Shitshow komt (nogmaals) door de scheve verhouding vanwege TAU haha. Ik snap wat je zegt over dat mijn PF ook door het putje zou gaan, maar crypto history heeft al bewezen dat geld uit BTC & ETH naar de alts kan vloeien (a.k.a. altseason). Gelukkig cash on hand, dus i am waiting for the holy dip!YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:32:
[...]
Maxi's bij het zien van dit PF:
[Afbeelding]
Maar zonder dollen, wat een shitshow zeg, haha. Jij jaagt op de kleine caps voor grote gains denk ik? Respect dat je het doet/kan, ik zou daar juist slechter van slapen denk ik. Ik hoop dat het je veel gains oplevert
Echter, je hoopt op een goede dump van ETH of BTC, maar dan gaat jouw PF toch ook volledig door het putje?
Snap ik, wil ook graag 95% ETH en/of BTC maar wil toch eerst nog even wat groter bedrag hebben voor ik me in de BTC en ETH koop. Dat kan met deze low/mid caps!Pelox schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:34:
[...]
Zo'n pf had ik in 2017/2018 ook.
Nu 95% btc en eth.. want dat nooit meer.
[ Voor 15% gewijzigd door JordydG1998 op 28-10-2021 21:37 ]
Altijd zelf blijven nadenken
:strip_exif()/f/image/kbrCikp6kkBnCqbucmRIdzRL.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large)
/f/image/nc9cCtKPAsk429TjMYHkRx25.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1ZKzqjNifANAOG9D00RxGRmB.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/VtRFKxojitXra26fQYB9TAzn.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/4gp4BfM86Hqh1n9OG71icuLP.jpg?f=fotoalbum_large)