46k is toch al tweemaal minstens een minuut aangetikt. En net een derde keer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jt7Yotg0h0FNOj1ZdZiLAWMB.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja het was ook puur hypothetisch wat ik benoemde. Heb niet eens gekeken naar waar die BTC naar toe verplaatst werd. Ik kan er ook weinig mee omdat het te vaag is en niet per se iets betekent. Maar ik wilde alleen toelichten wat er waarschijnlijk bedoelt werd.MF Doom schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:42:
[...]
Zoiets dacht ik al alleen snap ik de link nog niet met het verschuiven van grote hoeveelheden btc naar een andere wallet. Er komen bij mij dan allemaal vragen naar boven waar ik geen antwoord op kan vinden/bedenken wat plausibel kan zijn. Gebeurt dit vaker of is er een relatie tussen de koers en het schuiven (in tijd bijvoorbeeld)? Veel onzekerheden in mijn ogen en weinig onderbouwing.
Ligt aan Klaus SchwabVis schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:14:
Walmart is huge nieuws mocht dit echt zijn.
Is het nu fake of uitgelekt, dan wel over een paar maandjes officieel, hoe dan ook alles en iedereen gaat crypto accepteren.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 14-09-2021 11:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Nog steeds dat holleeder type scooter?Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:08:
Mijn stiefdochter heeft gisteren 1 BTC gekocht:
[Afbeelding]
Boomer tech adoptie.
1 BTC = 48,75 BTC
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat ding is natuurlijk nog veel kutter voor het milieu dan een normale brommert.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]
Boomer tech adoptie.
1 BTC = 48,75 BTC
Verwijderd
Sowieso. Je moet toch wat status hebben als je crystal meth verkoopt.
Verwijderd
Valt mee, rijdt op rooie diesel en steenkool.StevenzeN schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:11:
[...]
Dat ding is natuurlijk nog veel kutter voor het milieu dan een normale brommert.
De vraag is, hoe staat ie bij jouw 9 millimeter?Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:11:
[...]
Die scooter staat wel hip bij haar 9 millimeter.
Zoveel mooier dan mijn btc.. maar ik heb een spoiler voor de downforce, kan ik lekker snel door de bochten.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]
Boomer tech adoptie.
1 BTC = 48,75 BTC
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 14-09-2021 11:13 ]
Zero.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:12:
[...]
Valt mee, rijdt op rooie diesel en steenkool.
Verwijderd
Ik rij spartamet. Dan lijkt ie wat indrukwekkender als ik rondrij terwijl hij uit mijn gulp hangt.WhySoSerious schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:12:
[...]
De vraag is, hoe staat ie bij jouw 9 millimeter?
Geen idee of dat dan iets bij mij verandert. Het geeft me nog meer rust dan ik al had.anti elppa schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:50:
[...]
vind het ook mooi. Ik ben ook meer zoals jij beschrijft. Vroeger was ik meer van de spullen. Nu eigenlijk totaal niet meer. Wellicht komt het wel weer wat meer als btc naar 288k gaat
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Voor de full white trash experience wel als lease of op afbetaling neem ik aan..Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:11:
[...]
Die scooter staat wel hip bij haar 9 millimeter.
Damn, btc in combo met rode candle, niet goed voor n dipsdagPelox schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:12:
[...]
Zoveel mooier dan mijn btc.. maar ik heb een spoiler voor de downforce, kan ik lekker snel door de bochten.
[Afbeelding]
Dat is is striping pijl, dan ga je nog sneller namelijk.Masstje schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:24:
[...]
Damn, btc in combo met rode candle, niet goed voor n dipsdag
Zero.
Verwijderd
Nee hoor, gewoon eerlijk bij het station opgepikt.twain4me schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:17:
[...]
Voor de full white trash experience wel als lease of op afbetaling neem ik aan..
een gejatte van marktplaats mag natuurlijk ook, maar dan zien ze er eerder uit zoals die van @Pelox
Verwijderd
Dat hadden we ook verwacht bij KSM toch? Uiteindelijk heeft dat bijna tot niets gedaan in de koers destijds, dus ben wat voorzichter dan de dikgedrukte letters!Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:49:
Ik verwacht overigens nog een flinke run van Polkadot in aanloop naar de eerste parachain veilingen.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
x10 in minder dan een jaar vriendelijke vriend.BTFD schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:59:
[...]
Dat hadden we ook verwacht bij KSM toch? Uiteindelijk heeft dat bijna tot niets gedaan in de koers destijds, dus ben wat voorzichter dan de dikgedrukte letters!
Edit:
Even wat terug gezocht, was half Juni ergens en zie niks anders dan rode candles rondom die dagen. Dus hopelijk nu wel
Het ging dan ook niet om hoeveel die munt gedaan heeft in het verleden, het ging erom dat er geroepen werd dat er nog een flinke stijging aan zit te komen vanwege de auction, echter heeft dit bij KSM ook geen bal gedaan en DAAR doelde ik op..StevenzeN schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:01:
[...]
x10 in minder dan een jaar vriendelijke vriend.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De run is nu al bezig, zal een selloff komen (net als bij KSM) als het nieuws (1e serie cowdloans) er daadwerkelijk is.BTFD schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:59:
[...]
Dat hadden we ook verwacht bij KSM toch? Uiteindelijk heeft dat bijna tot niets gedaan in de koers destijds, dus ben wat voorzichter dan de dikgedrukte letters!
Edit:
Even wat terug gezocht, was half Juni ergens en zie niks anders dan rode candles rondom die dagen. Dus hopelijk nu wel
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
nothing stops this train
Het is dat ik aan wat risico spreiding wil doen, maar je zou er bijna nog een ETH in drukken...:P Ik geloof in dit muntje...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn laatste XRP fluf gisteren verkocht in die dikke groene candle en in de rode candle daarna in mijn al bestaande PF keuzes laten vloeien zoals CELR.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:27:
DOT bijna nieuwe local high...... dot is the way! flipping SOL en XRP soon 👀
[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 14-09-2021 12:42 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
irony > *
HaskellUncle_Charles schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:52:
Kan er iemand wat trashtalk over Cardano spuien aub? Smart contracts waren sneller klaar dan gedacht, dus na de release van eergisteren heb ik niet meer zoveel om handen wat coden betreft.
Moet misschien maar eens naar de tweedehandswinkel voor een nieuwe poncho...
Deel van mijn evil planMicroWhale schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:57:
[...]
Haskell
Meer hoef ik niet te zeggen. Zie vorige topic.
irony > *
Tegenvallen... mwah, het is geen wonder-coin die in 24 uur +200% doet, maar hij herstelt zich inmiddels weer aardig. Ik ben overigens ook van plan alle KSM de deur uit de doen de komende maand. Als de auctions op DOT van start gaan denk ik dat de aandacht voor KSM ook wat afzwakt. Bovendien ga ik van mijn KSM-gains een nieuwe* auto kopen, dus ik zet het allemaal om naar smerige euro's. Jammer dat er geen persoonlijke kentekens mogelijk zijn, anders had ik iets met KSM er in moeten doen.MicroWhale schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:47:
Knallen met die DOT!!! En KSM... Hij blijft me een beetje tegenvallen ondanks dat het me wat opgeleverd heeft. Daar ga ik de komende maanden zeker afscheid van nemen. DOT bewaar wel iets van denk ik. Hoe hoger de piek hoe minder ik houd in ieder geval.
KSM wrap!Ray_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:05:
[...]
Tegenvallen... mwah, het is geen wonder-coin die in 24 uur +200% doet, maar hij herstelt zich inmiddels weer aardig. Ik ben overigens ook van plan alle KSM de deur uit de doen de komende maand. Als de auctions op DOT van start gaan denk ik dat de aandacht voor KSM ook wat afzwakt. Bovendien ga ik van mijn KSM-gains een nieuwe* auto kopen, dus ik zet het allemaal om naar smerige euro's. Jammer dat er geen persoonlijke kentekens mogelijk zijn, anders had ik iets met KSM er in moeten doen.
*tweedehands hoor, ik ga geen fiat weggooien door belachelijk veel afschrijving.
Verwijderd
Uncle_Charles schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:03:
[...]
Deel van mijn evil plan![]()
Ik koos deze quasi ongebruikte taal zodat er haast niemand dApps op Cardano zou bouwen. Geen dApps > geen nood om Cardano verder te ontwikkelen > luilekkerleventje voor mij en de IOG werknemers.
Denk dat ik vanavond die 2.4B ADA maar eens ga uitcashen en met de noorderzon verdwijn.
Ik weet het niet - was de DOT/KSM vergelijking gisteren zelf even aan het maken en mij lijkt er zeker een gezonde toekomst in te zitten voor KSM. Hoe ik het bekijk is:Ray_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:05:
[...]
Tegenvallen... mwah, het is geen wonder-coin die in 24 uur +200% doet, maar hij herstelt zich inmiddels weer aardig. Ik ben overigens ook van plan alle KSM de deur uit de doen de komende maand. Als de auctions op DOT van start gaan denk ik dat de aandacht voor KSM ook wat afzwakt. Bovendien ga ik van mijn KSM-gains een nieuwe* auto kopen, dus ik zet het allemaal om naar smerige euro's. Jammer dat er geen persoonlijke kentekens mogelijk zijn, anders had ik iets met KSM er in moeten doen.
*tweedehands hoor, ik ga geen fiat weggooien door belachelijk veel afschrijving.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2021 13:45 ]
Doe dan.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:32:
[...]
Het is dat ik aan wat risico spreiding wil doen, maar je zou er bijna nog een ETH in drukken...:P Ik geloof in dit muntje...
Bron: https://newsbit.nl/bitcoi...rves-extreem-laag-liggen/Bitcoin stijgt tot $46K terwijl exchange reserves extreem laag liggen
De exchanges reserves liggen op een dieptepunt en dat kan bijna niet anders betekenen dan dat dit de Bitcoin prijs naar boven zal drukken, zo vertelt een analist. Daarnaast heeft BTC een higher low op de week grafiek neergezet wat een teken van herstel aanduidt.
Haha, je Evil plan werkt duivels goed tot nu toe. Niemand heeft het door! Ik zou nog even wachten met uitcashen zodat je nog meer geld kan binnenharken ten koste van je fans.Uncle_Charles schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:03:
[...]
Deel van mijn evil plan![]()
Ik koos deze quasi ongebruikte taal zodat er haast niemand dApps op Cardano zou bouwen. Geen dApps > geen nood om Cardano verder te ontwikkelen > luilekkerleventje voor mij en de IOG werknemers.
Denk dat ik vanavond die 2.4B ADA maar eens ga uitcashen en met de noorderzon verdwijn.
Nice! Gefeliciteerd. Super gains zo te horen.Ray_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:05:
[...]
Ik zit een paar artikelen te lezen daar met veel plezier, bedankt voor de link.RaptorXS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:01:
Efkes wat fomo :![]()
[...]
Bron: https://newsbit.nl/bitcoi...rves-extreem-laag-liggen/
RaptorXS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:01:
[...]
Hier heb je een like! Vooral omdat ik gewoon hoop dat het waar isRaptorXS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:01:
[...]
[GC] Cryptocurrency "Gratis" Cryptoseadogg schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:27:
we kennen (denk ik) allemaal wel de learn & earn van Coinbase.
Ik / mijn vriendin hebben hieruit +/- 60 euro gehaald.
