[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.615 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:30

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:11:
[...]

Het gaat inderdaad al de goede kant.

Mochten we over de 44k heengaan, iedereen @knakworst rustig laten slapen svp (!).
Eerst 43k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FtOz7jlJhFTQL61XsclqMREiso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZ2AsIV7y7n1-LI35Idg4O6ZPjo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g2oLgviRceokYiwrjkFnbjtN.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Valar Morghulis op 21-09-2021 09:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjrVIGXHPhdvfKW_yw_47SG8Ge8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wxALPCfQQjMpectbhabRCQxz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:54
Die fcking CELR trekt zich niks aan van BTC.. :N

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Kijk je uit voor de boormachines? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuYOXtUEwiA9-jc7cg2qU1gCDE0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zq3VEie2OgrxGpev8K092rli.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 12:53
YouTube: Guns N' Roses - Patience

Voor de sfeer dan

[ Voor 32% gewijzigd door josvaesen op 21-09-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Haha Chrisje Woerts was Plan B weer aan het hypen bij VI xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:47:
Ja heerlijk, over maand 63K riep hij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:47:
Dat viel me ook al op, ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van op een of andere manier wanneer er op zulke momenten gepraat wordt over crypto :+

Maar he, Chris Woerts zegt einde van het jaar 100K dus dan zal het ook wel zo zijn he? >:)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:01

St@m

@ Your Service

Dank @CELR, zo goed als alle verlies weer goedgemaakt. En de DOTjes liggen voor het oprapen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

sjorremans schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:48:
[...]

Dat viel me ook al op, ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van op een of andere manier wanneer er op zulke momenten gepraat wordt over crypto :+

Maar he, Chris Woerts zegt einde van het jaar 100K dus dan zal het ook wel zo zijn he? >:)
Chris is een whale, alles wat hij roept is sws manipulatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45

resusaapje

h less

Tjonge, dat was lekker wakker worden vanochtend.

Gelukkig was er inderdaad celr om ons te troosten

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:15
Misschien een beginners vraag: FTX maakt gebruik van trade view, is er een standaard betreft kleuren van Moving Average indicators en wat zijn gebruikelijke levels voor een indicator voor btc en ETH (bijvoorbeeld, 21, 50 en 200 op close zie ik voorbij komen). Binance had zelf standaard indicators ingesteld in de app, maar ik heb niet eerder onderzocht wat de juiste indicator levels zijn waar iets aan kunt hebben als je er in hebt verdiept.

[ Voor 5% gewijzigd door MuVo op 21-09-2021 09:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:48
sjorremans schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:48:
[...]

Als Chris Woerts het zegt moet je uitkijken....Hij beloofde de Feyenoorders onder ons ook een zak geld door investeerders...en die kwam niet....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
mijn PNL is echt hard geraakt! REKT!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1pVxpH5ulZAshKbqpUWAUjVNQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YP1z7sgHQY1z9rztsq0rMn0Y.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:50:
Dank @CELR, zo goed als alle verlies weer goedgemaakt. En de DOTjes liggen voor het oprapen.
Ik vind Dot nog steeds goed stand houden met 29$. Wat mij betreft nog niet interessant voor deze prijs . Ik zou mijn Celr er niet voor omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13:41
Waar kopen jullie CELR? Krijg geen FIAT meer op Binance..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:10:
[...]

Ik vind Dot nog steeds goed stand houden met 29$. Wat mij betreft nog niet interessant voor deze prijs . Ik zou mijn Celr er niet voor omruilen.
Tja, het is 30% goedkoper dan vorige week ;)
Maar ik laat mijn CELR nog even sudderen. Maar 't was meer bedoelt als: Gelukkig zit ik eens in een alt die stijgt, terwijl de rest nog aan het slapen is. En of dat nou DOT, KSM, BNB weet ik veel wat. Alles zit nog op -30% t.o.v. vorige week.

Link, nu op 23..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:02
zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:07:
[...]

Als Chris Woerts het zegt moet je uitkijken....Hij beloofde de Feyenoorders onder ons ook een zak geld door investeerders...en die kwam niet....
Die belofte krijgt feyenoord al een jaar of 20 ;)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
ColeJ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:13:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZk3MFomFQnIvo4Th3Ni7zyMIuE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jIEDmifcy6EsdNXaVVeAtjoU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PDrHHie6_-iBQKIR_-uQJtaBvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VoNoQKshSFGOpytdcNP1ifl0.png?f=fotoalbum_large

Klassieke ABC correctie. Ben benieuwd of dit het was of dat we nog richting de 38K gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Valar Morghulis schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:17:
[Afbeelding]

Klassieke ABC correctie. Ben benieuwd of dit het was of dat we nog richting de 38K gaan.
Moet de C dan niet lager zijn dan de B?

