Zou ook niet eerlijk zijn, kunnen ze veel meer punten halen.
DOT is the way!Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:41:
[...]
En de andere 50% in DOT denk ik....je kan nooit genoeg DOT hebben....
is mijn 3rde grootste positie van mijn pf.......jaja zelfs iets groter dan ada 👀
Rekteroni is served?!
nothing stops this train
Ga regelmatig naar Nac breda. Dicht bij huis. Vaak volle bak & een mooie sfeer. Oh en prima pils!YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:11:
[...]
Mooi, kan ik wel waardering voor opbrengen. Mijn favoriete club uit de regio is Go Ahead Eagles (ik ben Feyenoorder maar ging vroeger vaak voetbal kijken in Deventer) dus dat bijt elkaar wellicht een beetje, al heb ik niet zoveel met rivaliteit in de vorm van haat en nijd, een beetje stoken moet kunnen
Succes nog vanavond
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
NAC heb ik een keer een niet zo'n fijne ervaring mee gehad. Rellen en zo. Heeft toen wat betreft sympathie voor die club wel een krasje achtergelaten. Sfeer is er inderdaad altijd wel mooi maar ik heb er gewoon niet zoveel meer mee.PlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:19:
[...]
Ga regelmatig naar Nac breda. Dicht bij huis. Vaak volle bak & een mooie sfeer. Oh en prima pils!
Van al die shitcoins. Als INJ maar niet gaat moonen ( wat het ongetwijfeld wel gaat doen ) want die heb ik allemaal omgezet naar DOT
UberLurker Departement #GG.
Was het geen marge van drie duizend oid? Dus alle hens aan dek rond 48k.YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:24:
[...]
Hallelujah, de grote paraplu-koningin heeft haar zege gegeven aan een BTC-stijging. Tot waar mogen we stijgen?
2K riep ze volgens mij de hele tijd. Maar ik hoop dat ze zich vergist en een nulletje teveel zet.Joosie200 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:30:
[...]
Was het geen marge van drie duizend oid? Dus alle hens aan dek rond 48k.
Hoe snel het sentiment kan omslaan. Heerlijk. Evergrande? FED tapering?
Nu nog messias Hoskinson die 27 en 28 september gaat speechen over hoe slecht de infrastructure bill voor crypto en innovatie is en dan kunnen we los.
Geen adviserend financieel.
Nu nog messias Hoskinson die 27 en 28 september gaat speechen over hoe slecht de infrastructure bill voor crypto en innovatie is en dan kunnen we los.
Geen adviserend financieel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wel fijn om eens moon soon te lezen van @Pingo76 De buys zijn binnen hmm? Pingo is binnen dus het feest kan beginnenYES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:31:
[...]
2K riep ze volgens mij de hele tijd. Maar ik hoop dat ze zich vergist en een nulletje teveel zet.
Verwijderd
Goedenavond allemaal,
Via een grondige DYOR route van meer dan twee jaar kwam ik uit in dit topic. Ik ben destijds een zeer diepgaande research gestart op het CELR project. Al vanaf 0.0009 dollar lijkt het mij een zeer degelijke investering, maar het lukt mij niet tot de conclusie te komen om de spreekwoordelijke knoop door te kunnen hakken.
Ik ben aan de ene kant zeer enthousiast over de technologie achter dit project, vooral de fameuze bridge die CELR heeft weten te slaan tussen een breed scala aan individuele chains. Interoperable layer-2 scaling, geniaal concept als je het mij vraagt.
Aan de andere kant is de leading developer helaas een Aziaat en daar heb ik jammergenoeg echt een gruwelijke hekel aan. Aziaten verkopen altijd als ze wakker worden, ik vertrouw ze niet. Helemaal niet na de gruwelijke ervaring met het Chinees nieuwjaar fiasco, begin 2018, die de markt destijds bloedrood deed crashen.
Echter lijk ik door al mijn getwijfel, research en diepgewortelde racistische issues nu een beetje de boot gemist te hebben. Die is al onder de bridge door gevaren, haha. (Ik houd ook van woordgrapjes.) CELR is sinds ik mijn research ben gestart grofweg zo'n 13576.22% gestegen. Een puike organische groei die de eerste kruimels op winst al heeft weggesnoept dus... Niet mis.
