Ik heb mij ingeschreven inderdaad KYCenomiss schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:25:
Doet iemand mee aan die Manta Network's Squad Game? Moet je KYC voor doen.
Ga wel enkel aankopen als ik tegen dan als mijn Calamari tokens heb
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb mij ingeschreven inderdaad KYCenomiss schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:25:
Doet iemand mee aan die Manta Network's Squad Game? Moet je KYC voor doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/gVwFGjh4M58wzqGtIn34o7T4.png?f=user_large)
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
probeer het uit met een klein bedrag?Xqlus1ve schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:12:
Gewetensvraag, crypto.com heeft mijn achternaam geschreven als het volgende; Xqlus1ve ev ‘achternaam partner’. Gaat dit nog issues geven bij sepa overboekingen?
nothing stops this train
Stom had het zelf kunnen bedenken!
Ik dacht ook dat ze wel ervaring hadden met BNB bij Binance ja...Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:42:
[...]
Die hoort wel lekker snel te zijn. Zal wel te maken hebben met de outflow van Binance dan.
Het enige wat doge mag breken is zijn nek.merauder schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:25:
Doge zit nu tegen een resistance van 34 dollarcent aan te schoppen. Als die breekt moon.
UberLurker Departement #GG.
Scrunsies is een ontzettende dieren liefhebben. En dan vooral honden. Mijn hele leven zo’n beetje al in het bezit van Duitse herders.pletter schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:33:
@Skrunsies dus geen dieren lief hebber jammer.😡
Hahaha WTF! Ik doe blijkbaar echt de verkeerde dingen in crypto.Qunix schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:42:
[Afbeelding]
Een shitcoin tram. Ik zou daar nooit instappen, zowel de coin als deze tram.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dus die gaat ermee heen? Doge en Shibu vechten om een been en Floki gaat er mee heen.Qunix schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:42:
[Afbeelding]
Hmmm das op zich wel een goeie voor alle Henks en Ingrids. Zon tram met in het groot Polkadot en parachain. Dan kunnen echte muntjes een keertje moonenQunix schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:42:
[Afbeelding]
DOGE en SHIB vechten om een tram en FLOKI denkt 'muk hem'.Joosie200 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:45:
[...]
Dus die gaat ermee heen? Doge en Shibu vechten om een been en Floki gaat er mee heen.
Joosie200 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:48:
Hoeveel moet het kosten om de andere trams uit te dossen met bitcoin en bitcoin alleen?
Joosie200 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:53:
[...]
Die kunnen op posters in de tram en op de haltebordjes digitaal op schermpjes in de tram
En in Londen een bus met floki..Qunix schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:42:
[Afbeelding]
Zero.
🏝 we are da bitcoin bwwoiss! we all gonna make it! now we can go to hundred k hundred k hundred k #Bitcoin pic.twitter.com/sC2vNDGNJb
— Skyler (@skyler_fs) 28 oktober 2021
[ Voor 28% gewijzigd door enomiss op 28-10-2021 20:04 ]
https://opensea.io/seaart
Deze zijn eerder gespot..enomiss schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:02:
Welke tweakers zijn dit? (video)
[Twitter]
[embid]https://twitter.com/HEXkong/status/1452124253415936002[/]
En ik heb toen proberen te duiden wie dit zijn:UniMatrix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:27:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zijn dit moonbois?
YES schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
Een net andere ondersoort moonboys zijn dit. Deze moonboys helpen elkaar met juinen in plaats van elkaar alleen hun gang te laten gaan. En ze gaan niet naar de Bruna maar naar de Primark.
[ Voor 17% gewijzigd door YES op 28-10-2021 20:05 ]
100k kunnen we dus ook vergeten..enomiss schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:02:
Welke tweakers zijn dit? (video)
[Twitter]
[Twitter]
Zero.
omg wat een wezens
:strip_exif()/f/image/5PkYYWXAILusn6rmx1WmRaQC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 88% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 28-10-2021 20:08 ]
Komen die rechtstreeks uit de Bruna ofzo?enomiss schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:02:
Welke tweakers zijn dit? (video's)![]()
[Twitter]
[Twitter]
Ailand boooysss!Servor schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Komen die rechtstreeks uit de Bruna ofzo?
Primark. Daar kan je gewoon slagen ook als je nooit hebt leren lezen maar toch een boodschappenlijstje op je kop hebt laten tatoeëren.Servor schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Komen die rechtstreeks uit de Bruna ofzo?
Zero.
Ze zijn 100% zeker vaak gevallen.Pelox schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:12:
Ze zien er wel betrouwbaar uit en hebben er schijnbaar wel kijk op. Het is niet zo dat je zonder enige kennis van zaken ineens uit het niets dikke knaken kan verdienen in crypto. Dat heeft jaren onderzoek nodig en het nodige vallen en opstaan natuurlijk.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Niet hard genoegYES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:13:
[...]
Ze zijn 100% zeker vaak gevallen.
Op hun hoofd.