Zijn er meer van dit soort legit sites waar je op deze manier coins kunt verkrijgen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Pindakaas met sambal is ook lekker. Mijn favoriete sambal is surinaamse trouwens. Die fikt ook behoorlijk.Ngangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:19:
Yo, broodje @knakworst mogen we nog een keertje ajb?
Over broodjes gesproken, @Verwijderd, al eens een bolletje met jonge kaas en een flinke lik sambal gedaan? Als je echt wil genieten aan handje ijsbergsla er bij, toefje taugé of tuinkers, wat tomaat en komkommer. Feestje!
Och.. Dat is echt geniaal ja maar ik ga ff on topic blijven.Darrell schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:26:
[...]
Pindakaas met sambal is ook lekker. Mijn favoriete sambal is surinaamse trouwens. Die fikt ook behoorlijk.
Mo Dong, de Ceo heeft aangegeven dat straks de Celr tokens noodzakelijk zijn als validators wanneer we als 3rd parties Nodes kunnen op gaan zetten: https://github.com/celer-network/cBridge-node en https://twitter.com/no89thkey/status/1437054485533118464, die Nodes krijgen daarvoor beloond in celr tokens. De token prijs zal straks idd beinvloed worden.roflexx schreef op maandag 13 september 2021 @ 23:33:
[...]
En wanneer gaan we dat weer in de koers zien?
Verwijderd
Klinkt opzich wel lekker. Eet meestal witte truffels met Strottarga Bianco, daar leent die sambal zich prima voor.Ngangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:19:
Yo, broodje @knakworst mogen we nog een keertje ajb?
Over broodjes gesproken, @Verwijderd, al eens een bolletje met jonge kaas en een flinke lik sambal gedaan? Als je echt wil genieten aan handje ijsbergsla er bij, toefje taugé of tuinkers, wat tomaat en komkommer. Feestje!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:33:
[...]
Klinkt opzich wel lekker. Eet meestal witte truffels met Strottarga Bianco, daar leent die sambal zich prima voor.
Prima info!mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:33:
[...]
Mo Dong, de Ceo heeft aangegeven dat straks de Celr tokens noodzakelijk zijn als validators wanneer we als 3rd parties Nodes kunnen op gaan zetten: https://github.com/celer-network/cBridge-node en https://twitter.com/no89thkey/status/1437054485533118464, die Nodes krijgen daarvoor beloond in celr tokens. De token prijs zal straks idd beinvloed worden.
Layer2.Finance v1 en cbridge v2 zullen eind oKtober gereleased worden, over twee weken testnet en audit.
Had je niet verwacht he een serieus antwoord op je cynische vraag? Mij overigens om het even hoor, genoeg crypto waar iedereen mee aan de gang kan gaan en celr is een van de zovelen. Maar het is echt een interessante werkende tech as we speak die het probleem van de fees en snelheid oplost.![]()
Mocht je je afvragen of Mo Dong een gekwalificeerd persoon is, een van de weinige(274 mensen totaal) bv die door Vitalik op twitter gevolgd wordt(mocht dat uberhaupt iets betekenen)
Klinkt goed! Wanneer is de ico?Ngangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:29:
[...]
Och.. Dat is echt geniaal ja maar ik ga ff on topic blijven.
Dus op dat Broodje (layer1) voeg ik het Pindakaas protocol toe om dan af te ronden met sambal (smart contract), ingelegde komkommer (layer2) en een flufje taugeh (layer3).
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
En als de YouTube shillers het oppikken net als bij Matic toen dan kan het snel gaan. Matic vloog ook heel lang onder de radar.mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:39:
Ik ben voraal werg positief in Celr, ze hebben bewezen erg agile te zijn, layer2finance twee maanden uitgesteld omdat de vraag naar cbridge dermate groot was dat ze daar full force mee aan de gang zijn gaan, we zien dat nu. Ik verwacht donderdag nacht dat cbridge de 100 million volume aantikt.
