3 jaar? Ohhhh dan kan ik vol met alles in de parachain. Duurt maar 2 jaarUrbanus schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:46:
[...]
Over 3 jaar zeg je dat je precies op het juiste tijdstip bent ingestapt
Ik ben ook zeker van doel tokens aan te houden. Vandaar dat de parachains voor mij een extra stok achter de deur zijn. Wat betreft de gains. Die zou ik natuurlijk ook hebben. Maar eigenlijk pas wanneer de DOT op $100 dollar staan. Ik hoop dat dat deze run gaat gebeuren. ( wie niet ) dan ga ik er ook zeker met een 25 procent uit.Mooody schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:46:
[...]
Een deel van de tokens behouden is imo verstandig om je te triggeren om het project te blijven volgen gedurende de bearmarket.
Ik verwacht trouwens weinig van die "bear market". Nu alles wat meer mainstream gaat, zullen de dips kleiner worden. Jouw geschetse $3 DOT zie ik echt niet meer gebeuren, net zoals een BTC onder de $20k.
Ja dat is een goeie tip. Althans voor de mensen die dat kunnen. Ik merk toch dat dat traden niet echt mijn ‘ding’ is zeg maar. Veel te veel stress. Dan liever een project uitzoeken waar ik vertrouwen in heb. En de tijd en energie wat meer in mijn 2 dochters stekenSt@m schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:47:
[...]
Ik probeer een beetje half te hodlen en te traden. Gaat me nu redelijk af, dus ik ga zo door tot de bear er is (als die er niet al is), en als alles dan echt in elkaar zakt ga ik investeren. Dus ik heb overal strakke stoplosses en pak regelmatig winst. Paar keer vergeten een SL te zetten en direct afgestraft met 20% a 30% verlies.
UberLurker Departement #GG.
:strip_exif()/f/image/2sxm6Vcx48sQNjIF8h7wqhj1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qMg2S3I82dcgTbFD9xvHyuaM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wtM6fhZRAB6eAYIL1chVoQl6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iLEZF6yIRfjBW2NGkGUIhgFz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fvms1SMVsQA9wX0qi2Fz87wn.jpg?f=fotoalbum_large)