Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar dan had je de centen er eigenlijk bij voorbaat niett in moeten zetten...CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:08:
Geen geld in crypto stoppen wat je niet kwijt kan raken. Had wat over begin dit jaar, ada gekocht vlak voor de dip. Uiteindelijk break even daarop uitgektikt en naar bc gegaan. Daar gisteren alles uit gehaald, wat heb de centen daadwerkelijk nodig.
Dat zegt hij ook. Dat hij dat nooit had moeten doen. (als in 'don't do what i did')roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:10:
[...]
Maar dan had je de centen er eigenlijk bij voorbaat niett in moeten zetten...
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-09-2021 22:14 ]
Ben dan toch wel benieuwd, is dat doel nu levensgenot verhogend, is het renderend, of none of the above?CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:14:
Jawel hoor, had het al een tijdje op de bank staan zonder doel. Nu is er een doel voor gevonden om het uit te geven. Als ik alles was verloren was ik ook niet gaan uitzoeken wat ik ermee had kunnen doen.
Ik heb altijd wel ideeën om mijn fiat aan te verkwanselen, maar dan komt altijd de vraag heb ik het nodig?CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:14:
Jawel hoor, had het al een tijdje op de bank staan zonder doel. Nu is er een doel voor gevonden om het uit te geven. Als ik alles was verloren was ik ook niet gaan uitzoeken wat ik ermee had kunnen doen.
Spaart een stuk makkelijker
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Is niet helemaal waar natuurlijk.roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:10:
[...]
Maar dan had je de centen er eigenlijk bij voorbaat niett in moeten zetten...
Crypto is een speculatieve investering, net zoals vele stocks dat zijn. Een crypto-investering (neem BTC of ETH) hoeft niet persé van leftover-fiat gesubsidieerd te worden, maar kan ook uit overtuiging gedaan worden.
Vanaf start (2010) tot nu was er weinig te klagen, wanneer je had geinvesteerd in BTC. Dat is een fijne basis om vertrouwen te kunnen hebben in de voortgang en een reden om naast je (vrij suffe) S&P500-investering ook een deel van je vermogen met je volle verstand in Bitcoin te steken.
Het klagen zit bij de mensen die te snel te veel willen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 20-09-2021 22:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
#1 Maakt het me op lange termijn 'gelukkig'?Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:15:
[...]
Ik heb altijd wel ideeën om mijn fiat aan te verkwanselen, maar dan komt altijd de vraag heb ik het nodig?
#2 Gaat het iets opleveren (financieel of anders).
Dit probeer ik mezelf af te vragen voor ik uitgeef. (probeer..). Vaak geef ik alsnog wel uit helaas
[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-09-2021 22:19 ]
Ik vond altijd wel een manier waarop ik mijzelf kon wijsmaken dat ik het nodig had. Crypto heeft mij veel beter met knaken om leren te gaan.Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:15:
[...]
Ik heb altijd wel ideeën om mijn fiat aan te verkwanselen, maar dan komt altijd de vraag heb ik het nodig?
Binnenkort een poging wagen om te stoppen met roken en al het fiat dat ik nu verbrand in crypto te knallen. Dat zullen 12 lastige uren worden.
Huh, het is maandagavond, hang op de bank met de vriendin. Vraagt ze: ‘’Ik zie je gewoon dat je heel hard ergens over na aan het denken ben’’.CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:14:
Ik snap echt niet hoe dit kan werken voor je? Je gooit je spaargeld in crypto, wat je blijkbaar toch niet kan missen..?
Lekker man.CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:19:
Ben toe aan een nieuwere auto. De lease is eruit, en nu kan er net een iets mooiere auto worden uitgezocht. Geld was er al voor de auto, alleen nu iets luxer. Geeft mij dat genot, ja!
We bijten hier niet op een houtje en gaan ook niet in de kou zitten om te besparen.TWeaKLeGeND schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:17:
[...]
#1 Maakt het me op lange termijn 'gelukkig'?
