[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.613 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Taro schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:09:
[...]

Gelukkig heb ik toegang tot eerdere versies van berichten :D
Oh dat is niet gunstig in mijn geval :|

Ik ninja-edit me een weg door dit topic. Alles voor de likes.

edit: dank @Pingo76

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 20-09-2021 22:21 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:08:
Geen geld in crypto stoppen wat je niet kwijt kan raken. Had wat over begin dit jaar, ada gekocht vlak voor de dip. Uiteindelijk break even daarop uitgektikt en naar bc gegaan. Daar gisteren alles uit gehaald, wat heb de centen daadwerkelijk nodig.
Maar dan had je de centen er eigenlijk bij voorbaat niett in moeten zetten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:59
roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:10:
[...]

Dat zegt hij ook. Dat hij dat nooit had moeten doen. (als in 'don't do what i did')

[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-09-2021 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FYRfiTEfwIEi10vykSLwtatGU8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wX7ysvSYktegcPwmtiAn6OrM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 22:16
Jawel hoor, had het al een tijdje op de bank staan zonder doel. Nu is er een doel voor gevonden om het uit te geven. Als ik alles was verloren was ik ook niet gaan uitzoeken wat ik ermee had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:14:
Jawel hoor, had het al een tijdje op de bank staan zonder doel. Nu is er een doel voor gevonden om het uit te geven. Als ik alles was verloren was ik ook niet gaan uitzoeken wat ik ermee had kunnen doen.
Ben dan toch wel benieuwd, is dat doel nu levensgenot verhogend, is het renderend, of none of the above?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb altijd wel ideeën om mijn fiat aan te verkwanselen, maar dan komt altijd de vraag heb ik het nodig?

Spaart een stuk makkelijker :)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:10:
[...]

Is niet helemaal waar natuurlijk.

Crypto is een speculatieve investering, net zoals vele stocks dat zijn. Een crypto-investering (neem BTC of ETH) hoeft niet persé van leftover-fiat gesubsidieerd te worden, maar kan ook uit overtuiging gedaan worden.

Vanaf start (2010) tot nu was er weinig te klagen, wanneer je had geinvesteerd in BTC. Dat is een fijne basis om vertrouwen te kunnen hebben in de voortgang en een reden om naast je (vrij suffe) S&P500-investering ook een deel van je vermogen met je volle verstand in Bitcoin te steken.

Het klagen zit bij de mensen die te snel te veel willen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 20-09-2021 22:20 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:15:
[...]

Ik heb altijd wel ideeën om mijn fiat aan te verkwanselen, maar dan komt altijd de vraag heb ik het nodig?

#1 Maakt het me op lange termijn 'gelukkig'?
#2 Gaat het iets opleveren (financieel of anders).

Dit probeer ik mezelf af te vragen voor ik uitgeef. (probeer..). Vaak geef ik alsnog wel uit helaas

[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-09-2021 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:15:
[...]

Ik vond altijd wel een manier waarop ik mijzelf kon wijsmaken dat ik het nodig had. Crypto heeft mij veel beter met knaken om leren te gaan.

Binnenkort een poging wagen om te stoppen met roken en al het fiat dat ik nu verbrand in crypto te knallen. Dat zullen 12 lastige uren worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CrazyOne
Ben toe aan een nieuwere auto. De lease is eruit, en nu kan er net een iets mooiere auto worden uitgezocht. Geld was er al voor de auto, alleen nu iets luxer. Geeft mij dat genot, ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31
Huh, het is maandagavond, hang op de bank met de vriendin. Vraagt ze: ‘’Ik zie je gewoon dat je heel hard ergens over na aan het denken ben’’.

Ik snap echt niet hoe dit kan werken voor je? Je gooit je spaargeld in crypto, wat je blijkbaar toch niet kan missen..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:19:
Ben toe aan een nieuwere auto. De lease is eruit, en nu kan er net een iets mooiere auto worden uitgezocht. Geld was er al voor de auto, alleen nu iets luxer. Geeft mij dat genot, ja!
Lekker man.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:17:
[...]

#1 Maakt het me op lange termijn 'gelukkig'?
#2 Gaat het iets opleveren (financieel of anders).

