@Verwijderd gaat het weer slecht op Nance gezien het gezeik op elkaar hier
Ah, u moet alles voorgekauwd worden?. excuus, ik zal het onthouden (not)Smultie schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:58:
[...]
Waarschijnlijk bedoel je "een IQ overeenkomstig aan het kookpunt van water" oid?
Enfin, echt slim kom je zelf niet over zo
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nee, hoor. Maar bijdehante opmerkingen plaatsen terwijl je zelf de boel niet op orde hebt.... tjaFijneKerst schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:01:
[...]
Ah, u moet alles voorgekauwd worden?. excuus, ik zal het onthouden (not)
Haha volop LTC geshorted, gaan geruchten dat het fake news is. Litecoin Twitter account had iets geretweet en dat is nu weer verwijderd. Erg entertaining om te volgen dit.
Gvd, is mijn boel alweer niet op orde?..Smultie schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:01:
[...]
Nee, hoor. Maar bijdehante opmerkingen plaatsen terwijl je zelf de boel niet op orde hebt.... tja
En ik had M'Bunto nog wel zo gezegd dat hij alles moest opruimen.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
uhh wat is dit. Van 47k naar 44k in een minuut ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Walmart was fake nieuws helaas.
Bericht is nu ook weg op de litecoin twitterpagina
[ Voor 46% gewijzigd door wlchris op 13-09-2021 16:05 ]
Door de Walmart-Litecoin aankodiging waarschijnlijk. Die candle van net past helemaal niet binnen het patroon (1hr window)twit schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:04:
uhh wat is dit. Van 47k naar 44k in een minuut ?
Sinds A87 terug is zie ik rare sprongen in de koers
balen dat ik niet net op close kon drukken op mijn long voordat ik doorhad wat er gebeurde.vickypollard schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:04:
[...]
Door de Walmart-Litecoin aankodiging waarschijnlijk. Die candle van net past helemaal niet binnen het patroon (1hr window)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ik ga helemaal niets, ik ga pas rekt rond 0,000 per btc
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 13-09-2021 16:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
hahaha wel bizar dit. Dit ruimt iig wat leverage rommel op zoTabacca schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:05:
Wel eindelijk wat volume te zien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bron?wlchris schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:04:
[ Voor 14% gewijzigd door Chaes op 13-09-2021 16:07 ]
Heb meer medelijden met de mensen die LTC op 230 hebben gekocht net.twit schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:05:
[...]
balen dat ik niet net op close kon drukken op mijn long voordat ik doorhad wat er gebeurde.
WTF doet Bitcoin allemaal...rekt>moon>rekt in 2 minuten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
levert dit alleen geen grotere kans op voor een nog grotere drop? (althans mijn gevoel zegt dat de kans op drop groter is dan een stijging)anti elppa schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:06:
[...]
hahaha wel bizar dit. Dit ruimt iig wat leverage rommel op zo
Staat nog wel op Reuters.wlchris schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:04:
https://www.reuters.com/b...coin-payments-2021-09-13/
https://stocktwits.com/MisterGreen/message/378997276stok schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:10:
[...]
Staat nog wel op Reuters.
Vanuit een nep domein is een persbericht gestuurd.
Van hun gewone handel moeten ze het niet hebben dus gebruiken ze maar bitcoins om de aandeelhouders blij maken, gaat natuurlijk nooit lang goed dit.mengenli schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:09:
MicroStrategy gaat vrolijk verder met kopen van Bitcoins...
Echt ze hebben nu 114042 Bitcoins. Ongelooflijk...
Walmart is huge nieuws mocht dit echt zijn.
Is het nu fake of uitgelekt, dan wel over een paar maandjes officieel, hoe dan ook alles en iedereen gaat crypto accepteren.
Is het nu fake of uitgelekt, dan wel over een paar maandjes officieel, hoe dan ook alles en iedereen gaat crypto accepteren.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Floki is meteen terugverdiend ook! Dit is waarom ik zo'n hekel heb aan die man.
Lekker de boel verpesten zodat crypto straks kapotreguleerd wordt. Daarnaast zit ik nog 3 jaar met z'n auto opgescheept.
lol LTC! mensen en emotie-traden 😂
mensen die op emotie traden mogen lekker rekteroni met kaas eten vanavond 👍
mensen die op emotie traden mogen lekker rekteroni met kaas eten vanavond 👍
ah joh DOT longterm = $325+ per dot 🙌StevenzeN schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:14:
Ja verdomme DOT nu ook in het rood.
[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 13-09-2021 16:16 ]
nothing stops this train
Het was fakeVis schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:14:
Walmart is huge nieuws mocht dit echt zijn.
Alles weer een tikje door die BTC-paniekzaaiers.StevenzeN schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:14:
Zijn een paar hier en daar die op dit soort dagen GROF geld verdienenStevenzeN schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:14:

DOT vannacht flink gepiekt, flink zakken, even doortrekken naar boven zojuist en bof, weer naar beneden.
Yesssssss
dat fluffie ETH dat ik gister ietsjes boven 2900 euro heb verkocht heb ik zojuist ietsjes onder 2700 euro weer gekocht. Ben toch maar voor de 2000 marge gegaan ipv 1000 marge

Longterm duurt te lang
Ik wil tussen nu en anderhalf jaar wat verbouwen thuis, en ik heb 100 euro per DOT nodig

Sow, die actie rondom het Litecoin verhaal heb ik net gemist vanwege mijn werk zeg...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Door die pump and dump zijn we nog lager uitgekomen dan het moment voor de pump 
REKT....
REKT....
[ Voor 6% gewijzigd door Kyumia op 13-09-2021 16:19 ]
Ja daar hebben we idd veel aan gehad. Omg
Dit was de actie:Da_maniaC schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:18:
Sow, die actie rondom het Litecoin verhaal heb ik net gemist vanwege mijn werk zeg...
:fill(white):strip_exif()/f/image/7J72P6b8RW3jw7OyUol01xzg.png?f=user_large)
Daar had je realistisch gezien ook niet echt op kunnen inhaken (of willen inhaken wat dat betreft, brr)
Deze P&D was wel next level creatief en goed voorbereid
Ik had een sell order ingezet voor een deel van mijn DOT afgelopen nacht op 35 USD. en die was geraakt.ybos schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:16:
[...]
Zijn een paar hier en daar die op dit soort dagen GROF geld verdienen
DOT vannacht flink gepiekt, flink zakken, even doortrekken naar boven zojuist en bof, weer naar beneden.
Gaat wederom in FIAT totdat er een kleine correctie is geweest waarbij ik weer instap.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik hoor van alles over RadarMunt die vanavond gelaunched wordt (DYOR), iemand ideeën / meningen?
disclaimer:
Ik kijk geen lineaire tv maar vraag me wel af hoe dat zal gaan in zo'n programma: serieus verhaal of FUD voor Henk en Ingrid en hun ouders, of ergens ertussenin.
disclaimer:
Ik kijk geen lineaire tv maar vraag me wel af hoe dat zal gaan in zo'n programma: serieus verhaal of FUD voor Henk en Ingrid en hun ouders, of ergens ertussenin.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hier is je correctieDa_maniaC schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:20:
[...]
Ik had een sell order ingezet voor een deel van mijn DOT afgelopen nacht op 35 USD. en die was geraakt.
Gaat wederom in FIAT totdat er een kleine correctie is geweest waarbij ik weer instap.
Nu is best een aardig optie om weer in te stappenDa_maniaC schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:20:
[...]
Ik had een sell order ingezet voor een deel van mijn DOT afgelopen nacht op 35 USD. en die was geraakt.
Ok.. hopen dat de 42k het houdt, anders hou ik het voorlopig wel even gezien
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Allemaggies, dat was effe een shakeout: BTCUSDC binnen het uur van 44.800 via 43.400 naar 46.800 en weer terug naar af.
Wat een achtbaan!
Wat een achtbaan!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar goed de crypto goden verzoeken om lagere prijzen dan krijg je vanzelf ook een keer de deksel op de neus...Pingo76 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:16:
Yesssssssdat fluffie ETH dat ik gister ietsjes boven 2900 euro heb verkocht heb ik zojuist ietsjes onder 2700 euro weer gekocht. Ben toch maar voor de 2000 marge gegaan ipv 1000 marge
de 43 kietel kwam sneller dan ik dacht hahaSt@m schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:21:
Ok.. hopen dat de 42k het houdt, anders hou ik het voorlopig wel even gezien
dca instappen, wie weet gaat het lager, maar kan ook omhoog gaan...ybos schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:20:
[...]
Nu is best een aardig optie om weer in te stappenPak je toch n 10%
nothing stops this train
Ik zet een buy order in op 25.11 USD denk ik en dan kijk ik wel of hij geraakt wordt.ybos schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:20:
[...]
Nu is best een aardig optie om weer in te stappenPak je toch n 10%
Ik hou het voor gezien. Tot in de pruimentijd.
Gezien de FUD die ze steeds over elektrische auto's verspreiden vrees ik het ergste (en kijk ik niet meer).Wiley99 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:20:
Ik hoor van alles over RadarMunt die vanavond gelaunched wordt (DYOR), iemand ideeën / meningen?
disclaimer:![]()
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
maar uiteindelijk gaat het wel omhoog, reden is simpel fiat is gemaakt om te falen iedere ~80 jaar...
het gaat lelijk worden rond 2030
het gaat lelijk worden rond 2030
nothing stops this train
Zeker, ze hebben het namelijk via een nieuws verspreidingsdienst geplaatst met een nep domein..BTC100K2021 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:20:
Deze P&D was wel next level creatief en goed voorbereid
Bijzonder dat je schijnbaar vrij makelijk iets via GlobeNewswire kan verspreiden en natuurlijk de post via het officiële Litecoin Twitter Kanaal (hack?).
https://www.globenewswire...ip-With-Litecoin-LTC.html
WTF was LTC aan het doen, 30% omhoog in 1 minuut en dan weer 30% omlaag.