#2 Gaat het iets opleveren (financieel of anders).
Dit probeer ik mezelf af te vragen voor ik uitgeef. (probeer..)
Lekker en goed eten, dagjes uit etc is wel belangrijk en wordt niet op bezuinigt. Genieten van het leven is belangrijk
Maar het laatste model tv of mobiel of nieuwe auto's vind ik altijd wat weggegooid geld het oude spul moet in dat geval eerst op.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
#2 levert het iets opRonald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:22:
[...]
We bijten hier niet op een houtje en gaan ook niet in de kou zitten om te besparen.
Lekker en goed eten, dagjes uit etc is wel belangrijk en wordt niet op bezuinigt. Genieten van het leven is belangrijk
Maar het laatste model tv of mobiel of nieuwe auto's vind ik altijd wat weggegooid geld het oude spul moet in dat geval eerst op.
[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-09-2021 22:26 ]
Mag het een gifgroene Taycan zijn?CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:19:
Ben toe aan een nieuwere auto. De lease is eruit, en nu kan er net een iets mooiere auto worden uitgezocht. Geld was er al voor de auto, alleen nu iets luxer. Geeft mij dat genot, ja!
Zo niet, koop dan maar een nieuwe koptelefoon ofzo.
Dit of in plaats van voor een high end model gaan, wat ik zeker weten 10 jaar geleden had gedaan. Lekker voor een middenklasse gaan zoals bijv. iPad Air ipv iPad Pro.Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:22:
[...]
We bijten hier niet op een houtje en gaan ook niet in de kou zitten om te besparen.
Haal nou gewoon eem weg wat je niet wil quoten.Pingo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:23:
[...]
Dit of in plaats van voor een high end model gaan, wat ik zeker weten 10 jaar geleden had gedaan. Lekker voor een middenklasse gaan zoals bijv. iPad Air ipv iPad Pro.

Gefeliciteerd man.CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:28:
Nope, wordt een Volvo V70 ipv een V50. Iets waar ik persoonlijk dan weer een beetje blij van wordt. Verjaarscadeautje voor mezelf.
Ik heb voor een opdrachtgever ook in een aantal Volvo's mogen rijden, zo heb ik een weekje een V90 ocean race cross country mogen lenen. Wat een auto
Ja de jeugd moet tegenwoordig een ipad voor school, die dingen zijn ook aardig aan de prijs en als je dan ziet hoe ze er mee omgaan.... tel tot tien en nog eens en nog eens...Pingo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:23:
[...]
Dit of in plaats van voor een high end model gaan, wat ik zeker weten 10 jaar geleden had gedaan. Lekker voor een middenklasse gaan zoals bijv. iPad Air ipv iPad Pro.
Ach en andere dingen probeer ik dan wel slim te kopen, wat ik zaterdag al zei eikenhouten eethoek tafels van mp in plaats van nieuwe eiken planken, even zagen schuren en je hebt voor weinig mooie planken.
De huidige maatschapij is wat dat betreft wel erg gericht op elkaar de ogen uit steken met het nieuwste van het nieuwste tegen welke prijs dan ook.
Ik niet snap....
Gaat heel lang duren en wellicht zelfs nooit gebeuren.Sluw schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
Het was weer een mooie dag om te zien dat de grote jongens Bitcoin helemaal niet zien als een reëel en veilig alternatief zien voor de huidige financiële markt maar gewoon netjes de stonks markt volgen (ik chargeer hier eventjes) Ik kijk uit naar de dag dat BTC zich loskoppelt en vooral reageert op ontwikkelingen in crypto zelf en daarna naar de dag dat een aantal altcoins zich loskoppelen van BTC. Gaat nog heel lang duren!
Laat Bitcoin een leverage versie van de stockmarket blijven, een niche die naarmate de tijd verstrijkt steeds meer tot de vaste orde gaat behoren, maar altijd enigszins nerdy blijft.