Dit probeer ik mezelf af te vragen voor ik uitgeef. (probeer..)
We bijten hier niet op een houtje en gaan ook niet in de kou zitten om te besparen.

Lekker en goed eten, dagjes uit etc is wel belangrijk en wordt niet op bezuinigt. Genieten van het leven is belangrijk

Maar het laatste model tv of mobiel of nieuwe auto's vind ik altijd wat weggegooid geld het oude spul moet in dat geval eerst op.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:22:
[...]

We bijten hier niet op een houtje en gaan ook niet in de kou zitten om te besparen.

Lekker en goed eten, dagjes uit etc is wel belangrijk en wordt niet op bezuinigt. Genieten van het leven is belangrijk

Maar het laatste model tv of mobiel of nieuwe auto's vind ik altijd wat weggegooid geld het oude spul moet in dat geval eerst op.
#2 levert het iets op ;) reizen ervaringen uit eten etc, maar idd mijn TV is nog wel van 2013. Mijn auto is wel weer aan vervanging toe (2001). Dat ik tegenwoordig ruim 2 jaar doe met een middenklasse telefoon had ik 10j geleden ook niet verwacht.

[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-09-2021 22:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:19:
Mag het een gifgroene Taycan zijn?
Zo niet, koop dan maar een nieuwe koptelefoon ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ronald.42 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:22:
[...]

Dit of in plaats van voor een high end model gaan, wat ik zeker weten 10 jaar geleden had gedaan. Lekker voor een middenklasse gaan zoals bijv. iPad Air ipv iPad Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Pingo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:23:
[...]

Dit of in plaats van voor een high end model gaan, wat ik zeker weten 10 jaar geleden had gedaan. Lekker voor een middenklasse gaan zoals bijv. iPad Air ipv iPad Pro.
Haal nou gewoon eem weg wat je niet wil quoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
Het was weer een mooie dag om te zien dat de grote jongens Bitcoin helemaal niet zien als een reëel en veilig alternatief voor de huidige financiële markt maar gewoon netjes de stonks markt volgen (ik chargeer hier eventjes O-) ) Ik kijk uit naar de dag dat BTC zich loskoppelt en vooral reageert op ontwikkelingen in crypto zelf en daarna naar de dag dat een aantal altcoins zich loskoppelen van BTC. Gaat nog heel lang duren!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrazyOne
Nope, wordt een Volvo V70 ipv een V50. Iets waar ik persoonlijk dan weer een beetje blij van wordt. Verjaarscadeautje voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Wie start er een exchange zonder btc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
CrazyOne schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:28:
Nope, wordt een Volvo V70 ipv een V50. Iets waar ik persoonlijk dan weer een beetje blij van wordt. Verjaarscadeautje voor mezelf.
Gefeliciteerd man.

Ik heb voor een opdrachtgever ook in een aantal Volvo's mogen rijden, zo heb ik een weekje een V90 ocean race cross country mogen lenen. Wat een auto _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pingo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:23:
[...]

Ja de jeugd moet tegenwoordig een ipad voor school, die dingen zijn ook aardig aan de prijs en als je dan ziet hoe ze er mee omgaan.... tel tot tien en nog eens en nog eens...

Ach en andere dingen probeer ik dan wel slim te kopen, wat ik zaterdag al zei eikenhouten eethoek tafels van mp in plaats van nieuwe eiken planken, even zagen schuren en je hebt voor weinig mooie planken.

De huidige maatschapij is wat dat betreft wel erg gericht op elkaar de ogen uit steken met het nieuwste van het nieuwste tegen welke prijs dan ook.

Ik niet snap....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sluw schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
Het was weer een mooie dag om te zien dat de grote jongens Bitcoin helemaal niet zien als een reëel en veilig alternatief zien voor de huidige financiële markt maar gewoon netjes de stonks markt volgen (ik chargeer hier eventjes O-) ) Ik kijk uit naar de dag dat BTC zich loskoppelt en vooral reageert op ontwikkelingen in crypto zelf en daarna naar de dag dat een aantal altcoins zich loskoppelen van BTC. Gaat nog heel lang duren!
Gaat heel lang duren en wellicht zelfs nooit gebeuren.

Laat Bitcoin een leverage versie van de stockmarket blijven, een niche die naarmate de tijd verstrijkt steeds meer tot de vaste orde gaat behoren, maar altijd enigszins nerdy blijft.

Mensen die willen, betalen in "world currency" Bitcoin (gekoppeld aan L2-stable coins). De rest betaalt in de fiat naar keuze. Beide zullen en kunnen nog een hele lange tijd naast elkaar bestaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:18:
[...]

Binnenkort een poging wagen om te stoppen met roken en al het fiat dat ik nu verbrand in crypto te knallen. Dat zullen 12 lastige uren worden.
Baal dat ik nooit ben begonnen met roken. Kan ik ook niet stoppen en al dat extra geld in crypto steken ;(

Motor-forum.nl

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:29
Bananeman schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:32:
[...]

Baal dat ik nooit ben begonnen met roken. Kan ik ook niet stoppen en al dat extra geld in crypto steken ;(
Je bent met crypto begonnen, dat is ongeveer hetzelfde alleen dan slechter voor je gezondheid.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:18:
[...]

Na 12 uur begin je weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Gelijk heb je. Mijn leasecontract liep eind december af en ik had al bijna een nieuwe besteld. Met 21% bijtelling en allerlei andere betutteling (CO2, verplichte brandstofmerk etc) liep mijn weerstand zo ver op dat ik eens ging rekenen. Toen was de keus snel gemaakt om voor mobiliteitsregeling te kiezen en nu eindelijk weer een auto te rijden waar ik iedere keer weer met veel plezier instap. Geniet van je V70!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:33:
[...]

Je bent met crypto begonnen, dat is ongeveer hetzelfde alleen dan slechter voor je gezondheid.
Eigenlijk zou ik dus moeten stoppen met crypto en beginnen met roken, ga ik er op vooruit.

Roken is gezond mensen!!

:+

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
Ik acht de kans inderdaad vrij groot.

Zwakkeling ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-10 20:43
Salon op wielen❤️ Ga je heel tevreden van zijn😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
** Offtopic **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 20-09-2021 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
Mooody schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:31:
[...]

Gaat heel lang duren en wellicht zelfs nooit gebeuren.

Laat Bitcoin een leverage versie van de stockmarket blijven, een niche die namate de tijd verstrijkt steeds meer tot de vaste orde gaat behoren, maar altijd enigszins nerdy blijft.

Mensen die willen, betalen in "world currency" Bitcoin (gekoppeld aan L2-stable coins). De rest betaalt in de fiat naar keuze. Beide zullen en kunnen nog een hele lange tijd naast elkaar bestaan.
Tuurlijk, het is een droom :+ maar ik bedoel ook meer dat BTC juist sterker zou moeten zijn als het fiat systeem wankelt omdat het een gedecentraliseerde veilige haven is (zou moeten zijn). Maar ik weet dat de realiteit anders is. Gewoon leuk om te zien dat de praatjes die je tijdens een stijgende lijn hoort zo kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
** Offtopic **

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 20-09-2021 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Gaan we weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
** Feedback op moderatie mag in het feedback topic **

[ Voor 75% gewijzigd door Taro op 20-09-2021 22:51 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Heb nog wat verse fiat achter de hand, maar ga het eerst maar ff aankijken tot morgenochtend. Als we lager staan koop ik bij, als we hoger staan ben ik ook happy, dus ik win altijd. Waterdicht plan :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
We gaan zo hard moon vannacht. Slaap lekker dames en heren. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:59:
We gaan zo hard moon vannacht. Slaap lekker dames en heren. [Afbeelding]
Het gaat inderdaad al de goede kant.

Mochten we over de 44k heengaan, iedereen @knakworst rustig laten slapen svp (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Het ziet nu anders behoorlijk rood op Coingecko

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Afgelopen nacht had ik slecht geslapen…geen idee waarom, maar het zal een dieprode voorbode zijn geweest onder de volle maan.

Vannacht slaap ik geheid als een roos, als we morgen maar niet onder het bloed wakker worden dankzij alle doorns }:|

Ach ja, hodl the modl en slaap rekter lekker.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
PWSteal schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:11:
[...]

Het ziet nu anders behoorlijk rood op Coingecko
Daar moet je ook niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:49
roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:21:
[...]

Daar moet je ook niet kijken.
kijk gewoon pas in 2028 naar je portfolio; dan kun je op die dag naar je werk bellen dat je niet meer komt werken 🤗

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

:Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
kijk gewoon pas in 2028 naar je portfolio; dan kun je op die dag naar je werk bellen dat je niet meer komt werken 🤗
[/quote]

Waarschijnlijk een waarheid als een koe. Probleem is dat ik NU in vrijheid wil leven. Maar de hele wereld is tegen mij 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:59
Sluw schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
Het was weer een mooie dag om te zien dat de grote jongens Bitcoin helemaal niet zien als een reëel en veilig alternatief voor de huidige financiële markt maar gewoon netjes de stonks markt volgen (ik chargeer hier eventjes O-) ) Ik kijk uit naar de dag dat BTC zich loskoppelt en vooral reageert op ontwikkelingen in crypto zelf
Bitcoin heeft bestaansreden als het huidige financiële stelsel faalt omdat fiat geld niks waard is.

Als de hele mikmak gaat klappen, gaat men toch geld uit beleggingen halen. En dus zal ook crypto grote klappen krijgen. Sterker nog: het klappen van Evergrande kan ervoor zorgen dat men tot de conclusie komt dat het toch anders moet. Uiteindelijk is het niet meer weg te stimuleren met lage rentes en zullen die weer stijgen.

Als de rente weer stijgt en het bijdrukken stopt, is er steeds minder bestaansrecht voor Bitcoin. Het is niet gek dat men nu even pas op de plaats doet in relatie tot dat.

Als het klappen van Evergrande (als dat al gebeurt) juist tot effect nóg lagere rentes heeft, kan dat ook juist extra olie op het vuur voor Bitcoin zijn.
en daarna naar de dag dat een aantal altcoins zich loskoppelen van BTC. Gaat nog heel lang duren!
Dat gaat nog heeeeel lang duren :+ moeten ze eerst een echte bestaansreden vinden, los van het zijn van een financiële speelbal voor traders die voornamelijk kijken naar BTC pairs :+

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 21-09-2021 00:00 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
Als Evergrande onderuit gaat, en dat is zeer waarschijnlijk, is dit na vandaag al ingeprijst in de koersen. Afhankelijk van de impact op andere bedrijven zal het natuurlijk wel een extra (kortstondige) dip geven. En daarna is alles weer business as usual. Dus laat de pijn maar komen want dan kunnen we weer verder en een mooi laatste kwartaal omarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

HODL

Welterusten :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:59
Urbanus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:03:
Als Evergrande onderuit gaat, en dat is zeer waarschijnlijk, is dit na vandaag al ingeprijst in de koersen. Afhankelijk van de impact op andere bedrijven zal het natuurlijk wel een extra (kortstondige) dip geven. En daarna is alles weer business as usual. Dus laat de pijn maar komen want dan kunnen we weer verder en een mooi laatste kwartaal omarmen.
Evergrande heeft een schuldenpost die 5x zo hoog was als die van Lehman in 2008. Als zij, net als Lehman, gaan defaulten, dan gaan we een bear market van 5 jaar tegemoet in stocks en gaat alles minimaal door de helft.

Zo'n liquiditeitscrisis zorgt ervoor dat de bezitters van cash geld hun bezittingen weer waardevol kunnen investeren en alleen dat al zal grote investeerders uit Bitcoin doen stappen. Een forse (en nodige) aanpassing in het monetaire systeem die na enkele jaren crisis gekozen wordt, heeft per direct invloed op de rol van Bitcoin en dus de waarde.

Zoiets is niet ingeprijsd, daar ga je geen V-shaped recovery op terug vinden zoals vorig jaar. Afhankelijk van of er een crash komt en hoe het financieel opgelost gaat worden, bestaat er een kans op einde bullrun en een break tov alle modellen die sinds het bestaan stand houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
Richh schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:11:
[...]

Evergrande heeft een schuldenpost die 5x zo hoog was als die van Lehman in 2008. Als zij, net als Lehman, gaan defaulten, dan gaan we een bear market van 5 jaar tegemoet in stocks en gaat alles minimaal door de helft.

Zo'n liquiditeitscrisis zorgt ervoor dat de bezitters van cash geld hun bezittingen weer waardevol kunnen investeren en alleen dat al zal grote investeerders uit Bitcoin doen stappen. Een forse (en nodige) aanpassing in het monetaire systeem die na enkele jaren crisis gekozen wordt, heeft per direct invloed op de rol van Bitcoin en dus de waarde.

