[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 237 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.683 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:27
Kol Nedra schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:08:
[...]

traceren wordt zeer lastig voor ze, vooral als je vam de ene wallet naar een andere wallet verzend, kijk als je bv vanuit Bitvavo naar je persoonlijke wallet een zeer hoog bedrag stuurt is makkelijk te volgen. kleine fluffjes steeds en vooral shitcoins die nog niet veel waard zijn etc wordt het lastig.
wanneer het nodig is in de toekomst kun je kleine fluffjes steeds op je CRO/Binance card zetten en zo je boodschappen doen. als je het op een exchange laat staan is het makkelijker te traceren ivm KYC...
En je hebt ook altijd nog die husselaars die ook door criminelen gebruikt worden. Als je echt wil, kun je ver komen met witwassen of andere zaken zonder bestraft te worden. Dat is niet echt anders dan met reguliere valuta.

Gaat erom: moet je dat willen? Als je vermogen zo enorm is toegenomen door crypto, is het ook niet zo gek dat je wat meer belasting af gaat dragen. Zo is ons systeem nou eenmaal ingericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
ColeJ schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:54:
Zit ook in $TAU, inmiddels wel een mooie winst maar twijfel om uit te stappen. Veel mensen hier in TAU?
Inzet er uit halen, winst laten staan, gratis ritje!

Is er verder iemand die mee doet hier aan de launchpool van DAR op Binance, vraag me nou af hoeveel me dit nou gaat opleveren.

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46

St@m

@ Your Service

Zit ook in $TAU, inmiddels wel een mooie winst maar twijfel om uit te stappen. Veel mensen hier in TAU?
Koers stond vanmorgen dik 2x zo hoog, hele weekend heeft het zo rond dit punt gebalanceerd. Waarom zou je nu uit willen stappen?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:17

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Geprobeerd, maar je moet eerst WBNB hebben en dan weer swappen naar TAU, wat een gedoe |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:38
JordydG1998 schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:55:
[...]

Inzet er uit halen, winst laten staan, gratis ritje!

Is er verder iemand die mee doet hier aan de launchpool van DAR op Binance, vraag me nou af hoeveel me dit nou gaat opleveren.
Ik doe hieraan mee. Opbrengsten is nog niet te zeggen omdat er volgens mij geen prijs bekend is. Dat weten we over 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
Xqlus1ve schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:56:
[...]

Geprobeerd, maar je moet eerst WBNB hebben en dan weer swappen naar TAU, wat een gedoe |:(
Ahumm, BigONE exchange

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 01-11-2021 14:13 . Reden: Referral ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:28
Ik heb ook de route van WBNB gedaan, opzich prima.

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 01-11-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorinBlank
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-11-2021
Waar kopen jullie floki of dogelon??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
LorinBlank schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:05:
Pancakeswap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PCS via metamask.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nergens

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:28
FLOKI heb ik op Poloniex gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Niet, na de klapper met Shib, gaat met mijn geluk, een domper worden bij andere shitcoins.
Winst genomen, en in BTC gezet, langzaam aan mijn shitcoin lijst aan het afbouwen naar BTC, ETH en wat stables.

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:33

resusaapje

h less

Vibravis schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:09:
Hoe staan de DOT houders eigen tegenover de huidige prijs?

Ik zelf ben eigenlijk een beetje teleurgesteld omdat ik een sterkere stijging had verwacht met de aangekondige parachains. Of gaan we dit tijdens de livegang pas merken?
De fiatprijs per DOT doet er toch helemaal niet toe? Liefst zo laag mogelijk, want dan kan je meer DOT kopen.
Immers, je participeert in de Parachains met je Dots, en 1 DOT = 1 DOT. Daarna zijn ze twee jaar gelockt, dus nog steeds geen impact. Tussendoor wil je wellicht met de eerste opbrengst van de veilingen nieuwe Dots kopen om in verdere veilingen te stoppen. Allemaal momenten dat je de prijs zo laag mogelijk wil hebben.
Pas als je je Dots wil omzetten naar fiat, is een hoge prijs in jouw belang

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
resusaapje schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:09:
[...]

