[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.785 views

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45

Darrell

Fiat moonboy

Zit in het orderbook van binance te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3eQJfg_fPwWQD_BC5re-1sdM_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RLT1uiEb1OhVY8yd5uqxaq7o.jpg?f=fotoalbum_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

A87 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:02:
Markt is moeilijk traag

B UY signal .. @Litecoin....... ZOjuist opgekomen
Je had je hypotheek kunnen aflossen met CELR. Hoezo trage markt?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:30

Vis

Mooody schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:05:
[...]

Stiekem gaat het hier gewoon om vettefrituurpanfomo en moet je ff tijdelijk uitstappen als je snugger bent.
Locked staking hiero 😅

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

In de categorie successen delen: ik ben ergens eind 2019 in crypto gestapt en echt ook allerlei fouten gemaakt, vooral niet op tijd verkocht (bijv. CAKE), een paar rug pulls, maar over het algemeen is het ondanks alles toch een groot succes. Ik begon met crypto omdat ik geloof in alles wat met bitcoin mee begonnen is, zonder andere coins per se shitcoins te achten (op ADA na), maar ook om een praktische reden: ik heb een oud huis met enkel glas en kozijnen van voor de oorlog. En daar moesten nieuwe voor komen, en zelfs met een salaris dat ruim boven modaal is, is dat wel even sparen. En ik had geen zin om meer dan 2 jaar te sparen en op een houtje te bijten.

Vandaag is er een begin gemaakt, ik krijg 10 nieuwe kozijnen met driedubbel glas, mede (of vooral) mogelijk gemaakt door de cryptowinsten. En dan heb ik alsnog meer dan 2x de inleg over. Terwijl ik fouten heb gemaakt toen de bullmarket god mode even verdween en echt niet de handigste handelaar ben - en vorige maand was ook niet het beste moment om uit te cashen.

Crypto is geweldig en als je even onder water staat, wanhoopt niet!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:08:
[...]

Je had je hypotheek kunnen aflossen met CELR. Hoezo trage markt?
had ik maar meer dan 2k in Celr gestoken... maar ja, risico en zo.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:18:
In de categorie successen delen: ik ben ergens eind 2019 in crypto gestapt en echt ook allerlei fouten gemaakt, vooral niet op tijd verkocht (bijv. CAKE), een paar rug pulls, maar over het algemeen is het ondanks alles toch een groot succes. Ik begon met crypto omdat ik geloof in alles wat met bitcoin mee begonnen is, zonder andere coins per se shitcoins te achten (op ADA na), maar ook om een praktische reden: ik heb een oud huis met enkel glas en kozijnen van voor de oorlog. En daar moesten nieuwe voor komen, en zelfs met een salaris dat ruim boven modaal is, is dat wel even sparen. En ik had geen zin om meer dan 2 jaar te sparen en op een houtje te bijten.

Vandaag is er een begin gemaakt, ik krijg 10 nieuwe kozijnen met driedubbel glas, mede (of vooral) mogelijk gemaakt door de cryptowinsten. En dan heb ik alsnog meer dan 2x de inleg over. Terwijl ik fouten heb gemaakt toen de bullmarket god mode even verdween en echt niet de handigste handelaar ben - en vorige maand was ook niet het beste moment om uit te cashen.

Dat is zo mooi om hier te lezen en ja de crypto's hebben mij ook een hoop gebracht.
Daarom gun ik ook anderen de Lambo's etc. want ik weet hoe het voelt ;)

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
Zo, ff wat nieuws gelezen, China zit niet erg oké met real estate boeren, ik besloot net om 9 K te cashen en wacht tot morgenavond met nieuwe beslissingen .never trust asian markets :)
Koffiedik ,,,ja , ik verwacht wel wat van Cel R en Polkadot komende 3 maanden , afijn manana , truss all :)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Hmm nog geen moon

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Celr vannacht. Nu dipje, mag het!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mogguh
Stabiel nachtje zie ik.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:50
@Verwijderd jij deed toch ook ETN mine op de telefoon? Mailtje dat ze een security gaatje hadden in een third party applicatie. Even opletten dus op phissing etc.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:34

YES

Moderator General Chat
Hoppa, vandaag weer salaris dus DCA. Groene dildo's najagen, in BTC stoppen of een stablecoin pakken voor als Paraplu-Pingo weer eens om een daling verzoekt?

