[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.602 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
deurknopje schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:56:
[...]

volgens mij heb jij niet gelezen wat hij daarvoor zij :)
Is het dan een het?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik denk dat ik voortaan toch maar doe wat @Taro doet, want hij heeft het weer eens goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:33
Hoe mijn PF er momenteel over denkt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IqlWwlQOz2Oo_3wzrvl9HlFpM8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:57:
Ik denk dat ik voortaan toch maar doe wat @Taro doet, want hij heeft het weer eens goed.
Hij heeft het niet altijd goed hoor ;)

Nooit blind iemand volgen, maar ook zelf bepaalde doelen stellen en daarop handelen.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen, rekteroni zie ik.

Ach ja, hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Gehehe Grappigthuis en Fuckstra hebben weer eens wat bedacht.... Crypto bullish!

https://www.nu.nl/economi...3000-euro-in-de-maak.html

Dat valt toch nooit te handhaven? (kijk maar hoe goed ze wapenbezit of drugsimport weten aan te pakken) En anders is er nog altijd het buitenland of betaal je iemand in goederen.
(hij gaat slapen..... doe mij 4 klokkies en wat dozen vintage wijn ouwe of betaal me in dollar biljetten)

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 20-09-2021 11:13 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:05:
[...]

Hij heeft het niet altijd goed hoor ;)

Nooit blind iemand volgen, maar ook zelf bepaalde doelen stellen en daarop handelen.
Doe ik ook hoor. Het blijft toch altijd weer een afweging wat te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:41:
[...]

Probeer onderstaande. Bij vragen, gewoon stellen en @enomiss

enomiss in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"

enomiss in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"

Je leert er veel van en het is makkelijker dan je denkt. Je draagt geen 10% af aan Kraken. Probeer het eventueel met kleine hoeveelheden de eerste keer.
Ter aanvulling:
YouTube: How to Create a Polkadot.js Wallet in 3 mins (for non-developers) | ...
YouTube: How to Participate in Crowdloans on Kusama

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
sh4d0wman schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:12:
Gehehe Grappigthuis en Fuckstra hebben weer eens wat bedacht.... Crypto bullish!

Dat valt toch nooit te handhaven? (kijk maar hoe goed ze wapenbezit of drugsimport weten aan te pakken) En anders is er nog altijd het buitenland of betaal je iemand in goederen.
(hij gaat slapen..... doe mij 4 klokkies en wat dozen vintage wijn ouwe of betaal me in dollar biljetten)
Ze willen totale controle over jou inkomen en uitgaves zodat je aan de overheids infuus kan liggen en hun dan volledig mogen bepalen wat jij wel en niet mag doen.

Ik stop daarom zo veel mogelijk in crypto, ik heb niets op mijn kerfstok maar haat hoe diep onze levens bepaald en beinvloed worden door de overheid en coorporaties.

Maarja ze willen natuurlijk al dat tevele geld dat geprint is verzamelen voor de verbrandings oven, zodat zoveel mogelijk bewijs weg is gemoffeld :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wowhead op 20-09-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Here is some FUD

Or let me rephrase to sound more professional - here is some CAUTION.

If in the coming days, things continue as today - I'm ultra bullish (talking about the short term, ofc; macro is always bullish). It wasn't a bad weekend, we may revisit 53k this week ; and it can possibly flip the 53-60k level. The usual stuff.

BUT

We need to see how the Evergrande issue in China plays out. Its crucial. To the Stock Market, the Chinese Economy, the World Economy, Crypto Markets - its crucial to all financial markets.

[For those of you who don't know, Evergrande is the largest Chinese real- estate developer. Its ranked #122 among Global 500 list by Fortune atm. ]

The company is in a $300 Bn debt - and all its positions are overleveraged. All the land it has bought for development were bid significantly higher than the market price - and financed through loans. More than a million people (aka retail Chinese investors) are waiting for their homes from Evergrande (all their money is with the company). They are PROTESTING.

The situation is similiar for almost all the big RE developers in China. Its a bubble waiting to pop. I hope you know how the economy clears out overleveraged bubbles - it TANKS. Banks lose money, people lose money, Govt.s will have to step in.

China says the situation is stable- My Ass. We all know what happened after they said a small virus outbreak in Wuhan was under control. I don't wanna hate on any particular region in particular - but I do have trust issues with the statements coming out of the Chinese Govt.