Hard.
scheelde niet veel aan die wazige blik te zien
Dat of teveel "hopium"malarkan schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
scheelde niet veel aan die wazige blik te zien
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
[ Voor 11% gewijzigd door malarkan op 28-10-2021 20:43 ]
De volgende laatste kans om in te kopen onder de 60K jeweets.Animal schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:42:
Wtf. Waarom dit
Logisch toch?Animal schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:42:
Wtf. Waarom dit
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je had even zin om je bericht te pushen dus besloot het zelf te initiëren?Taro schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Logisch toch?1D MA7 aangetikt na de bounce op de 1D MA25: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Nee, want ik was al uitgestapt, dus kon niets meer verkopenJoosie200 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Je had even zin om je bericht te pushen dus besloot het zelf te initiëren?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Iemand zette met 1 sell order zojuist the flippening in gangWhySoSerious schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:46:
En ETH/BTC gigantische groene candle.
Snap er niets van, gekke geitenbende. Gelukkig ben ik een Hodler.
Snap ik.Taro schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Nee, want ik was al uitgestapt, dus kon niets meer verkopen
nothing stops this train
Man man man, the highs are too low and the lows are too low. Do normal, man!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
MroenktSkrunsies schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:57:
Helemaal mooi. Maaruh gaan we nu rekt of moon
Zero.
[ Voor 4% gewijzigd door JordydG1998 op 28-10-2021 21:10 . Reden: Uitbreiding ]
Altijd zelf blijven nadenken
Je had gelijk met je post over dat andere muntje (ben de naam ff kwijt) maar wat ik me na jouw stukje afvraag is: wat doet die munt precies? Als ik memepad lees ben ik wel sceptisch, marktleider of niet. Komt ook omdat ik zelf weiger mee te doen aan memecoins maar dat is persoonlijke voorkeur.JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:04:
Daar ben ik weer met een ruw diamantje dat nog gelanceerd moet worden. Disclaimer: tijdens de lancering zal het zeer volatiel worden (lees pump & wellicht dump).
AlgoPad zal gelanceerd worden op de blockchain van ALGO, dit met een market cap van MAAR $55.000,00, geen drol dus. Tevens gesupport door de huidige industry leader: BSC Memepad.
Dit gaat via een whitelist, enige dat gedaan dient te worden om mee te doen aan de loting is je aanmelden met e-mail en wallet adres. Kan totaal geen kwaad. Mocht je nou de gelukkige zijn en uitgeloot worden, 50€ storten en dan in de gaten houden tijdens lancering, kan een dikke 10-100x worden gezien de ultra lage marketcap. Gezien de huidige hype (over 400.000 aanmeldingen) gaat dit zeker gebeuren.
Twitter: https://twitter.com/AlgoPad_io
Linkje om mee te doen aan de whitelist loting: https://swee.ps/sqMDe_xurNddW
Ik zeg dus niet dat dit een munt van de toekomst is, ik zeg dat hier potentie in zit om snel je inzet 10 tot 100x te zien gaan.
Ik zal je eerlijk zeggen, ik hou ook niet van coins waar meme in staat of gebaseerd is o.b.v. een meme. Maar de marketcap tijdens lancering en de hype die het nu al krijgt, het is gewoon gegarandeerd winst, de vraag is alleen hoeveel en wanneer moet je er uit zijn.YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:10:
[...]
Je had gelijk met je post over dat andere muntje (ben de naam ff kwijt) maar wat ik me na jouw stukje afvraag is: wat doet die munt precies? Als ik memepad lees ben ik wel sceptisch, marktleider of niet. Komt ook omdat ik zelf weiger mee te doen aan memecoins maar dat is persoonlijke voorkeur.
Ik ben oprecht benieuwd wat dit muntje/project precies doet.
Dat kan lagerrrrrr. Denk ik. Misschien. Ik kijk nog even een weekje de kat uit de boom. Als we dan gemoond zijn heb ik mijn rewards om te verkopen, als we lager zitten of een support lijken te vinden dan koop ik misschien.Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:15:
@majic @iBasch
SUMMIT staat nu op $17.50, ik zit te denken om een flufje in te kopen bij wijze van swing trade (verkopen bij 50+). Wat denken jullie, is er een reden dat we deze dip zien of is er een gokje te wagen?
AangemeldJordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:04:
Daar ben ik weer met een ruw diamantje dat nog gelanceerd moet worden. Disclaimer: tijdens de lancering zal het zeer volatiel worden (lees pump & wellicht dump).
AlgoPad zal gelanceerd worden op de blockchain van ALGO, dit met een market cap van MAAR $55.000,00, geen drol dus. Tevens gesupport door de huidige industry leader: BSC Memepad.
Dit gaat via een whitelist, enige dat gedaan dient te worden om mee te doen aan de loting is je aanmelden met e-mail en wallet adres (ik heb een wallet gebruikt waar ik weinig tot geen geld op heb). Kan totaal geen kwaad. Mocht je nou de gelukkige zijn en uitgeloot worden, €50-100 storten/inleggen en dan in de gaten houden tijdens lancering, kan een dikke 10-100x worden gezien de ultra lage marketcap. Gezien de huidige hype (over 450.000 aanmeldingen) gaat dit zeker gebeuren.
Twitter: https://twitter.com/AlgoPad_io
Linkje om mee te doen aan de whitelist loting: https://swee.ps/sqMDe_xurNddW
Ik zeg dus niet dat dit een munt van de toekomst is, ik zeg dat hier potentie in zit om snel je inzet 10 tot 100x te zien gaan.
Kun je dit eens uitschrijven in Word? Ik zal je een DOT doorsturen dan.Taro schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Logisch toch?1D MA7 aangetikt na de bounce op de 1D MA25: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
doe maar nog een keer, terug naar $5000. en dan kopen we inQunix schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:06:
Dikke vingers... Ik drukte per ongeluk sell, maar wilde eigenlijk buy doen.
JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:14:
[...]
Tis ook niet voor niets hype, hierbij een quote wat ALGOPAD zou moeten 'doen':
"ALGOPAD brings safety, stability and amazing opportunities to the highly anticipated Algorand Blockchain! ALGOPAD is a deflationary Launchpad"
Weet je dat zeker?YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
![]()
![]()
Dit is echt geniaal. Humor
Ik waardeer je eerlijkheid oprecht en je hebt gelijk. Ik heb echt moeite met dit soort ongein (memecoins) maar ik zal er eens naar kijken. Het afgeven van een mailadres en wallet staat me niet aan maar goed, daar kunnen ze in principe weinig mee.
"in principe"
Haha, helemaal met je eens. Normaal laat ik deze onzin muntjes ook aan de neus voorbij gaan, maar deze heeft (sowieso) potentie 'in terms of' snel cashen!YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
![]()
![]()
Dit is echt geniaal. Humor
Ik waardeer je eerlijkheid oprecht en je hebt gelijk. Ik heb echt moeite met dit soort ongein (memecoins) maar ik zal er eens naar kijken. Het afgeven van een mailadres en wallet staat me niet aan maar goed, daar kunnen ze in principe weinig mee.
Gewetensvraag dan voor jou, waar bestaat je PF uit (in %, niet bedragen noemen want dan komen we met boormachines)?JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:20:
[...]
Haha, helemaal met je eens. Normaal laat ik deze onzin muntjes ook aan de neus voorbij gaan, maar deze heeft (sowieso) potentie 'in terms of' snel cashen!
Over mailadres en wallet gedeelte: ook helemaal met je eens, daarom heb ik ook een mail- en walletadres afgegeven waar ik minder mee doe dan het walletadres waar mijn 'grote' holdings qua munten op staan.
TA is geen methode om in de toekomst te kijken. Het is logisch redeneren in de vorm van 'als a, dan b'. 'a' was in dit geval het aanhikken tegen de MA7 (daily) rond 61k, 'b' is dalen: in dit geval dacht Taro dat de MA7 als resistance zou kunnen fungeren. In zekere zin is dit gebeurdMozes123 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:15:
[...]
Kun je dit eens uitschrijven in Word? Ik zal je een DOT doorsturen dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 28-10-2021 21:25 ]
Afbeeldingen zeggen meer dan woorden:YES schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:21:
[...]
Gewetensvraag dan voor jou, waar bestaat je PF uit (in %, niet bedragen noemen want dan komen we met boormachines)?
:fill(white):strip_exif()/f/image/IkrOranMlKhxP8pPjeOaIyrf.png?f=user_large)
[ Voor 0% gewijzigd door JordydG1998 op 28-10-2021 21:30 . Reden: LAMDEN - $TAU ]
Maxi's bij het zien van dit PF:JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:27:
[...]
Afbeeldingen zeggen meer dan woorden:
[Afbeelding]
Door recente pump van TAU is mijn portfolio flink scheef in terms of %, best lopen cashen moet ik zeggen. Twijfel wat ik met m'n winsten moet, dus schuif wat kleinere bedragen in kansjes zoals deze. ik 'hoop' zelf nog op een goeie dump van ETH of BTC om mezelf weer in te kopen want inflatie is zorgwekkend, zit zelf ook wat meer in de aandelen dan in crypto (slaap ik lekkerder van)
Anticlimax: geen miljonair en moet nog steeds werken voor m'n geld
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large)
Zo'n pf had ik in 2017/2018 ook.JordydG1998 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:27:
[...]
Afbeeldingen zeggen meer dan woorden:
[Afbeelding]
Door recente pump van $TAU (= Lamden) is mijn portfolio flink scheef in terms of %, best lopen cashen moet ik zeggen. Twijfel wat ik met m'n winsten moet, dus schuif wat kleinere bedragen in kansjes zoals deze. ik 'hoop' zelf nog op een goeie dump van ETH of BTC om mezelf weer in te kopen want inflatie is zorgwekkend, zit zelf ook wat meer in de aandelen dan in crypto (slaap ik lekkerder van)
Anticlimax: geen miljonair en moet nog steeds werken voor m'n geld
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq