Gier loopt tenminste nog de kelder in.GerjanT schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:16:
[...]
Ik zie vooral veel poep opgepompt worden. De volle gierkelders zijn er niks bij.
Dit is een giergeiser.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Gier loopt tenminste nog de kelder in.GerjanT schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:16:
[...]
Ik zie vooral veel poep opgepompt worden. De volle gierkelders zijn er niks bij.
[ Voor 87% gewijzigd door Tjeerdvdongen1 op 30-10-2021 22:11 ]
Scam.Tjeerdvdongen1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:57:
Hoe denken jullie dat dit zit? Ziet er aardig valid uit, maar is natuurlijk te mooi om waar te zijn...
Next level scamming?
https://ceo-ethereum.org/
https://www.youtube.com/watch?v=-gZcFk5WIAY
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Stuur mij al je ETH dan stuur ik het dubbele terug.Tjeerdvdongen1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:57:
Hoe denken jullie dat dit zit? Ziet er aardig valid uit, maar is natuurlijk te mooi om waar te zijn...
Next level scamming?
https://ceo-ethereum.org/
https://www.youtube.com/watch?v=-gZcFk5WIAY
[ Voor 3% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 30-10-2021 22:05 ]
Een keertje proberen die 7k in BG aan te tikken verdorieKol Nedra schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:20:
[...]
dikke tip: naast koersen kijken doe op een andere scherm Hearthstone spelen![]()
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ver weg blijven van ranked play. Veel te veel premade google decks, geen verrassing meer, alles is dezelfde meta. Lekker RNG battlegroundsPelox schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:43:
[...]
Afgelopen maand na 4 jaar heartstone weer eens opgepakt.. van de 50 potjes 5 gewonnen.. kan er geen hout van.![]()
Dan maar weer charts kijken.
Het lijkt er op van niet, kan het ook niet vinden.Taro schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:04:
De ontvangen MBOX kon je destijds ook weer staken voor extra MBOX, bij DAR kan dat niet toch?
/f/image/xMoUAgOOebpdFbOBV2ogmtJc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 30-10-2021 22:13 ]
ik voel je pijn, mis mijn peukje echt wel.Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:11:
[...]
Jaloers op je sigaret![]()
Zo lekker, een tabakje. Mijn enige echte verslaving for life.
Maarja. Geen tabak in huis = niet roken.
Dan maar koersen turen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Kon het ook al niet vinden. Kan dus dit keer niet blijkbaar. Bij mbox idd wel. Heb die dingen nog steeds trouwens maar er gebeurt weinig mee, blijft een stackje van €50-60 ofzo. Denk dat ik deze DAR maar wel gelijk na listing naar bnb gs proberen te verkopen.Taro schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:04:
De ontvangen MBOX kon je destijds ook weer staken voor extra MBOX, bij DAR kan dat niet toch?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
MBOX -> BNB -> Staken voor DAR levert denk ik meer op dan MBOX houden.twit schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
Heb die dingen nog steeds trouwens maar er gebeurt weinig mee, blijft een stackje van €50-60 ofzo. Denk dat ik deze DAR maar wel gelijk na listing naar bnb gs proberen te verkopen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Man man man dat verdomde roken...Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:21:
[...]
Ik zal even de achtertuin en de rest van de wijk blauw zetten met mijn vaper.
Gezondheid enzo.
Verslaving. Zit allemaal tussen de oren. Maar krijg het er maar eens uit.![]()
Gelukkig zijn de crypto's niet zo verslavend.
* Jaapio checkt portfolio voor 284e keer vandaag
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Haha dat horizontale trading volume.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:17:
Het zou mooi zijn als we een higher low kunnen gaan neerzetten de komende dagen. Dus ergens boven de blauwe lijn. Verder zou het voor de monthly close ook mooi zijn als we boven de 58500 blijven morgenavond. Komt ongeveer overeen met hetzelfde level. Volgende week kunnen we dan in alle rust 60k als support cementen en verder doorstomen naar 70k, met een stijgende BTC.D in het kielzog - zijn alle maxi's ook weer even tot kalmte bedaard
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/xXiY7kig6kdNQD26u7SCjWvZ.png?f=user_large)
Alan Carr proberen, heeft voor mij gewerktRonald.42 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
Man man man dat verdomde roken...