Celr is dikke werkende tech, no nonsense, Ui en marketing loopt ver achter, maar dat is snel op te lossen. Zelfs zonder marketing, groeit Cbridge as een malle. Ik verkoop zelf niet voor de 1 dollar, all or nothing met Celr! Als ik straks zelf een node kan draaien is dat lekker passief inkomen.
Celer volgt braaf nuPlanR schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:42:
BTC omhoog maar m’n DOT & CELR blijven iets achter..
zoals het hoort, weg met die shitcoinsPlanR schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:42:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Van mij mag Celr nog even rustig aan doen totdat ETH de 3600 aantikt. Kijken of ik er nog wat meer van kan inslaan...PlanR schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:42:
Vind je? OP Binance gaat het best lekker....PlanR schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:42:
ETH verkopen voor Celr? Ik zou dan toch eerder ETH hodlen.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:45:
[...]
Van mij mag Celr nog even rustig aan doen totdat ETH de 3600 aantikt. Kijken of ik er nog wat meer van kan inslaan...
Insert flowchart.jpganti elppa schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:45:
[...]
zoals het hoort, weg met die shitcoins
Ik heb er al 1 ingedrukt en die doet het beter dan wanneer ik het niet had gedaan. 1 dollar per Celr is realistisch, 40k dollar voor 1 ETH niet .StevenzeN schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:47:
[...]
ETH verkopen voor Celr? Ik zou dan toch eerder ETH hodlen.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 14-09-2021 14:51 ]
Hoeveel Celr heb je nodig voor een node?mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:33:
[...]
Mo Dong, de Ceo heeft aangegeven dat straks de Celr tokens noodzakelijk zijn als validators wanneer we als 3rd parties Nodes kunnen op gaan zetten: https://github.com/celer-network/cBridge-node en https://twitter.com/no89thkey/status/1437054485533118464, die Nodes krijgen daarvoor beloond in celr tokens. De token prijs zal straks idd beinvloed worden.
Layer2.Finance v1 en cbridge v2 zullen eind oKtober gereleased worden, over twee weken testnet en audit.
Had je niet verwacht he een serieus antwoord op je cynische vraag? Mij overigens om het even hoor, genoeg crypto waar iedereen mee aan de gang kan gaan en celr is een van de zovelen. Maar het is echt een interessante werkende tech as we speak die het probleem van de fees en snelheid oplost.![]()
Mocht je je afvragen of Mo Dong een gekwalificeerd persoon is, een van de weinige(274 mensen totaal) bv die door Vitalik op twitter gevolgd wordt(mocht dat uberhaupt iets betekenen)
zet hem eens op darkmode......doet pijn aan de ogen 👀Ngangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:46:
[...]
Vind je? OP Binance gaat het best lekker....
[Afbeelding]
nothing stops this train
Om 22:00 uur ben je de eersteKol Nedra schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:03:
[...]
zet hem eens op darkmode......doet pijn aan de ogen 👀
Dat moet nog bekend worden, ik zelf hoop tussen de 200k en 500k. Mijn pf is 95 % celr, ben sinds april/mei all in gegaan.zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:03:
[...]
Hoeveel Celr heb je nodig voor een node?
[ Voor 10% gewijzigd door mannowlahn op 14-09-2021 15:10 ]
Dan mag er nog wel wat bij de voorraad hahahmannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:08:
[...]
Dat moet nog bekend worden, ik zelf hoop tussen de 200k en 500k. Mijn pf is 95 % celr, ben sinds april all in gegaan.
Ik vroeg mij al af wie mijn HOT heeft gekochtAlterBridge schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:06:
Hoi allemaal, first post, long time lurker!
Porto grofweg
45% BTC (na verdubbeling op 43k buy the dip order in de 7-9 spike down)
22% Eth
12% ADA (aan het afbouwen vanaf 50% porto ^^)
+ in volgorde van grootte:
VeChain
Chainlink
Holo
Zilliqa
Polkadot (veel te weinig! Bitvavo verwerkte mijn SEPA niet tijdens de 7-9 spike dip...)
Polygon
Nu staan Holo en Zilliqa al sinds aanschaf in mei flink onder water (-30%), no shit. Ze staken ook niet op mijn Bitvavo (ik zal hier nooit in euro's praten (a)) en dus staat het daar maar niks te doen... Hodl forever als het nut heeft? Maar ik hoor hier echt nooit ook maar iemand iets zeggen over die twee coins. En ik lees al lange tijd mee...
Kan hier iemand iets zinnigs zeggen over die twee munten? Anders overweeg ik een swap naar DOT/Solana/Celr of wat dan ook. Helaas geen ATOM op Bitvavo terwijl ik daar steeds meer over hoor =(
Lekker man. High risk , high gains....(Meestal niet natuurlijk, maar als je toevallig de juiste kiest kan het snel gaan.) Maar ik hou er wel van.mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:08:
[...]
Dat moet nog bekend worden, ik zelf hoop tussen de 200k en 500k. Mijn pf is 95 % celr, ben sinds april/mei all in gegaan.
[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 14-09-2021 15:20 ]
Cool. Durfde zelf niet verder dan 50% te gaan. Beetje spreiding met ETH, BTC, BNB en ICP.mannowlahn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:08:
[...]
Dat moet nog bekend worden, ik zelf hoop tussen de 200k en 500k. Mijn pf is 95 % celr, ben sinds april/mei all in gegaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 14-09-2021 15:21 ]
Jackson6 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:07:
CELR MOOONNN
Ik heb 60dagen kunnen pakken om 4:30Willem Egel schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:21:
[...]
[Afbeelding]
Hoop eenzelfde run te gaan beleven als Matic, dat was een behoorlijk feestje. Destijds nog voor 30% staken.
Beste plek die ik tot nu toe heb gevonden is Binance voor 30 dagen aan ongeveer 9%? Maar begrijp ik van sommigen dat je in nacht wel toegang hebt tot 60 of 90 dagen? Of moet je daar geluk mee hebben. Echt een wekker ga ik er niet voor zetten
60 dagen om 2:19.Willem Egel schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:21:
[...]
[Afbeelding]
Hoop eenzelfde run te gaan beleven als Matic, dat was een behoorlijk feestje. Destijds nog voor 30% staken.
Beste plek die ik tot nu toe heb gevonden is Binance voor 30 dagen aan ongeveer 9%? Maar begrijp ik van sommigen dat je in nacht wel toegang hebt tot 60 of 90 dagen? Of moet je daar geluk mee hebben. Echt een wekker ga ik er niet voor zetten
90 dagen om 02:20Willem Egel schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:21:
[...]
[Afbeelding]
1 keer in de 3 maanden de wekker even zetten en daarna slapend rijk worden. Just sayingWillem Egel schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:21:
[...]
[Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daarom ben ik ook niet zo van het lang vastzetten. Mijn GLMR komt ook pas in Q1 2022 vrij. Kan zomaar in de bear zijn.St@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:33:
Ik hoop voor jullie dat de markt de aankomende 60/90 dagen doorzet en de berenmarkt niet inzet.vervolgens-90% en CELR nooit meer terug naar wat het was.
Ik weet het, na al het geshill kan het bijna niet anders dan dat dit uitstekend gaat verlopen.
This is why I tweet about bitcoin and covid. Bitcoin is about financial freedom, covid about personal freedom. There is no financial freedom without personal freedom. Governments will connect central bank digital currencies (CBDC) to vaccine passports! This is phase5, it is war. https://t.co/Qq0Fwtt0nJ
— PlanB (@100trillionUSD) 14 september 2021
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eckte hodlers staken hem dwars door de bear.St@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:33:
Ik hoop voor jullie dat de markt de aankomende 60/90 dagen doorzet en de berenmarkt niet inzet.vervolgens-90% en CELR nooit meer terug naar wat het was.
Ik weet het, na al het geshill kan het bijna niet anders dan dat dit uitstekend gaat verlopen.
Dat is inderdaad een gok waarover nagedacht is. Ik hoop met je mee.St@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:33:
Ik heb het er in ieder geval niet voor de 100% inzittenSt@m schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:33:
Ik wil ook wat GET halen (Nederlands, verder zelfde redenen als jij, goede use case) en heb een Trust wallet die ik in het verleden eens voor een shitcoin heb gebruikt. Ik kan nog geen goedkopere route vinden dan gewoon ETH van Binance withdrawen voor 0.005 ETH. Is wel wat veel in verhouding tot de fluf GET die ik wil hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:44:
heb mij terug wat GET gekocht. Grote stadionshows gaan stilletjes aan terug in verkoop gaan dus als ze ergens een goeie deal kunnen sluiten..
Hun CEO sprak onlangs over "gesprekken" met Ticketmaster en Scorpio. Bij Scorpio zitten een paar grote artiesten waarvan ik gehoord heb dat de kans groot is dat ze eind deze maand een grote stadiontour gaan aankondigen.. Het zou zomaar eens kunnen
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
50% van mijn CELR staat op Bitvavo te verstoffen, de 50% op Binance staat in staking. En ik heb geen aantallen waarmee je een node kan starten, dus heel veel zorgen maak ik mij niet als het er niet af kan. Dit soort munten neem ik met liefde 3 a 6 jaar mee in een tasje.Willem Egel schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:40:
[...]
Ik heb het er in ieder geval niet voor de 100% inzitten. Net m'n andere potje DOT met run van 19 tot 37 dollar even ingeruild voor fiat (ben redelijk voorzichtig, af en toe in dipjes weer bijkopen). Daarnaast nog een ander potje ATOM op Binance in stake.
Ja niet normaal. Kritisch zijn mag, maar de hele medische wetenschap wordt deze wiskundige in twijfel getrokken. Zo'n type die voor corona rustig 5 vaccinaties nam voor een vakantie, maar nu is de wereld te klein. Krijg bijna de hoop dat zijn S2F model invalide raakt, zijn we ook van deze roeptoeter af.Richh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:38:
Potverdorie, mijn financial advise blijkt van een wappie te komen
[Twitter]
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-09-2021 15:45 ]
Dat was al een stuk eerder duidelijkRichh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:38:
[Twitter]
Ach, hoeveel mensen zijn er met wie je echt alles eens bent? Nul toch zeker?Richh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:38:
[Twitter]
Verwijderd
Beetje vaccineer'n, beetje speculeer'n...BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:43:
[...]
Ja niet normaal. Kritisch zijn mag, maar de hele medische wetenschap wordt deze wiskundige in twijfel getrokken.
Wordt sowieso gek van deze hele discussie, stel voor dat we als Nederland zijnde de belastingopbrengsten gaan segregeren in 2 potten, 1 pot voor wappies, 1 pot voor de rest. Mogen ze zelf ziekenhuizen bouwen.
Zonder je gedegen pot sambal te vergeten natuurlijkNgangatar schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:43:
[...]
50% van mijn CELR staat op Bitvavo te verstoffen, de 50% op Binance staat in staking. En ik heb geen aantallen waarmee je een node kan starten, dus heel veel zorgen maak ik mij niet als het er niet af kan. Dit soort munten neem ik met liefde 3 a 6 jaar mee in een tasje.
Doe ik ook niet lullig over, geef ze maar meteen een eigen eiland..BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:43:
[...]
Ja niet normaal. Kritisch zijn mag, maar de hele medische wetenschap wordt deze wiskundige in twijfel getrokken.
Wordt sowieso gek van deze hele discussie, stel voor dat we als Nederland zijnde de belastingopbrengsten gaan segregeren in 2 potten, 1 pot voor wappies, 1 pot voor de rest. Mogen ze zelf ziekenhuizen bouwen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq