Yup UNI plus 33 procent in 24 uur. Saaaaaai.eldeegee schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:49:
[...]
Zolang Bitcoin nog in het hele vieze kanaaltje beweegt, om en nabij die 44k verwacht ik helemaal niks. De rest stijgt en daalt wat.. dodelijk saai eigenlijk.
Nou, en wat dacht je van CVP, +138%knakworst schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:52:
[...]
Yup UNI plus 33 procent in 24 uur. Saaaaaai.
of gaan we niet alle shitcoins noemen met een stijging
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
* Discussie over referrals is hier niet gewenst *
[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 27-09-2021 09:14 ]
Goed verhaal man. 20$ om je verlies goed te maken. Dan heb je behoorlijk diep gezeten.....
[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 27-09-2021 09:14 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeker, lekker kort ook. Beetje proberen met een klein bedrag is nooit verkeerd he, zit je ook niet diep..zwembroek schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:06:
[...]
Goed verhaal man. 20$ om je verlies goed te maken. Dan heb je behoorlijk diep gezeten.....
[ Voor 7% gewijzigd door MuVo op 27-09-2021 09:13 ]
Zo celr maakt ook een knappe jojo van mijn pf waarde 🤪
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bitcoin ziet er niet echt sterk uit ben bang dat er weer een flinke dip komt. Zou mooi zijn als we een keer door knallen naar de 46k.
https://opensea.io/seaart
Voor de bybit gebruikers een friendly reminder, vergeet de launchpad inschrijving niet over 2,5 uur. Gratis BITjes.
Bitvavo is een obscure exchange. Al die Nederlandse exchanges zijn om te janken. Het probleem is dat ze te klein zijn, niet genoeg volume. Dus gaan ze rare trucjes bedenken. Zo kun je om de haverklap niet withdrawen. Nooit, echt nooit wordt een order helemaal gevuld. Er blijft altijd plus minus 1 euro over aan shitcoins of euro's. Wat kan je daarmee? Niks, behalve op de knop 'remove dust' klikken. Wat gebeurt er dan stiekem op de achtergrond? Rara, die shit verdampt niet, dat pakt Bitvavo gewoon. Op Binance kun je er tenminste nog BNB van maken.GioStyle schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:51:
Als ik voor €100 een trade doe op Bitvavo via geavanceerd, dan betaal ik 0,15% fee. Nu zie ik telkens dat er €99,91 is betaald, met een fee van van €0,16. Waar is die €0,09 gebleven?
Nee hoor, ik heb het gewoon niet zo op dat soort bs de hele tijd in dit topic.
Ga dat ergens in een ander topic doen.
Alles wat jij zegt over Bitvavo hierboven, merk ik helemaal niks van. Heb withdraws altijd netjes binnen 2 min op m'n rekening. De fees kloppen bij mij ook gewoon.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:37:
[...]
Bitvavo is een obscure exchange. Al die Nederlandse exchanges zijn om te janken. Het probleem is dat ze te klein zijn, niet genoeg volume. Dus gaan ze rare trucjes bedenken. Zo kun je om de haverklap niet withdrawen. Nooit, echt nooit wordt een order helemaal gevuld. Er blijft altijd plus minus 1 euro over aan shitcoins of euro's. Wat kan je daarmee? Niks, behalve op de knop 'remove dust' klikken. Wat gebeurt er dan stiekem op de achtergrond? Rara, die shit verdampt niet, dat pakt Bitvavo gewoon. Op Binance kun je er tenminste nog BNB van maken.
Verwijderd
Hopelijk, dan kan ik weer inkopenzwembroek schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:24:
Bitcoin ziet er niet echt sterk uit ben bang dat er weer een flinke dip komt. Zou mooi zijn als we een keer door knallen naar de 46k.
De ontwikkelingen in de geopolitiek en daarmee onvermijdelijke komst van CBDC's heeft ALLES te maken met waar we hier mee bezig zijn. Je kan TA lijntjes snuiven tot het einde der tijden. De huidige ontwikkelingen in de wereld gaan alle oppervlakkige praatjes en analyses in dit topic overrulen. Ik word er moe van dat dit onderwerp niet geaccepteerd wordt in dit topic. Ik snap dat jullie geestelijk uitgeput zijn van alle shit afgelopen 1.5j, maar de kop in het zand steken heeft historisch nog nooit succes gehad.malarkan schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:40:
[...]
Nee hoor, ik heb het gewoon niet zo op dat soort bs de hele tijd in dit topic.
Ga dat ergens in een ander topic doen.
Ik ben ook heel tevreden over Bitvavo maar ben me er ook van bewust dat het zijn beperkingen heeft. Ik zet er eens per maand een bedrag in euro's op en daar DCA ik die maand mee. Ik zou mijn belangrijkste assets er nog wel 'af willen halen' en naar cold storage verplaatsen maar ik heb me nog steeds niet ingelezen over wallets etc.
Ik bedoel withdrawal van crypto.Jackson6 schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:41:
[...]
Alles wat jij zegt over Bitvavo hierboven, merk ik helemaal niks van. Heb withdraws altijd netjes binnen 2 min op m'n rekening. De fees kloppen bij mij ook gewoon.
Ik zie het al. Ik schiet een order in voor €100. Die wordt voor €99,91 gevuld. Die overige €0,09 blijft gewoon bij het tegoed staan. Vond het alleen vreemd, omdat ik meerdere orders heb ingeschoten en telkens komt €99,91 terug, terwijl ik echt duidelijk €100 invoer.