Mensen die willen, betalen in "world currency" Bitcoin (gekoppeld aan L2-stable coins). De rest betaalt in de fiat naar keuze. Beide zullen en kunnen nog een hele lange tijd naast elkaar bestaan.
Baal dat ik nooit ben begonnen met roken. Kan ik ook niet stoppen en al dat extra geld in crypto stekenStevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:18:
[...]
Binnenkort een poging wagen om te stoppen met roken en al het fiat dat ik nu verbrand in crypto te knallen. Dat zullen 12 lastige uren worden.
Je bent met crypto begonnen, dat is ongeveer hetzelfde alleen dan slechter voor je gezondheid.Bananeman schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:32:
[...]
Baal dat ik nooit ben begonnen met roken. Kan ik ook niet stoppen en al dat extra geld in crypto steken
Zero.
Na 12 uur begin je weer?StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:18:
[...]
Gelijk heb je. Mijn leasecontract liep eind december af en ik had al bijna een nieuwe besteld. Met 21% bijtelling en allerlei andere betutteling (CO2, verplichte brandstofmerk etc) liep mijn weerstand zo ver op dat ik eens ging rekenen. Toen was de keus snel gemaakt om voor mobiliteitsregeling te kiezen en nu eindelijk weer een auto te rijden waar ik iedere keer weer met veel plezier instap. Geniet van je V70!CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:28:
Nope, wordt een Volvo V70 ipv een V50. Iets waar ik persoonlijk dan weer een beetje blij van wordt. Verjaarscadeautje voor mezelf.
Eigenlijk zou ik dus moeten stoppen met crypto en beginnen met roken, ga ik er op vooruit.Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:33:
[...]
Je bent met crypto begonnen, dat is ongeveer hetzelfde alleen dan slechter voor je gezondheid.
Roken is gezond mensen!!
Ik acht de kans inderdaad vrij groot.
Zwakkeling ben ik.
Salon op wielen❤️ Ga je heel tevreden van zijn😉CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:28:
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 20-09-2021 22:44 ]
Tuurlijk, het is een droomMooody schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:31:
[...]
Gaat heel lang duren en wellicht zelfs nooit gebeuren.
Laat Bitcoin een leverage versie van de stockmarket blijven, een niche die namate de tijd verstrijkt steeds meer tot de vaste orde gaat behoren, maar altijd enigszins nerdy blijft.
Mensen die willen, betalen in "world currency" Bitcoin (gekoppeld aan L2-stable coins). De rest betaalt in de fiat naar keuze. Beide zullen en kunnen nog een hele lange tijd naast elkaar bestaan.
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 20-09-2021 22:44 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Taro op 20-09-2021 22:51 ]
Het gaat inderdaad al de goede kant.Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:59:
We gaan zo hard moon vannacht. Slaap lekker dames en heren. [Afbeelding]
Mochten we over de 44k heengaan, iedereen @knakworst rustig laten slapen svp (!).
Het ziet nu anders behoorlijk rood op CoingeckoPelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:59:
Vannacht slaap ik geheid als een roos, als we morgen maar niet onder het bloed wakker worden dankzij alle doorns
Ach ja, hodl the modl en slaap rekter lekker.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Daar moet je ook niet kijken.PWSteal schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:11:
[...]
Het ziet nu anders behoorlijk rood op Coingecko
kijk gewoon pas in 2028 naar je portfolio; dan kun je op die dag naar je werk bellen dat je niet meer komt werken 🤗
nothing stops this train
My portfolio is just like Evergrande. Way too much leverage and completely full of shit.
