[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 216 ... 252 Laatste
Acties:
  • 818.119 views

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:37

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Das raar, er is zojuist een stoploss uitgevoerd maar het geld is niet op mijn bitvavo account bijgescreven :?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:21
JoKo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

40% spread doet ook al mee……gratis geld als je er tussen komt :+
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/hVTouq08miyVo1a21m/giphy.webp?cid=6c09b952a26c8db91c6c1d3f6e5f9e8d2abbab87a97c48fc&rid=giphy.webp&ct=g

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Taro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:47:
Mijn market sell order staat 8 minuten later nog steeds in de orderlijst op Bitvavo :) Intrekken lukt niet, heel benieuwd of die bovenin of onderin de orderboeken wordt uitgevoerd, dat verschil hakt er toch behoorlijk in...
Van shib?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JoKo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

Xqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:49:
Das raar, er is zojuist een stoploss uitgevoerd maar het geld is niet op mijn bitvavo account bijgescreven :?
Ff wachten. Komt goed.
Mijn miljoen,miljard ;) koop van shib wordt ook nog niet doorgevoerd. Limit wel geraakt.

[ Voor 15% gewijzigd door JoKo op 27-10-2021 21:52 ]

All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21
enomiss schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:44:
[...]

Je hoeft het niet te geloven. Je hoeft alleen maar te luisteren naar de diegene wat het fiat systeem organiseren. Bijvoorbeeld rechtsreeks afkomstig van BIS:

[Afbeelding]

De bevestigingen komen uit alle hoeken.

Ook van BIS:

[Afbeelding]

Er is maar 1 cryptoASSET. Dat is Bitcoin.
Maar Bitcoin lijkt nog te jong om dit zelf op te kunnen lossen. De koers reageert nog steeds negatief op problemen op de fiat markt. Dus dat zou daar ook een complete reset voor moeten krijgen.

Verwijderd

jvel92 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

Vergeet niet een flinke muur en de nodige tools om je eigen bier mee te brouwen ;)
Als de apocalypse hier is, ga ik mijn hersenen niet bedwelmen met alcohol.

De eerste maanden gaan simpelweg ruig worden. Kop erbij. >:)

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10-01 11:06
JoKo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

40% spread doet ook al mee……gratis geld als je er tussen komt :+
Twee keer gelukt. Derde aankoop is gevuld op .000049 maar niet zichtbaar nog helaas :+

Gelukt en meteen verkocht met 30% 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Red87 op 27-10-2021 21:59 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-01 14:52
[...]

Je hoeft het niet te geloven. Je hoeft alleen maar te luisteren naar de diegene wat het fiat systeem organiseren. Bijvoorbeeld rechtsreeks afkomstig van BIS:

[Afbeelding]

Ook van BIS:

[Afbeelding]

Bitcoin is bijvoorbeeld in Amerika gereguleerd als asset en niet als currency. Take note.
Alleen dit is al een reden om Bitcoin te bezitten. Om die centrale banken een stok achter de deur te zetten dat ze niet zomaar oneindig geld bij kunnen drukken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-01 17:28
[...]

[Afbeelding]

Ook van BIS:

[Afbeelding]

Bitcoin is bijvoorbeeld in Amerika gereguleerd als asset en niet als currency. Take note.
Oke, even een tip: als je gaat quoten van externe bronnen, graag dan ook even aan bronvermelding doen. Met wat losse quotes, zonder context kan ik namelijk vrij weinig.

Edit: overig wat ik geloof is zeker wel relevant, want bepalend voor mijn referentiekader.

[ Voor 4% gewijzigd door jvel92 op 27-10-2021 21:58 ]

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:44
Heb ik ook. Verkoop is gelukt want mijn SHIB saldo is opeens flink lager. Maar niks bijgeschreven nog.
Transactiegeschiedenis is ook niet bijgewerkt.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Ik moest ff opzoeken wat Shiba was. Lachen, dit is nog grappiger dan Doge.

Prima om zo (puber)zieltjes kennis te laten met crypto. De meeste gaan wrekt, maar ze hebben een wallet aangemaakt. Dat is winst.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 27-10-2021 21:55 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 20:11

KRC

Volgens mij kan Bitvavo niet omgaan met zoveel handel tegelijk.

Alles loopt vast, verkopen of kopen via app lukt mij nu bij geen coin

• Waah
enomiss schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:40:
[...]

Er is nog nooit een Bitcoin crash geweest.
Bitcoin within Bitcoin is niet onderhevig aan inflatie.
Je verwart de fiat waardering tegenover Bitcoin met de gezonde karakteristieken van Bitcoin welke onverwoestbaar zijn. Sound money.

Nogmaals, welke crash? Zelfs in fiat....
[Afbeelding]
Deze crash?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uj0i_WvxyVKm57OxTaJGqtTvY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BWW3JdNHBv8h8oiozuX2Yai8.jpg?f=fotoalbum_large

En dan klagen over inflatie :+ hoeveel inflatie is dit wel niet geweest toen :+ een 83% waardevermindering.

