SchaadtNgangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:11:
[...]
Aangezien de eigenaar nogal aan het begin staat van hoe het een en ander werkt, kan het voor het gevoel geen kwaad zaken te resetten. Gemoedsrust is ook iets waard.
Gevalletje baat het niet, schaad het niet.
Ledger was gekoppeld aan een account van Metamask. Daar staan al mijn funds op maar groot gedeelte is gestaked voor langere periode. Ook NFTs staan op ledger account.Taro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:11:
[...]
Tenzij het Metamask account aan de Ledger was gekoppeld, dan zou ik wel het zekere voor het onzekere nemen. Maar anders inderdaad alleen de funds verplaatsen waarvan de seed is afgegeven.
Nu heb ik nieuwe Metamask account gemaakt, maar kan ik mn ledger niet koppelen. Wat doe ik verkeerd? 😅😅😅
Sorry gozer, het spijt me echt heel erg.
Mooi weer in Duitsland?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Opeens schieten hier al mijn alts in het groen, bijna allemaal
Bofferd!BeyondThunder schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:30:
Opeens schieten hier al mijn alts in het groen, bijna allemaal
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat betekent niet per se dat ze nu aan het stijgen zijn, maar dat de koers 24h geleden lager was. Klinkt op zich logisch, maar het gevoel zegt vaak dat ze dan dus nu stijgen, wat niet per se zo hoeft te zijn.BeyondThunder schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:30:
Opeens schieten heir al mijn alts in het groen, bijna allemaal
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mana is goed bezig, lijkt dat die bodem had uurtje geleden.
Ben benieuwd of de meta hype zorgt dat het terug gaat naar ath
Ben benieuwd of de meta hype zorgt dat het terug gaat naar ath
Ben benieuwd of we eerst nog een stevige correctie krijgen voor we doorgaan. Met al die pumpende shitcoins zou het me niet verbazen
Taro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Dat betekent niet per se dat ze nu aan het stijgen zijn, maar dat de koers 24h geleden lager was. Klinkt op zich logisch, maar het gevoel zegt vaak dat ze dan dus nu stijgen, wat niet per se zo hoeft te zijn.
Mooi altijdValar Morghulis schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:49:
Ben benieuwd of we eerst nog een stevige correctie krijgen voor we doorgaan. Met al die pumpende shitcoins zou het me niet verbazen
Naar mijn mening staat het gros van de alts nog altijd dik in de min t.o.v. mei.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Een Neo wat van 300 dollar naar 7 dollar ging, dat is pas dik in de min. Heb het idee dat het nu nog slechts kleine correcties zijn allemaal.St@m schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:53:
[...]
[...]
Mooi altijd![]()
Naar mijn mening staat het gros van de alts nog altijd dik in de min t.o.v. mei.
Tomorrow is not today!
Spell de afgelopen 24h ook mooi met ruim 12% in de plus. Nog niet gelist op exchanges als Binance en Coinbase. Met de huidige prijs op nog net geen 0,03 USD en veel memes, kan dat een coin worden dat nog flink gaat pumpen de komende tijd.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yZESReNYgR2d8cnRZuKlklzW.gif?f=user_large)
MANA wordt nu lekker gehyped met Meta, dikke prima. Zit er vanaf april in en loopt eigenlijk helemaal leeg sinds mei. Nu ga ik zeker HODLen
.
Andere mensen trouwens die ALGO hebben op Kraken? Ik heb 22 oktober ineens een AirDrop gehad zie ik. Wie het kleine niet eert….
.
Andere mensen trouwens die ALGO hebben op Kraken? Ik heb 22 oktober ineens een AirDrop gehad zie ik. Wie het kleine niet eert….
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
spijdtNgangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:18:
[...]
Sorry gozer, het spijt me echt heel erg.
Mooi weer in Duitsland?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Bedankt voor het financiële advies. Alles wat ik heb, heb ik erin gegooid.
Mooizo. Bouwen we samen verder aan de piramideYES schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:21:
[...]
YES schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:21:
[...]
Kwam deze net tegen van half jaartje geleden ofzo....is net Jiskefet
YouTube: DIFFERENCE BETWEEN LADDERING HEX STAKES VS ALL IN ONE STAKE-RICHARD ...
Een bedrijf dat huisadressen uit de Ledger leak heeft gevist en daarmee zijn piramidespel in gang probeert te houden. En dat kan allemaal in deze prachtige wereld.
Ik ga een plakje komkommer snijden voor mijn cavia's. Alle wezens die niet aan Hex meedoen, verdienen een plakje komkommer
waar HEX staat, mag je ook moonflufcum, dogerectioncoin of elonderbroekcoin invullen
YouTube: DIFFERENCE BETWEEN LADDERING HEX STAKES VS ALL IN ONE STAKE-RICHARD ...
Een bedrijf dat huisadressen uit de Ledger leak heeft gevist en daarmee zijn piramidespel in gang probeert te houden. En dat kan allemaal in deze prachtige wereld.
Ik ga een plakje komkommer snijden voor mijn cavia's. Alle wezens die niet aan Hex meedoen, verdienen een plakje komkommer
waar HEX staat, mag je ook moonflufcum, dogerectioncoin of elonderbroekcoin invullen
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 31-10-2021 21:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik had duidelijker moeten zijn, op de 1h chart ;-)Taro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Dat betekent niet per se dat ze nu aan het stijgen zijn, maar dat de koers 24h geleden lager was. Klinkt op zich logisch, maar het gevoel zegt vaak dat ze dan dus nu stijgen, wat niet per se zo hoeft te zijn.
Dit topic is uitgespeeld mensen, gooi het maar op slot. Een mooiere quote krijgen we niet.Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:30:
[...]
Alle wezens die niet aan Hex meedoen, verdienen een plakje komkommer

[ Voor 10% gewijzigd door MrMrq op 31-10-2021 21:42 ]
Maktub
Oh jij hebt ook een sprookjeshuwelijk. Als je thuiskomt zit de Hex op de bank.MrMrq schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Dit topic is uitgespeeld mensen, gooi het maar op slot. Een mooiere quote krijgen we niet.
![]()
![]()
en dat op halloweenthierry1982 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:45:
[...]
Oh jij hebt ook een sprookjeshuwelijk. Als je thuiskomt zit de Hex op de bank.
ora et labora
My worst case scenario for 2021 (price/on-chain based): Aug>47K, Sep>43K, Oct>63K, Nov>98K, Dec>135K
Ach hij zit toch keurig in de buurt. De volgende 2 maanden zijn veel interessanter.
Ach hij zit toch keurig in de buurt. De volgende 2 maanden zijn veel interessanter.
Beetje respect voor een goed project graag....
#hex
#hex
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xJUAT90Zo5icvdgv86Li8OMN.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zijn inderdaad heel mooie prijzen voor ETHeldeegee schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:56:
My worst case scenario for 2021 (price/on-chain based): Aug>47K, Sep>43K, Oct>63K, Nov>98K, Dec>135K
PlanB pakt weer een whisky

[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 31-10-2021 22:03 ]
En als we op 30 november op 96k zitten, klapt de hele geitenbende in elkaar?eldeegee schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:56:
Dit soort precieze-voorspellingen zijn bèèèèèèh (als in het geluid van een geit die glazen bollen afkeurt).
Het hangt toch vaak samen met macro-economische omstandigheden, nieuws van debieuze cryptosites en de gemoedstoestand van de whales.
Er zal maar net een whale zijn die een eiland wil kopen van zijn winsten, stort de hele koers in. Kunnen we weer opnieuw beginnen

Hebben ze ook een postbus? Dan kan ik deze persoonlijke brief eindelijk retour afzender sturen:Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:30:
Kwam deze net tegen van half jaartje geleden ofzo....is net Jiskefet![]()
:strip_exif()/f/image/Ht5i2by3Q73q0Gd2HozOmCWy.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas heb ik die ook niet gevonden op exact dezelfde brief die ik heb ontvangen.paul-s83 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:04:
[...]
Hebben ze ook een postbus? Dan kan ik deze persoonlijke brief eindelijk retour afzender sturen:
[Afbeelding]
En daarna het laatste flufje crypto van mijn Ledger gehaald. Lekker spreiden die shit, Ledger is niet heilig.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 31-10-2021 22:08 ]
Kan je het laatste verklaren? Als je geen trader bent en geen rente op je crypto wil, wat is nog een reden om niet op een Ledger te laten? Ervan uitgaande dat je je seed veilig hebt.
Vraagje... als een bepaalde crypto bijvoorbeeld op Kucoin of een andere exchange wordt gelist (laten we zeggen volgende week woensdag om 15:00 uur), terwijl die bijvoorbeeld al op Bitvavo staat en hij staat woensdag om 14:59 uur op een koers van 1 euro... uhmm is de koers om 15:00 uur dan nog steeds 1 euro of verandert er dan ook iets aan de aanbodzijde?
Hoe moet ik dat zien?
Hoe moet ik dat zien?
Die 63k boeit ook gewoon echt niet. Monthly close boven 58500 is al bullish, laat staan 60k. Niemand komt z'n bed uit voor 63 in plaats van 61.5 
Als er genoeg liquiditeit is op de nieuwe exchange, kan het handelen beginnen en zal er een prijs 'gevonden' worden. Als deze afwijkt van de prijs op de oude exchange zal dit van heel korte duur zijn omdat dit verschil meteen door arbitrage handelaren weggewerkt wordt. Vaak door middel van bots, dus dat merk je niet of nauwelijks.Janter schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:17:
Vraagje... als een bepaalde crypto bijvoorbeeld op Kucoin of een andere exchange wordt gelist (laten we zeggen volgende week woensdag om 15:00 uur), terwijl die bijvoorbeeld al op Bitvavo staat en hij staat woensdag om 14:59 uur op een koers van 1 euro... uhmm is de koers om 15:00 uur dan nog steeds 1 euro of verandert er dan ook iets aan de aanbodzijde?
Hoe moet ik dat zien?
[ Voor 73% gewijzigd door Jedi_Pimp op 31-10-2021 22:20 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zie het als een extra groenteboer. Er zijn nog steeds evenveel wortels als voorheen (aanbod), maar er is een extra verkoper gekomen. Die bedient extra, nieuwe klanten (vraag).
Maktub
Zeker weten dat ze niet meedoen aan die ponzi?Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:30:
/f/image/MKBz8GcAdxjXtCBbAo3vRCER.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Ngangatar op 31-10-2021 22:23 ]
Ledger is een bedrijf dat winst moet maken. Als ze vrij eenvoudig gehacked kunnen worden waarbij je adresgegevens op internet staan, is het lastig om ze te vertrouwen met je hele stack.baba420 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
Kan je het laatste verklaren? Als je geen trader bent en geen rente op je crypto wil, wat is nog een reden om niet op een Ledger te laten? Ervan uitgaande dat je je seed veilig hebt.
Wie geeft mij 100% zekerheid dat ze mijn seed words niet ergens opgeslagen hebben?
Ik zou gewoon spreiden; Ledger, exchanges, interest platforms. Kleine kans dat alles gaat op dezelfde dag kapot gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 31-10-2021 22:22 ]
Dus stel, gebaseerd op mijn voorbeeld, er is zo'n dergelijke crypto en ik besluit een dag daarvoor in te stappen waarbij de koers 1 euro is tot 14:59 op woensdag... dan kan ik ervan uitgaan dat op moment dat ie op een nieuwe exchange staat gelist dat de prijs eveneens 1 euro is?Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:17:
Die 63k boeit ook gewoon echt niet. Monthly close boven 58500 is al bullish, laat staan 60k. Niemand komt z'n bed uit voor 63 in plaats van 61.5
[...]
Als er genoeg liquiditeit is op de nieuwe exchange, kan het handelen beginnen en zal er een prijs 'gevonden' worden. Als deze afwijkt van de prijs op de oude exchange zal dit van heel korte duur zijn omdat dit verschil meteen door arbitrage handelaren weggewerkt wordt. Vaak door middel van bots, dus dat merk je niet of nauwelijks.
Gaat me er om dat de prijs niet opeens flink afwijkt waardoor je bijvoorbeeld naar beneden dondert.
Voor zover ik begrepen heb is de database van Ledger niet direct gehacked. De fout lag in de API die hun transporteur en Shopify (webshop frontend) in gebruik hadden.Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
Ledger is een bedrijf dat winst moet maken. Als ze vrij eenvoudig gehacked kunnen worden waarbij je adresgegevens op internet staan, is het lastig om ze te vertrouwen met je hele stack.
Wie geeft mij 100% zekerheid dat ze mijn seed words niet ergens opgeslagen hebben?
Ik zou gewoon spreiden; Ledger, exchanges, interest platforms. Kleine kans dat alles gaat op dezelfde dag kapot gaat.
Deze was publiekelijk uit te lezen waardoor de kwaadwillenden dus in een paar maanden tijd ongelimiteerd API requests hebben kunnen uitvoeren om shipment informatie via Shopify op te halen.
Hoe Ledger zelf met de hack is omgegaan qua communicatie verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar doet wat mij betreft niks af aan de veiligheid van hun hardware.
Op weg naar bed. Slaap lekker, morgen Lambo bestellen!
Dat zie ik dan anders. Het blijft mensenwerk, dus de volgende grote fout is al gemaakt.paul-s83 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:28:
[...]
Voor zover ik begrepen heb is de database van Ledger niet direct gehacked. De fout lag in de API die hun transporteur en Shopify (webshop frontend) in gebruik hadden.
Deze was publiekelijk uit te lezen waardoor de kwaadwillenden dus in een paar maanden tijd ongelimiteerd API requests hebben kunnen uitvoeren om shipment informatie via Shopify op te halen.
Hoe Ledger zelf met de hack is omgegaan qua communicatie verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar doet wat mij betreft niks af aan de veiligheid van hun hardware.
Niet echt reden om je crypto van je Ledger te halen, maar wel om je te realiseren dat Ledger een bedrijf is. Net als Binance, Kraken, Rabobank, Nexo of Crypto.com. Ze hebben allemaal het beste met je voor, maar niets is waterdicht. Daarom: spreiden. Dit is een "truukje" uit de "oude" financiele wereld
Klopt. Als de nieuwe exchange groter is en de listing met veel hype onthaald wordt, kan het natuurlijk dat er opeens meer vraag komt. Dan stijgt de prijs en zal de prijs op de oude exchange binnen no time volgen. Ik zit trouwens in een zelfde soort situatie, een coin die ik heb wordt volgende week op Coinbase gelist. De community is hier erg blij mee en de meeste mensen verwachten een kleine post-listing pumpJanter schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:27:
[...]
Dus stel, gebaseerd op mijn voorbeeld, er is zo'n dergelijke crypto en ik besluit een dag daarvoor in te stappen waarbij de koers 1 euro is tot 14:59 op woensdag... dan kan ik ervan uitgaan dat op moment dat ie op een nieuwe exchange staat gelist dat de prijs eveneens 1 euro is?
Gaat me er om dat de prijs niet opeens flink afwijkt waardoor je bijvoorbeeld naar beneden dondert.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Uit nieuwsgierigheid, je funds op een CEX, die staan deels ook op hardware wallets, toch?Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:37:
[...]
Dat zie ik dan anders. Het blijft mensenwerk, dus de volgende grote fout is al gemaakt.
Niet echt reden om je cryoto van je Ledger te halen, maar wel om je te realiseren dat Ledger een bedrijf is. Net als Binance, Kraken, Rabobank, Nexo of Crypto.com. Ze hebben allemaal het beste met je voor, maar niets is waterdicht. Daarom: spreiden. Dit is een "truukje" uit de "oude" financiele wereld
Op de weekly is te zien dat er een nieuwe higher low is gevormd voor eth, we gaan nu vermoed ik naar een higher high gaan, die ons ineens op en over de ath brengt.
spreiden zeker belangrijk, imo helemaal niks mis met software wallets.
Zorg ervoor dat je bv maximaal een x bedrag erop hebt staan, komt het erboven maak lekker een nieuwe Wallet aan.
dit geld ook voor bepaalde hoeveelheid op een exchange.
Ik ben sinds Feb begonnen en heb nu 2 softwarewallets en 4 verschillende exchanges. Bij 1 exchange heeft ie mijn max gehaald, dus daar komt geen nieuwe hoeveelheid erop....
voor iedereen is het anders (zijn persoonlijke max) bij persoon A is het bijvoorbeeld al bij €69, bij persoon B bijvoorbeeld €69.000
Zorg ervoor dat je bv maximaal een x bedrag erop hebt staan, komt het erboven maak lekker een nieuwe Wallet aan.
dit geld ook voor bepaalde hoeveelheid op een exchange.
Ik ben sinds Feb begonnen en heb nu 2 softwarewallets en 4 verschillende exchanges. Bij 1 exchange heeft ie mijn max gehaald, dus daar komt geen nieuwe hoeveelheid erop....
voor iedereen is het anders (zijn persoonlijke max) bij persoon A is het bijvoorbeeld al bij €69, bij persoon B bijvoorbeeld €69.000
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 31-10-2021 22:55 ]
nothing stops this train
Meestal trekken de prijzen van exchanges aardig gelijk, maar er zit altijd een verschil tussen. Daarnaast zijn er verschillende factoren van belang.Janter schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:27:
[...]
Dus stel, gebaseerd op mijn voorbeeld, er is zo'n dergelijke crypto en ik besluit een dag daarvoor in te stappen waarbij de koers 1 euro is tot 14:59 op woensdag... dan kan ik ervan uitgaan dat op moment dat ie op een nieuwe exchange staat gelist dat de prijs eveneens 1 euro is?
Ga je traden op een exchange als Bitvavo, met een veel kleiner orderbook als bijvoorbeeld Binance, en dan ook nog vlak na release dmv market orders ipv limit, dan loop je het risico dat je jezelf fiks te kort doet.
Dit soort vragen zijn alleen te beantwoorden als je erg veel zaken in ogenschouw neemt. Een simpel ja/nee is niet mogelijk zonder risico's.
Ja vast, maar je hebt dan een entity die verantwoordelijk is voor je funds. En als je dat spreidt, heb je meerdere entities die verantwoordelijk zijn voor je funds. De meeste zullen geen fouten maken, maar als eentje het doet, heb je de rest nog.baba420 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:46:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, je funds op een CEX, die staan deels ook op hardware wallets, toch?
Ik ben een simpele ziel he. Ik vertrouw Rabobank ook niet met mijn euro's. Met die 0% rente, kan ik er beter soepstengels van kopen. Die zijn volgend jaar meer waard.
ik zou wel graag willen weten welke coin bijvoorbeeld een zeer lage orderbook heeft, stel er komt een flashcrash vind ik het niet erg om een bepaalde coin te kopen met 85%+ kortingNgangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:51:
[...]
Meestal trekken de prijzen van exchanges aardig gelijk, maar er zit altijd een verschil tussen. Daarnaast zijn er verschillende factoren van belang.
Ga je traden op een exchange als Bitvavo, met een veel kleiner orderbook......
nothing stops this train
Ergens gaat het tegen de gedachte van de heer Nakamoto. We wilden toch onze eigen bank zijn? Nu geef je alsnog controle over je funds aan derde partijen. Prima als daar tegenover gemak of financiële beloning staat.
Als makers van hardware wallets alsnog ergens een database hebben met de private keys, dan is dat even rampzalig voor crypto als bijvoorbeeld Binance gehackt wordt of Satoshi aan de funds van de Genesis block komt.
Als makers van hardware wallets alsnog ergens een database hebben met de private keys, dan is dat even rampzalig voor crypto als bijvoorbeeld Binance gehackt wordt of Satoshi aan de funds van de Genesis block komt.
Helemaal eens met spreiden.Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:37:
[...]
Dat zie ik dan anders. Het blijft mensenwerk, dus de volgende grote fout is al gemaakt.
Niet echt reden om je crypto van je Ledger te halen, maar wel om je te realiseren dat Ledger een bedrijf is. Net als Binance, Kraken, Rabobank, Nexo of Crypto.com. Ze hebben allemaal het beste met je voor, maar niets is waterdicht. Daarom: spreiden. Dit is een "truukje" uit de "oude" financiele wereld
Maar het is best leuke materie. Is Ledger nu onbetrouwbaar omdat ze ooit de mist in zijn gegaan, of zijn ze daardoor juist betrouwbaarder inmiddels omdat alle processen etc nu zijn doorgelicht omdat ze geen 2e keer dit willen meemaken?
Op kleine exchanges uiteraard is die mogelijkheid het grootst. Daar heeft eenieder van ons wel eens met verbazing een leuke deal gemaakt vermoed ik omdat er plots een limitorder gehit werd terwijl de koers er redelijk ver vanaf lag.Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:53:
[...]
ik zou wel graag willen weten welke coin bijvoorbeeld een zeer lage orderbook heeft, stel er komt een flashcrash vind ik het niet erg om een bepaalde coin te kopen met 85%+ korting
De lek van persoonsgegevens staat compleet los van de wallet zelfNgangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:53:
[...]
Helemaal eens met spreiden.
Maar het is best leuke materie. Is Ledger nu onbetrouwbaar omdat ze ooit de mist in zijn gegaan, of zijn ze daardoor juist betrouwbaarder inmiddels omdat alle processen etc nu zijn doorgelicht omdat ze geen 2e keer dit willen meemaken?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Welke coin?!Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:46:
[...]
Klopt. Als de nieuwe exchange groter is en de listing met veel hype onthaald wordt, kan het natuurlijk dat er opeens meer vraag komt. Dan stijgt de prijs en zal de prijs op de oude exchange binnen no time volgen. Ik zit trouwens in een zelfde soort situatie, een coin die ik heb wordt volgende week op Coinbase gelist. De community is hier erg blij mee en de meeste mensen verwachten een kleine post-listing pump
I know, beweer ook nergens anders.Gelukszoekr schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
De lek van persoonsgegevens staat compleet los van de wallet zelf
Ik dacht te lezen dat je een verband maakte tussen de lek en dat de wallet daarom veiliger zou moeten zijn. Excuus
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit gaat me het petje te boven. Ik weet dat ik ondernemingen (!!) niet 100% moet vertrouwen, dus ook Ledger niet.Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:53:
[...]
Helemaal eens met spreiden.
Het product waar je je keys kunt opslaan is gemaakt door het bedrijf Ledger, dus ook het product kan ik niet voor 100% vertrouwen. Lijkt me een realistische insteek.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 31-10-2021 23:05 ]
Geen probleem, wat betreft Ledger is dat een fout die 2 kanten op gemaakt wordt vaakGelukszoekr schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:01:
[...]
Ik dacht te lezen dat je een verband maakte tussen de lek en dat de wallet daarom veiliger zou moeten zijn. Excuus
Ik heb nog geen idee of ik een Ledger of een Trezor zal kopen, komt wel zodra ik er eentje nodig heb. Vooralsnog zie ik de noodzaak niet en werk ik liever met diverse exchanges icm 2FA.
Niets is 100% betrouwbaar, dus daar komt het eerste principe weer mooi naar voren, spreiding.Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:01:
[...]
Dit gaat me het petje te boven. Ik weet dat ik ondernemingen (!!) niet 100% moet vertrouwen, dus ook Ledger niet.
Het product waar je je keys kunt opslaan is gemaakt door het bedrijf Ledger, dus ook het product kan ik niet voor 100% vertrouwen. Lijkt me een realtische insteek.
Dit schreeuwt om een tegeltjeMooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
Met die 0% rente, kan ik er beter soepstengels van kopen. Die zijn volgend jaar meer waard.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Toch hoor ik overal geluiden dat het bewaren van je keys op een hardware wallet het summon is. Als je dit niet doet, ben je malloot tot de derde macht. Zelfs de huurder (de accountant) slaat zijn paar honderd euro op op een Ledger. Not your keys, not your coins zegt-ie. Ja, dat zei ik ook in 2017 tegen mijn schoonmoeder.Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:04:
[...]
Niets is 100% betrouwbaar, dus daar komt het eerste principe weer mooi naar voren, spreiding.
Beseffen de eigenaars van die keys ook dat ze 100% afhankelijk zijn van het netwerk van die coins? Als het netwerk ploft, zit je daar met je nutteloze string aan letters en cijfers. Blij dat je die op je Ledger hebt opgeslagen toch?
Als je in crypto investeert, moet je in feite vertrouwen in de 1e, 2e of zelfs 3e macht hebben. Het is in de basis al erg risicovol, ongeacht waar je je vermogen gaat opslaan.
Wat bedoel je met orderbook? Aantal verschillende crypto's of het aantal munten wat je kan kopen?Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:51:
[...]
Meestal trekken de prijzen van exchanges aardig gelijk, maar er zit altijd een verschil tussen. Daarnaast zijn er verschillende factoren van belang.
Ga je traden op een exchange als Bitvavo, met een veel kleiner orderbook als bijvoorbeeld Binance, en dan ook nog vlak na release dmv market orders ipv limit, dan loop je het risico dat je jezelf fiks te kort doet.
Dit soort vragen zijn alleen te beantwoorden als je erg veel zaken in ogenschouw neemt. Een simpel ja/nee is niet mogelijk zonder risico's.
En wat zijn market en limit orders haha?
In ieder geval bedankt allen voor beantwoorden van mijn vraag!
Ik heb geen reet verstand van crypto, ik heb een klein beetje meer verstand van security maar weet redelijk goed waar mijn eigen valkuilen zitten. Toen ik begon met crypto klonk een hardware wallet als het summum, ik moest zo'n ding hebben. Maar des te meer ik begon te lezen en te begrijpen, des te minder aantrekkelijk klonk het. Voor mij althans.Mooody schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:14:
[...]
Toch hoor ik overal geluiden dat het bewaren van je keys op een hardware wallet het summon is. Als je dit niet doet, ben je malloot tot de derde macht. Zelfs de huurder (de accountant) slaat zijn paar honderd euro op op een Ledger. Not your keys, not your coins zegt-ie.
Beseffen de eigenaars van die keys ook dat ze 100% afhankelijk zijn van het netwerk van die coins? Als het netwerk ploft, zit je daar met je nutteloze string aan letters en cijfers. Mooi blij dat je die op je Ledger hebt opgeslagen
Als je in crypto investeert, moet je in feite vertrouwen in de 1e, 2e of zelfs 3e macht hebben. Het is in de basis al erg risicovol, ongeacht je je vermogen gaat opslaan.
Maar hey, het overzetten van mijn ETC en BTC kost meer als wat ik in totaal aan die munten heb, dus waar hebben we het over
Bullshit!Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:17:
"Ja het maakt niet uit of iedereen een gele lambo neemt want het is immers een lambo"... Ja daag! Ik wil opties aanvinken. Een novitech uitlaat en een spoiler van carbon en een ander kleurtje ofzo met wat toffe stickers!
Ik zou een poging kunnen doen je vragen te beantwoorden, maar de vragen welke je stelt zijn echt heel erg basic. Dat is uiteraard geen enkel probleem, heel goed zelfs dat je ze stelt.Janter schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:15:
[...]
Wat bedoel je met orderbook? Aantal verschillende crypto's of het aantal munten wat je kan kopen?
En wat zijn market en limit orders haha?
In ieder geval bedankt allen voor beantwoorden van mijn vraag!
Maar daar hebben we een perfecte post voor, de "topic start" waar de mods een hele berg arbeid in hebben zitten. Alhoewel, eigenlijk hebben ze schaamteloos zitten copy/pasten vermoed ik
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Hier staat heel erg goede info over alles wat je vraagt en meer. Ik heb het in een maand of 6 nu een keer of 4 gelezen en leer er steeds weer wat meer van. Iets met traag en kwartjes die heel langzaam inzakken.
[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 31-10-2021 23:22 ]
voor degenen die nog een mooi pareltje zoeken en je bent geïnteresseerd in DeFi:
https://www.coingecko.com/en/coins/spookyswap
Ik zie dit echt nog skyrocket gaan, dit is de ''pancakeswap'' (Cake) versie maar dan op het Fantom platform...
Ik zie dit echt nog skyrocket gaan, dit is de ''pancakeswap'' (Cake) versie maar dan op het Fantom platform...
nothing stops this train
Bitcoin is nog niet eens ingeburgerd en jij komt met Spookyswap als tip? Ik ga slapen.Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
voor degenen die nog een mooi pareltje zoeken en je bent geïnteresseerd in DeFi:
Maar Halloween is toch al voorbij? Pannenkoeken kun je het hele jaar door eten... Misschien beter inzetten op Santaswap?Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
https://opensea.io/seaart
Oké top, dank je wel! Ik zal er eens naar kijkenNgangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Ik zou een poging kunnen doen je vragen te beantwoorden, maar de vragen welke je stelt zijn echt heel erg basic. Dat is uiteraard geen enkel probleem, heel goed zelfs dat je ze stelt.
Maar daar hebben we een perfecte post voor, de "topic start" waar de mods een hele berg arbeid in hebben zitten. Alhoewel, eigenlijk hebben ze schaamteloos zitten copy/pasten vermoed ik![]()
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Hier staat heel erg goede info over alles wat je vraagt en meer. Ik heb het in een maand of 6 nu een keer of 4 gelezen en leer er steeds weer wat meer van. Iets met traag en kwartjes die heel langzaam inzakken.
Ik heb verder nog een paar vragen en wellicht dat jij daar ook antwoorden op weet. Ik vraag het even puur ter verificatie. Als je op deze link klikt hebben ze het over zogenoemde 'opnamekosten':
https://bitvavo.com/nl/fees. Die kosten vind ik vrij hoog.
Op dit moment doe ik enkel het volgende op Bitvavo: ik koop, verkoop en heb eventueel een bedrag staan onder het kopje 'Tegoed EUR'. Verder denk ik na om zo nu en dan wat uit te betalen vanuit 'Tegoed EUR' naar mijn bankrekening.
Mijn vraag is: heb ik dan te maken met die opnamekosten? En waarvoor worden die kosten in rekening gebracht?
Verder was mijn volgende vraag of alle mogelijke kosten die bij mij in rekening worden gebracht (zoals transactiekosten) direct met mijn saldo op Bitvavo worden verrekend of dat ik bijvoorbeeld achteraf een factuur ontvang met daarop de te betalen kosten (dat ik dus een schuld opbouw)? Volgens mij wordt het direct verrekend, maar vind het toch fijn als ik dit even kan verifiëren. Ik gebruik overigens enkel Bitvavo.
Euro's van Bitvavo naar bankrekening is gratis.Janter schreef op maandag 1 november 2021 @ 00:07:
[...]
Oké top, dank je wel! Ik zal er eens naar kijken. Genoeg om er over te lezen haha.
Ik heb verder nog een paar vragen en wellicht dat jij daar ook antwoorden op weet. Ik vraag het even puur ter verificatie. Als je op deze link klikt hebben ze het over zogenoemde 'opnamekosten':
Op dit moment doe ik enkel het volgende op Bitvavo: ik koop, verkoop en heb eventueel een bedrag staan onder het kopje 'Tegoed EUR'. Verder denk ik na om zo nu en dan wat uit te betalen vanuit 'Tegoed EUR' naar mijn bankrekening.
Mijn vraag is: heb ik dan te maken met die opnamekosten? En waarvoor worden die kosten in rekening gebracht?
Verder was mijn volgende vraag of alle mogelijke kosten die bij mij in rekening worden gebracht (zoals transactiekosten) direct met mijn saldo op Bitvavo worden verrekend of dat ik bijvoorbeeld achteraf een factuur ontvang met daarop de te betalen kosten (dat ik dus een schuld opbouw)? Volgens mij wordt het direct verrekend, maar vind het toch fijn als ik dit even kan verifiëren. Ik gebruik overigens enkel Bitvavo.
Opnamekosten is als je cryptomuntjes bv naar een andere exchange wil sturen.
Alles wordt altijd meteen verrekend.
Als je op je muntje tikt en daarna onderaan nog eens op het muntje tikt in de app zie je het transactie overzicht. Tik op een transactie om de fees te zien.
https://opensea.io/seaart
Het is maandag ochtend op veel plekken
tijd voor de mega pump
tijd voor de mega pump
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 01-11-2021 00:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ok, een paar antwoorden, want de meeste zitten in de topicstart.Janter schreef op maandag 1 november 2021 @ 00:07:
[...]
Oké top, dank je wel! Ik zal er eens naar kijken. Genoeg om er over te lezen haha.
Handelskosten: Als je crypto koopt op Bitvavo, betaal je altijd een fee. Als je bijvoorbeeld voor 25 euro aan Bitcoin koopt, dan krijg je voor 25 euro aan bitcoin, minus 0.25% aan fee = 24,9375 euro aan bitcoin in je account. Dus geen rekening achteraf.
Opnamekosten: Opname van Crypto is iets heel anders, dat is wanneer jij je gekochte Bitcoin op Bitvavo gaat verplaatsen van bijvoorbeeld Bitvavo naar een andere exchange zoals Binance, of naar een eventuele hardware wallet welke je wellicht ooit eens zal kopen. Deze kosten zijn omdat je dan daadwerkelijk gebruik maakt van de blockchain en de crypto die je gebruikt bepaalt de kosten. De kosten hiervan zijn inderdaad vrij hoog, maar in sommige gevallen zijn er goedkopere workarounds. Als beginner hoef je je hier nog niet druk over te maken.
Zodra je je crypto wilt verkopen (dus dan heb je het weer over handelskosten) en wilt cashen, dan verkoop je wederom die Bitcoin, je betaald daarover weer een fee (inclusief). Dus zeg maar, je Bitcoin die je eerst kocht voor 25 euro is inmiddels 50 euro waard geworden, dan krijg je 50 euro, minus de 0.25% fees = 49,875 euro.
Als je dat wilt overmaken naar je bank duurt dat een paar uurtjes (max, meestal in 10 minuten klaar) en daar betaal je geen fees over. Dus waar jij je zorgen over maakt, is alleen wanneer je de gekochte crypto daadwerkelijk wilt gaan verplaatsen van exchange A naar Exchange B of een wallet oid. (zie alinea opnamekosten).
Hopelijk helpt dit een beetje, ik ben zelf ook niet erg lang bezig en als je een beetje dit leuk gaat vinden zal je merken dat de leercurve vrij snel zal zijn. Verder is er veel hulpvaardig volk hier, mits je zelf een beetje laat blijken dat je er moeite voor wilt doen, zoals eigenlijk overal op tweakers.
@Taro wellicht een ideetje om de verschillen tussen de begrippen "handelskosten en opnamekosten" in de verklarende woordenlijst op te nemen, ik moet toegeven dat ik mij hier de eerste dagen ook zorgen over maakte.
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 01-11-2021 00:42 ]
Ja godverre, heb ik die megapump CHZ gemist en blijf ik bilbo bagholder
Ik baal nog steeds van mijn 0,5% rente op Bitcoin, nu al 8 maanden.
Nu zat ik even te kijken op Crypto.com
Je krijgt daar verschillende rentepercentages op je coins. Dit is afhankelijk van hoeveel CRO je een halfjaar vast hebt gehouden, als ik het goed begrijp.
Is het dan ook zo dat je die rewards pas na een half jaar krijgt? Dan duurt het namelijk even voor ik daar iets aan heb. Of is er altijd een basis percentage?
Staat je Bitcoin vast als je op Crypto.com staked? Of vrij opneembaar?
Je krijgt daar verschillende rentepercentages op je coins. Dit is afhankelijk van hoeveel CRO je een halfjaar vast hebt gehouden, als ik het goed begrijp.
Is het dan ook zo dat je die rewards pas na een half jaar krijgt? Dan duurt het namelijk even voor ik daar iets aan heb. Of is er altijd een basis percentage?
Nope. Het is instant. Zodra jij je card aanvraagt krijg je de benefits van die card. Dus ook hogere rentes ( earn ).AlterBridge schreef op maandag 1 november 2021 @ 00:45:
Ik baal nog steeds van mijn 0,5% rente op Bitcoin, nu al 8 maanden.
Je kan kiezen voor flex, 1 mnd of 3 mnd vast.
UberLurker Departement #GG.
Fijn. Dat was weer een groene week candle. Een kleintje weliswaar maar toch……
Werkt als een tiet trouwens, kan het iedereen aanraden. En thanks voor de tip, niet bij stilgestaan dat de market cap nog vrij laag is. Denk dat alles wat aan Fantom gerelateerd is nog veel marge heeft.Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
TRAC (OriginTrail). Iets met NFA/DYOR
toch jammer dat er daarna weer wat noobs op sell drukkenNgangatar schreef op maandag 1 november 2021 @ 01:01:
Fijn. Dat was weer een groene week candle. Een kleintje weliswaar maar toch……
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat is in essentie exact wat ik bedoel, een goed model en analist zoals ik al schreef en dus niet ‘blindstaren’ op voorstellingen.Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Met alle respect, maar je staart je echt te veel blind op dit soort voorspeltweets van de beste man.
PlanB heeft een buitengewoon interessant model ontwikkeld dat op zijn eigen manier veel waarde toevoegt aan de wereld van de asset valuation modellen. Het model is op andere assets, met name commodities, gebaseerd en is later op Bitcoin toegepast. De fundamentals van het model zijn razend interessant en het getuigt van op een bepaalde manier kunnen nadenken c.q. aanleg hebben voor wiskunde.
De beste man wordt dan ook serieus genomen en hij zat niet voor niets bij Benjamin Cowen in de uitzending twee maanden geleden.
Maar zijn tweets zijn niets anders dan een concretisering van hetgeen hij verwacht dat Bitcoin zal doen. Dat hij twee keer precies goed zat, is grotendeels geluk. Dat hij de richting enigszins goed heeft ingeschat, is knap maar niet nog nooit eerder vertoond. Cowen heeft bijvoorbeeld ook al 'voorspeld' dat we een summer lull zouden krijgen waarna de market cycle weer rustig zou hervatten.
Dus of we nu 63k gaan zien of niet, vergeet niet dat je gewoon naar voorspellingen zit te kijken die af en toe uitkomen. Iemand die zichzelf in de spiegel aankijkt en durft te zeggen dat hij serieus is met modellen of wiskunde, zal zich overigens niet te veel wagen aan 'voorspellingen'. Het zou PlanB sieren om af en toe wat bescheidener te zijn, maar helaas hebben bijna alle analisten last van hoogmoed op z'n tijd
Maar goed, het lijkt erop dat jij eigenlijk; ook wel respect voor de analyse hebt alleen niet voor de tweets..
Overigens, waarom niiet?, als je in deze gekke wereld een aantal rake analyses hebt dan is het in deze ‘kijk mij eens’ wereld helemaal niet afwijkend
Krijg toch zo'n onderbuikgevoel gevoel dat we eerst nog de 54K / 1dma50 gaan aantikken willen we verder omhoog schieten.
ik acht die kans erg klein. Alles tussen de 58.5 en 60 telkens met een noodgang opgekocht.jorwas schreef op maandag 1 november 2021 @ 06:54:
Krijg toch zo'n onderbuikgevoel gevoel dat we eerst nog de 54K / 1dma50 gaan aantikken willen we verder omhoog schieten.
Dat lag toch al lang in het verschiet? Maar dat idee is hier een beetje ondergesneeuwd omdat iedereen zit te mijmeren over 63k die we eerder al haalden, maar zogenaamd aan het einde van de maand gehaald moest worden.
lag ja, maar we hebben nu een betere basis dan een week terug. Daarom denk ik dat die correctie niet meer komtRay_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:16:
Dat lag toch al lang in het verschiet? Maar dat idee is hier een beetje ondergesneeuwd omdat iedereen zit te mijmeren over 63k die we eerder al haalden, maar zogenaamd aan het einde van de maand gehaald moest worden.
Verwijderd
"Zogenaamd"? De hele meme komt van PlanB himself af en hij noemt het een rounding error. Dus zelf geeft hij al toe dat het monthly close was.Ray_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:16:
Hoop dat hij er voor November ook maar 3% naast zit daarnietvan.
Lol die is al skyrocket gegaan. Maar ja spooky is een blue chip op fantom net als spiritswapKol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:26:
[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 01-11-2021 07:23 ]
Klopt voor nu wordt het snel opgekocht, al wordt de bounce wel steeds kleiner. Het zal misschien nog een paar keer bouncen maar de drop lijkt me wel onvermijdelijk.anti elppa schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:15:
[...]
ik acht die kans erg klein. Alles tussen de 58.5 en 60 telkens met een noodgang opgekocht.
Van plan om een NFT te kopen?
Kijk deze even, dan weet je waar je je geld aan uitgeeft.
Kijk deze even, dan weet je waar je je geld aan uitgeeft.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat is de meest praktische cashback card in jullie ervaring? Ik lees dingen over de Binance card en de crypto card. Zijn ze gelijkwaardig of heeft de 1 nog bijzonderheden boven de ander?
Pumptober is voorbij. Bitcoin deed een trick or treat. Op naar moonvember. Alles onder 60k blijft opgekocht worden dus dat is een goed signaal.
Grappig, ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat we toch echt even de 98K moeten aantikken om de 98K te kunnen aantikken.jorwas schreef op maandag 1 november 2021 @ 06:54:
Sinds Binance geen Sepa overboekingen meer heeft en voor credit card opwaarderen een fee van 2% vraagt, heb ik voor Crypto.com gekozen. Daar kan je je debit kaart met credit card kosteloos opwaarderen en ook Sepa overboekingen worden ondersteund.Servor schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:27:
Wat is de meest praktische cashback card in jullie ervaring? Ik lees dingen over de Binance card en de crypto card. Zijn ze gelijkwaardig of heeft de 1 nog bijzonderheden boven de ander?
Mijn voorspelling voor Oktober was 73k... niet gehaald, maar toch denk ik dat de voorspelling voor December (103k) nog in het vat zit.
PlanB zat er beter op en hij heeft deze voorspelling staan:
Fingers crossed.
PlanB zat er beter op en hij heeft deze voorspelling staan:
Aug $47K✅
— PlanB (@100trillionUSD) 1 november 2021
Sep $43K✅
Oct $61K new monthly close ATH!✅
Ok ok, 3% rounding error .. close enough for me
Next targets: Nov>$98K, Dec>$135K🚀 pic.twitter.com/7LSnQBYJ33
Fingers crossed.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
crypto.com kaart is wel makkelijker dan de binance card.Servor schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:27:
ikzelf gebruik Binance card omdat ik daar al de benodigde aantal BNB heb voor de cashback.
wanneer cro met 40-80% daalt haal ik de crypto.com kaart
nothing stops this train
En als die 40-80% stijgt?Kol Nedra schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:40:
[...]
crypto.com kaart is wel makkelijker dan de binance card.
ikzelf gebruik Binance card omdat ik daar al de benodigde aantal BNB heb voor de cashback.
wanneer cro met 40-80% daalt haal ik de crypto.com kaart
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!