De fiatprijs per DOT doet er toch helemaal niet toe? Liefst zo laag mogelijk, want dan kan je meer DOT kopen.
Immers, je participeert in de Parachains met je Dots, en 1 DOT = 1 DOT. Daarna zijn ze twee jaar gelockt, dus nog steeds geen impact. Tussendoor wil je wellicht met de eerste opbrengst van de veilingen nieuwe Dots kopen om in verdere veilingen te stoppen. Allemaal momenten dat je de prijs zo laag mogelijk wil hebben.
Pas als je je Dots wil omzetten naar fiat, is een hoge prijs in jouw belang
Precies dat laatste is mijn plan. Mijn PF bestaat namelijk voor 98% uit DOT momenteel dus ik wil richting stable en afwachten wat er gaat gebeuren de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
Gaat er ook ooit nog een dag komen dat de ETH gas fees niet meer zo hoog zullen zijn? ETH 2.0 verhaal ken ik maar dit duurt nu wel erg 'lang'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Dogelon = KuCoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Al die honden muntjes, gets!

De enige keer dat ik het over DOGE heb, is wanneer mensen geld in DOGE gooien. Hun dan de vraag te stellen DOGE yo woll!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Breek uit, u little bastard. Echt weer zo'n traders move... stiekem down en dan weer up zonder reden

[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 01-11-2021 11:17 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

JordydG1998 schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:10:
Gaat er ook ooit nog een dag komen dat de ETH gas fees niet meer zo hoog zullen zijn? ETH 2.0 verhaal ken ik maar dit duurt nu wel erg 'lang'
Lang? Jij bent ook niks gewend :>

Als ik kijk naar mijn mining opbrengsten, ben je al een stuk goedkoper uit. PoS verwacht ik ergens volgend jaar.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:23
A87 schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:17:
Breek uit, u little bastard. Echt weer zo'n traders move... stiekem down en dan weer up zonder reden
Pas als de bullflag-tekening op de 1H af is.

Of niet. En dan dalen we weer. Damn you, traders!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:13
resusaapje schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:18:
[...]

Lang? Jij bent ook niks gewend :>

Als ik kijk naar mijn mining opbrengsten, ben je al een stuk goedkoper uit. PoS verwacht ik ergens volgend jaar.
Hopelijk wordt dat nog met een jaartje uitgesteld, net een Nvidia FE 3070 voor 525 euro als extra mining kaart gekocht d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nopheros schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:20:
[...]

Hopelijk wordt dat nog met een jaartje uitgesteld, net een Nvidia FE 3070 voor 525 euro als extra mining kaart gekocht d:)b
Hopelijk heb je er jaren plezier van, anders dure koop! (Tenzij die al uit winst gekocht is)

[ Voor 5% gewijzigd door Xqlus1ve op 01-11-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:21
Nopheros schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:20:
[...]

da's een koopje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:55
JordydG1998 schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:10:
ETH 2.0 gaat er niet voor zorgen dat de gas fees omlaag gaan. Enige verschil is dat de fees (tips) dan naar de validators (stakers) gaan i.p.v. de miners. Fees zullen pas omlaag gaan op moment dat er sprake is van sharding, maar dat staat pas later op het programma.

Oplossingen voor hoge fees zijn L2's als Arbitrum en Optimism, en zkroll-ups (starkware bijvoorbeeld).

Daarnaast goed in de gaten houden op welke momenten gas het laagst is. Normaal gesproken is dat in de ochtenden en weekends. Maar sinds afgelopen week is het eigenlijk constant boven de 100. Vervelend als je een transactie wilt doen. Wel prettig voor de ETH holders, want vorige week was ETH over de hele week deflationair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Xqlus1ve schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:26:
[...]

Hopelijk heb je er jaren plezier van, anders dure koop! (Tenzij die al uit winst gekocht is)
Dure koop? De 3080ti kaarten liggen op dit moment voor 1200/1400 euro in de winkels.

Over 6 maanden heb ik de 3070 afbetaald, incl. stroomkosten. Met m'n 3080 heb ik inmiddels al 3x de kosten terugverdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nopheros schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:30:
[...]

Dure koop? De 3080ti kaarten liggen op dit moment voor 1200/1400 euro in de winkels.

Over 6 maanden heb ik de 3070 afbetaald, incl. stroomkosten. Met m'n 3080 heb ik inmiddels al 3x de kosten terugverdient.
betreft gewoon dat je anders 500 knaken oud fiat kwijt bent. heb het zelf nooit aangedurfd om een dure kaart aan te schaffen voor mining :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Xqlus1ve schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:35:
[...]

betreft gewoon dat je anders 500 knaken oud fiat kwijt bent. heb het zelf nooit aangedurfd om een dure kaart aan te schaffen voor mining :N
6 á 7 maanden is voor mij ook wel de max, als ik bijv. 12 maanden zou moeten wachten om het geld weer terug te verdienen zou ik het ook zeker niet doen.. Hopelijk is er met de 40xx serie voldoende voorraad zodat iedereen voor een normale prijs een kaart kan kopen.....

Maar voor de mensen die niet kunnen wachten, Nvidia founders edition kaarten zijn om de paar weken beschikbaar voor een redelijke prijs. Je moet er dan wel met een paar secondes bij zijn helaas..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 15:17

MicroWhale

The problem is choice

Wie riep hier vanmorgen iets over DOT?

Doe dat nog maar eens, want hij maakte direct een leuk sprongetje zo te zien. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vibravis
MicroWhale schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:43:
Wie riep hier vanmorgen iets over DOT?

Doe dat nog maar eens, want hij maakte direct een leuk sprongetje zo te zien. :D
Ja ikke!!

Ik ben FORS teleurgesteld in de prijsontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:22
Nopheros schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:38:
[...]

Hopelijk is er met de 40xx serie voldoende voorraad zodat iedereen voor een normale prijs een kaart kan kopen.....
Heb je toevallig een rekenmachine bij de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
Vibravis schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:44:
[...]

Ja ikke!!

Ik ook trekt voorlopig nog geen worst van tafel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
dehardstyler schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:44:
[...]

Heb je toevallig een rekenmachine bij de hand?
Calc is altijd aanwezig d:)b

Intel komt binnenkort ook met kaarten, geen high end maar wel kaarten die waarschijnlijk me de 3070 vergeleken kunnen worden. Daarnaast kun je ETH waarschijnlijk niet meer minen als de 40xx kaarten uitgebracht worden.

Of dat automatisch betekend dat er voldoende voorraad is voor een ieder die een kaart wil... geen idee. Maar het zal zeker helpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:22
Reken er dan maar niet op. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
[...]

Ja ikke!!

Want? Afgelopen jaar heeft DOT bijna 1000% gedaan :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
sjorremans schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:49:
[...]

Want? Afgelopen jaar heeft DOT bijna 1000% gedaan :+
Klopt, maar als je pas 5 maanden geleden bent ingestapt dan heb je die mooie groei gemist ;)
Dus laat nog maar een keer gaan die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ja ikke!!

Ik ben opeens ook zwaar teleurgesteld. Dat dit het resultaat is zeg... poehpoeh...

werkt t al?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Op 1m chart is het eerste herstel al te zien. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 21:47

knakworst

Get more sats!

Zijn we door wintertijd de gebruikelijke middagdip te slim af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Nou breek uit die vlag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:23
Ik heb van Kraken alvast de mail ontvangen. Omhoog met die DOT. Al denk ik dat 't voor een groot deel al in de prijs zit, trouwens.
We are thrilled to announce support for upcoming parachain slot auctions on the Polkadot network.

We’ve already empowered clients to participate in Kusama's growing ecosystem via parachain auctions — so far resulting in over $35 million contributed in 2021.

Clients looking to support the bids of their favorite Polkadot projects will be able to do so directly from the Kraken platform with as little as 5 DOT.

Parachain auctions are Polkadot’s mechanism for determining which blockchain projects (or parachains) can join the Polkadot network. DOT token holders can bond their tokens to their favorite projects and the project with the most tokens bonded at the end of the auction claims a parachain slot on the Polkadot blockchain.

Ahead of the 11 November auction launch, we are initially supporting the ability for clients to bond their DOT to support any of the following parachain auction bids, though expect to add more over time:
Acala (ACA)
Centrifuge (CFG)
Astar (ASTR)
HydraDX (HDX)
Bifrost (BNC)
Moonbeam (GLMR)
By participating in parachain auctions with Kraken, you’ll enjoy our world-class security and seamless exchange integration. Kraken helps keep your funds safe and accessible while you help build the blockchain ecosystem of the future.

Our streamlined Parachain Auction dashboard will help keep you up to date on the latest Polkadot auctions once the auctions are live and allow you to participate with just a few clicks.

Check out our FAQs to learn more about parachain auctions on Kraken and stay tuned for more announcements around the 11 November launch date!

Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital asset exchange.

The Kraken Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ray_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:09:
Ik heb van Kraken alvast de mail ontvangen. Omhoog met die DOT. Al denk ik dat 't voor een groot deel al in de prijs zit, trouwens.

[...]
Laat de hype maar beginnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38

[...]
ja ik ook net, dus daarom kleine pamperino....
ach DOT gaat naar de $169, HODL!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:05

Wom

[...]
Mijn onderbuik zegt dat we vooral moeten kijken naar de eerste rewards als die auctions klaar zijn. Als blijkt dat de rewards goed opwegen tegen het verlies van staking/risico van langdurig vastzetten, kan dat positief zijn voor de vraag.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wom schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:12:
[...]

Mijn onderbuik zegt dat we vooral moeten kijken naar de eerste rewards als die auctions klaar zijn. Als blijkt dat de rewards goed opwegen tegen het verlies van staking/risico van langdurig vastzetten, kan dat positief zijn voor de vraag.
gewoon doen! rekt gaan ftw!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pannenkoeken swap

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2021 12:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Vibravis schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:04:
[...]

Op 1m chart is het eerste herstel al te zien. Dank!
Van 15m - 4h staan hamers nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Nog 9 dagen unbonding helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
[...]

Ja ikke!!

Wat we nu zeker niet moeten gaan doen is verkopen net voor de parachain auctions - hoeveel je ook twijfelt - gewoon HODL tot minstens de dag van de launch - maar bij KSM zie je altijd een week in de auctions ook nog wat positieve trend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagper
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-03-2024
Hagper schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:55:
Aangezien de crypto zo hoog staat zit ik te denken om wat crypto te investeren in NFT. Ik kwam dit project tegen, wel een lachen idee. Een extra nier: www.twitter.com/cryptokidneys. Het is alleen even afwachten wanneer ze te minten zijn.

Zijn jullie projecten aan het volgen die eraan komen? Ben wel benieuwd :)

Ik kon overigens geen specifiek nft topic vinden.
Ze hebben inmiddels ook de website en roadmap online: www.cryptokidneys.com de open whitelist was ook meteen vol op Discord.

Misschien toch maar eens gaan proberen!

Hoe staat het met een apart nft topic? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Alle tijd.

Tip: Spreid je kansen. Als je staked, doe dan niet alles in één keer. Stake bijv. de helft voor 30d en 15 dagen later de andere helft. Als er dan een sell-moment komt dan heb je in ieder geval de helft alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:11:
[...]

ja ik ook net, dus daarom kleine pamperino....
ach DOT gaat naar de $169, HODL!
Deal, ik ga denk ik niets doen met moonbeam, maar heb wel een paar dotjes dus ik hodl! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10 18:05
Vraagje over DAR (de huidige Launchpool en dit keer ook Binance Vault award). Ik zie dat de farming nog bijna 27 dagen loopt. Betekent dat dat DAR ook pas over 27 dagen gelist wordt denken jullie? Of staat dat in principe los van elkaar? In tegenstelling tot eerdere launchpool's en vault awards waar ik eigenlijk altijd alles de eerste weken heb vastgelopen wil ik nu wat beter voorbereid zijn en ofwel limit orders vooraf plaatsen ofwel klaar achter de knoppen voor wat market orders zitten op de dag van listing.
Time until farming ends:
26
Days
12
Hours
39
Mins

EDIT: Kansloos gelezen. Dank voor alle mensen die me daar direct op wezen. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door twit op 01-11-2021 12:27 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-10 10:19
twit schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:22:
Vraagje over DAR (de huidige Launchpool en dit keer ook Binance Vault award). Ik zie dat de farming nog bijna 27 dagen loopt. Betekent dat dat DAR ook pas over 27 dagen gelist wordt denken jullie? Of staat dat in principe los van elkaar? In tegenstelling tot eerdere launchpool's en vault awards waar ik eigenlijk altijd alles de eerste weken heb vastgelopen wil ik nu wat beter voorbereid zijn en ofwel limit orders vooraf plaatsen ofwel klaar achter de knoppen voor wat market orders zitten op de dag van listing.
Time until farming ends:
26
Days
12
Hours
39
Mins
Op het launchpad heb je ook een knop staan die de tijd weergeeft tot de listing. Dat is op moment van schrijven nog 2 dagen en 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Time until farming ends:
26
Days
12
Hours
39
Mins
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DHPRvcZOmUDPUGimG09W2lPUzg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6ezGWOo8l9XyK490Hglu0c9K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:08
Vraagje over DAR (de huidige Launchpool en dit keer ook Binance Vault award). Ik zie dat de farming nog bijna 27 dagen loopt. Betekent dat dat DAR ook pas over 27 dagen gelist wordt denken jullie? Of staat dat in principe los van elkaar?
Dat staat los van elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3jTfV6m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Time until farming ends:
26
Days
12
Hours
39
Mins
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hKmboLQHXptZ1bNrtRul61F5Sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large

Klik op pool. Zie dan time until listing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:02
Time until farming ends:
26
Days
12
Hours
39
Mins
Kan je zelf ook vinden in de launchpool, maar over 2 dagen en 20 uur is de listing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10 18:05
Wow. Pijnlijk als 5 mensen in 1 minuut een beter antwoord weten te vinden dan ik zelf. Stupid me. Dank voor jullie snelle reacties, sorry dat ik daar 5 collega tweakers mee moest lastig vallen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0SGYBZU-Zu42mDc5xEW0xeJPvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aAYdoTt7SoKBYhBtRVXoHymy.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Xqlus1ve schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:26:
[...]

Welnee, twee maandjes minen, plus restwaarde en je kosten zijn er al uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

Boven 0.07 tegenover btc :)
.. and it's gone.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 01-11-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

DAr harvesting, hoe werkt het nou preies, soms kijk ik na 2 uur en dan staat er een klein beetje, kijk ik weer een uur later staat er veel meer.

is het tijd gebonden of hoe meer je laat staan voordat je claimt hoe harder het groeit?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 23:26

Darrell

Fiat moonboy

Kan iemand me helpen? ik heb vanochtend ff na 10 uur 10 BNB in Squid game geflufd en nu wil ik ze verkopen maar het bedrag is te klein om naar BNB terug te swappen.

Help?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9GJ-TExHGTsTfFW4YaB16pr_qo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nC7J9KDM4I0YEAspkXuj8Qf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77J2vo03BOUWKGBCnLGD-LAbe20=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/95mEiAAK94KuGMX5kg0cRwqV.jpg?f=user_large

Niet echt natuurlijk, maar dit kan dus wel gebeuren in het pcs casino

[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 01-11-2021 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Wom schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:12:
[...]

Eensch. Na Kusama heeft iedereen verwachtingen, dus maak daar gebruik van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:32:
[Afbeelding]

Boven 0.07 tegenover btc :)
.. and it's gone.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYwZE-FwNf8HwFItsAcEx6-tr_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yVGrHgQyxINao7fwbCmXQ7u8.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Darrell schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:34:
Kan iemand me helpen? ik heb vanochtend ff na 10 uur 10 BNB in Squid game geflufd en nu wil ik ze verkopen maar het bedrag is te klein om naar BNB terug te swappen.

Help?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Cm0THUVzcR19Wz3no5IYAc1PIA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BO30ySmpc9zgg86KQKPNdJL1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 12:37
Darrell schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:34:

Help?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
You fell for the scam token ;) Ik vermoed dat het een honeypot is.

[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 01-11-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
@Darrell Ben je serieus? Lijkt op een rugpull... kijken of er nog liquidity is wat er blijkbaar niet meer is..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:22
Van Fiat Moonboy naar Mcdonalds boy in 5 minuten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 23:26

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:38:
@Darrell Ben je serieus? Lijkt op een rugpull... kijken of er nog liquidity is wat er blijkbaar niet meer is..
haha, nee sorry, zal het er ff bij zetten.

Ik blijf ver weg van het pcs casino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
Nopheros schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:38:
Leergeld hebben we allemaal betaald ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Time until farming ends:
26
Days
12
Hours
39
Mins

EDIT: Kansloos gelezen. Dank voor alle mensen die me daar direct op wezen. |:(
Afgezien van die counter... ;)

Launchpool is geen launchpad. De opbrengsten zijn hier meestal minimaal. Beetje daytraden kan leuk zijn, maar er is zelden een echte hype om een launchpool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dorbie
Dot gaat opnieuw heel LEKKER

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:08
Het was al bekend dat de coin niet verkocht kon worden. Een of andere scheme dat je een andere coin MARBLES moest hebben om de SQUID token überhaupt te kunnen verkopen, waarmee je sowieso al verlies zou lijden. Of zo. Desondanks bleef men er geld in pompen, een rug pull was onvermijdelijk.

https://www.reddit.com/r/...game_crypto_which_is_now/

Een coin die je direct al niet kunt verkopen is de shittiest van alle shitcoins.
Zojuist dus inderdaad gepulled.
spoiler:
Net zoals in de serie is er maar één winnaar die er met het geld vandoor gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
iBasch schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:45:
Het was al bekend dat de coin niet verkocht kon worden. Een of andere scheme dat je een andere coin MARBLES moest hebben om de SQUID token überhaupt te kunnen verkopen, waarmee je sowieso al verlies zou lijden. Of zo. Desondanks bleef men er geld in pompen, een rug pull was onvermijdelijk.

https://www.reddit.com/r/...game_crypto_which_is_now/

Een coin die je direct al niet kunt verkopen is de shittiest van alle shitcoins.
Zojuist dus inderdaad gepulled.
spoiler:
Net zoals in de serie is er maar één winnaar die er met het geld vandoor gaat.
The irony inderdaad :D

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dorbie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0umMlkgadMKOvKsB4FZ-G5_gcK4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jnwkUd3OpTvRoeo3irD3KIpG.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Crypto gaat echt ten boeken als een tijdperk waarin men uit gekte en wanhoop/waanzin hun geld vergokte aan de meest gekke crypto munten.

Mischien is dit zelf wel een FUD stratagie van banken om Crypto adoptie in te dammen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59
Wowhead schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:56:
Crypto gaat echt ten boeken als een tijdperk waarin men uit gekte en wanhoop/waanzin hun geld vergokte aan de meest gekke crypto munten.

Mischien is dit zelf wel een FUD stratagie van banken om Crypto adoptie in te dammen.
Misschien wel niet :9

Nee crypto maakt zichzelf wel kapot, heeft het geen bank voor nodig enkel hipster moonboys en een afgedankte bruna.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Nu al met 100%, hoe ver kan hij nog zakken?? 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Laatst online: 04-10 21:35
Pancakeswap een tijdje vermeden, maar een paar dagen geleden had ik er toch wat van m'n winst ingestopt. €260 op Floki Inu en €260 op Babyfloki... Die coins worden best goed gepromoot, voorin de de UK, met bussen die bestickkerd worden en de community wordt ook steeds groter. Alweer bijna m'n inleg verdubbeld. Ik laat ze staan tot volgend jaar in de hoop op een nieuwe Shiba, blijft natuurlijk gokken, maar ik heb best veel vertrouwen in deze shit coins :P

Iemand nog vertrouwen dat VET gaat uitbreken dit jaar? Daar zit zo'n 95% van m'n crypto geld in.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dorbie
DOT eindelijk beetje los van BTC me dunkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://bitcoinmagazine.n...in-door-grote-achterstand

Binance stopt met withdrawals van bitcoin.

[ Voor 20% gewijzigd door Qunix op 01-11-2021 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Binance
@binance
·
2m
Replying to
@binance
Crypto withdrawals have been resumed.

There will be a temporary delay in withdrawal processing as the backlog is cleared. We expect this to last about 30 minutes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Binance
@binance
·
3m
Replying to
@binance

There will be a temporary delay in withdrawal processing as the backlog is cleared. We expect this to last about 30 minutes.

Is alweer gefixt :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Aarle schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:05:
[...]

Binance
@binance
·
2m
Replying to
@binance

Ja verdomme! Heb ik eindelijk een waardige post hier is het ten tijde van het plaatsen alweer opgelost... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-10 14:43
Hey boys, wat is tegenwoordig de snelste exchange om fiat op te krijgen?
Dacht voorheen altijd kraken, maar dat kwam ook pas 3 dagen later binnen.

Bitvavo met iDeal? Binance heeft dat niet meer.
Een andere exchange met instant sepa? Op binance was dat vroegah ook heel snel, maar das er nu ook uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wowhead schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:56:

Nou dit. Hier kun je toch niet mee aankomen als je het over adoptie bij het grote publiek wilt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

DutchEZmoder schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:01:
Pancakeswap een tijdje vermeden, maar een paar dagen geleden had ik er toch wat van m'n winst ingestopt. €260 op Floki Inu en €260 op Babyfloki... Die coins worden best goed gepromoot, voorin de de UK, met bussen die bestickkerd worden en de community wordt ook steeds groter. Alweer bijna m'n inleg verdubbeld. Ik laat ze staan tot volgend jaar in de hoop op een nieuwe Shiba, blijft natuurlijk gokken, maar ik heb best veel vertrouwen in deze shit coins :P

Iemand nog vertrouwen dat VET gaat uitbreken dit jaar? Daar zit zo'n 95% van m'n crypto geld in.
*Iets met een boormachine*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alcides schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:06:
Hey boys, wat is tegenwoordig de snelste exchange om fiat op te krijgen?
Dacht voorheen altijd kraken, maar dat kwam ook pas 3 dagen later binnen.

Bitvavo met iDeal? Binance heeft dat niet meer.
Een andere exchange met instant sepa? Op binance was dat vroegah ook heel snel, maar das er nu ook uit haha.
De eerste vandaag? Nog twee te gaan om het gemiddelde van drie vragen per dag aan te houden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

resusaapje schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:08:
[...]

De eerste vandaag? Nog twee te gaan om het gemiddelde van drie vragen per dag aan te houden (y)
Negeren? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Gelukkig kunnen we vanaf morgen wel gewoon shitcoins tegen shitcoins traden op Binance...

Binance Adds SHIB/DOGE Trading Pair

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mk1cV9S8VgIdewkNG--NwYtidwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pwDghpIr2pWRowUhcKuoTNFx.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dot doet een poging totnieuwe ATH..

EN Litcoin gaat weer hard op zijn bek, die blijft maar mislukken, ik zou uitkijken met litecoin .
BTC/LTC chart ziet er niet goed uit. had nog LTC bijgekocht maar toch omgezet naar polkadot.

Polkadot goede Ethereum competitor

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 01-11-2021 13:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
A87 schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:11:

EN Litcoin gaat weer hard op zijn bek, die blijft maar mislukken, ik zou uitkijken met litecoin .
BTC/LTC chart ziet er niet goed uit. had nog LTC bijgekocht maar toch omgezet naar polkadot.

Polkadot goede Ethereum competitor
Maar gelukkig heb jij nu ook DOT en geen LTC meer :+

edit: Ja hallo, als jij bericht aanpast, dan slaat die van mij ook nergens meer op :F

[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 01-11-2021 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
A87 schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:11:
Dan hebben we nog wel even te gaan. $49 was de vorige ath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-10 14:43
resusaapje schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:08:
[...]

Haha, heb de openingspost gelezen hoor smartass. Die is alleen wel iets outdated, wat verder ook niet uitmaakt.

Maargoed, misschien kan jij wel helpen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Alcides schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:15:
[...]

Haha, heb de openingspost gelezen hoor smartass. Die is alleen wel iets outdated, wat verder ook niet uitmaakt.

Maargoed, misschien kan jij wel helpen?
niemand heeft een idee hoe je makkelijk iets op Binance kan zetten......
na 69x geholpen te hebben ga ik niet nog eens uitleggen, blijf graag op 69 hangen 🙃

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2021 13:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

iVibes schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:10:
Gelukkig kunnen we vanaf morgen wel gewoon shitcoins tegen shitcoins traden op Binance...

Binance Adds SHIB/DOGE Trading Pair

[Afbeelding]
OMFG

Pagina: 1 ... 237 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!