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Celr moon

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Van 44.9k om 2u naar 44.5k nu, het is weleens harder lopen swingen in de nacht.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:21:
[...]

Van 44.9k om 2u naar 44.5k nu, het is weleens harder lopen swingen in de nacht.
Ahja, al met al staan we er weer slechter voor dan gisteren :P 'alles' en 1,2 of 3 procentjes in de min t.o.v. 24 uur geleden.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• roflexx
Ik hoorde dat de mensen op bora bora vannacht dumpte.

• St@m

St@m

@ Your Service

roflexx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:31:
Ik hoorde dat de mensen op bora bora vannacht dumpte.
Als die lui ook al beginnen, dan is er geen houden meer aan hoor :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:57
Ik lees hier nog niets over FibSwap…

$FIBO. FibSwap DEx is the worlds first cross blockchain dex allowing traders to swap any coin between BSC and ETH blockchains.

Nu geloof ik niet in dikke tech, maar in hype en fomo. En volgens mij komt deze daar voor in aanmerking - tenzij de bull crasht, uiteraard.

Zijn er anderen die deze voorbij hebben zien komen en/of instapten?

Maktub

• YES

YES

Moderator General Chat

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik gebruikte altijd LTC om via Bitvavo geld naar Binance te sturen, maar de laatste tijd is LTC zo'n drama... Weet iemand nog een Bitvavo muntje wat je mag withdrawen met lage fees en die het tegelijkertijd redelijk goed doet de laatste tijd?

https://opensea.io/seaart

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
YES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:49:
Hoppa, vandaag weer salaris dus DCA. Groene dildo's najagen, in BTC stoppen of een stablecoin pakken voor als Paraplu-Pingo weer eens om een daling verzoekt?
Het is verleidelijk om groene dildo’s te jagen, maar heb zelf gekozen voor stick to the plan.

Oftewel indexfondsen, ETH/BTC en een paar tientjes voor de spaarrekening.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:41:
Ik gebruikte altijd LTC om via Bitvavo geld naar Binance te sturen, maar de laatste tijd is LTC zo'n drama... Weet iemand nog een Bitvavo muntje wat je mag withdrawen met lage fees en die het tegelijkertijd redelijk goed doet de laatste tijd?
CELR ?

• merauder
XRP?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:30

Vis

XLM

Geen fee's en instant of max 10 minuutjes voor de transfer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• roflexx
Celr onder de 13cent. Koopje!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:09
merauder schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:43:
[...]

Het is verleidelijk om groene dildo’s te jagen, maar heb zelf gekozen voor stick to the plan.

Heey dat doe ik ook! Dan komt het vast goed :o
Wel een beetje saai he...

ALS IK 5 DAGEN GELEDEN CELR HAD GEKOCHT WAS HET NU X4 !!! OMG OMG OMG..

klink toch spannender... :D

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
[...]

Kijk, dit is, in mijn boek, verstanding. (uiteraard heb ik daarinboven nog een spreekwoordelijke fluf ADA)

Mag ik vragen welke ETFs? (VWRL / IWDA+EMIM / ...)

[ Voor 7% gewijzigd door Uncle_Charles op 24-09-2021 08:46 ]

irony > *

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:49
Bitcoin Cash :')

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik ga ook geen groene staven najagen. Wel eens gedaan maar meestal valt dat flink tegen qua rendement en het is ook veel minder leuk.
Ik denk nu aan 50% in BTC of ETH en 50% in een stable die ik vervolgens gebruik als ik een potentiele moonshot-munt kan vinden ;)

• enomiss
CELR fee = 72 CELR
best veel...

• Uncle_Charles
enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:48:
[...]

CELR fee = 72 CELR
best veel...
Dat doet er niet toe, CELR is teh onli wan!

irony > *

• enomiss
Vis schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:44:
[...]

XLM

Geen fee's en instant of max 10 minuutjes voor de transfer.
Ja die ken ik, maar presteert niet goed genoeg. Goede kans dat die tijdens de transactie minder waard is geworden. Met XRP hetzelfde... Dus zoek nog steeds een muntje.

Het liefst zou ik KSM gebruiken maar die is geblokkeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 24-09-2021 08:51 ]

• enomiss
Uncle_Charles schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:49:
[...]

Dat doet er niet toe, CELR is teh onli wan!
Doet er voor mij wel toe. Deze actie is voor mij enkel bedoeld om euro's naar mijn Binance kaart te krijgen. Dan heb ik geen zin om te traden. Dan wil ik een muntje dat doet synchroon zwemmen met bitcoin zodat ik de transactie kan timen op een opwaartse beweging.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
Khaelos schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:33:
En nu daar gaan we weer.. gaan we die 69k ooit nog zien.. |:(
Nog een paar dagen kerel. Dan kunnen we los in NW. In elke company ben je ingedeeld?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 06:27
Er is toch nog wat gedoe omtrent Evergrande.. gister was de deadline maar er schijnt niet betaald te zijn.

Wel word er gezegd dat dit vooral een Chinees probleem is en het geen 2e Lehmann zal worden.

Ben benieuwd waar dit heen gaat mbt de beurzen

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 06:27
Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:53:
[...]

Nog een paar dagen kerel. Dan kunnen we los in NW. In elke company ben je ingedeeld?
Ik ben ik the collaboration gegaan :)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• merauder
Uncle_Charles schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:45:
[...]

Kijk, dit is, in mijn boek, verstanding. (uiteraard heb ik daarinboven nog een spreekwoordelijke fluf ADA)

Mag ik vragen welke ETFs? (VWRL / IWDA+EMIM / ...)
VWRL

• BootjeVaren
  • Laatst online: 12-01 11:11
enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:50:
[...]

Ja die ken ik, maar presteert niet goed genoeg. Goede kans dat die tijdens de transactie minder waard is geworden. Met XRP hetzelfde... Dus zoek nog steeds een muntje.

Het liefst zou ik KSM gebruiken maar die is geblokkeerd.
TRX ook zonder fee.

En wat als je dan een muntje met fee neemt en die verliest onderhand nog een percent heb je dubbel verlies.

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:54:
Er is toch nog wat gedoe omtrent Evergrande.. gister was de deadline maar er schijnt niet betaald te zijn.

Wel word er gezegd dat dit vooral een Chinees probleem is en het geen 2e Lehmann zal worden.

Ben benieuwd waar dit heen gaat mbt de beurzen
Misschien in de zin van dat Evergrande vooral investeringen in eigen land heeft. Maar als de ondergang van Evergrande voor een crisis in de Chinese economie zorgt merkt de wereld dat uiteraard wel gewoon.

• Gelukszoekr
Khaelos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:55:
[...]

Ik ben ik the collaboration gegaan :)
Ik zag je post in de voorstel-ronde. Ik dacht al, dat moet dezelfde zijn haha. Maar "we" zitten al over de 500 leden. er zit een max van 100 per company. Je krijgt dus straks The Collaboration -II III IV etc. Ik kan niet wachten in elk geval

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:42:
Is het heel, heel raar om te verlangen dat we in dit topic iets mínder de tokens blijven roeptoeteren die onhoudbare groene palen hebben laten zien, en iets méér moeite doen om andere leuke pareltjes te ontdekken en te benoemen?

Ik doe alvast een duit in het zakje. SKL en LUNA. Veel interessantere charts en potentiële upside.

Nu weten we het wel met de selderij, toch?

/nozuurpruim
Volgens mij komen de meldingen over CELR, wel wanneer ik voor mezelf spreek, puur voort uit de lol dat een aantal members, vooral nieuwe, voor het eerst een muntje hebben dat een succesje lijkt te zijn en goedkoop in de aanschaf was.

Er wordt vooral lol gemaakt, de draak mee gestoken, heerlijk gerelativeerd en absoluut niet geshilled. Integendeel, er is net zoveel melding van verkoop als koop.

