Quotes uit Probleemwijken kun je in iedere discussie gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:46:
[...]
Beetje vaccineer'n, beetje speculeer'n...
Volgens mijn vrouw moet het er in ieder geval 1 zijn..Ngangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:45:
[...]
Ach, hoeveel mensen zijn er met wie je echt alles eens bent? Nul toch zeker?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is ook gewoon de meest geniale televisie ooit.BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:48:
[...]
Quotes uit Probleemwijken kun je in iedere discussie gebruiken
moet je je eens voorstellen dat shitcoins toen al "mainstream" waren..
Ik had een flufje ooit op Bilaxy aangeschaft. Beetje vage toko natuurlijk wel, wat blijkt?! Wilde net inloggen, gewoon potjandorie gehackt! Gaat misschien om 5% van het totaal, maar ze zijn dus blijkbaar al een poosje downWiley99 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:41:
[...]
Ik wil ook wat GET halen (Nederlands, verder zelfde redenen als jij, goede use case) en heb een Trust wallet die ik in het verleden eens voor een shitcoin heb gebruikt. Ik kan nog geen goedkopere route vinden dan gewoon ETH van Binance withdrawen voor 0.005 ETH. Is wel wat veel in verhouding tot de fluf GET die ik wil hebben.
Ik zie bijv. geen mogelijkheid voor VET of een ander ERC20 token dat op beide plekken te swappen is en goedkoop van Binance af te halen is.
Binance is mijn speelpotje dus het moet eigenlijk wel daarvandaan komen en Bitvavo is ook 0.004 ETH.
Zit al even te zoeken, dus ik durf het nu toch maar eens te vragen, iemand een tip over een route?
Verwijderd
BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:48:
[...]
Quotes uit Probleemwijken kun je in iedere discussie gebruiken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RanDaYjOD1JTUqLQktSFMQkL.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Holy crap.Richh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:50:
Ben trouwens inmiddels verhuisd, en heb maar gelijk wat ETH ingeruild om de Bitcoin koers iets beter te kunnen volgen![]()
[Afbeelding]
Dat scherm is groter dan mijn achtertuin.
Saai manSt@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:48:
[...]
Volgens mijn vrouw moet het er in ieder geval 1 zijn..
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik vind dat we op moeten houden met iedereen maar in hokjes te willen plaatsen, wappies, geen wappies, zwart, wit, die hele regenboogshit, etc...laat iedereen gewoon in zijn waarde. En ik heb een spuughekel aan dwang of je nu voor of tegen vaccineren bent. Mogen rokers ook hun eigen ziekenhuizen bouwen zeker....Gewoon leven en laten leven.BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:43:
[...]
Ja niet normaal. Kritisch zijn mag, maar de hele medische wetenschap wordt deze wiskundige in twijfel getrokken. Zo'n type die voor corona rustig 5 vaccinaties nam voor een vakantie, maar nu is de wereld te klein. Krijg bijna de hoop dat zijn S2F model invalide raakt, zijn we ook van deze roeptoeter af.
Wordt sowieso gek van deze hele discussie, stel voor dat we als Nederland zijnde de belastingopbrengsten gaan segregeren in 2 potten, 1 pot voor wappies, 1 pot voor de rest. Mogen ze zelf ziekenhuizen bouwen.
[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 14-09-2021 16:00 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oude tijden! Heb daar destijds ook een paar maanden plezier aan beleefd. Tot alles in rook opging (net als de rest van m'n 100% pure rommelbag). Hippe munt destijds hoor

[ Voor 6% gewijzigd door Willem Egel op 14-09-2021 15:52 ]
Hoe is de pr0n op zo`n scherm?Richh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:50:
Ben trouwens inmiddels verhuisd, en heb maar gelijk wat ETH ingeruild om de Bitcoin koers iets beter te kunnen volgen![]()
[Afbeelding]
All coins not in PF Sjoerd == shitcoinWhySoSerious schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:42:
Wat is ADA een shitcoin. Gelukkig gaat KSM 'm zo inhalen in mijn PF.
Shitcoins horen onderaan te staan
Verwijderd
Eens. Je MOET gewoon mensen in hun waarde laten.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:52:
[...]
Ik vind dat we op moeten houden met iedereen maar in hokjes te willen plaatsen, wappies, geen wappies, zwart, wit, die hele regenboogshit, etc...laat iedereen gewoon in zijn waarde. En ik heb een spuughekel aan dwang of je nu voor of tegen vaccineren bent. Mogen rokers ook hun eigen ziekenhuizen bouwen zeker....Gewoon leven en laten leven.
Anders nekschot.
Dat staat toch op de foto?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja idd high risk high gains, We zullen zien, heb dus al maanden niks gekocht en dat geeft mij 0 stress, tov de maanden ervoor waar ik continue slechte trades deed.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:16:
[...]
Lekker man. High risk , high gains....(Meestal niet natuurlijk, maar als je toevallig de juiste kiest kan het snel gaan.) Maar ik hou er wel van.
Celr gaat me nu wat te hard om bij te kopen....tering die heeft er zin in vandaag.
Hoop dat we vandaag ergens op 8,5 cent kunnen afsluiten, dat zou alweer een prestatie zijn. 9 cents is een behoorlijk slagveld nu.
Ik denk toch dat dat vrij onmogelijk is. Met je vrouw met je gewoon af en toe eens kunnen 'Agree to disagree' .St@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:48:
[...]
Nah, uiteindelijk ben je onderdeel van een samenleving. Dus daar hangen behalve rechten ook plichten aan. Alleen zijn we de laatste decennia zo verwend, dat we die plichten even zijn vergeten.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:52:
[...]
Ik vind dat we op moeten houden met iedereen maar in hokjes te willen plaatsen, wappies, geen wappies, zwart, wit, die hele regenboogshit, etc...laat iedereen gewoon in zijn waarde. En ik heb een spuughekel aan dwang of je nu voor of tegen vaccineren bent. Mogen rokers ook hun eigen ziekenhuizen bouwen zeker....Gewoon leven en laten leven.
[Afbeelding]
Maar dat is heerlijk off-topic en moeten we hier ook maar niks mee doen. Laten we lekker de wappies en wokies elkaar het leven zuur maken op Twitter.
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:55:
[...]
Eens. Je MOET gewoon mensen in hun waarde laten.
Anders nekschot.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vK9EqEMImu4zExmNj4MniSip.jpg?f=user_large)
Was een grapje he..BootjeVaren schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:57:
[...]
Ik denk toch dat dat vrij onmogelijk is. Met je vrouw met je gewoon af en toe eens kunnen 'Agree to disagree' .
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ooh, je vrouw..St@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:48:
[...]

Precies dit. Het worden steeds meer 2 kampen.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:52:
[...]
[Afbeelding]
En het merendeel gelooft best wel dat het een rotvirus is maar inperking van grondrechten mag best wel even kritisch bij stil gestaan worden of dat niet een onsje minder kan.
In hoeverre PlanB zich hier teveel over uitlaat heb ik verder geen oordeel over.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 14-09-2021 16:02 ]
Kan je in het vervolg even je sarcasm tags gebruiken dan?
kan je niet ff een hygiënisch doekie kopen om over je laptop heen te halen?Richh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:50:
[Afbeelding]
Eens, zolang het niet met verspreiden van misinformatie gepaard gaat. Dat er kritisch naar dwang gekeken wordt is echt wel een andere discussie dan of je magnetisch wordt van een mRNA vaccin.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:52:
[...]
Een vrouw hebbenSt@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:48:
[...]
hing in de wc bij mijn opa en oma zo'n tegeltje... die zijn ook al lang onder de grondVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:04:
Ach, zoals het avondklokje thuis tikt, tikt het nergens.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
maak jij je keyboard schoon?mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:03:
[...]
kan je niet ff een hygiënisch doekie kopen om over je laptop heen te halen?Ik voel mijn vingers hier al plakken.
Ik kan daar gewoon een maand eten uit halen, voor als alle coins weer door het putje gaan. moet toch iets!
Zeg dat maar tegen mijn koelkast waar ik sinds mei aan vastzit...malarkan schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:04:
[...]
Eens, zolang het niet met verspreiden van misinformatie gepaard gaat. Dat er kritisch naar dwang gekeken wordt is echt wel een andere discussie dan of je magnetisch wordt van een mRNA vaccin.
