Zero.
Zat je weer te gamen johKol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:43:
[...]
verhuizen waarom? ik ben vaak wakker tot ~02:30
sommige mensen werken laat he? 👀

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit lijkt wel een flyer voor een reboot van stichting Martijn.
De euro vertrouw ik niet daarom elke maand wat ik kan missen wissel ik om in vooral BTC en DOT op dit moment...
nothing stops this train
Laat me je een goede raad geven, never ever believe in me!Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:26:
mijn flufje ADA blijf ik fluffen gaat ie naar de $0.5 of $5 , ik geloof in Charles.
De euro vertrouw ik niet daarom elke maand wat ik kan missen wissel ik om in vooral BTC en DOT op dit moment...
irony > *
Precies, ik heb het ook over NU.Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:23:
[...]
Ik heb verleden week een maatje van mij verteld dat CELR geen slecht idee zou zijn toen hij aangaf dat hij wat geld in een ander muntje wilde stoppen, CELR stond op dat moment nog op 5 cent. Hij had het nog niet gedaan omdat hij te druk was en inmiddels heb ik hem laten weten dat NU nog kopen een behoorlijk groot risico is wat ik hem niet aan kan raden.
Ik vind het een mooi project en heb zelf een leuke fluf, maar ben absoluut niet overtuigd van die dollar die ik hier erg vaak lees. Ik zie wel waar het schip strand en heb een paar ideetjes hoe dit uit te spelen.
De hele topicreeks staat vol met mensen die keihard rekt zijn gegaan bij het chasen van green candles en met een mooie bag zijn achtergebleven. Maar this time it's different.. nu moet je het wel doen.. dat klopt gewoon niet.
En misschien wordt het wel een dollar, misschien ook niet. Maar na drie weken volle bak omhoog is dit niet het moment om yolo all-in te gaan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gavin Wood is mijn drijfhout.BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
Mooi dat iedereen op een ander crypto eilandje zit en gelooft in zijn eigen muntjes. En straks als de vloedgolf van de rektheid langskomt dan probeert iedereen dat ene stuk drijfhout (BTC) weer vast te pakken.
Met "flufje" bedoel ik in dit geval een "flufje van de totale portfolio".Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
[...]
Komen we weer bij het begrip flufje uit
Een flufje voor de een is een dikke flaf voor de ander.
1% van je PF in ADA gaat geen verschil maken, dat ga je waarschijnlijk toch weer verkopen als de bullmarket voorbij is. Een nette 10% (ongeacht $500 of $50k) in ADA in stake laten staan en niet meer naar kijken is een ander verhaal. Als je er echt in gelooft, moet je er ook naar handelen imo.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 17-09-2021 10:38 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
dan zit ik goed toch? jij zei net het gaat naar de $0.5Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:27:
[...]
Laat me je een goede raad geven, never ever believe in me!
is maar goed dus om je niet te vertrouwen dus 😊
nothing stops this train
Very very disturbing......

Eens. Eigen geld er in mieteren? Prima...St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:27:
[...]
Precies, ik heb het ook over NU.
De hele topicreeks staat vol met mensen die keihard rekt zijn gegaan bij het chasen van green candles en met een mooie bag zijn achtergebleven. Maar this time it's different.. nu moet je het wel doen.. dat klopt gewoon niet.
En misschien wordt het wel een dollar, misschien ook niet. Maar na drie weken volle bak omhoog is dit niet het moment om yolo all-in te gaan.
Anderen adviseren hetzelfde te doen? No go zone voor mij na zoveel groene candles.
Uiteraard en daarom moet je altijd op je hoede blijven.BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
Mooi dat iedereen op een ander crypto eilandje zit en gelooft in zijn eigen muntjes. En straks als de vloedgolf van de rektheid langskomt dan probeert iedereen dat ene stuk drijfhout (BTC) weer vast te pakken.
Maar die rektheid kan nog wel even op zich laten verwachten denk ik, we zijn net begonnen. Als er geen macro-economische dip of oorlog in het Midden-Oosten komt, zal er nog veel geld in dit wereldje gepompt worden.
Lekker van profiteren zou ik zeggen. En als het geld is dat je kan missen (zou altijd zo moeten zijn), dan is er niets leuker dan om je eigen plan te trekken en dit plan tot vervelens toe te shillen op forums als GoT
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Polkamok.Skrunsies schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:32:
[...]
Oke oke, ik hou al op... Ik ga wel effe aan de koffie.
Ciao!
[Afbeelding]
Die wil ik ook
Ben jij niet gewoon een ander account van @Verwijderd ?Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:34:
Met de Cardano Summit die er dit weekend aankomt zoek ik nog een vette actie om m'n fanboiz te plezieren. Ze genoten toch zo van de vlinders die ik in 2019 de vrijheid schonk.
Doet er me tevens aan denken dat ik nog langs de tweedehandswinkel moet voor nieuw Hawaii-shirtje
[Afbeelding]
Verwijderd
Cardano summit is September 25-26 2021Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:34:
Met de Cardano Summit die er dit weekend aankomt zoek ik nog een vette actie om m'n fanboiz te plezieren. Ze genoten toch zo van de vlinders die ik in 2019 de vrijheid schonk.
Doet er me tevens aan denken dat ik nog langs de tweedehandswinkel moet voor nieuw Hawaii-shirtje
[Afbeelding]
Ik moet altijd lachen om de hoeveelheid mensen met een camera op zo'n moment.Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:34:
[Afbeelding]
Klopt natuurlijk helemaal, moet minder paddenstoelen gebruiken!Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]
Cardano summit is September 25-26 2021
irony > *
Only @Verwijderd knowsStevenzeN schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]
Ben jij niet gewoon een ander account van @Verwijderd ?
irony > *
UberLurker Departement #GG.
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:26:
mijn flufje ADA blijf ik fluffen gaat ie naar de $0.5 of $5 , ik geloof in Charles.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FyPqi9j8tXbFYhScSGxUeDcx.jpg?f=user_large)
Zero.
Kewl!
Deze heb je niet gekocht?

Haha! Nice find.StevenzeN schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]
Ben jij niet gewoon een ander account van @Verwijderd ?
Nope! Het enige wat ik met dat muntje gedaan heb, is meerdere flufjes in de flaretjes steken... Om die dan later weer om te zetten naar DOTjes..Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:40:
[...]
Kewl!
Deze heb je niet gekocht?
[Afbeelding]
Heb nog wel een mokje gevonden voor mensen die maar moeilijk keuzes kunnen maken
:strip_exif()/f/image/xmbqkRodleBhf1e5jJRYmPD0.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Eerst even belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Eens kijken of die @Ngangatar er een beetje verstand van heeft met z'n recept.
:strip_exif()/f/image/LJZHJ0NGkQd3ooOmzHD3tvCs.jpg?f=fotoalbum_large)
En heb je een mooie foto van je occasion?Ray_ schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:45:
Polkamok. Die moet ik ook hebben, voor in de bekerhouder van mijn KSM/DOT-gesponsorde occasion.
Eerst even belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Eens kijken of die @Ngangatar er een beetje verstand van heeft met z'n recept.
[Afbeelding]
salaris die per week uitbetaald wordt, doel je dan op bollenpellers ofzo?Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:58:
ik zit te denken om mijn CELR weer vandaag van de hand te doen rond 15:30 als iedereen zijn salaris aan het dumpen is in crypto.
Salarismoment is pas volgende weekWowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:58:
ik zit te denken om mijn CELR weer vandaag van de hand te doen rond 15:30 als iedereen zijn salaris aan het dumpen is in crypto.
in Amerika is het per week toch?mannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:59:
[...]
salaris die per week uitbetaald wordt, doel je dan op bollenpellers ofzo?
en toen ik vroeger aardbeien plukten voor 4.5 gulden per uur (
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2021 11:07 ]
nothing stops this train
En terug opgedronken tegen vrijdagavond?Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:06:
[...]
in Amerika is het per week toch?
en toen ik vroeger aardbeien plukten voor 4.5 gulden per uur () kreeg ik het ook aan einde van de vrijdagmiddag

Veel uitzendkrachten krijgen ook per week salaris weet ik uit eigen ervaring + huidige uitzenders die nu nog bij ons bedrijf werkenKol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:06:
[...]
in Amerika is het per week toch?
en toen ik vroeger aardbeien plukten voor 4.5 gulden per uur () kreeg ik het ook aan einde van de vrijdagmiddag
St@m in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Natuurlijk beïnvloeden ze de markt op bepaalde tijdstippen.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:17:
@Ngangatar Zie je, er zijn echt mensen hier die het denken..
Hoe vaak handel jij 's nachts?
Verwijderd
Dus ik leg hem uit dat niet alles duurder wordt, maar onze valuta's devalueren. En dat vermogen door de lage en zelfs negatieve rentes alle markten overspoeld in een wanhopige zoektocht naar waardevastheid.
Hij dacht dat de euro waardevast was omdat er goud tegenover stond

Die oogjes maar even geopend.
Uiteindelijk het advies gegeven om een klein stukje spaargeld in een asset te drukken die niet gebacked is door schulden zoals fysieke edelmetalen... Of Bitcoin
Saved another soul from the great reset.
Iedere nacht wel zo ongeveer. Net als iedereen met alle vooraf ingeschoten trades en bots enz enz.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:19:
[...]
Natuurlijk beïnvloeden ze de markt op bepaalde tijdstippen.
Maar joh, blijf vooral denken dat om 15:30 de Amerikanen wakker worden, om 01:00 uur de Aziaten en om 08:00 uur de Europeanen.
En zo rond de 20e krijgt iedereen salaris. Behalve in Amerika, want daar is het iedere vrijdag. En op donderdag dumpt iedereen zodat de Amerikanen dan op vrijdag goedkoop in kunnen kopen.
[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 17-09-2021 11:24 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:20:
Zonet ff bij de kapper; jongen die mij knipte had vorig jaar een huisje gekocht en al snel ging het over het duurder worden van alles. Hij verbaasde zich over de huizenprijzen.
Dus ik leg hem uit dat niet alles duurder wordt, maar onze valuta's devalueren. En dat vermogen door de lage en zelfs negatieve rentes alle markten overspoeld in een wanhopige zoektocht naar waardevastheid.
Hij dacht dat de euro waardevast was omdat er goud tegenover stond![]()
Die oogjes maar even geopend.
Uiteindelijk het advies gegeven om een klein stukje spaargeld in een asset te drukken die niet gebacked is door schulden zoals fysieke edelmetalen... Of BitcoinMaar wel met het advies voorzichtig te zijn omdat vrijwel alle markten skyhigh staan en een correctie op de loer ligt.
Saved another soul from the great reset.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ksBLvccLhsiWwXxfiBx6pBc.jpg?f=user_large)
Dat is maar de helft van het verhaal.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:21:
[...]
Iedere nacht wel zo ongeveer. Net als iedereen met alle vooraf ingeschoten trades en bots enz enz.
Als wij wakker worden kijken we ook het eerst wat de crypto's hebben gedaan. En op basis daarvan kopen of verkopen we wat. En dan heb ik het nog niet over assetmanagers. Dus ja er gebeurt wel degelijk wat rond 15.00u.
laat Pingu dit niet lezen...St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:21:
[...]
Iedere nacht wel zo ongeveer. Net als iedereen met alle vooraf ingeschoten trades en bots enz enz.
Maar joh, blijf vooral denken dat om 15:30 de Amerikanen wakker worden, om 01:00 uur de Aziaten en om 08:00 uur de Europeanen.
En zo rond de 20e krijgt iedereen salaris. Behalve in Amerika, want daar is het iedere vrijdag. En op donderdag dumpt iedereen zodat de Amerikanen dan op vrijdag goedkoop in kunnen kopen.
Ik werk ook via een detacheringsbureau en kon kiezen tussen wekelijks of per 4 weken.Egeau schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:13:
[...]
Veel uitzendkrachten krijgen ook per week salaris weet ik uit eigen ervaring + huidige uitzenders die nu nog bij ons bedrijf werken
Zero.
Ik ben dan wel benieuwd wat voor assets 'vrij' zijn van schulden en manipulatie. Volgens mij is het overal wel gedoe. Olie, fiat, crypto, water, vastgoed, aandelen, noem maar op.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:20:
Uiteindelijk het advies gegeven om een klein stukje spaargeld in een asset te drukken die niet gebacked is door schulden zoals fysieke edelmetalen...
Behalve liefde
roflol
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Waar gaat jullie voorkeur dan naar uit?
DOT = ondertussen wel een zekere stabiele factor aan het worden, maar grote gains nog??
COTI = nieuw en upcoming .. veel hype
KSM = Geen idee.... mooody heeft het er vaak over
LTO = Nederlandse club/token die sinds kort ook via bitvavo te handelen is.
....
keuzes keuzes
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Voorkeur een kaars tot 150.
DOT 70%FijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:
Stel he... ik moet kiezen tussen COTI, DOT, KSM of LTO ... om nog een flufje in te steken...
DOT = ondertussen wel een zekere stabiele factor aan het worden, maar grote gains nog??
COTI = nieuw en upcoming .. veel hype
KSM = Geen idee.... mooody heeft het er vaak over
LTO = Nederlandse club/token die sinds kort ook via bitvavo te handelen is.
....
keuzes keuzes
KSM 30%
Rekteroni is served!
nothing stops this train
Of uitzendkrachten zoals ikmannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:59:
[...]
salaris die per week uitbetaald wordt, doel je dan op bollenpellers ofzo?
Hier zijn al meerdere studies naar gedaan en er is nooit een significante relatie naar voren gekomen om deze theorie te onderbouwen.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:19:
[...]
Natuurlijk beïnvloeden ze de markt op bepaalde tijdstippen.
Betrapt!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je kan beter kijken wanneer Taro aan de IPA gaat dan weet je zeker dat je REKT gaat....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wauw!
WordArt and 1997 called, they want their paper back!
Die button werkt hier niet! Help!Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:53:
Geklikt, dankjewel heb zojuist een nieuwe auto besteld.
Zero.
Ik heb de link toegevoegd. Op eigen risico.
[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 17-09-2021 11:56 ]
Zeker, dan maak ik van de gelegenheid nog even gebruik om KMD te noemen, wereldprojectje.Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:33:
[...]
Uiteraard en daarom moet je altijd op je hoede blijven.
Maar die rektheid kan nog wel even op zich laten verwachten denk ik, we zijn net begonnen. Als er geen macro-economische dip of oorlog in het Midden-Oosten komt, zal er nog veel geld in dit wereldje gepompt worden.
Lekker van profiteren zou ik zeggen. En als het geld is dat je kan missen (zou altijd zo moeten zijn), dan is er niets leuker dan om je eigen plan te trekken en dit plan tot vervelens toe te shillen op forums als GoT
Kijk er stiekem ook wel weer naar uit dat de bearmarkt begint, rustig DCA bijkopen.
Ja ik ben wat bang voor de sell-off van bull naar bear (my first, na de sell off in mei, zoals ik hier verhalen hoor is die van bull-bear nog vele malen erger) maar de bear gaat mijn portemonnee verder open en gaan de bags gevuld worden, ik wil graag veel verschillende mooie projecten ondersteunen en heb er inmiddels een stuk of 10 op het oog (en die verandert nog wel ergens links en rechts)BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:56:
[...]
Zeker, dan maak ik van de gelegenheid nog even gebruik om KMD te noemen, wereldprojectje.![]()
Kijk er stiekem ook wel weer naar uit dat de bearmarkt begint, rustig DCA bijkopen.
Maar heb je ondertussen ook winst gepakt? Hodl up & down en dan dca om weer te hopen op een up is niet ideaal.BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:56:
[...]
Zero.
Ik denk zomaar dat dit bloedbad nog niet voorbij is, je begint sinds gisteren aan de chart te zien dat veel mensen beginnen te verkopen.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:
Kan iemand z'n weekgeld ff in SOL gooien?
Voorkeur een kaars tot 150.
Scheißemünze
Ik moest hier ook aan terugdenken toen ik het net zat te lezen.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:17:
@Ngangatar Zie je, er zijn echt mensen hier die het denken..
Mooi man, lekker toch
DCA!!!.. ik hou er van.BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:56:
[...]
Zeker, dan maak ik van de gelegenheid nog even gebruik om KMD te noemen, wereldprojectje.![]()
Ben echt gestopt met het verkopen van coins ... ik heb er steeds spijt van (ook al verkoop ik meestal wel met winst). Coins die ik vorig jaar verkocht heb om meer BTC te kopen, zijn nu soms 100-500% gestegen.
Dus dan maar wat meer fiat er tegenaan gooien ipv de ene coin voor de andere inwisselen.
Dat doe ik wel weer in 2023...in aanloop naar de halving
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja ook dat is natuurlijk op gegeven moment een self-fulfilling prophecy.Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:05:
[...]
Ik moest hier ook aan terugdenken toen ik het net zat te lezen.
Mooi man, lekker toch.
Hoe meer dit de wereld in gaat en tractie krijgt hoe sneller het uit komt.
Veelste laat ingestapt in de groene kaars. Hopelijk zakt het weer helemaal naar de 0.050 cent (bitvavo euro`s) dan koop ik wel weer wat
Je mag mijn bag met CELR wel kopen hoor voor 50 cent per stuk, zelfs in dollars.Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:12:
Thanks iedereen die hier goede tips geven aan noobs zoals ik. CELR verkocht met een miniscule winst.
Veelste laat ingestapt in de groene kaars. Hopelijk zakt het weer helemaal naar de 50 cent (bitvavo euro`s) dan koop ik wel weer wat
BTCFijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:
Stel he... ik moet kiezen tussen COTI, DOT, KSM of LTO ... om nog een flufje in te steken...
[ Voor 35% gewijzigd door twain4me op 17-09-2021 12:14 ]
Verstandig, en misschien heb je nu pech dat het alsnog even doorstijgt en had je iets meer winst kunnen pakken. Maar in 'the long run' is het niet houdbaar om in te stappen op groende candles. Je koopt op rode en je verkoopt op groene.Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:12:
Thanks iedereen die hier goede tips geven aan noobs zoals ik. CELR verkocht met een miniscule winst.
Veelste laat ingestapt in de groene kaars. Hopelijk zakt het weer helemaal naar de 50 cent (bitvavo euro`s) dan koop ik wel weer wat
Ja jij bent vast ingestapt toen het nog heeel laag stondNgangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:13:
[...]
Je mag mijn bag met CELR wel kopen hoor voor 50 cent per stuk, zelfs in dollars.
Valt mee, ik was er pas bij op de 0,05 cent. Ik ben een slowmo noob. Maar jij gaf aan 50 cent, dus dat is een mooie 1000%Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:14:
[...]
Ja jij bent vast ingestapt toen het nog heeel laag stond

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 17-09-2021 12:15 ]
Inleg en winst zijn er al een tijdje uit, hoewel het nog steeds best even pijn zou doen als de huidige PF -90% gaat.Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:03:
[...]
Maar heb je ondertussen ook winst gepakt? Hodl up & down en dan dca om weer te hopen op een up is niet ideaal.
Ja precies.. het doet hier ook altijd nog pijn ook al draai ik netto geen verlies..BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:17:
[...]
Inleg en winst zijn er al een tijdje uit, hoewel het nog steeds best even pijn zou doen als de huidige PF -90% gaat.
Ksm maakt een duikeling trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 17-09-2021 12:22 ]
Zero.
Zou vervelend zijn wil graag dat mijn buy ordertjes gehaald wordenroflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:22:
Ik heb het gevoel dat we weekendpump krijgen.

Tikfoutje?roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:22:
Ik heb het gevoel dat we weekendpdump krijgen.

Eerst even een 10-15% dump (nu bezig) en dan morgen en zondag helemaal euforisch dat we 2 dagen op rij stijging hebbenroflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:22:
Ik heb het gevoel dat we weekendpump krijgen.
I'm game!
Fixedroflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:22:
Ik heb het gevoel dat we weekendpumpdump krijgen.
Zero.
liever volledig andersom. dat er iemand heel vreemd kijkt dat we 0.1 % naar beneden gaan op maandag nadat we 10% naar boven zijn gegaan in het weekend.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:25:
[...]
Eerst even een 10-15% dump (nu bezig) en dan morgen en zondag helemaal euforisch dat we 2 dagen op rij stijging hebbenEn als er dan zondag iemand meldt dat ie in de min staat, gaan we allemaal roepen. "Hoe kan dat nou! 2 dagen dikke stijging man!"
I'm game!
veel leuker
Ik mag hopen dat alle weak hands er na vandaag uit zijn.mengenli schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:26:
Vooral SOLANA is met een dump bezig. Al dagen eigenlijk
Vervelend voor jou maar niet voor de meesten van ons. Stop aub met het zeuren om lagere prijzen. Je krijgt in een bear market genoeg kansen.Pingo76 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:24:
[...]
Zou vervelend zijn wil graag dat mijn buy ordertjes gehaald worden
Ik krijg ook gewoon elke vrijdagmorgen geld.Egeau schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:13:
[...]
Veel uitzendkrachten krijgen ook per week salaris weet ik uit eigen ervaring + huidige uitzenders die nu nog bij ons bedrijf werken
Zzp 😁
Organische deflatiemengenli schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:26:
Vooral SOLANA is met een dump bezig. Al dagen eigenlijk
Ik doe niet aan bears and bulls, ik zit niet in een dierentuin en ik ben vegazwembroek schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:34:
[...]
Vervelend voor jou maar niet voor de meesten van ons. Stop aub met het zeuren om lagere prijzen. Je krijgt in een bear market genoeg kansen.
Krijgen nog wel? Waar kan ik me inschrijvennijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:35:
[...]
Ik krijg ook gewoon elke vrijdagmorgen geld.
Zzp 😁
Scheißemünze
JAAAA lekker circle jerken rond de groene kaarsjes..zwembroek schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:34:
[...]
Vervelend voor jou maar niet voor de meesten van ons. Stop aub met het zeuren om lagere prijzen. Je krijgt in een bear market genoeg kansen.
Werk ik wel een beetje voor hoor 😉Tabacca schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:36:
[...]
Krijgen nog wel? Waar kan ik me inschrijven
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!