Ja hij is er bovenop gekrabbeld en weer flink hoger dan die top (bijna 4x). Maar daar heb je enkel wat aan als je het jaren niet aanraakt. Beetje als 5 jaar vastzetten op een rekening waar je niet bij kan. En geen garantie dat BTC blijft groeien.

En bitcoin within bitcoin is leuk. Succes met een brood kopen :+ moet je naar Ecuador verhuizen.

Ik zeg niet dat er geen toekomst kan zijn met BTC als betaalmiddel overigens. Maar daar zijn we echt nog niet. Denken dat BTC je gaat redden bij een Fiat crash is wishful thinking.

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 27-10-2021 21:58 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
-Splash- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:51:
[...]

Maar Bitcoin lijkt nog te jong om dit zelf op te kunnen lossen. De koers reageert nog steeds negatief op problemen op de fiat markt. Dus dat zou daar ook een complete reset voor moeten krijgen.
Bitcoin reageert op non-totalitaire moves inderdaad. Anders zou het volledig artificieel onnatuurlijk zijn. Maar in een geval van een totale fiat crash blijven je satoshi's gewoon bestaan. Het is dan gewoon wachten op herwaardering. Er is tegenwoordig weinig zo toegankelijk als hedge als Bitcoin. Werkelijke elke Henk en Ingrid kan met Blox Bitcoin kopen als het woord van een fiat crash de ronde gaat.

https://opensea.io/seaart

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:23
Spyhard666 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:42:
Ongelooflijk dat mensen op dit niveau Shib blijven kopen...
Ja, dat zei mijn ratio ook, toevallig. Toen we gisteren zo’n 80% lager stonden dan zojuist.

Maktub

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ja, inmiddels uitgevoerd voor 0.000048008 EUR ipv 0.00007558 EUR toen ik hem inschoot, dat hakt er wel goed in met deze aantallen :( Gelukkig was het maar voor 25%, de rest had ik daarvoor al via een limit order in de 75xx range verkocht.

Goed, op Bitvavo kan ik dus niet vertrouwen, de boel maar weer even verplaatsen. Met die hoge fee's zat ik er toch al niet lekker.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:10

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DjqpIUN3jdNNU5E0ZyZeaDesUNI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RQOMswc7JvuX1Ve6IMwrh9Bo.jpg?f=user_large

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Taro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:58:
[...]

Ja, inmiddels uitgevoerd voor 0.000048008 EUR ipv 0.00007558 EUR toen ik hem inschoot, dat hakt er wel goed in met deze aantallen :( Gelukkig was het maar voor 25%, de rest had ik daarvoor al via een limit order in de 75xx range verkocht.

Goed, op Bitvavo kan ik dus niet vertrouwen, de boel maar weer even verplaatsen. Met die hoge fee's zat ik er toch al niet lekker.
oef dat is nogal een verschil ja :S

• Waah
[...]

Terug naar waar je funds SAFU zijn? :+

Gecondoleerd trouwens. Dat is wel pijnlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 27-10-2021 22:00 ]

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 22:38
Je bent niet de enige hier hetzelfde verhaal.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Terug naar waar je funds SAFU zijn? :+
Teruggaan kan alleen als je weg bent gegaan :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ComTech schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Je bent niet de enige hier hetzelfde verhaal.
Hier is het inmiddels wel weer zichtbaar, ik dacht ook een bedrag kwijt te zijn, geef het een paar minuten.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[...]

Waarom zat je op bitvavo?
Op binance werkt dat toch (over het algemeen) beter?

Edit: shiiit ik zou niet reageren in dit topic :')

[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 27-10-2021 22:01 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ApC_IcE schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:01:
[...]

Waarom zat je op bitvavo?
Op binance werkt dat toch (over het algemeen) beter?
Leg nooit al je eieren in 1 mandje.

• enomiss
Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Deze crash?

[Afbeelding]

En dan klagen over inflatie :+ hoeveel inflatie is dit wel niet geweest toen :+ een 83% waardevermindering.

Ja hij is er bovenop gekrabbeld en weer flink hoger dan die top (bijna 4x). Maar daar heb je enkel wat aan als je het jaren niet aanraakt. Beetje als 5 jaar vastzetten op een rekening waar je niet bij kan. En geen garantie dat BTC blijft groeien.

En bitcoin within bitcoin is leuk. Succes met een brood kopen :+ moet je naar Ecuador verhuizen.

Ik zeg niet dat er geen toekomst kan zijn met BTC als betaalmiddel overigens. Maar daar zijn we echt nog niet. Denken dat BTC je gaat redden bij een Fiat crash is wishful thinking.
In dit vroege stadium iets op niet-logaritmische schaal zeggen over de Bitcoin koers is als een kind niet laten vallen en opstaan. Volatiliteit wordt enkel minder met de tijd. Dat is gewoon een wiskundig feit.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:01

Wom

Hier ook een sell order die gevuld is, maar verder nog niks mee gedaan is qua funds. Volgens de order historie is precies dezelfde order twee keer uitgevoerd. Ik wacht wel even om te zien hoe ze alles rechtrekken bij Bitvavo. Blijkt maar weer dat je niet op 1 exchange moet gokken, diversificatie ook in dergelijke zaken is belangrijk.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
@Skywalker88

d:)b

Heb jij een bepaalde strategie? TRAC erheen sturen en op een limit *3 verkopen? Of ben je sowieso een hodler :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Waah
enomiss schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:02:
[...]

In dit vroege stadium iets op niet-logaritmische schaal zeggen over de Bitcoin koers is als een kind niet laten vallen en opstaan. Volatiliteit wordt enkel minder met de tijd. Dat is gewoon een wiskundig feit.
Tenzij het de curve van de tulpen manie volgt :+

Nou ja, dat werd ook minder volatile. :+ maar niet op de manier zoals je hoopt denk ik.

• JoKo
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

1 mooie trade kunnen maken van 28% op shib bij Bitvavo…..duurde wel 10 minuten met geknepen billen :)
Leuk boormachientje O-)

• bukkum
  • Laatst online: 14-11-2025
Taro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:02:
[...]

Bij mij juist goed uitgepakt. Lage buy. Na min of 10 zag ik pas de aankoop. Daarna sell stuk hoger en pas na 20 min zag ik dat ze ook daadwerkelijk waren verkocht.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dik 7 min vertraging in orders bij bitvavo :+

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:44
Mn euro's van de SHIB verkoop zijn nu binnen op Bitvavo. Duurde zo'n 10 minuten.
Toch mooi 120% winst (paar weken geleden gekocht). Inleg heb ik er maar in laten zitten, wie weet doet het nog gekke dingen :)

[ Voor 7% gewijzigd door technoaddict op 27-10-2021 22:07 ]

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Nou.. ik hoop dat er nog wat extra mooie gains aankomen voor alle shib holders. Maar dan doordat BTC zo toch nog door de 60k beukt terwijl shib/btc intact blijft. Zo toch wel heerlijk zijn om hier nog een daily close van 60k van te maken 😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Waah
enomiss schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:02:
[...]

Enne je vroeg welke dip. Moet je niet opeens wat anders erbij halen :+ :D

-83% is gewoon -83%. En bij een Fiat crash is je btc gewoon waardeloos. :+ tenzij je het tot na de crash vasthoud.... En dan moet je hopen dat BTC nog mag én kan. En een reset is ook het moment om een andere munt de nieuwe leider te laten worden. Aangezien alle crypto dan waardeloos is net als fiat. En als alle crypto gelijke waarde heeft denk ik jiet dat men massaal voor BTC zou kiezen. :+

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Taro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:02:
[...]

Nee ok, maar ook niet in een mandje met gaten of een kapot hengsel.

• zwembroek
[...]

Daar ben je dan mooi klaar mee zeg. Heel erg slecht.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Spyhard666 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:42:
Ongelooflijk dat mensen op dit niveau Shib blijven kopen...
En terug verkopen... Ieder zijn keuze zeker?

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:24
Thanks voor je post. Ik dacht een gokje te maken met zo'n absurde spread. Kost me drie grijze haren, maar wel een knipperlicht lampje van de lambo opgeleverd ;)

• zwembroek
JoKo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:04:
1 mooie trade kunnen maken van 28% op shib bij Bitvavo…..duurde wel 10 minuten met geknepen billen :)
Leuk boormachientje O-)
Dat was de 28% van Taro.

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:24
Taro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:47:
Mijn market sell order staat 8 minuten later nog steeds in de orderlijst op Bitvavo :) Intrekken lukt niet, heel benieuwd of die bovenin of onderin de orderboeken wordt uitgevoerd, dat verschil hakt er toch behoorlijk in...
Had hier hetzelfde, kreeg ze niet meer uit de boeken. Gelukkig met een aantal refreshes gelukt en één order doorgegaan. Spannende tien minuten, maar direct met +30% eruit.

Doe ik dus nooit meer zo

• enomiss
Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:08:
[...]

Enne je vroeg welke dip. Moet je niet opeens wat anders erbij halen :+ :D

-83% is gewoon -83%. En bij een Fiat crash is je btc gewoon waardeloos. :+ tenzij je het tot na de crash vasthoud.... En dan moet je hopen dat BTC nog mag én kan. En een reset is ook het moment om een andere munt de nieuwe leider te laten worden. Aangezien alle crypto dan waardeloos is net als fiat. En als alle crypto gelijke waarde heeft denk ik jiet dat men massaal voor BTC zou kiezen. :+
Of je kunt het in het juiste perspectief zien. Een kind gooi je ook niet weg omdat het enkel blijft vallen.
Je hoeft niet met verlies te verkopen als je gewoon vasthoudt.
Als je in 2012 gekocht had en vastgehouden had, dan was die drop waar jij aan refereert geen 80% drop in je protfolio geweest. Realiseer je dat goed, waar jij aan refereert is een situatie zonder voorafgaande winst.

Log + 200MA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGG6Fw9y9l8IAuID4choFyS74QA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zzj618YIBrXlj0Xjl90TjW9n.png?f=fotoalbum_large

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-01 16:21
Shiba: rekt!

Marstek Venus A V144

• JoKo
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

Currry schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:15:
[...]

Had hier hetzelfde, kreeg ze niet meer uit de boeken. Gelukkig met een aantal refreshes gelukt en één order doorgegaan. Spannende tien minuten, maar direct met +30% eruit.

Doe ik dus nooit meer zo
Ikke wel hoor…..heerlijk die spanning dat t vastloopt. Met BnB ook wel een flinke spread gehad.
Gewoon gokken op gratis geld…..casino is meer risico :+

• Waah
enomiss schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:15:
[...]

Of je kunt het in het juiste perspectief zien. Een kind gooi je ook niet weg omdat het enkel blijft vallen.
Je hoeft niet met verlies te verkopen als je gewoon vasthoudt.
Als je in 2012 gekocht had en vastgehouden had, dan was die drop waar jij aan refereert geen 80% drop in je protfolio geweest. Realiseer je dat goed, waar jij aan refereert is een situatie zonder voorafgaande winst.
Log + 200MA
[Afbeelding]
Als, als, als. Das leuk, maar dat is wel pas na 2 bullrun het geval. Das een lange tijd ;-)

En geen garantie. Je doet alsof btc nooit kapot kan. En zover is btc nog niet.

Sowieso wel grappig dat mensen denken dat FIAT zo kapot kan... Maar btc onbreekbaar is :+

Anyway.

• zwembroek
Die Bitcoin gaat weer tekeer als een olifant in een porseleinkast niet te geloven. En dan te bedenken dat het nog veel gekker kan haha. Wat een kut dag dik -20%

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
twit schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:07:
Nou.. ik hoop dat er nog wat extra mooie gains aankomen voor alle shib holders. Maar dan doordat BTC zo toch nog door de 60k beukt terwijl shib/btc intact blijft. Zo toch wel heerlijk zijn om hier nog een daily close van 60k van te maken 😊
This didn’t age well😕

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ah een roeptoetert :P

Meer Bitvavo REKT

[ Voor 6% gewijzigd door Xqlus1ve op 27-10-2021 22:21 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Op zich mooi dat je bent uitgestapt, alleen zou het nog mooier zijn als je deze move in een grotere strategie weet in te passen. Waarom ben je nu uitgestapt:

Om weer later in te stappen voor een lagere prijs? Prima!
Omdat je je PF niet in % wilt zien dalen? Prima!
Omdat je trading ambities hebt? Prima!

Et cetera. Het zou zonde zijn als je nu halsoverkop weer instapt zonder dat dat congruent is met jouw strategie. Voor een hodler zou deze move niet logisch zijn - een 6% prijsdaling is niets op een termijn van een jaar of laat staan enkele jaren. Een hodler zou juist blij zijn met een lagere prijs, omdat hij/zij dan lager kan inkopen en zo de gemiddelde inkoopprijs kan drukken. Taro is geen hodler, maar ook niet echt een trader. Wat ben jij? Wellicht een interessante vraag om jezelf te stellen :P

Een beetje een omslachtige post om je weer wat nieuwe inzichten te bieden, maar je gedrag afstemmen op je doel is moeilijker gezegd dan gedaan. Ik loop vaak genoeg tegen de lamp: ik ben met mijn trading pot op Binance bezig om zo veel mogelijk $ waarde te accumuleren, gegeven een bepaalde tijdsspanne. Toch baal ik soms van 'misgelopen winst' als er weer eens een bepaalde (shit)coin pumpt. Dan moet ik mezelf weer herinneren aan het feit dat dat niet relevant is, omdat het alleen gaat om mijn eigen succesvolle trades. Het gaat niet om misgelopen winst, maar om de winst die je genomen hebt.
Die vragen stel ik mijzelf al een tijdlang. Ik ben geen trader, geen actieve, daarvoor mis ik nog teveel knowledge. Dat merk je al aan het feit dat een term als Double Top voor mij nieuw was.

Wat ik gedaan heb het afgelopen half jaar is dingen proberen om te kijken of het iets voor mij is. En wellicht klinkt het vreemd, maar ik heb hele succesvolle trades gehad maar daardoor voel ik mij geen trader. In de bull kan bijna iedereen traden volgens mij.

Dus wat heb ik gedaan? Regelmatig bijstorten, laat ik het even geen DCA noemen omdat er soms te weinig regelmaat in zat en als ik dat DCA noem, dan laat dat hier veel alarmen af gaan. Met dat geld heb ik steeds pogingen gedaan om mijn BTC en ETH op 40% te krijgen en daarnaast een aantal andere coins. Die coins zijn zeer aan verandering onderhevig geweest. Van VET, naar Link, DOT, CELR, HOT, FTM etc. etc. Nu is het nog een bergje DOT en CELR voornamelijk. Elke keer dat mijn PF uit de pas begon te lopen, lees teveel shitcoins door enthousiasme, dit daarna weer terug te managen naar die 40/40/20.

Waar ik echt veel geluk mee heb gehad is dat ik in mei van alles aardig rekt, zag gaan, eruit ben gestapt op tijd met weak hands en een paar dagen later weer ingestapt na overleg met mijn crypto maatje en door posts als bijvoorbeeld van Anti elpa. Daarna zijn we gaan verdienen door BTC te verkopen op 35 a 36k en weer in te kopen zo rond de 30 a 32k. Daar zijn heel veel satjes verdiend omdat het daar, maar bleef stuiteren, voor mijn gevoel, maandenlang maar wellicht was het maar 2 weken.

Toen we onlangs weer begonnen te stijgen durfde ik niet meer te verkopen, greedy mofo die ik ben en bang om de trein/boot/zeppelin te missen. Tot gisterenavond, toen las ik het een en ander en voelde ik weer de rust om te durven verkopen (50%, shitcoins vanaf gebleven) en eventueel de boot te missen.

Ik ben dus weer begonnen met puur satjes te verzamelen en als dat fout gaat, dan is dat maar zo. Ik sta op dit moment op 360% ongeveer met mijn gehele portfolio en mijn inleg staat al ruim aan de kant door deze verkoop.

Dus mijn doel? Niet zomaar een doelloze trade voor 6%, maar het vergaren van meer sats om op een beter moment te kunnen uitstappen. Dat geld wil ik dan in de bear gaan gebruiken om weer in te kopen. Gaat BTC er nu vandoor en ben ik te laat met instappen, dan heb ik nog steeds een hele mooie instap zodra de bear er is. Voor een newbie is dit resultaat prima in mijn ogen, al mag het altijd nog meer worden.

Dus mijn strategie? Veel dingen proberen in mijn eerste jaar om zo meer sats te scoren. Wel weet ik dat kopen en vasthouden mij meer rust geeft dan trading, maar soms is traden met een gedeelte van je PF, gewoon te leuk. Traden voornamelijk op Binance, Hodlen voornamelijk op Bitvavo, Staken vooral op Kraken.

Wat doe ik niet? Longs en shorts, no freaking way, dan ga ik rekter dan rekt.

Hopelijk klinkt het een beetje logisch.

*edit, bedankt voor de challenge, die kunnen we hier met zijn allen wel wat vaker gebruiken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik dacht gisteravond met DOT op $46 ook dat ie niet kapot kon gaan…

Nog geen 24hr later ziet het er anders uit. Misschien effe wat ophangborden maken met parachain. Of gratis geld of whatever, zodat de Henk en Ingrids de honden naar t asiel kunnen brengen en hun fiat in DOT kunnen steken.

UberLurker Departement #GG.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:07
Wat is Bitvavo kut met Shib zeg. Geiten bende… gelukkig voor de fun gedaan om te testen en paar tientjes kwijt. Kon niet eens verkopen.

Lesje geleerd.. lekker in Bitcoin blijven.

• Livi
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-01-2022
Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:18:
[...]

Als, als, als. Das leuk, maar dat is wel pas na 2 bullrun het geval. Das een lange tijd ;-)

En geen garantie. Je doet alsof btc nooit kapot kan. En zover is btc nog niet.

Sowieso wel grappig dat mensen denken dat FIAT zo kapot kan... Maar btc onbreekbaar is :+

Anyway.
Ooit met 1000 euro ingestapt, dat geld heb ik er allang uit. Alles wat er nu inzit is winst voor mij en dat geldt voor velen.

• enomiss
Skrunsies schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:22:
Ik dacht gisteravond met DOT op $46 ook dat ie niet kapot kon gaan…

Nog geen 24hr later ziet het er anders uit. Misschien effe wat ophangborden maken met parachain. Of gratis geld of whatever, zodat de Henk en Ingrids de honden naar t asiel kunnen brengen en hun fiat in DOT kunnen steken.
Alts dachten mooi mee te kunnen gaan met Bitcoin richting 100k. Dat verbaasde iedereen, maar dat was tegelijkertijd het recept voor een retrace. Moeder Bitcoin staat dat namelijk niet toe. Zo lang de altjes het blijven proberen blijft Bitcoin aanklooien. Bitcoin neemt nog even de tijd om elke althouder het leven zuur te maken.

• Waah
Livi schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:26:
[...]

Ooit met 1000 euro ingestapt, dat geld heb ik er allang uit. Alles wat er nu inzit is winst voor mij en dat geldt voor velen.
True. Maar dat geld ook voor mijn shitcoins.

Dus tja... Waarom zou ik nú in BTC stappen, als het rendement duidelijk lager is en een groot risico op rekt gaan geeft. :+

Daar ging het in eerste instantie over. Dat ik met shitcoins meer verdien dan deze bullrun met btc heeft gedaan.

Maar ieder zijn tactiek.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 16:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xzjTZVXUjF0Et33H2eSja2JV42o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KkD0Txq3ZuYWZWcdiGPQ29cL.png?f=user_large

CB ook al zeker een half uur plat

Verwijderd

De exchanges gaan plat.

SHIB COMPLOT!!1!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M763-afiwObUcRP0l3zRlv_e_bc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MMNTKPppMtlo4gLuflm2YYEd.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
Cloudflare issue waarschijnlijk.

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:29:
De exchanges gaan plat.

SHIB COMPLOT!!1!!

[Afbeelding]
You will own nothing and be happy.

Bitcoin in andere woorden...

Het wordt me ineens allemaal duidelijk...
8)7 8)7

• Richh
Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Deze crash?

[Afbeelding]

Ik zie Bitcoin nooit als betaalmiddel. Daarvoor is het te volatiel. Alle crypto zal daarom per definitie geen betaalmiddel kunnen worden. Ook andere crypto dat als betaalmiddel bedoeld is zal nooit geadopteerd worden.

Dat betekent echter niet dat het waardeloos is. Goud is ook niet waardeloos tijdens een crash in de financiële wereld, of tijdens hyperinflatie. Waarom niet? Omdat het schaars is. Bitcoin is dat ook, maar dan wel relatief makkelijk te verhandelen, in tegenstelling tot goud.

Ik denk dat fiat op meerdere manieren kan crashen. Ik denk dat in een aantal situaties (denk aan hyperinflatie) Bitcoin serieus extreem waardevol zal worden, evenals andere assets zoals huizen en stonks. Die kans is klein, maar niet onmogelijk.

Fiat kan natuurlijk ook op andere manieren crashen, bijvoorbeeld als eurolanden failliet gaan. Sterker nog, ik denk dat als de rente weer naar 5% gaat, dat alles hierboven (waar men nu extra veel van koopt omdat geld niet rendeert) ineen stort.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hey Bitcoin, donder eens door de 59K heen?

JA HO STOP MAAR!

Verwijderd

gijsvogel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:31:
[...]

You will own nothing and be happy.

Bitcoin in andere woorden...

Het wordt me ineens allemaal duidelijk...
8)7 8)7
2030 is hier.

• KRC

KRC

Bitvavo is helemaal weg nu :X

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Alle nieuwe shib miljonairs willen cashen, ja dat gaat natuurlijk niet . Straks alles weer online op de vertrouwde 0, 5 nullen

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-01 16:41
Inderdaad, ik hebt nog twee orders staan. Pfff

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 10:37
Les voor vandaag. Bitvavo alleen nog gebruiken op posities van €5 naar €6 te zien gaan.

• zwembroek
Bitvavo exit scam hahah.

• KRC

KRC

Die zijn er vandoor met alle shib

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:52
Of je doet even iets meer moeite en leest de beknopte updates op Twitter.

Net goed wanneer fb plat lag ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Verwijderd

lol, shitcoins en shitservice, bitvavo heeft wel even helemaal afgedaan.

• Skrunsies
  • Niet online
Ja jongens Bitvavo is bagger!

Ik zeg allemaal naar crypto.com

Na ong 1 min krijg je het volgende scherm te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XOd62LLzlSGPqprNtjS_w1o27lM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GhQod0vbDyt3M6ACeiFm5iMx.png?f=fotoalbum_large

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:47:
lol, shitcoins en shitservice, bitvavo heeft wel even helemaal afgedaan.
Zal bij de binances niet veel anders zijn mocht Bitcoin ooit los gaan en iedereen zijn lambo wil kopen

Verwijderd

zou toch niet helemaal nodig meer moeten zijn tegenwoordig met al die cloud elastic servers etc?

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-01 17:46
mentalozzie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:25:
Wat is Bitvavo kut met Shib zeg. Geiten bende… gelukkig voor de fun gedaan om te testen en paar tientjes kwijt. Kon niet eens verkopen.

Lesje geleerd.. lekker in Bitcoin blijven.
Waarom kon je niet verkopen bij Bitvavo?

• enomiss
Ik heb in dit topic zo vaak gewaarschuwd voor Bitvavo.

Ik blijf het herhalen. Bitvavo is de verkeerde koers ingeslagen met hun shitload aan extra nieuwe shitcoins.

Maar belangrijker, los van de exchange, misschien eerst even leren wat liquiditeit is en hoe je het kunt herkennen bij pairs, voordat je ergens gaat traden.

Er zijn maar een paar pairs op Bitvavo die je fatsoenlijk kunt gebruiken als je weet wat je doet. HODL op Bitvavo met een relatief klein deel is ook prima, maar wees je ervan bewust dat er momenten zullen zijn wanneer je absoluut wil verkopen, dat het niet lukt. Bitvavo misbruiken kan ook. Echter steken ze daar steeds meer een stokje voor door zoveel mogelijk withdrawals te blokkeren. Dit doen ze als wanhoopspoging om liquiditeit binnen Bitvavo te bewaren, maar dat gaat natuurlijk nooit werken met al die shitcoins.

Wat had Bitvavo mooi kunnen evolueren als het zich deed richten op enkele topcoins... Jammer.

• Katseviool
  • Laatst online: 29-01 13:46
D_Jeff schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:47:
Of je doet even iets meer moeite en leest de beknopte updates op Twitter.

Net goed wanneer fb plat lag ;)
Veel boze reacties in de replies. Lui willen zelfs fysiek langs gaan om verhaal te gaan halen 8)7

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Katseviool schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:05:
[...]

Veel boze reacties in de replies. Lui willen zelfs fysiek langs gaan om verhaal te gaan halen 8)7
Ja en ook een aantal die verder ook niet weten wat een market-sell precies is :D

• Waah
Katseviool schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:05:
[...]

Keyboard warriors unite! :+

Loze dreigementen :+ net als die boormachines hier.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:27

Darrell

Fiat moonboy

Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:09:
[...]

Keyboard warriors unite! :+

Loze dreigementen :+ net als die boormachines hier.
Kijk uit he. Ik heb een Makita.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 10:37
Dus morgen een Makita meeting bij het kantoor van Bitvavo?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:05
Gewoon hodl op ALLES. Bitvavo problemen bestaan morgen niet meer en dan staat ALLES weer op groen. Amen.

• Moiety
ALLES = ADA

Verwijderd

malarkan schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:06:
[...]

Ja en ook een aantal die verder ook niet weten wat een market-sell precies is :D
Ik zou een film gaan kijken, maar man...

Popcorn waardig draadje.

Beetje alsof je een chimpansee in een kraan zet om het dak te plaatsen op een nieuwbouwwoning.

Dikke tech. Dikke fomo.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21
Nou .. ik ga doen wat ik elke nacht doe. Uit Shiba gaan en lekker slapen. Morgen weer ultra veel spijt dat ik uit Shiba ben gegaan zoals elke ochtend na een mega pump.:+

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Wat is een andere goed werkende exchange om withdrawal te doen naar je bankrekening buiten Bitvavo.
Ik heb vandaag uit eindelijk maar raven gebruikt via Bitvavo duurde ongeveer een uur per transactie, is kraken een goede oplossing voor deposits vanuit de exchange naar je bank rekening?

[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 27-10-2021 23:21 ]

PC Specs

• Richh
merauder schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:11:
Van afjuinen voor de Bruna naar boormachines voor Bitvavo.

Die shitcoins hebben echt een slechte invloed op dit topic :N

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Is het tijdelijk dat je bij binance niet meer rechtstreeks fiat kan storten?

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Ladonna schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:23:
Tijdelijk vanaf juni al volgens mij.

PC Specs

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Is al een paar maanden zo en er is geen zicht op verandering.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• PeeVv
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:07
Pfffff, twee weken geleden wat Shiba gekocht. Damn, gelukkig heb ik redelijke diamond hands maar dit is wel heul spannend zo 8)7

Verwijderd

merauder schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:11:
Als ik het zo lees valt daar niet veel te halen, is de stroom uit de accu amper waard.

Ergens ook wel sneu. Vrijwel allemaal jonge mensen die met hun zuurverdiende centjes nog de boot achterna proberen te zwemmen.

Misschien wel nooit meer kans op een koopwoning, misschien wel nooit meer kans op een noemenswaardige financiële toekomst.

Uit pure wanhoop en zonder enige kennis van zaken op Bitvavo ook nog rekt gegaan op een schunnige shitcoin door gebrek aan liquiditeit.

Wat een trieste uitgemergelde zooi.

Afijn eens zien wat Bitcoin morgen doet! :*)

• Waah
Darrell schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:10:
[...]

Kijk uit he. Ik heb een Makita.
Dat zeg ik, Loze dreigementen :+

Ik bedoel, Makita is groen-blauw. Net als Fiat.

Als je nu met een Bitcoin gele Dewalt aankwam. Dan hebben we het ergens over....

Nee die shitcoins doen het topic lekker leven. Vanaf de zijlijn toekijken is popcorn waardig. Voor wie er in zit: good luck en dat je maar winst mag maken op die dikke tech.

• Richh
Zolang ze zich niet aan de wettelijke regels van landen houden van waar je probeert te storten, gaat dat niet veranderen.

Ze beweren dat ze wel gewoon belasting gaan betalen op termijn, maar geen idee op welke termijn.

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 03:04
Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:04:
@Skywalker88

[Twitter]

Heb jij een bepaalde strategie? TRAC erheen sturen en op een limit *3 verkopen? Of ben je sowieso een hodler :)
Nice! daar is de aankondiging idd _/-\o_ haha hebben ze lekker handig gedaan daar bij coinbase door per ongeluk bovenstaande coins te noemen in een eerdere aankondiging van een andere coin (was snel weggehaald)

Ik twijfel nog wat te doen.. wanneer BTC weer hersteld en vervolgens altseason begint kan het nog harder stijgen. En niet te vergeten de parachain auction in november. wellicht goed idee om een deel te traden en bij een daling meer terug te kopen (met een winst erbij)

Op kucoin gaat die nu in ieder al door het dak :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Skywalker88 op 27-10-2021 23:29 ]

• Jedi_Pimp
Skywalker88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Nice! daar is de aankondiging idd _/-\o_ haha hebben ze lekker handig gedaan daar bij coinbase door per ongeluk bovenstaande coins te noemen in een eerdere aankondiging van een andere coin (was snel weggehaald)

Ik twijfel nog wat te doen.. wanneer BTC weer hersteld en vervolgens altseason begint kan het nog harder stijgen. En niet te vergeten de parachain auction in november. wellicht goed idee om een deel te traden en bij een daling meer terug te kopen (met een winst erbij)

Op kucoin gaat die nu in ieder al door het dak :9~
Inderdaad, ik kijk het morgen even aan. 15:00h CET :)

Wellicht de helft verkopen als we daadwerkelijk al 3$ halen om dan later terug te kopen. Maar er zit nog veel in het vat dit jaar zoals je benoemt. En niet te vergeten de NYC NFT conferentie.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukkig crypto.com app doet het weer en al mijn funds zijn er nog *O* was al bang dat ik het kwijt was :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MfyEAgullamDtLftS8CkcrYZR4g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5rEtePQeUhcdnRQXcwoI6ozb.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Skywalker en Jedi posten over shitcoins.. daar moeten we iets mee:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nbaX22q4xtpZHDvmug_ZKkfGDjs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q0a7q82MJcHddvAMHxomCo9f.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Skrunsies schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:39:
Gelukkig crypto.com app doet het weer en al mijn funds zijn er nog *O* was al bang dat ik het kwijt was :9

[Afbeelding]
Lekker man, meteen een CELR voor kopen van die 11 cent! Buy low!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Moiety
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Als ik het zo lees valt daar niet veel te halen, is de stroom uit de accu amper waard.

Ergens ook wel sneu. Vrijwel allemaal jonge mensen die met hun zuurverdiende centjes nog de boot achterna proberen te zwemmen.

Misschien wel nooit meer kans op een koopwoning, misschien wel nooit meer kans op een noemenswaardige financiële toekomst.

Uit pure wanhoop en zonder enige kennis van zaken op Bitvavo ook nog rekt gegaan op een schunnige shitcoin door gebrek aan liquiditeit.

Wat een trieste uitgemergelde zooi.

Afijn eens zien wat Bitcoin morgen doet! :*)
Telegraaf e.a. zijn naarstig op zoek naar cryptolosers. Lees ik op The internets. Mooi als hier meer over gepubliceerd wordt, ipv al die jubelverhalen van internetmiljonairs enzo.

*maar wel al je zakgeld inzetten op shiba aub*
“Greed is good” 😉

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Lekker man, meteen een CELR voor kopen van die 11 cent! Buy low!
[/quote]

-O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l9d8bMSHTPT0pUD-s4VSKLWEvss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBig1sT32DOgo66MuOTzvoX7.jpg?f=fotoalbum_large

Besef me nu ineens dat ik mijn complete portfolio waarde hier op t net gooi.

Gets. Straks allemaal boormachines voor de deur O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Skrunsies op 27-10-2021 23:48 ]

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 03:04
Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:34:
[...]

Inderdaad, ik kijk het morgen even aan. 15:00h CET :)

Wellicht de helft verkopen als we daadwerkelijk al 3$ halen om dan later terug te kopen. Maar er zit nog veel in het vat dit jaar zoals je benoemt. En niet te vergeten de NYC NFT conferentie.
"Trading will begin on or after 9AM Pacific Time (PT) Thursday October 28, if liquidity conditions are met."

PT is 9 uur later dan ons hier, dus volgens mij dantoch 18:00h CET?

• Jedi_Pimp
Skywalker88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:53:
[...]

"Trading will begin on or after 9AM Pacific Time (PT) Thursday October 28, if liquidity conditions are met."

PT is 9 uur later dan ons hier, dus volgens mij dantoch 18:00h CET?
Je hebt gelijk.

Pagina: 1 ... 216 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!