Ik was toen niet thuis oo my gaawwdddd
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 13-09-2021 16:26 ]
Haha ja ik doe steeds meer DYOR en merk hoe rigged Crypto is lol.Pelox schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:21:
Gelukkig bestaat er geen manipulatie in crypto. Wat een grap blijft deze markt toch..
- Pump and Dump whales die het hele boeltje beheersen.
- Flappy influencers die Moons/100x hypen
- veel fake nieuws, FOMO mongering op crypto groepen
- Milioenen pump en dump groepen op Telegram die shitcoins manipuleren.
Fake news (bleek heel snel):A87 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:25:
WTF was LTC aan het doen, 30% omhoog in 1 minuut en dan weer 30% omlaag.
stok schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:10:
[...]
Staat nog wel op Reuters.
Sssst! Mogen we niet hardop zeggen.Wowhead schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:25:
[...]
Haha ja ik doe steeds meer DYOR en merk hoe rigged Crypto is lol.Maargoed HODL.
- Pump and Dump whales die het hele boeltje beheersen.
- Flappy influencers die Moons/100x hypen
- veel fake nieuws, FOMO mongering op crypto groepen
- Milioenen pump en dump groepen op Telegram die shitcoins manipuleren.
:strip_exif()/f/image/W8OcG55CYUbgUYOOb5W63aOT.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Ik vind dat de quote van ons cryptosletje op dit moment wel even mag. Met een beetje geluk ziet Visca het niet
[ Voor 22% gewijzigd door Darrell op 13-09-2021 16:28 ]
+100Darrell schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:27:
Ik vind dat de quote van ons cryptosletje op dit moment wel even mag. Met een beetje geluk ziet Visca het niet
gelukkig is deze tekst al geneog voor de meesten hierDarrell schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:27:
Verwijderd
Misschien hebben ze net LTC op de top van de pump&dump gekocht. Iedereen weer sjagreinig.Pingo76 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:00:
@Verwijderd gaat het weer slecht op Nance gezien het gezeik op elkaar hier
Beetje kinderachtig dat gemanipuleer weer de hele tijd....
Sorry man. Ik zag dat gefit hier op elkaar, ik denk ik doe eens wat om ze af te leiden.WhySoSerious schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:32:
beetje te veel somsWhySoSerious schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:32:
Misschien moeten we dat zelf ook eens proberen. Ik hoorde bijvoorbeeld dat Amazon in zee gaat met DOGE.WhySoSerious schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:32:
Dit is juist het mooie van crypto, als dit eruit is koopt niemand meer crypto.WhySoSerious schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:32:
Next up: Cardano sluit partnership met McDonald's
Doe maar zoiets met Cardano, heb daar nog volle zakken van.
Waardeloze lui die constant aan het manipuleren zijn. Er worden serieuze pogingen gedaan om crypto te accepteren en als asset een optie te zijn en dan constant dit gezeik.. leuk voor diegene die traden maar als investeerder / hodler is dit wel een #%^+ tijd
Thanks, zojuist ADA ingeslagen! MOON!Luca schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:36:
Next up: Iedereen rekt.Luca schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:36:
Zero.
"partnership".Luca schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:36:
Alle bagholders mogen op een intake-gesprek komen.
hey! dat was de vorige ook al! 2x rekt is niet lief
Elaborate plan van McDonald's om nieuwe werknemers voor een hongerloontje te verkrijgen omdat iedereen z'n geld en baan kwijt is?
[ Voor 7% gewijzigd door vickypollard op 13-09-2021 16:38 ]
Meer dan de helft van de cryptobezitters weet toch niet waar ze het over hebben. Maar ze hebbben wel een tweaker van dit forum geïnterviewd.
Ik lift mee op de rekening van mijn vrouw
- Ondervraagde cryptobezitter
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
@roflexx?Wiley99 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:39:
Meer dan de helft van de cryptobezitters weet toch niet waar ze het over hebben. Maar ze hebbben wel een tweaker van dit forum geïnterviewd.
[...]
Zal @Gelukszoekr wel weer zijn. Die heeft ondertussen ook een boekingskantoor voor al zijn perszaken.Wiley99 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:39:
[...]
Ha, leuk stukje.Wiley99 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:39:
[...]
"Ja ik zag zo'n plaatje van ene @Verwijderd en hij kreeg vet veel duimpjes dus het moet wel goed advies zijn geweest."26 procent haalt crypto-informatie van sociale media, 24 procent van online fora zoals Reddit en Tweakers.
Er was fake news over een samenwerking tussen Walmart en Litecoin en dat heeft de boel weer even op scherp gezet.Khaelos schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:45:
Wat is dit nou weer voor een pump en dump..![]()
[Afbeelding]
Zou het de banken zijn, die gewoon Crypto zoveel mogelijk onbetrouwbaar willen laten overkomen en dat dan de SEC verplicht word om in te grijpen en dan bye bye crypto lol.
GoedemorgenKhaelos schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:45:
[Afbeelding]

Dat is een Bartje die met zijn hoofd tussen de bankschroef gezeten had.Khaelos schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:45:
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mwa, denk het niet... Crypto (gedecentraliseerd tenminste) is niet te stoppen, dus als bank kun je je er maar beter op gaan voorbereiden.Wowhead schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:46:
Zou het de banken zijn, die gewoon Crypto zoveel mogelijk onbetrouwbaar willen laten overkomen en dat dan de SEC verplicht word om in te grijpen en dan bye bye crypto lol.
Haha lolz, beide verkooporders (BTC en VET) waren ingeschoten door deze gekke pump/dump. Maar even in fiat laten staan totdat de kalmte terug is en we het in een nieuwe shitcoin kunnen steken.
Niet te snel moonen ik moet eerst ff slapen
Niet te snel moonen ik moet eerst ff slapen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De SEC is er wel bezig, ze willen dat er belasting over de trades komen, de exchanges zijn verplicht om die door te geven, dan is het voor een hoop mensen niet meer zo aantrekkelijk waarschijnlijk.vickypollard schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:47:
[...]
Mwa, denk het niet... Crypto (gedecentraliseerd tenminste) is niet te stoppen, dus als bank kun je je er maar beter op gaan voorbereiden.
En decentraal wil je eigenlijk niet traden teveel risico imo
Fixed it for you. (The Day Trader Success Rate)Slux schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:54:
[...]
De SEC is er wel bezig, ze willen dat er belasting over de trades komen, de exchanges zijn verplicht om die door te geven, dan is het voor een hoop nog minder mensen niet meer zo aantrekkelijk waarschijnlijk.
En decentraal wil je eigenlijk niet traden teveel risico imo
irony > *
Toch wel zorgwekkend dat dit zo'n vaart kan lopen bij zo'n (beperkt?) nieuws(je).vickypollard schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:46:
[...]
Er was fake news over een samenwerking tussen Walmart en Litecoin en dat heeft de boel weer even op scherp gezet.
als het waar zou zijn gaat dat nog veel meer effect hebben, Walmart is een enorme speler daarMasstje schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:59:
[...]
Toch wel zorgwekkend dat dit zo'n vaart kan lopen bij zo'n (beperkt?) nieuws(je).
Zou niet bepaald een beperkt nieuwtje zijn als een van de grootste (de grootste?) supermarktketens in Amerika aan de gang gaat met Litecoin.Masstje schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:59:
[...]
Toch wel zorgwekkend dat dit zo'n vaart kan lopen bij zo'n (beperkt?) nieuws(je).
Om maar even de aandacht af te leiden: iemand anders al benieuwd hoeveel KILT waard gaat zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 13-09-2021 17:07 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik vermoed dat 69K lastig gaat worden vandaag. Michael Saylor heeft wel weer gekocht zag ik. Zelf heb ik zojuist 50% van m'n BTC in ICP gedaan onder het mom van ff wat extra bitcoin verdienen op een shitcoin. Gokje wel waard....hoop ik. Lijkt wel een aardige bodem gevonden te hebben.
Soms vraag ik me af wat meer loont. Alles in staking zetten of alles in absurd hoge sell orders zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 13-09-2021 17:10 ]
https://opensea.io/seaart
komt goed man. Hadden mensen hier verwacht dat BTC direct zou herstellen van die peper van vorige week??Tominatie schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:07:
Ik vermoed dat 69K lastig gaat worden vandaag. Michael Saylor heeft wel weer gekocht zag ik. Zelf heb ik zojuist 50% van m'n BTC in ICP gedaan onder het mom van ff wat extra bitcoin verdienen op een shitcoin. Gokje wel waard....hoop ik. Lijkt wel een aardige bodem gevonden te hebben.
Dat duurt gewoon een paar weken tot misschien wel 1,5 maand.
Alles gewoon volgens plan voor een mooie Q4
Pro tip: probeer aub dit soort shit niet te traden. Kies positie en blijf zitten waar je zit. Zet het op een trezor en stop hem in een kluis en las de boel dicht.....
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 13-09-2021 17:13 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!