Hoeft trouwens van mij niet hoor..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
It's (boormachine)hammertime!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:07:
[...]

Chris Woerts is voornamelijk een doorgeefluik in VI. Gisteren kwam hij de Plan-B boodschap verkondigen, ik moest wel lachen :). De man is heilig overtuigd en dat kan absoluut geen kwaad.

Jammer dat Derksen etc zich niet mee laten trekken, dat zou best wat mensen thuis ook op zijn minst laten googlen. Nieuw geld is nieuw geld, waar het ook vandaan komt.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rekt is nog altijd relatief. Ik had mij poos terug over laten halen om wat te investeren in OptionRoom (ROOM). Een hack en een netwerk change later is die -98% gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Binance & Bitvavo.

Op Binance is de staking zeer prettig dus de Bitvavo - TRX - Binance route is interessant voor je, elke dag een stel muntjes jouw kant op tijdens het slapen of wanneer @Khaelos zijn kleine blaas gaat legen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:35

Vis

Bitvavo, daar kun je ze alleen niet staken. Wel funds op storten en die dan verzenden naar Binance. Zo doe ik het want ik krijg inderdaad ook niks meer op Binance, CC optie werkt ook niet meer hier. Vaag gedoe.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:24:
[...]

Binance & Bitvavo.

Op Binance is de staking zeer prettig dus de Bitvavo - TRX - Binance route is interessant voor je, elke dag een stel muntjes jouw kant op tijdens het slapen of wanneer @Khaelos zijn kleine blaas gaat legen.
Hoeveel rendement haal je daar per dag ongeveer? Ik heb een behoorlijke pot CELR en wil het ook ff gaan staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:13:
[...]

Maar ik laat mijn CELR nog even sudderen. Maar 't was meer bedoelt als: Gelukkig zit ik eens in een alt die stijgt, terwijl de rest nog aan het slapen is. En of dat nou DOT, KSM, BNB weet ik veel wat. Alles zit nog op -30% t.o.v. vorige week.

Link, nu op 23..
I hear you!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:13:
[...]

Link, nu op 23..
Ik heb echt flink de dip gekocht op Celr en dat ziet er voor nu even goed uit. Echter als ik eerlijk ben vertrouw ik de markt ineens door dat China gebeuren niet meer en dacht ik vannacht nog misschien heb ik wel wat te gek gedaan. Echter biedt Celr mij nu een golden ticket om met een mooie winst uit deze shitshow te stappen. Maar vooralsnog kan ik er geen geen afscheid van nemen. Hodl dan aar. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Jackson6 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:25:
[...]

Hoeveel rendement haal je daar per dag ongeveer? Ik heb een behoorlijke pot CELR en wil het ook ff gaan staken.
Je vertelde me net in een pm dat je 7.5 muntjes had

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:27:
[...]

Ik heb echt flink de dip gekocht op Celr en dat ziet er voor nu even goed uit. Echter als ik eerlijk ben vertrouw ik de markt ineens door dat China gebeuren niet meer en dacht ik vannacht nog misschien heb ik wel wat te gek gedaan. Echter biedt Celr mij nu een golden ticket om met een mooie winst uit deze shitshow te stappen. Maar vooralsnog kan ik er geen geen afscheid van nemen. Hodl dan aar. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AT94_vFT2oBk1akgz_LyCVGmwuw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:04
majic schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:01:
[...]

Lehman : 600+ miljard
Evergrande : 300+ miljard

Waar kom je precies uit op die schuldenpost die 5x zo hoog is ?
Schuldeisers, schuldsoort én tegenoverliggende assets zijn echter heel erg anders, dus het is moeilijk een 1 op 1 vergelijking te maken sowieso. Maar ben toch even benieuwd waar die 5x vandaan komt.
Ik had in mn hoofd dat Lehman 60 miljard schuld had uit staan, maar je hebt gelijk, dat was 600.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:22:
[...]

Chris Woerts is voornamelijk een doorgeefluik in VI. Gisteren kwam hij de Plan-B boodschap verkondigen, ik moest wel lachen :). De man is heilig overtuigd en dat kan absoluut geen kwaad.

Jammer dat Derksen etc zich niet mee laten trekken, dat zou best wat mensen thuis ook op zijn minst laten googlen. Nieuw geld is nieuw geld, waar het ook vandaan komt.
Twee dingen die ik wil zeggen als reactie hierop:
- ergens 'heilig van overtuigd' zijn kan in mijn ogen juist wel kwaad, het sluit vaak je ogen voor terechte kritische kanttekeningen. Veel extremistisch religieuzen zijn heilig overtuigd van een heleboel dingen, dat kan best kwaad ;)
- als Derksen iets begint te promoten wordt ik er meestal extra kritisch op, mede vanwege zijn aanhang. Ik vrees dat veel van zijn aanhangers behoorlijk sceptisch zijn t.o.v. BTC (ik schat ze in op het kaliber "de Bitcoin is voor criminelen en uitschot en daarnaast veel te duur, doe mij maar die hond") en wanneer die er wel iets in steken omdat Johan roept dat het goed is, ze dus ook sneller in paniek raken en de boel gauw weer verkopen, wat t.z.t. dus ook een negatief effect kan hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik ga een fictief voorbeeld geven en dan een ruime schatting.
30 dagen locked: 11.21% APY. Wanneer je dan zeg maar 10.000 muntjes staked krijg je er ruim 3 per dag terug.
60 dagen locked: 13.02% APY. Wederom, 10.000 muntjes = ongeveer 4 reward per dag.

Dat lijkt helemaal niets, maar mochten ze iets meer waard worden is dat op termijn wellicht best leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ngangatar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:33:
[...]

Ik ga een fictief voorbeeld geven en dan een ruime schatting.
30 dagen locked: 11.21% APY. Wanneer je dan zeg maar 10.000 muntjes staked krijg je er ruim 3 per dag terug.
60 dagen locked: 13.02% APY. Wederom, 10.000 muntjes = ongeveer 4 reward per dag.

Dat lijkt helemaal niets, maar mochten ze iets meer waard worden is dat op termijn wellicht best leuk.
Dan heb je wel lef als je Celr vandaag nog voor 30 dagen of langer wilt gaan locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:10:
[...]

In de vorige BTC dip naar 45k heb ik wat DOT kunnen kopen rond de 26 dollar, nu BTC naar 42k dipt, blijft DOT indd prima hangen op 29 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
PlanR schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:27:
[...]

Je vertelde me net in een pm dat je 7.5 muntjes had
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45

resusaapje

h less

[...]

Zo'n 11% overal

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:35:
[...]

Dan heb je wel lef als je Celr vandaag nog voor 30 dagen of langer wilt gaan locken.
Als je korte termijn investeert wel misschien.. maar wij doen dit toch allemaal met geld wat we kunnen missen ??? Think long term.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
[...]

Ik heb meer CELR muntjes dan me lief is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:38:
[...]

Als je korte termijn investeert wel misschien.. maar wij doen dit toch allemaal met geld wat we kunnen missen ??? Think long term.
Tussen kunnen missen en willen missen zit ook nog een verschil . :)
En ik kan alleen met Bitcoin long term denken...

[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 21-09-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:41:
[...]

Tussen kunnen missen en willen missen zit ook nog een verschil . :)
Ja dat verschil heet Hodler of Trader

De keuze is aan jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ja mensen we gaan richting M00N *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
[...]

Tja, hij kan over een maand op 0,02 staan, maar ook op 0,30. Da's het mooie :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als het maar niet zo gaat uiteindelijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q80uWEDZWfP9ijqrMqQSxMSccb8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ag9LR6Qw16KOHhKhsVf7uETM.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 21-09-2021 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:30:
[...]

Ja de jeugd moet tegenwoordig een ipad voor school, die dingen zijn ook aardig aan de prijs en als je dan ziet hoe ze er mee omgaan.... tel tot tien en nog eens en nog eens...

Ach en andere dingen probeer ik dan wel slim te kopen, wat ik zaterdag al zei eikenhouten eethoek tafels van mp in plaats van nieuwe eiken planken, even zagen schuren en je hebt voor weinig mooie planken.

De huidige maatschapij is wat dat betreft wel erg gericht op elkaar de ogen uit steken met het nieuwste van het nieuwste tegen welke prijs dan ook.

Ik niet snap....
“Het nieuwste tegen welke prijs dan ook”

Welkom in de wondere wereld van hebzucht.
Heel Social Media is erop gericht om zo goed mogelijk te doen voorkomen, dure auto leasen?
Waarom niet, zolang je maar kan doen alsof je rijkdom hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

elektriekert schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:49:
[...]

“Het nieuwste tegen welke prijs dan ook”

Welkom in de wondere wereld van hebzucht.
Heel Social Media is erop gericht om zo goed mogelijk te doen voorkomen, dure auto leasen?
Waarom niet, zolang je maar kan doen alsof je rijkdom hebt :9
Nou, het doen alsof je rijkdom hebt heeft mensen anders wel rijk gemaakt. No joke.
Faken -> Social Media following creëren -> Inkomsten genereren -> Niet meer faken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:51:
[...]

Nou, het doen alsof je rijkdom hebt heeft mensen anders wel rijk gemaakt. No joke.
Faken -> Social Media following creëren -> Inkomsten genereren -> Niet meer faken
Dit vermoeden had ik wel eens, dacht al die gastjes van net 18 kunnen toch geen Ferrari hebben :9

Koers positief? Eindelijk terug in de 43k?

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 21-09-2021 09:53 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Evergrande 300 miljard schuld?

Dat wordt er per minuut bij gedrukt.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:30:
[...]

...

Ach en andere dingen probeer ik dan wel slim te kopen, wat ik zaterdag al zei eikenhouten eethoek tafels van mp in plaats van nieuwe eiken planken, even zagen schuren en je hebt voor weinig mooie planken.

Ik niet snap....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JAop_YoHxuzGJcIHbiJJO2s-04=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VLuUzLbK1s03CRuEnRQoaTBh.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Darrell schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:53:

Eigenlijk wel grappig dat de foefjes bij fiat ervoor zorgen dat BTC niet nog verder door het putje gaat ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:53:

Ja dat is het probleem. De printers draaien al 24/7 op 100% capaciteit om de economie te overspoelen met smerige, ranzige, ponzi-fiat. Ze kunnen er niet nog een order van een extra 600 miljard (300 miljard om af te losen en 300 miljard als bonussen voor de bankiers die dit oplossen) tussendoor drukken. Is lastig hoor!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:46:
[...]

Als het maar niet zo gaat uiteindelijk:
[Afbeelding]
M00N is M00N toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:51:
[...]

Dit zie je natuurlijk ook buiten Social Media.
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat alles maar dan ook alles gedeeld moet worden met de buitenwereld :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bovendien kan je dan zo lekker goedkoop inkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:32:
[...]

Twee dingen die ik wil zeggen als reactie hierop:
- ergens 'heilig van overtuigd' zijn kan in mijn ogen juist wel kwaad, het sluit vaak je ogen voor terechte kritische kanttekeningen. Veel extremistisch religieuzen zijn heilig overtuigd van een heleboel dingen, dat kan best kwaad ;)
- als Derksen iets begint te promoten wordt ik er meestal extra kritisch op, mede vanwege zijn aanhang. Ik vrees dat veel van zijn aanhangers behoorlijk sceptisch zijn t.o.v. BTC (ik schat ze in op het kaliber "de Bitcoin is voor criminelen en uitschot en daarnaast veel te duur, doe mij maar die hond") en wanneer die er wel iets in steken omdat Johan roept dat het goed is, ze dus ook sneller in paniek raken en de boel gauw weer verkopen, wat t.z.t. dus ook een negatief effect kan hebben.
Ach, iedereen die niet in staat is tot relativeren en zaken niet met een korrel kunnen zout nemen kan kwaad in mijn ogen. En laten we ajb niet een extremistisch religieuze groepering als voorbeeld gaan nemen, daar is niet tegenop te relativeren en past denk ik ook totaal niet binnen deze discussie.

Derksen, ik ben geen groot fan van de man maar in mijn omgeving kunnen we met een aantal best lachen om die wekelijkse cabaretvoorstelling, want dat is het. De mensen in mijn omgeving waar ik het over heb zijn op zeker niet de bitcoin criminelen roepers of van de "koop een hond"beweging :). Het zijn meer mensen die nog compleet out of the blue zijn wat Crypto betreft en lichtelijk nieuwsgierig zijn. Wat en hoeveel die mensen aanschaffen zal afhangen van het advies van de mensen met wie ze hierover gaan praten.

Het noemen van Plan-B in een praatprogramma in positieve zin waarbij iemand aangeeft dat het plan nog steeds loopt zoals voorspeld en dat die voorspelling voor oktober 20k hoger is dan de huidige koers, kan absoluut geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Hangt er ook vanaf hoe groot het % in je PF is. Ik heb een fluf voor 60 en een fluf voor 30 dagen staan.

Beide is een gok inderdaad, maar ik durf hem wel aan. Over 2 maanden nog maar eens babbelen :). :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:54
Ngangatar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:24:
[...]

Binance & Bitvavo.

Zojuist nog even een plukje NANO van bitvavo naar Binance gestuurd :*)
Nu wachten op herstel en dan de deur uit ermee

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:13:
[...]

Ach, iedereen die niet in staat is tot relativeren en zaken niet met een korrel kunnen zout nemen kan kwaad in mijn ogen. En laten we ajb niet een extremistisch religieuze groepering als voorbeeld gaan nemen, daar is niet tegenop te relativeren en past denk ik ook totaal niet binnen deze discussie.

Derksen, ik ben geen groot fan van de man maar in mijn omgeving kunnen we met een aantal best lachen om die wekelijkse cabaretvoorstelling, want dat is het. De mensen in mijn omgeving waar ik het over heb zijn op zeker niet de bitcoin criminelen roepers of van de "koop een hond"beweging :). Het zijn meer mensen die nog compleet out of the blue zijn wat Crypto betreft en lichtelijk nieuwsgierig zijn. Wat en hoeveel die mensen aanschaffen zal afhangen van het advies van de mensen met wie ze hierover gaan praten.

Het noemen van Plan-B in een praatprogramma in positieve zin waarbij iemand aangeeft dat het plan nog steeds loopt zoals voorspeld en dat die voorspelling voor oktober 20k hoger is dan de huidige koers, kan absoluut geen kwaad.
Ja oké. Ik vond de term 'heilig overtuigd' wel de moeite waard om er even op te reageren. Sowieso is het vanaf de woorden heilig en overtuigd een kleine stap naar geloof ;)

Wat betreft Derksen heb je wel een punt. Ik ging van het slechtst mogelijke uit. En inderdaad, het aanhalen van PlanB of crypto überhaupt op een positieve manier benoemen is niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mars!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Sta je voor de snoepautomaat?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pelox schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:58:
[...]

Ja. Wil je een snickers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
Poah dan zijn we de maan al voorbij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Ja precies! He is nuts :)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Hebben ze een Kitkat chunky? Dan wil ik die.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jup :Y

DOT ook weer netjes van de 26 naar de 30 sinds vanacht.

Ik heb van veel mensen gelezen dat we de 42K nog eens moesten aantikken en gisteren is dit meerdere keren het geval geweest, zelfs met wicks ruim daaronder. Hopelijk hebben we dat nu gehad voorlopig? En heeft iedereen kunnen inkopen die genoeg vertrouwen heeft in een bullish vervolg?

Nog steeds genoeg geloof dat we de weg weer omhoog gaan vinden en ik hoop dan ook dat we dat vanaf nu gaan doen in een trage maar gestage manier. De komende weken zullen spannend worden, maar ik vind het nog steeds allemaal hartstikke leuk :). Op naar een mooie diagonale lijn van linksonder naar rechtsboven.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 21-09-2021 11:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Leuk! tx for sharing.

Ook leuk, disclaimers welke langer zijn dan het feitelijke artikel :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:05:
[...]

Leuk! tx for sharing.

Ook leuk, disclaimers welke langer zijn dan het feitelijke artikel :).
Ja klopt idd, ik was maar aan het scrollen en kwam tot de conclusie dat ik was begonnen aan het lezen van de disclaimer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Leuk concept, maar is dat dan niet enorm vatbaar voor rugpulls?

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:07:
[...]

Ja klopt idd, ik was maar aan het scrollen en kwam tot de conclusie dat ik was begonnen aan het lezen van de disclaimer |:(
_O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:49
[...]

Doe gewoon n Raider en plunder dat hele ding

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik voel een lower high gevolgd door een nieuwe dip naar beneden aan komen.

De vraag der vragen blijft of de 38k range het gaat houden. Ik vrees dat de macro fud wel eens net het beslissende zetje kan geven. Ik denk namelijk dat we deze correctie sowieso wel hadden gehad ook zonder macro fud. De voortgang van de bull kan er alleen wel eens door gecomprimeerd worden.