Ik las hier de krachtterm: 'vieze vuile smerige godverdomde hoerenmunten'. Nu vind ik daar het mijne van, zulke ontstuimende schuttingtaal, echter lijkt de term bizar treffend toepasbaar in bovenstaande context.
Enfin, om een lang verhaal kort te houden; is het volgens jullie nu nog verstandig om te investeren in CELR?
Ik las wel iets over groene dildo's najagen maar zie deze referentie niet echt weerspiegelen in de huidige vormgegeven markt van cryptografisch versleutelde munten. Lees hier wel vaker meer over, daar niet van. Echter is dat veelal op het Libelle forum met opgedroogde kortpittige Gerda's die het opgeven bij de partners en er zelf maar eens een slinger aan geven met behulp van diverse atributen.
Ik las eerder wel, dat er hier klaarblijkelijk mensen aanwezig zijn met zeer respectabele kennis van zaken, wellicht is een advies in deze ietwat veel gevraagd... Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Doordrenk mij met uwer wijsheden, oh machtige crypto zieners. Ik zet mijn geest open als een spons, om uw sappen des kennis gretig tot de laatste druppel te consumeren.
Met vriendelijke groet en in afwachting van uw reactie;
Claus Ardano.
Via een grondige DYOR route van meer dan twee jaar kwam ik uit in dit topic. Ik ben destijds een zeer diepgaande research gestart op het CELR project. Al vanaf 0.0009 dollar lijkt het mij een zeer degelijke investering, maar het lukt mij niet tot de conclusie te komen om de spreekwoordelijke knoop door te kunnen hakken.
Ik ben aan de ene kant zeer enthousiast over de technologie achter dit project, vooral de fameuze bridge die CELR heeft weten te slaan tussen een breed scala aan individuele chains. Interoperable layer-2 scaling, geniaal concept als je het mij vraagt.
Aan de andere kant is de leading developer helaas een Aziaat en daar heb ik jammergenoeg echt een gruwelijke hekel aan. Aziaten verkopen altijd als ze wakker worden, ik vertrouw ze niet. Helemaal niet na de gruwelijke ervaring met het Chinees nieuwjaar fiasco, begin 2018, die de markt destijds bloedrood deed crashen.
Echter lijk ik door al mijn getwijfel, research en diepgewortelde racistische issues nu een beetje de boot gemist te hebben. Die is al onder de bridge door gevaren, haha. (Ik houd ook van woordgrapjes.) CELR is sinds ik mijn research ben gestart grofweg zo'n 13576.22% gestegen. Een puike organische groei die de eerste kruimels op winst al heeft weggesnoept dus... Niet mis.
Ik las hier de krachtterm: 'vieze vuile smerige godverdomde hoerenmunten'. Nu vind ik daar het mijne van, zulke ontstuimende schuttingtaal, echter lijkt de term bizar treffend toepasbaar in bovenstaande context.
Enfin, om een lang verhaal kort te houden; is het volgens jullie nu nog verstandig om te investeren in CELR?
Ik las wel iets over groene dildo's najagen maar zie deze referentie niet echt weerspiegelen in de huidige vormgegeven markt van cryptografisch versleutelde munten. Lees hier wel vaker meer over, daar niet van. Echter is dat veelal op het Libelle forum met opgedroogde kortpittige Gerda's die het opgeven bij de partners en er zelf maar eens een slinger aan geven met behulp van diverse atributen.
Ik las eerder wel, dat er hier klaarblijkelijk mensen aanwezig zijn met zeer respectabele kennis van zaken, wellicht is een advies in deze ietwat veel gevraagd... Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Doordrenk mij met uwer wijsheden, oh machtige crypto zieners. Ik zet mijn geest open als een spons, om uw sappen des kennis gretig tot de laatste druppel te consumeren.
Claus Ardano.
BTC 40110YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:24:
[...]
Hallelujah, de grote paraplu-koningin heeft haar zege gegeven aan een BTC-stijging. Tot waar mogen we stijgen?
ETH 3010
Zeker weten, had echt niet verwacht die buy van BTC te halen op 36980 eerlijk gezegdJoosie200 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:33:
[...]
