vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Deze moet je op bieden, wel mooi voer voor de bears;
:strip_exif()/f/image/ejK8HIY8SIkHlD1kCL3z3omo.jpg?f=fotoalbum_large)
En deze 2 kosten al €1650 en dan zijn ze niet eens gezond maar hebben ze blaren op hun kop;
:strip_exif()/f/image/5TfKqNNdg0buOTbJI4hfFNCw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hou het wel bij magische internet munten, die hoeven ook geen voer (alleen wat verse bankbiljetten om waardevast te blijven).
Nice! Ik heb even een berichtje gestuurd...ben benieuwdVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:20:
Ik kan nog niet goed inschatten wat een koe kost.
Deze moet je op bieden, wel mooi voer voor de bears;
[Afbeelding]
En deze 2 kosten al €1650 en dan zijn ze niet eens gezond maar hebben ze blaren op hun kop;
[Afbeelding]
Ik hou het wel bij magische internet munten, die hoeven ook geen voer (alleen wat verse bankbiljetten om waardevast te blijven).

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat is alleen niet hoe het vaak werkt...Robinvanes13 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:53:
Ik vraag mij vooral af: Als Evergrande wel omklapt: Wie heeft daar iets aan? :-) Ik kan mij haast niet voorstellen dat de wereld dat "ff" laat gebeuren
Want wie moet dat oplossen? Wereldwijd is de economie natuurlijk ook verbonden aan de economie van China, als daar de vastgoedmarkt klapt dan gaan wij daar ook de gevolgen van ondervinden in een bepaalde mate. Maar zou dat dan moeten betekenen dat onze overheden de zooi daar zou moeten redden? Kans is groot de investeerders met de billen op de blaren moeten gaan zitten en hun verlies moeten nemen, tenzij de Chinese overheid ingrijpt.
Interessant draadje hierover:
Will Chinese government bail out Evergrande?
— Tascha (@TaschaLabs) 21 september 2021
They shouldn't.
Here's why.
Maar dat is wat ik je zeg Sjarreltelletje, exact wat ik je brom.Uncle_Charles schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:27:
[...]
Uiteraard niet Barbie Ken, ADA staking heeft geen lockup periode.
Ik zit in een en het hetzelfde kampement amice.
Kan niet wachten op The Big Short V2.jvel92 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:28:
[...]
Dat is alleen niet hoe het vaak werkt...
Want wie moet dat oplossen? Wereldwijd is de economie natuurlijk ook verbonden aan de economie van China, als daar de vastgoedmarkt klapt dan gaan wij daar ook de gevolgen van ondervinden in een bepaalde mate. Maar zou dat dan moeten betekenen dat onze overheden de zooi daar zou moeten redden? Kans is groot de investeerders met de billen op de blaren moeten gaan zitten en hun verlies moeten nemen, tenzij de Chinese overheid ingrijpt.
[Embed: title]
Wat drink je dan?Pingo76 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:47:
[...]
Hmmm, toch heeft het mij een gebroken pols, ontwrichte elleboog en drie gebroken ribben opgeleverd
Voorlopig is het nog groen bij mijn stonks.MrKennedy1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:18:
[...]
Amerikaanse beurzen gaan over een kwartier weer open dus dit is de pre angst
:strip_exif()/f/image/rzlXFLSmFhFqWFO9iMjY8FxG.jpg?f=fotoalbum_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
1000 euro. Voor een vrouwtje die melk geeft.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:14:
[...]
Zo rijk ben ik nu ook weer niet...
Weet je wel wat een koe kost dezer dagen?
Ik ook niet, maar Google vast wel.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Een walvis is ook een optie. Heb je gelijk eten voor de rest van je leven.MicroWhale schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:57:
[...]
1000 euro. Voor een vrouwtje die melk geeft.
Waarom zou je een koe willen kopen voor een vrouwtje dat melk geeft?MicroWhale schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:57:
[...]
1000 euro. Voor een vrouwtje die melk geeft.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nope, je gaat failliet aan het kopen van de vriezer + de kosten om die vriezer te laten draaien.GioStyle schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:58:
[...]
Een walvis is ook een optie. Heb je gelijk eten voor de rest van je leven.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zit jij vaak op /r/wsbRonald.42 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:55:
[...]
Voorlopig is het nog groen bij mijn stonks.
