[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.860 views

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:27:
Ik gebruik Bitvavo en heb er nu over 1k euro op staan, ik ga die binnenkort op een externe Hardware wallet zetten en dan elke X bedrag weer offloaden van bitvavo naar een wallet. (BTC en ETH)

de shitcoins laat ik staan tot ze een bedrag bereikt hebben waar ik van zeg dat het wel waard is om veilig te stellen.

Nadeel is wel dat ik dan geen stakings meer kan pakken en dat is wel zonde om te laten liggen eigenlijk.
Voor staking via hardware wallets zijn ook opties te vinden.

Maar denk je ook aan de fees die je mag betalen om munten op je wallet te zetten?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:24:
naar welke hoogtes of laagtes gaat de selderijsoep vandaag gaan :) ?
CELR laat ik link liggen voorlopig. Zojuist een fluffie ETH verkocht op 2650 met de bedoeling weer in te kopen op 2540 *O*

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Sol gaat zo uitbreken.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24
Heeft ie al gedaan volgens mij :)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Voor mensen die mee hebben gedaan aan de XRP airdrop in december heeft Flare een extra airdrop in petto ( valt en staat als je exchange het 'ondersteund' )

Maar goed, trading is begonnen op Bitrue

https://www.bitrue.com/trade/sgb_xrp

UberLurker Departement #GG.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:01

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wowhead schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:27:
Ik gebruik Bitvavo en heb er nu over 1k euro op staan, ik ga die binnenkort op een externe Hardware wallet zetten en dan elke X bedrag weer offloaden van bitvavo naar een wallet. (BTC en ETH)

de shitcoins laat ik staan tot ze een bedrag bereikt hebben waar ik van zeg dat het wel waard is om veilig te stellen.

Nadeel is wel dat ik dan geen stakings meer kan pakken en dat is wel zonde om te laten liggen eigenlijk.
Het nadeel van hardware wallets zijn naast de kosten van het ding zelf ook de fees. ik heb ooit voor een paar cent ~30 euro aan shitcoin naar een HWwallet gestuurd die 30 euro is nu 80 - 100 euro waard. behalve zeer matige gains gezien de rest van de markt kost het nu ~24 euro om het naar een exchange te sturen :+

ofwel als je shitcoin niet mee groeit met de markt kan het wel eens extreem duur zijn om te cashen :+

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

eldeegee schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:28:
[...]
Precies. Ik heb m'n selderij verkocht en in DOT gestoken. Op de lange termijn een beter gevoel bij.
Yo bedankt! Zo tikken we die $0.20 natuurlijk nooit aan }:|

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• zwembroek
Mooody schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:08:
[...]

Yo bedankt! Zo tikken we die $0.20 natuurlijk nooit aan }:|
Ik heb net weer wat ingekocht dus ik sponsor je even...

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
twain4me schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:07:
[...]

Het nadeel van hardware wallets zijn naast de kosten van het ding zelf ook de fees. ik heb ooit voor een paar cent ~30 euro aan shitcoin naar een HWwallet gestuurd die 30 euro is nu 80 - 100 euro waard. behalve zeer matige gains gezien de rest van de markt kost het nu ~24 euro om het naar een exchange te sturen :+

ofwel als je shitcoin niet mee groeit met de markt kan het wel eens extreem duur zijn om te cashen :+
Dat is wel weer zo ja, allicht dat ik nog even doorspaar richting de 2k/3k aan BTC/ ETH en dan alleen die coins op cold storage zet.

Thanks voor de tip.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 16:48
Wowhead schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:23:
[...]

Dat is wel weer zo ja, allicht dat ik nog even doorspaar richting de 2k/3k aan BTC/ ETH en dan alleen die coins op cold storage zet.

Thanks voor de tip.
Je moet je eigen plan trekken hierin. De meeste adviezen kun je voor kennisgeving aannemen maar als jij het gevoel hebt dat het toch wel teveel geld is voor exchange dan zou ik een hw wallet aanschaffen. Wat voor de ene veel geld is is wellicht voor een ander klein geld. Daarnaast kun je op een hw wallet prima staken en hoef je er niet meer naar om te kijken, althans als je er voor de lange termijn in zit.

Verwijderd

YES schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:00:
[...]

Nóg minder volume/liquiditeit. Je zal er als laatste achterblijven. Dan wordt het pas echt HODL
Maar wat is het alternatief dan, binance ideal\creditcard storingen en opname zijn geblokkeerd?

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:37:
[...]

Maar wat is het alternatief dan, binance ideal\creditcard storingen en opname zijn geblokkeerd?
Kraken?

• Vibravis
[...]

Account openen bij Nexo. Ligt aan je status hoe vaak je gratis mag uitbetalen naar je rekening. Hoogste tier is 5 keer per maand. Dacht normaal 2 keer per maand

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-01 21:51
Ik ben aan het overstappen van Bitvavo naar Binance. Het was vooral vervelend dat ik veel tokens niet kon staken en ik wilde lagere handelskosten. Als het goed is ben ik goedkoper uit als ik op Binance trade met een BUSD pair ipv handelen op Bitvavo.

Wat betreft het staken. Wat doen jullie met je BTC voor de langere termijn? Ik kom die locked savings op Binance niet in, ook niet als ik om 02:00 refresh. Hij is altijd vol. De 0,50% flexible savings is een lagere reward dan op Bitvavo. Zijn er andere opties? Wordt geduld beloond voor het refreshen van locked savings :P? Of HODL'n jullie BTC op een andere exchange dan Binance?

Etherium staat nog op Bitvavo. Maken jullie gebruik van die Eth 2.0 staking op Binance? Lijkt mij nogal ultra long term denken hehe....

Ik moet iig nog heel erg wennen aan Binance!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Geen idee. Ik heb me tot op heden totaal niet verdiept in het eruit halen van mijn centen. HODL
(ik geef onmiddellijk toe dat zoiets niet uitzoeken ook wat onvoorzichtig is :+)

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Vibravis schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:29:
[...]

Je moet je eigen plan trekken hierin. De meeste adviezen kun je voor kennisgeving aannemen maar als jij het gevoel hebt dat het toch wel teveel geld is voor exchange dan zou ik een hw wallet aanschaffen. Wat voor de ene veel geld is is wellicht voor een ander klein geld. Daarnaast kun je op een hw wallet prima staken en hoef je er niet meer naar om te kijken, althans als je er voor de lange termijn in zit.
Persoonlijk vind ik het niet erg als er 3k~5k op de exchange staat en de rest in een kluis om het risico bij een exchange hack van bitvavo te halveren. Ik doe dat wel, want het gemak is wel erg groot nu :P

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Saaie munten, zit er niet nog een golden cross, death cross, reversed inverted W-Bart pattern of een goede cup and handle aan te komen?

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07

MicroWhale

The problem is choice

[...]

HODL!

Of anders Kraken idd, of een partij als crypto.com, Monolith of NEXO via welke je e.e.a. naar je bankrekening kan krijgen of je crypto kan neerzetten en opmaken via cc.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
StevenzeN schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:42:
Saaie munten, zit er niet nog een golden cross, death cross, reversed inverted W-Bart pattern of een goede cup and handle aan te komen?
We zitten midden in een combinatie van die vier, vuurwerk aanstaande. Of niet, kan ook nog.

• vickypollard
StevenzeN schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:42:
Ik vertrouw BTC op dit moment voor geen cent en hecht ook niet al teveel waarde aan allerlei patronen momenteel

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01 18:52
AlterBridge schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:40:
Ik ben aan het overstappen van Bitvavo naar Binance. Het was vooral vervelend dat ik veel tokens niet kon staken en ik wilde lagere handelskosten. Als het goed is ben ik goedkoper uit als ik op Binance trade met een BUSD pair ipv handelen op Bitvavo.

Wat betreft het staken. Wat doen jullie met je BTC voor de langere termijn? Ik kom die locked savings op Binance niet in, ook niet als ik om 02:00 refresh. Hij is altijd vol. De 0,50% flexible savings is een lagere reward dan op Bitvavo. Zijn er andere opties? Wordt geduld beloond voor het refreshen van locked savings :P? Of HODL'n jullie BTC op een andere exchange dan Binance?

Etherium staat nog op Bitvavo. Maken jullie gebruik van die Eth 2.0 staking op Binance? Lijkt mij nogal ultra long term denken hehe....

Ik stake het volgende:

Kraken:
KSM 12% +Parachains
DOT 12%
SOL 6%

Bitvavo:
ADA

Binance:
locked savings BTC 6.99%
ADA en ATOM

DeFi staking: ETH+LINK+BTC op Binance

Cake stake (auto compound) ik op Pancakeswap 79.95%

nothing stops this train

• Spyhard666
  • Laatst online: 15-05-2025
Skrunsies schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:06:
Voor mensen die mee hebben gedaan aan de XRP airdrop in december heeft Flare een extra airdrop in petto ( valt en staat als je exchange het 'ondersteund' )

Maar goed, trading is begonnen op Bitrue

https://www.bitrue.com/trade/sgb_xrp
Ik ben nog steeds in afwachting wanneer de Flare tokens zichtbaar worden in mijn Kraken account. Sinds de snapshot van vorig jaar december niets meer over gehoord.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Voor ADA heb ik ADALite.io wallet unlocked met mijn Ledger en stake van daaruit.

Geen exchange nodig, keys blijven op de Ledger.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

twain4me schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:07:
[...]
Ja dat was laatst leuk om $100 als test te versturen naar mijn Bitcoin wallet ($25 fee). Dat was net zo duur als een grotere fluf. Het eerste wat ik daarna deed was met day-trading de fees weer binnen harken. Dat is in een bullmarkt met wat geduld nog wel te doen. Kleine coins kun je beter op tijd van de hand doen, je weet niet of ze de bear overleven en je kunt het rustig(er) in fiat uit zitten.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Vibravis
UniMatrix schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:50:
Voor ADA heb ik ADALite.io wallet unlocked met mijn Ledger en stake van daaruit.

Ik was net bezig om te onderzoeken hoe dat werkt via een ledger. Dank voor deze. Wat zijn de rewards momenteel?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UniMatrix schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:50:

Same. Alles in Yoroi. Exchanges gebruik ik alleen om bij te kopen in de dips.

• AlterBridge
Kol Nedra schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:47:
[...]

Ik stake het volgende:

Kraken:
KSM 12% +Parachains
DOT 12%
SOL 6%

Bitvavo:
ADA

Binance:
locked savings BTC 6.99%
ADA en ATOM

Oke, dus het moet mogelijk zijn die locked saving in te komen :P? Of zit iedereen op automatisch verlengen en komen newbies er nu gewoon niet meer in tot Binance de pool vergroot?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vibravis schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:52:
[...]

Ik was net bezig om te onderzoeken hoe dat werkt via een ledger. Dank voor deze. Wat zijn de rewards momenteel?
Dat ligt geheel aan je aantal ADA en welke in welke stakepool je delegate. (en hoe die performed..)
En eh het is niet 'via je Ledger'. Gaat gewoon via je wallet :)

• Vibravis
[...]

Cake is geweldig! Daar heb ik ook veel ingestopt. Gewoon omdat het makkelijk is en de rewards zijn flink

• Vibravis
Ken. schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:54:
[...]

Dat ligt geheel aan je aantal ADA en welke in welke stakepool je delegate. (en hoe die performed..)
En eh het is niet 'via je Ledger'. Gaat gewoon via je wallet :)
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wil alleen staken via de ledger en niet via een losse wallet. Alleen cake heb ik extern staan, de rest allemaal altijd via de ledger. Is daar wel een manier voor of is het gewoon niet mogelijk?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:33

resusaapje

h less

Nopheros schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:33:
[...]

Konijnenvoer is leuk voor een korte hype maar uiteindelijk wil het lichaam toch wat fatsoenlijks. Stukje parachain misschien, ik zie dat de crowdloads nog bezig zijn.
Zie jij nog een kusama-project dat wat beloofd op te brengen? Ik heb zo m'n twijfels. Darwinia Crab zag ik nog als optie, maar geen zin om nog meer KSM te verzamelen én te locken.

Ik verzamel nu polkadotjes en als er weer wat meer info komt over diens projecten ga ik weer eens rekenen. Ging bij Moonriver immers ook erg goed :)

Ik denk niet in Moonbeam te gaan investeren. De fomo daar is high, dus de spoeling dun...

Waar heb jij je oog op laten vallen?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:40:

Probeer eens tussen 2:11 en 2:20, om 2:00 draait de run waarin ze vrijkomen, dat duurt vaak 10 minuten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• resusaapje

resusaapje

h less

Vibravis schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:55:
[...]

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wil alleen staken via de ledger en niet via een losse wallet. Alleen cake heb ik extern staan, de rest allemaal altijd via de ledger. Is daar wel een manier voor of is het gewoon niet mogelijk?
Jazeker! ETH (in ETH2) en DOT/KSM netjes via de Ledger. Denk er wel aan dat je, ook al werk je met een hardware-wallet, je nog steeds geslashed kan worden

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• AlterBridge
Ngangatar schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:58:
[...]

Probeer eens tussen 2:11 en 2:20, om 2:00 draait de run waarin ze vrijkomen, dat duurt vaak 10 minuten.
Thanks, ga ik doen =)!

Dan moet ik zeker niet op dat moment min BTC in flexible savings hebben zitten? Of is het redenen instant? De website geeft volgens mij tot 30 minuten aan, maar ik heb er geen ervaring mee.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:34
[...]

Er is ook altijd nog Coinbase. Daar worden iDeal stortingen (nog) ondersteunt, vervolgens sluis je het gratis door naar Coinbase Pro om er mee te traden. Qua functionaliteiten wel minder uitgebreid dan bijvoorbeeld Binance. Daarnaast heb je ook nog FTX (Pro) die ondersteunt geen iDeal, maar SEPA (alleen duurt paar werkdagen).

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:42
resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:57:
[...]

Ik denk niet in Moonbeam te gaan investeren. De fomo daar is high, dus de spoeling dun...

Als ik mag inhaken

GLMR van Moonbeam
CFG van Centrifuge (Nu altair crowdloan op KSM, maar ik wacht op de DOT auction)
PHA van Phala Network
RING van Darwinia (Cring auction is geloof ik al actief op KSM)

Ares Protocol zou daar eventueel ook nog tussen kunnen passen, maar dit zijn toch wel de 4 waar mijn eerste gevoel naar uitgaat. Het is even afwachten welke vorm het gaat krijgen maar dat er iig op 1 wordt geinvesteerd is wel vrij zeker. Nu is voor mij het devies: DOT stacken, zoveel als dat kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Partypsych op 27-09-2021 14:09 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Ahh, op die manier. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Wat is de toegevoegde waarde alleen? Het blijft toch gewoon in je wallet staan, lijkt me?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:16

knakworst

Get more sats!

Volgens mij zitten we in een bullflag en gaan we straks omhoog knallen.

• resusaapje

resusaapje

h less

Vibravis schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:29:
[...]

Goed punt. In zeker opzicht zijn veel exchanges ook veiliger dan een wallet/Ledger/papiertje-in-een-kluis. Het is namelijk in hun belang dat hun klanten blijven, dus zijn ze full-time bezig de beveiliging up-to-date te houden. Daarnaast, áls er iets misgaat, heb je de kans dat ze achter de tegoeden aangaan of je compenseren. Binance bv heeft een apart team dat je kan helpen als de poep de ventilator raakt, zélfs al is het je 'eigen schuld'.

De keuze is niet zo zwart/wit als sommige doen voorspiegelen ;)

• jvel92
[...]

Staken doe je eigenlijk nooit letterlijk op je ledger. Ondanks dat bijvoorbeeld ETH 2.0 staken wordt aangeboden via de Ledger Live app, stake je je ETH alsnog via een externe partij (Lido Finance in dit geval). Je ETH komt dan op een smart contract te staan, en je krijgt er token (stETH in dit geval) voor terug als bewijs van je storting.

De tokens staan uberhaupt nooit op je ledger, het enige wat op je ledger staat zijn je private keys.

[ Voor 8% gewijzigd door jvel92 op 27-09-2021 14:09 ]

• AlterBridge
knakworst schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:06:
Volgens mij zitten we in een bullflag en gaan we straks omhoog knallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPKrhusoPk1aUSeMifYe5QJFAsk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZZqgam7V3rq2JDbInO7p16YG.png?f=fotoalbum_large

Pewpew :9 ? Lelijke bullflag wel.

• jvel92
resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:06:
[...]

Goed punt. In zeker opzicht zijn veel exchanges ook veiliger dan een wallet/Ledger/papiertje-in-een-kluis. Het is namelijk in hun belang dat hun klanten blijven, dus zijn ze full-time bezig de beveiliging up-to-date te houden. Daarnaast, áls er iets misgaat, heb je de kans dat ze achter de tegoeden aangaan of je compenseren. Binance bv heeft een apart team dat je kan helpen als de poep de ventilator raakt, zélfs al is het je 'eigen schuld'.

Inderdaad dit dus. Je eigen hardware wallet is leuk, maar je wordt ook zelf verantwoordelijk voor de beveiliging ervan. Als het mis gaat, is er geen klantenservice die je kan helpen

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

jvel92 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:11:
[...]

Inderdaad dit dus. Je eigen hardware wallet is leuk, maar je wordt ook zelf verantwoordelijk voor de beveiliging ervan. Als het mis gaat, is er geen klantenservice die je kan helpen
Die is er bij Coinbase ook niet :+ Dus kies op zijn minst Kraken, Binance of Bitvavo uit.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Vibravis
resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:06:
[...]

Daarom schreef ik juist dat je alles ter kennisgeving moet lezen en je eigen keuze maken. Net waar je zelf het beste gevoel bij hebt. IK ben zeker met je eens dat de exchanges een groei hebben doorgemaakt met speciale teams etc. Alleen als ik vind het heel eng dat een platform ineens ideal, cc offline kan halen wanneer het hun uitkomt. Dat is met een eigen wallet natuurlijk wat anders.

Maar he, het blijft crypto dus ieder zijn eigen keuzes

Verwijderd

die blauwe lijntjes achteraf tekenen is wel gemakkelijk. straf hoe die plots van +45graden naar -45 graden gaan

• vickypollard
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:16:
[...]

die blauwe lijntjes achteraf tekenen is wel gemakkelijk. straf hoe die plots van +45graden naar -45 graden gaan
Je kunt ze altijd pas achteraf tekenen als je een patroon wilt herkennen.

Ben er zelf overigens allerminst van overtuigd dat dit een bull flag is... Heb wel het gevoel dat BTC op knappen staat, maar welke kant het opgaat, geen idee.

[ Voor 9% gewijzigd door vickypollard op 27-09-2021 14:18 ]

• jvel92
sh4d0wman schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:14:
[...]

Die is er bij Coinbase ook niet :+ Dus kies op zijn minst Kraken, Binance of Bitvavo uit.
Klopt, maar elk bedrijf heeft zijn klantenservice horror verhalen. Dat heeft Coinbase, Binance, Bitvavo, Kraken, FTX etc etc allemaal wel.

Het hele punt is dat je bij een exchange in ieder geval nog iets hebt van wat op een klantenservice moet lijken.

Als je wallet wordt gehacked is er geen klantenservice voor je. Of njah als je in een discord of twitter het woordje Metamask, Trezor of Ledger laat vallen, heb je wel heel veel behulpzame "support" medewerkers in je DM :+ <-- Edit: dit was sarcastisch, geef nooit aan iemand je seed phrare

[ Voor 4% gewijzigd door jvel92 op 27-09-2021 14:22 ]

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
[...]

mwoah hoop dat deze sowieso niet heel serieus is :D

helft is met wick, andere helft is midden door de body, en lijkt alleen maar bedoelt als indicator van de richting (maar daar heb je geen blauwe lijntjes voor nodig toch?)

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
jvel92 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:01:
[...]

Er is ook altijd nog Coinbase. Daar worden iDeal stortingen (nog) ondersteunt, vervolgens sluis je het gratis door naar Coinbase Pro om er mee te traden. Qua functionaliteiten wel minder uitgebreid dan bijvoorbeeld Binance. Daarnaast heb je ook nog FTX (Pro) die ondersteunt geen iDeal, maar SEPA (alleen duurt paar werkdagen).
Helemaal vergeten dat Coinbase ook Ideal doet. Heb er een account maar nooit echt gebruikt. Misschien dat ik dan Coinbase ga gebruiken ipv Bitvavo om mijn Binance te voorzien van funds. Waarschijnlijk minder withdrawal locks op Coinbase.

https://opensea.io/seaart

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Spyhard666 schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:48:
[...]

Ik ben nog steeds in afwachting wanneer de Flare tokens zichtbaar worden in mijn Kraken account. Sinds de snapshot van vorig jaar december niets meer over gehoord.
Die komen ook niet eerder dan november/december, eerst komt SGB token. Songbird is een soort van KSM voor Flare. ( Ach ik ben voor DOT, dit was mijn 1e airdrop, dacht probeer ook es wat :P )

UberLurker Departement #GG.

• AlterBridge
[...]

Die stijgende trend stond al een tijdje getekend voor hij er onder dook en uiteindelijk op 6/7 niet terug in het trendkanaal kwam. Niks mee gedaan verder :(

De lelijke doorgetekende lichte trendlijntjes staan er sinds 10 september, maar die volgen we dan ook niet perfect haha.

De dalende trend nu kan je niet heel veel mee. Dat blijft idd achteraf lijntjes bijstellen.

Die horizontale lijn is trouwens de August close. Laten we daar gewoon onder sluiten zoals het hoort in september, en dan in oktober uitbreken naar boven :9 !

• zwembroek
vickypollard schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:18:
[...]

Je kunt ze altijd pas achteraf tekenen als je een patroon wilt herkennen.

Ben er zelf overigens allerminst van overtuigd dat dit een bull flag is... Heb wel het gevoel dat BTC op knappen staat, maar welke kant het opgaat, geen idee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/metW-LbF-VYZaZJ4SjxdlehOesA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nPZ4SwtUFOyKtCz0Nj9uiaIL.png?f=user_large

• resusaapje

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:14:
[...]

Gelukkig willen ze mij niet als klant bij Muntbasis 8)

• Pingo76
jvel92 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:11:
[...]

Nou dan haal ik verdiepen in hardware wallet van mijn lijstje :9

• Vibravis
Pingo76 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:32:
[...]

Ben je eigenlijk al begonnen met je nieuwe baan?

• zwembroek
[...]

_O- Strak plan anders zijn wij hier weer de lul als helpdesk.... :P

Maar ehh...wat een geping pong met de koers.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Pingo76 schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:40:
[...]

CELR laat ik link liggen voorlopig. Zojuist een fluffie ETH verkocht op 2650 met de bedoeling weer in te kopen op 2540 *O*
Ben je eruit?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Vibravis schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:52:
[...]

Je kunt inderdaad overal staken zoals al gezegd.

Met ADALite kun je je ADA over meerdere adressen verdelen en ook in verschillende pools staken.

Momenteel stake ik 1/3 voor MELD en 1/3 voor XRAY tokens i.p.v. ADA. Zijn beide te launchen DeFi projecten op Cardano.

Ik vind het wel een leuk concept zo'n Initial Staking Pool Offer (ISPO), kost je in het slechste geval een paar ADA rewards en in het gunstigste geval... MOON :P

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• jvel92
[...]

Je ergens in verdiepen is nooit een slecht idee ;)

Maar met een eigen (hardware) wallet wordt je wel zelf verantwoordelijk voor de beveiliging ervan en dit op de juiste manier uitvoeren. Zodra je je crypto buiten de exchange wilt bewaren, is een hardware wallet absoluut een must.

• resusaapje

resusaapje

h less

Partypsych schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:04:
[...]

Als ik mag inhaken

GLMR van Moonbeam
CFG van Centrifuge (Nu altair crowdloan op KSM, maar ik wacht op de DOT auction)
PHA van Phala Network
RING van Darwinia (Cring auction is geloof ik al actief op KSM)

Ares Protocol zou daar eventueel ook nog tussen kunnen passen, maar dit zijn toch wel de 4 waar mijn eerste gevoel naar uitgaat. Het is even afwachten welke vorm het gaat krijgen maar dat er iig op 1 wordt geinvesteerd is wel vrij zeker. Nu is voor mij het devies: DOT stacken, zoveel als dat kan.
CRING verwacht ik van dat die zo'n 130% oplevert. Dus 1 KSM geeft je momenteel $440. Niet slecht.

Ben je niet bang dat er zoveel belangstelling voor GLMR komt, dat je de opbrengst moet delen met de halve wereldbevolking? Daarnaast is er al een whitelist sale geweest waarmee je ook moet concureren.

Centrifuge/Altair zit ik ook steeds naar te kijken, maar er zijn al zoveel token in omloop, dat ik sterk twijfel

Khala/Phala idem, en Khala is flink in prijs gedaald. Je zou die token gewoon kunnen aanschaffen ipv je DOT vast te leggen :)

Kortom, ik weet het niet |:(

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:52:
[...]

Oke, dus het moet mogelijk zijn die locked saving in te komen :P? Of zit iedereen op automatisch verlengen en komen newbies er nu gewoon niet meer in tot Binance de pool vergroot?
je moet heel veel geluk hebben, zorg er gewoon voor dat je BTC klaarstaat om direct op locked savings te zetten. 1 lot=0.01 BTC
grootste kans is na reset; om 02:10 kan er plek vrij komen, wees er snel bij, kan binnen 1 of 3 minuten al weg zijn 🙃

Hier mijn BTC locked savings:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTwWh0IMn3iF2E5_qkS8KGHnCVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eyr3pXNNfRsWGB0xyQporWzw.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:43:
[...]

je moet heel veel geluk hebben, zorg er gewoon voor dat je BTC klaarstaat om direct op locked savings te zetten. 1 lot=0.01 BTC
grootste kans is na reset; om 02:10 kan er plek vrij komen, wees er snel bij, kan binnen 1 of 3 minuten al weg zijn 🙃

[Afbeelding]
Klopt mijn bierviltjes berekening dat je effectieve rente in die 3 maanden dan ongeveer 7/4 = 1,75% is?

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
jvel92 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:38:
[...]

Je ergens in verdiepen is nooit een slecht idee ;)

Maar met een eigen (hardware) wallet wordt je wel zelf verantwoordelijk voor de beveiliging ervan en dit op de juiste manier uitvoeren. Zodra je je crypto buiten de exchange wilt bewaren, is een hardware wallet absoluut een must.
Niet dat ik je ongelijk geef, maar wil graag toevoegen dat je je beveiliging ook op orde moet hebben wanneer je je crypto op een exchange houdt.

Maar al te vaak hoor / lees ik dat mensen overal hetzelfde (eenvoudige / korte / ...) wachtwoord gebruiken. Laat staan dat ze 2FA authentication hebben....

irony > *

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:42
resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:42:
[...]

Je zou die token gewoon kunnen aanschaffen ipv je DOT vast te leggen :)

Kortom, ik weet het niet |:(
Maar een token kopen ben ik sowieso mijn USDT (of whatever pairing) kwijt, bij de auctions krijg ik na enige tijd mijn dot ook weer terug, dat is voor mij iig het enige belangrijke verschil.
Voor alle genoemde zijn immers al munten te koop, behalve Moonbeam.
CFG kun je al kopen (hetzij Wcfg maar toch) en PHA, RING en ARES kun je ook al aanschaffen.

Ik vind het ook nog steeds een lastige hoor...

• AlterBridge
Kol Nedra schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:43:
[...]

[Afbeelding]
Dat worden een hoop korte nachtjes de komende tijd. Ik zat afgelopen nacht dus te wachten, maar er kwam niks 8)7 . Zelfde voor ADA 90 dagen staking om 01:00. Tussen 02:00 en 02:15 BTC locked saving zitten refreshen. Daarna nog flink lopen googelen hoe het nou zit. 2:45 naar bed en niet kunnen slapen. Half 9 weer opstaan, gelukkig thuis werken O-)

• enomiss
enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:21:
[...]

Helemaal vergeten dat Coinbase ook Ideal doet. Heb er een account maar nooit echt gebruikt. Misschien dat ik dan Coinbase ga gebruiken ipv Bitvavo om mijn Binance te voorzien van funds. Waarschijnlijk minder withdrawal locks op Coinbase.
Net even gekeken, maar ik zie nergens de Ideal optie bij Coinbase? Gebruik de pro app...

• Kol Nedra
Uncle_Charles schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:46:
[...]

Niet dat ik je ongelijk geef, maar wil graag toevoegen dat je je beveiliging ook op orde moet hebben wanneer je je crypto op een exchange houdt.

Maar al te vaak hoor / lees ik dat mensen overal hetzelfde (eenvoudige / korte / ...) wachtwoord gebruiken. Laat staan dat ze 2FA authentication hebben....
tip voor veiligheid:
-gebruik een aparte telefoon met een ander aparte account voor je 2FA authentication
-gebruik wachtwoorden die zo moeilijk zijn dat je ze pas kan onthouden na 50x moet controleren wat die wachtwoorden zijn en gebruik voor elke andere exhange een aparte inlogcode en een aparte wachtwoord.

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Ik stake het volgende:

Kraken:
KSM 12% +Parachains
DOT 12%
SOL 6%

Bitvavo:
ADA

Binance:
locked savings BTC 6.99%
ADA en ATOM

SOL kan op Nance 60dgn tegen 9,9%
ATOM elke nacht ook daar om 2:10 60dgn tegen 10,92% hoor ik ;)
ADA 60dgn tegen bijna 8%

PSP, hmmm, toch eens naar kijken. Weer een nieuw platform...

• jvel92
enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:50:
[...]

Net even gekeken, maar ik zie nergens de Ideal optie bij Coinbase? Gebruik de pro app...
Je moet voor iDeal de normale Coinbase app gebruiken (blauwe logo). Zodra het op je Coinbase account staat, kun je in Coinbase Pro klikken op deposit en dan je Coinbase account selecteren.

• Uncle_Charles
Kol Nedra schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:50:
[...]

tip voor veiligheid:
-gebruik een aparte telefoon met een ander aparte account voor je 2FA authentication
-gebruik wachtwoorden die zo moeilijk zijn dat je ze pas kan onthouden na 50x moet controleren wat die wachtwoorden zijn en gebruik voor elke andere exhange een aparte inlogcode en een aparte wachtwoord.
Aanvullend: password manager (e.g. Lastpass) & Yubikey

irony > *

• enomiss
jvel92 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:52:
[...]

Je moet voor iDeal de normale Coinbase app gebruiken (blauwe logo). Zodra het op je Coinbase account staat, kun je in Coinbase Pro klikken op deposit en dan je Coinbase account selecteren.
Ahzo, dankjewel.. wat een vreemde constructie.

• Uncle_Charles
AlterBridge schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:49:
[...]

Zelfde voor ADA 90 dagen staking om 01:00. Tussen 02:00 en 02:15 BTC locked saving zitten refreshen.
Is dat niet capped (als in limiet hoeveel ADA je kan staken)?

irony > *

• Pingo76
zwembroek schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:34:
[...]

_O- Strak plan anders zijn wij hier weer de lul als helpdesk.... :P
_O-

Ik moet op mijn tong bijten om niet hardop te lachen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pingo76 op 27-09-2021 15:00 ]

• AlterBridge
Uncle_Charles schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:54:
[...]

Ja, ik weet alleen niet hoeveel, kan je namelijk niet zien als hij altijd vol zit. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de cap 25000 is. Voor 60 dagen is de cap 499000 tegen 7,79%. Die heb ik uiteindelijk maar gekozen.

• resusaapje

resusaapje

h less

Uncle_Charles schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:54:
[...]

Jazeker!

Minimum: 1 ADA

Maximum: 499995.2018727 ADA

Balen man :+

• Uncle_Charles
AlterBridge schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:58:
[...]

Ja, ik weet alleen niet hoeveel, kan je namelijk niet zien als hij altijd vol zit. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de cap 25000 is. Voor 60 dagen is de cap 499000 tegen 7,79%. Die heb ik uiteindelijk maar gekozen.
Kan je vroeger unstaken? Zo ja, wat is de impact daarvan?

irony > *

• twain4me

twain4me

das ist verboten!

[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 27-09-2021 15:07 ]

• AlterBridge
Waar zie ik overigens de % gains in mijn Binance wallet? Of bij trades?

Bij fiat en spot zie ik een overzicht van mijn portfolio in BTC en dollar value, maar niks aan percentages voor dagkoers oid.

• resusaapje

resusaapje

h less

Partypsych schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:48:
[...]

Maar een token kopen ben ik sowieso mijn USDT (of whatever pairing) kwijt, bij de auctions krijg ik na enige tijd mijn dot ook weer terug, dat is voor mij iig het enige belangrijke verschil.
Voor alle genoemde zijn immers al munten te koop, behalve Moonbeam.
CFG kun je al kopen (hetzij Wcfg maar toch) en PHA, RING en ARES kun je ook al aanschaffen.

Ik vind het ook nog steeds een lastige hoor...
BoonMeme was dus ook al te koop. Weliswaar beperkt gezelschap, maar toch.

Je argument is deels valide. Bij crowdfund ligt je KSM/DOT veilig vast en je krijgt na een tijd exact hetzelfde aantal terug. Maaaaar, waarschijnlijk midden in de Beer. Zou je de muntjes gewoon kopen met je KSM/DOT, kan je zelf in de gaten houden wat er mee gebeurt. Maar goed, ik bedenk dit ook van geval tot geval hoor 8)

• enomiss
Heb ik nou iets leuks ontdekt? Paar keer staken en unstaken telt als trading volume op Kraken? Waarbij je dus met een lagere fee kan traden als je in het next level komt.

• Pingo76
Zit in een serieus werkoverleg, zij hoeven niet te weten dat ik dit topic en Bitvavo in de gaten houd.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:01
Kol Nedra schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:50:
[...]

tip voor veiligheid:
Wachtwoorden hoeven zeker niet moeilijk te zijn, wel lang! Afbeeldingslocatie: https://imgs.xkcd.com/comics/password_strength.png

En wat @Uncle_Charles zegt: passwordmanager (ik houd persoonlijk ook weer niet van online passwordmanagers want... online en not your database) en overal een ander wachtwoord en 2FA.
Lastig, maar beter veilig dan spijt hebben (vrij vertaald).

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:07:
[...]

Zit in een serieus werkoverleg, zij hoeven niet te weten dat ik dit topic en Bitvavo in de gaten houd.
:+

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:05:
Waar zie ik overigens de % gains in mijn Binance wallet? Of bij trades?

Bij fiat en spot zie ik een overzicht van mijn portfolio in BTC en dollar value, maar niks aan percentages voor dagkoers oid.
Bedoel je dit?
https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

jvel92 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:20:
[...]
Klopt, maar elk bedrijf heeft zijn klantenservice horror verhalen. Dat heeft Coinbase, Binance, Bitvavo, Kraken, FTX etc etc allemaal wel.
Erhmm in geval van Coinbase is er echt geen support... Als je een support ticket aan laat maken krijg je een automatische reactie terug dat er door drukte geen support "in your region" wordt geboden. Men verwijst naar de FAQ om je probleem op te lossen en that is it. Succes dan als het een aanmeld probleem is, dan kom je niet meer bij je geld :X

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:47
Wiley99 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:07:
[...]

Wachtwoorden hoeven zeker niet moeilijk te zijn, wel lang! [Afbeelding]

En wat @Uncle_Charles zegt: passwordmanager (ik houd persoonlijk ook weer niet van online passwordmanagers want... online en not your database) en overal een ander wachtwoord en 2FA.
Lastig, maar beter veilig dan spijt hebben (vrij vertaald).
lang leve bitwarden, icm zo'n password van je plaatje.

Die password-manager draait gewoon thuis op de server. Dus beveiliging in eigen hand.

Is de beveiliging van een online cloud beter? 100%. Is er bij een online cloud meer te halen? 10.000% :D

• Uncle_Charles
Waah schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:19:
[...]

Is de beveiliging van een online cloud beter? 100%. Is er bij een online cloud meer te halen? 10.000% :D
Eens. Daarom encrypt ik erg belangrijke info welke in mn lastpass opgeslagen is (bv de 24-word seeds van mn ledgers) dmv PGP.

Een copy van deze bestanden sla ik hier op

irony > *

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:47
Uncle_Charles schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:36:
[...]

Eens. Daarom encrypt ik erg belangrijke info welke in mn lastpass opgeslagen is (bv de 24-word seeds van mn ledgers) dmv PGP.

Een copy van deze bestanden sla ik hier op
En wat als die stick nu stuk gaat? Daar zou ik me dan constant zorgen over maken :+

• Chaes
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Waah schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:39:
[...]

En wat als die stick nu stuk gaat? Daar zou ik me dan constant zorgen over maken :+
Je zou het toch ook kunnen opslaan op een beveiligde schijf op je PC?

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

Bewaren in een brandveilige kluis met pincode en sleutel.

Sleutel niet kwijtraken :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

Heb het gevoel dat de boel op het puntje van een duikplank staat te twijfelen, durven we te duiken of lopen we terug naar het trapje.

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:50
JDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:42:
Heb het gevoel dat de boel op het puntje van een duikplank staat te twijfelen, durven we te duiken of lopen we terug naar het trapje.
Je kunt niet terug. Wel vooruit

• JDx

JDx

Ben ik ^

__Deathscythe__ schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:44:
[...]

Je kunt niet terug. Wel voorwaarts
Op naar 42.2k dan :P

• Uncle_Charles
[...]

Als en LastPass ermee stopt en die stick de geest geeft ben ik voor een aantal zaken inderdaad gezien.

Zou eigenlijk dringend werk moeten maken van Cryptosteel of iets dergelijks. Maar eens ik (nog meer) dement ben vind ik die waarschijnlijk niet meer terug...

irony > *

• Pingo76
Sorry hoor BTC en ETH zitten al een week in de “laffe labbekak range” dit is toch saai zo -O-

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:57:
[...]

Zie jij nog een kusama-project dat wat beloofd op te brengen? Ik heb zo m'n twijfels. Darwinia Crab zag ik nog als optie, maar geen zin om nog meer KSM te verzamelen én te locken.

Ik verzamel nu polkadotjes en als er weer wat meer info komt over diens projecten ga ik weer eens rekenen. Ging bij Moonriver immers ook erg goed :)

Door omstandigheden heb ik tot nu toe alle auctions gemist en heb me er ook nog niet in verdiept. Ik zit te twijfelen om dan maar te wachten op het polkadot netwerk.. Vind het nu ook geen geweldig moment om kusama aan te schaffen en een jaar vast te zetten.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pingo76 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:51:
Sorry hoor BTC en ETH zitten al een week in de “laffe labbekak range” dit is toch saai zo -O-
Dan kun je juist hamsteren.

Accumulation tijd :Y)

Verwijderd

Op naar de 30K voor BTC!
Pagina: 1 ... 75 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!