— Dr. Parik Patel, BA, CFA, ACCA Esq. (@ParikPatelCFA) 20 september 2021

[/quote]
Waarschijnlijk een waarheid als een koe. Probleem is dat ik NU in vrijheid wil leven. Maar de hele wereld is tegen mij
Bitcoin heeft bestaansreden als het huidige financiële stelsel faalt omdat fiat geld niks waard is.Sluw schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
Het was weer een mooie dag om te zien dat de grote jongens Bitcoin helemaal niet zien als een reëel en veilig alternatief voor de huidige financiële markt maar gewoon netjes de stonks markt volgen (ik chargeer hier eventjes) Ik kijk uit naar de dag dat BTC zich loskoppelt en vooral reageert op ontwikkelingen in crypto zelf
Als de hele mikmak gaat klappen, gaat men toch geld uit beleggingen halen. En dus zal ook crypto grote klappen krijgen. Sterker nog: het klappen van Evergrande kan ervoor zorgen dat men tot de conclusie komt dat het toch anders moet. Uiteindelijk is het niet meer weg te stimuleren met lage rentes en zullen die weer stijgen.
Als de rente weer stijgt en het bijdrukken stopt, is er steeds minder bestaansrecht voor Bitcoin. Het is niet gek dat men nu even pas op de plaats doet in relatie tot dat.
Als het klappen van Evergrande (als dat al gebeurt) juist tot effect nóg lagere rentes heeft, kan dat ook juist extra olie op het vuur voor Bitcoin zijn.
Dat gaat nog heeeeel lang durenen daarna naar de dag dat een aantal altcoins zich loskoppelen van BTC. Gaat nog heel lang duren!
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 21-09-2021 00:00 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Evergrande heeft een schuldenpost die 5x zo hoog was als die van Lehman in 2008. Als zij, net als Lehman, gaan defaulten, dan gaan we een bear market van 5 jaar tegemoet in stocks en gaat alles minimaal door de helft.Urbanus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:03:
Als Evergrande onderuit gaat, en dat is zeer waarschijnlijk, is dit na vandaag al ingeprijst in de koersen. Afhankelijk van de impact op andere bedrijven zal het natuurlijk wel een extra (kortstondige) dip geven. En daarna is alles weer business as usual. Dus laat de pijn maar komen want dan kunnen we weer verder en een mooi laatste kwartaal omarmen.
Zo'n liquiditeitscrisis zorgt ervoor dat de bezitters van cash geld hun bezittingen weer waardevol kunnen investeren en alleen dat al zal grote investeerders uit Bitcoin doen stappen. Een forse (en nodige) aanpassing in het monetaire systeem die na enkele jaren crisis gekozen wordt, heeft per direct invloed op de rol van Bitcoin en dus de waarde.
Zoiets is niet ingeprijsd, daar ga je geen V-shaped recovery op terug vinden zoals vorig jaar. Afhankelijk van of er een crash komt en hoe het financieel opgelost gaat worden, bestaat er een kans op einde bullrun en een break tov alle modellen die sinds het bestaan stand houden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bitcoin het nieuwe goud. Ik wil je graag geloven en ik denk dat het ergens in de toekomst ook zo kan zijn, Maar voor nu vind ik onderstaand artikel een realistische analyse, ondanks dat het pijn doetRichh schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:11:
[...]
Evergrande heeft een schuldenpost die 5x zo hoog was als die van Lehman in 2008. Als zij, net als Lehman, gaan defaulten, dan gaan we een bear market van 5 jaar tegemoet in stocks en gaat alles minimaal door de helft.
Zo'n liquiditeitscrisis zorgt ervoor dat de bezitters van cash geld hun bezittingen weer waardevol kunnen investeren en alleen dat al zal grote investeerders uit Bitcoin doen stappen. Een forse (en nodige) aanpassing in het monetaire systeem die na enkele jaren crisis gekozen wordt, heeft per direct invloed op de rol van Bitcoin en dus de waarde.
Zoiets is niet ingeprijsd, daar ga je geen V-shaped recovery op terug vinden zoals vorig jaar. Afhankelijk van of er een crash komt en hoe het financieel opgelost gaat worden, bestaat er een kans op einde bullrun en een break tov alle modellen die sinds het bestaan stand houden.
https://businessam.be/bit...unt-niet-het-nieuwe-goud/
Edit: Ik las je niet goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Urbanus op 21-09-2021 00:24 . Reden: bier ]
:strip_exif()/f/image/lJs25aW6MW42U4k8SYsZOfXh.jpg?f=fotoalbum_large)
De hamvraag is en blijft: houdt de bitcoin support band het als support ja of nee. Door de corona crash niet in maart 2020. Sindsdien begon bitcoin evenwel aan zijn run up van april tot april dit jaar. Dus als er nu door Evergrande een flashcrash komt krijg je vast net zo'n crash. Zeg naar 28k. Waar we dus net vandaan komen. Dat kan. Maar vanaf dat moment zie ik niet in wat in maart 2020 tot maart 2021 kon, niet van zeg november 2021 t/m november 2022 kan gebeuren.
Heb je toch lengthening cycles want langer dan traditioneel vier jaar. Met diminishing returns nog op tafel. En als bitcoin dan 4 jaar in een bear cycle zit ja dat kan. Kan ook dat de bear al begonnen is sinds april en we al vijf maanden onderweg zijn. Je weet het pas achteraf.
tl:dr
Retest bull market support band en moon
of
wave 5/V terug naar beneden en dan moon
Either way moon in the end. Dus hodl!
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 21-09-2021 00:39 ]
[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 21-09-2021 00:55 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
leuk stukje over de koers eind September
nothing stops this train
mwa hodl!!Animal schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 02:22:
Ik begin toch weer wat zenuwachtig te worden zo
mijn buy-order is bijna gehit voor DOT
nothing stops this train
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
edit: ga nu toch maar slapen, morgen 69k!!
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2021 02:48 ]
nothing stops this train
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
This aged.. not so well.Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:59:
:fill(white):strip_exif()/f/image/QXTSC1zBHtjZDtrEjZ1p3Y3f.png?f=user_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
'Nieuw wapen tegen drugscriminelen: ‘Verbied op zak hebben van meer dan 2000 euro cash op straat’ScuL schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 04:03:
Als mensen hier de kans niet inzien dan kan ik ze ook niet helpen![]()
[Afbeelding]
Burgers moet in Rotterdam worden verboden met meer dan 2000 euro cashgeld op straat te lopen. Dat middel wil de VVD in de Maasstad inzetten in de strijd tegen tegen drugscriminaliteit. Wie deze regel overtreedt, moet een boete krijgen tot 2500 euro. '
How retarded can you get.
[ Voor 15% gewijzigd door vickypollard op 21-09-2021 06:07 ]
Nu krijg ik een adres, bedrag en "netwerk" keuze.
De netwerk keuze is Binance Chain (BEP2), Binance Smartchain (BEP20) en Ethereum (ERC20).
Nu zou ik zeggen dat ik die laatste moet kiezen, alleen dan lees ik op "oude forumpost" dat Coinbase de ERC20 niet ondersteunt?
Tips?
Volgens m'n broertje kan dit ellende veroorzaaken met USDT?
En zo de hele zooi mee naar beneden trekken
Kan iemand deze gif andersom laten afspelen?Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:59:
Zero.
[ Voor 15% gewijzigd door MuVo op 21-09-2021 07:15 ]
Hoe ik het begrijp, zitten we nu onder zijn bull market support band. Dus op naar 5Joosie200 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:36:
[Afbeelding]
De hamvraag is en blijft: houdt de bitcoin support band het als support ja of nee. Door de corona crash niet in maart 2020. Sindsdien begon bitcoin evenwel aan zijn run up van april tot april dit jaar. Dus als er nu door Evergrande een flashcrash komt krijg je vast net zo'n crash. Zeg naar 28k. Waar we dus net vandaan komen. Dat kan. Maar vanaf dat moment zie ik niet in wat in maart 2020 tot maart 2021 kon, niet van zeg november 2021 t/m november 2022 kan gebeuren.