Ik ben redelijk handig volgens mijn omgeving, ze vragen dan ook wel eens is er ook iets wat je niet kunt, steevast antwoord: ja stoppen met roken wil niet echt lukken
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb zojuist platinum rank aangetikt op classic modePelox schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:43:
[...]
Afgelopen maand na 4 jaar heartstone weer eens opgepakt.. van de 50 potjes 5 gewonnen.. kan er geen hout van.![]()
Dan maar weer charts kijken.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Uiteindelijk blijft pillen slikken de makkelijkste optie, dat kan je vast wel.Pelox schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:08:
Ik heb geprobeerd om te roken, maar ook daar kon ik geen hout van..
Bnb met bep20Xqlus1ve schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:23:
Domme vraag waar ik denk ik het antwoord al op weet, ff dubbel checken met de mensen met ervaring hier, XRP of BNB transfer naar metamask, welk is het verstandigst als ik wil traden op PCS?
Je staked dus ook BUSD? :-)Taro schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:13:
[...]
Uiteindelijk blijft pillen slikken de makkelijkste optie, dat kan je vast wel.
Ontopic: Ik kijk nog even in fiat toe terwijl er ondertussen DAR bijgeschreven wordt.
Ja, BNB in de BNB/Earn vault en verder alle BUSD in staking.
UberLurker Departement #GG.

Bitcoin - A weapon of mass disruption
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
[ Voor 22% gewijzigd door Qunix op 31-10-2021 00:49 ]
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
nothing stops this train
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Dan moet je helaas wachten tot het weer beschikbaar is. Komt wel vaker voor.Kol Nedra schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 01:57:
iemand ervaring met FTM versturen vanuit Binance naar je MetaMask-wallet? lukt mij nu niet het zegt ''Network suspended''
Same..Taro schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:13:
[...]
Ontopic: Ik kijk nog even in fiat toe terwijl er ondertussen DAR bijgeschreven wordt.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wat ben je ongeveer kwijt tegenwoordig als je al je btc van ledger naar 2 exchanges (spreiden..) verplaatst, daar omzet naar busd en dan op enig moment weer de weg terug naar btc én weer naar ledger? Dat moet toch een redelijk significante kostenpost zijn me (€50 per hele btc alles bij elkaar ofzo?). Ik ben totaal geen trader maar soms denk ik wel eens om ook even aan de zijlijn te gaan staan. De transactiekosten (en effort) voelen voor mij alleen als snel als een berg geld weggooien..BTFD schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:23:
[...]
Same..![]()
Al mijn BUSD in de farmingpool gestopt tot nader order van de BTC koers. Hoop dat we doorschieten, maar ben (vooralsnog) die hamertjes niet vergeten!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het is nu niet erg druk op het btc netwerk. Momenteel zijn dit ongeveer de transactiekosten.
[ Voor 22% gewijzigd door RvV op 31-10-2021 08:49 ]
Y'24
Ah thanks, kan er natuurlijk zelf aan rekenen idd. En dan nog 0,1 - 0,3% transaction fee voor omzetten naar een stable op een gemiddelde exchange en misschien nog een deposit-withdrawal fee. Dan heb ik het wel bij elkaar. Ik ga even wat scenario’s doorrekenen voor mezelf😊RvV schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:45:
[...]
Het is nu niet erg druk op het btc netwerk. Momenteel zijn dit ongeveer de transactiekosten.
Low priority
1 sat/vB
$0.09
Medium priority
2 sat/vB
$0.17
High priority
6 sat/vB
$0.51
https://mempool.space/
Pump en dumpSethro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:55:
Die heeft net 2x gedaan, waarom nu instappen?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Sethro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:55:
Groene candles najagen...Sethro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:55:
Heel eerlijk kijk ik naar het totaal plaatje, ik betaal liever $30 aan fee dan dat ik een paar honderd aan waarde verlies. Zoals nu bij ETH, verkocht op 4440 en staat nu op het moment van schrijven 110 p/eth lager, dit maal een (edit: fluf) maakt voor mij die fee niks uit op dit bedrag..twit schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:42:
[...]
Wat ben je ongeveer kwijt tegenwoordig als je al je btc van ledger naar 2 exchanges (spreiden..) verplaatst, daar omzet naar busd en dan op enig moment weer de weg terug naar btc én weer naar ledger? Dat moet toch een redelijk significante kostenpost zijn me (€50 per hele btc alles bij elkaar ofzo?). Ik ben totaal geen trader maar soms denk ik wel eens om ook even aan de zijlijn te gaan staan. De transactiekosten (en effort) voelen voor mij alleen als snel als een berg geld weggooien..
Tuurlijk met goede sell high buy lows snap ik dat je €50 per btc (in dit voorbeeld) snel hebt terug verdiend maar als je zo een heel jaar met je crypto aan het schuiven bent kost je dat echt een mooie 2 persoons vakantie aan fee’s lijkt me?
Of mis ik iets en vallen die kosten op het btc netwerk en door een munt als busd te gebruiken zo enorm mee inmiddels?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Net zoals MANA zeker?Sethro schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:55:
Buy high sell higher
CHZ is voor mij een soort alarmbel. Als deze omhoog gaat dan is het opletten geblazen.knakworst schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:53:
Vandaag zullen mensen in dit topic wel CHZ shillen. De tijdelijk nieuwe Celr.
Ik zie idd allemaal filmpjes over dat de metaverse het nieuwe internet is en dat je er schatrijk mee kunt worden als je NFT's koopt en allerlei muntjes waar ik nog nooit van heb gehoord.knakworst schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:57:
[...]
Groene candles najagen...
Is dit vanwege metaverse hype?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het kan nog steeds zo ver zit BTC daar momenteel niet van af. Het is maar een paar %.LosGieros schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Neen, ik quote :
"and in October it will close above $63,000.’”
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat is toch een natte droom in plaats van een nachtmerrie?Stokstaart schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:24:
Zo. Ik heb mijn Halloween scare gehad.. Droomde vannacht dat ik op m'n telefoon keek en BTC vannacht was gedumpt naar 8k
Idd als je dat op dat moment ziet meteen BUY BUY BUY!!GioStyle schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:25:
[...]
Dat is toch een natte droom in plaats van een nachtmerrie?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Thanks voor de 10% gain binnen 5 minuten.NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:
Mensen hou ANKR en Siacoin in de gaten.
[Afbeelding]
Ankr is dit belangrijk moment, als hij uit zijn channel breekt dan gaan we wellicht weer een nieuwe ATH zien.
En er zijn een miljoenmiljard defi exchanges en een miljoenmiljard memecoins. Daarom btc.MicroWhale schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:13:
[...]
Ik zie idd allemaal filmpjes over dat de metaverse het nieuwe internet is en dat je er schatrijk mee kunt worden als je NFT's koopt en allerlei muntjes waar ik nog nooit van heb gehoord.
Volgens mij willen die youtubers alleen maar rijk worden van de views die ze krijgen, want mocht het zo zijn dan zijn er een aantal problemen:
- Er worden 10 miljoenmiljard NFT's per dag aangemaakt. Welke moet je kopen?
- Welke van die 1000 muntjes gaat het uiteindelijk redden?
Leuk voor korte termijn traders misschien, maar voor de lange termijn durf ik mijn vingers er niet aan te branden... de bullrun komt namelijk een keer ten einde en dan trekt iedereen spontaan al zijn funds terug en stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Maar wees niet ongerust, er is hoop:
- Veel van die muntjes draaien op, jawel, Ethereum.
- Er zijn muntjes die na de bullrun tractie blijven houden (lees: niet 99% dalen, maar 50%)... die maken in de volgende bull kans.
Nu op metaverse wedden? Kan, maar houd het korte termijn.
Copy paste voor iedere andere shitcoin.NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:
[Afbeelding]
Ankr is dit belangrijk moment, als hij uit zijn channel breekt dan gaan we wellicht weer een nieuwe ATH zien.
Siacoin
[Afbeelding]
Zelfde verhaal ook, vrij lange channel, marktomstandigheden zijn gunstig dus wat opwaartse druk. Ik verwacht voor Sia ook een nieuwe ATH.
Voorzichtigheid geboden is erg volatiel atm
Zeker omdat BTC niet mee werkt...NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Trade is al gemaakt met 10% gain, ben er al klaar mee.NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je hebt het antwoord eigenlijk al gegeven: Ethereum. Door ETH te kopen wordt je automatisch ook blootgesteld aan NFT's, Metaverse, DeFi, DAO's etc zonder daar zelf grondig onderzoek naar te moeten doen. Werkt natuurlijk ook met andere L1's, maar is wel met meer risico.MicroWhale schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:13:
[...]
