[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.843 views

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Urbanus schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:46:
[...]

Over 3 jaar zeg je dat je precies op het juiste tijdstip bent ingestapt 8)
3 jaar? Ohhhh dan kan ik vol met alles in de parachain. Duurt maar 2 jaar :P
Mooody schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:46:
[...]

Een deel van de tokens behouden is imo verstandig om je te triggeren om het project te blijven volgen gedurende de bearmarket.

Ik verwacht trouwens weinig van die "bear market". Nu alles wat meer mainstream gaat, zullen de dips kleiner worden. Jouw geschetse $3 DOT zie ik echt niet meer gebeuren, net zoals een BTC onder de $20k.
Ik ben ook zeker van doel tokens aan te houden. Vandaar dat de parachains voor mij een extra stok achter de deur zijn. Wat betreft de gains. Die zou ik natuurlijk ook hebben. Maar eigenlijk pas wanneer de DOT op $100 dollar staan. Ik hoop dat dat deze run gaat gebeuren. ( wie niet ) dan ga ik er ook zeker met een 25 procent uit.
St@m schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:47:
[...]

Ik probeer een beetje half te hodlen en te traden. Gaat me nu redelijk af, dus ik ga zo door tot de bear er is (als die er niet al is), en als alles dan echt in elkaar zakt ga ik investeren. Dus ik heb overal strakke stoplosses en pak regelmatig winst. Paar keer vergeten een SL te zetten en direct afgestraft met 20% a 30% verlies.
Ja dat is een goeie tip. Althans voor de mensen die dat kunnen. Ik merk toch dat dat traden niet echt mijn ‘ding’ is zeg maar. Veel te veel stress. Dan liever een project uitzoeken waar ik vertrouwen in heb. En de tijd en energie wat meer in mijn 2 dochters steken
:)

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:52
mijn DOTjes hodl ik tot ie zelfs helemaal naar de €0.00001 gaat! Rekt gaan voor mij! zelfde geld voor ADA, KSM, BTC en ETH!

KSM staat al locked voor 1 jaar nu dus met deze geen keuze :+

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:01:
mijn DOTjes hodl ik tot ie zelfs helemaal naar de €0.00001 gaat! Rekt gaan voor mij! zelfde geld voor ADA, KSM, BTC en ETH!

KSM staat al locked voor 1 jaar nu dus met deze geen keuze :+
Voor de ‘crash’ in mei had ik al aardig wat DOT jes bij elkaar geharkt. Het voordeel van deze crash was dat ik voor het zelfde geld meer DOT jes kon kopen.

Maar mocht er zo’n bearmarket komen die ik nog nooit mee gemaakt heb ( of misschien zitten we er al in :) ) zou ik het fijn vinden om met rente van een stablecoin te kunnen DCA en.

Ach nou ja. We zien het wel. Voor nu iig HODL :*)

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:09:
[...]

Maar mocht er zo’n bearmarket komen die ik nog nooit mee gemaakt heb ( of misschien zitten we er al in :) ) zou ik het fijn vinden om met rente van een stablecoin te kunnen DCA en.
dat snap ik helemaal, probleem is de markt timen lukt niet, als het echt te parabolisch gaat met Bitcoin dan ga ik dat ook zeker proberen. maar volgens mij merk je pas dat we in een bearmarket zitten als we al enige tijd erin zitten :P

nothing stops this train

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Skrunsies schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:09:
[...]

Voor de ‘crash’ in mei had ik al aardig wat DOT jes bij elkaar geharkt. Het voordeel van deze crash was dat ik voor het zelfde geld meer DOT jes kon kopen.

Ach nou ja. We zien het wel. Voor nu iig HODL :*)
Onthou wel dat er nul garantie is dat DOT nog een ding is in de volgende cycle. Kijk voor de grap eens hoe de top 10 er tijdens de voorgaande bull markets uit zag. Voor mij geen alts meer hodlen tijdens de crypto winter.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Kol Nedra

offtopic I know maar deze gast, wow die heeft zeker naar zijn zin d:)b

ontopic: LINK gaat lekker

ik sluit af, tot morgen :Z

nothing stops this train

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15:24
Al die Earn opties op Binance... Kan iemand uitleggen wat de veilige opties zijn met BTC 'staken'? Ik wil best 90 dagen locken als dat een optie is. Flexible Savings en dan Locked Savings? Of verschijnen er ook wel staking opties? Of moet ik juist bij Launchpool of Liquid Swap zijn onder 'Earn' :P.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Gelukszoekr schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:47:
https://www.ad.nl/gezond/...aar-mag-dat-wel~aa6713b5/

Wie pakt deze kans? Een beetje spaargeld bijleggen en je kan toetreden tot de Bitcoin-wholecoiners club!
Tsss iedereen die ik hier de vorige beren markt zag is nu toch zeker al wel een wholecoiner? Die kunnen dan mooi gaan patsen met 4 of 6 nieren na de komende bullrun :+

On a serious note: ik denk dat je met deze advertentie in het Chinees vertaald een stuk sneller resultaat boekt. Daar vallen deze onderdelen wel eens spontaan uit gevangenen. Wel een sneu verhaal.

@Stokstaart ja naast BTC kun je eigenlijk alleen ETH en XMR aanhouden. De rest is een grote gok. Hoe zou het trouwens met onze grote Bitcoin Cash fan zijn afgelopen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 26-09-2021 04:17 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Goed bezig Celer

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-01 23:02
Bananeman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:05:
[...]

Wie is deze godin? Ik vraag het voor een forumgenoot.
Goeie vraag, geen idee :'(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:33
Ik was na gisteravond te voorzichtig met een sell. Maar ben tevreden met de verkregen centjes

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Celr moooon

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Lekker aan het rommelen bij de 19 cent.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik ben helaas niet in Celr gestapt maar je weet met zulke muntjes dat wanneer er een top is het rap naar beneden kan. Zie Algo en FTM welke een paar weken terug hot waren. Maar mocht iemand een volgende Celr spotten dan horen we het hier graag. Kunnen we zelf weer kiezen of we wel of niet gokken.

De rest is weer voornamelijk saai rood.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• PlanR
sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:12:
Ik ben helaas niet in Celr gestapt maar je weet met zulke muntjes dat wanneer er een top is het rap naar beneden kan. Zie Algo en FTM welke een paar weken terug hot waren. Maar mocht iemand een volgende Celr spotten dan horen we het hier graag. Kunnen we zelf weer kiezen of we wel of niet gokken.

Komodo tipte iemand hier op tweakers.
Staat erg laag tov zijn ath.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zx_q5H0m7DO0ggnwE-n7dWmgsCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sxm6Vcx48sQNjIF8h7wqhj1.jpg?f=fotoalbum_large

Is geen financieel advies, maar ga er wel iets van kopen.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24
PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:15:
[...]

Komodo tipte iemand hier op tweakers.
Staat erg laag tov zijn ath.

[Afbeelding]

Is geen financieel advies, maar ga er wel iets van kopen.
Mijn conclusie is dat TA niet werkt op alts zolang BTC niet lekker bullish is. Je kunt er op los TA'en wat je wilt, maar "need to explode" wordt "need to implode" als BTC dat beslist.

• Jackson6
  • Niet online
Nou ik ben nu x2 gegaan op CELR, winsten gaan mooi in ETH. Beter voor de nachtrust zo.

• Ronald.42
  • Niet online
Jackson6 schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:04:
Nou ik ben nu x2 gegaan op CELR, winsten gaan mooi in ETH. Beter voor de nachtrust zo.
Omdat het minderjarige tuig hier vanmorgen vroeg rond bed huppelden heb ik celr op 0,185 af kunnen tikken. Had hem op 0,16nogwat opgepikt gister.
Ik wacht het eerst maar weer even af.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooie race nog voor de laatste 2 KSM slots in deze ronde :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VY-82rs-ilbmuWUXNO08K9CitaM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h7xI3p8P5IR7ofcgKmBKCri5.png?f=user_large

Motor-forum.nl

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:12:

Terra ($LUNA)
Skale ($SKL)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• GioStyle
  • Nu online
CELR >19 cent!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
CELR nieuwe ath.

