Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
We gaan nog wel dieper, helaasJDx schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:32:
De bodem was even 2700 en 40,5k en de "paniekste" wick was 2650 en 39,5k?
Dan is het nog even veilig.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Waar dan? Op welke pagina? Ik heb er zowel in de app als in de desktop versie geen last van.BTC100K2021 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:29:
Vraag van een andere orde, op Binance staan de trading pairs sinds kort "onder elkaar".
Voorheen:
BTC/USDT
Nu:
BTC
/USDT
Is dit nog terug te draaien? Gruwelijk irritant
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Geen last van. Toevallig je zoom boven 100% staan ofzo?BTC100K2021 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:29:
Vraag van een andere orde, op Binance staan de trading pairs sinds kort "onder elkaar".
Voorheen:
BTC/USDT
Nu:
BTC
/USDT
Doe anders even screenshotje
Website denk ik van het viel mij ook op. Kon gelijk gaan scrollen door mijn favo munten. Voorheen kon ik het net in 1 venster zien.Ngangatar schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:37:
[...]
Waar dan? Op welke pagina? Ik heb er zowel in de app als in de desktop versie geen last van.
edit: 1920 x 1080 en ik zie het probleem
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 26-09-2021 10:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Op 3440x1440 geen last van. Althans, kan geen pagina vinden waar dit het geval is.sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:39:
[...]
Website denk ik van het viel mij ook op. Kon gelijk gaan scrollen door mijn favo munten. Voorheen kon ik het net in 1 venster zien.
HahaJackson6 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:38:
[...]
Dat blijf je ook maar roepen, je gaat een keer gelijk krijgen
Kut munten
Kan aan sortering liggen, de maximale lengte van een symbol is niet 3 (BTC) maar 5 ofzo (bijv MATIC), als die dan in de bovenste regionen staat zijn de kolommen breder.sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:39:
[...]
Website denk ik van het viel mij ook op. Kon gelijk gaan scrollen door mijn favo munten. Voorheen kon ik het net in 1 venster zien.
Is een voorbeeld, kan het zelf niet zien, maar zoiets zou het kunnen zijn. Dat een kolom nu een kortere/langere waarde heeft door prijsschommelingen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Misschien toevallig per ongeluk in je browser de tekstschaal op meer dan 100% gezet?BTC100K2021 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:29:
Voorheen:
BTC/USDT
Nu:
BTC
/USDT
Alleen niet in crypto:+
Verwijderd
Zo kun je het ook omschrijven wanneer je loon gestort wordt en je vrouw per direct gaat shoppenWhySoSerious schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:43:
Net weer groot gedeelte van m'n salaris ingelegd.
Alleen niet in crypto:+
Nee dat staat goed. Dit gedrag zie ik in Favo. Klik je op BTC, BNB of Fiat pairs dan staat alles normaal.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:42:
[...]
Misschien toevallig per ongeluk in je browser de tekstschaal op meer dan 100% gezet?
Dus BTC/USDT zie je dan maar onder Favo zit daar opeens een linebreak achter lijkt het.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als Binance en andere grote exchanges dit ook gaat doen, dan zal dit toch tot een mega crash leiden? Dit gaat toch volume kosten?jvel92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:03:
Dump lijkt inderdaad weer te herleiden zijn aan nieuws uit China. Exchange Huobi is gestopt met accepteren van gebruikers uit mainland China en zal langzaam alle accounts van bestaande gebruikers uit Mainland China stopzetten. Je zou denken dat ze daar ondertussen geen BTC om verkopen overhebben.
Edit: werkende link https://www.huobi.com/support/en-us/detail/54886961978434
Helaas, dan kan ik je niet helpen, onder favorites is alles hier nog zoals het was.sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:45:
[...]
Nee dat staat goed. Dit gedrag zie ik in Favo. Klik je op BTC, BNB of Fiat pairs dan staat alles normaal.
Dus BTC/USDT zie je dan maar onder Favo zit daar opeens een linebreak achter lijkt het.
Ja exact, alleen bij favorieten. Misschien een grapje van CZ omdat ik BNB niet onder de favorieten heb staan.sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:45:
[...]
Nee dat staat goed. Dit gedrag zie ik in Favo. Klik je op BTC, BNB of Fiat pairs dan staat alles normaal.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-09-2021 10:47 ]
Die heb ik welBTC100K2021 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:47:
[...]
Ja exact, alleen bij favorieten. Misschien een grapje van CZ omdat ik BNB niet onder de favorieten heb staan.
Die Chinezen mogen wel nog alles naar een decentrale wallet overhevelen en dan kunnen ze Uniswap gebruiken, Celr, etc.HollovVpo1nt schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:46:
[...]
Als Binance en andere grote exchanges dit ook gaat doen, dan zal dit toch tot een mega crash leiden? Dit gaat toch volume kosten?
Verwijderd
Wanneer de paradox maximaal gaat.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:50:
Bijna alle uber shitcoins kwijt. Nu vol in SOL, ATOM, AVAX en KAVA. Laat die spike maar komen!
Net als in NL en de rest van de wereld is dat voor veel gebruikers te "moeilijk" of teveel werk. Reken er maar op dat de meesten voor de makkelijkste weg zullen kiezen helaas.knakworst schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:50:
[...]
Die Chinezen mogen wel nog alles naar een decentrale wallet overhevelen en dan kunnen ze Uniswap gebruiken, Celr, etc.
Ik heb mijn buys staan op 1700/1500 (ETH) en 28K/21K (BTC), dus we moeten nog effe een stukje verder.JDx schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:32:
De bodem was even 2700 en 40,5k en de "paniekste" wick was 2650 en 39,5k?
Dan is het nog even veilig.
Dan kan ik meedoen met de HODL-gang
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zo dat is optimistischanandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:56:
[...]
Ik heb mijn buys staan op 1700/1500 (ETH) en 28K/21K (BTC), dus we moeten nog effe een stukje verder.
Denk je dat het nog veel verder gaat zakken dan?
Ik vermoed dat op 1500 en 21K echt enorm sterke support staat en zie dat echt als een (voorlopige?) bodem
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 26-09-2021 10:59 ]
BTC van 35K naar 21K dat geloof ik niet, het is je gegund begrijp me niet verkeerdanandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:58:
[...]
Denk je dat het nog veel verder gaat zakken dan?
Ik vermoed dat op 1500 en 21K echt enorm sterke support staat en zie dat echt als een (voorlopige?) bodem
Mwah, in juni tikte het respectievelijk de 1700 en 27,5K aan, dus zo raar is het ook weer nietPingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:00:
[...]
BTC van 35K naar 21K dat geloof ik niet, het is je gegund begrijp me niet verkeerd. Maar voor zo een massieve daling moet er echt iets heftigs gebeuren een COVID-20 of zoiets.
En als het het niet haalt, dan niet, daar zit ik niet echt mee
Het zijn mijn 'voorwaarden' om te HODLen. Erboven vind ik te duur om te HODLen en doe ik liever aan HANDL.
Ik gun je een grote zak met FIAT. Dezelfde zak als welke je nu al hebt zo ongeveer.anandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:56:
[...]
Ik heb mijn buys staan op 1700/1500 (ETH) en 28K/21K (BTC), dus we moeten nog effe een stukje verder.
Die vat ik niet?Ngangatar schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:03:
[...]
Ik gun je een grote zak met FIAT. Dezelfde zak als welke je nu al hebt zo ongeveer.
Alleen maar mooi, ik ben ook iemand die dingen graag op haar manier doetanandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:02:
[...]
Mwah, in juni tikte het respectievelijk de 1700 en 27,5K aan, dus zo raar is het ook weer niet
En als het het niet haalt, dan niet, daar zit ik niet echt mee![]()
Het zijn mijn 'voorwaarden' om te HODLen. Erboven vind ik te duur om te HODLen en doe ik liever aan HANDL.
Uit de Chinese AMA met mo don’t is er al een cbridge V2 voorbeeld gegeven
Zo moeilijk is het niet. Ik hoop dat je met het geld dat je klaar hebt staan om goedkoop in te kopen blijft zitten. Zou het niet echt relaxed vinden om de koers zo ver naar beneden te zien vallen.
Verwijderd
Hij hoopt dat het inkopen niet lukt, niet om jou, maar omdat de prijzen dan niet zo diep zakken.
Ik was toen ingestapt, maar ben allang weer uitgestapt, hoor. En wacht dus tot 1700/28K om eventueel weer in te stappen.Pingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:06:
[...]
Alleen maar mooi, ik ben ook iemand die dingen graag op haar manier doetOoh ik dacht dat je tot dat punt wachte om in te stappen. Goed dat je al ingestapt ben!
Kan je lang gaan wachtenanandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:08:
[...]
Ik was toen ingestapt, maar ben allang weer uitgestapt, hoor. En wacht dus tot 1700/28K om eventueel weer in te stappen.
Ik weet niet of het goedkoop is om eerlijk te zijn. Volgens mij is de koers sowieso veel te hoog en zou iets van 15K een gezondere waarde zijn, dus 28K vind ik eigenlijk nog behoorlijk aan de prijs.Ngangatar schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:07:
[...]
Zo moeilijk is het niet. Ik hoop dat je met het geld dat je klaar hebt staan om goedkoop in te kopen blijft zitten.
Als ik niet zou verwachten dat het daarna weer zou stijgen zou ik niet inkopen, dus je moet het juist zien als iets positiefsZou het niet echt relaxed vinden om de koers zo ver naar beneden te zien vallen.
Aah, ik denk dat je dan veel geduld moet gaan hebben. Maar alleen maar goed dat jij aan je plan houdt. De mijne is HODL een beetje trade, En inkopen als ETH en BTC onder mijn instapbedragen zit. ETH heeft dat al gedaan deze week, BTC nog nietanandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:08:
[...]
Ik was toen ingestapt, maar ben allang weer uitgestapt, hoor. En wacht dus tot 1700/28K om eventueel weer in te stappen.
Als je deze keer instapt blijf je dan, of stap je weer uit?
Niet met je eens, maar dat is het fijne van een forum.anandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:11:
[...]
Ik weet niet of het goedkoop is om eerlijk te zijn. Volgens mij is de koers sowieso veel te hoog en zou iets van 15K een gezondere waarde zijn, dus 28K vind ik eigenlijk nog behoorlijk aan de prijs.
[...]
Als ik niet zou verwachten dat het daarna weer zou stijgen zou ik niet inkopen, dus je moet het juist zien als iets positiefs
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben niet zo'n HODL'er.Pingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:11:
[...]
Als je deze keer instapt blijf je dan, of stap je weer uit?
Ik doe vooral in HANDL, simpelweg omdat ik daar geld mee verdien. HODL zou ik meer voor 'het idee' doen, dan voor het geld
Handig, zo'n glazen bol
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 26-09-2021 11:14 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Sell order stond op 0.175 oid?zwembroek schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:18:
Zo sell order van Celr ook weer gehit. Nu volledig in fiat. De lambo is voor Pingo.
Pff Celr straks weer ATH hoor.. 😉zwembroek schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:18:
Zo sell order van Celr ook weer gehit. Nu volledig in fiat. De lambo is voor Pingo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
UberLurker Departement #GG.
Heb er een hard hoofd in.
Ik had eth gekocht rond 1800, verkocht op 3000. Voor die prijzen kun je wachten tot de volgende bear, als die prijzen überhaupt nog in beeld terug komen.anandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:08:
[...]
ETH heb ik niet meer terug ingekocht maar die mine ik dan nog zolang het kan. Ik hamster nu bitcoin dus laat maar wicken richting 40k.
https://whale-alert.io/tr...22ca99757070f7827b7e06605
[ Voor 4% gewijzigd door paul-s83 op 26-09-2021 11:22 ]
O.18283
Verwijderd
Snel dumpen op Huobi nu het nog kan!paul-s83 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:21:
Ik verplaats alvast wat van mijn ETH:
https://whale-alert.io/tr...22ca99757070f7827b7e06605
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik zit er ook nog in, heb verkoopordertje geplaatsd voor als het 1,20 EUR wordt. Dus ik zit er voorlopig nog inProzaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Yo Celr family, ben ik de enige die nog in celr zit? Why you leave me 😢
En nee @zwembroek ik wil geen lambo, maar een Bentley!
Ik verkoop niks onder de 50 cent. Heb sowieso grootste deel in 30dagen stakingProzaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Oh gelukkig, this place wouldn't be the same without the celr memes.Pingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:27:
[...]
Ik zit er ook nog in, heb verkoopordertje geplaatsd voor als het 1,20 EUR wordt. Dus ik zit er voorlopig nog in
En nee @zwembroek ik wil geen lambo, maar een Bentley!
En bedankt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Daarintegen zal je ook personen hebben die nog steeds wachten op de 10k met inkopen toen het door 20k heen ging. Toekomst is niet te voorspellen en kan je beter DCA doen.jvel92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:26:
Toen we boven de 60k stonden zei ook iedereen we gaan de 40k echt niet meer zien en je moest blij zijn als je nog een kans kreeg onder de 50k. Want “whales accumulating”, “institutions coming”, “scarcity”, “on-chain data”, “supply crunch” en meer van dat soort meme-lines. Moet je kijken waar we nu zijn? En in juni kon je nog voor 28k wat BTC kopen. Dan mag je mij gaan uitleggen waarom we in de toekomst de 20k niet meer gaan zien.
Nog 75% van mijn originele stack in PF zitten.Prozaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Nope, nu verkopen is echt Penny wise imho. Cbridge V2 gaat echt de boel exploderen. Maar goed, voor de gene die graag de winsten uit celr vastleggen valt ook wat voor te zeggen.Prozaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Same here, ETH gevuld op 2750 en 2800, LUNA op 34 en BTC op 41650.BTFD schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:30:
Stiekem toch even snel een paar ETH erin gegooid op $2750 en weer snel eruit op $2885 (1h MA25)
En bedankt!
*insert high roller smiley*
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Inmiddels ook maar weer aan boord, ik wil die 20 cent niet missenProzaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dat blijkt echt heel erg moeilijk te zijn.Jedi_Pimp schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:27:
Kunnen de Euro mensen niet even de moeite nemen om bedragen te converteren naar USD?
Geen idee of dat nu is omdat men verwacht dat wij dan alles om rekenen voor we antwoord geven, pure eigenwijsheid of moeite met aanpassing aan een andere omgeving? Of wellicht heel erg trots op de Euro of anti Dollar? Echt geen idee.
Nee hoor, ik zit er ook nog in met een flufje.Prozaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Nog geen 1 CELR verkocht. Dat zenuwengedoe van jullie doe ik niet aan meeProzaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ngangatar schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:35:
[...]
Dat blijkt echt heel erg moeilijk te zijn.![]()
![]()
Geen idee of dat nu is omdat men verwacht dat wij dan alles om rekenen voor we antwoord geven, pure eigenwijsheid of moeite met aanpassing aan een andere omgeving? Of wellicht heel erg trots op de Euro of anti Dollar? Echt geen idee.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Fckng genius!!
Jij zou verkopen op $0,20 en op Bitvavo heeft ie de €0,17 aangeraakt.. dus..Mooody schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:36:
[...]
Nog geen 1 CELR verkocht. Dat zenuwengedoe van jullie doe ik niet aan mee
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jij was er zo lekker vroeg bij dat je heel wat tegenslagen nog kan verwerken. Daarmee heb je pole position als de bull door gaat. Maar nu instappen en BTC says no en je bent bag holder. Het is niet alsof het een zekerheidje is als we in oktober echt gaan knallen.mannowlahn schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:33:
[...]
Nope, nu verkopen is echt Penny wise imho. Cbridge V2 gaat echt de boel exploderen. Maar goed, voor de gene die graag de winsten uit celr vastleggen valt ook wat voor te zeggen.
Nee hoor. Zit er voor de lange termijn in en 90 dagen locked staking.Prozaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Agree en als er geen nieuwe ATH komt de komende maanden zou het me ook niks verbazen dat we de range 10-20K ook nog eens gaan zien en dat ETH naar de 1K gaat. Je hoeft maar prijzen van de vorige bearmarkt te zoeken en je ziet hoever het kan dalen..jvel92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:26:
Toen we boven de 60k stonden zei ook iedereen we gaan de 40k echt niet meer zien en je moest blij zijn als je nog een kans kreeg onder de 50k. Want “whales accumulating”, “institutions coming”, “scarcity”, “on-chain data”, “supply crunch” en meer van dat soort meme-lines. Moet je kijken waar we nu zijn? En in juni kon je nog voor 28k wat BTC kopen. Dan mag je mij gaan uitleggen waarom we in de toekomst de 20k niet meer gaan zien.
:strip_exif()/f/image/1GTd01AYk1tdu4PwqKDszRaV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zRlZmCB9tudpW9Q6TjSsmOBe.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb daarom IOHK te koop gezet. Helaas heeftnoch Gavin Wood, noch Vitalik interesse. Gelukkig kan ik steeds op Carlos Matos rekenen.
Nu maar hopen dat ik mn dj kunstjes op enkele lokale rodeo wedstrijden mag tonen!
irony > *
Klopt ik zit op een average van 4,5 cent dus dat is makkelijk praten. Maar btc zegt als de hele week ho en celr lijkt zich daar weinig van aan te trekken.zwembroek schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:40:
[...]
Jij was er zo lekker vroeg bij dat je heel wat tegenslagen nog kan verwerken. Daarmee heb je pole position als de bull door gaat. Maar nu instappen en BTC says no en je bent bag holder. Het is niet alsof het een zekerheidje is als we in oktober echt gaan knallen.
En crypto heeft nooit zekerheid idd, als de bear nu in eens opduikt dan zal token van celr wellicht dalen. Maar ook inde bear wort er getrade en dus zal cbridge gewoon blijven opereren. Van die fees pak je dan evengoed wat van mee
Ik ken die gast niet maar waardeer wel dat hij qua kleding gewoon normaal blijft. Wellicht is het een ontzettende zak als hij praat maar hij komt wel amicaal over.Uncle_Charles schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:42:
Dienstmededeling: op algemeen verzoek ik heb beslist de cryptoscene te verlaten om me toe te spitsen op mn nieuwe carriere: Country dj!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb daarom IOHK te koop gezet. Helaas hebben noch Gavin Wood, noch Vitalik interesse.... Gelukkig kan ik steeds op Carlos Matos rekenen.
Nu maar hopen dat ik mn dj kunstjes op enkele lokale rodeo wedstrijden mag tonen!
Bitvavo's euro-prijzen vertrouw ik voor geen meterSt@m schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:39:
[...]
Jij zou verkopen op $0,20 en op Bitvavo heeft ie de €0,17 aangeraakt.. dus..
Ik heb hier nog geen $0.20 gezien en daarbij plaats ik geen sell order (zeker niet op exact $0.20), maar sla ik op de hamer wanneer ik het tijd vind om te verkopen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mijn garderobe is gewoon erg geil!mannowlahn schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:43:
[...]
Ik ken die gast niet maar waardeer wel dat hij qua kleding gewoon normaal blijft. Wellicht is het een ontzettende zak als hij praat maar hij komt wel amicaal over.
:strip_exif()/f/image/ykhHFvpIlLR6zKnOpQPRbRpD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uxiBn5BleqTZcY8nAHbdYFLm.jpg?f=fotoalbum_large)
PS: ik ben inderdaad een zak
irony > *
Lekker man, market order wordt het dan?Mooody schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:43:
[...]
Bitvavo's euro-prijzen vertrouw ik voor geen meter
Ik heb hier nog geen $0.20 gezien en daarbij plaats ik geen sell order (zeker niet op exact $0.20), maar sla ik op de hamer wanneer ik het tijd vind om te verkopen
Haha wat een baas. Hij komt in ieder geval zin huis uit zo te zien.Uncle_Charles schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:44:
[...]
Mijn garderobe is gewoon erg geil!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan trekt ie hele celr de afgrond inmannowlahn schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:45:
[...]
Lekker man, market order wordt het dan?
Plezier staat vooropmannowlahn schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:45:
[...]
Haha wat een baas. Hij komt in ieder geval zin huis uit zo te zien.
irony > *
Nee, wel limit, maar op het moment dat ik wil verkopen. Ga het meestal ook weer direct herinvesteren, ook met een limit order vlak onder de huidige koers. Wil altijd heel ziekelijk de controle houden over mijn geld, toch vreemdmannowlahn schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:45:
[...]
Lekker man, market order wordt het dan?
Die robot of die geile baardemans aan de rechterkant?Ronald.42 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:51:
[...]
En deze schaf je aan voor als die andere niet wil?
[Afbeelding]
irony > *
Chairman L'Mao heeft de dip gekocht.roflexx schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:49:
Goed nieuws uit china? Bitcoin is toch legaal?
Ik ben er nog!!Prozaq schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:25:
Zag hem net wel even een paar K omlaag denderen maar hij hersteld aardig.
@Jackson6 ging eruit, die heeft de boel laten crashen. Goed, mag ‘m wel. Nu weer naar de 0.200 aub.
Heb ons ma geappt dat 1 dag in de week mee eten ipv een hele week nu ook wel lukt.
HODL
Fijne zondag allen!
Kijk niet elke minuut naar de koers, het is prachtig weer. Beperk het tot 2 minuten.
Kan ik dan geeneens ff lunch maken zonder dat we moon gaan?
Misschien moet ik wat kleinere lunches gaan maken.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/tNVWOTFtsnH0PmOSb69ZTD43.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KYjw6cSghuJPXMmXa4XdCg0W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iLEZF6yIRfjBW2NGkGUIhgFz.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CgLx2k3bR6Rckl6J349LUf20.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mzvEvSVUdUqfnWNulKMniW0E.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EINUtrwn1VuZBeb8DNiR3hdL.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SIrlzPWwxwtWpCj8EZCN0dqQ.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/J5JHIVf9jxbXpyYlQDyuXn8Z.jpg?f=fotoalbum_large)