Ik zie idd allemaal filmpjes over dat de metaverse het nieuwe internet is en dat je er schatrijk mee kunt worden als je NFT's koopt en allerlei muntjes waar ik nog nooit van heb gehoord.
Volgens mij willen die youtubers alleen maar rijk worden van de views die ze krijgen, want mocht het zo zijn dan zijn er een aantal problemen:
- Er worden 10 miljoenmiljard NFT's per dag aangemaakt. Welke moet je kopen?
- Welke van die 1000 muntjes gaat het uiteindelijk redden?
Leuk voor korte termijn traders misschien, maar voor de lange termijn durf ik mijn vingers er niet aan te branden... de bullrun komt namelijk een keer ten einde en dan trekt iedereen spontaan al zijn funds terug en stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Maar wees niet ongerust, er is hoop:
- Veel van die muntjes draaien op, jawel, Ethereum.
- Er zijn muntjes die na de bullrun tractie blijven houden (lees: niet 99% dalen, maar 50%)... die maken in de volgende bull kans.
Stokstaart schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:24:
Zo. Ik heb mijn Halloween scare gehad.. Droomde vannacht dat ik op m'n telefoon keek en BTC vannacht was gedumpt naar 8k![]()
Gelukkig wel met de tegenwoordigheid van geest dat dan m'n extreem lage dry powder kooporders mooi waren geraakt..
@Mooody waar blijft mijn moonshotBTC100K2021 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:41:
Paar Polkadots gekocht, koers zal zo wel in elkaar donderenU bent gewaarschuwd
[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-10-2021 09:56 ]
Mooi overzicht! Thanks!jvel92 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Je hebt het antwoord eigenlijk al gegeven: Ethereum. Door ETH te kopen wordt je automatisch ook blootgesteld aan NFT's, Metaverse, DeFi, DAO's etc zonder daar zelf grondig onderzoek naar te moeten doen. Werkt natuurlijk ook met andere L1's, maar is wel met meer risico.
Als je kijkt naar het burn leaderboard (https://ultrasound.money/) zie je dat Opensea de top ETH burner is, maar ook Axie Infinity (metaverse game) zit in de top 10.
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
WhySoSerious schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:56:
Alles weer naar de vinketering.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cs9BbYSk1XFIjf44U9rWifxj.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eL4zUdiUNyYhTfaxapVETBCR.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Hoi, als ik zo vrij mag zijn om wat feedback te geven: ik vind met name je SC trade niet heel sterk overkomen. Ik zie vooralsnog geen opwaartse prijsdruk, behalve dan die ene higher low die geprint is eind oktober. Ik probeer zelf altijd te traden op een confirmatie, of een "als, dan" scenario. Dat zie ik niet terug in deze set-up, volgens mij trade je nu enkel en alleen omdat er drie groene candles door het door jou getekende S/R level heengaan, klopt dat?NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:
[Afbeelding]
Siacoin
[Afbeelding]
Zelfde verhaal ook, vrij lange channel, marktomstandigheden zijn gunstig dus wat opwaartse druk. Ik verwacht voor Sia ook een nieuwe ATH.
/f/image/nh8QcVJThjv9hRCuGoo9Fasw.png?f=fotoalbum_large)
Nee hoorWhySoSerious schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:56:
Alles weer naar de vinketering.
Geen ruzie maken a.u.b. Hou het beschaafd.Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Hoi, als ik zo vrij mag zijn om wat feedback te geven: ik vind met name je SC trade niet heel sterk overkomen. Ik zie vooralsnog geen opwaartse prijsdruk, behalve dan die ene higher low die geprint is eind oktober. Ik probeer zelf altijd te traden op een confirmatie, of een "als, dan" scenario. Dat zie ik niet terug in deze set-up, volgens mij trade je nu enkel en alleen omdat er drie groene candles door het door jou getekende S/R level heengaan, klopt dat?
Ik zou zeggen dat we nu tegen resistance aan zitten te hikken, en dat ik op de volgende manier een entry wil zoeken. Allereerst heb ik je S/R level iets lager getekend zodat deze wat mooier overeenkomt met niveaus van eerder dit jaar. Daarnaast zie ik 2 opties. Bij de eerste groene pijl wacht je daadwerkelijk totdat het oranje S/R level wordt getest waardoor er een nieuwe higher low gevormd is. Bij de tweede groene pijl wacht je totdat er een nieuwe higher high is gezet en wacht je op de échte confirmatie van de higher low door de retest
In beide scenario's zou ik met een strake stop-loss werken omdat dat er nog vrij veel onder het niveau ligt dat we niet willen verliezen.
Je zou met jouw set-up alsnog wat gains kunnen meepakken, maar voor het getoonde tijdsframe vind ik niet dat de RRR klopt. Hoor graag wat je denkt. Heb hieronder ook nog de 8h toegevoegd, dan is het wat duidelijker dat we nog niet in een opwaartse trend zitten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat gaat vrij vlot met een LamboSkrunsies schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:12:
Scrunsies gaat maar op een andere manier sats verdienen![]()
[Afbeelding]
Sarcastisch hoop ik? Dit is toch een mega beschaafde maar vooral óntzettend leerzame post waar duidelijk tijd en effort in is gaan zitten. Laten we die vooral toe blijven juichen!Dhr. Satoshi schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:11:
[...]
Geen ruzie maken a.u.b. Hou het beschaafd.
Gisteren MANA in de gaten gehouden omdat ik er wat ingestopt had. Dit soort speeltjes zijn leuk voor een dag, want wat je zegt zo kwetsbaar als maar kan. Gisteren op een leuk moment voor mij weer uitgestapt. Gefeliciteerd aan iedereen die het nog heeft gehouden. Ik ben ook blij dat ik het weer losgelaten heb en geen blaren heb.MicroWhale schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:13:
[...]
NomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:
[Afbeelding]
Siacoin
[Afbeelding]
twit schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:15:
[...]
Sarcastisch hoop ik? Dit is toch een mega beschaafde maar vooral óntzettend leerzame post waar duidelijk tijd en effort in is gaan zitten. Laten we die vooral toe blijven juichen!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gelukkig staat de tv uitStokstaart schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:45:
FWIMC: Michaël van de Poppe op RTL 7 over een kwartier..
Azië die wakker wordt?Khaelos schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:43:
[Afbeelding]
Kan iemand mij vertellen waarom de daling zo vaak precies om 0200 begint?
Omdat dat niet zo is? N=1 is vaak niet genoeg voor ons btc religieuzenKhaelos schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:43:
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Chinees nieuwjaar, liquiditeit vrijmaken voor cadeautjes. Daarna stijgt het weer vanwege de uitgekeerde Wall Street bonussen. Vervolgens een daling door Tether FUD en tenslotte weer omhoog door het model van PlanB.Khaelos schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:43:
[Afbeelding]
BTC100K2021 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:54:
[...]
Chinees nieuwjaar, liquiditeit vrijmaken voor cadeautjes. Daarna stijgt het weer vanwege de uitgekeerde Wall Street bonussen. Vervolgens een daling door Tether FUD en tenslotte weer omhoog door het model van PlanB.
Ondertussen bij de lokale Bruna na een drukke zaterdag:
[Afbeelding]
Dat is 0:00 uur UTC dan begint een nieuwe dag op de daggrafiek. Vanaf nu 01:00 uur vanwege wintertijd.Khaelos schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:43:
[Afbeelding]
Het kan zijn dat we naar andere dingen kijken hoor, ik kijk meer naar de dubbele bodem in juli en de daaropvolgende accumulatieperiode na de distributieperiode. Tot zover is de bodem van 78.6% aardig solide gebleken ik verwacht dan ook niet dat we deze gaan retesten. Eind sept /begin oktober toch wat naar onderen uitgebroken maar wel weer support kunnen vinden op 78.6%. Om vervolgens weer binnen het accumulatiepatroon te zitten. Na de breakout naar beneden rond 28 okt zie je toch weer compressie naar de bovenzijde van het accumulatie channel.Jedi_Pimp schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Hoi, als ik zo vrij mag zijn om wat feedback te geven: ik vind met name je SC trade niet heel sterk overkomen. Ik zie vooralsnog geen opwaartse prijsdruk, behalve dan die ene higher low die geprint is eind oktober. Ik probeer zelf altijd te traden op een confirmatie, of een "als, dan" scenario. Dat zie ik niet terug in deze set-up, volgens mij trade je nu enkel en alleen omdat er drie groene candles door het door jou getekende S/R level heengaan, klopt dat?
Ik zou zeggen dat we nu tegen resistance aan zitten te hikken, en dat ik op de volgende manier een entry wil zoeken. Allereerst heb ik je S/R level iets lager getekend zodat deze wat mooier overeenkomt met niveaus van eerder dit jaar. Daarnaast zie ik 2 opties. Bij de eerste groene pijl wacht je daadwerkelijk totdat het oranje S/R level wordt getest waardoor er een nieuwe higher low gevormd is. Bij de tweede groene pijl wacht je totdat er een nieuwe higher high is gezet en wacht je op de échte confirmatie van de higher low door de retest
In beide scenario's zou ik met een strake stop-loss werken omdat dat er nog vrij veel onder het niveau ligt dat we niet willen verliezen.
Je zou met jouw set-up alsnog wat gains kunnen meepakken, maar voor het getoonde tijdsframe vind ik niet dat de RRR klopt. Hoor graag wat je denkt. Heb hieronder ook nog de 8h toegevoegd, dan is het wat duidelijker dat we nog niet in een opwaartse trend zitten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja, als je de bodems uit juli meeneemt, is de opwaartse trend meer solide inderdaad. Maar dan gaat het wel echt om een lange termijn swing positie en kan je zelfs overwegen om je chart op 3d te zetten ofzoNomadTitan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Het kan zijn dat we naar andere dingen kijken hoor, ik kijk meer naar de dubbele bodem in juli en de daaropvolgende accumulatieperiode na de distributieperiode. Tot zover is de bodem van 78.6% aardig solide gebleken ik verwacht dan ook niet dat we deze gaan retesten. Eind sept /begin oktober toch wat naar onderen uitgebroken maar wel weer support kunnen vinden op 78.6%. Om vervolgens weer binnen het accumulatiepatroon te zitten. Na de breakout naar beneden rond 28 okt zie je toch weer compressie naar de bovenzijde van het accumulatie channel.
Gedachtegang hierachter is dat je winstmarge natuurlijk het hoogste is wanneer in in het accumulatiechannel koopt.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Xamsix op 31-10-2021 11:07 ]
PSN/Steam: Xamsix
Het klinkt mooi, past prima in mijn straatje maar zolang er geen listing is op de exchanges welke ik gebruik, zal ik het inderdaad niet kopen.Xamsix schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:05:
De NFT/gaming/metaverse hype draait inderdaad lekker door. Heb op dit forum geloof ik 2 maal hidden gem PYR aangehaald, maar meestal als de coin nog niet op Binance staat, verliest men hun interesse. Inmiddels een mooie groeilijn en nog steeds behoorlijk ondergewaardeerd. Misschien moet ik het iets onderbouwen;Het is geen shitcoin, het is een gaming-coin waarbij er behoorlijk wat utility is en waar heel actief aan doorontwikkeld wordt. Geen ALICE met een launchpad en een beloofde steam-release die er nooit zal komen. Full disclosure; ik heb meegedaan aan de private sale afgelopen mei. dyor.
- Gaming platform met meerdere games, de belangrijkste VulcanVerse is nog in beta (die beta heb ik al gespeeld).
- Play-to-earn bij de verschillende games, reward aan LAVA.
- Eigen dex waarbij verschillende LPs snel gevuld waren. Binnenkort komt hier ook een PYR-Sand en PYR-AXS pool bij.
- Land-staking. Door te spelen kun je je eigen lands upgraden, vanaf een bepaald niveau is het mogelijk om PYR te staken op deze landjes.
- Alle lands, gods, en andere gamekaartjes zijn NFTs. Men is nu bezig aan een eigen blockchain voor deze NFTs genaamd Elysium. Release verwacht over 3 maanden.
- Het team is ontzettend actief en reactief. Op discord vind je teammembers die de community up-to-date houdt en ook helpt bij vragen, bugs etc.
Verwacht persoonlijk een marketcap van minimaal 3-4x zo hoog als de huidige. Afhankelijk wel van een eventuele Binance listing in de toekomst. Maar daar is (nog) geen nieuws over.
Dan kom ik een kratje bier naar Sneek brengen!
Hoeft er maar ~2.500 te kopen op Bitfenix...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq