[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:46
Denk dat PlanB vanavond 23:59 zijn verwachtingen bijstelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

technoaddict schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:22:
Denk dat PlanB vanavond 23:59 zijn verwachtingen bijstelt.
Waarom zou hij? Zijn 63K deze maand is al op een daily close aangetikt (closed). Hij heeft nergens gezegd dat dit op de laatste dag van de maand zou zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Het klinkt mooi, past prima in mijn straatje maar zolang er geen listing is op de exchanges welke ik gebruik, zal ik het inderdaad niet kopen.

In mijn plan is ruimte voor een x-aantal exchanges en ik ga niet voor elke eventuele interessante munt een exchange gebruiken. Zit er nu een half jaartje in en dan vind ik het voldoende om een account te hebben bij Vavo, Nance, Kraken en Nexo.

Mis ik hierdoor inkomsten? Zeer goed mogelijk, maar gelukkig zijn er genoeg andere projecten.

Succes met PYR, klinkt erg tof. (damn, that sounded like back to the 80's.... |:( )
Fair point! Uniswap en Quickswap staat het natuurlijk ook op. Maar hoop stiekem ook op de Binance exposure uiteindelijk. Je mist nu gewoon een grote groep mensen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xamsix schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Fair point! Uniswap en Quickswap staat het natuurlijk ook op. Maar hoop stiekem ook op de Binance exposure uiteindelijk. Je mist nu gewoon een grote groep mensen.
Ik zit soms echt met twijfel naar sommige coins te kijken, pure greed en dan moet ik mezelf echt voorhouden om niet vanuit dat oogpunt een account aan te maken.

In de bear zal dat anders zijn, dan wil ik best een gokje wagen op die manier, maar nu zal het chasen zijn en dat mag het oogpunt nu niet wezen. Voor mij althans.

Wel leuk om te zien dat een andere gaming munt gisteren volledig moon ging, Enjin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:03
Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:04:
[...]

Ja, als je de bodems uit juli meeneemt, is de opwaartse trend meer solide inderdaad. Maar dan gaat het wel echt om een lange termijn swing positie en kan je zelfs overwegen om je chart op 3d te zetten ofzo :)
En dat 76.8 level ziet er nice uit, goed gespot!

Zelf trade ik meer op de 12, 8 en 4 uurs, dus ik heb ook wel een behoorlijke recency bias :P
Om goede coins op te zoeken kijk ik over het algemeen meer naar de daily charts, die zeggen mij het meest. Daarna belanden ze op mijn watchlist, kijk analyseer ik op hourly, 4H, 8H. De 12H gebruik ik eigenlijk niet. Het kan altijd anders lopen natuurlijk doordat btc zakt ofzoiets, slecht nieuws.

Maargoed zo'n duidelijk (voor mij althans) acculimation channel wil ik wel eens op inkopen. Je weet zelf wat de volgende stap is, distributie :-) Hopelijk ga ik dan flinke winst maken.

Mocht het anders uitpakken heb ik nog wel wat USD staan waarmee ik het gemiddelde beetje mee omlaag kan DCA'en. Stop loss doe ik niet aan, ik trade nu op kraken en je weet wat daar voor candles met enige regelmaat geproduceerd worden

[ Voor 10% gewijzigd door NomadTitan op 31-10-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

nemesis2212 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:19:
hier nog mensen die AdvCash gebruiken (sepa deposit/withdraw optie) binnen binance en hier ervaringen mee hebben? ben wel benieuwd of dit goed en snel werkt. helaas wel weer een KYC doen maar daar wacht ik nog even mee

nu ideal, normale sepa en creditcard niet meer werken vanuit NL
Toen ik de fees zag ben ik afgehaakt. Vrij prijzig, zeker als je wat vaker wilt DCA'en dan betaal je stiekem toch aardig wat transactiefees..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Ik zit soms echt met twijfel naar sommige coins te kijken, pure greed en dan moet ik mezelf echt voorhouden om niet vanuit dat oogpunt een account aan te maken.

In de bear zal dat anders zijn, dan wil ik best een gokje wagen op die manier, maar nu zal het chasen zijn en dat mag het oogpunt nu niet wezen. Voor mij althans.

Wel leuk om te zien dat een andere gaming munt gisteren volledig moon ging, Enjin.
Ik durf ook nooit 'laat' in te stappen, of candles te chasen. Had hetzelfde met AXS, lekker verkocht na die launchpool op Binance. En nooit durven terug te kopen, zelfs toen het (in vergelijking met nu) vrij laag stond. Ik moet het persoonlijk vooral hebben van geluk; de kans krijgen op een private sale van een goed project en dan hodlen tot het einde der tijden :9 Na een paar van die, gaat het allemaal de goede kant op.

[ Voor 3% gewijzigd door Xamsix op 31-10-2021 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:27

YES

Moderator General Chat
Xamsix schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:05:
De NFT/gaming/metaverse hype draait inderdaad lekker door. Heb op dit forum geloof ik 2 maal hidden gem PYR aangehaald, maar meestal als de coin nog niet op Binance staat, verliest men hun interesse. Inmiddels een mooie groeilijn en nog steeds behoorlijk ondergewaardeerd. Misschien moet ik het iets onderbouwen;
  • Gaming platform met meerdere games, de belangrijkste VulcanVerse is nog in beta (die beta heb ik al gespeeld).
  • Play-to-earn bij de verschillende games, reward aan LAVA.
  • Eigen dex waarbij verschillende LPs snel gevuld waren. Binnenkort komt hier ook een PYR-Sand en PYR-AXS pool bij.
  • Land-staking. Door te spelen kun je je eigen lands upgraden, vanaf een bepaald niveau is het mogelijk om PYR te staken op deze landjes.
  • Alle lands, gods, en andere gamekaartjes zijn NFTs. Men is nu bezig aan een eigen blockchain voor deze NFTs genaamd Elysium. Release verwacht over 3 maanden.
  • Het team is ontzettend actief en reactief. Op discord vind je teammembers die de community up-to-date houdt en ook helpt bij vragen, bugs etc.
Het is geen shitcoin, het is een gaming-coin waarbij er behoorlijk wat utility is en waar heel actief aan doorontwikkeld wordt. Geen ALICE met een launchpad en een beloofde steam-release die er nooit zal komen. Full disclosure; ik heb meegedaan aan de private sale afgelopen mei. dyor. :)

Verwacht persoonlijk een marketcap van minimaal 3-4x zo hoog als de huidige. Afhankelijk wel van een eventuele Binance listing in de toekomst. Maar daar is (nog) geen nieuws over.
Klinkt wel mooi idd. Ik zit ook op KuCoin dus ik ga hem in de gaten houden.
Die zit nu al mooi in de lift, lastig in te schatten wat ie gaat doen op basis van de chart. Als ie gaat dalen en support vind ergens in de 1800 sats regionen pik ik hem misschien wel op. Moet ie niet tussendoor ff gelist worden op Binance want dan kan je die 1800 sats wel vergeten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10 10:00
Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

Waarom zou hij? Zijn 63K deze maand is al op een daily close aangetikt (closed). Hij heeft nergens gezegd dat dit op de laatste dag van de maand zou zijn.
Inderdaad. Hij post straks weer zo’n “just like clockwork” en dan pompen we de komende weken weer omhoog conform dat model. Soort van self fulfilling prophecy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
YES schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Klinkt wel mooi idd. Ik zit ook op KuCoin dus ik ga hem in de gaten houden.
Die zit nu al mooi in de lift, lastig in te schatten wat ie gaat doen op basis van de chart. Als ie gaat dalen en support vind ergens in de 1800 sats regionen pik ik hem misschien wel op. Moet ie niet tussendoor ff gelist worden op Binance want dan kan je die 1800 sats wel vergeten :+
Voor zover ik kan inschatten is die Binance listing nog wel relatief ´ver´ weg, al hoop ik persoonlijk voor einde jaar. Maar inderdaad, laatste dagen/weken al een behoorlijk run gehad. Dus het instapmoment is heel lastig te bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xamsix schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:32:
[...]

Ik durf ook nooit 'laat' in te stappen, of candles te chasen. Had hetzelfde met AXS, lekker verkocht na die launchpool op Binance. En nooit durven terug te kopen, zelfs toen het (in vergelijking met nu) vrij laag stond. Ik moet het persoonlijk vooral hebben van geluk; de kans krijgen op een private sale van een goed project en dan hodlen tot het einde der tijden :9 Na een paar van die, gaat het allemaal de goede kant op.
Ik blijf als ouwe verstokte gamer mijn SLP'tjes nog wel ff vasthouden dan maar. Boring as hell maar de gains zijn super.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Xamsix schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Voor zover ik kan inschatten is die Binance listing nog wel relatief ´ver´ weg, al hoop ik persoonlijk voor einde jaar. Maar inderdaad, laatste dagen/weken al een behoorlijk run gehad. Dus het instapmoment is heel lastig te bepalen.
Ja de kunst is natuurlijk dit soort projectjes te ontdekken voordat ze beginnen aan de rit omhoog en helemaal voor de hype van eventuele exchange listings. Helaas ben ik daar mega-slecht in :+
Heel projecten waar ik over lees ben ik heel sceptisch en moet ik denken aan "wij van wc-eend..", op zich goed denk ik maar dan ga ik ook nooit die ene klapper pakken denk ik. Ach ja, doe je ook niets aan eigenlijk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Ja de kunst is natuurlijk dit soort projectjes te ontdekken voordat ze beginnen aan de rit omhoog en helemaal voor de hype van eventuele exchange listings. Helaas ben ik daar mega-slecht in :+
Heel projecten waar ik over lees ben ik heel sceptisch en moet ik denken aan "wij van wc-eend..", op zich goed denk ik maar dan ga ik ook nooit die ene klapper pakken denk ik. Ach ja, doe je ook niets aan eigenlijk :9
Tegenover een mooie klapper staan ook veel projecten die nooit van de grond komen.

Gestage PF groei is ook prima met munten die al wat gains hebben gehad.

Volgens mij ben jij al op (maf)klapperjacht met je shorts en longs. One thing at a time. d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Tegenover een mooie klapper staan ook veel projecten die nooit van de grond komen.

Gestage PF groei is ook prima met munten die al wat gains hebben gehad.

Volgens mij ben jij al op (maf)klapperjacht met je shorts en longs. One thing at a time. d:)b
I know, I know. Vandaar ook de berusting ;)

Ik heb geen long meer lopen sinds gisteren (op ETH had ik er toen nog één) en doe alleen nog maar met echt kleine bedragen. Heb mezelf voorgenomen te proberen een mooie macro lens voor op mijn camera bij elkaar te sparen met die long trades.

De grootste klapper die ik gehad heb was met ANKR toen ik nog gerust mijn volledige PF in één coin stortte als één of andere mongolide kamikazepiloot. Vette mazzel dat, dat toen goed is gegaan.
Nu zag ik vanmorgen de post van @NomadTitan en baalde ik gewoon dat ik gisteren niet in ANKR gestapt ben want ik zag op de chart gewoon de kans dat hij ging uitbreken (natuurlijk niet zo lomp als ie vandaag doet, maar toch), maar ik dacht dat ik er teveel naar zocht vanwege sentiment dus ik besloot me daar niet door te laten leiden. Zo jammer weer :+

Maar goed, ben er ook geen sat armer om geworden dus gewoon positief blijven. Ook omdat ik het dus blijkbaar wel goed gezien had, het lijkt erop dat ik zowaar wat aan het leren ben mbt TA. Daarbij. vanavond 69k dankzij @Verwijderd zijn tegeltje!

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 31-10-2021 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Welke app gebruiken jullie om de balance bij te houden? Ik gebruik meerdere exchanges. Wil een overzichtje op 1 app.

Dankje & een goed weekend!
Road to 67K

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
YES schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Ik kom er ook zelden tussen. Voor mijn gevoel worden private sales gehouden voor een select groepje investeerders, die bij veel cyrpto's de initiële investering doen. Daarna komt pas een rare IDO of iets dergelijks voor de "gewone" mensen en is de winst voor de private sale investeerders al binnen. Worden behoorlijk wat mensen heel rijk mee gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10 12:26

TweakJerommeke

Stay a while and listen

PlanR schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:53:
Welke app gebruiken jullie om de balance bij te houden? Ik gebruik meerdere exchanges. Wil een overzichtje op 1 app.

Road to 67K
Delta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Road to 67K
FTX of zelf een Excel sheet maken met een API verbinding van bijv. Coingecko.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38

Road to 67K
FTX

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-10 11:30

Road to 67K
3commas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-10 12:06

Road to 67K
Tabtader, app voor mobiel met .api werkt prima gratuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Road to 67K
CMC, gewoon 2 a 3 x per week ff de aantallen bijwerken. Hoef je ook geen api's te linken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:27
Zelf niet meegemaakt, maar dit maakt het wel wat duidelijker, ben benieuwd de komende 3 maanden :*)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Voor de mensen met tracker apps, let goed op de API die je invoert, je zal niet de eerste zijn waarbij jouw funds niet SAFU zijn! Voorbeelden zijn te vinden op Google..

Een gewaarschuwd mens...

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Riskeren we eigenlijk het omgekeerde niet. Geen 63k vanavond kan geïnterpreteerd worden als een 'falen' van plan B en dus gaat men er niet verder in geloven waardoor er verkocht wordt.

Soort van omgekeerde 'selffulfilling prophecy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Nu online
Of was gewoon een tik fout en bedoelde hij 53K? :|

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

dorbie schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:36:
Riskeren we eigenlijk het omgekeerde niet. Geen 63k vanavond kan geïnterpreteerd worden als een 'falen' van plan B en dus gaat men er niet verder in geloven waardoor er verkocht wordt.

Soort van omgekeerde 'selffulfilling prophecy'.
Nah, niet echt. Kwestie van blijven herhalen dat PlanB nog steeds spot on zit, de 63K is aangetikt met een daily close in oktober. Degenen die blijven zeggen dat PlanB er naast zit zijn volgens mij meer mensen die het leuk vinden om een voorspelling als dit bij voorbaat al als kansloos te bestempelen.

Ik ben overigens ook geen groot fan van voorspellingen en geloof er zelden in. Maar deze gast zit tot nog toe aardig in de buurt en enige kennis van zaken lijkt hem niet ontkent te kunnen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vandaag een weekly+Monthly close! ik verwacht dat we nog een dikke pump of een dikke dump krijgen..... of een fake dump lijkt mij ook zeker kunnen :)
traden blijft riskant maar zeker nu vind ik....
ach ja ik hodl gewoon door, zoveel rust :z

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:42:
Vandaag een weekly+Monthly close! ik verwacht dat we nog een dikke pump of een dikke dump krijgen..... of een fake dump lijkt mij ook zeker kunnen :)
Precies! Lekker meedoen & laten staan.
Ik trade ook amper, laat maar gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Road to 67K
Old skool Excel. Kan ik mijn eigen layout bepalen en de data laten zien die ik belangrijk vind. Maak ook maar weinig trades per maand, dus 1x per week een en ander updaten is voldoende.

Bijkomend voordeel: ben minder geneigd mijn PF continu te bekijken. Met een app op je telefoon is de verleiding te groot om elke keer je PF te bekijken, en dat is een gewoonte die ik mezelf niet wilt aanleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:39
Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:42:
gok nog keer de 58 59k zone binnen paar uur, daarna run naar 63.8 (prior high). Daar gaat het spannend worden want die faalde al een keer. Komt ie er door dan binnen 2 a 3 dagen nieuwe ATH.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

Road to 67K
Excel gewoon, Doopiecash heeft een prima gratis sheet voor je die je kan gebruiken (die gebruik ik ook)

https://doopiecash.nl/wat-ben-je-waard-sheet/

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Goedemiddag iedereen!

Gaan we rekt?

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:50:
Goedemiddag iedereen!

Gaan we rekt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEMlL9UBH-GK6LIluA6_gkUVvRw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iLhnOZTmYa8SnCvkHcDRUpOm.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemiddag iedereen!

Gaan we rekt?
Ik niet want heb geen verkoopplannen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Onze grote vriend Charles in Africa, AMA update

https://www.reddit.com/r/...cture_summary_of_cardano/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZeY4IsFhL8DvubNDZYZjBz_RpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cEf0GQOXcXceJguJfAWfV4D5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10 12:26

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Als ik iedereen moet geloven gaan we tussen nu en 15 dagen naar de maan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Onthoud allemaal: 1 BTC = 1 BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo, de eerste keer dat ik FTM naar mijn wallet stuur (test gedaan, koste ook maar 0.01 FTM aan fee....

Ik spring de DeFi in met BOO, mooi pareltje d:)b
als het gelukt is dan stuur ik de rest van mijn FTM ernaar toe...

https://spookyswap.finance/

edit: WOW 5 minuten en het is aangekomen en dat voor €0.023 d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 31-10-2021 13:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03 12:53
Goedemiddag iedereen!

Gaan we rekt?
CME close op $62k, monthly en weekly close. Hopelijk toch eens wat spektakel 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:29
Zo mijn Crypto.com Card nu in gebruik, eerste aankoop gedaan en meteen cashback gehad. En Spotify ingesteld. d:)b

Ik denk dat mijn andere credit-card eruit kan, dat scheelt weer wat centen per jaar. >:)
Je moet wel denken aan het feit dat het een prepaid card is, maar daar valt mee te werken.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 19:18
TweakJerommeke schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:13:
Wel halverwege de maan. Om precies te zijn op 3 november 01:10 EST. Richting ISS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 12:39

BeyondThunder

Lost Lightning

TweakJerommeke schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:13:
Dan is het omgekeerde waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bushalte schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:31:
Zo mijn Crypto.com Card nu in gebruik, eerste aankoop gedaan en meteen cashback gehad. En Spotify ingesteld. d:)b

Ik denk dat mijn andere credit-card eruit kan, dat scheelt weer wat centen per jaar. >:)
Je moet wel denk aan het feit dat het een prepaid card is, maar daar valt mee te werken.
gewoon vooruit plannen, SEPA kost meestal maar paar uur tot 1 dag (tenzij weekend dan pas de maandag)
geloof me: de pinpas ga je niet meer gebruiken ;)
Ik gebruik de Binance-card, maar als de bearmarket er is en CRO daalt met 40-80% dan stap ik over naar CRO en ga gelijk voor de Jade Green

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 31-10-2021 13:40 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:38:
[...]

gewoon vooruit plannen, SEPA kost meestal maar paar uur tot 1 dag (tenzij weekend dan pas de maandag)
Yep. En als ik het goed begrijp is er een limiet van 25k per dag/maand. Dus ruimte genoeg om hem te vullen.
Overigens net een SEPA gedaan en stond er met een kwartier op. :)

Ik heb de fysieke kaart overigens nog niet, eerste aankoop was online.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Yep. En als ik het goed begrijp is er een limiet van 25k per dag/maand. Dus ruimte genoeg om hem te vullen.
Overigens net een SEPA gedaan en stond er met een kwartier op. :)

Ik heb de fysieke kaart overigens nog niet, eerste aankoop was online.
Direct even een curve cardje aanvragen. Dan kan je de CRO card koppelen en gebruiken met Apple Pay bijvoorbeeld d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 11:15
Werkt de CDC kaart ook bij het tanken en krijg je dan ook cashback? De Curve kaart wordt bij mij tot op heden nooit geaccepteerd bij tankstations. Een fysieke CDC kaart heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:13

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bushalte schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:31:

Je moet wel denk aan het feit dat het een prepaid card is, maar daar valt mee te werken.
NVM, lees dat je je kaart nog niet binnen hebt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Xqlus1ve op 31-10-2021 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 10:34
[...]

Ik gebruik de Binance-card, maar als de bearmarket er is en CRO daalt met 40-80% dan stap ik over naar CRO en ga gelijk voor de Jade Green
Ik heb lang getwijfeld (erg prettige cashback en binance was toch al 1 van mn exchanges en via curve en Apple pay is het betaalgemak enorm) maar ik ga nu toch ook de CRO kaart erbij halen. Ja je kunt via een extra exchange en wat conversie nog steeds goed EUR op Binance krijgen maar voor het maandelijkse storten voor zoveel mogelijk vaste lasten en boodschappen is het toch enigszins irritant.

Daarnaast irriteer ik me stees meer aan het 2FA beleid van Binance. Yubikey implementatie werkt niet goed, online shoppen met cc vraagt alsnog om sms 2fa ipv je Authenticator app en deze week erachter gekomen dat de ‘binance Authenticator ‘ geen eenvoudige recovery optie lijkt te hebben..

Soms moet je gewoon eens om je heen gaan kijken I guess. Misschien dat ik er dan achter ga komen dat het gras ergens anders niet groener is maar let’s see..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Kan je het dan juist niet beter voor de bearmaket doen ? Aangezien de policy is verandert en CRO niet meer kijkt naar de hoeveelheid gestoken CRO maar naar de dollar waarde van $4000.

In de bearmarket moet je dus meer CRO aangeschaften voor die $4000 dan wanneer je het nu doet. ( er vanuit gaande dat je nu al CRO hebt, anders blijft $4k natuurlijk gewoon $4k )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Bumpy_NL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:48:
Werkt de CDC kaart ook bij het tanken en krijg je dan ook cashback? De Curve kaart wordt bij mij tot op heden nooit geaccepteerd bij tankstations. Een fysieke CDC kaart heb ik niet.
Ja die werkt. Maar om cashback te krijgen moet je wel naar een bemande pomp. Een onbemande pomp geeft geen cashback meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Skrunsies schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:41:
[...]

Direct even een curve cardje aanvragen. Dan kan je de CRO card koppelen en gebruiken met Apple Pay bijvoorbeeld d:)b
O daar moet ik mij nog in verdiepen. Want nu kan ik niet via pin betalen en dat is echt zonde. Apple Pay wordt nog niet ondersteund helaas, en dat zou voor mij de manier zijn om de kaart alsnog "fysiek" te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Xqlus1ve schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:49:
[...]

NVM, lees dat je je kaart nog niet binnen hebt :)
;) ;)
Van de week pas geactiveerd en Ruby steel aangevraagd. En dat schijnt nog wel even te duren voor die komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:38
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/6lasbfeiuxp51.jpg?auto=webp&s=ed2b37b300d37e200ba82802f74ef096aaee77f9

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bushalte schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

;) ;)
Van de week pas geactiveerd en Ruby steel aangevraagd. En dat schijnt nog wel even te duren voor die komt.
Heb vrijdag middag het document met adres gescand, verwacht maandag/dinsdag goedkuering te kruigen (ook ruby steel).

Ben benieuwd hoor :) Aankopen online, lopen die ook met een 2FA verificatie voor betalingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dorbie
Skrunsies schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Kan je het dan juist niet beter voor de bearmaket doen ? Aangezien de policy is verandert en CRO niet meer kijkt naar de hoeveelheid gestoken CRO maar naar de dollar waarde van $4000.

In de bearmarket moet je dus meer CRO aangeschaften voor die $4000 dan wanneer je het nu doet. ( er vanuit gaande dat je nu al CRO hebt, anders blijft $4k natuurlijk gewoon $4k )
Ondertussen ook al trotse gebruiker. Kunt met Curve gewoon schuiven op welke card je de betaling wil uitvoeren. Wel als eens een dubbele aanrekening gehad maar werd door binance correct opgelost.

Kan dit iedereen maar aanraden.

Let wel : een upgrade van je crypto.com card kost je snel 50 Euro. Dus goed lezen en nadenken welke kaart je wenst. Bovendien 10% APY op staking. Valt dus best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dorbie schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:56:
[...]
Bovendien 10% APY op staking. Valt dus best wel mee.
Is dat niet vanaf de jade kaart? Ruby volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 10:34
https://twitter.com/100tr.../1454780680513232896?s=21 ? 😉

Ah doe de embed weer fout. PlanB die zelf even postte dat we nog 12u van month close af zitten. En ja ik weet dat hij daarmee niet refereert naar zijn voorspelling van 63k in de maand oktober. Althans, dat is hoe iedereen het nu uitlegt en zolang dat het model heel houdt en niet tot een ‘plan m mode invalidated’ serie aan verkopen leidt vannacht doe ik graag mee met die uitleg😊

[ Voor 38% gewijzigd door twit op 31-10-2021 14:01 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Xqlus1ve schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Heb vrijdag middag het document met adres gescand, verwacht maandag/dinsdag goedkuering te kruigen (ook ruby steel).

Ben benieuwd hoor :) Aankopen online, lopen die ook met een 2FA verificatie voor betalingen?
Ja die gaan gewoon echt als normale Credit card, met CVV nummer als bevestiging.
Zonder 2FA dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Kom op mannen vrouwen en kinderen , ga eens allemaal wat XRP kopen.
Zit nu al 3 jaar te wachten tot hij weer eens op €3 komt , ben ik weer quitte.
Afgezien van doomdays in april en mei nog niet echt een moonshot gezien.
Of moet ik ze toch maar eens wisselen voor een shi(b)tcoin? Maar alles zit al op de moon , en Mars is heel ver weg. Wilde ze eergisteren met Mana wisselen want die stond al een al een tijd droog maar Hodl al 3 jaar en heb er vanaf gezien 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bushalte schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:59:
[...]

Ja die gaan gewoon echt als normale Credit card, met CVV nummer als bevestiging.
Zonder 2FA dus.
Wat ik bedoel is, CVV is benodigd voor de betaling, via mijn CC moet ik dan in de app nog een goedkeuring geven (pin of biometrisch). Is dat het zelfde bij CDC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dorbie schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Let wel : een upgrade van je crypto.com card kost je snel 50 Euro. Dus goed lezen en nadenken welke kaart je wenst. Bovendien 10% APY op staking. Valt dus best wel mee.
upgrade is gratis volgens mij.....maar als je bedoeld om een nieuwe fysieke kaart op te sturen kan dat wel €50 zijn. maar als ze het upgraden kun je gewoon Midnight Blue kaart gebruiken maar dan krijg je wel gewoon die 3% cashback +alle andere bonussen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Ej m’n HOT beweegt…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik kan deze situatie niet langer aanzien, er zit dus weer meer BTC in de pf. Wel met stop losses erop, maar die monthly close moet gewoon positief (lees: Boven die van april) eindigen...

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 31-10-2021 14:09 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:05:
Ik kan deze situatie niet langer aanzien, er zit dus weer meer BTC in de pf. Wel met stop losses erop, maar die monthly close moet gewoon positief eindigen...
Ja helemaal eens. Dit stuk nu is gewoon om ff nog wat weakhands te lozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
Xqlus1ve schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:57:
[...]

Is dat niet vanaf de jade kaart? Ruby volgens mij niet.
Inderdaad maar kunt ook op de exchange 5000 CRO staken en dan krijg je ook 10% APY.

Weet niet of dit op dit forum kan maar indien iemand referral wenst, stuur gerust PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
anti elppa schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

Ja helemaal eens. Dit stuk nu is gewoon om ff nog wat weakhands te lozen
Volgens mij juist om alle stop losses te raken voordat we moon gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Ik kan deze situatie niet langer aanzien, er zit dus weer meer BTC in de pf. Wel met stop losses erop, maar die monthly close moet gewoon positief eindigen...
Zal zo m'n gains van de HOT overzetten naar BTC, heb ik m'n steentje bijgedragen. 77K ging je een sabbatical houden is het niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:02:
[...]

upgrade is gratis volgens mij.....maar als je bedoeld om een nieuwe fysieke kaart op te sturen kan dat wel €50 zijn. maar als ze het upgraden kun je gewoon Midnight Blue kaart gebruiken maar dan krijg je wel gewoon die 3% cashback +alle andere bonussen.
Dacht het niet. Had dit nagevraagd bij de helpdesk en daar bevestigden dat het 50 Euro kost. Heb ook geen fysieke kaart. Enkel virtueel. Voorlopig toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 19:18
NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:

Siacoin
[Afbeelding]

Zelfde verhaal ook, vrij lange channel, marktomstandigheden zijn gunstig dus wat opwaartse druk. Ik verwacht voor Sia ook een nieuwe ATH.
Zeg hoeveel geld stop je er ineen keer in joh. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PlanR schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Zal zo m'n gains van de HOT overzetten naar BTC, heb ik m'n steentje bijgedragen. 77K ging je een sabbatical houden is het niet!?
HOT net ook een duw gegeven, even kijken, BTC, ETH of DOT. OF wellicht een splitsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Scirocco schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:09:
[...]

Volgens mij juist om alle stop losses te raken voordat we moon gaan :X
Is ongeveer hetzelfde natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
anti elppa schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Is ongeveer hetzelfde natuurlijk
Ja ergens wel, maar ik reageerde eigenlijk indirect op Taro, dat een stoploss in dit scenario wellicht niet het meest handige is. Maargoed, ik ben ook maar een noob :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Scirocco schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Ja ergens wel, maar ik reageerde eigenlijk indirect op Taro, dat een stoploss in dit scenario wellicht niet het meest handige is. Maargoed, ik ben ook maar een noob :9
Heb nog nooit een stoploss gezet op de BTC, zie niet in waarom.
Eerder op van die rare muntjes, als je al lekker in de + zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:12:
[...]

HOT net ook een duw gegeven, even kijken, BTC, ETH of DOT. OF wellicht een splitsing.
Originele HOT inleg in BTC gestopt, de winst in ETH. Feels good!

Leuk wanneer een muntje dat toch weg moet even een fiks moonshot geeft terwijl je werkelijke targets ff moeite hebben.

Tot ziens in de bear HOT. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Scirocco schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Ik plaats ook niet vaak stoplosses op Bitcoin, maar, in dit gebied en rondom zo'n moment waar veel mensen naar kijken kan de koers naast enorm stijgen ook enorm hard dalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0ZD_rLDJgUuYLchYdlHZjJ5dxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ak6MYSV21whzeXARMNEenFpV.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik kan deze situatie niet langer aanzien, er zit dus weer meer BTC in de pf. Wel met stop losses erop, maar die monthly close moet gewoon positief (lees: Boven die van april) eindigen...
Afbeeldingslocatie: https://starecat.com/content/wp-content/uploads/bogdanoff-he-bought-dump-it.jpg

@Taro nu even serieus: waar staat je SL onder andere? Ik zou zeggen iets onder de MA25 op de 1D (59700)?

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-10-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FLOKI MOOON!? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

Ik plaats ook niet vaak stoplosses op Bitcoin, maar, in dit gebied en rondom zo'n moment waar veel mensen naar kijken kan de koers naast enorm stijgen ook enorm hard dalen.

[Afbeelding]
Thx @Taro ! Zou op dit moment ook niemand advies kunnen geven, weken terug was in mijn beleving aan alles te zien dat er een nieuwe ATH ging komen. Heb daar ook op getrade, en op de vorige ATH deels uitgekocht. Is inmiddels alweer in het spel. Meer sats. Deeltjes btc's.

Welke kant we nu op gaan? Geen idee... Ik Hodl hem en laat de boel zijn gang gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

SHIB zakt weer terug naar de bodem van de oceaan, houdoe en bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oN3sfH9-Qnf8UPkiixwec2fT1zI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4xVI0wAinYyVeKpvnwZF006F.jpg?f=fotoalbum_large

Ehhhh, is goed jonguh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik krijg op bitvavo telkens Error:socket_205_title als ik een BTC limit order plaats. Iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
T-12?

Dat gaat een flinke pump worden straks naar de +63k

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 31-10-2021 14:38 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Echt geen idee. Als in t minus 12 ofzo?

Of hij kan niet kiezen tussen terminator 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:32:
SHIB zakt weer terug naar de bodem van de oceaan, houdoe en bedankt.
die zal nog wel weer een keer gepumpt worden denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:38:
[...]

T-12?

Dat gaat een flinke pump worden straks naar de +63k
1 ton - 12k = 88k :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-10 21:36

NeoflexNL

Forever young

Nog 12 uur tot month close?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Wen pump der pumpen..

Of is het de dump der dumpen??

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 31-10-2021 14:51 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Benieuwd hoe t komt met onze vriend planB en z'n 63K. Aardige pumpje dan vanavond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-10 18:03
zenith schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Op bybit heb je SHIB1000USDT, maar waarom is dit een aardig moment. Ik short graag mee als er een goede reden voor is. ;)
We zijn 3 dagen verder. Die short doet het prima kan ik je vertellen. Heb je meegedaan?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-10 21:36

NeoflexNL

Forever young

eldeegee schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:59:
Benieuwd hoe t komt met onze vriend planB en z'n 63K. Aardige pumpje dan vanavond.
Enigszins scary als dit nog uitkomt

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
eldeegee schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:59:
Nog 11 uren voor 3k. Zijn wel gekkere dingen gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Nu online
Koers lijkt toch verder naar onderen te willen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

_O- _O-

Van Floki tot top 100 shitcoin museum

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 31-10-2021 15:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Skl mooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03 12:53
Ik eis een trainerswissel voor btc. Zwakke legumen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik heb een aantal vragen. Bij Bitvavo wordt er gesproken van zogenoemde 'opnamekosten'. Wanneer worden deze kosten in rekening gebracht? Worden deze opnamekosten in rekening gebracht zodra je verkoopt? Of worden deze kosten in rekening gebracht bij het opnemen van tegoeden naar je bankrekening? Ik ben even helemaal nieuw in dit wereldje, maar schrok van de tarieven.
Pagina: 1 ... 233 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!