“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zet de usernames gewoon hier neer, kunnen we een volwassen discussie voeren over weak hands en kleine penissen.Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:25:
[...]
Hoeft niet @Verwijderd , ik stuur je zo de adressen via telegram.
Verwijderd
Een heleboel gejank en gemopper dat Bitcoin weer eens omlaag gaat en roet in het eten gooit, maar ondertussen minimaal 8 personen hier die zelf geen duit in het zakje doen.Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:25:
[...]
Hoeft niet @Verwijderd , ik stuur je zo de adressen via telegram.
Gatver de gatgloeiende gatverdamme.
Wat een hypocriete h*****bende hiero
Geintje hoor. #moejezelfwete
Wie?Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:23:
[...]
Ja Derulo en Frumes gaan uit elkaar.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ik heb beidewian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:27:
[...]
Zet de usernames gewoon hier neer, kunnen we een volwassen discussie voeren over weak hands en kleine penissen.
irony > *
Val jij lekker te @pletterpletter schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:29:
Ik kom dan op de zwarte lijst ik heb niks met BTC.😛
Zero.
Dikke bluf!Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:30:
AYOOOO 4 mensen met 1 BTC of meer.
Waarom zit er zo'n gastje in een kaal kantoor voor een raam?resusaapje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:26:
[...]
Haha, dat account is sowieso goud![]()
https://twitter.com/BTC_A.../1441380406876463114?s=20
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Niet zo moeilijk als je in China woont schijntPelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:31:
[...]
Er zijn er genoeg die veel meer hadden van 2009 tot nu, maar probeer dat maar eens te hodlen.
Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:31:
[...]
Er zijn er genoeg die veel meer hadden van 2009 tot nu, maar probeer dat maar eens te hodlen.
I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin
— gregschoen.eth (@GregSchoen) 16 mei 2011
Verwijderd
Dit komt wel erg hard binnen hier.Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:23:
[...]
[Afbeelding]
Pfoeh. Als dat allemaal maar goed komt.
Die Jason toch.
Tja, ik had 10 LTC in 2013, verkocht omdat het op een gegeven moment ineens 25% was gezakt
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Toch goed dat je het toen gedaan hebt, vandaag staat ie momenteel op -7.33JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:36:
[...]
Tja, ik had 10 LTC in 2013, verkocht omdat het op een gegeven moment ineens 25% was gezakt
wehave schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:06:
Geen CELR berichten meer?
Tsja ik snap die vent niet... op zich niks mis mei t famke... oh oh oh Jason De LulloVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:34:
[...]
Dit komt wel erg hard binnen hier.
Pfoeh. Als dat allemaal maar goed komt.
Die Jason toch.
UberLurker Departement #GG.
Ik heb in de recente dip een aardige positie in DOTUP ingezet, naast mijn huidige DOT. Vanmiddag wilde ik bijkopen, erachter komend dat dit niet meer kan bij Binance. Misschien maar beter ook, aangezien het behoorlijke sketchy tokens zijn. Nu verkopen, betekend echter ook dat ik ze niet meer kan aankopen.Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:16:
[...]
Omdat het een DOT je van een project is
Off topic dieptepunt... SC maakt meer hersencellen kapot dat cryptogains in de toekomst kunnen genezen.Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:23:
[...]
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
* sh4d0wman wil graag vriendjes worden met de groep >1.Gelieve geen compleet harnas te dragen tijdens eerste meeting.Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:16:
Poll: BTC waarde hodl pf
• Ik hodl geen BTC
• Tussen de 0 en 0.01
• Tussen de 0.01 en 0.1
• Tussen de 0.1 en 0.5
• Tussen de 0.5 en 1
• Tussen de 1 en 5
• Tussen de 5 en 10
• >10
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Note to self: accu boormachines opladen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zeg je dat ik daarmee mijn positie in SC moet verkopen?Wiley99 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:49:
[...]
Off topic dieptepunt... SC maakt meer hersencellen kapot dat cryptogains in de toekomst kunnen genezen.
Verwijderd
Je weet het niet. Misschien steekt ze wel met paraplu's.Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:45:
[...]
Tsja ik snap die vent niet... op zich niks mis mei t famke... oh oh oh Jason De Lullo
[Afbeelding]
Zulke dingen zie je niet aan de buitenkant.
Werkelijk waar geen flauw idee....Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:33:
[...]
Ken je Derulo niet? Zanger van onder meer:
[Afbeelding]
GerjanT schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:15:
[...]
Korte samenvatting:
China sloopt bitcoin
Amerika wakker en iedereen denkt aan de maan en vieze plaatjes bij 42k
43k daar zijn we nog niet, even de 'vieze' zoeken
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 24-09-2021 16:55 ]
FIL en LINK nog in de aanbieding 👍roflexx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:59:
Meeste alts alweer bijna hersteld. Iedereen de dip gekocht?
nothing stops this train
Celr winst van gisteren vanmiddag in btc gedumpt.roflexx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:59:
Mag ik vragen waarom? Is je doel meer BTC vergaren? Want ik zie op korte termijn celr meer winst pakken dan BTC zal doen. 30% omhoog voor celr kan zo gedaan zijn, BTC zou ik mijn adem nog niet voor willen inhouden.Skybullet schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:02:
[...]
Celr winst van gisteren vanmiddag in btc gedumpt.
Misschien gaat hij voor de lange termijn.mannowlahn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:04:
[...]
Mag ik vragen waarom? Is je doel meer BTC vergaren? Want ik zie op korte termijn celr meer winst pakken dan BTC zal doen. 30% omhoog voor celr kan zo gedaan zijn, BTC zou ik mijn adem nog niet voor willen inhouden.
Aan de andere kant zie ik Celr na de "organische groei" van de afgelopen week ook wel eens een goede correctie maken. dan is dit een perfecte move.mannowlahn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:04:
[...]
Mag ik vragen waarom? Is je doel meer BTC vergaren? Want ik zie op korte termijn celr meer winst pakken dan BTC zal doen. 30% omhoog voor celr kan zo gedaan zijn, BTC zou ik mijn adem nog niet voor willen inhouden.
Omdat ik nevah nooit nieh had gedacht dat selderij zijn wat.. 60% stijging ofzo zou vasthouden. Kon anders niet slapenmannowlahn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:04:
[...]
Achteraf is altijd mooi wonen
Neehoor, winst pakken is nooit verkeerd, ik wal alleen even benieuwd en als je er door beter slaapt is dat al een zeer goede reden!Skybullet schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:07:
[...]
Omdat ik nevah nooit nieh had gedacht dat selderij zijn wat.. 60% stijging ofzo zou vasthouden. Kon anders niet slapen. Dacht ik zet dit mandje fiat mooi klaar voor btc dip.
Achteraf is altijd mooi wonen
Hij heeft ongetwijfeld enige crypto denk ik. Die foto idd, maar ook het laatste nummer van die dude: YouTube: Jason Derulo - Acapulco [Official Music Video]JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:25:
[...]
Waarom is hun kind geboren met laser eyes
Zocht een connectie met dit topic, is hij iets in de crypto?
[Afbeelding]
https://www.musixmatch.com/lyrics/Jason-Derulo/Acapulco
Ja ja, Bitcoin is gewoon net zo'n show-off als die uberdure designer mode zooiDamn, that body
Dabble in Versace
Did I Win the lottery
Or am I gonna pay?
Damn, you got me
Like bitcoin and like Dolce
I'm rich with you beside me
'Cause you're not coin-based
Mijn Hodl-shirt is straks dus ook miljoenen waard.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Uit pure nieuwsgierigheid even gekeken, stond alweer snel uit. Autotune straat zo ver open dat het is alsof ik Cher voorbij hoor komen.Richh schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:16:
[...]
Hij heeft ongetwijfeld enige crypto denk ik. Die foto idd, maar ook het laatste nummer van die dude: YouTube: Jason Derulo - Acapulco [Official Music Video]
https://www.musixmatch.com/lyrics/Jason-Derulo/Acapulco
[...]
Ja ja, Bitcoin is gewoon net zo'n show-off als die uberdure designer mode zooi![]()
Mijn Hodl-shirt is straks dus ook miljoenen waard.
Ik luister liever naar klaterende Satoshis op mijn hoofd....
En ja, ik word oud, duidelijk
Ik denk je maakt een geintje maar hij vertrekt gewoon alweerJackson6 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:17:
GOGO ATH CELR!
[ Voor 39% gewijzigd door Chaes op 24-09-2021 17:23 ]
Geen NirvanaNgangatar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:21:
[...]
Uit pure nieuwsgierigheid even gekeken, stond alweer snel uit. Autotune straat zo ver open dat het is alsof ik Cher voorbij hoor komen.
Ik luister liever naar klaterende Satoshis op mijn hoofd....
En ja, ik word oud, duidelijk. Vanavond maar weer eens een Grunge speellijstje zoeken en wat Radiohead.
Relatie Elon Musk met Grimes is over
Grunge = Nirvana = Grunge.
Gaat hij nu uit liefdesverdriet al zijn BTC verkopenRaptorXS schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:27:
Ik snap de daling nu, het komt door Elon:
[...]
Nee, Celr had van de week al een keertje 0.149, nog ff wachten.Chaes schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:23:
CELR nieuwe ATH nu. BTC flippening imminent.
ja lekker man, als ik aan het devven ben is scentless apprentice mijn favoriet.
Oy! In Uteromannowlahn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:30:
[...]
ja lekker man, als ik aan het devven ben is scentless apprentice mijn favoriet.
Hmm, ander PF dan ik dan duidelijk.roflexx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:59:
ETH, LTC, BNB en Cake hier. Nog weinig herstel helaas...
Nee hij koopt een hond 🐶Pingo76 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:28:
[...]
Gaat hij nu uit liefdesverdriet al zijn BTC verkopen
grohl die dwars door de drums heen beukt.
Shiba of Dogey? Jammer ik kan nog wel een BTC dip gebruiken
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 24-09-2021 17:55 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Pelox op 24-09-2021 17:39 ]
Zero.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 24-09-2021 17:56 ]
[Twitter: https://twitter.com/TikTokInvestors/status/1441134258760814598]
Ook een tof account.
Jammer dat T.net geen video kan embedden via een tweet
Nu welNgangatar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:30:
[...]
Nee, Celr had van de week al een keertje 0.149, nog ff wachten.
[Afbeelding]
15 cent.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
€5,15 momenteelChaes schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:22:
[...]
Oftewel je krijgt in 10 dagen ~39.7 CELR à $3.40 tegen huidige prijzen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heb je de rest bij Binance staking staan?
Daar heb je geen cap namelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Chaes op 24-09-2021 18:04 ]
maar nu horen we niks over Solana.
dus na CELR wordt het ** Don't jinx it**
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 24-09-2021 18:21 ]
nothing stops this train
Voor Bitcoin op het moment niet, geld zit in CELR en ATOM, al ben ik zojuist 50% uit CELR gestapt.zwembroek schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:26:
[...]
Ik heb mijn buy orders klaar, jij dan?
:fill(white):strip_exif()/f/image/GMUlIaAh3kajcWKzALJlhnHp.png?f=user_large)
Straks weer instappen.
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 24-09-2021 18:05 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zou ik opnieuw mogen stemmen? M’n CELR gaat wel aardigPelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:16:
Poll: BTC waarde hodl pf
• Ik hodl geen BTC
• Tussen de 0 en 0.01
• Tussen de 0.01 en 0.1
• Tussen de 0.1 en 0.5
• Tussen de 0.5 en 1
• Tussen de 1 en 5
• Tussen de 5 en 10
• >10
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zit celr in je hodl pot?PlanR schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:06:
[...]
Zou ik opnieuw mogen stemmen? M’n CELR gaat wel aardig
Zero.
Yup. 30 dagen staked. Langer durfde ik niet.Chaes schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:04:
[...]
Heb je de rest bij Binance staking staan?
Daar heb je geen cap namelijk.
Half mijn PF staat op rood, maar CELR 100% winst
Nog even en het haalt mijn DOT pot in...
Verwijderd
Zit hier te juichen gewoon.
Dan heb je gewoon te weinig dots.resusaapje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:07:
[...]
Yup. 30 dagen staked. Langer durfde ik niet.
Half mijn PF staat op rood, maar CELR 100% winst![]()
Nog even en het haalt mijn DOT pot in...
Daar geloof ik geen reed van.😂Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:08:
Ik heb er niks van, maar ik doe gewoon net alsof ik 900k CELR heb.
Zit hier te juichen gewoon.
het is omdat de 90 dagen niet beschikbaar was.
maar mijn meeste DOT staat op Kraken 👌
BREAKING NEWS!
volgens mijn geruchten gaat DOT naar de maan!
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 24-09-2021 18:14 ]
nothing stops this train
Oh gelukkigKol Nedra schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:13:
BREAKING NEWS!
volgens mijn geruchten gaat DOT naar de maan!
iedereen heeft te weinig dots...
ook te weinig celr trouwens...
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/hZGfcgGV54CP307QMlGwqGs8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NdRdnO99VlxfYXWRkVTsYC1Q.jpg?f=fotoalbum_large)