Is het dan een het?deurknopje schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:56:
[...]
volgens mij heb jij niet gelezen wat hij daarvoor zij
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is het dan een het?deurknopje schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:56:
[...]
volgens mij heb jij niet gelezen wat hij daarvoor zij
Zero.
Hij heeft het niet altijd goed hoorroflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:57:
Ik denk dat ik voortaan toch maar doe wat @Taro doet, want hij heeft het weer eens goed.
Zero.
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 20-09-2021 11:13 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Doe ik ook hoor. Het blijft toch altijd weer een afweging wat te doen.Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:05:
[...]
Hij heeft het niet altijd goed hoor![]()
Nooit blind iemand volgen, maar ook zelf bepaalde doelen stellen en daarop handelen.
Ter aanvulling:enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:41:
[...]
Probeer onderstaande. Bij vragen, gewoon stellen en @enomiss
enomiss in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"
enomiss in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"
Je leert er veel van en het is makkelijker dan je denkt. Je draagt geen 10% af aan Kraken. Probeer het eventueel met kleine hoeveelheden de eerste keer.
https://opensea.io/seaart
Ze willen totale controle over jou inkomen en uitgaves zodat je aan de overheids infuus kan liggen en hun dan volledig mogen bepalen wat jij wel en niet mag doen.sh4d0wman schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:12:
Gehehe Grappigthuis en Fuckstra hebben weer eens wat bedacht.... Crypto bullish!
https://www.nu.nl/economi...3000-euro-in-de-maak.html
Dat valt toch nooit te handhaven? (kijk maar hoe goed ze wapenbezit of drugsimport weten aan te pakken) En anders is er nog altijd het buitenland of betaal je iemand in goederen.
(hij gaat slapen..... doe mij 4 klokkies en wat dozen vintage wijn ouwe of betaal me in dollar biljetten)
[ Voor 7% gewijzigd door Wowhead op 20-09-2021 11:18 ]
Ja, want jij doet dagelijks betalingen van 3k in briefgeld?Wowhead schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:16:
[...]
Ze willen totale controle over jou inkomen en uitgaves zodat je aan de overheids infuus kan liggen en hun dan volledig mogen bepalen wat jij wel en niet mag doen.
Ik stop daarom zo veel mogelijk in crypto, ik heb niets op mijn kerfstok maar haat hoe diep onze levens bepaald en beinvloed worden door de overheid en coorporaties.
Maarja ze willen natuurlijk al dat tevele geld dat geprint is verzamelen voor de verbrandings oven, zodat zoveel mogelijk bewijs weg is gemoffeld
100% happening. Credit systeem is in de maak. De overheid, new world orderWowhead schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:16:
[...]
Ze willen totale controle over jou inkomen en uitgaves zodat je aan de overheids infuus kan liggen en hun dan volledig mogen bepalen wat jij wel en niet mag doen.
Ik stop daarom zo veel mogelijk in crypto, ik heb niets op mijn kerfstok maar haat hoe diep onze levens bepaald en beinvloed worden door de overheid en coorporaties.
Maarja ze willen natuurlijk al dat tevele geld dat geprint is verzamelen voor de verbrandings oven, zodat zoveel mogelijk bewijs weg is gemoffeld
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 20-09-2021 11:23 ]
Hebben mensen nou echt niet door dat alle SDGs worden uitgerold? Dat we op weg zijn om China 2.0 te worden..sh4d0wman schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:12:
Gehehe Grappigthuis en Fuckstra hebben weer eens wat bedacht.... Crypto bullish!
https://www.nu.nl/economi...3000-euro-in-de-maak.html
Dat valt toch nooit te handhaven? (kijk maar hoe goed ze wapenbezit of drugsimport weten aan te pakken) En anders is er nog altijd het buitenland of betaal je iemand in goederen.
(hij gaat slapen..... doe mij 4 klokkies en wat dozen vintage wijn ouwe of betaal me in dollar biljetten)
Non argument.jvel92 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:21:
[...]
Ja, want jij doet dagelijks betalingen van 3k in briefgeld?
Afgelopen weekend las ik ook nog ergens iets over dat 50% van de mensen hier in NL voor een CO2 punten systeem isenomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:21:
[...]
100% happening. Credit systeem is in de maak. De overheid, new world ordergaat bepalen van welke deugden van het leven jij recht op zal hebben. Dit heeft niets te maken met of je wel of niet iets te verbergen hebt, maar alles met vrijheid.
https://bitcoinist.com/th...-bank-digital-currencies/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Woke AFsjorremans schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:27:
[...]