Na 4 maanden voornamelijk alleen maar dit soort berichten gezien te hebben over ADA is het best fijn om eens iets anders in de spotlights te zien.

Weer gerust, binnen 1 a 2 dagen gaat CELR (is al bezig) weer flink een correctie in en gaat het over de volgende munt. Als we al niet meer kunnen dollen wanneer een muntje +40 - +55% doet, wanneer dan wel.

Knuffel van een CELR-i stengel. :(:)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• merauder
YES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:57:
[...]

Misschien in de zin van dat Evergrande vooral investeringen in eigen land heeft. Maar als de ondergang van Evergrande voor een crisis in de Chinese economie zorgt merkt de wereld dat uiteraard wel gewoon.
Ik verwacht zelf een stop in de opkoop van materialen en luxe-goederen. Ik heb zelf iig fiat klaargezet om energiebesparende maatregelen te nemen mits de bouwsector onderuit gaat.

Als de houtprijzen dalen wordt een allesbrander ook interessant om te compenseren voor de gasprijzen.

• Uncle_Charles
Ngangatar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:10:
[...]

Na 4 maanden voornamelijk alleen maar dit soort berichten gezien te hebben over ADA is het best fijn om eens iets anders in de spotlights te zien.
Vieze vuile ADA shillers, BAH!

irony > *

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:57:
[...]

Ik zag je post in de voorstel-ronde. Ik dacht al, dat moet dezelfde zijn haha. Maar "we" zitten al over de 500 leden. er zit een max van 100 per company. Je krijgt dus straks The Collaboration -II III IV etc. Ik kan niet wachten in elk geval
Waar hebben jullie het over?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:19
Zeg, moet jij je niet voorbereiden voor je summit? Je zal wel een druk weekend hebben.

• Uncle_Charles
Darrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:14:
[...]

The Collaboration -II III IV ..... ik veronderstel '40-'45

irony > *

• enomiss

Proficiat. Wat was voor jou het grootste crypto succes in jouw herinnering?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
we hebben het nooit meer over ADA 😭

de echte ETH killer toch?!

nothing stops this train

• Uncle_Charles
GioStyle schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:15:
[...]

Zeg, moet jij je niet voorbereiden voor je summit? Je zal wel een druk weekend hebben.
Ik? Valt best mee, alles is prerecorded en fake news. Kan dus gewoon lekker Alpaca's gaan scheren dit weekend.

irony > *

• Jackson6
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:10:
[...]

Volgens mij komen de meldingen over CELR, wel wanneer ik voor mezelf spreek, puur voort uit de lol dat een aantal members, vooral nieuwe, voor het eerst een muntje hebben dat een succesje lijkt te zijn en goedkoop in de aanschaf was.

Er wordt vooral lol gemaakt, de draak mee gestoken, heerlijk gerelativeerd en absoluut niet geshilled. Integendeel, er is net zoveel melding van verkoop als koop.

Weer gerust, binnen 1 a 2 dagen gaat CELR (is al bezig) weer flink een correctie in en gaat het over de volgende munt. Als we al niet meer kunnen dollen wanneer een muntje +40 - +55% doet, wanneer dan wel.

Knuffel van een CELR-i stengel. :(:)
Niks correctie, moon!

• Uncle_Charles
Neen, helemaal niet. Dat doet ETH uiteindelijk zelf wel

irony > *

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Als historicus extravaganza zag ik jou wonen in een oud kasteel, met enkele ramen of soms zelfs geen raam. Het doet een beetje pijn dat juist jij nu breekt met het verleden en de toekomst omarmt met driedubbele beglazing en nieuwerwetse snufjes...

Maar enjoy de werkzaamheden en de vernieuwde toko gozer, je hebt er hard genoeg voor gewerkt.

• St@m

St@m

@ Your Service

Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:42:
Is het heel, heel raar om te verlangen dat we in dit topic iets mínder de tokens blijven roeptoeteren die onhoudbare groene palen hebben laten zien, en iets méér moeite doen om andere leuke pareltjes te ontdekken en te benoemen?

