[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 223 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.849 views

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:32:
[...]

Maxi's bij het zien van dit PF:
[Afbeelding]

Maar zonder dollen, wat een shitshow zeg, haha. Jij jaagt op de kleine caps voor grote gains denk ik? Respect dat je het doet/kan, ik zou daar juist slechter van slapen denk ik. Ik hoop dat het je veel gains oplevert :D

Echter, je hoopt op een goede dump van ETH of BTC, maar dan gaat jouw PF toch ook volledig door het putje?
Shitshow komt (nogmaals) door de scheve verhouding vanwege TAU haha. Ik snap wat je zegt over dat mijn PF ook door het putje zou gaan, maar crypto history heeft al bewezen dat geld uit BTC & ETH naar de alts kan vloeien (a.k.a. altseason). Gelukkig cash on hand, dus i am waiting for the holy dip! O-)
Pelox schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:34:
[...]

Zo'n pf had ik in 2017/2018 ook.

Nu 95% btc en eth.. want dat nooit meer. :')
Snap ik, wil ook graag 95% ETH en/of BTC maar wil toch eerst nog even wat groter bedrag hebben voor ik me in de BTC en ETH koop. Dat kan met deze low/mid caps!

[ Voor 15% gewijzigd door JordydG1998 op 28-10-2021 21:37 ]

Altijd zelf blijven nadenken

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:35

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

Word jij betaald door Max Keiser ofzo? :D

Alts bieden voor de meerderheid van de mensen hier een mooie kans om een flinke rit te maken in het aanstaande altseason.
Hey klinkt zo makkelijk. Maar echt meer sats overhouden aan je shitcoinbag is verdomd lastig.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:02

WhySoSerious

Be the change.

JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:27:
[...]

Afbeeldingen zeggen meer dan woorden:
[Afbeelding]

Door recente pump van $TAU (= Lamden) is mijn portfolio flink scheef in terms of %, best lopen cashen moet ik zeggen. Twijfel wat ik met m'n winsten moet, dus schuif wat kleinere bedragen in kansjes zoals deze. ik 'hoop' zelf nog op een goeie dump van ETH of BTC om mezelf weer in te kopen want inflatie is zorgwekkend, zit zelf ook wat meer in de aandelen dan in crypto (slaap ik lekkerder van)

Anticlimax: geen miljonair en moet nog steeds werken voor m'n geld 8)7
Jezus wat een diarree. Wel respect dat je er zo voor durft uit te komen. Doen alsof crypto Monopolygeld is is ook een mindset d:)b

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

Door recente pump van $TAU (= Lamden) is mijn portfolio flink scheef in terms of %, best lopen cashen moet ik zeggen. Twijfel wat ik met m'n winsten moet, dus schuif wat kleinere bedragen in kansjes zoals deze. ik 'hoop' zelf nog op een goeie dump van ETH of BTC om mezelf weer in te kopen want inflatie is zorgwekkend, zit zelf ook wat meer in de aandelen dan in crypto (slaap ik lekkerder van)

Je hebt zelfs drie soorten stable coins verzameld: Dai, Tether and Binance USD :9

• JordydG1998
jvel92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:38:
[...]

Je hebt zelfs drie soorten stable coins verzameld: Dai, Tether and Binance USD :9
Nooit alles op een stable coin gooien, kijk maar naar de Tether rumours, zouden balls deep zitten in Evergrande. Audits op deze stable coins worden niet tot weinig tot slecht uitgevoerd. (Edit: mijn stable coin 'holdings' moet je zien als cash)
WhySoSerious schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:38:
[...]

Jezus wat een diarree. Wel respect dat je er zo voor durft uit te komen. Doen alsof crypto Monopolygeld is is ook een mindset d:)b
Hahaha diarree nog wel, ik doe zeker niet alsof het monopoly geld is, zit er ook zeker alleen maar met geld in dat ik kan missen. Zijn vooral low/mid-caps die lekker gedaald zijn, goeie r/r imo.

[ Voor 39% gewijzigd door JordydG1998 op 28-10-2021 21:44 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

[Afbeelding]

Nu nog een flufje SHIB en DOGE en je wint sowieso de Uber-Shitcoin-Award 2021!
:)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-11 13:29
[...]

