Raoul Pal neem ik persoonlijk niet serieus, die heeft teveel belangen.Blaim schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:02:
[...]
Raoul Pal denkt dat DeFi juist (weer) aan gaat slaan in de komende bear market. Hoop dat tegen die tijd de reguleringen niet te hard toeslaan zodat we nog een juicy APY kunnen scoren op wat stables tegen die tijd.
Heb meer en meer het gevoel dat de euro's die ik nu in crypto heb zitten niet meer terug gaan naar m'n bankrekening tegen de tijd dat ik wil uitcashen.
Defi is een van de belangrijkste usecases van decentralisatie geworden en zal niet snel verdwijnen (wellicht alleen door hevige regulatie, maar zo eenvoudig zal dat niet worden)
Defi is overigens niet de 1000%+ pools op al die gekke exchanges, maar meer een streven om je eigen bank te kunnen worden. De traditionale banken kunnen langzaam nutteloos worden dankzij de rentes die grote platfoms kunnen bieden. Hoe meer mensen overstappen, hoe serieuzer ze concurrent kunnen worden van de banken. In die fase zitten we nu....de komende 12-24 maanden gaan interessant worden
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.