Meer dan ik dacht...

• Jackson6
  • Niet online
Nice. Gelukkig heb ik nog een flufje laten staan

• Stokstaart
sh4d0wman schreef op zondag 26 september 2021 @ 04:10:
[...]

@Stokstaart ja naast BTC kun je eigenlijk alleen ETH en XMR aanhouden. De rest is een grote gok. Hoe zou het trouwens met onze grote Bitcoin Cash fan zijn afgelopen? :P
Ooeii nu begeven we ons op glad ijs, maar zolang we hem niet quoten (1!!!1!!) gaat het hopelijk goed. Tenminste, zo werkt dat met de Candyman.

Mooie tijden. Achteraf gezien dan :D

• Ronald.42
  • Niet online
Ronald.42 schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:15:
[...]

Omdat het minderjarige tuig hier vanmorgen vroeg rond bed huppelden heb ik celr op 0,185 af kunnen tikken. Had hem op 0,16nogwat opgepikt gister.
Ik wacht het eerst maar weer even af.
_O-

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• PlanR
Celer op plekje 82 op de cap.
Stonden we vorige week niet ergens op de 110?

• GioStyle
  • Nu online
CELR >20 cent!

• Jackson6
  • Niet online
PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:34:
Celer op plekje 82 op de cap.
Stonden we vorige week niet ergens op de 110?
Ja.

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:34:
[YouTube: Paul Elstak | Defqon.1 Weekend Festival 2019]

offtopic I know maar deze gast, wow die heeft zeker naar zijn zin d:)b

ontopic: LINK gaat lekker

ik sluit af, tot morgen :Z
Wat een laf publiek joh.. In mijn tijd :o zag dat er heel anders uit..

• PlanR

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:03

knakworst

Get more sats!

Nog niet. Straks wel.

• GioStyle
  • Nu online
CELR heeft hier al de 20 cent aangetikt. Tuurlijk wordt ie gelijk naar beneden getrokken, omdat er een shitload mensen aan het verpatsen zijn.

• PlanR
GioStyle schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:45:
CELR heeft hier al de 20 cent aangetikt. Tuurlijk wordt ie gelijk naar beneden getrokken, omdat er een shitload mensen aan het verpatsen zijn.
Doen ze bij de .17 .18 & .19 ook. Zijn wel muren die even doorbroken moeten worden.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:38:
[...]

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Waar is hier?
Bij Nancy nog niet.

[ Voor 21% gewijzigd door streamnl op 26-09-2021 08:50 ]

Meer dan ik dacht...

Verwijderd

@Mooody :+

• Ronald.42
  • Niet online

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47

St@m

@ Your Service

CELR heeft hier al de 20 cent aangetikt.
Waar?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Khaelos
Bah.. elke dag baal ik meer dat ik niet in CELR ben gestapt.. :(

Had al bijna x4 geweest nu 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Khaelos op 26-09-2021 09:04 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• PlanR
Khaelos schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:04:

Relax. Kan alsnog. Gaan we voor de 0.3 dollar.
En anders BTC, maar voor een x4 heb je wel 2-10 jaar geduld voor nodig, mocht het ooit gebeuren 8)7

• GioStyle
  • Nu online
Bij Bitvavo zag ik de koers boven de €0,17 uitschieten, dus dat is >20 dollarcent.

• vickypollard
Eventjes een meem ter vermaeck

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBTUAYtat-na3V9TVZw_jXI_CtE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qMg2S3I82dcgTbFD9xvHyuaM.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Hoezo? Iedere 2 maanden pumpt er wel een munt x10.

Het enige verschil met voorgaande keren is dat CELR veelvuldig langskomt langskomt in de slowchat omdat aardig wat users collectief zijn ingestapt.

Als er 1 ding zeker is in crypto is dat er wel weer een nieuwe kans komt op een mooi ritje :*)

Ik zit er zelf ook niet in, maar vind het wel leuk om te volgen. En super mooi toch voor iedereen die is ingestapt?

Een x4 en counting is altijd lekker ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:38:
[...]

Is het niet juist omdat het hetzelfde publiek is als vroeger? Die boomers gaan niet zo hard meer :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Bananeman
  • Niet online
Kan die rotkop van dat mens niet aanzien. Gelukkig kun je images blocken met AdBlock :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bananeman op 26-09-2021 09:24 ]

Motor-forum.nl

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:04
Die Bitcoin, doet iemand daar nog iets mee eigenlijk? Want hij hangt er niet al te vrolijk bij momenteel. Of is iedereen z'n geld in selderij aan het steken?

• GerjanT
GioStyle schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:07:
Bij Bitvavo zag ik de koers boven de €0,17 uitschieten, dus dat is >20 dollarcent.
En de afdaling is ingezet

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31

Als je er zo tegenaan kijkt is dit misschien niet helemaal de goede hobby voor je. ;)

Had ik 10 jaar geleden niet een auto gekocht maar m'n centen in crypto of mining gestopt, was ik nu ook miljonair :+ >:) :+ 8) :+.

• anandus
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:23:
Die Bitcoin, doet iemand daar nog iets mee eigenlijk? Want hij hangt er niet al te vrolijk bij momenteel.
Deze hele maand is het al drama. Minimale winsten, zo komt die lambo er nooit, natuurlijk.

• PlanR
Btc trekt ‘m ff omlaag

Verwijderd

Bananeman schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:23:
[...]

Kan die rotkop van dat mens niet aanzien. Gelukkig kun je images blocken met AdBlock :P
Gelukkig heeft ze bekend gemaakt dat ze zwanger is.

Prachtig dat ze onze toekomstige wereld verrijkt met de voortzetting van haar genen, zodat ook onze kleinkinderen later kunnen lachen om eindeloze stupiditeit.

• Khaelos
anandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:25:
[...]
Deze hele maand is het al drama. Minimale winsten, zo komt die lambo er nooit, natuurlijk.
Winsten? Welke winsten? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
SKL of KMD heb ik mijn pijlen op gericht. Ff afwachten wat BTC nu doet. Zit in ieder geval weer beweging in. CELR verkocht voor nu, misschien stap ik opnieuw in als hij ff goed doorzakt.

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:27:
[...]

Prachtig dat ze onze toekomstige wereld verrijkt met de voortzetting van haar genen, zodat ook onze kleinkinderen later kunnen lachen om eindeloze stupiditeit.
Sterker nog, ze verrijkt ons niet alleen met het verspreiden van haar genenpoel, maar ze gaat dat wonderkind ook nog besmeuren met haar eigen wereldbeeld.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Alles in mijn PF hangt er slapjes bij, behalve CELR :/

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Bananeman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:27:
[...]

Er moet idd gewoon iets moois uit deze twee heldere lichten voortkomen :+

Motor-forum.nl

• Bananeman
  • Niet online
UniMatrix schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:31:
Alles in mijn PF hangt er slapjes bij, behalve CELR :/
Heb op ATH winst gepakt van CELR. Vanavond maar weer opnieuw instappen of in iets anders steken, nu ff zelf een koersje rijden i.p.v. koersen kijken :)

Motor-forum.nl

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

eldeegee schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:28:
SKL of KMD heb ik mijn pijlen op gericht. Ff afwachten wat BTC nu doet. Zit in ieder geval weer beweging in. CELR verkocht voor nu, misschien stap ik opnieuw in als hij ff goed doorzakt.
KMD, release the dragon!

Verwijderd

Stokstaart schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:31:
[...]

Sterker nog, ze verrijkt ons niet alleen met het verspreiden van haar genenpoel, maar ze gaat dat wonderkind ook nog besmeuren met haar eigen wereldbeeld.
Een treurige en eveneens trieste zaak.

Maar je weet het nooit. De natuur zit wat dat betreft vernuftig in elkaar. Misschien overstijgt deze ongeborene zijn of haar genenpoel op bizarre wijze, en maakt hij of zij netjes MBO niveau 3 af om succesvol monteur te worden bij de lokale volkswagen dealer.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Op alle onderstaande posts van toepassing.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

• anandus
  • Niet online
Ik HODL niet, dus dan valt er nog wel wat te verdienen. Al is het geen vetpot.

• St@m

St@m

@ Your Service

Stokstaart schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:31:
[...]

Doe eens normaal man, beetje vanachter je toetsenbord zo praten over een meisje.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
St@m schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:38:
[...]

Doe eens normaal man, beetje vanachter je toetsenbord zo praten over een meisje. iemand
Dit x1000

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxJIox_jVGXl4SNowdhqvldqrqU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QTw2NwFCH0vQJWhpEz9WFpwR.gif?f=user_large

• vickypollard

• eldeegee
Ja rekt 3.0

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:35:
[...]

Een treurige en eveneens trieste zaak.

Maar je weet het nooit. De natuur zit wat dat betreft vernuftig in elkaar. Misschien overstijgt deze ongeborene zijn of haar genenpoel op bizarre wijze, en maakt hij of zij netjes MBO niveau 3 af om succesvol monteur te worden bij de lokale volkswagen dealer.
Sterker nog, misschien wel Renault dealer!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:27
nu kunnen we op daily wel een prachtige W maken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pingo76
vickypollard schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:41:
[...]

Maar dan bergafwaarts op dit moment
Alleen maar mooi *O* BTC moet ff dippen onder 34651 EUR voor mij.

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ry19OTKcjUnLe9_7paLZ8lndXIA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q7davloUFIZWBWcaiwR6gQkR.gif?f=user_large

• GerjanT
Pingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:42:
[...]

Alleen maar mooi *O* BTC moet ff dippen onder 34651 EUR voor mij.
Mag 34543 ook? >:)

• Pingo76

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01 12:37
mooie koopmomentjes incoming!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJJMP7tiEeXdFzHl8k5ltDUUwFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wtM6fhZRAB6eAYIL1chVoQl6.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Laatst online: 16:18

Vis

Klote Europeanen

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-01 15:59
Drop zal wel te maken hebben met dat grote exchanges geen nieuwe chinese accounts meer accepteren

• Khaelos
Opvallend dit.. weer een wick tot 40.7k B)

Verwijderd

Khaelos schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:58:
Opvallend dit.. weer een wick tot 40.7k B)
Gebounced op de 1D MA99. Voor nu.

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04-2025
Ah, 'tis weer vrijdag zondag. :D

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Petertje750 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:57:
Drop zal wel te maken hebben met dat grote exchanges geen nieuwe chinese accounts meer accepteren
https://fortune.com/2021/...nity-historical-averages/

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:57
Dump lijkt inderdaad weer te herleiden zijn aan nieuws uit China. Exchange Huobi is gestopt met accepteren van gebruikers uit mainland China en zal langzaam alle accounts van bestaande gebruikers uit Mainland China stopzetten. Je zou denken dat ze daar ondertussen geen BTC om verkopen overhebben.

Edit: werkende link https://www.huobi.com/support/en-us/detail/54886961978434

[ Voor 20% gewijzigd door jvel92 op 26-09-2021 10:04 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
Gister avond net op tijd ADA verkocht met kleine winst. Celr gehouden en de rest in fiat. Wat nu te kopen, BTC, ETH of Polkadot. Keuzes

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De raket is klaar en gelanceerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORHs2klsVxyM3pDXOKSC-yLzONU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iLEZF6yIRfjBW2NGkGUIhgFz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 26-09-2021 10:06 ]

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
jvel92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:03:
Dump lijkt inderdaad weer te herleiden zijn aan nieuws uit China. Exchange Huobi is gestopt met accepteren van gebruikers uit mainland China en zal langzaam alle accounts van bestaande gebruikers uit Mainland China stopzetten. Je zou denken dat ze daar ondertussen geen BTC om verkopen overhebben.

Edit: werkende link https://www.huobi.com/support/en-us/detail/54886961978434
Moet toch wel n grote impact hebben met 1 miljard chinezen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxiK15_jJ6TtnJZivNXgUZ4RBwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fvms1SMVsQA9wX0qi2Fz87wn.jpg?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:57
Masstje schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:07:
[...]

Moet toch wel n grote impact hebben met 1 miljard chinezen.
Njah afhankelijk wat ze met hun crypto doen natuurlijk. Gaan ze het massaal dumpen en weer terug in fiat, of sturen ze het naar een andere exchange of hun wallet on chain.

• St@m

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:06:
Gister avond net op tijd ADA verkocht met kleine winst. Celr gehouden en de rest in fiat. Wat nu te kopen, BTC, ETH of Polkadot. Keuzes
Wellicht even wachten nog? Ik denk dat ie zo nog een keer onderuit gaat (harder).

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:53
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:59:
[...]
Gebounced op de 1D MA99. Voor nu.
Die gaat het niet houden ben ik bang..

Edit:
Al eerder gemeld: 4x getest in 6 dagen..

[ Voor 11% gewijzigd door BTFD op 26-09-2021 10:12 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
St@m schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:11:
[...]

Wellicht even wachten nog? Ik denk dat ie zo nog een keer onderuit gaat (harder).
Ik verwacht ook nog een verdere daling Maar zal toch wat orders moeten zetten anders mis je de spike. Als die er komt hahaha.

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 26-09-2021 10:13 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

BTFD schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:11:
[...]

Die gaat het niet houden ben ik bang..

Edit:
Al eerder gemeld: 4x getest in 5 dagen..
Denk het ook niet.

Maar geeft niks, mooie kans om wat shitcoins op te pikken.

• St@m

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:13:
[...]

Ik verwacht ook nog een verdere daling Maar zal toch wat orders moeten zetten anders mis je de spike.
True, ligt eraan hoe je kijkt. Voor redelijk korte termijn vind ik ze alledrie niet echt lekker. Voor een snellere 10% eerder DOT dan de andere 2.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Jammer dat het nog niets doet met de videokaart prijzen, hell ze zijn zelfs gestegen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:15:
Jammer dat het nog niets doet met de videokaart prijzen, hell ze zijn zelfs gestegen.
Je hebt nu meer kaarten nodig voor dezelfde opbrengsten :P

• GerjanT
Omdat ik hoop ooit als Dagobert in het geld te kunnen duiken. Daarom ga ik nu naar het zwembad om te oefenen. Ik oefen meteen even bommetjes om diep te zakken vandaag.

Verwijderd

GerjanT schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:19:
Omdat ik hoop ooit als Dagobert in het geld te kunnen duiken. Daarom ga ik nu naar het zwembad om te oefenen. Ik oefen meteen even bommetjes om diep te zakken vandaag.
Dat moet goed te doen zijn, aangezien de waarde van ons geld is blootgesteld aan flinke verwatering.

Een pakhuis vol muntjes waarmee je een half BigMac menu kunt kopen soon.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:24:
[...]

Dat moet goed te doen zijn, aangezien de waarde van ons geld is blootgesteld aan flinke verwatering.

Een pakhuis vol muntjes waarmee je een half BigMac menu kunt kopen soon.
Zo heb ik een pakhuis vol met BigMac's welke ik op mijn kop kan laten klateren voor maar een paar cryptomuntjes. :P :9

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• PlanR
Ik ga vanavond bij m’n ouders eten.

De rest van de maand trouwens

Celr boxt voor de .18
Come on!

[ Voor 19% gewijzigd door PlanR op 26-09-2021 10:27 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:27:
Ik ga vanavond bij m’n ouders eten.

De rest van de maand trouwens
Ik ga lief vragen of m'n miners daar mogen staan anders kost het me te veel :'(

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Vraag van een andere orde, op Binance staan de trading pairs sinds kort "onder elkaar".

Voorheen:
BTC/USDT
Nu:
BTC
/USDT

Is dit nog terug te draaien? Gruwelijk irritant

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-09-2021 10:30 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!