@Verwijderd zal nu wel erg groen worden.
Mooie is iig dat er aardig veel shorts zijn nu, dat word straks een mega knal omhoog als die geliquideerd worden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik wil net zeggen tijd voor een short squeeze.anti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:36:
Mooie is iig dat er aardig veel shorts zijn nu, dat word straks een mega knal omhoog als die geliquideerd worden.
Die long squeeze hebben we al gehad op 47k.
Vrijdag optie expiratie. 69k.anti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:36:
Ja exact. Rente ook aardig negatief nu. Zit wel wat brandstof in de tank voor een dikke raket.Joosie200 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:37:
[...]
Ik wil net zeggen tijd voor een short squeeze.
Die long squeeze hebben we al gehad op 47k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit, of met geld spelen die je als verloren beschouwttwain4me schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:21:
[...]
Er zijn redenen genoeg om nu te willen kopen of verkopen.. als de reden gemoedsrust of thrillseeken is zou ik toch een andere hobby zoeken.
Positieve hier aan dat je ook weer goed koop kan inkopen.
De crypto markt is wat het is zie voorspelling @Verwijderd
Of koop je nu duur in als het terug naar 18k gaat?pletter schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:45:
Positieve hier aan dat je ook weer goed koop kan inkopen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hmmm de lower high is geprint, ik moet eerlijk bekennen dat het er nu wel heel droevig uit ziet voor de komende dagen
Lower highs zie ik iedere dag voorbijkomen, als er straks een halve crypto whale op de buy knop drukt is het weer een groen feest. In crypto kan alles.MrKennedy1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:50:
Hmmm de lower high is geprint, ik moet eerlijk bekennen dat het er nu wel heel droevig uit ziet voor de komende dagen
Zero.
allemaal ruis, in 2028 zie je dit event als een recht lijntjeMrKennedy1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:50:
nothing stops this train
Toch mooi he hoe bitcoin wel "profiteert" van de dalingen op de beurs maar niet van de stijgingen.
Ja en in 2028 had mijn waarde verdubbeld kunnen zijn als je je sell orders nu goed timed.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:51:
[...]
allemaal ruis, in 2028 zie je dit event als een recht lijntje
Net de Lidl reclame op tv...we gaan nog lager dan normaal...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En als mijn vader mijn broer was geweest was ik nu mijn zus.Basxt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:54:
[...]
Ja en in 2028 had mijn waarde verdubbeld kunnen zijn als je je sell orders nu goed timed.
Zero.
Als de Lidl reclame moet maken op TV gaat het best goed in Nederland.zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:56:
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Hahaha fuck, krijg -69.69% niet te pakken...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/alMFO7X8pFnqv2HoZmUY0ddT.jpg?f=user_large)
Zit hier als een gek te staren en drukken.
Als het me lukt hang ik hem als poster boven m'n bed
Wat een trofee.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/alMFO7X8pFnqv2HoZmUY0ddT.jpg?f=user_large)
Als het me lukt hang ik hem als poster boven m'n bed

Wat een trofee.
Als dat lukt en je krijgt onverhoopt de liquidatiemail, moet je dat screenshot gewoon terugsturen, gegarandeerd dat ze de liquidatie dan terugdraaien of er komt een geile chinees je kant op. Win-win.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:58:
[Afbeelding]
Als het me lukt hang ik hem als poster boven m'n bed![]()
Wat een trofee.
*wacht op de "kijk jij mainstream tv dan?" of "ik kijk geen tv" opmerking*zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:56:
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 21-09-2021 20:11 ]
Wat als evergrande failliet gaat? Btc naar 5000?
1.000.000 natuurlijk.djatwork007 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:13:
bijprinten, gewoon lekker uitstellen het moment dat het fiat systeem echt omvaltdjatwork007 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:13:
nothing stops this train
En nu is hij weer groen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:58:
[Afbeelding]
Wat een trofee.
+69,69 gemist? 😉Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:58:
[Afbeelding]
Wat een trofee.
Nee maar mijn vriendin wel en al zit ik achter de eettafel met mijn laptop die 77 GX aan de muur is niet te negeren....twain4me schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:10:
[...]
