Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De afhaal Chinees mag wel blijven?Darrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:54:
Kunnen we china niet gewoon verbieden met die ellende die daar iedere keer vandaan komt?
En niet om het minste dat het ons voorland lijkt te zijn.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ja dat werkte dus ook niet, heel de browser stopte er toen mee!
Ik las net ergens dat het verwijderen van de System32 map ook nog wel eens wil helpen dus dat ga ik zo proberen.
Sinds Corona krijg je het niet meer voor het weekend als de 25ste in het weekend valt maar erna, scheelt.Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:44:
Maar er zit nu een dip terwijl half EU al salaris betaald gekregen heeft
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2021 15:04 ]
Dat klopt zeker. Maar het zou onze vrienden onder de zon sieren om eens niet een bombardement aan FUD te lanceren wanneer je je interne zaken niet op orde hebt (Evergrande, lagere economische groei etc.)jvel92 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:57:
[...]
Hoezo wordt crypto nu als zondebok aangewezen door de CCP? Het is jaren bekend dat die partij helemaal niets moet hebben van crypto, om vanuit hun optiek zeer begrijpelijke redenen. Dit is niet iets wat nu plotseling uit de lucht komt vallen ofzo.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Geen idee waar je de info haalt maar in ons bedrijf gaat die vlieger niet op.JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:59:
[...]
Sinds Corona krijg je het niet meer voor het weekend als de 25ste in het weekend valt maar erna, scheelt.
Sowieso zijn er ook genoeg mensen die niet hun DCA doen op basis van nieuw binnengekomen salaris, maar op basis van overgebleven salaris.
Ik kijk aan het eind van de maand wat er over is van de vorige maand en stort een percentage op de spaarrekening, een percentage op een 2e rekening voor onvoorziene zaken rekening en tegenwoordig gaat er ook een percentage in crypto.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Bij mij was het alleen tradingviewYES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:59:
[...]
Ja dat werkte dus ook niet, heel de browser stopte er toen mee!
Ik las net ergens dat het verwijderen van de System32 map ook nog wel eens wil helpen dus dat ga ik zo proberen.
Ik was niet serieus, over dat Alt+F4/System32 gedeelte dan.
Cookies verwijderen hielp bij mij, tradingview werkt weer.
[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-09-2021 15:09 ]
Is 10k in Solana pompen dan slim?Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:04:
Aankomend weekend wordt een slacht veld verwacht, bron: trust me bro.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik krijg de 24eJDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:59:
[...]
Sinds Corona krijg je het niet meer voor het weekend als de 25ste in het weekend valt maar erna, scheelt.
Maar van de week al de dip gekocht, but it keeps dipping
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Yep, al raakt Solana de 120 niet aankomend week dan zal dit de week erop zijn. Heb nog een buffer voor aakomend Zaterdag en Zondag
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Press X for Doubt.JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:59:
[...]
Ik heb vanochtend al netjes mijn salaris ontvangen. Het is alleen betaalverkeer binnen Europa wat stil ligt tijdens officiële feestdagen en gedurende het weekend omdat de ECB in Frankfurt in het weekend stil ligt. Maar betalingen onderling tussen Nederlandse banken loopt gewoon door.
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 24-09-2021 15:13 ]
https://opensea.io/seaart
Risico’s nemen zijn echt je ding heVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:04:
Aankomend weekend wordt een slacht veld verwacht, bron: trust me bro.
Nothing has created more wealth in the past decade than technologies banned in China. #Bitcoin
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 24 september 2021
Mja. Facebook, YouTube en Whatsapp creëren die welvaart?... Leuke tweet maar of het inhoudelijk klopt. Hij bedoelt waarschijnlijk dat die bedrijven het goed doen op de beurs...
fixed it
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Green. What else?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Barbaar! Blauw natuurlijk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gezien Saylor zal hij meer doelen op btc.enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:18:
[...]
Mja. Facebook, YouTube en Whatsapp creëren die welvaart?... Leuke tweet maar of het inhoudelijk klopt. Hij bedoelt waarschijnlijk dat die bedrijven het goed doen op de beurs...
Nope. What else is nieuw.Luca schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:23:
Voor een land dat BTC al meerdere keren verbannen heeft, blijft het toch mooi dat sommigen iedere keer weer verbaasd of in paniek zijn.
Het wordt gewoon saai
Spijtig dat het Evergrand spelletje er is want anders was ik al all-in
Ik heb mijn buy orders klaar, jij dan?Taro schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:52:
[...]
Uiteindelijk maakt het mij allemaal weinig uit waardoor het komt, als de koers maar de beweging maakt waar ik op anticipeer. Durven we in te kopen rond 39.8-40.8k?
Die moeten nu gehit worden, ik denk dat het laatste dalinkje was van vandaag.zwembroek schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:26:
[...]
Ik heb mijn buy orders klaar, jij dan?
Misschien nog kort bezoekje lage 40 nu beurs NY opengaat.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 24-09-2021 15:29 ]
Op langere termijn, dagen/weekjes heb ik zo’n gevoel dat we de 36 nog wel gaan zien.knakworst schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:28:
[...]
Die moeten nu gehit worden, ik denk dat het laatste dalinkje was van vandaag.
Misschien nog kort bezoekje lage 40 nu beurs NY opengaat.
Hoop het niet
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Futures in -
Crypto zal dit weekend niet veel positiefs doen
[ Voor 95% gewijzigd door enomiss op 24-09-2021 15:37 ]
Joosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:33:
Is het al tijd dat Amerika ontwaakt? Ik wil mijn buy gehit zien worden /Pingootje
/sarcasm /parodie
Ja want die beginnen nu te kopen.... - te laat -Joosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:33:
Is het al tijd dat Amerika ontwaakt? Ik wil mijn buy gehit zien worden /Pingootje
/sarcasm /parodie
Fucking bitcorn!
Die zien een koopkansJoosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:33:
/sarcasm /parodie
En straks weer ranzige plaatjes omdat we bijna bij de 42k zitten zeker
Ja USA begint te kopen, net op tijd het middelpunt van de dip op BTC gepakt, ik zie het nu al weer stijgenJoosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:33:
/sarcasm /parodie
En zo gaat het weer omlaagWowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:44:
[...]
Ja USA begint te kopen, net op tijd het middelpunt van de dip op BTC gepakt, ik zie het nu al weer stijgenVoelt lekker als je het precies goed timed ook al is het geluk:D
En dan ineens heb je zon beeld voor je dat die Chinezen en Amerikanen vragen, zijn die Nederlanders al wakker ? Dikke buyorders gehit van ene PingootjeJoosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:33:
/sarcasm /parodie
UberLurker Departement #GG.
"Holland? Isn't that the capital of Amsterdam?"Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:45:
[...]
En dan ineens heb je zon beeld voor je dat die Chinezen en Amerikanen vragen, zijn die Nederlanders al wakker ? Dikke buyorders gehit van ene Pingootje
GerjanT schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:40:
[...]
En straks weer ranzige plaatjes omdat we bijna bij de 42k zitten zeker
Aren’t those located in Belgium?YES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:46:
[...]
"Holland? Isn't that the capital of Amsterdam?"
Yes, the country with the big whalesYES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:46:
[...]
Dan voelde dat vast lekker toen je eerder deze week al gekocht had op +/- 39600Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:44:
[...]