Ik doe alvast een duit in het zakje. SKL en LUNA. Veel interessantere charts en potentiële upside.

Nu weten we het wel met de selderij, toch?

/nozuurpruim
Ik zie niet precies in wat er interessant is aan de chart van LUNA. Die heeft sinds eind juli een stijging gemaakt van 683% en eenzelfde v-shape als CELR na de dip van maandag (+60%). Lijkt me ook een munt waar je nu gewoon met je vingers van af moet blijven. SKL daarentegen heeft wel een interessante chart. Tnx voor de tip. doe ik DIA er voor jou voor terug (zelfde soort chart).

Edit: Alles tegen de BUSD

• Jackson6
  • Niet online
45K incoming.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrMrq schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:38:
Ik lees hier nog niets over FibSwap…

$FIBO. FibSwap DEx is the worlds first cross blockchain dex allowing traders to swap any coin between BSC and ETH blockchains.

Nu geloof ik niet in dikke tech, maar in hype en fomo. En volgens mij komt deze daar voor in aanmerking - tenzij de bull crasht, uiteraard.

Zijn er anderen die deze voorbij hebben zien komen en/of instapten?
$FIBO?

FFS... Ik weer met mijn domme gedrag.... Weer verkeerd gelezen, ik heb zojuist alles geïnvesteerd in $FEBO...

#bamibal iemand?

• YES

YES

Moderator General Chat
Jij schreef ergens deze week nog ergens dat iemand de boel niet moest jinxen. Een beter milieu begint bij jezelf zou ik zeggen :+

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Die zit op een punt dat je graag een trend reversal wilt zien anders kan het nog wel even slechter worden.

• Jackson6
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:22:
[...]

Jij schreef ergens deze week nog ergens dat iemand de boel niet moest jinxen. Een beter milieu begint bij jezelf zou ik zeggen :+
Whaha sorry, hij ketst ook meteen af :o

• Gelukszoekr
Darrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:14:
[...]

Nevermind. Terug naar crypto.

Cardano moon!

Of was dat vorige week?

• YES

YES

Moderator General Chat
Jackson6 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:24:
[...]

Whaha sorry, hij ketst ook meteen af :o
Ja, dankzij jou. Zo jammer weer.

• Uncle_Charles
Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:26:
[...]

Nevermind. Terug naar crypto.

Cardano moon!

Of was dat vorige week?
Q4 2017. Project is dood, sorry!

irony > *

Verwijderd

ADA dit weekend nog een keertje moon? Of de dieperik in?

• Uncle_Charles
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:29:
ADA stablecoin be, niets van verwachten.

irony > *

• Kol Nedra
Uncle_Charles schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:30:
[...]

ADA stablecoin be, niets van verwachten.
ik teken ervoor als het nooit meer lager zou gaan! meen ik serieus, dan weet ik wel dat
mijn ADA pf elk jaar met 6-8% groeit..... helemaal top!!

nothing stops this train

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Gisteren had een lopende set-up van mij gedeeld in het Nieuws en koes topic op het pair Algo/Btc. Na het piekja van gisteren staat hij nu weer op punt dat een leuke trade mogelijk is. De trend is nog steeds omhoog. Ze hieronder een mogelijke setup. Als alternatief voor een conservatievere TP kan 4999 sat zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmZNHEs9PrIxT5Rm41aCrVK3V6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nmZcsGkhvFCfJQcukXZxuVR2.png?f=fotoalbum_large

• Uncle_Charles
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:35:
[...]

ik teken ervoor als het nooit meer lager zou gaan! meen ik serieus, dan weet ik wel dat
Maar met een reële inflatie die momenteel niet lager ligt dan die % verlies je nog steeds koopkracht.

(tenzij je denk dat de 2 a 3% die officieel wordt meegedeeld door de overheid correct is)

[ Voor 11% gewijzigd door Uncle_Charles op 24-09-2021 09:38 ]

irony > *

• enomiss
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:16:
we hebben het nooit meer over ADA 😭

de echte ETH killer toch?!
Nou ik heb net besloten om ADA als doorvoer muntje Bitvavo>Binance te gaan gebruiken. 0.2 ADA fee is redelijk. Top 3 muntje dus weinig risico om bag holder te worden. Ondertussen mailtje naar advcash om te kijken of die nog een handig idee hebben om via hun naar Binance te sluizen. Iemand ervaring met deze club?

Verwijderd

Stable coin ga er maar niet vannuit ;)

• Kol Nedra
Uncle_Charles schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:36:
[...]

Maar met een reële inflatie die momenteel niet lager ligt dan die % verlies je nog steeds koopkracht.
deze hyperinflatie is tijdelijk, ik vertrouw de overheid 100% met alles wat ze zeggen :+
vooral die Rutte en de Jong, het grote voorbeeld van Nederland he :+

nothing stops this train

• St@m

St@m

@ Your Service

Indien geen spetterend nieuws in de vooraankondiging van de aankondiging van het nieuws, heb je best kans dat 'ie gaat zakken.

• Uncle_Charles
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:39:
[...]

deze hyperinflatie is tijdelijk, ik vertrouw de overheid 100% met alles wat ze zeggen :+
vooral die Rutte en de Jong, het grote voorbeeld van Nederland he :+
Inderdaad.... tijdelijk 8)7

By the way, je haalt 6-8% APY aan. Mag ik dan veronderstellen dat je niet gewoon staked bij een pool maar je stash op centralized exchange a la Binance vastzet?

irony > *

• Gelukszoekr
Er is een aankondiging geweest van een aankondiging toch? Als deze tegenvalt gaat Cardano terug naar $1.50 (volgens Chris van Doopiecash).

Ik zit al maanden te wachten om een normale correctie. Ik heb ruim een jaar Cardano in m'n wallet gehad schommelend tussen de $0.03 en $0.08. Dát was een stuk meer stablecoin als de afgelopen maanden

• St@m

St@m

@ Your Service

Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:43:
Er is een aankondiging geweest van een aankondiging toch? Als deze tegenvalt gaat Cardano terug naar $1.50 (volgens Chris van Doopiecash).

Ik zit al maanden te wachten om een normale correctie. Ik heb ruim een jaar Cardano in m'n wallet gehad schommelend tussen de $0.03 en $0.08. Dát was een stuk meer stablecoin als de afgelopen maanden
Nee, die aankondiging is toch morgen pas? Ik weet het ook allemaal niet hoor :P Ik zit niet in ADA en ik kijk net zoals de 'boys' alleen maar naar prijsactie (al doe ik het lang niet zo uitgebreid en goed al zij ;) maar ik trade ook niet zoals zij)

• Kol Nedra
Uncle_Charles schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:42:
[...]

Inderdaad.... tijdelijk 8)7

By the way, je haalt 6-8% APY aan. Mag ik dan veronderstellen dat je niet gewoon staked bij een pool maar je stash op centralized exchange a la Binance vastzet?
Binance/Kraken en Bitvavo ja
not my keys, not my shitcoin d:)b

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

$45.000, mensen! d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• St@m

St@m

@ Your Service

Ben benieuwd of BTC dit level kan gainen. Dat zou mooi zijn, kunnen we daarna door en met 47k het weekend in. Laatste weekje september even knallen naar 50, en dan helemaal klaar voor de 69 in oktober en de ton in december!! FEEST!!

• resusaapje

resusaapje

h less

St@m schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:19:
[...]

Ik zie niet precies in wat er interessant is aan de chart van LUNA. Die heeft sinds eind juli een stijging gemaakt van 683% en eenzelfde v-shape als CELR na de dip van maandag (+60%). Lijkt me ook een munt waar je nu gewoon met je vingers van af moet blijven. SKL daarentegen heeft wel een interessante chart. Tnx voor de tip. doe ik DIA er voor jou voor terug (zelfde soort chart).

Edit: Alles tegen de BUSD
Interessant. Maar eerst een zegen van Mooody, dan pas koop ik in 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwwZFULNu1kWeUUSZWWhgIjAXLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sRSchpFZmJwp5ETLBjuB52HY.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:35:
[...]

Inflatie is 5%, meh

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nou, BTC heeft het er maar moeilijk mee allemaal. Ik moet nog zien welke kan dit op gaat. Ik HODL bij het leven en ook m'n inkoopmomentjes hou ik vast maar echt van harte gaat het niet. Er lijkt echt de handrem op te zitten ondanks de stapjes die wel genomen worden. Iedereen toch in afwachting van Evergrande wellicht...

• St@m

St@m

@ Your Service

resusaapje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:49:
[...]

MDYR was het toch?

Check:
Ik kijk niet naar dikke tech, snap ik toch allemaal niets van of iets wel of niet waar zou kunnen zijn. Wil ik ook helemaal niet snappen.

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 24-09-2021 09:54 ]

Verwijderd

Servor schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:50:
Nou, BTC heeft het er maar moeilijk mee allemaal. Ik moet nog zien welke kan dit op gaat. Ik HODL bij het leven en ook m'n inkoopmomentjes hou ik vast maar echt van harte gaat het niet. Er lijkt echt de handrem op te zitten ondanks de stapjes die wel genomen worden. Iedereen toch in afwachting van Evergrande wellicht...
Misschien wil je te snel. We zijn vrij recent van 52k naar 39k gedipt, dat is best wel een aanzienlijk drop en dat we nu alweer de 45k aantikken is wat mij betreft helemaal niet zo negatief. Ondanks alle onzekerheid rondom die Chinese bouwkeet willen mensen dus toch graag kopen.

Maargoed wie ben ik.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
resusaapje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:49:
[...]

Die is te druk met z'n @Uncle_Charles account :P

Motor-forum.nl

• resusaapje

resusaapje

h less

St@m schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:53:
[...]

MDYR was het toch?

Check:

[...]
Die had ik even gemist! _O-

• enomiss
MTO naast Bitrue binnenkort ook op WhiteBIT:
https://twitter.com/merch.../1441064227041538049?s=19

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:09
Hoe lang zit je er al in dan? Als je uitzoomt stijgt BTC nog steeds met bizarre percentages.
Ik zit er nu vanaf 23 mei in en DCA elke maand netjes en heb een winst van 23% op dit moment. Wat uiteraard een bizar rendement is.

Kan uiteraard ook volgende week weer -75% zijn.. maar dat is crypto.

In topic "Nieuws en Koers crypto (ofzo)" zie ik ook een post van Taro dat je moet oppassen met DCA want het kan nog wel eens verkeerd gaan. Maar DCA is nog nooit verkeerd gegaan met Bitcoin.... en dat is toch echt wel wat waard toch?

Ben het wel volledig eens met investeer alleen met wat je bereid ben te verliezen. Maar heb nog steeds meer vertrouwen in beleggen in crypto dan naar het casino gaan.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
Ik snap soms niet helemaal waarom er bij sommige mensen zoveel haast achter lijkt te zitten? Moet je perse vandaag rijk en onafhankelijk zijn? (liefst wel natuurlijk :+)

Als ik naar mezelf kijk maakt het me helemaal niet zoveel uit wat de koers nu exact op dit moment doet. 80% van mn portfolio zit in BTC, ETH, LINK en DOT. Dit zijn mn HODl potjes en gaat elke maand een bepaald bedrag naar toe. Overige 20% probeer ik zo hier en daar een leuke trade mee te pakken en dat geld vloeit dan weer terug naar het HODL potje.

Verder vind ik het allemaal prima, ik ben nu 33 en hoop dat ik straks wanneer ik 45, mede dankzij crypto kan stoppen met werken. Als bitcoin het pad volgt wat het al vanaf 2010 doet, moet dat dus helemaal goed gaan komen :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• resusaapje

resusaapje

h less

MTOon soon!

Binnenkort x100 en dan heb ik... gelukkig nog steeds maar een flufje ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sn7DVaIUX9LnV8_2i5vt2Y113_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DFDQC9SdpORuXmKwKr3wimBq.jpg?f=user_large

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:43
enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:37:
[...]

Nou ik heb net besloten om ADA als doorvoer muntje Bitvavo>Binance te gaan gebruiken. 0.2 ADA fee is redelijk. Top 3 muntje dus weinig risico om bag holder te worden. Ondertussen mailtje naar advcash om te kijken of die nog een handig idee hebben om via hun naar Binance te sluizen. Iemand ervaring met deze club?
Vreemd hoor, kiezen om withdrawal fee te betalen als het ook gratis kan. Je moet in beide gevallen de koers een beetje timen als je wil overzetten. Het is me echt nog nooit gelukt om met XLM zonder winst van Bitvavo naar Binance te gaan... Allemaal binnen 10 minuten, dus een groene kaars na een rode pakken en je bent binnen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Servor
  • Niet online
sjorremans schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:56:
[...]

Ik snap soms niet helemaal waarom er bij sommige mensen zoveel haast achter lijkt te zitten? Moet je perse vandaag rijk en onafhankelijk zijn? (liefst wel natuurlijk :+)

Als ik naar mezelf kijk maakt het me helemaal niet zoveel uit wat de koers nu exact op dit moment doet. 80% van mn portfolio zit in BTC, ETH, LINK en DOT. Dit zijn mn HODl potjes en gaat elke maand een bepaald bedrag naar toe. Overige 20% probeer ik zo hier en daar een leuke trade mee te pakken en dat geld vloeit dan weer terug naar het HODL potje.

Verder vind ik het allemaal prima, ik ben nu 33 en hoop dat ik straks wanneer ik 45, mede dankzij crypto kan stoppen met werken. Als bitcoin het pad volgt wat het al vanaf 2010 doet, moet dat dus helemaal goed gaan komen :)
Ja maar ik bén dus al 45 he ;) dus daar heb ik helemaal geen tijd voor natuurlijk.

Nee hoor geintje, helemaal geen haast en ook geen irritatie ofzo. Slechts verwondering omdat ik het allemaal zo slecht snap uiteindelijk.

• resusaapje

resusaapje

h less

Bitconnèèèèèèct!

• Henkers
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-05-2025
sjorremans schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:56:
[...]

Vraagje: stop je het dan direct erin of wacht je tot er een dip is ?

• roflexx
Ik denk celr 16cent vandaag.

Verwijderd

Ben benieuwd naar ada summit wat 25-26 gaat plaatsvinden. Ada moon!!! ondertussen 70% van mijn portefeuille in ada gezet. Gaan alsnog geruchten dat amazon met ada gaat kroelen. Ondanks dat het niet officieel erkend wordt. Als dat wel zo is dan is het geen shitcoin maar een moon met hodl.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:15:
Ben benieuwd naar ada summit wat 25-26 gaat plaatsvinden. Ada moon!!! ondertussen 70% van mijn portefeuille in ada gezet. Gaan alsnog geruchten dat amazon met ada gaat kroelen. Ondanks dat het niet officieel erkend wordt. Als dat wel zo is dan is het geen shitcoin maar een moon met hodl.
En als het toch gewoon een hype aankondiging is zonder inhoud dan ga je de boot in met 70% van je portfolio.
Ik zou gewoon naar het casino gaan als ik jou was.

Wat zou Amazon met ADA moeten trouwens? Het is een smart contract platform, geen munt om boodschappen mee te doen toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-09-2021 10:17 ]

• roflexx
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:15:
Meen je dit?! Haha

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:16:
[...]

En als het toch gewoon een hype aankondiging is zonder inhoud dan ga je de boot in met 70% van je portfolio.
Ik zou gewoon naar het casino gaan als ik jou was.

Wat zou Amazon met ADA moeten trouwens? Het is een smart contract platform, geen munt om boodschappen mee te doen toch?
Als je een hekel hebt aan fiat is de kans veel te groot dat je het casino verlaat met meer fiat. Dan kan je beter gewoon een gehypete shitcoin kopen en daar flink op verliezen. 8)7

• Gelukszoekr
Jij komt op mij niet veel slimmer over met je Celr op 16 cent vandaag

Pagina: 1 ... 56 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!