Zoiets is niet ingeprijsd, daar ga je geen V-shaped recovery op terug vinden zoals vorig jaar. Afhankelijk van of er een crash komt en hoe het financieel opgelost gaat worden, bestaat er een kans op einde bullrun en een break tov alle modellen die sinds het bestaan stand houden.
Bitcoin het nieuwe goud. Ik wil je graag geloven en ik denk dat het ergens in de toekomst ook zo kan zijn, Maar voor nu vind ik onderstaand artikel een realistische analyse, ondanks dat het pijn doet ;)
https://businessam.be/bit...unt-niet-het-nieuwe-goud/

Edit: Ik las je niet goed. :-( Dus mijn reactie op jou, slaat nergens op. Sorry. Bedtijd. Welterusten :z

[ Voor 3% gewijzigd door Urbanus op 21-09-2021 00:24 . Reden: bier ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0YnTA2JbWComW7_zTu8A-8hS6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJs25aW6MW42U4k8SYsZOfXh.jpg?f=fotoalbum_large

De hamvraag is en blijft: houdt de bitcoin support band het als support ja of nee. Door de corona crash niet in maart 2020. Sindsdien begon bitcoin evenwel aan zijn run up van april tot april dit jaar. Dus als er nu door Evergrande een flashcrash komt krijg je vast net zo'n crash. Zeg naar 28k. Waar we dus net vandaan komen. Dat kan. Maar vanaf dat moment zie ik niet in wat in maart 2020 tot maart 2021 kon, niet van zeg november 2021 t/m november 2022 kan gebeuren.

Heb je toch lengthening cycles want langer dan traditioneel vier jaar. Met diminishing returns nog op tafel. En als bitcoin dan 4 jaar in een bear cycle zit ja dat kan. Kan ook dat de bear al begonnen is sinds april en we al vijf maanden onderweg zijn. Je weet het pas achteraf.

tl:dr

Retest bull market support band en moon
of
wave 5/V terug naar beneden en dan moon

Either way moon in the end. Dus hodl!

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 21-09-2021 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

THis iz Bitcoin... bitcoin inze grrraaett rezzeeeettt

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 21-09-2021 00:55 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

leuk stukje over de koers eind September 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bye bye 42.5k!!

Rekt REEEEKTTTTTT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCEbROvlu-yti4Bx6z1nKNHFCq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GNrLA7ysjbVJ5cO8jYrT5l2k.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 01:13
Ik begin toch weer wat zenuwachtig te worden zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Animal schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 02:22:
Ik begin toch weer wat zenuwachtig te worden zo
mwa hodl!! :)
mijn buy-order is bijna gehit voor DOT 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Oei dit is niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
Eindelijk eens een goed getimede sell... kom maar op met die bear market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:08
G*dverdomme.. we gaat totaal REKTTT :( :(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik wilde gaan slapen eigenlijk maar tis spannend ^^

edit: ga nu toch maar slapen, morgen 69k!!

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2021 02:48 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
Ik werd wakker om te pissen.. had niet moeten kijken..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:18
This aged.. not so well. :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• StevenzeN
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X3VmiBj44PiKEabNMsA1opdzJFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BS5leztFXpekJIQXFvPo7hl.jpg?f=fotoalbum_large

Ik snap nooit iets van TA maar nu ben ik uiteraard superbullish.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3wiouQo1PFfyYhXBLT3N9VoBNg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mxdHw5S67hTfgKjYpE2fNKe0.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agByQDCZ6xAzurhMz19odcM_CWY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SKHi5DAUKmhKcg1TPltZCMAm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_pQpcF4btxzclGQ4-EIiEwYjRE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5kegTNUk3GsuinRJXvGMtl6h.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHDTjb8gnUT2bVe7Z8SQytUVXSU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX535R4BF4PXEazqgkan7E2U.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nboZbG6oJJq1EiqlEMAu4SRT9p0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rQz8svuDvDa4MswbDcmn0cCJ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GgkUwdV_ACF-17jUyqU6U5-ULc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jrXhUgBidSnSocDdNZsFYSNo.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RHrtoNUGnOPF0m8cljEBh0AgSg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hWoAsXtPBfjBIgjPRBoBnMBE.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_7cu6nsY5urOSZ6pPga9ZIEgJ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X4q9k3qZSPSBWmUidplXu2DL.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Als mensen hier de kans niet inzien dan kan ik ze ook niet helpen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imCJ8i-EGFT9qM3GKzDn4ViUm6c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QXTSC1zBHtjZDtrEjZ1p3Y3f.png?f=user_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
ScuL schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 04:03:
Als mensen hier de kans niet inzien dan kan ik ze ook niet helpen :P
[Afbeelding]
'Nieuw wapen tegen drugscriminelen: ‘Verbied op zak hebben van meer dan 2000 euro cash op straat’
Burgers moet in Rotterdam worden verboden met meer dan 2000 euro cashgeld op straat te lopen. Dat middel wil de VVD in de Maasstad inzetten in de strijd tegen tegen drugscriminaliteit. Wie deze regel overtreedt, moet een boete krijgen tot 2500 euro. '

How retarded can you get.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 19:02
Vooralsnog zijn we niet doodgegaan (heel eventjes dan vannacht)

[ Voor 15% gewijzigd door vickypollard op 21-09-2021 06:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Mogguh! Aardig dipje nog vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Laatst online: 19-09 07:20
Even een noob vraagje, ik wilde mijn ETH van Binance overzetten naar Coinbase.
Nu krijg ik een adres, bedrag en "netwerk" keuze.

De netwerk keuze is Binance Chain (BEP2), Binance Smartchain (BEP20) en Ethereum (ERC20).
Nu zou ik zeggen dat ik die laatste moet kiezen, alleen dan lees ik op "oude forumpost" dat Coinbase de ERC20 niet ondersteunt?

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Bitcoinkoers zakt naar laagste niveau in ruim een maand https://www.nu.nl/economi...au-in-ruim-een-maand.html (via @NUnl)

Volgens m'n broertje kan dit ellende veroorzaaken met USDT?
En zo de hele zooi mee naar beneden trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 22:22
Ziet er nog niet goed uit allemaal. Steeds lagere bodems en als het stijgt duurt het niet lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kan iemand deze gif andersom laten afspelen?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:18
Vannacht een buy order btc gehit, we hangen er nu 700(euro ja,met overige coins handel ik in usdt) boven. Hopen dat het alleen omhoog gaat en niet verder door zakt :+

[ Voor 15% gewijzigd door MuVo op 21-09-2021 07:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
We staan bijna op hetzelfde nivo als toen ik instapte ergens rond 6 augustus :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03 12:53
Joosie200 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:36:
[Afbeelding]

De hamvraag is en blijft: houdt de bitcoin support band het als support ja of nee. Door de corona crash niet in maart 2020. Sindsdien begon bitcoin evenwel aan zijn run up van april tot april dit jaar. Dus als er nu door Evergrande een flashcrash komt krijg je vast net zo'n crash. Zeg naar 28k. Waar we dus net vandaan komen. Dat kan. Maar vanaf dat moment zie ik niet in wat in maart 2020 tot maart 2021 kon, niet van zeg november 2021 t/m november 2022 kan gebeuren.

Heb je toch lengthening cycles want langer dan traditioneel vier jaar. Met diminishing returns nog op tafel. En als bitcoin dan 4 jaar in een bear cycle zit ja dat kan. Kan ook dat de bear al begonnen is sinds april en we al vijf maanden onderweg zijn. Je weet het pas achteraf.

tl:dr

Retest bull market support band en moon
of
wave 5/V terug naar beneden en dan moon

Either way moon in the end. Dus hodl!
Hoe ik het begrijp, zitten we nu onder zijn bull market support band. Dus op naar 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ta zegt helemaal niks in crypto omdat het op allerlei manieren gemanipuleerd wordt en dan heb je ook nog van die momenten als corona en banken die omvallen etc.

Just my two cents.

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:42
josvaesen schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:25:
[...]

Hoe ik het begrijp, zitten we nu onder zijn bull market support band. Dus op naar 5
gaat om closes (van iig de weekly). Een dag eronder boeit niets. Je kan zelfs wicken naar 37 en dan een weekly close hebben ruim boven die support band.

Jongens die dip van vannacht was china (dag ervoor waren ze dicht ivm feestdag). Straks als amerika open gaat gaat alles weer tot the moon ;)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ach: we zijn iig niet door 40k gezakt vannacht. Wat niet is kan nog komen. Hallo dipsdag.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqMrNc-mZLRhJBblfXl2uUkMpFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvNzCAQmN2NVuPbJJcUtJttI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:04

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Die mensen lijken mij een stuk gelukkiger dan de gemiddelde cryptohodler.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

__Tripps__ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:54:
[...]

Dat is zeker een feit.

Geluk haal je niet uit vermogen, maar uit het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
__Tripps__ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:54:
[...]

Als je goed kijk zie je mij daar rechtsachter zitten met een grote bag met Zilliqa en GZils!! O-) #HODL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:56:
[...]

Dat is zeker een feit.

Mooie quote voor de lokale Lamborghini dealer... 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 22:40
Richh schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:11:
[...]

Lehman : 600+ miljard
Evergrande : 300+ miljard

Waar kom je precies uit op die schuldenpost die 5x zo hoog is ?
Schuldeisers, schuldsoort én tegenoverliggende assets zijn echter heel erg anders, dus het is moeilijk een 1 op 1 vergelijking te maken sowieso. Maar ben toch even benieuwd waar die 5x vandaan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
[...]

Dat is zeker een feit.

Echt? :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de sfeer erin te houden ondanks de wanhoop, doe nou ff mee :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
Celr alweer boven de 10cent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:16

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:06:
[...]

Ik probeer de sfeer erin te houden ondanks de wanhoop, doe nou ff mee :+
Party!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/kxzr3-r6XoIAAAAM/lets-get-this-party-started-yeah.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
Ik heb gisteren voor het slapen gaan nog wat collateral toegevoegd aan mijn long waardoor die de nacht overleefd heeft. Ik ben alleen wel een ietsiepietsie bang dat ik dat geld straks alsnog gewoon kwijt ben. Ik wordt gewoon gehunt, mensen.

Wel jammer dat daar een bank in China voor nodig is, om mijn long te hunten. Maar dat mag de sfeer niet verpesten!
*O*
Fijne werkdag allemaal!
Oh.. werk.
-O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Dat is zeker een feit.

Jesse? Is that you?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

anti elppa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:29:
[...]

gaat om closes (van iig de weekly). Een dag eronder boeit niets. Je kan zelfs wicken naar 37 en dan een weekly close hebben ruim boven die support band.

Jongens die dip van vannacht was china (dag ervoor waren ze dicht ivm feestdag). Straks als amerika open gaat gaat alles weer tot the moon ;)
Volgens mij heeft China vandaag ook nog een vrije dag. Vannacht en morgen vuurwerk op Wicked Wednesday dus 🤪.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:15:
Ik heb gisteren voor het slapen gaan nog wat collateral toegevoegd aan mijn long waardoor die de nacht overleefd heeft. Ik ben alleen wel een ietsiepietsie bang dat ik dat geld straks alsnog gewoon kwijt ben. Ik wordt gewoon gehunt, mensen.

Wel jammer dat daar een bank in China voor nodig is, om mijn long te hunten. Maar dat mag de sfeer niet verpesten!
*O*
Fijne werkdag allemaal!
Oh.. werk.
-O-
Zo ben ik heel wat keren REKT gegaan 😵.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
spacer schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:22:
[...]
Zo ben ik heel wat keren REKT gegaan 😵.
Ah ja, leergeld noemen ze dat toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CELR MOON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

YES schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:25:
[...]

Ah ja, leergeld noemen ze dat toch?
Idd, niet meer leveraged de nacht in gaan bijvoorbeeld tenzij de trend overduidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
lol, ik heb FOMO voor dips elke keer geen FIAT als er een lekkere dip plaats vind :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spacer schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:21:
[...]

Volgens mij heeft China vandaag ook nog een vrije dag. Vannacht en morgen vuurwerk op Wicked Wednesday dus 🤪.
Die weten ook echt niet wat werken is daar..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mense, ope je oge en doe je eige research! 1 BTC == (nog steeds) 1 BTC!!

Goedemorgen.
Pagina: 1 ... 38 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!