[Afbeelding]
Ik moest eerst googlen om te snappen dat je je wallstreetbets reddit bedoelde
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Niet dus haha, ik browse wel eens door die subreddit eens in de paar weken voor vermaak.Ronald.42 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:02:
[...]
Ik moest eerst googlen om te snappen dat je je wallstreetbets reddit bedoelde
Kon me vaag deze stocks herrineren.
Ben ik de enige bij wie de nekharen overeind gaan staan als ze "Here is why" gebruiken vlak voordat de clou komt?jvel92 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:28:
[...]
[Embed: title]
En dat dan in nederland over wordt genomen uiteraard vertaald naar het nederlands.
Net als "this is what we know"

You dont short the king.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:11:
Ik zit te denken aan een kleine ×100 voor de lol.
Long of short, that's the question.
Je weet toch.
Vind het ook een verschrikkelijk toontje dat helaas de afgelopen jaren steeds populairder is geworden.Darrell schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:10:
[...]
Ben ik de enige bij wie de nekharen overeind gaan staan als ze "Here is why" gebruiken vlak voordat de clou komt?
En dat dan in nederland over wordt genomen uiteraard vertaald naar het nederlands.
Net als "this is what we know"
shortVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:11:

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
longVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:11:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
tis iig zo volatiel nu dat je 100% zeker weet dat je binnen 15min een mail hebt.....long of short maakt niet uitVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:11:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
daarom alleen bijkopen als je echt een 70% dip hebt minimaalanti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:13:
[...]
tis iig zo volatiel nu dat je 100% zeker weet dat je binnen 15min een mail hebt.....long of short maakt niet uit
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dear @Verwijderd ,anti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:13:
[...]
tis iig zo volatiel nu dat je 100% zeker weet dat je binnen 15min een mail hebt.....long of short maakt niet uit
We regret to inform you that your your BTCUSDT position in your Binance USDⓈ-M Futures account has risen the pan out so much that you've liquidated us. We are now broke and you own Binance. Best of luck with it.
Regards,
CZ
YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:16:
[...]
Dear @Verwijderd ,
We regret to inform you that your your BTCUSDT position in your Binance USDⓈ-M Futures account has risen the pan out so much that you've liquidated us. We are now borke and you own Binance. Best of luck with it.
Regards,
CZ

Verwijderd
Ook al wordt het liquidatie... 42069, daar moet je iets mee doen.
Held!Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:20:
Ik heb op 42069 een buy gezet (long) voor 20 BUSD met ×50 leverage (hoogste wat kan met BUSD)
Ik moet mezelf hier ook maar eens wat in verdiepen. Met zulke bedragen is het toch lachen dit.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:20:
Ik heb op 42069 een buy gezet (long) voor 20 BUSD met ×50 leverage (hoogste wat kan met BUSD)
Nee juist doordat het met zulke kleine bedragen gaat ben je een held. Ik kan enorm genieten van dat gerommelVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:23:
[...]
Naja, het gaat om 20 BUSD![]()
Als het 20k was zou ik een held zijn. Nu gewoon een mietje.
Kijk de Dowjones eensVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:23:
[...]
Naja, het gaat om 20 BUSD![]()
Als het 20k was zou ik een held zijn. Nu gewoon een mietje.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 21-09-2021 16:27 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/jERSk2ltBoKX92yUyR0NQOWl.png?f=user_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
?A87 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:26:
[...]
Kijk de Dowjones eens
[YouTube: Carlos Matos no no no]
:strip_exif()/f/image/kwjsmbdwoxdKcrFfOUMmhTI1.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Geen idee. Ik heb 20 BUSD overgemaakt naar futures, op isolated gezet en ×50, prijs ingevuld voor een limit buy order bij BTCBUSD, en dan heb je zo'n schuif die je helemaal naar rechts kunt flikkeren. Dan pakt ie je maximale balansYES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:25:
@Verwijderd ik zal zelf overigens nog even te kijken naar een x69 buy (long) op 42069 . Ik kan echter alleen maar aangeven hoeveel BTC ik wil aanschaffen en niet wat ik in dollars kwijt zou zijn.. Enig idee wat ik fout doe?
Dikke pro trading, dikke tech.
Komt nooit helemaal precies uit dus er blijven wat centjes staan wanneer die order gevuld wordt.
Gast dikke pro, tering. Zo complex kan ik niet traden hoor!Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:34:
[...]
en dan heb je zo'n schuif die je helemaal naar rechts kunt flikkeren. Dan pakt ie je maximale balans
Verwijderd
Soms verbaas ik mezelf ook met de dingen die ik allemaal kan.YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:36:
[...]
Gast dikke pro, tering. Zo complex kan ik niet traden hoor!
de schuif!!!! heerlijk is dat altijdVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:34:
[...]
Geen idee. Ik heb 20 BUSD overgemaakt naar futures, op isolated gezet en ×50, prijs ingevuld voor een limit buy order bij BTCBUSD, en dan heb je zo'n schuif die je helemaal naar rechts kunt flikkeren. Dan pakt ie je maximale balans![]()
Dikke pro trading, dikke tech.
Komt nooit helemaal precies uit dus er blijven wat centjes staan wanneer die order gevuld wordt.
Zero.
Ik had op een gegeven moment vanalles in frozen en pending en in andere accounts, laat maar even.Pelox schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:47:
Ik ben nooit met die futures aan de gang gegaan en dat is misschien maar goed ook.. dan ben ik namelijk binnen 2 weken alles kwijt en zit ik echt met een koe en een geit onder een brug..
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Scheelde 80 dollar en je had nu op winst gestaan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:20:
Net niet geraakt.
In the long run, it won’t matter if the price of #bitcoin was .01 or .03 or .05 million dollars when you bought it.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 21 september 2021
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
precies, als iets te hard gaat dalen moet je inspringen, zoals gisteren heerlijk! heb naast dot ook corsair aandelen gekocht +chinese ETF 👌Pelox schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:56:
[...]
In een crisis valt het meeste geld te verdienen.
nothing stops this train
IDD, 1 rekt = 1 rekt, ongeacht instapbedragBTC100K2021 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:06:
Deze man blijft groot denken, kan wel waardering opbrengen voor iemand die er vol voor gaat:
[Twitter]
Verwijderd
Tja kut...Darrell schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:57:
[...]
Scheelde 80 dollar en je had nu op winst gestaan.
Net niet geraakt.
Iets zegt mij dat we die 42069 nog wel gaan raken.
Ooit.
Ja of nu door naar 69k.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:16:
[...]
Tja kut...
Ooit.
Maar ben meer geneigd naar jouw aanname idd.
Ik gok over 2 uurtjesVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:16:
[...]
Tja kut...
Ooit.
Zeker, het is een economische wetmatigheidVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:16:
[...]
Tja kut...
Ooit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaapio_line
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
418.. teapot foundanandus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:18:
[...]
Zeker, het is een economische wetmatigheid
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaapio_line
ehhh, juist
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Maar het zou wel een legendarische anecdote voor in de analen zijn als we echt doorstomenVerwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:16:
[...]
Tja kut...
Ooit.

Dan maakt iemand een screenshot en verkoopt die als NFT. 40% naar jou, 40% naar @Verwijderd, 10% naar mij voor het idee en de overige 10% mag degene die de NFT maakt en verkoopt hebben.Darrell schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:36:
[...]
Maar het zou wel een legendarische anecdote voor in de analen zijn als we echt doorstomen
Verwijderd
69% voor mij, 69% voor jou en 69% voor Darrell.YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:37:
[...]
Dan maakt iemand een screenshot en verkoopt die als NFT. 40% naar jou, 40% naar @Verwijderd en 10% naar mij voor het idee en de overige 10% mag degene die de NFT maakt en verkoopt hebben.
Eerlijke deal.

Wat heb je zoal gekocht?RaptorXS schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:57:
Heerlijk, tijdens de dip kopen. De meesten hier kijken op een korte termijn, maar niet iedereen![]()
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QTw2NwFCH0vQJWhpEz9WFpwR.gif?f=user_large)
Volgens mij is de bodem nu wel gevonden? Steeds een stuiter omhoog ... of we kakken er lekker nog een keer doorheen.
Ja zo zal het wel gaan, precies zoals je zegt. Dit is de bodem of toch niet.eldeegee schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:59:
[Afbeelding]
Volgens mij is de bodem nu wel gevonden? Steeds een stuiter omhoog ... of we kakken er lekker nog een keer doorheen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aYUMOPPTkbh6PHtJ1G6QqICL.jpg?f=user_large)
Nu verder omhoog please. (Nog steeds karig sinterklaas feest anders)
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 21-09-2021 18:30 ]
Ik hoop met je mee maar het is in deze fase altijd afwachten of je de werkelijke dip hebt gekocht.RaptorXS schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:57:
Heerlijk, tijdens de dip kopen. De meesten hier kijken op een korte termijn, maar niet iedereen![]()
Met alles eens! Behalve Sol.
Onbekende nieuwe munt voor mij welke erg hard is gestegen. Maar mooie pf!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nu kopen is in ieder geval 35% onder de ath. Best oke.zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:32:
[...]
Ik hoop met je mee maar het is in deze fase altijd afwachten of je de werkelijke dip hebt gekocht.Voor hetzelfde geld heb je de top gekocht. Maar ook ik heb flink de dip lopen kopen, maar ik ben er blijkbaar niet zo zeker van dan jij.
Zero.
https://v3.aggr.trade/9g5s
Zie hier ALLE rekts in RECHTERKOLOM (life)
Crypto is scam
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 21-09-2021 18:44 ]
Khad afgelopen zondag e.e.a. verkocht voor de weekly close, dus alles eronder was een dip.zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:32:
[...]
Ik hoop met je mee maar het is in deze fase altijd afwachten of je de werkelijke dip hebt gekocht.Voor hetzelfde geld heb je de top gekocht. Maar ook ik heb flink de dip lopen kopen, maar ik ben er blijkbaar niet zo zeker van dan jij.
Maarja, ik plaats eigenlijk ook nooit trades hier, sorry voor het ongemak.
vaak combi domme fud en spelen met geld wat je niet kan missen = rektonie emotiesroflexx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:42:
Pffff waarom blijven mensen zo laag verkopen:(
Dat vind ik te simpel. Ook als je het geld prima kan missen wil je sats vergroten want geld verdienen. Dan kun je prima nu posities verkopen als je verwacht dat het echt naar de 37k regionen gaat kelderen.anti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:44:
[...]
vaak combi domme fud en spelen met geld wat je niet kan missen = rektonie emoties
jaeldeegee schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:59:
[Afbeelding]
Wat laag is, is relatief. Voor iemand die vorige week is ingestapt is, is dit inderdaad te laag. Als je begin dit jaar (of nog eerder) bent ingestapt of in juni, dan heb je nu vaak meer dan prima rendement gemaakt. Daarnaast kan het een bewuste keuze zijn om nu te verkopen, als je verwacht lager terug te kunnen kopen.roflexx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:42:
Zo laag..?roflexx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:42:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor de nachtrust.roflexx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:42:
Hele dag hoop gehad. Vermoed ik dan, heb niets.
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 21-09-2021 19:03 ]
Toevoeging op dat laatste: als je van de stress af wilt zijn en even wilt wachten tot een ommekeer. Als we weer bullish worden valt er nog genoeg te halen. Als we helemaal rekt gaan, heb je geen grote verliezen geleden (mits je niet met verlies bent uitgestapt uiteraard)jvel92 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:00:
[...]
Wat laag is, is relatief. Voor iemand die vorige week is ingestapt is, is dit inderdaad te laag. Als je begin dit jaar (of nog eerder) bent ingestapt of in juni, dan heb je nu vaak meer dan prima rendement gemaakt. Daarnaast kan het een bewuste keuze zijn om nu te verkopen, als je verwacht lager terug te kunnen kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door vickypollard op 21-09-2021 19:06 ]
Yep, zeker ook een terecht punt. Als de huidige prijs actie je stress geeft is het prima om te verkopen en koop je weer bij zodra het beter voelt. Mis je wellicht wat rendement, maar een stress vrij leven is zeker zo veel waard.vickypollard schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:04:
[...]
Toevoeging op dat laatste: als je van de stress af wilt zijn en even wilt wachten tot een ommekeer. Als we weer bullish worden valt er nog genoeg te halen.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je voor een langere termijn vertrouwen hebt in hetgeen je hebt gekocht dan doe je er verstandig aan niet bij elke scheet te verkopen. Je leert zo niet omgaan met de stress die je krijgt van verlies staan, en je verliest geld doordat je vaak dan weer duurder terugkoopt.jvel92 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:07:
[...]
Yep, zeker ook een terecht punt. Als de huidige prijs actie je stress geeft is het prima om te verkopen en koop je weer bij zodra het beter voelt. Mis je wellicht wat rendement, maar een stress vrij leven is zeker zo veel waard.
Als je teveel stress hebt dan moet je vooral met minder geld spelen. De stress daar wen je vanzelf aan geef het gewoon tijd
Als jij ervan uitgaat dat de markt weer opveert, betekent het dus ook dat ik op gegeven moment prima weer kan inkopen als de boel iets gestabiliseerd is en we bijvoorbeeld Evergrande e.d. hebben gehad. Wellicht koop ik zelfs beter in, wellicht niet en haal ik ietsje minder rendement. Het is niet dat je verlies lijdt als je hold, maar het is ook geen garantie dat je specifieke portfolio in z'n geheel weer opveert. Ik vind het zelf dus redelijk om op gegeven moment jezelf wat gemoedsrust te geven.Gelukszoekr schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:11:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je voor een langere termijn vertrouwen hebt in hetgeen je hebt gekocht dan doe je er verstandig aan niet bij elke scheet te verkopen. Je leert zo niet omgaan met de stress die je krijgt van verlies staan, en je verliest geld doordat je vaak dan weer duurder terugkoopt.
Als je teveel stress hebt dan moet je vooral met minder geld spelen. De stress daar wen je vanzelf aan geef het gewoon tijd
Er zijn redenen genoeg om nu te willen kopen of verkopen.. als de reden gemoedsrust of thrillseeken is zou ik toch een andere hobby zoeken.vickypollard schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:15:
[...]
Als jij ervan uitgaat dat de markt weer opveert, betekent het dus ook dat ik op gegeven moment prima weer kan inkopen als de boel iets gestabiliseerd is en we bijvoorbeeld Evergrande e.d. hebben gehad. Wellicht koop ik zelfs beter in, wellicht niet en haal ik ietsje minder rendement. Het is niet dat je verlies lijdt als je hold, maar het is ook geen garantie dat je specifieke portfolio in z'n geheel weer opveert. Ik vind het zelf dus redelijk om op gegeven moment jezelf wat gemoedsrust te geven.
Ik snap je verhaal. Maar meestal werkt het averechts. Traden is juist het tegennatuurlijke doen. Het voelt vaak verkeerd aan, maar dat is wel hoe het spelletje werkt. Als je teveel handelt vanuit je eigen gemoedsrust dan zal je zien dat je vaak laag verkoopt, en hoog terugkoopt.vickypollard schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:15:
[...]
Als jij ervan uitgaat dat de markt weer opveert, betekent het dus ook dat ik op gegeven moment prima weer kan inkopen als de boel iets gestabiliseerd is en we bijvoorbeeld Evergrande e.d. hebben gehad. Wellicht koop ik zelfs beter in, wellicht niet en haal ik ietsje minder rendement. Het is niet dat je verlies lijdt als je hold, maar het is ook geen garantie dat je specifieke portfolio in z'n geheel weer opveert. Ik vind het zelf dus redelijk om op gegeven moment jezelf wat gemoedsrust te geven.
Maar wat lul ik eigenlijk. Ik ben geen trader. Hodl de moeder!
Kan nog wel 75% af de komende maanden. En dan is het nog steeds veel voor een internetmuntje.roflexx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:42:
[ Voor 12% gewijzigd door The Redman op 21-09-2021 19:24 ]
Respect.
[ Voor 13% gewijzigd door pletter op 21-09-2021 19:26 ]
@Verwijderd op 7 minuten na goed voorspeld

Klopt, maar dan moet je ook gewoon stoppen met het non-stop volgen van de prijs, want daar zit vaak het probleem.Gelukszoekr schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:11:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je voor een langere termijn vertrouwen hebt in hetgeen je hebt gekocht dan doe je er verstandig aan niet bij elke scheet te verkopen. Je leert zo niet omgaan met de stress die je krijgt van verlies staan, en je verliest geld doordat je vaak dan weer duurder terugkoopt.
Als je er voor de langere termijn inzit, heb je als het goed is ook een duidelijke investeringsthesis voor jezelf en laat je je überhaupt niet afleiden door de huidige prijsactie. Je tijd is dan gewoon beter besteed aan het onderzoeken van veelbelovende projecten i.p.v. tot diep in de nacht de 1-minute chart te volgen.
Spannende dag zo.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:29:
Hey nu is ie weer groen...
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:29:
Hey nu is ie weer groen...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!