Afgelopen weekend las ik ook nog ergens iets over dat 50% van de mensen hier in NL voor een CO2 punten systeem is![]()
Nu is de media al een hele lange tijd niet meer te vertrouwen uiteraard maar het meest schokkende is nog wel dat heel veel mensen gewoon totaal niet doorhebben wat er aan de hand is..
En zich ten alle tijden verschuilen achter ja maar, ik heb toch niks te verbergen
Als ik voor mezelf spreek, ik heb een geweldige jeugd gehad en gewoon onbezorgd kunnen leven. De generatie die er nu is, gaat toch echt een hele andere tijd tegemoet.
Over een paar jaar is het hier China 2.0
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gaat ie een beetje Lange Frans?enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:21:
[...]
100% happening. Credit systeem is in de maak. De overheid, new world ordergaat bepalen van welke deugden van het leven jij recht op zal hebben. Dit heeft niets te maken met of je wel of niet iets te verbergen hebt, maar alles met vrijheid.
Daag jezelf eens uit en luister naar de meest recente Cryptocast. Zie:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
China wordt altijd als een losstaand iets neergezet. Maar China is gewoon de Kusama van Polkadot. Wij zijn Polkadot. What comes to Kusama comes to Polkadot.sjorremans schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:31:
[...]
Over een paar jaar is het hier China 2.0
Hangt er vanaf wat je er verder mee gaat doen. Hodlen? Prima. Traden en met meerdere pairs altcoins vergaren? Slecht idee. BItvavo kent alleen euro's en zeer beperkt aanbod coins.Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
Het word inmiddels tijd voor een dip buy. Bij de flash crash van laatst was ik niet goed voorbereid en heb ik die fee maar op de koop toe genomen door met creditcard te storten op Binance. Lees onder andere dat de route van Bitvavo naar Binance word bewandeld door sommigen hier. Waarom echter de transfer van Bitvavo naar Binance? Als ik een limit order plaats op Bitvavo krijg ik een gunstiger eindresultaat dan op Binance, of zie ik iets over het hoofd?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die is er zeker in de maak, ik heb die QR-code covid app niet eens op mijn telefoon staan, fuck that!!enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:21:
[...]
nothing stops this train
Daar ben ik het volledig mee eens, en ik snap je punt.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:37:
[...]
Jedi_Pimp in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"
Er zijn wel degelijk zorgwekkende ontwikkelingen gaande die zo snel en intransparant doorgevoerd worden (en bovendien, met meerendeel van de boomers snapt het niet eens) dat enige skepsis op z'n plek is. Heeft niets met Lange Frans te maken
Maar dit gaat mij veel te ver en het komt op mij over dat iemand iets te ver het rabbithole ingetyft is.enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:39:
[...]
China wordt altijd als een losstaand iets neergezet. Maar China is gewoon de Kusama van Polkadot. Wij zijn Polkadot. What comes to Kusama comes to Polkadot.
Zodra de controlerende macht bij elke transactie de technische mogelijkheid heeft om de transactie te autoriseren is het einde van vrijheid nabij en ben je slaaf van een totalitaire technocratische staat. Dan is er een select groepje 'wetenschappers' wat bepaalt hoe jij moet leven. In de infrastructure bill in Amerika staat al opgenomen dat elke vorm van tegenspraak tov het narratief strafbaar wordt. Dit betekent meteen het einde van het onafhankelijk bedrijven van wetenschap. Mensen moesten eens weten wat er allemaal speelt op de achtergrond van deze hele puppetshow...
Top, dank. Het gaat inderdaad puur om het bijkopen voor de lange termijn HODL.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:40:
[...]
Hangt er vanaf wat je er verder mee gaat doen. Hodlen? Prima. Traden en met meerdere pairs altcoins vergaren? Slecht idee. BItvavo kent alleen euro's en zeer beperkt aanbod coins.
Ja, vind ik lastig. Ligt er aan in welke bui ik ben merk ik. Tuurlijk, berichten over inflaties het bijdrukken van geld, nu weer een verbod op cashbetalingen, een eventueel CO2 punten systeem voor burgers... ik zou er allemaal wat achter kunnen zoeken en soms doe ik dat ook wel. Ik ben in ieder geval blij met mijn stapeltje virtuele internetmuntjes just to be sure.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:37:
[...]
Er zijn wel degelijk zorgwekkende ontwikkelingen gaande die zo snel en intransparant doorgevoerd worden (en bovendien, met meerendeel van de boomers snapt het niet eens) dat enige skepsis op z'n plek is. Heeft niets met Lange Frans te maken
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik doe gezellig met je mee, klein tikkie nog..Da_maniaC schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:47:
Komop ADA, nog even 15 ct corrigeren omlaag en dan gaan we weer boodschappen doen.
Ik had hem bijna als bookmark voor vanavond gezet tot ik je opmerking over Boomers las. Steeds weer een generatie wegzetten in een hoek is niet echt bevorderend voor een gezonde discussie en werkt uitermate generaliserend.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:37:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik ben zo bang dat die QR codes moeten in supermarkt of allerlei winkels op den duurKol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:41:
[...]
Die is er zeker in de maak, ik heb die QR-code covid app niet eens op mijn telefoon staan, fuck that!!
[YouTube: You Will Be Happy]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
In mijn geval vanwege spreiding PF, ik wil niet teveel bij 1 exchange hebben, liever verdeel ik dit over meerdere exchanges. En in sommige gevallen vanwege staking mogelijkheden etc.Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
Het word inmiddels tijd voor een dip buy. Bij de flash crash van laatst was ik niet goed voorbereid en heb ik die fee maar op de koop toe genomen door met creditcard te storten op Binance. Lees onder andere dat de route van Bitvavo naar Binance word bewandeld door sommigen hier. Waarom echter de transfer van Bitvavo naar Binance? Als ik een limit order plaats op Bitvavo krijg ik een gunstiger eindresultaat dan op Binance, of zie ik iets over het hoofd?
Helder! Ik gebruik exchanges alleen voor de aankoop (en uiteindelijk ooit voor de verkoop natuurlijk).Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:52:
[...]
In mijn geval vanwege spreiding PF, ik wil niet teveel bij 1 exchange hebben, liever verdeel ik dit over meerdere exchanges. En in sommige gevallen vanwege staking mogelijkheden etc.
Dat laatste weet ik niets van omdat ik nog niet werk met wallets, zowel hard als softwarematig. Vandaar mijn spreiding over exchanges.Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:55:
[...]
Helder! Ik gebruik exchanges alleen voor de aankoop (en uiteindelijk ooit voor de verkoop natuurlijk).
Maar daarna gaat het direct naar mijn wallet. Hoewel ik net bij Bitvavo lees dat je om de een of andere reden 24 uur moet wacht voordat dat bij hen mag, in verband met fraude
Als *erkende boomer* hier, helemaal met je eens na het lezen van zoveel onzin in de chat.Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:56:
Is er ook een knop waarmee we weer terug kunnen gaan naar praten over crypto ipv politiek en beïnvloeding?
Dit gaat anders binnen de kortste keren weer fout en de sfeer was al zo zuur het afgelopen weekend.
bij een flash crash zit je beter bij Bitvavo zitten ivm lagere volume.Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
nothing stops this train
Nou nou, een nickname gebruiken voor een generatie heeft in mijn boekje niets te maken met 'wegzetten', net zo min als iedereen spreekt over millennials en Gen Z ('zoomers'). Heck, mijn ouders gebruiken zelf deze term te pas en te onpas om zichzelf en leeftijdsgenoten te duiden. Niet overal zit een aanval in hèNgangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:50:
[...]
Ik had hem bijna als bookmark voor vanavond gezet tot ik je opmerking over Boomers las. Steeds weer een generatie wegzetten in een hoek is niet echt bevorderend voor een gezonde discussie en werkt uitermate generaliserend.
En dit is dus gewoon niet eens grappig maar griezelig relevant.Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:41:
[...]
Die is er zeker in de maak, ik heb die QR-code covid app niet eens op mijn telefoon staan, fuck that!!
[YouTube: You Will Be Happy]
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 20-09-2021 12:07 ]
Ja, de rapporteer knopNgangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:56:
Is er ook een knop waarmee we weer terug kunnen gaan naar praten over crypto ipv politiek en beïnvloeding?
Dit gaat anders binnen de kortste keren weer fout en de sfeer was al zo zuur het afgelopen weekend.
Als ik je verkeerd heb opgevat, dan mijn excuus maar het ging alweer een half uur over politiek hier en daar zijn echt andere topics voor. Sterker nog, ik sprak vanmorgen iemand die dit topic zat is vanwege de politiek en zuurgraad de afgelopen week. En ik moet hem gelijk geven, het was 2 a 4 maanden terug een stuk relaxter. Zelfs tijdens de mei dip.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:59:
[...]
Nou nou, een nickname gebruiken voor een generatie heeft in boekje niets te maken met 'wegzetten', net zo min als iedereen spreekt over millennials en Gen Z ('zoomers'). Heck, mijn ouders gebruiken zelf deze term te pas en te onpas om zichzelf en leeftijdsgenoten te duiden. Niet overal zit een aanval in hè
Dat en binance ligt er bij dat soort events nog wel eens uit. Is dat bij bitvavo ook zo?Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:59:
[...]
bij een flash crash zit je beter bij Bitvavo zitten ivm lagere volume.
Je kan ook kiezen om de BTC/DAI te nemen (of BUSD) op Binance
die fee creditcard zou ik niet accepteren, veel te hoog +je moet ook nog de fee betalen om bv BTC te kopen.
Kraken SEPA ging ook snel bij mij, zondagavond nog een fluff euro via SEPA gestuurd en maandagochtend stond het er om 08:07 erop
dat vind ik ook, vooral kinderen die nu zo opgroeien is het helemaal erg, die denken dat dit ''normaal'' is.A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:00:
[...]
En dit is dus gewoon niet eens grappig maar griezelig relevant
die zou ook problemen hebben, tijdens die crash deed ik bv nog snel een iDEAL boeking naar Bitvavo, maar heeft 1,5 uur geduurd voordat het geld erop stond.Darrell schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
[...]
Dat en binance ligt er bij dat soort events nog wel eens uit. Is dat bij bitvavo ook zo?
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 12:06 ]
nothing stops this train
Nee die kopen dan de dip en vanavond zitten we op 69k.veertje schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
Zou het nog verder zakken zodra US wakker wordt?
Ja steek vooral je hoofd in het zand. Alleen maar over dikke gains en when moon praten. Ja dat is lekker van toegevoegde waarde.Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
[...]
Als ik je verkeerd heb opgevat, dan mijn excuus maar het ging alweer een half uur over politiek hier en daar zijn echt andere topics voor. Sterker nog, ik sprak vanmorgen iemand die dit topic zat is vanwege de politiek en zuurgraad de afgelopen week. En ik moet hem gelijk geven, het was 2 a 4 maanden terug een stuk relaxter. Zelfs tijdens de mei dip.
Ik gebruik overigens om die reden nooit generatie benamingen, ik vind het de grootst mogelijke onzin omdat generaliseren nog nooit tot een oplossing heeft geleid maar wel tot verharding tov elkaar.
Nogmaals, excuus, op naar een mooi herstel van BTC vandaag.
[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 20-09-2021 12:56 ]
Verwijderd
Ik ben wel gevaccineerd maar die QR code steken ze maar lekker op een plek waar de zon niet schijnt. Ik weiger daar aan mee te werken, ze zoeken het maar uit met die hele teringbende.A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:51:
[...]
Ik ben zo bang dat die QR codes moeten in supermarkt of allerlei winkels op den duur
ik zit er nu lang genoeg in dat dit echt wel bewust is wat nu gebeurd, voor om iedereen in altcoins uit stop te drukken, daar wel +-30% dropseldeegee schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:09:
Weer een heerlijke shake out vanmorgen, nu op naar de 69k!
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 20-09-2021 12:10 ]
Denk dat het nog niet de laatste is hooreldeegee schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:09:
Kijk eens naar de premarket in US, die kunnen het nog een stevige tik geven bij de NY open. Die Evergrande bom moet nog ontploffen, tenzij China een bailout gaat doen.eldeegee schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:09:
Vasthouden tot de kerst, dan zie ik wel weer.A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:10:
[...]
ik zit er nu lang genoeg in dat dit echt wel bewust is wat nu gebeurd, voor om iedereen in altcoins uit stop te drukken, daar wel +-30% drops
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Jedi_Pimp op 20-09-2021 12:24 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 20-09-2021 12:22 ]
Zero.
Zo mooi dat je het ook altijd even komt meldenPelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:21:
Het is ze weer gelukt.. weer een plukje op de ultieme low verkocht..
Zoek het maar uit. Ik koop een oled tv ipv mijn shitcoins terug.
Geloof mij van een leuke oled heb je langer plezier dan de dip meemaken in shitcoins. Welk model heb je voor ogen? Ik heb zelf een 65 inch lg oled B9.Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:21:
Bron, hele artikel: https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-analyse-40000/Bitcoin analyse: diep in het rood, wat nu? 3 mogelijke scenario’s
Dat ging snel! Was bitcoin afgelopen weekend nog meer dan 40.000 euro waard, nu staat de teller ruim 3.000 euro lager. Wat kunnen we nu van de cryptomunt verwachten?
Ach, panic sellers hebben we ook nodig moet je maar denken. Wel jammer dat jij nou net zo hardleers bent Pelootje.. Hoe lang loop je hier nou al rond?Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:21:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Lg 55 c1.Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:26:
[...]
Geloof mij van een leuke oled heb je langer plezier dan de dip meemaken in shitcoins. Welk model heb je voor ogen? Ik heb zelf een 65 inch lg oled B9.
Bitcoin bounct rond 45k met wickje eronder. Prima, laat de nieuwe bodem maar testen in de 40 - 45k range. Eens zien of we tegen 18u vanavond nog wicken naar 40k of niet.
Zero.
Nee heb ik niet. Ach ja.. het is iets met het hebben van een baan en maar op 3 momenten van de dag kunnen handelen en je dan precies op het verkeerde moment iets kan doen.. gelukkig kan ik nooit veel doen omdat 95% vaststaat.Stokstaart schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:27:
[...]
Ach, panic sellers hebben we ook nodig moet je maar denken. Wel jammer dat jij nou net zo hardleers bent Pelootje.. Hoe lang loop je hier nou al rond?
OT: gisterochtend heerlijk de ATH retest van Lukso verkocht en zojuist buy order geraakt. Gebeurt niet vaak maar dit keer goed gegokt. @Pelox heb je een Kucoin account? Krijg je een Luksootje van me als doekje voor het bloeden
Zero.
DuvelsPingo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:34:
[...]
Op 37666![]()
Nogmaals dank voor je hulp @D_Jeff![]()
![]()
![]()
![]()
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
KweenieD_Jeff schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:36:
[...]
Duvels![]()
Wordt dat straks gehit, blijkt de dip 3 weken lang op 32k hangen. En dan?
2 a 3 weken terug de LG G1 65" gekocht en nog geen seconde spijt van. Wat een plaatje.Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:26:
[...]
Geloof mij van een leuke oled heb je langer plezier dan de dip meemaken in shitcoins. Welk model heb je voor ogen? Ik heb zelf een 65 inch lg oled B9.
Bitcoin bounct rond 45k met wickje eronder. Prima, laat de nieuwe bodem maar testen in de 40 - 45k range. Eens zien of we tegen 18u vanavond nog wicken naar 40k of niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 20-09-2021 12:41 ]
Zero.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ga voor de 65 inch,Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:40:
Nu begin ik weer te twijfelen tussen een 55 en een 65"..
Dat is NIET het goede antwoord.
4 jaar geleden de fout gemaakt om de 55" te kopen, nu gefixed. Als je op ong 3 meter afstand zit minimaal is dit een aanradertje.Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:40:
Nu begin ik weer te twijfelen tussen een 55 en een 65"..
Ps. Toch niet de low verkocht.
Ik had eerst een 55 inch B6, later een Grundig met B7 paneel. Maar met de komst van HDMI 2.1 vond ik het tijd voor een upgrade. Maar ik blijf niet bezig met upgraden.Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:38:
[...]
2 a 3 weken terug de LG G1 65" gekocht en nog geen seconde spijt van. Wat een plaatje.
Same. Groter is beter (huehue that's what she said) Meer kijkgenot en immersive epicness.Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:45:
[...]
4 jaar geleden de fout gemaakt om de 55" te kopen, nu gefixed. Als je op ong 3 meter afstand zit minimaal is dit een aanradertje.
55" = shitcoin
65" = top 10 altcoin naar keuze
Je eigen bioscoop = Bitcoin
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 12:58 ]
nothing stops this train
Settle down Bitcoin! Uhhh Beavis, i mean....Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:47:
[...]
Same. Groter is beter (huehue that's what she said) Meer kijkgenot en immersive epicness.
Een groter bedrag voor bitcoin is ook beter.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 20-09-2021 13:00 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Als mijn buy order langer dan twee dagen niet word gehit, word ik altijd ongeduldig. Een van de dingen waar ik nog aan moet werken in mijn crypto gameKol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
[...]
Wat je moet doen is voorbereid zijn; dus je buy-limit al klaargezet hebben
Onder de 37/38k. Dat is een laatste strohalm.BTC100K2021 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:59:
Laten we even het worst case scenario doorspreken, wanneer is het nu foute boel? Onder de 42K?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
klopt idd!!zwembroek schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:01:
[...]
Onder de 37/38k. Dat is een laatste strohalm.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ach, eerst moet bitcoin maar eens klaar zijn met dippen. Tikt ie toch ooit de 100k aan dan wil ik best een rollable LG oled kopen. Gevalletje als geld geen rol speeltNgangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:55:
[...]
Settle down Bitcoin! Uhhh Beavis, i mean....
15:30 gaan de beurzen daar open.HollovVpo1nt schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:08:
Wanneer zou het effect van de Yanks merkbaar moeten zijn, 14.00u?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq