Nog 10 dagen en dan is september voorbij. Dan kunnen we echt doorgaan naar 100K denk ik
Eerst maar eens die 69Kmengenli schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:45:
Nog 10 dagen en dan is september voorbij. Dan kunnen we echt doorgaan naar 100K denk ik
To the moon? Naar het schijnt zit tether hier ook indirect aan verbonden, door het putje bedoel je.MicroWhale schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:07:
[Twitter]
Crypto to MOON soon!!!!!!
China's huizenbubbel staat op barsten.
Bedoel je het Evergrande gebeuren?mannowlahn schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:53:
[...]
To the moon? Naar het schijnt zit tether hier ook indirect aan verbonden, door het putje bedoel je.
Bron: https://www.reuters.com/b...mercial-paper-2021-09-16/Stablecoin Tether says holds no Evergrande commercial paper
Zit nu 10 dagen in LTC DODELIJK saai joh.
gebeurd geen reet hele tijd rond 180 per
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 19-09-2021 23:09 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Om gaten te boren voor stopcontacten?Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:12:
[...]
Hmmm, ik moet opeens aan boormachines denken...
Ik had begrepen dat je een leuke job had als ZZP'er, dan heb ik liever jouw salaris
A87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:09:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ReYj94War8KeHeRrpuMWxndT.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Voor degenen met een Binance Visa Card:
Lukt het jullie ook om hier mobiel mee te betalen?
Ik heb de kaart gekoppeld aan Google Pay en Google Pay gekozen als standaard betaal app.
Maar toen ik bij de Jumbo wou betalen met de telefoon kreeg ik de melding: kaart geweigerd oid.
Toen maar met de kaart zelf betaald en dat lukte wel.
Maar ik zou graag niet overal mijn kaart mee willen slepen.
Lukt het jullie ook om hier mobiel mee te betalen?
Ik heb de kaart gekoppeld aan Google Pay en Google Pay gekozen als standaard betaal app.
Maar toen ik bij de Jumbo wou betalen met de telefoon kreeg ik de melding: kaart geweigerd oid.
Toen maar met de kaart zelf betaald en dat lukte wel.
Maar ik zou graag niet overal mijn kaart mee willen slepen.
Ben even aan het bijlezen, dus misschien al langs gekomen, maar ik vermoed dat we 27 september meer weten. Buy the rumor.forzaracing schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:17:
[...]
Naar mijn weten nog niks meer bekend over DOT parachains - Zouden voor Q4 ‘21 moeten zijn.
Huidige KSM auctions lopen tot 6/10 - mijn assumptie is dat ze voor die tijd nog geen DOT auctions nieuws gaan lanceren.
Daarnaast is rekening te houden met een wachtperiode van minstens 28 dagen tussen aankondiging en effectieve auction - dit komt door het governance process (was maar 7d bij Kusama)
Rekening houdende met die 28 dagen, beetje historische informatie van KSM lancering, het feit dat men het nog in 2021 wilt doen, mijn assumptie dat men niet de huidige auctions op KSM wilt beïnvloeden, … zegt mijn glazen bol dat het nieuws over de lancering komt op 19/10 ( maar ruim gezien zal het volgens mij tussen 12/10 en 5/11 gebeuren)
https://www.crowdcast.io/...usama_parachains/register
https://opensea.io/seaart
zzzz ik wacht op die dikke stijging van 100%
Wie durft er op dit moment nog vers fiat te investeren in welke alt-coin dan ook?
Ikzelf namelijk niet. Soort defaitistisch gevoel heeft vanavond bezit van mij genomen.
Komt misschien wel door de berichten over de energieprijzen, gas, en natuurlijk deze :
https://businessam.be/wan...rders-terug-met-vastgoed/
Ikzelf namelijk niet. Soort defaitistisch gevoel heeft vanavond bezit van mij genomen.
Komt misschien wel door de berichten over de energieprijzen, gas, en natuurlijk deze :
https://businessam.be/wan...rders-terug-met-vastgoed/
[ Voor 33% gewijzigd door Urbanus op 19-09-2021 23:48 ]
Ik zit ook vast in LTC met een flufje. Ik gebruik LTC altijd om van Bitvavo naar Binance mijn card funding op te waarderen. Nu was ik een keer niet zo altert en ging LTC omlaag tijdens de transactie. Dit flufje is nu aardig beschadigd. PfffA87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:09:
maandje wachtenenomiss schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:48:
[...]
Ik zit ook vast in LTC met een flufje. Ik gebruik LTC altijd om van Bitvavo naar Binance mijn card funding op te waarderen. Nu was ik een keer niet zo altert en ging LTC omlaag tijdens de transactie. Dit flufje is nu aardig beschadigd. Pfff
Dit is keiharde waarheid. Ik ben mega bullish, niet omdat ik naar het verleden met TA kijk, maar naar de toekomst gebaseerd op feitelijke ontwikkeling in de markt. Er gaat een hele hoop smart money in Bitcoin stromen op korte termijn. Dit heeft alles te maken met het feit dat bedrijven die in willen stappen een traject van enkele maanden moeten doorlopen. Veel bedrijven zijn geënthousiasmeerd naar aanleiding van Saylor enkele maanden terug. De doorlooptijd komt binnenkort ten einde en dan kunnen deze bedrijven gaan kopen. Daarnaast is er veel smart money van de exchanges gehaald, zie mijn grafiek enkele posts terug. Dit zorgt voor minder liquiditeit en de orderboeken zullen inkomend smart money nauwelijks aankunnen. Daardoor zul je zien dat de prijs skyhigh gaat. Er is geen enkele feitelijke rede om niet bullish te zijn. Enkel als je teveel waarde hecht aan TA zou je een bear market kunnen voorspellen. Op basis van feiten niet. Slaap lekker
Kuch evergrande kuchenomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:07:
[...]
Dit is keiharde waarheid. Ik ben mega bullish, niet omdat ik naar het verleden met TA kijk, maar naar de toekomst gebaseerd op feitelijke ontwikkeling in de markt. Er gaat een hele hoop smart money in Bitcoin stromen op korte termijn. Dit heeft alles te maken met het feit dat bedrijven die in willen stappen een traject van enkele maanden moeten doorlopen. Veel bedrijven zijn geënthousiasmeerd naar aanleiding van Saylor enkele maanden terug. De doorlooptijd komt binnenkort ten einde en dan kunnen deze bedrijven gaan kopen. Daarnaast is er veel smart money van de exchanges gehaald, zie mijn grafiek enkele posts terug. Dit zorgt voor minder liquiditeit en de orderboeken zullen inkomend smart money nauwelijks aankunnen. Daardoor zul je zien dat de prijs skyhigh gaat. Er is geen enkele feitelijke rede om niet bullish te zijn. Enkel als teveel waarde hecht aan TA zou je een bear market kunnen voorspellen. Op basis van feiten niet. Slaap lekker
Wat een black swan event kan triggeren ala covid19 flashcrash maart 2020. Klopt. Een Lehman v2 anno 2021. Als de beurzen wereldwijd klappen krijgen volgt crypto vanzelf. Maar het is wel China: ik vraag me af of de Chinese overheid niet liever de vuile was binnen houdt over Evergrande zodat het geen wereldwijd effect zal hebben.
Bedoel met Lehmans en de subprime leningen was het Noord-Amerika, waar Europa nauwer mee verbonden is. Dus het kan een kettingreactie triggeren maar eerst zien. Als die reactie komt is crypto het laatste waar je je druk om moet maken. Kan dan ook ons van een hoog conjunctuur moment meteen in laagconjuctuur duwen.
Enfin bitcoin hoovert rond 47,5/47,6k. Ik zie morgenvroeg wel wat de weekly close is geworden. Just another day at the office.

celer network pump en dump ??
gaat wel heel hard.
gaat wel heel hard.
[ Voor 25% gewijzigd door deurknopje op 20-09-2021 00:23 ]
Ik maak me er niet zo druk om. Beschrijf eens het exacte scenario hoe usdt de hele crypto space neer kan halen? Met kettingreactie en black swan termen kan ik inhoudelijke niet zoveel. Ik heb een aantal artikelen gelezen over dit hele verhaal, noem me naïef, maar hoe zou dit tafereel zich moeten voltrekken? Dan bedoel ik dus vooral in praktische zin. Ja usdt is vast en zeker niet zuiver, maar dus nu het scenario graag...Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:14:
[...]
Wat een black swan event kan triggeren ala covid19 flashcrash maart 2020. Klopt. Een Lehman v2 anno 2021. Als de beurzen wereldwijd klappen krijgen volgt crypto vanzelf. Maar het is wel China: ik vraag me af of de Chinese overheid niet liever de vuile was binnen houdt over Evergrande zodat het geen wereldwijd effect zal hebben.
Bedoel met Lehmans en de subprime leningen was het Noord-Amerika, waar Europa nauwer mee verbonden is. Dus het kan een kettingreactie triggeren maar eerst zien. Als die reactie komt is crypto het laatste waar je je druk om moet maken. Kan dan ook ons van een hoog conjunctuur moment meteen in laagconjuctuur duwen.
Enfin bitcoin hoovert rond 47,5/47,6k. Ik zie morgenvroeg wel wat de weekly close is geworden. Just another day at the office.
Precies hetzelfde patroon als BTC vandaag.. niks aan de hand.deurknopje schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:23:
celer network pump en dump ??
In de tussentijd is de opkomende (economische) macht van China wel iets prominenter geworden. Daarnaast zie ik dat het sentiment van de markt een hele grote invloed heeft op de (dag) koersen. Dus ik wacht even af en neem een wat afwachtende houding aan. Ik hoop dat de rest van de wereld dat in mindere mate heeft en dan stap ik wel weer verder. Misschien met iets minder progressie, maar gevoelsmatig nu even fijner.Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:14:
[...]
Ja oke CELR rekt, wil je dat horen?deurknopje schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:25:
btc 1,90%- celr 13%-
HODL!!
Alles staat en valt met sentiment. Waarom zou crypto in zijn geheel vrij blijven van wereldwijde invloeden? Zodra de meute gaat panicsellen, stop losses getriggerd worden valt de boel zo naar beneden. Krijg je toch nog 'Azië is wakker en loopt te panic sellen' die dan het startschot geven.enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:23:
[...]
Ik maak me er niet zo druk om. Beschrijf eens het exacte scenario hoe usdt de hele crypto space neer kan halen? Met kettingreactie en black swan termen kan ik inhoudelijke niet zoveel. Ik heb een aantal artikelen gelezen over dit hele verhaal, noem me naïef, maar hoe zou dit tafereel zich moeten voltrekken? Dan bedoel ik dus vooral in praktische zin. Ja usdt is vast en zeker niet zuiver, maar dus nu het scenario graag...
Zoiets zou zich kunnen voordoen. Zelf denk ik dat de Chinese staatspartij koste wat kost wil voorkomen dat hun vastgoedmarkt implodeert en ze links of rechtsom iets regelen zodat Evergrande niet de hele economie negatief naar beneden trekt. En dan blijft het binnen China zonder effect naar buitenlandse markten.
Niet uit zichzelf. Maar als de wereld dat doet moeten ze wel mee.Jedi_Pimp schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:11:
[...]
ING gaat never nooit een wallet functie aanbieden voor welke crypto dan ook in haar mobiel bankieren app.
Een bank die bepaalt wat je met je geld doet. Das te gek voor woorden. Daarom is BTC juist ontstaan. Want als het echt op aankomt ben je niet de eigenaar van je bank centen.RaptorXS schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:07:
Uit de nieuwsberichten:
[...]
Bron: https://www.geotrendlines...ten-cryptomunten-te-kopen
[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 20-09-2021 00:40 ]
De Chinese overheid zal zich alleen inspannen als er zich teveel binnenlandse onlusten voordoen. En dan gaan ze dat oplossen. Maar het bedrijf Evergrande, welk veel buitenlandse investeerders heeft aangetrokken, kan wat hun betreft door het putje. Stom kapitalisme zullen ze dan uitventen. Dat denk ik, en gok ik.Joosie200 schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:35:
[...]
Alles staat en valt met sentiment. Waarom zou crypto in zijn geheel vrij blijven van wereldwijde invloeden? Zodra de meute gaat panicsellen, stop losses getriggerd worden valt de boel zo naar beneden. Krijg je toch nog 'Azië is wakker en loopt te panic sellen' die dan het startschot geven.
Zoiets zou zich kunnen voordoen. Zelf denk ik dat de Chinese staatspartij koste wat kost wil voorkomen dat hun vastgoedmarkt implodeert en ze links of rechtsom iets regelen zodat Evergrande niet de hele economie negatief naar beneden trekt. En dan blijft het binnen China zonder effect naar buitenlandse markten.
Was het niet dat op bitonic ook al alleen oude klanten terecht kunnen??lighting_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:39:
[...]
Een bank die bepaalt wat je met je geld doet. Das te gek voor woorden. Daarom is BTC juist ontstaan.
''Ook aan banken gelinkt'' En eisen lijst van banken. Duidelijk dat crypto niet verdwijnt
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 20-09-2021 00:41 ]
Vieze vuile zenuwenlijersA87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:47:
Weer veel zenuwenlijers in BTC aan de chart te zien
Toepasselijk:
YouTube: going down!
Duurt 60 minuten. Hoop daarna herstel te zien, maar je kan de song ook op repeat zetten
YouTube: going down!
Duurt 60 minuten. Hoop daarna herstel te zien, maar je kan de song ook op repeat zetten

MA25 houdt het nog, kreunend en piepend..
en ik maar denken dat we 48.3k gingen halen , nog 57 minuten, moet lukken 
edit: dan maar mijn avatar veranderen.
vandaag eens een keer optijd naar bed, tot morgen allemaal
edit: dan maar mijn avatar veranderen.
vandaag eens een keer optijd naar bed, tot morgen allemaal

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 01:03 ]
nothing stops this train
Goedemorgen, BTC heeft een ochtendhumeur zo te zien..
En nog wat verder rekt, bouche op 45200 of zetten we nog even door?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Heb ik iets gemist?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
De laatste kans om goedkoop in te slaan... hoop iktroje schreef op maandag 20 september 2021 @ 05:11:
Heb ik iets gemist?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Poep.... Benieuwd of we doortrekken tot de MA99 op de daily. Aangezien mijn buy order gisteren niet is afgegaan zit ik (on)geduldig met een fiat vingertje de koers te bekijken
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Don't worry, de gifbeker is nog niet leegsh4d0wman schreef op maandag 20 september 2021 @ 05:29:
Poep.... Benieuwd of we doortrekken tot de MA99 op de daily. Aangezien mijn buy order gisteren niet is afgegaan zit ik (on)geduldig met een fiat vingertje de koers te bekijken

Why do so weak? Er liggen allerlei support levels tot en met de DMA99. Ik zou derhalve geen gestage beweging richting 40.7k verwachten, wellicht een long squeeze wickje.sh4d0wman schreef op maandag 20 september 2021 @ 05:29:
Edit: mooi mkment om wat LINK op te pakken.
[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 20-09-2021 05:39 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
@Jedi_Pimp recent zijn er wickjes geweest naar 42 en 43k. Als we 44k kunnen houden dan zullen we wel weer bouncen. Bitcoin heeft de gewoonte om na meerdere keren iets te raken er doorheen te gaan (boven of beneden). Dus zakken we weer door naar 42k dan zit de MA99 daar dichtbij voor grafiek turende traders en botjes.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wie riep er weekly close.op 48.3k..?
Lekker begin van de week zo

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Een van mijn ordertjes is gehaald
(ETH had ik gezet op 2720 EURO) Dat is goed wakker worden nu BTC nog.

I just bought the dip...again....Kan niet mis gaan toch..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee, 100k eind van het jaar.zwembroek schreef op maandag 20 september 2021 @ 06:40:
I just bought the dip...again....Kan niet mis gaan toch..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DoDDj3Q477v08RlFF1dlDdRI.jpg?f=user_large)
aan het volume te zien is het 1 of een paar grote spelers die wat gesold hebben, zeer kort. volume is direct daarna alweer terug naar wat het was. Niets aan de hand
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op maandag 20 september 2021 @ 07:12:
aan het volume te zien is het 1 of een paar grote spelers die wat gesold hebben, zeer kort. volume is direct daarna alweer terug naar wat het was. Niets aan de hand
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large)
Zero.
Ik zag dat mijn pf met een paar procent achteruit was gehold, maar gelukkig las ik hier dat er niks aan de hand was.
Nou, kunnen we aankomende week weer lekker 20% stijgen en dan ben ik niets opgeschoten 
-20% dus sinds de 14e ongeveer.
Mag nu toch echt wel een flinke klapper komen, anders ben ik bang voor de beer.
[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 20-09-2021 07:31 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verdorie...gisteren had ik mooi mijn FTM @ 1.50 moeten sellen. Zat zelfs in een LP pool waar ik door de balancer even +15% FTM er gratis bij kreeg (FTM omhoog, scream nóg omhoger). Zucht.
Voor privé wel, maar ik doe het grootste gedeelte via mijn beheer bv.Tabacca schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:08:
[...]
Word heel lastig aangezien je al vrij snel fiscaal partner bent
Toch de dip maar weer gekocht
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Blijft grappig: 48.3k checkKhaelos schreef op maandag 20 september 2021 @ 06:07:
And now for something totally different...
Zo weer wat bijgekocht, waarschijnlijk zo verder rekt.
Hier ook weer wat VET erbij... dus zal nu nog verder zakken 😁😭
Acala, het grote broertje van Karura. De grote winnaar van de eerste crowdloan. Wees er vroeg bij en krijg 10% extra. @Taro dit is geen referral link maar een algemene link waar iedereen zijn eigen voordeel uit haalt.
https://acala.network/acala/join-acala
Ik heb vanmorgen early access gekregen want ik had me al een paar maanden geleden ingeschreven. Samen met het event op 27 september voor mij een teken dat Polkadot crowdloans gaan beginnen. Ik denk dat het nog steeds mogelijk is om early access te krijgen, dus meld je aan als je geïnteresseerd bent.
Ik heb vanmorgen early access gekregen want ik had me al een paar maanden geleden ingeschreven. Samen met het event op 27 september voor mij een teken dat Polkadot crowdloans gaan beginnen. Ik denk dat het nog steeds mogelijk is om early access te krijgen, dus meld je aan als je geïnteresseerd bent.
Had je maar een stop loss moeten zetten. Je weet inmiddels dat dit in crypto heel normaal is, me dunktRay_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 07:23:
Ik zag dat mijn pf met een paar procent achteruit was gehold, maar gelukkig las ik hier dat er niks aan de hand was.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
geen idee wie dat was maar slaat echt helemaal nergens op!!Khaelos schreef op maandag 20 september 2021 @ 06:07:
nothing stops this train
Dit is nog eens een nuttige toevoeging aan de slowchat - thank you!enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:32:
Acala, het grote broertje van Karura. De grote winnaar van de eerste crowdloan. Wees er vroeg bij en krijg 10% extra. @Taro dit is geen referral link maar een algemene link waar iedereen zijn eigen voordeel uit haalt.
Ik heb vanmorgen early access gekregen want ik had me al een paar maanden geleden ingeschreven. Samen met het event voor mij een teken dat Polkadot crowdloans gaan beginnen. Ik denk dat het nog steeds mogelijk is om early access te krijgen, dus meld je aan als je geïnteresseerd bent.
“In two years, your original crypto is automatically returned to you. Yes, seriously.”enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:32:
Ik heb vanmorgen early access gekregen want ik had me al een paar maanden geleden ingeschreven. Samen met het event voor mij een teken dat Polkadot crowdloans gaan beginnen. Ik denk dat het nog steeds mogelijk is om early access te krijgen, dus meld je aan als je geïnteresseerd bent.
Ehhh 2 jaar crypto wegzetten om vervolgens hetzelfde terug te krijgen??
:strip_exif()/f/image/b5zUEXHKbgE7W3oyLAXRboQk.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen paniek mensen, het komt aaaaaallemaaal goed! 😉
[ Voor 5% gewijzigd door eldeegee op 20-09-2021 08:39 ]
Eeuhh.......je moet je crypto dus locken om Acala tokens te krijgen - VOOR TWEE JAAR?enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:32:

:fill(white):strip_exif()/f/image/fY3kO1ltDnaKKj25GeTtV5rH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/J0n9j9eA8FQvjFFw9fIYHC85.png?f=user_large)
Sorry, maar 1) tokens locken op een nieuw platform 2) voor twee jaar

Dat is nu eenmaal het principe van DOT & KSM en hun crowdloans - je leent ze uit voor de tijd dat het project een parachain kan huren (en dat is bij DOT maximaal 2 jaar).MF Doom schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:35:
[...]
“In two years, your original crypto is automatically returned to you. Yes, seriously.”
Je krijgt effectief hetzelfde terug in DOT & KSM - hangt van de markt af als dat meer of minder waard is in fiat
De rewards krijg je kort nadat de auction gewonnen is. Vaak eerst een deel en de rest verspreid over enkele maanden. Crowdloans bij KSM hebben laten zien dat de rewards een veelvoud kunnen zijn in USD waarde tov van hetgeen je weg hebt gezet. Oftewel je wordt doormiddel van rewards weer net zo liquide. Hier kun je weer DOT van terugkopen als je wil. Dan mis je in feite geen DOT gedurende 2 jaar en krijg je die andere DOT ook nog terug.MF Doom schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:35:
[...]
“In two years, your original crypto is automatically returned to you. Yes, seriously.”
Je DOT staat gelocked bij Polkadot en krijg je sowieso terug nadat de loan is afgelopen (bij DOT inderdaad maximaal 2 jaar). Uiteindelijk is dat het principe van DOT & KSM en krijg je er leuke rewards voor.majic schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:39:
[...]
Eeuhh.......je moet je crypto dus locken om Acala tokens te krijgen - VOOR TWEE JAAR?![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sorry, maar 1) tokens locken op een nieuw platform 2) voor twee jaar![]()
![]()
![]()
. Twee jaar in crypto is zo iets als 75 jaar in de echte wereld. Of ik begrijp iets niet goed of ze mogen hun marketing verwoordingen iets beter formuleren..
Alleen BTC nog-Sander- schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:42:
Zijn de orders van @Pingo76 en @Taro gevuld? Dan kunnen we weer omhoog aub..![]()

Als deze daling komt door Evergrande en heel die zever dan zie ik crypto niet onmiddelijk herstellen zonder dat er meer zekerheid is op dat vlak (en de vraag is hoeveel zekerheid China de wereld wilt insturen en wanneer)
Ben wel benieuwd wat dit gaat doen. Ik verwacht een hoop ellende, ben benieuwd wat dit kan betekenen voor onze geliefde muntjes
https://www.coindesk.com/...s-looming-risk-to-tether/
https://businessam.be/bel...aar-ondergang-evergrande/
Ben je gek, ik hodl lekker door. Helemaal in zo'n periode als nu is het risico mij te groot dat er diep in de nacht een spontane duikvlucht wordt ingezet die gelijk weer wordt opgekocht. Ik ga hooguit wat bijkopen. Komt wel weer goed.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:34:
[...]
Had je maar een stop loss moeten zetten. Je weet inmiddels dat dit in crypto heel normaal is, me dunkt
Bitcoin gaat gewoon zijwaarts op een hoger level als enkele weken terug. Bij dergelijke problemen als gesuggereerd worden zou er wel iets anders met de prijs gebeuren...forzaracing schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:44:
Als deze daling komt door Evergrande en heel die zever dan zie ik crypto niet onmiddelijk herstellen zonder dat er meer zekerheid is op dat vlak (en de vraag is hoeveel zekerheid China de wereld wilt insturen en wanneer)
Brutal maand zeg
Blijf maar dipjes kopen maar hopelijk gaan we ook weer een beetje de weg omhoog vinden
En dat terwijl die YouTubers over elkaar heen struikelen om te roepen dat ze superbullish zijn, met die engnek van een Crypto Micheal en zijn bril voorop.
's Ochtends weer €1000 kwijt, weet ik in ieder geval waarvoor ik weer aan het werk ga.dglavimans schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:46:
Brutal maand zegBlijf maar dipjes kopen maar hopelijk gaan we ook weer een beetje de weg omhoog vinden
Om 10:45 dus weer naar huis?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:48:
[...]
's Ochtends weer €1000 kwijt, weet ik in ieder geval waarvoor ik weer aan het werk ga.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
September is toch altijd een slechte maand? Nou nog 10 dagen en we gaan weer richting 100k.
YouTubers moeten blijven roepen dat de prijs omhoog gaat, anders verliezen ze kijkers en dus YouTube inkomsten.StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:47:
En dat terwijl die YouTubers over elkaar heen struikelen om te roepen dat ze superbullish zijn, met die engnek van een Crypto Micheal en zijn bril voorop.
Dat eerste artikel is óf een weldoordacht stukje journalistiek óf een erg creatieve manier om Tether te fuddenValar Morghulis schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:44:
Ben wel benieuwd wat dit gaat doen. Ik verwacht een hoop ellende, ben benieuwd wat dit kan betekenen voor onze geliefde muntjes
Zonder gekheid, Evergrande is zeker iets om in de gaten te houden. Ik verwacht een bail-out, al is het maar om de Chinese eer te redden. Sowieso gaan China stocks niet erg lekker de laatste tijd, en dat is een understatement.
Daarnaast, het lijkt me sterk dat Tether een dusdanige exposure heeft in één partij dat een default automatisch betekent dat Tether ook meegaat. Tenzij men het systeemeffect meeneemt in de analyse, maarja, dat zal China niet laten gebeuren.
Noem me ouderwets, maar voelt toch enigszins geruststellend om te zien dat de financiële hegemonie van de VS nog lang niet in gevaar is.
Vertel, hoe verhoudt vandaag zich tot bullish analisten?StevenzeN schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:47:
En dat terwijl die YouTubers over elkaar heen struikelen om te roepen dat ze superbullish zijn, met die engnek van een Crypto Micheal Michael en zijn bril voorop.
Niet van de grond gekomen nog en ik twijfel of het wel doorgang moet krijgen. Soms komt de ouwe flipperkast in mij weer naar boven in cryptoYES schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:37:
[...]
Ja dat lijkt me een prima plan.
Mocht het doorgaan zou een soort van verslag van hoe het er voor staat hier dan wel gedeeld mogen worden (aangezien dit veruit het populairste crypto-topic is) of dat ook liever niet? Ik snap dat het misschien wat teveel een soort van shilling karakter zou kunnen krijgen als je hier gaat verkondigen dat je allemaal een bepaald muntje gekocht hebt met X% winst et cetera.
Nou @Mooody ik hoor het wel als er een apart topic voor geopend is, oké?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 20-09-2021 09:02 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wie zegt dat iedere cryptobaas zijn usdt in usd wil omzetten als het fiat systeem in elkaar klapt? Mis ik de verborgen schakel? Voor zover ik het begrijp kan je nog prima alle usdt die je bezit (doe ik niet) in Bitcoin pompen als dat hele evergrande in elkaar klapt... Volgens mij is de backing in usd alleen relevant voor uitbetaling in usd...
Helemaal waar, maar wakker worden met berg stoplosses is nooit leukJedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:34:
[...]
Had je maar een stop loss moeten zetten. Je weet inmiddels dat dit in crypto heel normaal is, me dunkt
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Geen idee Michael.Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:58:
[...]
Vertel, hoe verhoudt vandaag zich tot bullish analisten?
Is hetzelfde als een bankrun - als er rook is dat gaat iedereen plots zijn centjes halen - terwijl ze die toch niet nodig hebben op dat momentenomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:00:
Wie zegt dat iedere cryptobaas zijn usdt in usd wil omzetten als het fiat systeem in elkaar klapt? Mis ik de verborgen schakel? Voor zover ik het begrijp kan je nog prima alle usdt die je bezit (doe ik niet) in Bitcoin pompen als dat hele evergrande in elkaar klapt... Volgens mij is de backing in usd alleen relevant voor uitbetaling in usd...
Als USDT opeens de helft waard is dan maakt het niet uit waarin je het omzet, natuurlijkenomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:00:
Als USDT de helft waard is dan is je crypto meteen het dubbele waard...anandus schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:02:
[...]
Als USDT opeens de helft waard is dan maakt het niet uit waarin je het omzet, natuurlijk
Zo werkt het nietenomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:03:
[...]
Als USDT de helft waard is dan is je crypto meteen het dubbele waard...
Edit:
Nouja, het is het dubbele waard in USDT, dat wel, maar niet in USD.
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 20-09-2021 09:11 ]
Zit je weer te shillen joh, ik zie er zo maar 12 in je post! Ik moet zeggen, het valt bijna niet op maar..... Betrapt!St@m schreef op maandag 20 september 2021 @ 07:30:
Nou, kunnen we aankomende week weer lekker 20% stijgen en dan ben ik niets opgeschoten
Op naar het shitcoin topic met jou

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!