Voor de HODL wil ik m'n ETH er ook afhalen, je krijgt er nog wel wat staking rewards. staken vanuit een ledger zou meer interest op moeten leveren toch?Servor schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:46:
Ik ben ook heel tevreden over Bitvavo maar ben me er ook van bewust dat het zijn beperkingen heeft. Ik zet er eens per maand een bedrag in euro's op en daar DCA ik die maand mee. Ik zou mijn belangrijkste assets er nog wel 'af willen halen' en naar cold storage verplaatsen maar ik heb me nog steeds niet ingelezen over wallets etc.
Jij hebt geen idee tegen wie je dit zegt, je kunt wel blijven roepen dat mensen hun kop in het zand steken maar jij hebt geen idee of wij dat doen, ik in elk geval niet, en zie weinig aanleiding om daar op in te gaan.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:45:
[...]
De ontwikkelingen in de geopolitiek en daarmee onvermijdelijke komst van CBDC's heeft ALLES te maken met waar we hier mee bezig zijn. Je kan TA lijntjes snuiven tot het einde der tijden. De huidige ontwikkelingen in de wereld gaan alle oppervlakkige praatjes en analyses in dit topic overrulen. Ik word er moe van dat dit onderwerp niet geaccepteerd wordt in dit topic. Ik snap dat jullie geestelijk uitgeput zijn van alle shit afgelopen 1.5j, maar de kop in het zand steken heeft historisch nog nooit succes gehad.
ik word er moe van dat ik daarmee in aanraking kom terwijl er alleen maar achteraf geroepen kan worden wat er uit komt en er altijd dan pas gezegd wordt "oh ja dat bedoelde ik toen en toen, zie je wel"
En de andere 15000 verschillende opmerkingen die niet uitkomen worden genegeerd. Lekker makkelijk.
Verwijderd
https://www.binance.com/e...48adc47dea5398e765ca7a90d
is dit goed of slecht nieuws voor KMD?
Neutraal nieuws, lijkt me?Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:54:
https://www.binance.com/e...48adc47dea5398e765ca7a90d
Het is weer maandag zie ik:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VAKRjP5lsJAPq978OdsE1hVa.jpg?f=user_large)
Edit: om even aan toe te voegen. Ja er bestaat zeker een verband tussen crypto en de huidige ontwikkelingen in de wereld en de meesten sluiten daar echt hun ogen niet voor. Maar politieke discussie zijn enorm beladen en dat moet je hier niet willen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VAKRjP5lsJAPq978OdsE1hVa.jpg?f=user_large)
Edit: om even aan toe te voegen. Ja er bestaat zeker een verband tussen crypto en de huidige ontwikkelingen in de wereld en de meesten sluiten daar echt hun ogen niet voor. Maar politieke discussie zijn enorm beladen en dat moet je hier niet willen.
[ Voor 33% gewijzigd door jvel92 op 27-09-2021 10:00 ]
Tuurlijk heeft geopolitiek met crypto te maken, maar geopolitiek heeft met veel meer dingen te maken. Als het zijdelings echt over Crypto gaat dan is het raakvlak er en kunnen we het hier bespreken lijkt me, geen enkel probleem.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:45:
[...]
De ontwikkelingen in de geopolitiek en daarmee onvermijdelijke komst van CBDC's heeft ALLES te maken met waar we hier mee bezig zijn. Je kan TA lijntjes snuiven tot het einde der tijden. De huidige ontwikkelingen in de wereld gaan alle oppervlakkige praatjes en analyses in dit topic overrulen. Ik word er moe van dat dit onderwerp niet geaccepteerd wordt in dit topic. Ik snap dat jullie geestelijk uitgeput zijn van alle shit afgelopen 1.5j, maar de kop in het zand steken heeft historisch nog nooit succes gehad.
Maar hier ging het over een lose flodder opmerking dat het Stalin tijdperk er weer aan zit te komen. Dat is een opmerking waarin totaal geen raakvlak met Crypto zit zoals wij deze hier bespreken. Natuurlijk zijn er zijstappen te bedenken waardoor je Stalin in verband kan brengen met Crypto, maar die zoektocht is in mijn ogen inderdaad niet nodig in dit topic.
Ik sluit overigens mijn ogen niet maar voor geopolitieke discussies heb ik andere plaatsen waar ik daar graag over praat en er is dus ook geen sprake van struisvogelpolitiek.
Echter, gesprekken over dit onderwerp zijn zo ongelooflijk beladen en daardoor eigenlijk niet geschikt voor welke vorm van Social Media dan ook wanneer je het een beetje gezellig wilt houden. Want geef nou toe, zodra @Taro & kornuiten het toestaan om hier geopolitieke discussies los te laten dan is dit topic in 3 dagen de helft van de gebruikers kwijt aan ruzies, frustraties en onbegrip.
*edit: ik zie hierboven alweer een paar reacties en posts en in mijn ogen is er daardoor, in combinatie met mijn post alweer teveel over gezegd. Ik sluit mij verder uit van de eventueel komende discussies over dit onderwerp vandaag.
Somehow kan ik met jou prima over Crypto praten, maar daaromheen blijft er niet veel over
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 27-09-2021 10:03 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Bitvavo gebruikers, het belangrijkste waar ik jullie voor wil waarschuwen is het volgende:
Het lijkt op het eerste oog een goede exchange voor HODL. Echter. Met elke HODL strategie op een exchange ga je er vanuit dat je op een gegeven moment wil verkopen. Anders had je het wel op een hardware wallet staan. Het probleem met Bitvavo is dat op momenten dat je wil verkopen je ernstige hinder van het lage volume kan ondervinden. Om een voorbeeld te noemen, stel je wil/moet snachts om 2u verkopen dan is het orderboek vaak bijzonder klein want iedereen ligt te slapen. Dus wanneer de markt crasht kun je op grote exchanges nog verkopen en je verlies beperken, echter op een exchange als Bitvavo kun je compleet rekt gaan omdat er gewoonweg niet voldoende liquiditeit is. Dus alles lijkt prima tot er situaties komen waar het er werkelijk toe doet. Ik heb vaker meegemaakt dat ik vooral snachts muntjes überhaupt niet kon verkopen tegen een redelijke prijs omdat er totaal geen liquiditeit was.