Now, it needn't necessarily lead to a Global Economic Crisis. The Govt can step in to save them, as well as the sector. But let's wait for the course of action.

Untill then : Be CAREFUL

Don't use a lot of leverage; use stops; wait on making more significant investments until we have a clear direction on the issue.

Now people - it's quite possible that you wake up tomorrow and BTC is at 52k. Don't blame me that you missed the pump.

You know why - coz it doesn't MATTER.

There is always another trade you can take. There will always be another pump you can ride. But your capital - that's important.

Its always better to be OVERCAUTIOUS than OVERCONFIDENT.

That's it folks. Tc

#UseStops

Kwam dit tegen. Ik heb nog nooit een stoploss gebruikt omdat ik bang ben dat ik duurder moet terugkopen. Hoe gaan jullie daarmee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Wowhead schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:16:
[...]

Ze willen totale controle over jou inkomen en uitgaves zodat je aan de overheids infuus kan liggen en hun dan volledig mogen bepalen wat jij wel en niet mag doen.

Ik stop daarom zo veel mogelijk in crypto, ik heb niets op mijn kerfstok maar haat hoe diep onze levens bepaald en beinvloed worden door de overheid en coorporaties.

Maarja ze willen natuurlijk al dat tevele geld dat geprint is verzamelen voor de verbrandings oven, zodat zoveel mogelijk bewijs weg is gemoffeld :P
Ja, want jij doet dagelijks betalingen van 3k in briefgeld?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• enomiss
Wowhead schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:16:
[...]

100% happening. Credit systeem is in de maak. De overheid, new world order :X gaat bepalen van welke deugden van het leven jij recht op zal hebben. Dit heeft niets te maken met of je wel of niet iets te verbergen hebt, maar alles met vrijheid.

https://bitcoinist.com/th...-bank-digital-currencies/

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 20-09-2021 11:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

sh4d0wman schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:12:

Hebben mensen nou echt niet door dat alle SDGs worden uitgerold? Dat we op weg zijn om China 2.0 te worden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

jvel92 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:21:
[...]

Ja, want jij doet dagelijks betalingen van 3k in briefgeld?
Non argument.
Neem het lekker op voor dat tuig...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Freedom of spending.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqO6J1KH14BE9lUdTjPwF3NBxpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SP6JxSf8tYTYZDLX9K5pOrVJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:10
enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:21:
[...]

100% happening. Credit systeem is in de maak. De overheid, new world order :X gaat bepalen van welke deugden van het leven jij recht op zal hebben. Dit heeft niets te maken met of je wel of niet iets te verbergen hebt, maar alles met vrijheid.

Afgelopen weekend las ik ook nog ergens iets over dat 50% van de mensen hier in NL voor een CO2 punten systeem is 8)7
Nu is de media al een hele lange tijd niet meer te vertrouwen uiteraard maar het meest schokkende is nog wel dat heel veel mensen gewoon totaal niet doorhebben wat er aan de hand is..

En zich ten alle tijden verschuilen achter ja maar, ik heb toch niks te verbergen :+

Als ik voor mezelf spreek, ik heb een geweldige jeugd gehad en gewoon onbezorgd kunnen leven. De generatie die er nu is, gaat toch echt een hele andere tijd tegemoet.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
sjorremans schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:27:
[...]

Afgelopen weekend las ik ook nog ergens iets over dat 50% van de mensen hier in NL voor een CO2 punten systeem is 8)7
Nu is de media al een hele lange tijd niet meer te vertrouwen uiteraard maar het meest schokkende is nog wel dat heel veel mensen gewoon totaal niet doorhebben wat er aan de hand is..

En zich ten alle tijden verschuilen achter ja maar, ik heb toch niks te verbergen :+

Als ik voor mezelf spreek, ik heb een geweldige jeugd gehad en gewoon onbezorgd kunnen leven. De generatie die er nu is, gaat toch echt een hele andere tijd tegemoet.
Woke AF _/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
NAAR HET MALIEVELD JONGS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:10
Over een paar jaar is het hier China 2.0 ;w

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
[...]

Gaat ie een beetje Lange Frans?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:34:
[...]

Daag jezelf eens uit en luister naar de meest recente Cryptocast. Zie:

Jedi_Pimp in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"

Er zijn wel degelijk zorgwekkende ontwikkelingen gaande die zo snel en intransparant doorgevoerd worden (en bovendien, met meerendeel van de boomers snapt het niet eens) dat enige skepsis op z'n plek is. Heeft niets met Lange Frans te maken :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het word inmiddels tijd voor een dip buy. Bij de flash crash van laatst was ik niet goed voorbereid en heb ik die fee maar op de koop toe genomen door met creditcard te storten op Binance. Lees onder andere dat de route van Bitvavo naar Binance word bewandeld door sommigen hier. Waarom echter de transfer van Bitvavo naar Binance? Als ik een limit order plaats op Bitvavo krijg ik een gunstiger eindresultaat dan op Binance, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ABajSElWhPM40TwcADo0_ryxWo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HdVqkkxE7zVfvPN3MRpUI7Q0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
sjorremans schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:31:
[...]

Over een paar jaar is het hier China 2.0 ;w
China wordt altijd als een losstaand iets neergezet. Maar China is gewoon de Kusama van Polkadot. Wij zijn Polkadot. What comes to Kusama comes to Polkadot.

Zodra de controlerende macht bij elke transactie de technische mogelijkheid heeft om de transactie te autoriseren is het einde van vrijheid nabij en ben je slaaf van een totalitaire technocratische staat. Dan is er een select groepje 'wetenschappers' wat bepaalt hoe jij moet leven. In de infrastructure bill in Amerika staat al opgenomen dat elke vorm van tegenspraak tov het narratief strafbaar wordt. Dit betekent meteen het einde van het onafhankelijk bedrijven van wetenschap. Mensen moesten eens weten wat er allemaal speelt op de achtergrond van deze hele puppetshow...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
Het word inmiddels tijd voor een dip buy. Bij de flash crash van laatst was ik niet goed voorbereid en heb ik die fee maar op de koop toe genomen door met creditcard te storten op Binance. Lees onder andere dat de route van Bitvavo naar Binance word bewandeld door sommigen hier. Waarom echter de transfer van Bitvavo naar Binance? Als ik een limit order plaats op Bitvavo krijg ik een gunstiger eindresultaat dan op Binance, of zie ik iets over het hoofd?
Hangt er vanaf wat je er verder mee gaat doen. Hodlen? Prima. Traden en met meerdere pairs altcoins vergaren? Slecht idee. BItvavo kent alleen euro's en zeer beperkt aanbod coins.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:34:
[...]

Framing. :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXANQqNw6azfNH-7-5NRp38hnvo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8t2y0DhLMaILTMGEQSvoel4R.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
[...]

Die is er zeker in de maak, ik heb die QR-code covid app niet eens op mijn telefoon staan, fuck that!!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:37:
[...]

Er zijn wel degelijk zorgwekkende ontwikkelingen gaande die zo snel en intransparant doorgevoerd worden (en bovendien, met meerendeel van de boomers snapt het niet eens) dat enige skepsis op z'n plek is. Heeft niets met Lange Frans te maken :)
Daar ben ik het volledig mee eens, en ik snap je punt.
enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:39:
[...]

China wordt altijd als een losstaand iets neergezet. Maar China is gewoon de Kusama van Polkadot. Wij zijn Polkadot. What comes to Kusama comes to Polkadot.

Zodra de controlerende macht bij elke transactie de technische mogelijkheid heeft om de transactie te autoriseren is het einde van vrijheid nabij en ben je slaaf van een totalitaire technocratische staat. Dan is er een select groepje 'wetenschappers' wat bepaalt hoe jij moet leven. In de infrastructure bill in Amerika staat al opgenomen dat elke vorm van tegenspraak tov het narratief strafbaar wordt. Dit betekent meteen het einde van het onafhankelijk bedrijven van wetenschap. Mensen moesten eens weten wat er allemaal speelt op de achtergrond van deze hele puppetshow...
Maar dit gaat mij veel te ver en het komt op mij over dat iemand iets te ver het rabbithole ingetyft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:40:
[...]

Hangt er vanaf wat je er verder mee gaat doen. Hodlen? Prima. Traden en met meerdere pairs altcoins vergaren? Slecht idee. BItvavo kent alleen euro's en zeer beperkt aanbod coins.
Top, dank. Het gaat inderdaad puur om het bijkopen voor de lange termijn HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
[...]

Ja, vind ik lastig. Ligt er aan in welke bui ik ben merk ik. Tuurlijk, berichten over inflaties het bijdrukken van geld, nu weer een verbod op cashbetalingen, een eventueel CO2 punten systeem voor burgers... ik zou er allemaal wat achter kunnen zoeken en soms doe ik dat ook wel. Ik ben in ieder geval blij met mijn stapeltje virtuele internetmuntjes just to be sure.

Aan de andere kant denk ik niet dat je moet onderschatten hoe zeer het systeem erop gebrand is zichzelf overeind te houden, hoe dan ook. Er gaan al decennia lang berichten over allerlei zaken die nu toch echt absoluut gaan instorten en dat dit-of-dat echt totaal onhoudbaar is. And here we are.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:29

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dacht ik ga portfolio even checken. Ik ga mijn haartransplantatie plannen maar in de ijskast zetten want op deze voet zal ook mijn nieuw haar binnen de kortste keren uitvallen xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Komop ADA, nog even 15 ct corrigeren omlaag en dan gaan we weer boodschappen doen. :Y)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Da_maniaC schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:47:
Komop ADA, nog even 15 ct corrigeren omlaag en dan gaan we weer boodschappen doen. :Y)
Ik doe gezellig met je mee, klein tikkie nog.. *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MyOTQcRFXfhJxkQ2ZgKcDsRji40=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jKj8STOaWe4QIW5G30O7BlLx.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik had hem bijna als bookmark voor vanavond gezet tot ik je opmerking over Boomers las. Steeds weer een generatie wegzetten in een hoek is niet echt bevorderend voor een gezonde discussie en werkt uitermate generaliserend.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:41:
[...]

Die is er zeker in de maak, ik heb die QR-code covid app niet eens op mijn telefoon staan, fuck that!!
[YouTube: You Will Be Happy]
Ik ben zo bang dat die QR codes moeten in supermarkt of allerlei winkels op den duur

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

In mijn geval vanwege spreiding PF, ik wil niet teveel bij 1 exchange hebben, liever verdeel ik dit over meerdere exchanges. En in sommige gevallen vanwege staking mogelijkheden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Lange Frans zou jaloers zijn op deze vroege morgen... Lekker wappie CIA funded conspiracy voer om de lunch mee in te gaan...

Credit systeem? De mensen zullen erom gaan smeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/issB8RvRwuK7W8GiK22uFLAF82g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5tbrNwOuTxAZKLoc1o3UdzUr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qC_fKc4CNLZiXws561psKpT4_oc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I8BEqsc4KRYJYuFScrmidmRf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:52:
[...]

In mijn geval vanwege spreiding PF, ik wil niet teveel bij 1 exchange hebben, liever verdeel ik dit over meerdere exchanges. En in sommige gevallen vanwege staking mogelijkheden etc.
Helder! Ik gebruik exchanges alleen voor de aankoop (en uiteindelijk ooit voor de verkoop natuurlijk).
Maar daarna gaat het direct naar mijn wallet. Hoewel ik net bij Bitvavo lees dat je om de een of andere reden 24 uur moet wachten voordat dat bij hen mag, in verband met fraude :?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Is er ook een knop waarmee we weer terug kunnen gaan naar praten over crypto ipv politiek en beïnvloeding?

Dit gaat anders binnen de kortste keren weer fout en de sfeer was al zo zuur het afgelopen weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:55:
[...]

Helder! Ik gebruik exchanges alleen voor de aankoop (en uiteindelijk ooit voor de verkoop natuurlijk).
Maar daarna gaat het direct naar mijn wallet. Hoewel ik net bij Bitvavo lees dat je om de een of andere reden 24 uur moet wacht voordat dat bij hen mag, in verband met fraude :?
Dat laatste weet ik niets van omdat ik nog niet werk met wallets, zowel hard als softwarematig. Vandaar mijn spreiding over exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:56:
Is er ook een knop waarmee we weer terug kunnen gaan naar praten over crypto ipv politiek en beïnvloeding?

Dit gaat anders binnen de kortste keren weer fout en de sfeer was al zo zuur het afgelopen weekend.
Als *erkende boomer* hier, helemaal met je eens na het lezen van zoveel onzin in de chat.
Go crypto's and fuck the banks and the EU. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
bij een flash crash zit je beter bij Bitvavo zitten ivm lagere volume.
Je kan ook kiezen om de BTC/DAI te nemen (of BUSD) op Binance
die fee creditcard zou ik niet accepteren, veel te hoog +je moet ook nog de fee betalen om bv BTC te kopen.

Kraken SEPA ging ook snel bij mij, zondagavond nog een fluff euro via SEPA gestuurd en maandagochtend stond het er om 08:07 erop d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:50:
[...]

Ik had hem bijna als bookmark voor vanavond gezet tot ik je opmerking over Boomers las. Steeds weer een generatie wegzetten in een hoek is niet echt bevorderend voor een gezonde discussie en werkt uitermate generaliserend.
Nou nou, een nickname gebruiken voor een generatie heeft in mijn boekje niets te maken met 'wegzetten', net zo min als iedereen spreekt over millennials en Gen Z ('zoomers'). Heck, mijn ouders gebruiken zelf deze term te pas en te onpas om zichzelf en leeftijdsgenoten te duiden. Niet overal zit een aanval in hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:41:
[...]

[YouTube: You Will Be Happy]
En dit is dus gewoon niet eens grappig maar griezelig relevant.
En een mooie betaalbare huurwoning met grote tuin wat ik nu heb dat heb je straks ook echt niet meer, nooit meer, alles wordt particulier.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 20-09-2021 12:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:56:

Ja, de rapporteer knop :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:59:
[...]

Nou nou, een nickname gebruiken voor een generatie heeft in boekje niets te maken met 'wegzetten', net zo min als iedereen spreekt over millennials en Gen Z ('zoomers'). Heck, mijn ouders gebruiken zelf deze term te pas en te onpas om zichzelf en leeftijdsgenoten te duiden. Niet overal zit een aanval in hè :)
Als ik je verkeerd heb opgevat, dan mijn excuus maar het ging alweer een half uur over politiek hier en daar zijn echt andere topics voor. Sterker nog, ik sprak vanmorgen iemand die dit topic zat is vanwege de politiek en zuurgraad de afgelopen week. En ik moet hem gelijk geven, het was 2 a 4 maanden terug een stuk relaxter. Zelfs tijdens de mei dip.

Ik gebruik overigens om die reden nooit generatie benamingen, ik vind het de grootst mogelijke onzin omdat generaliseren nog nooit tot een oplossing heeft geleid maar wel tot verharding tov elkaar.

Nogmaals, excuus, op naar een mooi herstel van BTC vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:16
Zou het nog verder zakken zodra US wakker wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:59:
[...]

bij een flash crash zit je beter bij Bitvavo zitten ivm lagere volume.
Je kan ook kiezen om de BTC/DAI te nemen (of BUSD) op Binance
die fee creditcard zou ik niet accepteren, veel te hoog +je moet ook nog de fee betalen om bv BTC te kopen.

Kraken SEPA ging ook snel bij mij, zondagavond nog een fluff euro via SEPA gestuurd en maandagochtend stond het er om 08:07 erop d:)b
Dat en binance ligt er bij dat soort events nog wel eens uit. Is dat bij bitvavo ook zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:00:
[...]

En dit is dus gewoon niet eens grappig maar griezelig relevant
dat vind ik ook, vooral kinderen die nu zo opgroeien is het helemaal erg, die denken dat dit ''normaal'' is.
als je bv geboren wordt in Noord-Korea weet je ook niet beter, zo gaat het uiteindelijk ook die richting op.

vooral in Amerika kan het zo fout gaan, iedereen bezit immers daar een wapen..... fked up world! :-(
Darrell schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
[...]

Dat en binance ligt er bij dat soort events nog wel eens uit. Is dat bij bitvavo ook zo?
die zou ook problemen hebben, tijdens die crash deed ik bv nog snel een iDEAL boeking naar Bitvavo, maar heeft 1,5 uur geduurd voordat het geld erop stond.

Wat je moet doen is voorbereid zijn; dus je buy-limit al klaargezet hebben :)

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 12:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

_/-\o_ top idee.

Al vind ik dat we ook zelf als crypto gemeenschap moeten kunnen bijsturen ipv alles aan de mods over te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:46

YES

Moderator General Chat
veertje schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
Zou het nog verder zakken zodra US wakker wordt?
Nee die kopen dan de dip en vanavond zitten we op 69k.
*zet fles hopium weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
[...]

Als ik je verkeerd heb opgevat, dan mijn excuus maar het ging alweer een half uur over politiek hier en daar zijn echt andere topics voor. Sterker nog, ik sprak vanmorgen iemand die dit topic zat is vanwege de politiek en zuurgraad de afgelopen week. En ik moet hem gelijk geven, het was 2 a 4 maanden terug een stuk relaxter. Zelfs tijdens de mei dip.

Ik gebruik overigens om die reden nooit generatie benamingen, ik vind het de grootst mogelijke onzin omdat generaliseren nog nooit tot een oplossing heeft geleid maar wel tot verharding tov elkaar.

Nogmaals, excuus, op naar een mooi herstel van BTC vandaag.
Ja steek vooral je hoofd in het zand. Alleen maar over dikke gains en when moon praten. Ja dat is lekker van toegevoegde waarde. 8)7

Ik snap dat je er in zit voor de dikke gains. Maar crypto is ontstaan vanuit een ideaal. Je kan er geen zin in hebben, prima. Maar uiteindelijk is de levensvatbaarheid van crypto verbonden met het idealistisch gedachtegoed en past het absoluut binnen dit topic. Negeer je dit, dan ga je er tevens vanuit dat de hele crypto space een opgeblazen bubbel is. Dan ben je naar mijn mening bewust aanwezig in een zeer risicovolle omgeving. Kan ook, maar wees je er dan van bewust dat er geen lange termijn investeringen in jouw plan van aanpak passen. Skip een Polkadot crowdloan sowieso maar. Overigs moet ik eens aan het werk en heb je van mij eventjes geen last meer. :o

Modbreak:Hoe dan ook stopt die cash- en QR-discussie hier want het is gewoonweg offtopic

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 20-09-2021 12:56 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:51:
[...]

Ik ben zo bang dat die QR codes moeten in supermarkt of allerlei winkels op den duur
Ik ben wel gevaccineerd maar die QR code steken ze maar lekker op een plek waar de zon niet schijnt. Ik weiger daar aan mee te werken, ze zoeken het maar uit met die hele teringbende.

Maargoed, de crypto koersen zijn vandaag dus even kut. Genoeg internet voor vandaag, het zonnetje schijnt en ben lekker 'vrij' B)

Tijd voor een uitgebreid ontbijtje in de achtertuin! En dan eens kijken wat deze mooie dag nog meer in petto heeft 8)

Laat je niet gek maken luitjes. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Weer een heerlijke shake out vanmorgen, nu op naar de 69k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

eldeegee schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:09:
ik zit er nu lang genoeg in dat dit echt wel bewust is wat nu gebeurd, voor om iedereen in altcoins uit stop te drukken, daar wel +-30% drops

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 20-09-2021 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Denk dat het nog niet de laatste is hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Is het al dinsdag dipsdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Kijk eens naar de premarket in US, die kunnen het nog een stevige tik geven bij de NY open. Die Evergrande bom moet nog ontploffen, tenzij China een bailout gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:10:
[...]

ik zit er nu lang genoeg in dat dit echt wel bewust is wat nu gebeurd, voor om iedereen in altcoins uit stop te drukken, daar wel +-30% drops
Vasthouden tot de kerst, dan zie ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of het nog verder naar beneden gaat straks. Verleiding is groot om al een beetje Ada bij te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Medium timeframe: grote kans dat we een tijdje in de range 44 - 47 blijven. Kopen? Defensief: rode box - getekend op basis van historische S/R levels op hogere tijdsframes (i.e. 1d). Offensief: de EMA 1w, zo rond 43 hoog. Zie ook hoe deze EMA als support heeft gediend in de twee eerdere wicks naar beneden.

Edit: om bullish te worden op korte termijn moet 46500 geflipt worden als support (deze terugtesten zou een mooie break-out trade zijn).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6VQxzIu2ntbXbmIW14aech2OwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/anbH85S2QN2XekVswTTAl8om.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Jedi_Pimp op 20-09-2021 12:24 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pelox
Het is ze weer gelukt.. weer een plukje op de ultieme low verkocht.. :')

Zoek het maar uit. Ik koop een oled tv ipv mijn shitcoins terug.

[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 20-09-2021 12:22 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MOON!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:21:

Zo mooi dat je het ook altijd even komt melden _O- _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Geloof mij van een leuke oled heb je langer plezier dan de dip meemaken in shitcoins. Welk model heb je voor ogen? Ik heb zelf een 65 inch lg oled B9.

Bitcoin bounct rond 45k met wickje eronder. Prima, laat de nieuwe bodem maar testen in de 40 - 45k range. Eens zien of we tegen 18u vanavond nog wicken naar 40k of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de grafiekjes gelovers, ben er zelf niet zo'n fan van.
Bitcoin analyse: diep in het rood, wat nu? 3 mogelijke scenario’s
Dat ging snel! Was bitcoin afgelopen weekend nog meer dan 40.000 euro waard, nu staat de teller ruim 3.000 euro lager. Wat kunnen we nu van de cryptomunt verwachten?
Bron, hele artikel: https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-analyse-40000/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06

Ach, panic sellers hebben we ook nodig moet je maar denken. Wel jammer dat jij nou net zo hardleers bent Pelootje.. Hoe lang loop je hier nou al rond?

OT: gisterochtend heerlijk de ATH retest van Lukso verkocht en zojuist buy order geraakt. Gebeurt niet vaak maar dit keer goed gegokt. @Pelox heb je een Kucoin account? Krijg je een Luksootje van me als doekje voor het bloeden :(:)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:26:
[...]

Geloof mij van een leuke oled heb je langer plezier dan de dip meemaken in shitcoins. Welk model heb je voor ogen? Ik heb zelf een 65 inch lg oled B9.

Bitcoin bounct rond 45k met wickje eronder. Prima, laat de nieuwe bodem maar testen in de 40 - 45k range. Eens zien of we tegen 18u vanavond nog wicken naar 40k of niet.
Lg 55 c1.

Wilde in 2017/18 van mijn winst een oled kopen, maar toen ging er iets fout... nu is het genoeg geweest :P

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Stokstaart schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:27:
[...]

Ach, panic sellers hebben we ook nodig moet je maar denken. Wel jammer dat jij nou net zo hardleers bent Pelootje.. Hoe lang loop je hier nou al rond?

OT: gisterochtend heerlijk de ATH retest van Lukso verkocht en zojuist buy order geraakt. Gebeurt niet vaak maar dit keer goed gegokt. @Pelox heb je een Kucoin account? Krijg je een Luksootje van me als doekje voor het bloeden :(:)
Nee heb ik niet. Ach ja.. het is iets met het hebben van een baan en maar op 3 momenten van de dag kunnen handelen en je dan precies op het verkeerde moment iets kan doen.. gelukkig kan ik nooit veel doen omdat 95% vaststaat.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:44:
[...]

Op hoeveel staat die order?
Op 37666 :+ (BTC)

Nogmaals dank voor je hulp @D_Jeff _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Pingo76 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:34:
[...]

Op 37666 :+

Nogmaals dank voor je hulp @D_Jeff _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Duvels })

Wordt dat straks gehit, blijkt de dip 3 weken lang op 32k hangen. En dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
D_Jeff schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:36:
[...]

Duvels })

Wordt dat straks gehit, blijkt de dip 3 weken lang op 32k hangen. En dan? :+
Kweenie :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:26:
[...]

2 a 3 weken terug de LG G1 65" gekocht en nog geen seconde spijt van. Wat een plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nu begin ik weer te twijfelen tussen een 55 en een 65"..

Ps. Toch niet de low verkocht.

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 20-09-2021 12:41 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 14:59
Nog $ 0,25 ongeveer en ADAX is net zoveel 'waard' als ADA. Token van een niet eens gelaunchde DEX op Cardano. Lachen. 😀

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:40:
Ga voor de 65 inch,
Ik heb de fout gemaakt door de 55 inch te nemen.
Een week later al helemaal aan gewend en spijt dat ik de 65 inch niet heb genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52

flessuh

Set sail for fail!

Stijgen een paar van m'n bags weer eens wat, gooit BTC weer roet in het eten. :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Dat is NIET het goede antwoord.
U gaat niet door voor het miljoen bij Shibu's Weekend Miljonairs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:40:

Ps. Toch niet de low verkocht.
4 jaar geleden de fout gemaakt om de 55" te kopen, nu gefixed. Als je op ong 3 meter afstand zit minimaal is dit een aanradertje.

55" = shitcoin
65" = top 10 altcoin naar keuze
Je eigen bioscoop = Bitcoin

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 18:27

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI7DnuHIiZHFmOQD3YrO9_hh5Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:38:
[...]

2 a 3 weken terug de LG G1 65" gekocht en nog geen seconde spijt van. Wat een plaatje.
Ik had eerst een 55 inch B6, later een Grundig met B7 paneel. Maar met de komst van HDMI 2.1 vond ik het tijd voor een upgrade. Maar ik blijf niet bezig met upgraden.

Dat geld stop ik liever straks in bitcoin. We zijn al bijna weer op mijn oorspronkelijke buy in tien dagen terug oid. Weg gains, maar wel een mooi dca dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UzaPXQ_5LSAwEQ09iKJqJC-Oh_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cgEpqx5hU3BFbN7NmNF4EdRF.jpg?f=user_large

Gaan we weer

[ Voor 3% gewijzigd door eldeegee op 20-09-2021 12:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:45:
[...]

4 jaar geleden de fout gemaakt om de 55" te kopen, nu gefixed. Als je op ong 3 meter afstand zit minimaal is dit een aanradertje.

55" = shitcoin
65" = top 10 altcoin naar keuze
Je eigen bioscoop = Bitcoin
Same. Groter is beter (huehue that's what she said) Meer kijkgenot en immersive epicness.

Een groter bedrag voor bitcoin is ook beter. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik vind het nog bijzonder goed gaan met Bitcoin, alles bloed rood op de beurzen die nooit in het weekend openzijn en alleen op fixed tijden :+

https://monitor.iex.nl/

Vanguard FTSE All-World UCITS ETF gewoon -1.50%
that is HUUGE voor een ETF als deze...

mijn aandelen zijn vandaag harder gedaald dan crypto :o

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 12:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:47:
[...]

Same. Groter is beter (huehue that's what she said) Meer kijkgenot en immersive epicness.

Een groter bedrag voor bitcoin is ook beter. :Y)
Settle down Bitcoin! Uhhh Beavis, i mean....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:22
Laten we even het worst case scenario doorspreken, wanneer is het nu foute boel? Onder de 42K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

De afgrond is glad, RVN zakt onder de dollar.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 20-09-2021 13:00 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:04:
[...]

Wat je moet doen is voorbereid zijn; dus je buy-limit al klaargezet hebben :)
Als mijn buy order langer dan twee dagen niet word gehit, word ik altijd ongeduldig. Een van de dingen waar ik nog aan moet werken in mijn crypto game B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:59:
Laten we even het worst case scenario doorspreken, wanneer is het nu foute boel? Onder de 42K?
Onder de 37/38k. Dat is een laatste strohalm.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
NL Staat leent 2,17 miljard euro over een termijn van ~ 6 maand en krijgt daarvoor 0,68 rente.

Juist.. we krijgt geld toegestopt op een lening. Klinkt een beetje als Buy High, Sell low 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:55
zwembroek schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:01:
[...]

Onder de 37/38k. Dat is een laatste strohalm.
klopt idd!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:55:
[...]

Settle down Bitcoin! Uhhh Beavis, i mean....
Ach, eerst moet bitcoin maar eens klaar zijn met dippen. Tikt ie toch ooit de 100k aan dan wil ik best een rollable LG oled kopen. Gevalletje als geld geen rol speelt :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MT0xmFUTamEZVEn9ieX9ZQMuMA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8geIUWhkX6d6TT1HqUza337N.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcJIAVC3ZLYpCQ1g4AV5ufPUnAo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oY8xItaBladrxaAa33z9fw8v.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:29

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wanneer zou het effect van de Yanks merkbaar moeten zijn, 14.00u?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 18:27

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqDq_BcAkoAxh5vc8E8xSe2WpMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

HollovVpo1nt schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:08:
Wanneer zou het effect van de Yanks merkbaar moeten zijn, 14.00u?
15:30 gaan de beurzen daar open.
Pagina: 1 ... 33 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!