*wacht op de "kijk jij mainstream tv dan?" of "ik kijk geen tv" opmerking*
Maar gezien hoe BTC op de beurzen reageren lijkt het er ook op dat BTC dan ook omvalt en dat willen we niet geloof ikKol Nedra schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:15:
[...]
bijprinten, gewoon lekker uitstellen het moment dat het fiat systeem echt omvalt
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik vind dat we de 21 week ema nu wel genoeg getest hebben....maar ja, wie ben ik he.
Oké, en waar ga ik op klikken, wat vind je zelf, conclusie, et cetera.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kan.. kan ook gewoon een glas een plas en alles blijft zoals het was zijn.djatwork007 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:13:
hangt volledig af van de mate van vervochtenheid met andere bedrijven. de commerciele vastgoed heeft het al best zwaar het kan dus de eerste domino zijn. maar zonder het domino steentje hogere rente en/of minder geld drukken zal het nagenoeg alleen vallen. Op dit moment is er heel erg veel gratis geld om de gaten mee te dichten en de scheurtjes te fixen.
Dat dit onhoudbaar is zal iedereen begrijpen, de vraag is niet of het knapt, maar waneer en omdat vele er op zitten te wachten, omdat we eigenlijk al in blesuretijd zitten. Kan het idee alleen een verandering in sentiment geven en de gehele beurs een tik krijgen en dus ook crypto.
maarja, er kan dus ook helemaal niets aan de hand zijn
Is toch de moment om te laten zien hoe volwassen btc is.
Het momentdjatwork007 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:28:
Volwassen genoeg om niet terug te klappen naar 3k, maar rond de 20k is absoluut niet ondenkbaar als er echt een flinke economische terugval komt.djatwork007 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:28:
Ik hoop echter dat die nog even wacht zodat we nog even een keer een goede bull run mee kunnen pakken.
Ach, vannacht was ook goed. Ik had nog wat hoop voor die 1600 uur pump, maar dipsdag hè.
Morgen moonsdag. Kump goe
Ok, buy order 'all fiat in' op 35000.
We kunnen toch maar naar 18000 zakken lees ik, dus hou ik nog meer dan 50 over... Prachtig toch
We kunnen toch maar naar 18000 zakken lees ik, dus hou ik nog meer dan 50 over... Prachtig toch
En daarna "Dalende Donderdag"Aarle schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:31:
Ach, vannacht was ook goed. Ik had nog wat hoop voor die 1600 uur pump, maar dipsdag hè.
Toen ik jouw avatar in een oogopslag zag dacht ik even aan een serieus moonshot.
Net als 2 weken terugAarle schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:31:

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Uurtje tennissen en alles is weer anders.DaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:11:
Ik was te laat om met je mee te doen Jaapio. [Afbeelding]Heb hem op 42690 ipv 42069 ingeschoten.
Nu verder omhoog please. (Nog steeds karig sinterklaas feest anders)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/djRrY9i5Rekey0aMG4Tp4ZyZ.jpg?f=user_large)
Schrale sinterklaas en kerst dit jaar
[ Voor 3% gewijzigd door DaWayne op 21-09-2021 20:43 ]
Verwijderd
Haha ik zat al over de -80% en over de +80%... Probeer die 69.69% te screenen... groen of rood dat maakt niet uit...DaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:42:
[...]
Uurtje tennissen en alles is weer anders.[Afbeelding]
Iets met geld wat je kan missen enzo😁🤔😁
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bm9qST01uz3yemjoFyMXiqPp.jpg?f=user_large)
Je kan in Binance gewoon een take profit en/of stop loss zetten op een percentage. Dus 69,69% is gewoon weer een kwestie van een schuifjeVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:47:
[...]
Haha ik zat al over de -80% en over de +80%... Probeer die 69.69% te screenen... groen of rood dat maakt niet uit...
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/KOGKJHmljNYwJyLmPLNA1sWC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door DaWayne op 21-09-2021 20:53 ]
Geniaal...dat gaat lukken Jaapio!DaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:49:
[...]
Je kan in Binance gewoon een take profit en/of stop loss zetten op een percentage. Dus 69,69% is gewoon weer een kwestie van een schuifje
Verwijderd
Ja klopt, maar ik wil het plaatjeDaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:49:
[...]
Je kan in Binance gewoon een take profit en/of stop loss zetten op een percentage. Dus 69,69% is gewoon weer een kwestie van een schuifje
Het geld kan me verder gestolen worden

Geld? In it for the tech toch?Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:53:
[...]
Ja klopt, maar ik wil het plaatje![]()
Het geld kan me verder gestolen worden
Heeft Equador de dip alweer gekocht?
Equadip-Sander- schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:55:
Heeft Equador de dip alweer gekocht?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Twee keer bouncen op 41500 met een wick.
Dus er is een W in de maak.
De W van Willempie is onzin, het is de W van Wen moon.
DaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:42:
[...]
Uurtje tennissen en alles is weer anders.[Afbeelding]
Schrale sinterklaas en kerst dit jaar
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large)
Knakworst hoeveel TB aan plaatjes voor het SC topic heb je op je PC staan?
Mooi dat het watermerk er nu op staat, bij dit soort dips kan je geen premium shit meer betalen om het watermerk weg te laten.
YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:05:
[...]
Mooi dat het watermerk er nu op staat, bij dit soort dips kan je geen premium shit meer betalen om het watermerk weg te laten.
:strip_exif()/f/image/a7hswWEFoAJNjxrd1ULye4Ib.png?f=user_large)
Dit is echt de mooiste zin ooit
Geen idee wat me bezielde met deze uitspraak…
Ik hou ervan
Mini Wyckoff in the making. Soon step 5. 38k imminent. U las het hier voor het eerst.
Laad uw tassen of blijf voor eeuwig berouwd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bron?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:15:
Mini Wyckoff in the making. Soon step 5. 38k imminent. U las het hier voor het eerst.
Ik denk niet dat we onder de 40k komen...
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 21-09-2021 21:22 ]
Verwijderd
Tabacca schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:24:
Ik ben op zoek naar financieel advies, iemand?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7HXibAimxlVCq6xSTtaUXkWy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xbtHdMnaLZcfoECT5AG8ZHrQ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aMFWDdlvrmNv6yVP55Ak6pcY.jpg?f=user_large)
Ah, bij jou moeten we zijn dus.
Mijn vraag is of we nog verder gaan dalen zodat ik nu kan verkopen en goedkoper in kan kopen. btw 100% van mijn portefeuille is shiba inu coin, kennen jullie die?
Scheißemünze
Onder andere van uncomplication, die gast die ook de originele Wyckoff aanhaalde. Ik geloof er niet heel erg in hoor - op dit kleine timeframe -, zit een beetje te dollen. De opening van Chinese markt zal e.e.a. bepalen, denk ik. En later deze week de FED natuurlijk.zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:19:
[...]
Bron?
Ik denk niet dat we onder de 40k komen...
38k is mogelijk maar geen drama. Als we maar een weekly boven de 40k printen. Het enige wat 38k biedt is prachtige inkoopmomenten.
Als zelf jou het niet lukt om de screenshot te timen, laat staan ons dan...
Gelukkig blijft er altijd nog het leuke Photoshop bestaan waar we dromen digitaal waar kunnen maken

Waarde klopt niet met het percentage.
Nou die grafiekjes zien er weer top uit.
En de beurzen lijden niet eens zo heel erg, terwijl zij het meest te vrezen hebben. Ik krijg het gevoel dat deze dip niks te maken heeft met Evergrande.
En de beurzen lijden niet eens zo heel erg, terwijl zij het meest te vrezen hebben. Ik krijg het gevoel dat deze dip niks te maken heeft met Evergrande.
Geloven jullie er nog in dat de top10 muntjes ooit nog nieuwe ATH's gaan aantikken?
Zeg me wat er moet staan, en ik pas hem aan voor je
Verwijderd
Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey.A87 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:31:
HEE hee heeeeee thats a scam
What's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's UP, BITCONNEEEEEEEEEEEECT!
Hey hey hey everybody, My name is Carlos Matos and I am coming from New York City, New York!
Let me tell you guys that I am SO EXCITED, I am SO HAPPY I am really so thrilled to be right now!
Sharing this amazing, glorious, SUPER and EXCITING moment of my life with all of you guys—and let me tell you that we are really changing the WORLD as we know it. The WORLD is not anymore the way it used to be, mm mm MM, NO NO NOH!
BitcoNNEEEEEEEEEEEEEEEEECT! WOOOoo... bitconnEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT!
We are coming and we are coming in waves. We are starting and to actually go all over the world. We all built in the entire world. Let me tell you guys that I started 137 days ago, with only 25 thousand six hundred and ten dollars—and right now I am reaching one hundred and forty THOUSAND dollars!
WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WHAT'S UP!
And let me tell you that I am actually earning around one hundred mil-I mean around one thousand four hundred dollars on an everyday basis seven days a week! WHAT?!!?
I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this is going to be a con artist game, that this was gonna be a scammer game: “Hey, you are gonna lose all your mone-” My WIFE still doesn’t believe in me! I’m telling her “Well honey this is real”. “No no no no no no, that’s a scam!” And I say “But wait I’m gonna go to the banks, I’m gonna get my bitcoins, I’m gonna actually put it into dollars, here they are right on the table!” “Aww, that’s money that you took from one of the accounts!” I say: “What am I gonna do?” Then I said to myself, “You know what? When I started to put ten thousand dollars a day on her, right on her, y’know on her table”. Then she’s gonna say: “WOOOOW.” HA-HA-HA-HA-h. “YEAYEYEYEYEYE OK, THAT’S REAL” HAHAHAHAH!
So guys, I wanna tell you something: Faith and belief is the one thing we will need to be able to change the world. And right now, I believe, that in this room, we have the seed, that’s gonna germinate, and that is going to EXPLODE, into an AMAZING opportunity for us to change this entire world!
I am so proud, I am so honored, I am so EXCITED to be here right now—and, hey, let me tell you something: that each and every one of YOU, has the opportunity to become, like those amazing people that we know here FROM VIETNAM! HEY HEY, MY (slurred) PEOPLE HERE FROM VIETNAM, making so much money that they can probably have a real hard time counting it!
AHAHAHAHAHAh!
So GUYS, let me tell you: I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE BIT CON EEEEEEECT
Niet alle, maar een aantal ervan verwacht ik wel incl. de bovenste 2, al kan dat wel bijv. weer 2-4 jaar duren.Het Fantoom schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:38:
Geloven jullie er nog in dat de top10 muntjes ooit nog nieuwe ATH's gaan aantikken?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Moonboy tegeltje, nu dit. Top amusement vanavondVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:38:
[...]
Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey.
What's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's UP, BITCONNEEEEEEEEEEEECT!
Hey hey hey everybody, My name is Carlos Matos and I am coming from New York City, New York!
Let me tell you guys that I am SO EXCITED, I am SO HAPPY I am really so thrilled to be right now!
Sharing this amazing, glorious, SUPER and EXCITING moment of my life with all of you guys—and let me tell you that we are really changing the WORLD as we know it. The WORLD is not anymore the way it used to be, mm mm MM, NO NO NOH!
We are coming and we are coming in waves. We are starting and to actually go all over the world. We all built in the entire world. Let me tell you guys that I started 137 days ago, with only 25 thousand six hundred and ten dollars—and right now I am reaching one hundred and forty THOUSAND dollars!
And let me tell you that I am actually earning around one hundred mil-I mean around one thousand four hundred dollars on an everyday basis seven days a week! WHAT?!!?
I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this is going to be a con artist game, that this was gonna be a scammer game: “Hey, you are gonna lose all your mone-” My WIFE still doesn’t believe in me! I’m telling her “Well honey this is real”. “No no no no no no, that’s a scam!” And I say “But wait I’m gonna go to the banks, I’m gonna get my bitcoins, I’m gonna actually put it into dollars, here they are right on the table!” “Aww, that’s money that you took from one of the accounts!” I say: “What am I gonna do?” Then I said to myself, “You know what? When I started to put ten thousand dollars a day on her, right on her, y’know on her table”. Then she’s gonna say: “WOOOOW.” HA-HA-HA-HA-h. “YEAYEYEYEYEYE OK, THAT’S REAL” HAHAHAHAH!
So guys, I wanna tell you something: Faith and belief is the one thing we will need to be able to change the world. And right now, I believe, that in this room, we have the seed, that’s gonna germinate, and that is going to EXPLODE, into an AMAZING opportunity for us to change this entire world!
I am so proud, I am so honored, I am so EXCITED to be here right now—and, hey, let me tell you something: that each and every one of YOU, has the opportunity to become, like those amazing people that we know here FROM VIETNAM! HEY HEY, MY (slurred) PEOPLE HERE FROM VIETNAM, making so much money that they can probably have a real hard time counting it!
AHAHAHAHAHAh!
So GUYS, let me tell you: I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE BIT CON EEEEEEECT
[YouTube: Carlos Matos As Darth Vader]
Nee, het is definitief voorbij. Voor elke cryptomunt. Elk top-10 project heeft met de dip van vandaag haar einde gekend - binnen nu en enkele weken zullen de uitvaartceremonies georganiseerd worden door @Verwijderd. Als je je medeleven wilt betuigen, ben je vrij om wat Tether of USDC over te maken aan onze beide wallets. Wij zullen dit dan weer doorsluizen naar de developers van deze projecten.Het Fantoom schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:38:
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:38:
[...]
Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey.
AHAHAHAHAHAh!
[YouTube: Carlos Matos As Darth Vader]
vind het toch jammer dat ik 2017 niet mee beleefd heb
nothing stops this train
Terwijl gewacht wordt welke richting bitcoin na de teleurstellende afgelopen dagen gaat kiezen, is de keuze hier in het topic al gemaakt. We gaan vol voor de memes. Genieten
Schijnt dat ze bij de voedselbank vaak best prima spullen uitdelenTabacca schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:24:
Ik ben op zoek naar financieel advies, iemand?
Of is dat nog te vroeg?
[ Voor 5% gewijzigd door DaWayne op 21-09-2021 21:49 ]
Doe maar met Tether, kunnen die gelijk mee de oven inJedi_Pimp schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:44:
[...]binnen nu en enkele weken zullen de uitvaartceremonies georganiseerd worden door @Verwijderd. Als je je medeleven wilt betuigen, ben je vrij om wat Tether of USDC over te maken aan onze beide wallets. Wij zullen dit dan weer doorsluizen naar de developers van deze projecten.
Verwijderd
Klopt, schijnt zo te zijn. Vraag maar aan @Slux, die komt daar ook weleens.DaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:48:
[...]
Schijnt dat ze bij de voedselbank vaak best prima spullen uitdelen
Of is dat nog te vroeg?
Slux bij de voedselbank.
Met gierende banden rijdt hij met zijn Bentley Continental GT de parkeerplaats op. Naast hem een vuilniszak met oude kleding. Hij trekt zijn 3 delige Armani pak uit en kleed zich in een oud Feyenoord shirt, spijkerbroek met scheuren en bodywarmer.
Nog even snel zijn haar in de war en hij is er klaar voor. Eenmaal binnen aangekomen ziet hij een ferme rij staan. Voor hem een oud vrouwtje met wandelstok. Ze kijkt hem aan met haar staar doorlopen ogen. 'Dit schiet niet op zo, denkt Slux. Tijd is geld...' Hij laat een 10 eurocent muntje uit zijn hand vallen, rollend over de grond. 5 mensen uit de rij schieten er op af. Het oude vrouwtje slaat wild om zich heen met haar wandelstok om het muntje te bemachtigen.
De rij wordt kleiner. Voor Slux staat nu een klein meisje, met warrig haar en 2 vlechten van een paar weken oud. Haar schattige gezichtje onder de vegen, in haar kleine handjes een schaaltje voor wat aardappelen...
'Even aan de kant voor ome Slux, meiske.' zegt hij terwijl hij haar aan de kant drukt. 'Coinbase roept en de fees zijn niet mals.' Eindelijk is hij aan de beurt, een mooi pakket vol knakworsten, aardappelen en doperwten. 'Haa heerlijk.' zegt Slux tegen de vrouw achter de balie. 'Bedankt maar weer, hebben jullie ook nog wat jus toevallig?' 'Nee meneer, dit is het laatste pakket wat we hebben...'
Het meisje achter Slux laat een traan over haar wangen rollen en keert hongerig met een leeg schaaltje in haar magere handjes naar de uitgang. 'He jammer, die erwten zijn altijd zo lekker met een schep jus.' zegt Slux. 'Maarja, je kunt niet alles hebben... Scheelt sowieso weer wat Litecoin dit. Tot morgen vast!'
Eenmaal thuisgekomen zet hij het pakket op het aanrecht van zijn marmeren keukenblad ingelegd met diamanten sier ornamenten, waar 3 naakte Indonesische godinnen aan kettingen met enkel koksmutsen op het pakket zullen omtoveren tot een waar feestmaal. 'Nou dames, leef je uit.' 'Ik pak nog even een trade op Bcash, over een uurtje staat het wel klaar toch? Owja brengen jullie met een minuut of 5 vast even een glas Chivas Regal Royal Salute? Op kamertemperatuur graag.'
Ik zit hier hardop huilend te lachen in bed. Meer van dit! :-D
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Indonesische vrouwen die snert maken, die ken ik 
En met weinig geld is een knakworst net zo goed een kleine rookworst.
En met weinig geld is een knakworst net zo goed een kleine rookworst.
[ Voor 41% gewijzigd door JDx op 21-09-2021 21:56 ]
Tuurlijk!Het Fantoom schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:38:
Nee echt, ik zit geen youtube filmpjes te kijken schat, ik ben met crypto bezig voor onze toekomst, je weet toch? Waarom ik dan zo zit te lachen terwijl het bloed van de exchanges druipt? eeehhh... tja.....Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:53:
[...]
Klopt, schijnt zo te zijn. Vraag maar aan @Slux, die komt daar ook weleens.
Slux bij de voedselbank.
Met gierende banden rijdt hij met zijn Bentley Continental GT de parkeerplaats op. Naast hem een vuilniszak met oude kleding. Hij trekt zijn 3 delige Armani pak uit en kleed zich in een oud Feyenoord shirt, spijkerbroek met scheuren en bodywarmer.
Nog even snel zijn haar in de war en hij is er klaar voor. Eenmaal binnen aangekomen ziet hij een ferme rij staan. Voor hem een oud vrouwtje met wandelstok. Ze kijkt hem aan met haar staar doorlopen ogen. 'Dit schiet niet op zo, denkt Slux. Tijd is geld...' Hij laat een 10 eurocent muntje uit zijn hand vallen, rollend over de grond. 5 mensen uit de rij schieten er op af. Het oude vrouwtje slaat wild om zich heen met haar wandelstok om het muntje te bemachtigen.
De rij wordt kleiner. Voor Slux staat nu een klein meisje, met warrig haar en 2 vlechten van een paar weken oud. Haar schattige gezichtje onder de vegen, in haar kleine handjes een schaaltje voor wat aardappelen...
'Even aan de kant voor ome Slux, meiske.' zegt hij terwijl hij haar aan de kant drukt. 'Coinbase roept en de fees zijn niet mals.' Eindelijk is hij aan de beurt, een mooi pakket vol knakworsten, aardappelen en doperwten. 'Haa heerlijk.' zegt Slux tegen de vrouw achter de balie. 'Bedankt maar weer, hebben jullie ook nog wat jus toevallig?' 'Nee meneer, dit is het laatste pakket wat we hebben...'
Het meisje achter Slux laat een traan over haar wangen rollen en keert hongerig met een leeg schaaltje in haar magere handjes naar de uitgang. 'He jammer, die erwten zijn altijd zo lekker met een schep jus.' zegt Slux. 'Maarja, je kunt niet alles hebben... Scheelt sowieso weer wat Litecoin dit. Tot morgen vast!'
Eenmaal thuisgekomen zet hij het pakket op het aanrecht van zijn marmeren keukenblad ingelegd met diamanten sier ornamenten, waar 3 naakte Indonesische godinnen aan kettingen met enkel koksmutsen op het pakket zullen omtoveren tot een waar feestmaal. 'Nou dames, leef je uit.' 'Ik pak nog even een trade op Bcash, over een uurtje staat het wel klaar toch? Owja brengen jullie met een minuut of 5 vast even een glas Chivas Regal Royal Salute? Op kamertemperatuur graag.'

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik durf bijna niet te gaan slapen. Morgenvroeg sub 40k…
[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-09-2021 22:01 ]
Terugschalen?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:01:
Ik durf bijna niet te gaan slapen. Morgenvroeg sub 40k…
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Y'all got more of that dope shit?Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:53:
[...]
Klopt, schijnt zo te zijn. Vraag maar aan @Slux, die komt daar ook weleens.
Slux bij de voedselbank.
Leesvoer dit jonguh!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!