Ja USA begint te kopen, net op tijd het middelpunt van de dip op BTC gepakt, ik zie het nu al weer stijgenVoelt lekker als je het precies goed timed ook al is het geluk:D
In elke game: where you from? Netherlands. What? Holland. Poland? Netherlands. Oh, you from Amsterdam? Yes. You smoke weed? Yes. Nice.YES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:46:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Wowhead op 24-09-2021 15:52 ]
Ik ga alvast opzoek naar de boormachineWowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
Yes sinds net, officieel member van de 0.01XX BTC club. Nu hard sparen om een 0.1 BTC holder baas te worden
Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
Yes sinds net, officieel member van de 0.01XX BTC club. Nu hard sparen om een 0.1 BTC holder baas te worden
Haha valt wel mee doe je net een week boodschappen van tegenwoordig
Hey, zoveel BTC heb ik ook, just in case, heb ik toch 10k als hij een miljoen wordt.Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Sparen? Wat ben jij voor loser!!!Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
Buy Low Sell High!!!
Hattrick: Thorgal Eagles
- te laat -Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:56:
42K babe in aantocht
Freedepiepel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
https://amp.reddit.com/r/...argames_to_handle_a_mass/
Dus op de lange termijn zien die landen ook liever een groen dan rood portfolio hoop ik
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
opletten of het is weer op 41kAmd RuLuzzz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:56:
42K babe in aantocht
Zijn ze in Amerika bang geworden voor de beurs ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door GerjanT op 24-09-2021 16:03 ]
Het was een weken oud bericht.
BronOld FUD, new BTC price dip — Weeks-old China crypto ‘ban’ sparks Bitcoin price drop to $42K
Maar op zich wel positief dat de China fud nu maar een 10% drop betekent, dat kon in het verleden wel ruim 40% zijn.
Neehee, geen vieze plaatjes..Darrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:03:
Waar blijven de memmen?
[YouTube: Wojak Opens a Business]
[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 24-09-2021 16:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Stablecoin geworden.. helaas.wehave schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:06:
Geen CELR berichten meer?
Dan heb je dus al 10.000 MicroBtc en ben je officieel een MicroWhale!Wowhead schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:52:
Welkom bij de club!
The more MicroWhales the merrier!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
CELR is een stablecoin geworden..wian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:13:
Zo lekker vroeg thuis van werk. Heb ik wat gemist?
Dikke tech man!
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 24-09-2021 16:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
parabollic poephuisSt@m schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:14:
[...]
CELR is een stablecoin geworden..Dat is denk ik het belangrijkste nieuws van vandaag.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Korte samenvatting:wian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:13:
China sloopt bitcoin
Amerika wakker en iedereen denkt aan de maan en vieze plaatjes bij 42k
Verwijderd
Oftewel een normale vrijdag.GerjanT schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:15:
[...]
Korte samenvatting:
China sloopt bitcoin
Amerika wakker en iedereen denkt aan de maan en vieze plaatjes bij 42k
• Ik hodl geen BTC
• Tussen de 0 en 0.01
• Tussen de 0.01 en 0.1
• Tussen de 0.1 en 0.5
• Tussen de 0.5 en 1
• Tussen de 1 en 5
• Tussen de 5 en 10
• >10
Ook een poll maken? Klik hier
Zero.
In mijn bhDarrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:03:
Waar blijven de memmen?
Fijn, we kunnen ook geen afleiding gebruiken nu Amerika wakker wordt!
Geen btc hodl = black listPelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:16:
Poll: BTC waarde hodl pf
• Ik hodl geen BTC
• Tussen de 0 en 0.01
• Tussen de 0.01 en 0.1
• Tussen de 0.1 en 0.5
• Tussen de 0.5 en 1
• Tussen de 1 en 5
• Tussen de 5 en 10
• >10
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zero.
Ja Derulo en Frumes gaan uit elkaar.wian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:13:
Te laat, je alter ego heeft al gestemd
> 1k BTC
irony > *
Waarom is hun kind geboren met laser eyesSkrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:23:
[...]
Ja Derulo en Frumes gaan uit elkaar.
[Afbeelding]
Zocht een connectie met dit topic, is hij iets in de crypto?
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 24-09-2021 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/tPIEXXjWjQvQga52dMNWg9zn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tl4svHwdlfLCxJgt6u3YaYnJ.jpg?f=fotoalbum_large)