Oh lol ik dacht wat ziet hij dat ik niet zie. Ik had tether helemaal niet herkend als usdt. Dai ook altijd aan me voorbij gegaan blijkbaar 🤭

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Dai een stablecoin??! Dat verklaart waarom die 20.000 stuks die ik 4 jaar geleden nog steeds hetzelfde waard zijn :-(

Vond het al vreemd (8>

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Dai een stablecoin??! Dat verklaart waarom die 20.000 stuks die ik 4 jaar geleden nog steeds hetzelfde waard zijn :-(

Vond het al vreemd (8>
En bij tether weet je maar nooit hoe stabiel het is -O-

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:41:
[...]

Nooit alles op een stable coin gooien, kijk maar naar de Tether rumours, zouden balls deep zitten in Evergrande. Audits op deze stable coins worden niet tot weinig tot slecht uitgevoerd. (Edit: mijn stable coin 'holdings' moet je zien als cash)
Heb je gelijk in! Heb nu zelf ook even snel gekeken naar mijn collectie stable coins en heb er ook drie: usdc, usdt en mim :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

En bij tether weet je maar nooit hoe stabiel het is -O-
Da's skem.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dikke moon trouwens.

Hopen dat die ponzi niet weer in elkaar klapt zodra ETH z'n ATH bereikt.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

ik dacht die grote oranje stuk van de pienis Bitcoin.....maar dat is het dus niet 👀

Very high risk jouw pf, vergeet niet je winsten te nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9HSjkBtzjKRD-eNl2WBbswwT9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kbrCikp6kkBnCqbucmRIdzRL.jpg?f=fotoalbum_large
binnenkort ook bij de euro +je moet betalen om cash uit de muur te halen (let maar op)

nothing stops this train

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-10 10:58

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Net ook met de rest van mijn funds in BTC ingestapt toen die net ff heel hard dipte aan de onderkant, nou mensen was gezellig tot in 2030 weer dan log ik weer eens in op mijn PF. Nu ga ik HODL'en.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:51

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
binnenkort ook bij de euro +je moet betalen om cash uit de muur te halen (let maar op)
Das enkel stap 1, Munt en briefgeld gaat eruit in de toekomst.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TweakJerommeke schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:52:
Net ook met de rest van mijn funds in BTC ingestapt toen die net ff heel hard dipte aan de onderkant, nou mensen was gezellig tot in 2030 weer dan log ik weer eens in op mijn PF. Nu ga ik HODL'en.
Terwijl je al in 2025 kan stoppen met werken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObSXrNnFPVzfQQ9A7OcJ9jIrzEM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IfOuJIdgcOPGsn2UdVVVpmps.jpg?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 28-10-2021 21:56 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:53:
[...]

Terwijl je al in 2025 kan stoppen met werken :+
Dan baal je zeg! _O-

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-10 20:37
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:54:
[...]

Ja dat was wel ongeveer de periode dat ik het er hier voor het eerst over had :)
Mooi om een Lukso broeder te hebben hier :(:)
Pfff... wat hebben we het zwaar momenteel he ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik durf het niet hardop te zeggen maar wat een krachtig herstel op donderdag dipdag.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Vond het al vreemd (8>
Dai is net zo stable als de dollar.... zo volatiel als de neten dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:57:
Ik durf het niet hardop te zeggen maar wat een krachtig herstel op donderdag dipdag.
Omdat.mijn dochter de hele dag maan loopt te roepen

#trots

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:50:
[...]

ik dacht die grote oranje stuk van de pienis Bitcoin.....maar dat is het dus niet 👀

Very high risk jouw pf, vergeet niet je winsten te nemen.

[Afbeelding]
Wordt de Bitcoin meer waard of is de Euro gewoon aan het hyperinfleren?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:39
Rien43 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Pfff... wat hebben we het zwaar momenteel he ;)
Dat we er niet meer gekocht hebben bedoel je? :D

Heb wel heerlijk de bounces getrade sinds mei.. Priima gelukt

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Run Forest, Run ...

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYwZE-FwNf8HwFItsAcEx6-tr_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yVGrHgQyxINao7fwbCmXQ7u8.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:49
What a ride hahaha

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYQlv7Xu5PR94wNlq5C-58elaAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8lYdHHHQP7EN3TEg5zsuUxs0.jpg?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:30
Lekkere rollercoaster zo op de donderdagavond 😁

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
Het lijkt haast afgesproken werk.. :+

Zero.

• dorbie
Forest : keep ruining

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:39
Ik dacht net een beetje TA te snappen, maar hier kan ik geen touw meer aan vast knopen. Ik zoom maar uit naar de daily, dan is 't nog een beetje logisch.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

** Knip, doe maar niet **

On a serious note, go LRC / MATIC *O*

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 28-10-2021 22:29 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ze lopen de boel gewoon weer te manipuliationeren enzo!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:19

YES

Moderator General Chat
JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:35:
[...]

Shitshow komt (nogmaals) door de scheve verhouding vanwege TAU haha. Ik snap wat je zegt over dat mijn PF ook door het putje zou gaan, maar crypto history heeft al bewezen dat geld uit BTC & ETH naar de alts kan vloeien (a.k.a. altseason). Gelukkig cash on hand, dus i am waiting for the holy dip! O-)
Ik bedoel shitshow als in dat je gehele PF uit shitcoins bestaat :+
Maar nogmaals er zit een bepaalde strategie achter en je lijkt je bewust van de risico's dus hopelijk pakt het goed uit voor je!
Snap ik, wil ook graag 95% ETH en/of BTC maar wil toch eerst nog even wat groter bedrag hebben voor ik me in de BTC en ETH koop. Dat kan met deze low/mid caps!
Heel goed streven maar houdt ook de waarde van je PF in sats in de gaten. Het kan zijn dat ie groeit in fiat waarde maar als BTC of ETH net zo hard of harder stijgt in fiat waarde ga je alsnog nat als je wilt overstappen. Daarnaast kan je met dit PF echt helemaal kapot gaan als de bear toch eerder dan verwacht opduikt.

Maar goed, tegenover de risico's staat ook de kans dat als er nog een écht alt madness season komt, je gains enorm hard kunnen stijgen.

Ik hoop het voor je en dat je op het juiste moment overstapt naar fiat of BTC/ETH, als je dat lukt heb je het in ieder geval heel goed gedaan!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10 19:47
Even 2 uurtjes wezen sporten. Is er nog iets gebeurd?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:06:
Het lijkt haast afgesproken werk.. :+
Volgens mij zijn er wat grote jongens aan het werk.

Wat ging @Verwijderd ook alweer doen deze avond? :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Froenker schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:12:
Even 2 uurtjes wezen sporten. Is er nog iets gebeurd?
Neuh

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:12:
[...]

Volgens mij zijn er wat grote jongens aan het werk.

Wat ging @Verwijderd ook alweer doen deze avond? :+
Accumuleren met maten dacht ik.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mijn zwangere vrouw is naar borstkolfen aan het kijken, hele tijd komen er termen als pump it voorbij _O-

• JordydG1998
Ray_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:09:
Ik dacht net een beetje TA te snappen, maar hier kan ik geen touw meer aan vast knopen. Ik zoom maar uit naar de daily, dan is 't nog een beetje logisch.
Check de 4h:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1HTHi6J67sByIWNHFHKHiqq2YY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nc9cCtKPAsk429TjMYHkRx25.png?f=fotoalbum_large

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-10 19:54
KRC schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:33:
2 november is de verjaardag van de hond waar Shib op gebaseerd is. Ik verwacht een moon… :+
Dogecoin, daar is het op gebaseerd.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:04:
Mocht je nou de gelukkige zijn en uitgeloot worden, €50-100 storten/inleggen en dan in de gaten houden tijdens lancering, kan een dikke 10-100x worden gezien de ultra lage marketcap. Gezien de huidige hype (over 450.000 aanmeldingen) gaat dit zeker gebeuren.
Tot nog toe enkel crypto gekocht en laten staan op coinbase en binance. Om er eens wat van te leren wil ik dit wel eens proberen. Inmiddels een trustwallet aangemaakt en wil even checken of ik t zo goed heb gedaan. Heb bij m’n aanmelding namelijk wallet adres geplakt die in trust wallet te vinden is onder ‘smart chain’ (begint met 0x0). That’s it? Of moet ik ook zorgen dat ik al bitcoin of BNB in die wallet heb staan? Dwz, als je wordt ingeloot, hoe koop je uiteindelijk daadwerkelijk? Vast geen iDeal overboeking :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Deze is wel toepasselijk vanavond volgens mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqSreFWs4PGUn5PZorvL3ChOAW4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BBwNLC7NfZSWGhIu24KLR7j8.webp?f=user_large

Verwijderd

Hahaha wat een vage markt zo.

Er wordt flink getest.

• Pelox
3.5k omlaag, 5k omhoog en weer 1k omlaag in 2 uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vRFDg-0t_70CFlZ1BP7kzlsZ4aI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dBq8QzLBzh2rBMjIfQdapGne.png?f=user_large

Zero.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ja, ziet er bij mij uit als een downtrend. Maar zal vast met wat fancier TA een 'Chopsticks of Optimism' heten oid.

Nu Jaapio toch uit zuipen is kan ik eindelijk m'n ongezouten mening in dit topic gooien: ik heb liever The Readshop ipv de Bruna. O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Blaim op 28-10-2021 22:25 . Reden: Shit, hij leest mee ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:23:
3.5k omlaag, 5k omhoog en weer 1k omlaag in 2 uur.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqmuCWb5axhqk4R_zLR9UYQX0EM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bbdnUXZn3DN1cVbJH4bzicwv.gif?f=user_large

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:45
Ray_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:09:
Ik dacht net een beetje TA te snappen, maar hier kan ik geen touw meer aan vast knopen.
Volgens mij kijken we naar een Twin Bart and inverted handle in the making.

Super bullish in de even maanden. HODL.

Maktub

• YES

YES

Moderator General Chat
Blaim schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:23:
[...]

Ja, ziet er bij mij uit als een downtrend. Maar zal vast met wat fancier TA een 'Chopsticks of Optimism' heten oid.

Nu Jaapio toch uit zuipen is kan ik eindelijk m'n ongezouten mening in dit topic gooien: ik heb liever The Readshop ipv de Bruna. O-)
'descending wedge' is een bullish pattern wat ik ervan gelezen heb.

Of dit ook een goed getekende is en aan alle criteria voldoet, geen idee. Maar moon soon, can't go tits up.

• Stokstaart
YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:26:
[...]

'descending wedge' is een bullish pattern wat ik ervan gelezen heb.

Of dit ook een goed getekende is en aan alle criteria voldoet, geen idee. Maar moon soon, can't go tits up.
Het lijkt iig een breakout uit de downtrend..

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 12:53
Ge zou bijna denken dat em wilt uitbreken.

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24

JME

zeg maar Jamie

MANA WTF??

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agQINAjIPIkrxSHtV7r3bDF5z4E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1ZKzqjNifANAOG9D00RxGRmB.gif?f=user_large

Ennnnnnnnnnn.... door.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:12
Heerlijk bizar zo. Zijn vast weer wat mensen rekt gegaan of stoplosses kapot gegaan. Had er gelukkig geen staan.

Deze past goed

https://youtu.be/7HWlx-rD5NU

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
We hebben een nieuwe coaster nodig voor btc, deze dekt de lading niet meer..

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Zeg nou zelf mensen, dit is echt een schitterende avond. Niemand weet wat er allemaal gebeurd en we vliegen van de ene emotie in de andere. Mijn WEIZEN biertje na het eten smaakte al prima maar de DOPPELBOCK (ja in caps want Duits en in het Duits schreeuw je ALLESCH) is nog beter, steviger, bruter, net als crypto vanavond!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:29:
[...]

We hebben een nieuwe coaster nodig voor btc, deze dekt de lading niet meer..
Ja met een looping of zo.

Kon ik dat maken dan deed ik het.

Morgen ga ik in de baas zijn tijd uitzoeken of ik dit kan maken.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
que? een echte wtf zou zijn als hij opeens 10x ath zou doen. dit is gewoon kleine push

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24

JME

zeg maar Jamie

nemesis2212 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:30:
[...]

que? een echte wtf zou zijn als hij opeens 10x ath zou doen. dit is gewoon kleine push
+25% kleine push? Doe mij dan nog maar wat vaker zo’n pushje.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:30:
Zeg nou zelf mensen, dit is echt een schitterende avond. Niemand weet wat er allemaal gebeurd en we vliegen van de ene emotie in de andere. Mijn WEIZEN biertje na het eten smaakte al prima maar de DOPPELBOCK (ja in caps want Duits en in het Duits schreeuw je ALLESCH) is nog beter, steviger, bruter, net als crypto vanavond!

Deze staat nu op. _/-\o_

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Vandaag is het dondermaarinelkaardag, morgen vrijevaldag en paar dagen later is het moondag. Komt goed jongens!

Of gaat PlanB met zijn 63k gelijk krijgen?

[ Voor 17% gewijzigd door Qunix op 28-10-2021 22:34 ]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:06
MATIC, lekker hoor 8)

• YES

YES

Moderator General Chat
Eerlijk gezegd ben ik principieel tegen het coveren van dit soort klassiekers maar +1 voor de oorspronkelijke muzieksmaak :D

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:30:
[...]

Ja met een looping of zo.

Kon ik dat maken dan deed ik het.

Morgen ga ik in de baas zijn tijd uitzoeken of ik dit kan maken.
Hier hebben ze een paar varianten verzameld:
klikkerdeklik

Deze vond ik zelf wel aardig.... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_x9kKN6BNT3uhwms3BmeZl2EQ78=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tzx4avJLciT4KjsWjv2fdX8E.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:34:
Vandaag is het dondermaarinelkaardag, morgen vrijevaldag en paar dagen later is het moondag. Komt goed jongens!

Of gaat PlanB met zijn 63k gelijk krijgen?
Volgens mij is het vandaag donderallekantenmaaropdag en morgen vrijekeuzewelkekanthetopgaatdag hoor.

• YES

YES

Moderator General Chat
iVibes schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:35:
[...]

Hier hebben ze een paar varianten verzameld:
klikkerdeklik

Deze vond ik zelf wel hilarisch....

[Afbeelding]
Het mooiste is dat je ze met een beetje goede software moet kunnen flippen en spiegelen waardoor je sowieso deze variant ook omhoog kan laten schieten. Dat is nog niet zo complex. Maar het echt aanpassen en er een looping van maken gaat mij waarschijnlijk meer tijd kosten dan deze bullrun nog heeft. :+

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
JME schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:32:
[...]

+25% kleine push? Doe mij dan nog maar wat vaker zo’n pushje.
ja in crypto is dat bijna dagelijks in bullrun, vandaag mana en morgen een andere coin. ik vind het niet spannend al is het een leuke profit, mits je winst pakt

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien hebben de futures te maken met alle schommelingen 8)7

https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-29oktober/

[ Voor 12% gewijzigd door LosGieros op 28-10-2021 22:43 ]

Rapapa...

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:37:
[...]

Het mooiste is dat je ze met een beetje goede software moet kunnen flippen en spiegelen waardoor je sowieso deze variant ook omhoog kan laten schieten. Dat is nog niet zo complex. Maar het echt aanpassen en er een looping van maken gaat mij waarschijnlijk meer tijd kosten dan deze bullrun nog heeft. :+
heb jij geen 2 daagjes over dan?

ho dat mocht ik niet zeggen van de ultra-geheime-whale-telegram-whatsapp-feesboek-groep

• dorbie
Daar gaan we opnieuw, denk ik, hoop ik, ...

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:52:
[...]

heb jij geen 2 daagjes over dan?

ho dat mocht ik niet zeggen van de ultra-geheime-whale-telegram-whatsapp-feesboek-groep
Nooit heb ik twee dagen over. Hoe kom je erbij?

Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Yep, er staat zo'n 3 miljard op het spel. Wordt nog interessant tot 0:00UTC. Wat een onnozel gedoe als je daar nu met je burger wallet een deuk in probeert te slaan. Jaja, we zijn nog 'early'. Alleen als de grote jongens je de restjes gunnen. Anders gaan ze er met de hele kiet vandoor.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Meer mensen die gezeik hebben met dat de Bitvavo app niet meer voorbij inloggen komt?
Zie wel 1 commentaar in de play store van iemand die er ook last van heeft maar dat is al een paar dagen terug, ik heb er sinds vanavond last van...

Op de laptop kan ik er nog bij dus funda are safu maar wel irritant..

[ Voor 13% gewijzigd door Acidrain op 28-10-2021 22:59 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Blaim schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:56:
[...]

Yep, er staat zo'n 3 miljard op het spel. Wordt nog interessant tot 0:00UTC. Wat een onnozel gedoe als je daar nu met je burger wallet een deuk in probeert te slaan. Jaja, we zijn nog 'early'. Alleen als de grote jongens je de restjes gunnen. Anders gaan ze er met de hele kiet vandoor.
Dat aflopende futures verhaal is toch wel eerder voorbij gekomen en het effect was niet enorm toch? Of is dit iets heel anders?

Over die grote jongens heb je wellicht gelijk maar gewoon je BTC houden, geen shorts of longs die ze kunnen hunten openen (houd ik mezelf ook zo goed aan :F ) en ze krijgen het niet te pakken 8)

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:55:
[...]

Nooit heb ik twee dagen over. Hoe kom je erbij?

Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt
jij zegt toch dat je geen tijd hebt voor de bullrun over is? ik maakte een grapje over dat dat dan in 2 daagjes zou zijn... maar was grappiger in mijn hoofd gok ik :P

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 18:05
YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:59:
[...]

Dat aflopende futures verhaal is toch wel eerder voorbij gekomen en het effect was niet enorm toch? Of is dit iets heel anders?
Back to the future.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8XI0kNMsdKQnrei6NFcR8jRxWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VtRFKxojitXra26fQYB9TAzn.jpg?f=fotoalbum_large

• dorbie
Stel je voor. Zou het dan nog leuk zijn ?

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Acidrain schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:58:
Meer mensen die gezeik hebben met dat de Bitvavo app niet meer voorbij inloggen komt?
Zie wel 1 commentaar in de play store van iemand die er ook last van heeft maar dat is al een paar dagen terug, ik heb er sinds vanavond last van...

Op de laptop kan ik er nog bij dus funda are safu maar wel irritant..
Dan is je inlog sessie verlopen. Duurt 90 dagen geloof ik. De android app is er nogal shitty mee om je direct door te verwijzen naar het hoofd inlog statusscherm. Tijdelijke bestanden verwijderen kan dan helpen. Onder App details dan naar Gegevens Wissen.

• Pelox
dorbie schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:02:
[...]

Stel je voor. Zou het dan nog leuk zijn ?
Jawel.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:01:
[...]

jij zegt toch dat je geen tijd hebt voor de bullrun over is? ik maakte een grapje over dat dat dan in 2 daagjes zou zijn... maar was grappiger in mijn hoofd gok ik :P
Haha, best een goede. Ik had hem niet door. Ik weet niet of het aan jouw verwoording lag of aan het alcoholpercentage van mijn DOPPELBOCK :+

• Skrunsies
  • Niet online
Moon rekt moon rekt moon

Pfff ik weet het nu zeker. BTC is een vrouw 7(8)7

Verwijderd

Wie had er nog SHIBA geshort? Was toch mooi uitgepakt.

Achteraf.

Verwijderd

Skrunsies schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:07:
Moon rekt moon rekt moon

Pfff ik weet het nu zeker. BTC is een vrouw 7(8)7
Al de mannen in dit topic zijn anders even lekker stabiel.

BTC net zo volatiliteit als de stemming in dit topic.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Blaim schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:03:
[...]

Dan is je inlog sessie verlopen. Duurt 90 dagen geloof ik. De android app is er nogal shitty mee om je direct door te verwijzen naar het hoofd inlog statusscherm. Tijdelijke bestanden verwijderen kan dan helpen. Onder App details dan naar Gegevens Wissen.
De inlog sessie is het niet want ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik de app open maar ik snap wat je bedoeld ;)

Inmiddels ook weer opgelost..

Telefoon reboot was het niet, app er af en app er weer op (incl nieuw device in mail bevestig rondje) en we zijn er weer.. 8)

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:08:
Wie had er nog SHIBA geshort? Was toch mooi uitgepakt.

Achteraf.
Nope. Durfde het niet aan.

Wel een long geopend op ETH/USDT die tot nu toe lekker loopt d:)b

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:10:
[...]

Ons geestelijk welzijn valt of staat met de koersen. De crypto heeft en geeft een volatiel karakter.

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:10:
[...]

Als BTC een man was geweest. Dan speelde hij op dit moment hard to get :X

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

WOoow . Ik open net de BTC/LTC chart en dat ziet er best DOWNWARDS uit :S...
trok me er nooit veel van aan,,, maar ARK zag er ook zo slecht uit en dat was nooit beter geworden met loop der tijd....

Beter gezegd waarde zakt in Satoshi

[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 28-10-2021 23:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Acidrain schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:11:
[...]

De inlog sessie is het niet want ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik de app open maar ik snap wat je bedoeld ;)

Inmiddels ook weer opgelost..

Telefoon reboot was het niet, app er af en app er weer op (incl nieuw device in mail bevestig rondje) en we zijn er weer.. 8)
Had het zelfde probleem een week geleden, dat hielp bij mij. Fijn dat ie het weer doet. Zou shitty zijn als je dat meemaakt op een market top.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/2021-10-28.png?itok=nYNJ_HCn

Geen financieel advies ;)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Stel je voor, je gaat een dagje naar Amsterdam. Je komt aan op het Centraal, loopt naar buiten in het zonnetje op weg naar lijn 5 richting Leidseplein. In de verte zie je de tram aankomen. Een rijdend zwart gevaarte met stickers van schattige hondjes met een vikinghelm. Je stapt in de tram en leest "Missed Doge? Get Floki!"
Hey! Hier heb ik weleens van gehoord. Iedereen weet dat Delano van 6 hoog zijn Vespa met Doge heeft betaald..
Onderweg slinger je TikTok aan en zoek je op Floki Inu. Je favoriete influencer heeft een link geplaatst waar je Floki kan kopen, top! Het schijnt dat dit de volgende "moonshot" wordt. Het zal wel. Je besluit er 20 euro in te stoppen.

Eenmaal aangekomen op de Lange Leidsedwarsstraat open je Gate.io account en zie je dat je al 30% rendement hebt gemaakt. Haha! En die nerds op die internetforums maar tactieken met elkaar bespreken en lijntjes trekken. Gewoon 6 euro verdiend met in een tram zitten. Losers.

Voldaan stap je uit en vervolg je je reis naar de JD Sports. Eenmaal aangekomen in de rij trek je je blik Monster open en kijk je nog eens achterom. De zon weerkaatst op een vertrekkende lijn 5. Het lachende hondje kijkt je aan en lijkt je een knipoog te geven. Pas maar op, cryptonerds. Ik ga rijk worden met hondenmuntjes.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
@Jedi_Pimp schreef:
Stel je voor, je gaat een dagje naar Amsterdam. Je komt aan op het Centraal, loopt naar buiten in het zonnetje op weg naar lijn 5 richting Leidseplein. In de verte zie je de tram aankomen. Een rijdend zwart gevaarte met stickers van schattige hondjes met een vikinghelm. Je stapt in de tram en leest "Missed Doge? Get Floki!"
Hey! Hier heb ik weleens van gehoord. Iedereen weet dat Delano van 6 hoog zijn Vespa met Doge heeft betaald..
Onderweg slinger je TikTok aan en zoek je op Floki Inu. Je favoriete influencer heeft een link geplaatst waar je Floki kan kopen, top! Het schijnt dat dit de volgende "moonshot" wordt. Het zal wel. Je besluit er 20 euro in te stoppen.

Eenmaal aangekomen op de Lange Leidsedwarsstraat open je Gate.io account en zie je dat je al 30% rendement hebt gemaakt. Haha! En die nerds op die internetforums maar tactieken met elkaar bespreken en lijntjes trekken. Gewoon 6 euro verdiend met in een tram zitten. Losers.
Voldaan stap je uit en vervolg je je reis naar de JD Sports. Eenmaal aangekomen in de rij trek je je blik Monster open en kijk je nog eens achterom. De zon weerkaatst op een vertrekkende lijn 5. Het lachende hondje kijkt je aan en lijkt je een knipoog te geven. Pas maar op, cryptonerds. Ik ga rijk worden met hondenmuntjes, denk je, totdat de tram ineens terugkomt en je in zijn achteruit ramt. In totale paniek kijk je op en zie je dat je been volledig in puin ligt, verbrijzeld zoals een bitcoin uit sats bestaat.

Je wil van de rails af klauteren maar de tram is alweer een stukje naar voren gereden en maakt zich op voor de genadeklap. Terwijl je bedenkt dat dit je laatste moment is kijk je op naar de zon voor de laatste zonnestralen die je ooit zal voelen en zie je:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrKj5ApBVGksroyCBvYuBIHfKuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4gp4BfM86Hqh1n9OG71icuLP.jpg?f=fotoalbum_large

Heb hem even iets aangevuld voor je

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 28-10-2021 23:55 ]

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:46:
Floki Inu.... Het lachende hondje kijkt je aan en lijkt je een knipoog te geven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpxWBLy4uBI3u3HV2kK7UXdQJec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/H7TJNa8VeH32v3GWN0KDoOnJ.gif?f=user_large

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:46:

Voldaan stap je uit en vervolg je je reis naar de JD Sports. Eenmaal aangekomen in de rij trek je je blik Monster open en kijk je nog eens achterom. De zon weerkaatst op een vertrekkende lijn 5. Het lachende hondje kijkt je aan en lijkt je een knipoog te geven. Pas maar op, cryptonerds. Ik ga rijk worden met hondenmuntjes.
Heb ook Floki gekocht :')

• Stokstaart

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 00:08

trading van TRAC (en overige coins) helaas uitgesteld, vanwege problemen bij Coinbase Pro..

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12:26
JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:04:
Daar ben ik weer met een ruw diamantje dat nog gelanceerd moet worden. Disclaimer: tijdens de lancering zal het zeer volatiel worden (lees pump & wellicht dump).

AlgoPad zal gelanceerd worden op de blockchain van ALGO, dit met een market cap van MAAR $55.000,00, geen drol dus. Tevens gesupport door de huidige industry leader: BSC Memepad.

Dit gaat via een whitelist, enige dat gedaan dient te worden om mee te doen aan de loting is je aanmelden met e-mail en wallet adres (ik heb een wallet gebruikt waar ik weinig tot geen geld op heb). Kan totaal geen kwaad. Mocht je nou de gelukkige zijn en uitgeloot worden, €50-100 storten/inleggen en dan in de gaten houden tijdens lancering, kan een dikke 10-100x worden gezien de ultra lage marketcap. Gezien de huidige hype (over 450.000 aanmeldingen) gaat dit zeker gebeuren.

Twitter: https://twitter.com/AlgoPad_io
Linkje om mee te doen aan de whitelist loting: https://swee.ps/sqMDe_xurNddW

Ik zeg dus niet dat dit een munt van de toekomst is, ik zeg dat hier potentie in zit om snel je inzet 10 tot 100x te zien gaan.
Klinkt leuk om zoiets een keer te proberen. Maar dan weet ik al gelijk niet hoe het werkt met een Wallet adres enzo 8)7 wat een newb...

Heb op twee Exchanges een account, maar hiervoor moet je dus een trust Wallet ergens aanmaken las ik eerder hier :+ ?

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-10 22:23
A87 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:14:
WOoow . Ik open net de BTC/LTC chart en dat ziet er best DOWNWARDS uit :S...
trok me er nooit veel van aan,,, maar ARK zag er ook zo slecht uit en dat was nooit beter geworden met loop der tijd....

Beter gezegd waarde zakt in Satoshi
BTC doet 't tegen LTC best aardig hoor :P
Andersom gaat LTCBTC al lange tijd downwards.
Dat je daar verbaasd over bent met jouw jaren in crypto verbaast mij dan weer...
Toch zie ik LTC nog wel weer es een pump doen, naar 0,01 BTC ofzo.
Maar een ATH tegen BTC zal het niet meer worden.
ARK daarentegen zie ik niet zo snel meer een fatsoenlijke pump doen, die is écht aan het flatlinen, raakt langzaamaan in de vergetelheid lijkt 't.
Jij zat daar ergens 2018-2019 nogal zwaar in weet ik nog. Heb je die stack nog?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:00

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:46:
[...]

Klinkt leuk om zoiets een keer te proberen. Maar dan weet ik al gelijk niet hoe het werkt met een Wallet adres enzo 8)7 wat een newb...

Heb op twee Exchanges een account, maar hiervoor moet je dus een trust Wallet ergens aanmaken las ik eerder hier :+ ?
Of MetaMask, of of of...

Zolang je maar een BSC netwerk kan toevoegen. Tutorials all over teh webs (y)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
AlterBridge schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:46:
[...]

Ik heb Metamask op mijn telefoon, moet je alleen wel handmatig het BSC netwerk aan toevoegen maar dat is vrij simpel.

https://docs.binance.org/smart-chain/wallet/metamask.html
Pagina: 1 ... 223 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!