Ik ga zelf iig wat winst nemen op de dip die ik gister heb gekocht en weer in fiat. Even kijken wat er gaat gebeuren. Worst case scenario verlies ik 5% omdat ik hoger in moet kopen (koop dan weer in rond de 46k) maar dat is nog altijd beter dan potentieel 15% verlies of meer. Want als hij klapt dan klapt hij snel en hard. Paniek zit duidelijk in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
MrKennedy1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:22:
Ik voel een lower high gevolgd door een nieuwe dip naar beneden aan komen.

De vraag der vragen blijft of de 38k range het gaat houden. Ik vrees dat de macro fud wel eens net het beslissende zetje kan geven. Ik denk namelijk dat we deze correctie sowieso wel hadden gehad ook zonder macro fud. De voortgang van de bull kan er alleen wel eens door gecomprimeerd worden.

Ik ga zelf iig wat winst nemen op de dip die ik gister heb gekocht en weer in fiat. Even kijken wat er gaat gebeuren. Worst case scenario verlies ik 5% omdat ik hoger in moet kopen (koop dan weer in rond de 46k) maar dat is nog altijd beter dan potentieel 15% verlies of meer. Want als hij klapt dan klapt hij snel en hard. Paniek zit duidelijk in de markt.
Waar gaat de correctie op blijven hangen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik denk zelf onder 38k kunnen we door naar 28.8k, eind juni low. Hopelijk blijven we gewoon boven de 40.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Pingo76 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:44:
[...]

Op 6 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Een onsje onder de 1 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
Pingo76 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:44:
[...]

Ik denk zelf dat we vannacht / morgen nog wel weer een keer dik onder de 40k gaan wicken en dat het dan even spannend gaat worden. Ik vind het herstel vandaag namelijk niet heel overtuigend. Na de eerste grote dip bleven we hangen rond de 44 - 45 en nu rond de 43. Dat is meestal geen heel goed teken.

Het zou kunnen dat hij na de dip nog een keer terug bounced. Als hij dan onder de 42.5 blijft hangen dan is het wat mij betreft echt een slecht signaal. Mocht hij zelfs niet eens bouncen maar gewoon linea recta door de 38k heen knallen naar beneden dan denk ik dat we pas rond de 30k weer wat support gaan vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Op 6 cent kan je er ruim 8x zoveel voor inkopen, tel uit je rektheid!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
MrKennedy1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:51:
[...]

Ik denk zelf dat we vannacht / morgen nog wel weer een keer dik onder de 40k gaan wicken en dat het dan even spannend gaat worden. Ik vind het herstel vandaag namelijk niet heel overtuigend. Na de eerste grote dip bleven we hangen rond de 44 - 45 en nu rond de 43. Dat is meestal geen heel goed teken.

Het zou kunnen dat hij na de dip nog een keer terug bounced. Als hij dan onder de 42.5 blijft hangen dan is het wat mij betreft echt een slecht signaal. Mocht hij zelfs niet eens bouncen maar gewoon linea recta door de 38k heen knallen naar beneden dan denk ik dat we pas rond de 30k weer wat support gaan vinden.
En nu de positieve versie aub.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
knakworst schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:46:
Ik denk zelf onder 38k kunnen we door naar 28.8k, eind juni low. Hopelijk blijven we gewoon boven de 40.
Als dat waar is blijf ik wel dca’n tot mijn geplaatste verkoopordertjes gehaald zijn :')

Ooh wacht die kan ik omlaag gooien :P inkoop ordertjes zou ik laten staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Pingo76 op 21-09-2021 11:58 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:52:
[...]

We gaan naar de maan en momenteel is het nog goedkoop inkopen doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/soc_rozzkpkppZ9izpdf1CSlmxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jd5O3Jn0JNSwkCdeCighCHH8.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:54:
[...]

[Afbeelding]
oOo *O* oOo :)F <+:) :9B :7

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
[...]

[Afbeelding]
Zeg het niet vaak, maar wat een awesome gif _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:24
[...]

