[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.571 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:43:
[...]

verhuizen waarom? ik ben vaak wakker tot ~02:30
sommige mensen werken laat he? 👀
Zat je weer te gamen joh oOo

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:55
Dit lijkt wel een flyer voor een reboot van stichting Martijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mijn flufje ADA blijf ik fluffen gaat ie naar de $0.5 of $5 , ik geloof in Charles.
De euro vertrouw ik niet daarom elke maand wat ik kan missen wissel ik om in vooral BTC en DOT op dit moment...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:26:
mijn flufje ADA blijf ik fluffen gaat ie naar de $0.5 of $5 , ik geloof in Charles.
De euro vertrouw ik niet daarom elke maand wat ik kan missen wissel ik om in vooral BTC en DOT op dit moment...
Laat me je een goede raad geven, never ever believe in me!

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 17:29

St@m

@ Your Service

Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:23:
[...]

Ik heb verleden week een maatje van mij verteld dat CELR geen slecht idee zou zijn toen hij aangaf dat hij wat geld in een ander muntje wilde stoppen, CELR stond op dat moment nog op 5 cent. Hij had het nog niet gedaan omdat hij te druk was en inmiddels heb ik hem laten weten dat NU nog kopen een behoorlijk groot risico is wat ik hem niet aan kan raden.

Ik vind het een mooi project en heb zelf een leuke fluf, maar ben absoluut niet overtuigd van die dollar die ik hier erg vaak lees. Ik zie wel waar het schip strand en heb een paar ideetjes hoe dit uit te spelen.
Precies, ik heb het ook over NU.
De hele topicreeks staat vol met mensen die keihard rekt zijn gegaan bij het chasen van green candles en met een mooie bag zijn achtergebleven. Maar this time it's different.. nu moet je het wel doen.. dat klopt gewoon niet.
En misschien wordt het wel een dollar, misschien ook niet. Maar na drie weken volle bak omhoog is dit niet het moment om yolo all-in te gaan.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
Mooi dat iedereen op een ander crypto eilandje zit en gelooft in zijn eigen muntjes. En straks als de vloedgolf van de rektheid langskomt dan probeert iedereen dat ene stuk drijfhout (BTC) weer vast te pakken.
Gavin Wood is mijn drijfhout.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
[...]

Komen we weer bij het begrip flufje uit :P

Een flufje voor de een is een dikke flaf voor de ander.
Met "flufje" bedoel ik in dit geval een "flufje van de totale portfolio".
1% van je PF in ADA gaat geen verschil maken, dat ga je waarschijnlijk toch weer verkopen als de bullmarket voorbij is. Een nette 10% (ongeacht $500 of $50k) in ADA in stake laten staan en niet meer naar kijken is een ander verhaal. Als je er echt in gelooft, moet je er ook naar handelen imo.

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 17-09-2021 10:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:27:
[...]

Laat me je een goede raad geven, never ever believe in me!
dan zit ik goed toch? jij zei net het gaat naar de $0.5
is maar goed dus om je niet te vertrouwen dus 😊

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:27:
[...]

Precies, ik heb het ook over NU.
De hele topicreeks staat vol met mensen die keihard rekt zijn gegaan bij het chasen van green candles en met een mooie bag zijn achtergebleven. Maar this time it's different.. nu moet je het wel doen.. dat klopt gewoon niet.
En misschien wordt het wel een dollar, misschien ook niet. Maar na drie weken volle bak omhoog is dit niet het moment om yolo all-in te gaan.
Eens. Eigen geld er in mieteren? Prima...
Anderen adviseren hetzelfde te doen? No go zone voor mij na zoveel groene candles.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Oke oke, ik hou al op... Ik ga wel effe aan de koffie.

Ciao!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GeVPcVDWKd_ARcJqQCUxyxAOA44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xgt5HteHmlfLceLq7CPLmoRE.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gllTKrLVXH_jjV8IHCbTWY6I9Ro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/05zyME48SeQz9aAMpRqOFYJZ.jpg?f=fotoalbum_large

zelfs Khala network gaf per KSM zeer hoge returns..... zou dit zo blijven ook met KILT en Basilisk?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
Mooi dat iedereen op een ander crypto eilandje zit en gelooft in zijn eigen muntjes. En straks als de vloedgolf van de rektheid langskomt dan probeert iedereen dat ene stuk drijfhout (BTC) weer vast te pakken.
Uiteraard en daarom moet je altijd op je hoede blijven.
Maar die rektheid kan nog wel even op zich laten verwachten denk ik, we zijn net begonnen. Als er geen macro-economische dip of oorlog in het Midden-Oosten komt, zal er nog veel geld in dit wereldje gepompt worden.

Lekker van profiteren zou ik zeggen. En als het geld is dat je kan missen (zou altijd zo moeten zijn), dan is er niets leuker dan om je eigen plan te trekken en dit plan tot vervelens toe te shillen op forums als GoT :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:32:
[...]

Oke oke, ik hou al op... Ik ga wel effe aan de koffie.

Ciao!

[Afbeelding]
Polkamok.

Die wil ik ook :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uncle_Charles
Met de Cardano Summit die er dit weekend aankomt zoek ik nog een vette actie om m'n fanboiz te plezieren. Ze genoten toch zo van de vlinders die ik in 2019 de vrijheid schonk.

Doet er me tevens aan denken dat ik nog langs de tweedehandswinkel moet voor nieuw Hawaii-shirtje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1L4t2tF31hYX0SDHasQ0v2HJFw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UNaFZkSlOdTCGoIKh7NH7jLI.jpg?f=fotoalbum_large

irony > *

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Uncle_Charles schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:34:
Met de Cardano Summit die er dit weekend aankomt zoek ik nog een vette actie om m'n fanboiz te plezieren. Ze genoten toch zo van de vlinders die ik in 2019 de vrijheid schonk.

Doet er me tevens aan denken dat ik nog langs de tweedehandswinkel moet voor nieuw Hawaii-shirtje

[Afbeelding]
Ben jij niet gewoon een ander account van @Verwijderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Cardano summit is September 25-26 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Ik moet altijd lachen om de hoeveelheid mensen met een camera op zo'n moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]

Cardano summit is September 25-26 2021
Klopt natuurlijk helemaal, moet minder paddenstoelen gebruiken!

irony > *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uncle_Charles
StevenzeN schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]

Only @Verwijderd knows >:)

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:26:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TS41MNCu5oflNqzujp6PsAtdYag=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FyPqi9j8tXbFYhScSGxUeDcx.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
BTC teased ons de 48K als een professionele lapdancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:15

Darrell

Fiat moonboy

StevenzeN schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:36:
[...]

Haha! Nice find.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:40:
[...]

Kewl!

Deze heb je niet gekocht? :P

[Afbeelding]
Nope! Het enige wat ik met dat muntje gedaan heb, is meerdere flufjes in de flaretjes steken... Om die dan later weer om te zetten naar DOTjes..

Heb nog wel een mokje gevonden voor mensen die maar moeilijk keuzes kunnen maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIvzkFMyxWpV0cUxPKg1JOKVRbA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmbqkRodleBhf1e5jJRYmPD0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-10 16:34
Polkamok. Die moet ik ook hebben, voor in de bekerhouder van mijn KSM/DOT-gesponsorde occasion.

Eerst even belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Eens kijken of die @Ngangatar er een beetje verstand van heeft met z'n recept.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rphNmo911c8Dsh-m-1iMujac1Qs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJZHJ0NGkQd3ooOmzHD3tvCs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Ray_ schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:45:
Polkamok. Die moet ik ook hebben, voor in de bekerhouder van mijn KSM/DOT-gesponsorde occasion.

Eerst even belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Eens kijken of die @Ngangatar er een beetje verstand van heeft met z'n recept.

[Afbeelding]
En heb je een mooie foto van je occasion? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
ik zit te denken om mijn CELR weer vandaag van de hand te doen rond 15:30 als iedereen zijn salaris aan het dumpen is in crypto.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:55
Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:58:
ik zit te denken om mijn CELR weer vandaag van de hand te doen rond 15:30 als iedereen zijn salaris aan het dumpen is in crypto.
salaris die per week uitbetaald wordt, doel je dan op bollenpellers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:58:
Salarismoment is pas volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Whoooooppsssss even een weekje te vroeg lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
mannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:59:
[...]

in Amerika is het per week toch?
en toen ik vroeger aardbeien plukten voor 4.5 gulden per uur ( :+ ) kreeg ik het ook aan einde van de vrijdagmiddag

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2021 11:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:06:
[...]

en toen ik vroeger aardbeien plukten voor 4.5 gulden per uur ( :+ ) kreeg ik het ook aan einde van de vrijdagmiddag
En terug opgedronken tegen vrijdagavond? ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 15:16
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:06:
[...]

Veel uitzendkrachten krijgen ook per week salaris weet ik uit eigen ervaring + huidige uitzenders die nu nog bij ons bedrijf werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

@Ngangatar Zie je, er zijn echt mensen hier die het denken..
St@m in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Natuurlijk beïnvloeden ze de markt op bepaalde tijdstippen.
Hoe vaak handel jij 's nachts?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ff bij de kapper; jongen die mij knipte had vorig jaar een huisje gekocht en al snel ging het over het duurder worden van alles. Hij verbaasde zich over de huizenprijzen.

Dus ik leg hem uit dat niet alles duurder wordt, maar onze valuta's devalueren. En dat vermogen door de lage en zelfs negatieve rentes alle markten overspoeld in een wanhopige zoektocht naar waardevastheid.

Hij dacht dat de euro waardevast was omdat er goud tegenover stond _O-

Die oogjes maar even geopend.

Uiteindelijk het advies gegeven om een klein stukje spaargeld in een asset te drukken die niet gebacked is door schulden zoals fysieke edelmetalen... Of Bitcoin >:) Maar wel met het advies voorzichtig te zijn omdat vrijwel alle markten skyhigh staan en een correctie op de loer ligt.

Saved another soul from the great reset. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:19:
[...]

Iedere nacht wel zo ongeveer. Net als iedereen met alle vooraf ingeschoten trades en bots enz enz.

Maar joh, blijf vooral denken dat om 15:30 de Amerikanen wakker worden, om 01:00 uur de Aziaten en om 08:00 uur de Europeanen.

En zo rond de 20e krijgt iedereen salaris. Behalve in Amerika, want daar is het iedere vrijdag. En op donderdag dumpt iedereen zodat de Amerikanen dan op vrijdag goedkoop in kunnen kopen.

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 17-09-2021 11:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:20:
Zonet ff bij de kapper; jongen die mij knipte had vorig jaar een huisje gekocht en al snel ging het over het duurder worden van alles. Hij verbaasde zich over de huizenprijzen.

Dus ik leg hem uit dat niet alles duurder wordt, maar onze valuta's devalueren. En dat vermogen door de lage en zelfs negatieve rentes alle markten overspoeld in een wanhopige zoektocht naar waardevastheid.

Hij dacht dat de euro waardevast was omdat er goud tegenover stond _O-

Die oogjes maar even geopend.

Uiteindelijk het advies gegeven om een klein stukje spaargeld in een asset te drukken die niet gebacked is door schulden zoals fysieke edelmetalen... Of Bitcoin >:) Maar wel met het advies voorzichtig te zijn omdat vrijwel alle markten skyhigh staan en een correctie op de loer ligt.

Saved another soul from the great reset. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DL08my1eiVsMof7fuvziha5Qtg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ksBLvccLhsiWwXxfiBx6pBc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:21:
[...]
Iedere nacht wel zo ongeveer. Net als iedereen met alle vooraf ingeschoten trades en bots enz enz.
Dat is maar de helft van het verhaal.
Als wij wakker worden kijken we ook het eerst wat de crypto's hebben gedaan. En op basis daarvan kopen of verkopen we wat. En dan heb ik het nog niet over assetmanagers. Dus ja er gebeurt wel degelijk wat rond 15.00u.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:21:
[...]

Maar joh, blijf vooral denken dat om 15:30 de Amerikanen wakker worden, om 01:00 uur de Aziaten en om 08:00 uur de Europeanen.

En zo rond de 20e krijgt iedereen salaris. Behalve in Amerika, want daar is het iedere vrijdag. En op donderdag dumpt iedereen zodat de Amerikanen dan op vrijdag goedkoop in kunnen kopen.
laat Pingu dit niet lezen... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Egeau schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:13:
[...]

Veel uitzendkrachten krijgen ook per week salaris weet ik uit eigen ervaring + huidige uitzenders die nu nog bij ons bedrijf werken
Ik werk ook via een detacheringsbureau en kon kiezen tussen wekelijks of per 4 weken.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:20:
Uiteindelijk het advies gegeven om een klein stukje spaargeld in een asset te drukken die niet gebacked is door schulden zoals fysieke edelmetalen...
Ik ben dan wel benieuwd wat voor assets 'vrij' zijn van schulden en manipulatie. Volgens mij is het overal wel gedoe. Olie, fiat, crypto, water, vastgoed, aandelen, noem maar op.

Behalve liefde O+
roflol

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Stel he... ik moet kiezen tussen COTI, DOT, KSM of LTO ... om nog een flufje in te steken...
Waar gaat jullie voorkeur dan naar uit?

DOT = ondertussen wel een zekere stabiele factor aan het worden, maar grote gains nog??
COTI = nieuw en upcoming .. veel hype
KSM = Geen idee.... mooody heeft het er vaak over :P
LTO = Nederlandse club/token die sinds kort ook via bitvavo te handelen is.

....
keuzes keuzes

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Kan iemand z'n weekgeld ff in SOL gooien?
Voorkeur een kaars tot 150.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
FijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:
Stel he... ik moet kiezen tussen COTI, DOT, KSM of LTO ... om nog een flufje in te steken...

DOT = ondertussen wel een zekere stabiele factor aan het worden, maar grote gains nog??
COTI = nieuw en upcoming .. veel hype
KSM = Geen idee.... mooody heeft het er vaak over :P
LTO = Nederlandse club/token die sinds kort ook via bitvavo te handelen is.

....
keuzes keuzes
DOT 70%
KSM 30%
d:)b
Rekteroni is served!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
mannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:59:
[...]

Of uitzendkrachten zoals ik :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:19:
[...]

Hier zijn al meerdere studies naar gedaan en er is nooit een significante relatie naar voren gekomen om deze theorie te onderbouwen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sv8jZfIsyUZXXkqIwnyZmmIe46k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vVRLIHlI3pYTwqs3BRQQmAyK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Uncle_Charles
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQ34j3ss_jlSmK4IUrSkS0UGMNo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q3aZSkpCiGMKI8iWMolUko3t.jpg?f=user_large

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uncle_Charles
Say whut?

irony > *

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:11

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 16:51
It's a glitch in the matrix!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Niks is wat het lijkt hier. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
hahaha prachtig dit

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5qWMIYdJlPDn_-X2P2l4qrvbi4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iu3dYrxrmRcVsaQJarWRrE6I.png?f=user_large

Looks legit. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 17-09-2021 11:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Wereldtijden, slaapgewoontes, salaris betaaldata, etc... de koers wordt er niet warm of koud van.

Je kan beter kijken wanneer Taro aan de IPA gaat dan weet je zeker dat je REKT gaat....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Geklikt, dankjewel heb zojuist een nieuwe auto besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Wauw!

WordArt and 1997 called, they want their paper back!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:53:
Geklikt, dankjewel heb zojuist een nieuwe auto besteld.
Die button werkt hier niet! Help!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:54:
[...]
Die button werkt hier niet! Help!
Ik heb de link toegevoegd. Op eigen risico.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 17-09-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 16:32
Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:33:
[...]

Uiteraard en daarom moet je altijd op je hoede blijven.
Maar die rektheid kan nog wel even op zich laten verwachten denk ik, we zijn net begonnen. Als er geen macro-economische dip of oorlog in het Midden-Oosten komt, zal er nog veel geld in dit wereldje gepompt worden.

Lekker van profiteren zou ik zeggen. En als het geld is dat je kan missen (zou altijd zo moeten zijn), dan is er niets leuker dan om je eigen plan te trekken en dit plan tot vervelens toe te shillen op forums als GoT :Y)
Zeker, dan maak ik van de gelegenheid nog even gebruik om KMD te noemen, wereldprojectje. :+

Kijk er stiekem ook wel weer naar uit dat de bearmarkt begint, rustig DCA bijkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:56:
[...]

Zeker, dan maak ik van de gelegenheid nog even gebruik om KMD te noemen, wereldprojectje. :+

Kijk er stiekem ook wel weer naar uit dat de bearmarkt begint, rustig DCA bijkopen.
Ja ik ben wat bang voor de sell-off van bull naar bear (my first, na de sell off in mei, zoals ik hier verhalen hoor is die van bull-bear nog vele malen erger) maar de bear gaat mijn portemonnee verder open en gaan de bags gevuld worden, ik wil graag veel verschillende mooie projecten ondersteunen en heb er inmiddels een stuk of 10 op het oog (en die verandert nog wel ergens links en rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Maar heb je ondertussen ook winst gepakt? Hodl up & down en dan dca om weer te hopen op een up is niet ideaal.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 21:22
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:
Kan iemand z'n weekgeld ff in SOL gooien?
Voorkeur een kaars tot 150.
Ik denk zomaar dat dit bloedbad nog niet voorbij is, je begint sinds gisteren aan de chart te zien dat veel mensen beginnen te verkopen.

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik moest hier ook aan terugdenken toen ik het net zat te lezen.

Mooi man, lekker toch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

DCA!!!.. ik hou er van.
Ben echt gestopt met het verkopen van coins ... ik heb er steeds spijt van (ook al verkoop ik meestal wel met winst). Coins die ik vorig jaar verkocht heb om meer BTC te kopen, zijn nu soms 100-500% gestegen.
Dus dan maar wat meer fiat er tegenaan gooien ipv de ene coin voor de andere inwisselen.
Dat doe ik wel weer in 2023...in aanloop naar de halving :)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:05:
[...]

Ik moest hier ook aan terugdenken toen ik het net zat te lezen.

Mooi man, lekker toch :).
Ja ook dat is natuurlijk op gegeven moment een self-fulfilling prophecy.

Hoe meer dit de wereld in gaat en tractie krijgt hoe sneller het uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:25:
[...]

laat Pingu dit niet lezen... :D
Fixed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qyvww91U4gprw06xNBa4P_5d-1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WxzRHjmWeXOrJwtVr24AQMby.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Thanks iedereen die hier goede tips geven aan noobs zoals ik. CELR verkocht met een miniscule winst.

Veelste laat ingestapt in de groene kaars. Hopelijk zakt het weer helemaal naar de 0.050 cent (bitvavo euro`s) dan koop ik wel weer wat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:12:
Thanks iedereen die hier goede tips geven aan noobs zoals ik. CELR verkocht met een miniscule winst.

Veelste laat ingestapt in de groene kaars. Hopelijk zakt het weer helemaal naar de 50 cent (bitvavo euro`s) dan koop ik wel weer wat :P
Je mag mijn bag met CELR wel kopen hoor voor 50 cent per stuk, zelfs in dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:30

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
FijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:33:
BTC :9

[ Voor 35% gewijzigd door twain4me op 17-09-2021 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:12:

Veelste laat ingestapt in de groene kaars. Hopelijk zakt het weer helemaal naar de 50 cent (bitvavo euro`s) dan koop ik wel weer wat :P
Verstandig, en misschien heb je nu pech dat het alsnog even doorstijgt en had je iets meer winst kunnen pakken. Maar in 'the long run' is het niet houdbaar om in te stappen op groende candles. Je koopt op rode en je verkoopt op groene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:13:
[...]

Je mag mijn bag met CELR wel kopen hoor voor 50 cent per stuk, zelfs in dollars.
Ja jij bent vast ingestapt toen het nog heeel laag stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:14:
[...]

Ja jij bent vast ingestapt toen het nog heeel laag stond :D
Valt mee, ik was er pas bij op de 0,05 cent. Ik ben een slowmo noob. Maar jij gaf aan 50 cent, dus dat is een mooie 1000% *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 17-09-2021 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 16:32
Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:03:
[...]

Maar heb je ondertussen ook winst gepakt? Hodl up & down en dan dca om weer te hopen op een up is niet ideaal.
Inleg en winst zijn er al een tijdje uit, hoewel het nog steeds best even pijn zou doen als de huidige PF -90% gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:17:
[...]

Inleg en winst zijn er al een tijdje uit, hoewel het nog steeds best even pijn zou doen als de huidige PF -90% gaat.
Ja precies.. het doet hier ook altijd nog pijn ook al draai ik netto geen verlies..

Ksm maakt een duikeling trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 17-09-2021 12:22 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik heb het gevoel dat we weekendpump krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Eerst een dump zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:22:
Zou vervelend zijn wil graag dat mijn buy ordertjes gehaald worden -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik heb het gevoel dat we weekendpdump krijgen.
Tikfoutje? :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Eerst even een 10-15% dump (nu bezig) en dan morgen en zondag helemaal euforisch dat we 2 dagen op rij stijging hebben :P En als er dan zondag iemand meldt dat ie in de min staat, gaan we allemaal roepen. "Hoe kan dat nou! 2 dagen dikke stijging man!"

I'm game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb het gevoel dat we weekendpumpdump krijgen.
Fixed

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Vooral SOLANA is met een dump bezig. Al dagen eigenlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:25:
[...]

Eerst even een 10-15% dump (nu bezig) en dan morgen en zondag helemaal euforisch dat we 2 dagen op rij stijging hebben :P En als er dan zondag iemand meldt dat ie in de min staat, gaan we allemaal roepen. "Hoe kan dat nou! 2 dagen dikke stijging man!"

I'm game!
liever volledig andersom. dat er iemand heel vreemd kijkt dat we 0.1 % naar beneden gaan op maandag nadat we 10% naar boven zijn gegaan in het weekend.

veel leuker :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
mengenli schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:26:
Ik mag hopen dat alle weak hands er na vandaag uit zijn.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
Pingo76 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:24:
[...]

Zou vervelend zijn wil graag dat mijn buy ordertjes gehaald worden -O-
Vervelend voor jou maar niet voor de meesten van ons. Stop aub met het zeuren om lagere prijzen. Je krijgt in een bear market genoeg kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Egeau schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:13:
[...]

Ik krijg ook gewoon elke vrijdagmorgen geld.
Zzp 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

mengenli schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:26:
Organische deflatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
zwembroek schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:34:
[...]

Vervelend voor jou maar niet voor de meesten van ons. Stop aub met het zeuren om lagere prijzen. Je krijgt in een bear market genoeg kansen.
Ik doe niet aan bears and bulls, ik zit niet in een dierentuin en ik ben vega 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 21:22
nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:35:
[...]

Ik krijg ook gewoon elke vrijdagmorgen geld.
Zzp 😁
Krijgen nog wel? Waar kan ik me inschrijven :+

Scheißemünze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

zwembroek schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:34:
[...]

JAAAA lekker circle jerken rond de groene kaarsjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Tabacca schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:36:
[...]

Krijgen nog wel? Waar kan ik me inschrijven :+
Werk ik wel een beetje voor hoor 😉
Pagina: 1 ... 22 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!