Verwijderd
Klopt. De eerste mensen die tegen de pokken werden gevaccineerd in 1796 zijn ook allemaal al dood.A87 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:05:
[...]
hing in de wc bij mijn opa en oma zo'n tegeltje... die zijn ook al lang onder de grond
Niet te vertrouwen die vaccinaties.
Stop dan ook met eten, dat je er in vastzit is niet magnetisme, dat is gewoon dat je klem zit.Ngangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:07:
[...]
Zeg dat maar tegen mijn koelkast waar ik sinds mei aan vastzit...
sambal, chinees, etc etc etc
geeft mij wel een nieuw idee over een koers indicator, leuk voor in de woonkamerRichh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:50:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/P2hzdSwCT0GKsFK5NzE9WxhH.jpg?f=fotoalbum_large)
owh...malarkan schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:08:
[...]
Stop dan ook met eten, dat je er in vastzit is niet magnetisme, dat is gewoon dat je klem zit.
sambal, chinees, etc etc etc
*neemt koude pizza van gisteren mee*
Huidige verdeling pf:
:strip_exif()/f/image/oNWnINw0jXYFyCY8UjfjRjll.jpg?f=fotoalbum_large)
Neo heb ik nog voor het geval dat.. ik verkoop niets meer 100%. Ook nog een flafje busd en eur maar die reken ik niet mee.
:strip_exif()/f/image/oNWnINw0jXYFyCY8UjfjRjll.jpg?f=fotoalbum_large)
Neo heb ik nog voor het geval dat.. ik verkoop niets meer 100%. Ook nog een flafje busd en eur maar die reken ik niet mee.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 14-09-2021 16:17 ]
Zero.
hadden we de 44k niet vervangen?twain4me schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:11:
[...]
geeft mij wel een nieuw idee over een koers indicator, leuk voor in de woonkamer![]()
[Afbeelding]
Nou kom op bitcoin. Knallen mien jong.
Mijn pf, maar dan alleen op Kraken:Pelox schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:14:
Huidige verdeling pf:
[Afbeelding]
Neo heb ik nog voor het geval dat.. ik verkoop niets meer 100%
:strip_exif()/f/image/4stYKkpsIFICC8Uy3FlcWaJF.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
komt uiteaard uit folder van @Verwijderd zolang het daar staat..
Ehm je bedoelt ath?Kol Nedra schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:14:
DOT nieuwe LTH 🙌
ATH van DOT ligt op 49 dollar
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ETH veel te hoge allocatie, maar wie ben ik.Pelox schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:14:
Huidige verdeling pf:
[Afbeelding]
Verwijderd
Welke folder? Lidl?twain4me schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:17:
[...]
komt uiteaard uit folder van @Verwijderd zolang het daar staat..
:strip_exif()/f/image/wjK2RPsXFs9m2MvPTCm6jUKl.jpg?f=fotoalbum_large)
En ik heb inmiddels al 75% ETH verkochtBTC100K2021 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:19:
[...]
ETH veel te hoge allocatie, maar wie ben ik.

Zero.
[Embed: https://mobile.twitter.com/i/web/status/1437761859961163778]
@Uncle_Charles
Hmm doet de embed functie het niet?
@Uncle_Charles
[ Voor 17% gewijzigd door Darrell op 14-09-2021 16:33 ]
Kent iemand ZCX?
Werd net geschilled door iemand die ook QNT goed haf voorspeld
Hoe staat het eigenlijk met Ada, werd er drie dagen geleden om uitgelachen dat ik Ada omschreef als hoop geschreeuw weinig wol.Darrell schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:31:
[Embed]
@Uncle_Charles
wat is je eigen gedachte?wimpie007 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:32:
Kent iemand ZCX?
Voorlopig zien we een leuk herstel, als we het afzetten tegen gisteren. Ik hoop dat BTC lekker gestaag zo doorgaat met iets meer groen dan rood. Het hoeft niet snel, liever niet zelfs. Dit tempo ziet er meer dan prima uit.
Geen idee maar in die tweet die ik daar deelde werd ada op de hak genomen door Dominic Williams van ICP.mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:38:
[...]
Hoe staat het eigenlijk met Ada, werd er drie dagen geleden om uitgelachen dat ik Ada omschreef als hoop geschreeuw weinig wol.
Verder zal ik je daar niet om uitlachen. Ik heb me er hetzelfde over uitgelaten.
Verwijderd
Heb me ook even verdiept in CELR. Vond dit:
:strip_exif()/f/image/hT2Khb6WOQ0DvdITQT5joKC9.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet echt overtuigd nog. Wel +1 voor Dr. Mo Dong, haha. Zag de prijs verder pompen, toen las ik dit:
/f/image/lElinzhT1r6mS3O0HccfaxqT.png?f=fotoalbum_large)
Fucking bullish. Ook chainlink, bloomberg en een logo van een stijgende stonk enzo.
Conclusie: CELR is here to fucking stay. Gaat ADA flippen, sowieso. Vraag maar aan Bob en Alice, die met elkaar flirten via CELR en elkaar uit pure lust 5 dollar conditionally sturen.
Dikke tech. Dikke stonks.
Geen financieel advies, DYOR (ook al ben ik diep gegaan voor bovenstaande analyse)
:strip_exif()/f/image/hT2Khb6WOQ0DvdITQT5joKC9.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet echt overtuigd nog. Wel +1 voor Dr. Mo Dong, haha. Zag de prijs verder pompen, toen las ik dit:
/f/image/lElinzhT1r6mS3O0HccfaxqT.png?f=fotoalbum_large)
Fucking bullish. Ook chainlink, bloomberg en een logo van een stijgende stonk enzo.
Conclusie: CELR is here to fucking stay. Gaat ADA flippen, sowieso. Vraag maar aan Bob en Alice, die met elkaar flirten via CELR en elkaar uit pure lust 5 dollar conditionally sturen.
Geen financieel advies, DYOR (ook al ben ik diep gegaan voor bovenstaande analyse)
Waarom gaat icx naar de moon eigenlijk? Heb grootste deel al verkocht.
Zie daar de reden.roflexx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:45:
Heb grootste deel al verkocht.
Verwijderd
Denk dat mensen met ernstige leesproblemen CELR willen kopen maar per ongeluk op ICX klikken.roflexx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:45:
Waarom gaat icx naar de moon eigenlijk? Heb grootste deel al verkocht.
Iets anders zou het niet kunnen verklaren in mijn optiek.
Dat ziet er idd zeer professioneel uit man.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:43:
Heb me ook even verdiept in CELR. Vond dit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

oh ja de insane clown posse token had ik ook nog, dat was wel een top investering.Darrell schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:42:
[...]
Geen idee maar in die tweet ik daar deelde werd ada op de hak genomen door Dominic Williams van ICP.
Verder zal ik je daar niet om uitlachen. Ik heb me er hetzelfde over uitgelaten.
Dat is het geniale aan Celr, die Mo Dong is bv veels te technisch en niet de beste publieke spreker, website qua design is achenebbisj, marketing moet uberhaupt nog gebeuren, maar er is iets tastbaars.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:50:
[...]
Dat ziet er idd zeer professioneel uit man.Maar geeft niks, ik vind helemaal mooi.
Om een of andere reden moet ik altijd hier aan denken als jullie die kutmunt aanhalen. Oftewel sel de celerie.

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 14-09-2021 17:01 ]
Verwijderd
Hits with Mo Dongmannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:52:
[...]
Dat is het geniale aan Celr, die Mo Dong is bv veels te technisch en niet de beste publieke spreker, website qua design is achenebbisj, marketing moet uberhaupt nog gebeuren, maar er is iets tastbaars.
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Pick it, pack it
Fire it up, come along
And take a hit with Mo Dong
Put Binance down
Just for a second
Don't get me wrong
It's not a new method
Inhale...
Exhale...
Just got some CELR in the mail
I like a trade or a big fat cone
But uncle Mo Dong
Is gettin' me stoned
I'm skill it
There's water inside don't spill it
It smells like sh*t on the carpet
Still it
Goes down smooth when I get a clean hit
Of the skunky, phunky, smelly CELR sh*t
Sing my song
Puff all night long
As I take hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong y'all
Yes! Met Jaapio aan boord kan het nu niet meer mis gaanVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:03:
[...]
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Pick it, pack it
Fire it up, come along
And take a hit with Mo Dong
Put Binance down
Just for a second
Don't get me wrong
It's not a new method
Inhale...
Exhale...
Just got some CELR in the mail
I like a trade or a big fat cone
But uncle Mo Dong
Is gettin' me stoned
I'm skill it
There's water inside don't spill it
It smells like sh*t on the carpet
Still it
Goes down smooth when I get a clean hit
Of the skunky, phunky, smelly CELR sh*t
Sing my song
Puff all night long
As I take hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong y'all

Toch wel weer lekker mensen zo'n groene dag. Het was wel op het randje weer de afgelopen dagen.
Verwijderd
Ik ben ingestapt op Luna,
verwachte we hier dat die nog naar 31 - 25 zakt? of gaan we naar 150-300?
CSPR ook ingestapt en aan het staken.
Link vertoont ook een fraaie paal, staat desondanks nog onder water

Ik gok op beide.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:08:
sorry ik zeg maar wat jong...als ik die wijsheid had dan zat ik nu niet hier te lullen onder mijn werktijd...
En over werktijd gesproken...niet echt een productief dagje...op het grote scherm Feyenoord kijken, en op de Ultra wide, Tweakers en de koersen open....en dan nog werken of zoiets...
[ Voor 44% gewijzigd door zwembroek op 14-09-2021 17:20 ]
Op naar de 0.100 dollar.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
waaorm instappen op iets wat in een parabollic top looptVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:08:
Hij stuit nu even op wat verzet.
But dont sell her!!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
A87 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:20:
[...]
waaorm instappen op iets wat in een parabollic top loopt
:fill(white):strip_exif()/f/image/OM12ol2OkTPqaSpdPEk2lcc9.png?f=user_large)
nothing stops this train
Luna = maan toch?A87 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:20:
[...]
waaorm instappen op iets wat in een parabollic top loopt
ADA was een typisch geval buy the rumour, sell the news.
Die zal wel weer een tijdje dalen/sideways gaan totdat er weer degelijk nieuws is.
"Wellicht"
Die zal wel weer een tijdje dalen/sideways gaan totdat er weer degelijk nieuws is.
"Wellicht"
Zitten we inmiddels niet in de golden cross?
de golden showerMrKennedy1985 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:27:
Zitten we inmiddels niet in de golden cross?
@Mooody ATOM zoekt ff een inkoopmomentje?
Dit lezende kan het negatief opgevat worden dus ff een edit: Niet negatief wezende, jouw tip over CELR is een fantastische en ATOM staat ook op de lijst mocht zit een goed moment aanbieden om te swappen met een andere munt waar ik vanaf wil.
Dit lezende kan het negatief opgevat worden dus ff een edit: Niet negatief wezende, jouw tip over CELR is een fantastische en ATOM staat ook op de lijst mocht zit een goed moment aanbieden om te swappen met een andere munt waar ik vanaf wil.
[ Voor 74% gewijzigd door Ngangatar op 14-09-2021 17:31 ]
Verwijderd
Die crypto is toch heerlijk, het inspireert me altijd

Voor de mensen met CELR niks negatiefs; ik hoop dat ie naar zowel de brede adoptie als speculatieve maan gaat, en daar voorbij
CELR?, ga je in de kelder zitten? De wijnkelderVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:38:
[...]
Voor de mensen met CELR niks negatiefs;
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 14-09-2021 17:40 ]
Je hebt zelf ook al een zakje.. geef maar gewoon toe ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:38:
[...]
Die crypto is toch heerlijk, het inspireert me altijdnergens anders vind je zoveel meme goud voor het oprapen.
Voor de mensen met CELR niks negatiefs; ik hoop dat ie naar zowel de brede adoptie als speculatieve maan gaat, en daar voorbij
Verwijderd
Was het maar waar. Of bedoel je wat anders?Biohazzard21 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:40:
[...]
Je hebt zelf ook al een zakje.. geef maar gewoon toe ;-)
Ze zijn wel ingedaald ja.
CELR gaat een poging wagen. 0 opzij!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!