Heb je toch lengthening cycles want langer dan traditioneel vier jaar. Met diminishing returns nog op tafel. En als bitcoin dan 4 jaar in een bear cycle zit ja dat kan. Kan ook dat de bear al begonnen is sinds april en we al vijf maanden onderweg zijn. Je weet het pas achteraf.
tl:dr
Retest bull market support band en moon
of
wave 5/V terug naar beneden en dan moon
Either way moon in the end. Dus hodl!
Just my two cents.
Zero.
gaat om closes (van iig de weekly). Een dag eronder boeit niets. Je kan zelfs wicken naar 37 en dan een weekly close hebben ruim boven die support band.josvaesen schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:25:
[...]
Hoe ik het begrijp, zitten we nu onder zijn bull market support band. Dus op naar 5
Jongens die dip van vannacht was china (dag ervoor waren ze dicht ivm feestdag). Straks als amerika open gaat gaat alles weer tot the moon
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die mensen lijken mij een stuk gelukkiger dan de gemiddelde cryptohodler.
Verwijderd
Dat is zeker een feit.__Tripps__ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:54:
[...]
Geluk haal je niet uit vermogen, maar uit het leven.
Als je goed kijk zie je mij daar rechtsachter zitten met een grote bag met Zilliqa en GZils!!__Tripps__ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:54:
[...]

Mooie quote voor de lokale Lamborghini dealer... 😅Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:56:
[...]
Dat is zeker een feit.
Lehman : 600+ miljardRichh schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:11:
[...]
Evergrande heeft een schuldenpost die 5x zo hoog was als die van Lehman in 2008. Als zij, net als Lehman, gaan defaulten, dan gaan we een bear market van 5 jaar tegemoet in stocks en gaat alles minimaal door de helft.
Evergrande : 300+ miljard
Waar kom je precies uit op die schuldenpost die 5x zo hoog is ?
Schuldeisers, schuldsoort én tegenoverliggende assets zijn echter heel erg anders, dus het is moeilijk een 1 op 1 vergelijking te maken sowieso. Maar ben toch even benieuwd waar die 5x vandaan komt.
Echt?Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:56:
[...]
Dat is zeker een feit.
Party!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:06:
[...]
Ik probeer de sfeer erin te houden ondanks de wanhoop, doe nou ff mee

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wel jammer dat daar een bank in China voor nodig is, om mijn long te hunten. Maar dat mag de sfeer niet verpesten!

Fijne werkdag allemaal!
Oh.. werk.

Jesse? Is that you?Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:56:
[...]
Dat is zeker een feit.
Volgens mij heeft China vandaag ook nog een vrije dag. Vannacht en morgen vuurwerk op Wicked Wednesday dus 🤪.anti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:29:
[...]
gaat om closes (van iig de weekly). Een dag eronder boeit niets. Je kan zelfs wicken naar 37 en dan een weekly close hebben ruim boven die support band.
Jongens die dip van vannacht was china (dag ervoor waren ze dicht ivm feestdag). Straks als amerika open gaat gaat alles weer tot the moon
Zo ben ik heel wat keren REKT gegaan 😵.YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:15:
Ik heb gisteren voor het slapen gaan nog wat collateral toegevoegd aan mijn long waardoor die de nacht overleefd heeft. Ik ben alleen wel een ietsiepietsie bang dat ik dat geld straks alsnog gewoon kwijt ben. Ik wordt gewoon gehunt, mensen.
Wel jammer dat daar een bank in China voor nodig is, om mijn long te hunten. Maar dat mag de sfeer niet verpesten!
![]()
Fijne werkdag allemaal!
Oh.. werk.
Ah ja, leergeld noemen ze dat toch?
Idd, niet meer leveraged de nacht in gaan bijvoorbeeld tenzij de trend overduidelijk is.
Die weten ook echt niet wat werken is daar..spacer schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:21:
[...]
Volgens mij heeft China vandaag ook nog een vrije dag. Vannacht en morgen vuurwerk op Wicked Wednesday dus 🤪.
Zero.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!