Wel fijn om eens moon soon te lezen van @Pingo76 De buys zijn binnen hmm? Pingo is binnen dus het feest kan beginnen
Dollar? Buy high sell low?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ban! Jij praat in euro's.
[ Voor 44% gewijzigd door GioStyle op 23-09-2021 21:38 ]
Ja.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:33:
Goedenavond allemaal,
Claus Ardano.
Verkopen als deze bedragen in EURO's gehaald worden
Reported for foul languagePingo76 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:39:
[...]
Verkopen als deze bedragen in EURO's gehaald worden
Weet iemand misschien hoe je undelegate in de Daedelus wallet van Cardano?
Hey lekker man. Succes pik!
Al een kleur voor de lambo uitgekozen? Genieten man.
Waarschijnlijk dubbel. Bitcoin payments via Twitter is live (op iOS in elk geval)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die goeie ouwe tijd (< 1 jaar geleden) droomden en fantaseerden we hier nog over.Gelukszoekr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:46:
Waarschijnlijk dubbel. Bitcoin payments via Twitter is live (op iOS in elk geval)
[YouTube: Making an instant, free, cross-border payment over Twitter with the Strike API]
Landen, Aaron met z'n BigMac's, Big-tech wat BTC adopteert.
Het lijkt zo lang geleden. Maar we zijn er. Alleen die ticket naar de m00n ontbreekt nog.
Waar zijn die maxi's gebleven?
Alle winst van CELR gesmeten in BTC!
Ik hoop dat na Western Union de Adyen's en de Mollie's heet onder hun voeten krijgen als Lightning zijn weg vindt in de retail. Kan ik bij de marktvrouw haar QR code scannen voor wat vis.
Ik hoop dat na Western Union de Adyen's en de Mollie's heet onder hun voeten krijgen als Lightning zijn weg vindt in de retail. Kan ik bij de marktvrouw haar QR code scannen voor wat vis.
Op de één of andere manier vind ik dit een vunzige zin. Wel mooi.baba420 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:59:
Kan ik bij de marktvrouw haar QR code scannen voor wat vis.
Ik zou een oplader All in je telefoon doen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bijna, ga nu naar bed. Bedankt voor de tipGelukszoekr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:13:
[...]
Ik zou een oplader All in je telefoon doen
Het nadeel van vroeg opstaan, dan is je telefoon ook vroeg leeg...roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:14:
[...]
Bijna, ga nu naar bed. Bedankt voor de tip
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
It's happeningGelukszoekr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:46:
[YouTube: Making an instant, free, cross-border payment over Twitter with the Strike API]
LTC?Urbanus schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:32:
Ok. LTC dus. Nu de markt even stabiel blijven
https://businessam.be/van...t-bitcoin-een-fooi-geven/
Het zat er aan te komen, maar dit is natuurlijk een catalysator voor voortgang van de bullmarket.
200 miljoen (!) actieve gebruikers die nu een Bitcoin-logootje zien onder elke tweet
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 22:38 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hoe ik bij LTC kwam is mij een raadsel. Bedankt dat je mij uit een diepe droom liet ontwakenMooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:38:
[...]
LTC?![]()
Het zat er aan te komen, maar dit is natuurlijk een catalysator voor voortgang van de bullmarket.
200 miljoen (!) actieve gebruikers die nu een Bitcoin-logootje zien onder elke tweet
Ja godverdomme zeg. Net door jouw post heel mijn hebben en houden in LTC gestoken.Urbanus schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:40:
[...]
Hoe ik bij LTC kwam is mij een raadsel. Bedankt dat je mij uit een diepe droom liet ontwaken
heb je geluk. Hij stijgtYES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:41:
[...]
Ja godverdomme zeg. Net door jouw post heel mijn hebben en houden in LTC gestoken.
Geen kwaad woord over LTC hier! Heb gisteren daarmee binnen 24 uur een trade gemaakt met 6% winst. Dat bedrag was meer dan ik met mijn spaargeld heb verdiend in heel 2020.