Ik gebruik Bitvavo enkel nog als doorvoer vanwege Ideal. En soms om een munt tegen een lagere koers te kopen en door te sturen naar een andere exchange.
Het lijkt op het eerste oog een goede exchange voor HODL. Echter. Met elke HODL strategie op een exchange ga je er vanuit dat je op een gegeven moment wil verkopen. Anders had je het wel op een hardware wallet staan. Het probleem met Bitvavo is dat op momenten dat je wil verkopen je ernstige hinder van het lage volume kan ondervinden. Om een voorbeeld te noemen, stel je wil/moet snachts om 2u verkopen dan is het orderboek vaak bijzonder klein want iedereen ligt te slapen. Dus wanneer de markt crasht kun je op grote exchanges nog verkopen en je verlies beperken, echter op een exchange als Bitvavo kun je compleet rekt gaan omdat er gewoonweg niet voldoende liquiditeit is. Dus alles lijkt prima tot er situaties komen waar het er werkelijk toe doet. Ik heb vaker meegemaakt dat ik vooral snachts muntjes überhaupt niet kon verkopen tegen een redelijke prijs omdat er totaal geen liquiditeit was.
Ik gebruik Bitvavo enkel nog als doorvoer vanwege Ideal. En soms om een munt tegen een lagere koers te kopen en door te sturen naar een andere exchange.
Roep maar iets met CELR, dan leeft t topic direct op.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Thanks voor de tip, ik heb zelf vooral laat op de avond inderdaad ook wel eens vreemde zaken gezien in mijn orderboeken bij Vavo. Dat ik een geeneens zo'n grote order in 4-5 kleine orders gehakt zag worden met zeer uiteenlopende prijzen.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:03:
Bitvavo gebruikers, het belangrijkste waar ik jullie voor wil waarschuwen is het volgende:
Het lijkt op het eerste oog een goede exchange voor HODL. Echter. Met elke HODL strategie op een exchange ga je er vanuit dat je op een gegeven moment wil verkopen. Anders had je het wel op een hardware wallet staan. Het probleem met Bitvavo is dat op momenten dat je wil verkopen je ernstige hinder van het lage volume kan ondervinden. Om een voorbeeld te noemen, stel je wil/moet snachts om 2u verkopen dan is het orderboek vaak bijzonder klein want iedereen ligt te slapen. Dus wanneer de markt crasht kun je op grote exchanges nog verkopen en je verlies beperken, echter op een exchange als Bitvavo kun je compleet rekt gaan omdat er gewoonweg niet voldoende liquiditeit is. Dus alles lijkt prima tot er situaties komen waar het er werkelijk toe doet. Ik heb vaker meegemaakt dat ik vooral snachts muntjes überhaupt niet kon verkopen omdat er totaal geen liquiditeit was.
Ik gebruik Bitvavo enkel nog als doorvoer vanwege Ideal. En soms om een munt tegen een lagere koers te kopen.
Ik heb er niet veel staan, 3 verschillende crypto maar, en ja het is inderdaad iets om in de gaten te houden.
Oke meneer de president. Je doet nu even makkelijk alle theorieën over 1 kam scheren. Het is vrij duidelijk welke richting het op gaat, en dat heeft niets te maken met 15.000 verschillende dingen. Dooddoener.malarkan schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:52:
[...]
Jij hebt geen idee tegen wie je dit zegt, je kunt wel blijven roepen dat mensen hun kop in het zand steken maar jij hebt geen idee of wij dat doen, ik in elk geval niet, en zie weinig aanleiding om daar op in te gaan.
ik word er moe van dat ik daarmee in aanraking kom terwijl er alleen maar achteraf geroepen kan worden wat er uit komt en er altijd dan pas gezegd wordt "oh ja dat bedoelde ik toen en toen, zie je wel"
En de andere 15000 verschillende opmerkingen die niet uitkomen worden genegeerd. Lekker makkelijk.
zegt diegene die het alleen maar heeft over "ik zie het goed en als jij niet ziet wat ik zie dan steek jij je hoofd in het zand"enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:06:
[...]
Oke meneer de president. Je doet nu even makkelijk alle theorieën over 1 kam scheren. Het is vrij duidelijk welke richting het op gaat, en dat heeft niets te maken met 15.000 verschillende dingen. Dooddoener.
Over dooddoeners gesproken.
CELR, heb ik iets gemist?MicroWhale schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:05:
[...]
Roep maar iets met CELR, dan leeft t topic direct op.
Tell me more!
Je hebt me deels overtuigd, het is inderdaad een beladen topic. Als dat het argument is om het hier enigszins te verbannen, prima. Als er een concreet raakvlak is moet het wel kunnen imo.Ngangatar schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:57:
[...]
Tuurlijk heeft geopolitiek met crypto te maken, maar geopolitiek heeft met veel meer dingen te maken. Als het zijdelings echt over Crypto gaat dan is het raakvlak er en kunnen we het hier bespreken lijkt me, geen enkel probleem.
Maar hier ging het over een lose flodder opmerking dat het Stalin tijdperk er weer aan zit te komen. Dat is een opmerking waarin totaal geen raakvlak met Crypto zit zoals wij deze hier bespreken. Natuurlijk zijn er zijstappen te bedenken waardoor je Stalin in verband kan brengen met Crypto, maar die zoektocht is in mijn ogen inderdaad niet nodig in dit topic.
Ik sluit overigens mijn ogen niet maar voor geopolitieke discussies heb ik andere plaatsen waar ik daar graag over praat en er is dus ook geen sprake van struisvogelpolitiek.