[Afbeelding]
Ik krijg hierbij een Unreal Tournament met Strangelove mod vibe bij :9

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorspelling voor eind december:

BTC $169K
ETH $12K
ADA $1
BNB $2k
CELR $569
Dollar 0.01 BigMac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven9
  • Laatst online: 18-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:58:

BTC $169K
ETH $12K
ADA $1
BNB $2k
CELR $569
Dollar 0.01 BigMac
ADA 1$? :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Geen financieel advies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

BTC $42069K
ETH $120K
ADA $0,01
BNB $0,00 (REKT)
CELR $569
Dollar 0.01 BigMac
FTFY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:19
Idd @Verwijderd is wel een beetje hoog. Rond de $0.10 lijkt me een stuk realistischer. De rest lijkt wel aardig te kloppen behalve CELR ofc, snap niet dat iedereen hier massaal in stapt na de stijgingen van afgelopen tijd. Alhoewel het vooral mensen zijn die nieuw zijn in dit topic lijkt het. Komt bij mij een beetje over als de run in 2017 "het kan niet lager"!.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 21-09-2021 12:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Veel te hoog inderdaad, beetje realisme zou fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:00:
[...]

Idd @Verwijderd is wel een beetje hoog. Rond de $0.10 lijkt me een stuk realistischer. De rest lijkt wel aardig te kloppen behalve CELR ofc, snap niet dat iedereen hier massaal in stapt na de stijgingen van afgelopen tijd.
Ik ben er iets voor de top uitgestapt, blij met mijn winst en ik moet nu iets minder huilen om het rekt gaan van BTC en de rest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrKennedy1985
Pelox schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:52:
[...]

De positieve versie is dat de Evergrande fud wordt opgelost door een chinese bail out, dat de koersen ineens een kick omhoog krijgen en dat daardoor een hoop shorts geliquideerd worden. Een soort reverse van wat op El Salvador dag gebeurde naar beneden toe. Ik ben er ook van overtuigd dat er dan ineens een enorme klap fomo in de markt komt omdat psychologisch gezien september op zijn eind komt en veel retailers zo'n pump zullen zien als de echte voortzetting van de bull.

Het is dus echt wat mij betreft een kantelpunt deze week. Limit orders zijn echt je grote vriend deze week als je wil traden want up of down, het zal hard gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Idd @Verwijderd is wel een beetje hoog. Rond de $0.10 lijkt me een stuk realistischer. De rest lijkt wel aardig te kloppen behalve CELR ofc, snap niet dat iedereen hier massaal in stapt na de stijgingen van afgelopen tijd. Alhoewel het vooral nieuwe mensen zijn volgens mij. Komt bij mij een beetje over als de run in 2017 "het kan niet lager"!.
Dikke tech. Adoptie.

Zonder gekheid: gevaarlijk muntje.

Ik kan me nog Einsteinium (EMC2) herrineren, 2017. Dat was ook maandenlang een megapumper. Kon niet op.

En kijk waar ie nu staat. Je zou maar een zak gekocht hebben boven de 2 dollar, en al die tijd DCA on the way down...

Blijft riskant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het pompt nog niet echt. Vandaag even een kleine Algo trade gedaan maar inmiddels weer gesloten. Straks met mijn winst een burger bij McDonalds kopen. :9~ Gelijk even een sollicitatieformulier meenemen indien herstel nog uit blijft :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023

BTC $169K
ETH $12K
ADA $1
BNB $2k
CELR $569
Dollar 0.01 BigMac
Soms zijn we bipolair. Alter ego zegt ADA 6USD

irony > *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Idd @Verwijderd is wel een beetje hoog. Rond de $0.10 lijkt me een stuk realistischer. De rest lijkt wel aardig te kloppen behalve CELR ofc, snap niet dat iedereen hier massaal in stapt na de stijgingen van afgelopen tijd. Alhoewel het vooral mensen zijn die nieuw zijn in dit topic lijkt het. Komt bij mij een beetje over als de run in 2017 "het kan niet lager"!.
Betreft CELR, instappen op een pullback van bijna 40% is prima te doen hoor. Ik ben wel eerlijk, ik ben weer ingestapt op -30%, was gisteren (gelukkig) te druk met andere zaken om op het moment de perfecte dip te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 21-09-2021 12:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Mijn eerste batch CELR op 5 cent gekocht, de 2e batch op net geen 9 cent. Voorlopig absoluut geen klagen hier.

Ik besef dat het geen x10 of x20 winsten zijn, maar dat soort munten zijn juist voor ons als nieuwelingen vrijwel onmogelijk omdat we nog niet in een Bear situatie geweest zijn, dus ik ben hiermee dik en dik tevreden vooralsnog.

Pagina: 1 ... 39 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!