Je spaargeld was min hoeveel procent?GioStyle schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:42:
Geen kwaad woord over LTC hier! Heb gisteren daarmee binnen 24 uur een trade gemaakt met 6% winst. Dat bedrag was meer dan ik met mijn spaargeld heb verdiend in heel 2020.
Inclusief of exclusief rendementsheffing?Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:43:
[...]
Je spaargeld was min hoeveel procent?
Verwijderd
mijn CELR verkocht en terug een mooi potje SOL gekocht. hopen dat het twitter nieuws een mooie boost geeft aan de cryptomarkt
Nou de opbrengst van mijn hebben en houden (de laatste bloembak en een pak yoghurt) was niet zodanig dat ik de koers ermee beïnvloed. Hoop ik althans.Waah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:45:
[...]
Ja omdat @YES net heeft gekocht natuurlijk
Yoghurt! Lekker! Bedenk me net dat ik nog een pak Pina Colada Yoghurt heb staan.YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:46:
[...]
Nou de opbrengst van mijn hebben en houden (de laatste bloembak en een pak yoghurt) was niet zodanig dat ik de koers ermee beïnvloed. Hoop ik althans.
Pina Colada Yoghurt? Bestaat dat? De wereld is kapot.Waah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:49:
[...]
Yoghurt! Lekker! Bedenk me net dat ik nog een pak Pina Colada Yoghurt heb staan.
YouTube: 10. Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada Song)Waah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:49:
[...]
Yoghurt! Lekker! Bedenk me net dat ik nog een pak Pina Colada Yoghurt heb staan.
SOL staat praktisch op ATH, waarom die keuze? Goeie tech?Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:45:
mijn CELR verkocht en terug een mooi potje SOL gekocht. hopen dat het twitter nieuws een mooie boost geeft aan de cryptomarkt
SOL is een van de vele smart contract platforms, de keuze is reuze.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:51:
[...]
Pina Colada Yoghurt? Bestaat dat? De wereld is kapot.

Ideaal toch? Kan je genieten van Zuid Amerika, zonder dure reizen... En het geld dat je bespaard stop je weer in LTC
Dan maak je verdomme toch gewoon een echte Pina Colada? Man man man.Waah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:56:
[...]
[Afbeelding]
Ideaal toch? Kan je genieten van Zuid Amerika, zonder dure reizen... En het geld dat je bespaard stop je weer in LTC
Das veul te duur. Per ml is dit veel goedkoperYES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:00:
[...]
Dan maak je verdomme toch gewoon een echte Pina Colada? Man man man.
Er zijn vele manieren om sats te sparen
Verwijderd
Is meer een hodl keuze omwille van de tech ja. Op aanraden van een kennis van me die meer verdiept is in het technische aspect van cryptos. Aangekocht in augustus dus beetje men houvast geworden..Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:54:
[...]
SOL staat praktisch op ATH, waarom die keuze? Goeie tech?
SOL is een van de vele smart contract platforms, de keuze is reuze.
Best wel bullish nieuws:
Bron: https://cointelegraph.com...y-s-3b-btc-options-expiryBears aim to pin Bitcoin price below $46K leading into Friday’s $3B BTC options expiry
This week's price action shows Bitcoin bulls were a bit overzealous about Friday's $3 billion BTC options expiry.
Ja super Nederlands inderdaad. Zuinig en producten verkrachten zodat het lekker makkelijk is voor ons.Waah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:01:
[...]
Das veul te duur. Per ml is dit veel goedkoper![]()
Er zijn vele manieren om sats te sparen![]()
Maar goed, je streven om sats te speren is wel bewonderingswaardig
Momenteel weet ik echt niet welke kant het opgaat op de korte termijn. Dus ik bijf op mijn handen zitten en heb zelfs het flufje LTC toch maar verkochtRaptorXS schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:02:
Best wel bullish nieuws:
[...]
Bron: https://cointelegraph.com...y-s-3b-btc-options-expiry
Ik denk dat het een passant is, net als AVAX e.d.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:01:
[...]
Is meer een hodl keuze omwille van de tech ja. Op aanraden van een kennis van me die meer verdiept is in het technische aspect van cryptos. Aangekocht in augustus dus beetje men houvast geworden..
Ze spelen hun kaart echt uit op de snelheid van de chain, maar de chain is nog niet getest. Een beetje getest 2 weken geleden en toen vloog de stekker eruit
Vraag me af of het echte testen ooit gaat gebeuren, er is gewoon teveel keuze voor ontwikkelaars. Volgens data kiezen de meeste ontwikkelaars nog altijd het geteste systeem van Ethereum, ondanks de (tijdelijke) nadelen. Logisch verstand zegt dus....
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 23:11 ]
Vaak bu’j te bangeUrbanus schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:06:
[...]
Momenteel weet ik echt niet welke kant het opgaat op de korte termijn. Dus ik bijf op mijn handen zitten en heb zelfs het flufje LTC toch maar verkocht
Here we go again.. Celr motoren zijn weer aangezet
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hehe, ach. Je weet het nooit!Urbanus schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:12:
[...]
Dat had ik graag gisterenavond gelezen![]()
Vandaag was de crypto.com listing wat de boost geeft! Los dat het ook op de Cardano summit 25sept waarschijnlijk een mooie partnership gaat aankondigen
Cardano leeft op geruchten. Ze schijnen te gaan samenwerken met Amazon. Volgens de community gaat dat Cardano tot grote hoogtes stuwen. Er wordt gesproken over een $10 ADA.keanu_ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:16:
[...]
Hehe, ach. Je weet het nooit!
Vandaag was de crypto.com listing wat de boost geeft! Los dat het ook op de Cardano summit 25sept waarschijnlijk een mooie partnership gaat aankondigen
Helaas moet @Uncle_Charles dit gerucht nog even ontkrachten:
https://twitter.com/IOHK_...78763?ref_src=twsrc%5Etfw
Oja, Ethereum zit al lekker diep in Amazon AWS, was niet eens een tweetje waard destijds.
https://aws.amazon.com/ab...mazon-managed-blockchain/
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 23:24 ]
Dat is wel heel erg vroeg!pletter schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:02:
Yo hier gaat de wekker om 4:30 😆
Mijn onderdanen zien het regelmatig wat te rooskleurig, zet ze dan maar met 2 voeten op de grond.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:23:
[...]
Cardano leeft op geruchten. Ze schijnen te gaan samenwerken met Amazon. Volgens de community gaat dat Cardano tot grote hoogtes stuwen. Er wordt gesproken over een $10 ADA.
Helaas moet @Uncle_Charles dit gerucht nog even ontkrachten:
https://twitter.com/IOHK_...78763?ref_src=twsrc%5Etfw
Oja, Ethereum zit al lekker diep in Amazon AWS, was niet eens een tweetje waard destijds.
https://aws.amazon.com/ab...mazon-managed-blockchain/
Amazon: not confirmed
10USD /ADA: not confirmed
Summit calendar: confirmed
irony > *
Ik sla 'm ff over
Deed je hier trouwens een Jisketfetje?
YouTube: Hoskinson Center for Formal Mathematics
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 23:29 ]
Zoals iedereen
Komt er nu echt N I E M A N D kijken?
irony > *
Al ruim een jaar in m’n portfolio zitten met een gemiddelde aankoop prijs van nog geen 6 cent! Nu op naar 1 dollar!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sorry, heb kaarten voor het Polkadot event en als whale verwachten ze dat ik er ben.Uncle_Charles schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:30:
[...]
Zoals iedereen![]()
![]()
Komt er nu echt N I E M A N D kijken?
Als ik 20M USD doneer mag ik Jiskefetten zoveel ik wilMooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:28:
[...]
Ik sla 'm ff over
Deed je hier trouwens een Jisketfetje?
YouTube: Hoskinson Center for Formal Mathematics
irony > *
Kijk! Dat is echt gaaf om te lezen. Feli man, echt wel!sjorremans schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:30:
[...]
Al ruim een jaar in m’n portfolio zitten met een gemiddelde aankoop prijs van nog geen 6 cent! Nu op naar 1 dollar!
Diit zijn mooie dingensjorremans schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:30:
[...]
Winst pakken zodra het kan en daarna de volgende COTI gaan spotten. Niet verliefd worden op je kleine alts.