Echter, gesprekken over dit onderwerp zijn zo ongelooflijk beladen en daardoor eigenlijk niet geschikt voor welke vorm van Social Media dan ook wanneer je het een beetje gezellig wilt houden. Want geef nou toe, zodra @Taro & kornuiten het toestaan om hier geopolitieke discussies los te laten dan is dit topic in 3 dagen de helft van de gebruikers kwijt aan ruzies, frustraties en onbegrip.
*edit: ik zie hierboven alweer een paar reacties en posts en in mijn ogen is er daardoor, in combinatie met mijn post alweer teveel over gezegd. Ik sluit mij verder uit van de eventueel komende discussies over dit onderwerp vandaag.
Somehow kan ik met jou prima over Crypto praten, maar daaromheen blijft er niet veel over. En ik praat hier nu eenmaal het liefst over Crypto.
Nou hier mijn concreet raakvlak: Terra? Ik gok er niet op dat stablecoins nog lang een bestaansrecht hebben. Zie verschillende uitingen van BIS. Doe ermee wat je wil.
Ik staak de discussie met jou. Succes.malarkan schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:10:
[...]
zegt diegene die het alleen maar heeft over "ik zie het goed en als jij niet ziet wat ik zie dan steek jij je hoofd in het zand"
Over dooddoeners gesproken.
dat was het enige wat ik vroeg.
Dank je wel!
Interessante vraag. Laat me voorop stellen dat omdat ik pas een half jaar in crypto zit ik te weinig verstand heb van stablecoins in het algemeen. Ik heb me er gewoon niet genoeg op ingelezen nog.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:12:
[...]
Je hebt me deels overtuigd, het is inderdaad een beladen topic. Als dat het argument is om het hier enigszins te verbannen, prima. Als er een concreet raakvlak is moet het wel kunnen imo.
Nou hier mijn concreet raakvlak: Terra? Ik gok er niet op dat stablecoins nog lang een bestaansrecht hebben. Zie verschillende uitingen van BIS. Doe ermee wat je wil.
Ik weet wat ze doen, waarvoor ze er zijn, maar ik vind het zeer moeilijk om een inschatting te maken van wat de gevolgen zouden zijn bij een verregaande regulering. Niet reguleren lijkt echter ook geen oplossing omdat er wel een gevaar dreigt. Ik ben zeer benieuwd, en dan voorlopig vooral vanaf de zijlijn. En ook benieuwd of de markt tijdig zelf met een inventieve oplossing kan komen waar overheden zich wel in kunnen vinden.
Ik zal me verder inlezen op Luna, thanks voor de pointer.
Ik zit nu bij BitVavo en ben aan het kijken om 'over te stappen' of iig een andere exchange te gaan gebruiken. Welke zou je aanraden en waarom?enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:03:
Het lijkt op het eerste oog een goede exchange voor HODL. Echter. Met elke HODL strategie op een exchange ga je er vanuit dat je op een gegeven moment wil verkopen. Anders had je het wel op een hardware wallet staan. Het probleem met Bitvavo is dat op momenten dat je wil verkopen je ernstige hinder van het lage volume kan ondervinden. Om een voorbeeld te noemen, stel je wil/moet snachts om 2u verkopen dan is het orderboek vaak bijzonder klein want iedereen ligt te slapen. Dus wanneer de markt crasht kun je op grote exchanges nog verkopen en je verlies beperken, echter op een exchange als Bitvavo kun je compleet rekt gaan omdat er gewoonweg niet voldoende liquiditeit is. Dus alles lijkt prima tot er situaties komen waar het er werkelijk toe doet. Ik heb vaker meegemaakt dat ik vooral snachts muntjes überhaupt niet kon verkopen omdat er totaal geen liquiditeit was.
Ik gebruik Bitvavo enkel nog als doorvoer vanwege Ideal. En soms om een munt tegen een lagere koers te kopen.
En hoe eenvoudig is het om wat ik nu heb staan over te zetten naar die exchanges?
Is DOT de nieuwe LINK? Ik begin een beetje ongeduldig te worden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Beurzen openen positief. Evergrande +9%. All in nu.....
Kraken als betrouwbare exchange en voor staking. Bestaat al sinds de oerknal en heeft zich dus bewezen.Aarle schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:23:
[...]
Ik zit nu bij BitVavo en ben aan het kijken om 'over te stappen' of iig een andere exchange te gaan gebruiken. Welke zou je aanraden en waarom?
En hoe eenvoudig is het om wat ik nu heb staan over te zetten naar die exchanges?
Binance voor traden en de nieuwste crypto producten.
Meer risico, maar meer fun.
Bybit voor leverage trading.
Meer risico, maar leverage werkt gebruiksvriendelijk.
Crypto van Bitvavo maar een andere exchange is eenvoudig, maar withdrawal van veel munten is geblokkeerd, dus eerst omzetten naar een munt waar het wel bij kan. Voor een beginner is het misschien makkelijker om uit te cashen in euro's en op een andere exchange overnieuw te beginnen.
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 27-09-2021 10:51 ]
Ik heb ook gelijke delen LINK/DOT en kijk met verbazing naar hoe die de laatste weken uit de pas zijn gaan lopen. Ik ga LINK echter niet verkopen, maar zal wel mijn DOT stack sneller uitbreiden dan mijn LINK stack.Jedi_Pimp schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:27:
Is DOT de nieuwe LINK? Ik begin een beetje ongeduldig te worden.
Oh dat is erg naar om te zien..YES schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:02:
[...]
Ik heb een voormalig teamgenoot volledig zien aftakelen door een teveel aan lijntjes inderdaad.
Hebben de meeste crypto coins ook niet te hoge fee om uberhaubt te versturen?enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:28:
[...]
Kraken als betrouwbare exchange en voor staking. Bestaat al sinds de oerknal en heeft zich dus bewezen.
Binance voor traden en de nieuwste crypto producten.
Meer risico, maar meer fun.
Bybit voor leverage trading.
Meer risico, maar leverage werkt gebruiksvriendelijk.
Crypto van Bitvavo maar een andere exchange is eenvoudig, maar withdrawal van veel munten is geblokkeerd, dus eerst omzetten naar een munt waar het wel bij kan. Voor een beginner is het misschien makkelijker om uit te cashen in euro's en op een andere exchange overnieuw te beginnen.
https://bitvavo.com/en/feesroflexx schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:34:
[...]
Hebben de meeste crypto coins ook niet te hoge fee om uberhaubt te versturen?
https://coinmarketcap.com/converter/
Klopt. Al ben ik de medelijden-fase wel voorbij inmiddels. Die persoon bagatelliseerde zijn drugsgebruik altijd en ook toen hij zwaar verslaafd was, was het allesbehalve zijn schuld of een probleem. Misschien is dat nog wel het zieligste want dat maakt ook dat hij, tenzij hij 180 graden draait in zijn persoonlijkheid (en ik geloof niet dat, dat mogelijk is), nooit kan herstellen. Het is toch iemand anders' schuld en hij kan er maar weinig aan doen..
Nou ja, hoe gaat het eigenlijk met crypto jongens en meiden?
YES schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:49:
[...].
Nou ja, hoe gaat het eigenlijk met crypto jongens en meiden?
UberLurker Departement #GG.
Yes, op de Ledger via Lido krijg je de ETH2 rente. Momenteel 6% minus 10% fee is 5%Jackson6 schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:51:
[...]
Voor de HODL wil ik m'n ETH er ook afhalen, je krijgt er nog wel wat staking rewards. staken vanuit een ledger zou meer interest op moeten leveren toch?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb geen flauw idee, maar je schijnt er nogal veel geld mee te kunnen verdienenNgangatar schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:11:
[...]
CELR, heb ik iets gemist?
Tell me more!
Ik blijf gewoon lekker op mijn PF zitten en wacht wel tot einde jaar / begin volgend jaar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan hoef je iig niet die suffe videotjes te makenenomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:28:
Voor een beginner is het misschien makkelijker om uit te cashen in euro's en op een andere exchange overnieuw te beginnen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dus nu gaat opeens iedereen weg bij bitvavo haha.
Nóg minder volume/liquiditeit. Je zal er als laatste achterblijven. Dan wordt het pas echt HODLroflexx schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:58:
Zal wel los lopen. Je kunt altijd een crypto transfer doen naar Nexo bijvoorbeeld. Dan heb je binnen 24uur ook je fiat op de rekeningYES schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:00:
[...]
Nóg minder volume/liquiditeit. Je zal er als laatste achterblijven. Dan wordt het pas echt HODL
Toch nog een toevoeging. Een heleboel andere onzin posts mag wel hier. Zoals het eindeloos posten van half naakte babes (waar ik als man zeer weinig op tegen heb). Dit houdt ook een heel publiek weg. Dus het argument dat eea hier niet besproken mag worden omdat het de doelgroep niet zou aanspreken raakt kant nog wal. Alles valt en staat hier met wat de gevestigde orde toevallig leuk en acceptabel vindt. Helemaal prima, maar zie het wel even in het juiste perspectief.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:12:
[...]
Je hebt me deels overtuigd, het is inderdaad een beladen topic. Als dat het argument is om het hier enigszins te verbannen, prima. Als er een concreet raakvlak is moet het wel kunnen imo.
np, ik doe het licht wel uit.YES schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:00:
[...]
Nóg minder volume/liquiditeit. Je zal er als laatste achterblijven. Dan wordt het pas echt HODL
Ach jongen toch. Knuffel nodig?enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:01:
[...]
Toch nog een toevoeging. Een heleboel andere onzin posts mag wel hier. Zoals het eindeloos posten van half naakte babes (waar ik als man zeer weinig op tegen heb). Dit houdt ook een heel publiek weg. Dus het argument dat eea hier niet besproken mag worden omdat het de doelgroep niet zou aanspreken raakt kant nog wal. Alles valt en staat hier met wat de gevestigde orde toevallig leuk en acceptabel vindt. Helemaal prima, maar ziet het wel even in het juiste perspectief.
Buiten dit hoekje van tweakers kan ik met niemand over crypto praten. Niemand is geïnteresseerd. Dit clubje wel, plus er komen ter lering ende vermaack ook af en toe andere onderwerpen langs. Dat wat toevallig iemand bezig houdt en daar reageert 'men' op als 'men' dat ook boeit. Die babes? Merendeel hier is man en het is inmiddels meer een meme dan anderszins. Je ziet daar trouwens ook tegengas komen op het moment dat het te spannend wordt. Komen hier meer vrouwen op bezoek, dan verwacht ik dat de meme een stille deaud sterft
Jouw onderwerpen? Vaak interessant, soms een discussie, maar na één of twee rondjes is het weer tijd voor een ander onderwerp. Alleen maar gezond toch?
En nu CELR. Is dat wat?
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 27-09-2021 11:10 ]
Als ik even mag aanhaken op dit antwoord. Ik ben zelf nieuw en maak ook gebruik van Bitvavo.
Dit zijn mijn tokens:
Bitcoin
Solana SOL
Ethereum ETH
Chainlink LINK
Polkadot DOT
Polygon MATIC
Algorand ALGO
Cardano ADA
Uniswap UNI
Aave AAVE
nu is mijn vraag. Alles ik alles wil overzetten naar bijvoorbeeld Kraken. Is het dan goedkoper om alles te verkopen op bitvavo, omzetten naar XLM , en dan weer opnieuw aanschaffen?
Of gewoon versturen via de chain?
Ik weet dus niet wat het onderaan de streep ongeveer scheelt met transactie kosten.
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel mensen wegblijft vanwege de onzin die hier verkondigt wordt en met name of die in een ander topic hun ei wel kwijt kunnen. Een topic als deze, waarin we met regelmaat flink af mogen en kunnen dwalen van het topic-onderwerp zonder al teveel gedoe, en waarin ook nog eens continue geouwehoerd kan worden zonder dat het volledig ontspoort, is denk ik ook best uniek.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:01:
[...]
Toch nog een toevoeging. Een heleboel andere onzin posts mag wel hier. Zoals het eindeloos posten van half naakte babes (waar ik als man zeer weinig op tegen heb). Dit houdt ook een heel publiek weg. Dus het argument dat eea hier niet besproken mag worden omdat het de doelgroep niet zou aanspreken raakt kant nog wal. Alles valt en staat hier met wat de gevestigde orde toevallig leuk en acceptabel vindt. Helemaal prima, maar zie het wel even in het juiste perspectief.
Wat mij vaak een beetje stoort in discussies over geopolitieke ontwikkelingen is dat het zo'n gepolariseerde discussie is. De ene kant wordt weggezet als makke schapen of mensen die hun kop in het zand steken en de andere kant als wappies. Op zich zijn er best interessante dingen te bespreken over geopolitieke ontwikkelingen die ook raakvlakken hebben met crypto maar vaak zie je die discussies verzanden in extremiteiten en verwijten.
Zonder een kant te willen kiezen over wie nou gelijk heeft wat er hier wel of niet besproken mag worden, denk ik dat bovenstaande wellicht ook een reden is waarom sommige mensen de discussie gelijk plat willen slaan.
Dit is wel geinig inderdaad. De hele essentie van crypto is doen van transacties.roflexx schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:34:
[...]
Hebben de meeste crypto coins ook niet te hoge fee om uberhaubt te versturen?
Vandaag de dag is het echter blijkbaar alleen de bedoeling iets te kopen op een exchange om het even later weer te verkopen. Alsof je een auto koopt maar er niet mee gaat rijden.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
HODL > HANDLGelukszoekr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:11:
[...]
Dit is wel geinig inderdaad. De hele essentie van crypto is doen van transacties.
Vandaag de dag is het echter blijkbaar alleen de bedoeling iets te kopen op een exchange om het even later weer te verkopen. Alsof je een auto koopt maar er niet mee gaat rijden.
SOL en DOT hebben geen wegsluiskosten (mooi NL tog!) dus die kan je aanhouden en andere munten eventueel naar overzettenRogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:10:
[...]
Als ik even mag aanhaken op dit antwoord. Ik ben zelf nieuw en maak ook gebruik van Bitvavo.
Dit zijn mijn tokens:
Bitcoin
Solana SOL
Ethereum ETH
Chainlink LINK
Polkadot DOT
Polygon MATIC
Algorand ALGO
Cardano ADA
Uniswap UNI
Aave AAVE
nu is mijn vraag. Alles ik alles wil overzetten naar bijvoorbeeld Kraken. Is het dan goedkoper om alles te verkopen op bitvavo, omzetten naar XLM , en dan weer opnieuw aanschaffen?
Ik weet dus niet wat het onderaan de streep ongeveer scheelt met transactie kosten.
Het is van de ene kant spijtig, je zou een Nederlandse onderneming willen steunen, maar dan moeten ze wel ambitie tonen van opschaling op de juiste manier.
Ik zie liever uitbreiding op de Europese markt en dollar pairs als toevoeging in plaats van 100 nieuwe shitcoins. Dat is imo de verkeerde aanpak om extra klanten te winnen: dezelfde euro's verdeeld over nog meer shitcoins, dus nog minder liquiditeit per coin. Ze kunnen beter een paar goede coins aanbieden en zorgen dat daar liquiditeit is. Sinds ze al die shitcoins hebben toegevoegd heb ik het geloof in Bitvavo helemaal verloren.
Die zijn ook zo ver door het putje gegaan dat 9% ook erg weinig iszwembroek schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:27:
Beurzen openen positief. Evergrande +9%. All in nu.....
Maar wel bijzonder. Ben benieuwd wat we deze week gaan meemaken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is nogal lastig uit te rekenen. Er wordt nogal snel aangenomen dat het goedkoper zou zijn alles naar een munt om te zetten die te goedkoper kan versturen. Maar dan betaal je ook meerdere malen wisselkosten.Rogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:10:
[...]
Dit zijn mijn tokens:
Bitcoin
Solana SOL
Ethereum ETH
Chainlink LINK
Polkadot DOT
Polygon MATIC
Algorand ALGO
Cardano ADA
Uniswap UNI
Aave AAVE
Als je deze coins allemaal voor een langere tijd wilt behouden, Waarom zou je alles op 1 exchange willen hebben?
Ik heb genoeg eelt op mijn ziel.resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:08:
[...]
Ach jongen toch. Knuffel nodig?
Buiten dit hoekje van tweakers kan ik met niemand over crypto praten. Niemand is geïnteresseerd. Dit clubje wel, plus er komen ter lering ende vermaack ook af en toe andere onderwerpen langs. Dat wat toevallig iemand bezig houdt en daar reageert 'men' op als 'men' dat ook boeit. Die babes? Merendeel hier is man en het is inmiddels meer een meme dan anderszins. Je ziet daar trouwens ook tegengas komen op het moment dat het te spannend wordt. Komen hier meer vrouwen op bezoek, dan verwacht ik dat de meme een stille deaud sterft![]()
Jouw onderwerpen? Vaak interessant, soms een discussie, maar na één of twee rondjes is het weer tijd voor een ander onderwerp. Alleen maar gezond toch?
En nu CELR. Is dat wat?
Ik zeur juist om het feit dat er zo vaakt gezeurt wordt als iemand eens wat over de wereld zegt. De selectieve verontwaardiging vind ik irritant. Maar ik houd er nu over op.
Het punt dat er weinig volume op Bitvavo is op moment dat ik snel wil verkopen staat mij ook tegen. Ik wil wel vasthouden, maar niet als het echt door putje gaat, dan liever lager terug instappen.Gelukszoekr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:13:
[...]
Dat is nogal lastig uit te rekenen. Er wordt nogal snel aangenomen dat het goedkoper zou zijn alles naar een munt om te zetten die te goedkoper kan versturen. Maar dan betaal je ook meerdere malen wisselkosten.
Als je deze coins allemaal voor een langere tijd wilt behouden, Waarom zou je alles op 1 exchange willen hebben?
Vandaar dat ik HODL wil voortzetten op betere exchange.
Ik hoor graag hoe ieder dit zou aanpakken met zo min mogelijk verlies op transactie / omzetten kosten
Ali Baba vindt alles best hier. Hij heb geen verstand van babes, noch van crypto, noch van geopolitiek.
Ik vond mijn geodriehoek al lastig genoeg om te begrijpen.
Maar dat CELR he…zie ik nou goed dat ze voorheen een blauw logo hadden….en nu niet meer…????
Dat kan nooit lang goed gaan.
Maar dat CELR he…zie ik nou goed dat ze voorheen een blauw logo hadden….en nu niet meer…????
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
De advanced modus van Bitvavo vind ik ook verre van ideaal. Los van het feit dat connecties niet altijd worden gerepareerd en je dan soms naar een oude chart, of een chart van de verkeerde coin zit te staren.Rogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:16:
[...]
Het punt dat er weinig volume op Bitvavo is op moment dat ik snel wil verkopen staat mij ook tegen. Ik wil wel vasthouden, maar niet als het echt door putje gaat, dan liever lager terug instappen.
Ik hoor graag hoe ieder dit zou aanpakken met zo min mogelijk verlies op transactie / omzetten kosten
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Ehm, hodl doe je met een walletRogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:16:
[...]
Het punt dat er weinig volume op Bitvavo is op moment dat ik snel wil verkopen staat mij ook tegen. Ik wil wel vasthouden, maar niet als het echt door putje gaat, dan liever lager terug instappen.
HEBBEN ZE EEN LOGO!!!1!eins!!!1!Ali Baba 1001 schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:18:
Ali Baba vindt alles best hier. Hij heb geen verstand van babes, noch van crypto, noch van geopolitiek.
Zoals eerder aangegeven is dit lastig om te bepalen:Rogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:16:
[...]
- Enkele van deze coins kun je überhaupt niet withdrawen van Bitvavo (dat is juist zo irritant aan Bitvavo).
- Verschillende coins met onderliggende netwerken hebben verschillende fees en transactie snelheden. Hoe langer een transactie duurt, des te meer risico op koersverandering tijdens de transactie. Houd dus rekening met de beweging van de markt en probeer je transactie te timen wanneer de markt in een opwaartse trend zit.
- Muntjes converteren naar een ander muntje kost ook fees zoals eerder aangegeven.
In jouw geval zou ik waarschijnlijk alles verkopen voor euro's wanneer de markt opwaarts beweegt en dan lager terugkopen op een andere exchange wanneer de markt neerwaarts beweegt.
Het is een beetje halfbakken eigenlijk. HODL is dat je ergens longterm in geloofd. Dan moet je het eigenlijk ook van een exchange halen om je te beschermen tegen de gebreken die een exchange kan hebben.Rogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:16:
[...]
Als je het snel wilt kunnen verkopen/kopen dan ben je meer aan het traden. Hierbij kan je stellen dat verkopen nadat iets door het putje is gegaan niet helemaal de juiste strategie is.
Als je een deel wilt houden, zet dit dan het liefst niet op een exchange. Als je met een deel wilt handelen is het op zich helemaal niet verkeerd om het te verdelen over exchanges. Is het volume op Bitvavo zo slecht ja?
Ja ik ben het helemaal eens met de antwoorden. Dan zou ik het verkopen en XLM kopen, doorsturen.enomiss schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:28:
[...]
Zoals eerder aangegeven is dit lastig om te bepalen:
- Enkele van deze coins kun je überhaupt niet withdrawen van Bitvavo (dat is juist zo irritant aan Bitvavo).
- Verschillende coins met onderliggende netwerken hebben verschillende fees en transactie snelheden. Hoe langer een transactie duurt, des te meer risico op koersverandering tijdens de transactie. Houd dus rekening met de beweging van de markt en probeer je transactie te timen wanneer de markt in een opwaartse trend zit.
- Muntjes converteren naar een ander muntje kost ook fees zoals eerder aangegeven.
In jouw geval zou ik waarschijnlijk alles verkopen voor euro's wanneer de markt opwaarts beweegt en dan lager terugkopen op een andere exchange wanneer de markt neerwaarts beweegt.
Welke exchange zouden jullie aanraden om een groot deel op te laten staan mocht het echt 80% gaan dalen?
Ofwel, welke exchange heeft de beste anti hack beveiliging ( zowel exchange als account niveau ).
Ik denk dan bijvoorbeeld aan Binance of Kucoin?
Verwijderd
Cold storage walletRogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:35:
[...]
Ja ik ben het helemaal eens met de antwoorden. Dan zou ik het verkopen en XLM kopen, doorsturen.
Welke exchange zouden jullie aanraden om een groot deel op te laten staan mocht het echt 80% gaan dalen?
Ofwel, welke exchange heeft de beste anti hack beveiliging ( zowel exchange als account niveau ).
Ik denk dan bijvoorbeeld aan Binance of Kucoin?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2021 11:36 ]
Dat weten wij niet. Wat we wel weten is dat wanneer ze gehacked worden het blijkbaar niet veilig was.Rogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:35:
Zometeen als ik op de 3m van RVN kijkVerwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:36:
[...]
Cold storage wallet, Maar wanneer gaan we 80% dalen, heb ik iets gemist
?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Wat als die ~65k BTC de voorlopige top was en we nu rustig teruggaan naar de 15k over de komende 2 jaar?Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:36:
[...]
Cold storage wallet, Maar wanneer gaan we 80% dalen, heb ik iets gemist
?
Kan ook hè
Die kutcoins zijn ook net benzine en olie, negatief volgt het elkaar, maar positief niet.
He jakkes, 44K rejected. ben benieuwd of we het snel weer gaan proberen, of gaan we weer dieper zakken naar de 37,5K
ManiepulasieJDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:41:
Die kutcoins zijn ook net benzine en olie, negatief volgt het elkaar, maar positief niet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Lijkt me geen gek idee, even de 50W MA testenjorwas schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:46:
He jakkes, 44K rejected. ben benieuwd of we het snel weer gaan proberen, of gaan we weer dieper zakken naar de 37,5K
Ik blijfroflexx schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:58:
Ik blijf dat rejected, support en testen zeggen altijd nog dubbel vinden, alsof het 1 gesloten systeem is die zijn werk doet met bepaalde regels en resultaten.jorwas schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:46:
Het zal vast vaak wel kloppen, maar het is afhankelijk van zo veel dingen.
Ik heb mijn buy order in de 37k range weggehaald dus doe maar niet.Valar Morghulis schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:55:
[...]
Lijkt me geen gek idee, even de 50W MA testen
Het zijn gewoon 'magische' grenzen waarop mensen wel/niet bereid zijn te kopen/verkopen.JDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:57:
[...]
Ik blijf dat rejected, support en testen zeggen altijd nog dubbel vinden, alsof het 1 gesloten systeem is die zijn werk doet met bepaalde regels en resultaten.
Het zal vast vaak wel kloppen, maar het is afhankelijk van zo veel dingen.
Wanneer de exchange waar je naar toe gaat Ideal of SEPA heeft en je er dus makkelijk en goedkoop geld kunt krijgen, dan zou ik als ik jou was cashen bij Bitvavo en dan het geld overmaken naar de nieuwe exchange.Rogerrrr schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:16:
[...]
Indien dit niet kan, dan al je munten omzetten naar 1 munt, bijv TRX, die overmaken naar de andere exchange, en daar omzetten naar je gewenste munten.
Oh en tevens is dit een perfect moment om je Portfolio te heroverwegen, indien je dat zou willen.
Ik snap het idee wel, maar het wordt altijd gezegd alsof er 1 groot machtig systeem is die de boel afwijstvickypollard schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:06:
[...]
Het zijn gewoon 'magische' grenzen waarop mensen wel/niet bereid zijn te kopen/verkopen.
Des te meer bots er actief zijn die geschreven zijn op deze support en weerstand lijnen, des te meer je hier van gaat zien/merken.JDx schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:11:
[...]
Ik snap het idee wel, maar het wordt altijd gezegd alsof er 1 groot machtig systeem is die de boel afwijst
Hij moet toch eerst weer een stuiter omlaag maken, om vervolgens een keer flink door dat hele vieze, vieze, ranzige, geitenbende, uberlelijke kanaaltje heen te drukken. Brrr wat is dat toch een vies kanaaltje op 44k.
eldeegee schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:17:
Hij moet toch eerst weer een stuiter omlaag maken, om vervolgens een keer flink door dat hele vieze, vieze, ranzige, geitenbende, uberlelijke kanaaltje heen te drukken. Brrr wat is dat toch een vies kanaaltje op 44k.
eldeegee schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:17:
nothing stops this train
Verwijderd
ik hoop naar de 20!Verwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:24:
naar welke hoogtes of laagtes gaat de selderijsoep vandaag gaan?
Ik gebruik Bitvavo en heb er nu over 1k euro op staan, ik ga die binnenkort op een externe Hardware wallet zetten en dan elke X bedrag weer offloaden van bitvavo naar een wallet. (BTC en ETH)
de shitcoins laat ik staan tot ze een bedrag bereikt hebben waar ik van zeg dat het wel waard is om veilig te stellen.
Nadeel is wel dat ik dan geen stakings meer kan pakken en dat is wel zonde om te laten liggen eigenlijk.
de shitcoins laat ik staan tot ze een bedrag bereikt hebben waar ik van zeg dat het wel waard is om veilig te stellen.
Nadeel is wel dat ik dan geen stakings meer kan pakken en dat is wel zonde om te laten liggen eigenlijk.
Iedere vooruitgang wordt naar beneden getrokken door BTC, dus ik zou er nog niet op rekenen
Precies. Ik heb m'n selderij verkocht en in DOT gestoken. Op de lange termijn een beter gevoel bij.vickypollard schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:27:
[...]
Iedere vooruitgang wordt naar beneden getrokken door BTC, dus ik zou er nog niet op rekenen
Ennn zolang dat vieze ranzige kanaaltje niet overgestoken wordt, doe ik niks meer.
[ Voor 11% gewijzigd door eldeegee op 27-09-2021 12:29 ]
Alles in het groen, behalve de selderijVerwijderd schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:24:
naar welke hoogtes of laagtes gaat de selderijsoep vandaag gaan?
Konijnenvoer is leuk voor een korte hype maar uiteindelijk wil het lichaam toch wat fatsoenlijks. Stukje parachain misschien, ik zie dat de crowdloads nog bezig zijn.resusaapje schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:31:
[...]
Alles in het groen, behalve de selderij
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!