje sharen?

• vickypollard
anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:39:
[...]

Die zie ik niet. Kan je een plaatje sharen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSiDYFJA4ZsoyXfK7f9iTHk-mlU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z9akfuTqgcqhTlY0aPWk5HdL.png?f=user_large

• anti elppa
ja die zag ik ook, alleen vind ik de pole veel te kort om waarde te hebben. Zie het meer als een symmetrical triangle.
We zullen zien waar support is. Ik denk iig op de onderste lijn wel iets (ongeveer 41k). Gaan we daar door dan gaan we toch de 38 nog testen denk ik. Orderboeken zijn nog precies hetzelfde als afgelopen dagen

[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 28-09-2021 09:46 ]

• vickypollard
anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:42:
[...]

ja die zag ik ook, alleen vind ik de pole veel te kort om waarde te hebben. Zie het meer als een symmetrical triangle
Hm, zou kunnen. Maar die zijn ook tricky :)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jvel92 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:22:
[...]

Echter zitten de meeste mensen in crypto om meer fiat te vergaren, dat het mogelijk ook een hedge is tegen het huidige systeem is mooi mee genomen maar voor de meesten slechts een bijzaak. De meesten hebben namelijk geen flauw idee wat ze kopen en kopen de smaak van de dag/week/maand.
Het gaat niet om de meeste mensen. Het gaat om het meeste geld. Ik denk dat op dit moment retail (iig wat betreft BTC en ETH) een druppel op een gloeiende plaat is. Dat is ook precies de reden waarom retail het van alts moet hebben om snel geld te verdienen, want de grotere muntjes krijgen ze niet in beweging met hun wisselgeld.

.... en dat is voor mij dan weer precies de reden waarom ik liever in de grotere munten stap. Als het bedrijfsleven en de banken/verzekeraars aanhaken dan doen ze dat voor de LT. Weet je ook meteen waarom je voor die kleinere muntjes een exit-strategie moet hebben.

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
anti elppa schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:42:
[...]

ja die zag ik ook, alleen vind ik de pole veel te kort om waarde te hebben. Zie het meer als een symmetrical triangle.
We zullen zien waar support is. Ik denk iig op de onderste lijn wel iets (ongeveer 41k). Gaan we daar door dan gaan we toch de 38 nog testen denk ik. Orderboeken zijn nog precies hetzelfde als afgelopen dagen
Misschien beter om de raketten op te laden de 50W MA te testen en dan lekker knallen. Dit geswing tussen de 40-44K schiet ook weinig op.

• YES

YES

Moderator General Chat
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke TA.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
REKT! (dag is nu toch echt rood :P)

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:49:
[...]

REKT! (dag is nu toch echt rood :P)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 21:00
Ik zie dikke groene pijl, ik klik duimpje.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Geel, groen of wit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBR68kaXOaleyymd2E-79q-7weI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Osjt8EsFzyHHWa53N3WT7zWV.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Mijn twingo is wit.

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik kom met mijn vriendin in een grijze auto:
Afbeeldingslocatie: https://www.stam.nl/alpine-centre-soestdijk/images/legende-gt/3_4arriere-1.jpg

Overigens nog geen idee wie het is en die man naast haar wordt natuurlijk vervangen door een mini-walvis. d:)b

• vickypollard
MicroWhale schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:05:
[...]

Ik kom met mijn vriendin in een grijze auto:
[Afbeelding]

Overigens nog geen idee wie het is en die man naast haar wordt natuurlijk vervangen door een mini-walvis. d:)b
Wil je deze foto van mij alsjeblieft verwijderen? Ik ben gesteld op mijn privacy.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lambo hoort geel te zijn /punt.
Ferrari rood.
Een Porsche mag van mij knalgroen zijn. Een appeltjesgroen Porsche taycan bijvoorbeeld :9

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 28-09-2021 10:07 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

vickypollard schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:06:
[...]

Wil je deze foto van mij alsjeblieft verwijderen? Ik ben gesteld op mijn privacy.
Moet je bij Alpine Center Soestdijk zijn

• StevenzeN
Ik vind die nieuwerwetse Lambo's niks aan, doe mij deze maar;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgCdxXUqcmbazWoyIMpj7jvbDf0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dejIsKdDoPOszJpN4Y3iVeHr.jpg?f=user_large

• vickypollard
Ik wil eigenlijk wel een McLaren F1. Ik vond dat ding zo fantastisch als jongetje die NFS speelde.

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 12:05

Baf

slopen. alles kapot maken.

In mijn vinex zie ik regelmatig van dit soort auto's rijden. Er is veel drugshandel.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Baf schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:13:
In mijn vinex zie ik regelmatig van dit soort auto's rijden. Er is veel drugshandel cryptohandel.
Overigens gaat beurs ook steeds meer rood in. ASML min 6 procent.

• St@m

St@m

@ Your Service

M00n?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7E4_WiS9lJBa4LhBBELJXTNz6V8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7IMKYfNYhVHAYZJw90yWYb8m.jpg?f=user_large

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06-2025

FijneKerst

Flufjes!!

Einde vd Maand jongens...
Get ready voor de maan en beyond!
#100ktothemoon!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• YES

YES

Moderator General Chat

• keepitfrosty
StevenzeN schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:09:
Ik vind die nieuwerwetse Lambo's niks aan, doe mij deze maar;

[Afbeelding]
En dan een witte colbert met schoudervullingen en het miami vice muziekje op de achtergrond.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlfKW6eVZpey5XD55fIkbzFa9Lo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYjw6cSghuJPXMmXa4XdCg0W.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek

• Kol Nedra
  • Laatst online: 19-01 20:41
leuk pakje heeft ze aan vandaag, tot vanavond 🙃

nothing stops this train

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bijna einde maand.
Kom maar op met die moon!!
63K eind oktober whooohooo

Mijn interview met Forbes is al ingepland.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-01 15:20
FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:23:
Bijna einde maand.

Titel: This is how rekteroni tastes like

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:22:
[...]

leuk pakje heeft ze aan vandaag, tot vanavond 🙃
Jammer, ze komt maar één keer voorbij. Niet getreurd. Straks een tweeling.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Hahaha zo net Mr goxx op RTL Z 😂

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
FijneKerst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:23:
Bijna einde maand.

Inderdaad, ik reken er op dat er deze week weinig spannends gaat gebeuren. Misschien langzaam verder leegbloeden zoals we al een tijdje doen. Dit soort grote bewegingen zijn blijkbaar iets waar de marketmakers aan vast willen blijven houden, we hebben het maar te slikken.

edit: en daarna dus up 8)

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wajooo, we zitten al dik in de 41s... wat een paar potjes PUBG kunnen doen eh.

[ Voor 35% gewijzigd door JDx op 28-09-2021 10:37 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:15:
[...]

Overigens gaat beurs ook steeds meer rood in. ASML min 6 procent.
Einde van de maand ging m'n ex ook altijd in't rood.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:38:
[...]

Rode dildo?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 10:18
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:38:
[...]

Was het maar zo dat ik mijn rood kon plannen. Dan kon ik op de agenda short gaan.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Kol Nedra
  • Laatst online: 19-01 20:41
Aphelion schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:40:
[...]

Was het maar zo dat ik mijn rood kon plannen. Dan kon ik op de agenda short gaan.
of een andere alt pakken die niet in het rood staat 👀

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:41:
[...]

of een andere alt pakken die niet in het rood staat 👀
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/e5/8d/f7/e58df7d844b1c4abb41e5eaad44c4043.jpg

• Rogerrrr
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 25-10-2023
Vraagje van newbie.

Wat is een verstandige manier van staken met mijn coins?

Ik vond deze lijst op Reddit waar Binance en FTX er goed uit komen. Wat zijn jullie ervaringen/ addertjes?

https://docs.google.com/s...KJ554wupioDC3Od4/pubhtml#

Bitcoin
Solana SOL
Ethereum ETH
Chainlink LINK
Polkadot DOT
Polygon MATIC
Algorand ALGO
Cardano ADA
Uniswap UNI
Aave AAVE

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

• JDx

JDx

Ben ik ^

https://www.google.com/se...=679#imgrc=3AS4AcdTcADSVM

Ik had me een tijdje geleden voorgenomen om mijn geluk niet meer af te laten hangen van dingen waar ik geen invloed op heb, zoals of je team wint of je favoriete sporter of koersen.

Maar ergens was het leuker om geld te verliezen dan gewoon niets :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aka een alto pakken anders dan in rood

badumtssj.gif

• StevenzeN
Die emo's hebben de polsjes gewoon rood hoor.

• JDx

JDx

Ben ik ^

StevenzeN schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:54:
Die emo's hebben de polsjes gewoon rood hoor.
Dat was toch zo'n sexboekje, rooie polsjes :')

• StevenzeN
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:56:
[...]

Oortjes jonge slome :')

• JDx

JDx

Ben ik ^

Van die cheap ass boekjes zoals rooie oortjes en de passie die op elk bedrijf of school wel ergens verstopt lagen achter een serieus mapje. Beetje de Doge van de porn.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:59:
[...]

Van die cheap ass boekjes zoals rooie oortjes en de passie die op elk bedrijf of school wel ergens verstopt lagen achter een serieus mapje. Beetje de Doge van de porn.
Nee man, Joop Klepzeikert!!! dat was pas de shizzle.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5JqqR-wdur5OqBsIambd5UtQqE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jOHBlY0RY29Vzv3wovheapAg.png?f=fotoalbum_large

• St@m

St@m

@ Your Service

"Rode oortjes" is een stripboekreeks met seksueel getinte strips.
Ik heb een iets andere definitie van sexboekjes :P

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 21:00
_O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jaapio Klepzeiker :D

• zwembroek
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:56:
[...]

Je kreeg er wel rode polsjes van ja....

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:53:
[...]

Ik had me een tijdje geleden voorgenomen om mijn geluk niet meer af te laten hangen van dingen waar ik geen invloed op heb, zoals of je team wint of je favoriete sporter of koersen.

Maar ergens was het leuker om geld te verliezen dan gewoon niets :+
Zeg, wat is dat nou :P
Je hebt toch zelf genoeg invloed op welk team je support (support je Ajax, dan heb je een grotere winkans dan wanneer je een supporter ben van PEC Zwolle op dit moment) of van welke koersen je afhankelijk bent (OK, op dit moment een minder makkelijke).

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
CoinGecko, CoinMarketCap now blocked by China's internet firewall

Two most popular crypto market data sites have now become inaccessible for users based in mainland China.

CoinGecko and CoinMarketCap are currently both blocked by China's internet firewall, according to tests run by The Block. Search results on Greatfire.org, an online tool for checking sites censored by China's Great Firewall, also show that the two sites are 100% blocked as of press time.
https://www.theblockcrypt...source=rss&utm_medium=rss

Pff, ik ben echt helemaal klaar met de CCP. Get a life.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• zwembroek
Ken. schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:05:
[...]

Zeg, wat is dat nou :P
Je hebt toch zelf genoeg invloed op welk team je support (support je Ajax, dan heb je een grotere winkans dan wanneer je een supporter ben van PEC Zwolle op dit moment) of van welke koersen je afhankelijk bent (OK, op dit moment een minder makkelijke).
Ik support Feyenoord, dus ben heel wat diepe dalen gewend.....

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

zwembroek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:07:
[...]

Ik support Feyenoord, dus ben heel wat diepe dalen gewend.....
Nou ja, dat is dit seizoen nog niet zo slecht tot nu toe..

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kunnen ze China niet helemaal bannen van de cryptomarkt, dat die gewoon 0 invloed hebben.

Pagina: 1 ... 78 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!