Ja prima toch?Uncle_Charles schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:31:
[...]
Als ik 20M USD doneer mag ik Jiskefetten zoveel ik wil
Jij doneren, wij lachen. Win win.
Polygon via quick swap? Ik ben maar steeds de gasprijzen in de gaten aan het houden, reteduur al de hele dag, zelfs voor verplaatsen van ETH van trustwallet naar metamaskYES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:14:
[...]
Ik heb ongeacht over welke coin er gekozen zou gaan worden gewoon wat in GET gestoken. HODL de moeder en we zien wel wanneer ik mijn Lambo aan kan schaffen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nee, Bittrex. Had ik al een aantal jaar een account en daar maar wat USDT heen gestuurd (ook kansloos veel fee aan betaald, maar goed, je moet wat over hebben voor je GET).Wiley99 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:38:
[...]
Polygon via quick swap? Ik ben maar steeds de gasprijzen in de gaten aan het houden, reteduur al de hele dag, zelfs voor verplaatsen van ETH van trustwallet naar metamaskuniswap is $55 nu zelfs. GET is wel een derde goedkoper dan begin van de week.
Dat is nou eenmaal zo met Ethereum, vandaar dat je in scaling moet investerenWiley99 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:38:
[...]
Polygon via quick swap? Ik ben maar steeds de gasprijzen in de gaten aan het houden, reteduur al de hele dag, zelfs voor verplaatsen van ETH van trustwallet naar metamaskuniswap is $55 nu zelfs. GET is wel een derde goedkoper dan begin van de week.
DIe $55 zou je kunnen afschrijven tegenover de winst die je verwacht te maken....zijn slechts 3 kratjes bier.
Is het heel, heel raar om te verlangen dat we in dit topic iets mínder de tokens blijven roeptoeteren die onhoudbare groene palen hebben laten zien, en iets méér moeite doen om andere leuke pareltjes te ontdekken en te benoemen?
Ik doe alvast een duit in het zakje. SKL en LUNA. Veel interessantere charts en potentiële upside.
Nu weten we het wel met de selderij, toch?
/nozuurpruim
Ik doe alvast een duit in het zakje. SKL en LUNA. Veel interessantere charts en potentiële upside.
/nozuurpruim
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik ondersteun je in het openbaarUncle_Charles schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:31:
[...]
Als ik 20M USD doneer mag ik Jiskefetten zoveel ik wil
Dat kan, maar dan raad ik je aan om net iets meer moeite te doen om uit te leggen waarom SKL en LUNA de aandacht moeten krijgen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:42:
Is het heel, heel raar om te verlangen dat we in dit topic iets mínder de tokens blijven roeptoeteren die onhoudbare groene palen hebben laten zien, en iets méér moeite doen om andere leuke pareltjes te ontdekken en te benoemen?
/nozuurpruim
Toch?
LUNA ken ik. Lijkt me een goed project. Iets met stable coins toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 23:48 ]
Ik heb net de helft verkocht op 59 cent en voor de andere helft een verkoop order op 65 cent.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:36:
[...]
Diit zijn mooie dingen![]()
Winst pakken zodra het kan en daarna de volgende COTI gaan spotten. Niet verliefd worden op je kleine alts.
Wilde eigenlijk de rit naar 1 dollar gaan uitzitten maar aangezien er een summit is aankomend weekend kan dit ook een sell the news gaan worden
En anders zeker mooie winst, rustig gaan bedenken waar ik dat weer eens in ga stoppen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tja, is dat echt zo? Alsof de meerderheid van de CELR roepers gegronde due diligence en TA heeft gedaan alvorens op 3 consecutive groene candles market in te stappen.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:47:
[...]
Dat kan, maar dan raad ik je aan om net iets meer moeite te doen om uit te leggen waarom SKL en LUNA de aandacht moeten krijgen.
Toch?
Maar ik zal complyen en morgen een analyse doen van een van deze twee in het NK topic
@Mooody
Terra is inderdaad het project van enkele stablecoins. Er komt eind deze maand een fikse upgrade aan, Columbus-5. Deze heeft op onder andere de tokenomics van utility token LUNA. Wellicht morgen meer
[ Voor 17% gewijzigd door Jedi_Pimp op 23-09-2021 23:54 ]
mwoah dat niet, maar er is hier wel een complete analyse gepost door een paar mensen icm een update elke dag.Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:49:
[...]
Tja, is dat echt zo? Alsof de meerderheid van de CELR roepers gegronde due diligence en TA heeft gedaan alvorens op 3 consecutive groene candles market in te stappen.
Maar ik zal complyen en morgen een analyse doen van een van deze twee in het NK topic
edit: daarmee bedoel ik niet dat jij dat ook moet doen
[ Voor 8% gewijzigd door malarkan op 23-09-2021 23:53 ]
Een update die vaak niet uit meer bestaat dan "moon" "dikke tech", .... #flavoroftheweekmalarkan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:53:
[...]
mwoah dat niet, maar er is hier wel een complete analyse gepost door een paar mensen icm een update elke dag.
irony > *
Je ziet de hele CELR-knipoog niet? Was gewoon een moonshotje die goed uitpakte. Lekker lachen met z'n allen. Lachend je geld verdienen, is toch lachen?Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:49:
[...]
Tja, is dat echt zo? Alsof de meerderheid van de CELR roepers gegronde due diligence en TA heeft gedaan alvorens op 3 consecutive groene candles market in te stappen.
Serieus je alts shillen met bijbehorende info kan naar mijn weten gewoon in dit topic, wordt ook veel sneller opgepikt hier. Dat andere topic is meer voor TA-geneuzel.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 23:56 ]
Say whatMooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:54:
[...]
...Lachend je geld verdienen, is toch lachen?
irony > *
Jazeker, alleen zou ik het zelf leuk vinden om ook wat meer creativiteit en inzet te zien in (technische) analyses van nieuwe (of gewoon andere) coins. Iets meer balansMooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:54:
[...]
Je ziet de hele CELR-knipoog niet? Was gewoon een moonshotje die goed uitpakte. Lekker lachen met z'n allen. Lachend je geld verdienen, is toch lachen?
Ik zal morgen het goede voorbeeld geven
Die reply is sneller dan je hele chain bij elkaar, Sjarrel
klopt, 99% is niet meerUncle_Charles schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:54:
[...]
Een update die vaak niet uit meer bestaat dan "moon" "dikke tech", .... #flavoroftheweek
CELR is aan het moonen. Heeft alle aandacht nodig.
Goddamn. Celer gaat toch weer door. Lag structureel een wall van 24 miljoen op 15 cent maar die wordt gewoon opgesnoept.
Ja, dat deed ik ook vaak in de bearmarket in dit topic. Ik noem een Ankr, een Matic, een Dotje e.d.Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:56:
[...]
Jazeker, alleen zou ik het zelf leuk vinden om ook wat meer creativiteit en inzet te zien in (technische) analyses van nieuwe (of gewoon andere) coins. Iets meer balans![]()
Ik zal morgen het goede voorbeeld geven. Nu ga ik onder de klamme lappen. Joe!
Geen haan die er naar kraaide toen. Beetje lachen met zijn allen om die malloot met die Elmo-neus
Met memes bereik je hier meer dan met inhoudelijke posts, maar je kan het altijd proberen
Markt is moeilijk traag
B UY signal .. @Litecoin....... ZOjuist opgekomen
B UY signal .. @Litecoin....... ZOjuist opgekomen
[ Voor 105% gewijzigd door A87 op 24-09-2021 00:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Waar kan je dit zien?Darrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:00:
Goddamn. Celer gaat toch weer door. Lag structureel een wall van 24 miljoen op 15 cent maar die wordt gewoon opgesnoept.
Tja van sommige mogen we het niet meer zeggen, maar het is tóch de tech ipv de TA waar het om draait 🚀Darrell schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:00:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Stiekem gaat het hier gewoon om vettefrituurpanfomo en moet je ff tijdelijk uitstappen als je snugger bent.Vis schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 00:04:
[...]
Tja van sommige mogen we het niet meer zeggen, maar het is tóch de tech ipv de TA waar het om draait 🚀
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/2K9ema1iP2BNpDa7yyMwX1Uy.png?f=fotoalbum_large)