Yes, yes. Het was nog vroeg vanochtend…roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:20:
[...]
Marketcap is nu 647miljoen . Dan is plusminus 5 miljard toch 1dollar🤔
Die heb jij al een week, ouwe peperkwekert.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:49:
Doe nou maar voorzichtig, stelletje dolle jonge honden.
Straks iedereen weer verbrande vingers.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hype-emotie spotted.
Winst nemen op een muntje dat in 2 maanden x5 is gegaan is zeker een strategie waar je long term winst mee maakt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ANANCOIN? Naaahhhhanandus schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:32:
[...]
Misschien moet ik een ICO doen. Iemand interesse in ANANCOIN?
[...]
Tja. Of het was doorgestegen naar 70 cent en dan had je jezelf voor de kop geslagen dat je verkocht had op 25 cent
Doe dan COINDUS(t)
CELER boven de 10 euro cent
gelukkig was ik ingestapt toch weer een big mac menu verdiend.
Met 150% rendement in een maand zou ik me nooit voor mijn kop slaan. Als de bank het zou geven zouden we allemaal zeggen: money printer goes brrr, het systeem is ziek, dit kan niet goed blijven gaan.anandus schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:32:
[...]
Tja. Of het was doorgestegen naar 70 cent en dan had je jezelf voor de kop geslagen dat je verkocht had op 25 cent
Ik heb liever wat minder winst dan nog meer risico.
Ieder zijn strategie. Ik ben wat meer risico mijdend, maar hou dan ook graag wat over when the bear begins his run.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 17-09-2021 08:42 ]
Maktub
We hadden het over SOL. Die nu verkopen is een week te laat. Of je zit erin voor de lange termijn waar je dus geen weak hands bij kunt gebruiken.MrMrq schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:29:
[...]
Een paar maanden geleden had ik een mooie zak Zilliqa. En op een paar weken tijd steeg het ding van 10 naar 25 cent.
Ik had rond dat bedrag een sell order staan die ik last minute verwijderd heb. Dikke tech, dikke greed.
Wel, in een week tijd klapten we terug tot de 10 cent regionen. Daar staan we nog steeds, na wat ups en downs. Want de shitcoin galore karavaan interesseert zich niet meer in Zilliqa. Die kopen nu CELRs en SOLs. En over twee maanden is er een nieuw kid in town. Waarschijnlijk een klinkende naam als EggplantCoin of MarsRocket.
Had ik gewoon netjes mijn winst genomen en in BTC geDCAd, sats gespaard, dan had ik daar veel meer aan over gehouden.
Weak hands verkopen in een hevige dip, vaak onder hun koopprijs. Smart heads verkopen na een onwaarschijnlijke run omhoog - met een plan om met dat geld opnieuw te speculeren.
Ach, ik ga al op "winstpakken-modus" vanaf 1% (en had dus zelfs nog veel eerder verkocht), dus ik begrijp het helemaal, hoor.MrMrq schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:38:
[...]
Met 150% rendement in een maand zou ik me nooit voor mijn kop slaan. Als de bank het zou geven zouden we allemaal zeggen: money printer goes brrr, het systeem is ziek, dit kan niet goed blijven gaan.
Ieder zijn strategie.
Maar hindsight is 20/20, dat wilde ik maar zeggen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Aan ieder die meegedaan heeft met de Moonriver crowdloan op Kusama; we hebben weer MOVR in de spot wallet 
Hier gaat alles linea recta in DOT.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 17-09-2021 08:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ligt er aan wanneer je kocht. Als je op 30 dollar hebt gekocht vind ik dit nog steeds een prima moment.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:46:
[...]
We hadden het over SOL. Die nu verkopen is een week te laat. Of je zit erin voor de lange termijn waar je dus geen weak hands bij kunt gebruiken.
De absolute top kan je (kan ik) toch niet voorspellen.
Maktub
Hij gaat nu als een raket.roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:48:
Celr 12cent!
cbridge volume op 24 uur zit tussen 16 a 22 miljoen, vandaar dat celr nu ook door blijft beuken. Hoewel de token niet in cbridge gebruikt wordt, zorgt het wel voor meer interesse.
Anwyay, 15 cent dit weekend?
Wat ik hier nooit aan begrijp, bij een x2 zou je je inleg er al uit kunnen halen door 50 procent te verkopen, 50 procent zou je dan door kunnen laten gaan om te kijken wat er nog uit te halen is...MrMrq schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:29:
[...]
Een paar maanden geleden had ik een mooie zak Zilliqa. En op een paar weken tijd steeg het ding van 10 naar 25 cent.
Ik had rond dat bedrag een sell order staan die ik last minute verwijderd heb. Dikke tech, dikke greed.
Wel, in een week tijd klapten we terug tot de 10 cent regionen. Daar staan we nog steeds, na wat ups en downs. Want de shitcoin galore karavaan interesseert zich niet meer in Zilliqa. Die kopen nu CELRs en SOLs. En over twee maanden is er een nieuw kid in town. Waarschijnlijk een klinkende naam als EggplantCoin of MarsRocket.
Had ik gewoon netjes mijn winst genomen en in BTC geDCAd, sats gespaard, dan had ik daar veel meer aan over gehouden.
Weak hands verkopen in een hevige dip, vaak onder hun koopprijs. Smart heads verkopen na een onwaarschijnlijke run omhoog - met een plan om met dat geld opnieuw te speculeren.
Iets met risico spreiden...
If I tell you.....
Kan je ook regelen dat RAY het wat beter gaat doen?Ray_ schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:53:
[...]
Ik heb net verkocht, dus hij zal zo nog wel wat harder gaan. Geen dank he!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Veel te vroegRay_ schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:53:
[...]
Ik heb net verkocht, dus hij zal zo nog wel wat harder gaan. Geen dank he!
Dat vraagt mijn werkgever mij al dagelijks, tot op heden nog zonder succes.anandus schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:55:
[...]
Kan je ook regelen dat RAY het wat beter gaat doen?
Ik had er wat speelgeld in, dat staat nu op 150%. Jij vindt het te vroeg, ik vind het prima. Ik wens je heel veel plezier met je gains en hoop dat je de markt net zo goed weet te timen als je denkt te kunnen doen.
[ Voor 41% gewijzigd door Ray_ op 17-09-2021 09:02 ]
Staat BTC al op 160k$?
Niet?
O, dan ga ik maar weer werken.
Niet?
O, dan ga ik maar weer werken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb ook al gedeeltes verkocht, precies volgens plan..
Ik ga CELR zeker niet holden, maar als er weer een instapmoment komt, dan sluit ik niet uit dat ik weer instap met een gedeelte.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is inderdaad ook heel slim. Of misschien zelfs slimmer.tostinl schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:54:
[...]
Wat ik hier nooit aan begrijp, bij een x2 zou je je inleg er al uit kunnen halen door 50 procent te verkopen, 50 procent zou je dan door kunnen laten gaan om te kijken wat er nog uit te halen is...
Iets met risico spreiden...
Maktub
Lekker man, en terecht ook. Al die mensen hier die denken voor jou te kunnen bepalen wat het moment van verkopen is puur gebaseerd op geroeptoeter en hopium.Ray_ schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:58:
[...]
Dat vraagt mijn werkgever mij al dagelijks, tot op heden nog zonder succes.
[...]
Ik had er wat speelgeld in, dat staat nu op 150%. Jij vindt het te vroeg, ik vind het prima. Ik wens je heel veel plezier met je gains en hoop dat je de markt net zo goed weet te timen als je denkt te kunnen doen.
Gratz.
Celr sowieso niet verkopen onder de 1dollar
Zo weer wat verse fiat overgemaakt naar Coinbase.
Maar nu weer wat een keuze pfff..
Welk muntje gaat mijn zuur verdiende fiat krijgen vandaag 🤑🤑...
Celrnijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:15:
Zo weer wat verse fiat overgemaakt naar Coinbase.
Slecht advies imo.
Celr zit nu volop in de hypefase. Je kan met fiat beter DCA-en in wat stabielere zooi, bijv. BTC.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ga alleen voor HODL.
Dus laat celr maar ff schieten.
Twijfel tussen Bitcoin of ETH...
50/50?nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:20:
Ik ga alleen voor HODL.
Zero.
Ouwe shillert.roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:11:
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Complete waanzin met je Celr.roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:11:
Maar als je er zó overtuigd van ben. Dan zou ik vandaag nog een PL afsluiten voor het maximale rendament. Dan ook niet van dat laffe gedoe met een paar honderd euro. Als dit dé kans is op vroegtijdig pensioen dan nu ook een klein beetje risico nemen om over een paar maanden die miljoen te cashen.
Ohja, geen financieel advies...
Wanneer iets 2 x over de kop gaat in zo'n korte tijd is het het slimst volgens mij om de helft te verkopen zodat je puur met die munt voor noppes een leuke HODL kan gaan toepassen.MrMrq schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:38:
[...]
Met 150% rendement in een maand zou ik me nooit voor mijn kop slaan. Als de bank het zou geven zouden we allemaal zeggen: money printer goes brrr, het systeem is ziek, dit kan niet goed blijven gaan.
Ieder zijn strategie. Ik ben wat meer risico mijdend, maar hou dan ook graag wat over when the bear begins his run.
Was ik zelf maar zo slim om mijn eigen advies op te volgen.....

Hier sowieso wel....roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:11:
Sell-orders klaarstaan op: 0.155, 0.165, 0.175, 0.185 en 0.193.
Dan donderen we weer naar beneden en koop ik rond de 11 cent weer in...
#nattevingerindewindTA
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Daar zat ik zelf ook aan te denken.
Hoe doen jullie dat als jullie verse fiat storten?
Wachten op het juiste moment of gewoon kopen?
DCA is gewoon kopen zonder nadenken, dat is het meest relaxt.nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]
Maar dit werkt alleen als je het op regelmatige basis en voor langere tijd doorzet, anders ga je jezelf laten afleiden door al die moonshots die je links en rechts om de oren vliegen in de bullmarket
Wat is het juiste moment tell me please...nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ATOM.nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:20:
Ik ga alleen voor HODL.
SOL.
nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]

Gewoon kopen die zooi.nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]
Blijft crypto..GioStyle schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:23:
En ondertussen dendert CELR keihard omhoog.
Ik dacht ook slim te zijn om rond de 1 usd een hele dikke bag ada te verkopen en mijn 1.5 mil holo op 0.002 ipv 10x zo hoog.. en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan
Ik hodl voorlopig even wat ik heb en dat is voor 90% btc en eth, instappen doe ik niet na een dikke moontrip en al helemaal niet in een shitcoin (alles behalve btc en eth).
Zero.
Was even bang dat je wat anders met die natte vinger ging doen.iVibes schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:22:
[...]
Hier sowieso wel....
Sell-orders klaarstaan op: 0.155, 0.165, 0.175, 0.185 en 0.193.
Dan donderen we weer naar beneden en koop ik rond de 11 cent weer in...
![]()
#nattevingerindewindTA
Ok dus me niet gek laten maken met de uur koers enz..Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:27:
[...]
DCA is gewoon kopen zonder nadenken, dat is het meest relaxt.
Maar dit werkt alleen als je het op regelmatige basis en voor langere tijd doorzet, anders ga je jezelf laten afleiden door al die moonshots die je links en rechts om de oren vliegen in de bullmarket
Het idee is elke vrijdagmorgen verse fiat erin te stoppen. En dan 2/3 jaar Hodl.
Als je DCA-ed kan je ook instellen dat er periodiek op gezette tijden ingekocht wordt. Dat is dca in zn puurste vorm.nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]
Ik heb wat fiat op binance staan voor het geval dat we een flink drop maken.. Na een flinke stijging zet ik soms wat om in fiat en dat reserveer ik dan weer voor een dip.. Gaat niet altijd goed, want vaak stijgt het gewoon nog door in mijn geval en dipt het verder wanneer ik instap..nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]
Zero.
https://smartfi.com/smartfi-token-sale
Nieuw project (gebruiken op de achtergrond een aantal KMD-technieken zodoende is deze onder mijn aandacht gekomen, onder andere voor de DEX en dPOW).
Tokensale tranche 1, $0,70 per SMFT (met buyback garantie als je ze direct op hun site koopt).
Tranche 1 is bijna vol, volgende tranche is $ 1,29
Oftewel: dikke tech waarbij je alle vinkjes kan zetten (buy back, DEFI, mooi logo).
Zonder KYC ook te koop op de AtomicDEX van KMD (wel zorgen dat je een klein beetje BNB stort, SMFT token zit op BEP20, wat ook de kans op Binance listing groter maakt).
Nieuw project (gebruiken op de achtergrond een aantal KMD-technieken zodoende is deze onder mijn aandacht gekomen, onder andere voor de DEX en dPOW).
Tokensale tranche 1, $0,70 per SMFT (met buyback garantie als je ze direct op hun site koopt).
Tranche 1 is bijna vol, volgende tranche is $ 1,29
Oftewel: dikke tech waarbij je alle vinkjes kan zetten (buy back, DEFI, mooi logo).
Zonder KYC ook te koop op de AtomicDEX van KMD (wel zorgen dat je een klein beetje BNB stort, SMFT token zit op BEP20, wat ook de kans op Binance listing groter maakt).
[ Voor 51% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-09-2021 09:43 ]
FTM:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cjSCoVGcZ9zELFENXvNhb9Wt.jpg?f=user_large)
SOL:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XOw0eegvgsBEzTiyoxlD9dK8.jpg?f=user_large)
CELR:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/57egEmyoXqRV6wS691qwqem8.jpg?f=user_large)
Ik weet wel waar ik nu geen geld in ga stoppen. En ik hoop dat iedereen die op dit moment zit te twijfelen of ze wel of niet CELR moeten kopen aan de hand van de CELR-army hier datzelfde ziet..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cjSCoVGcZ9zELFENXvNhb9Wt.jpg?f=user_large)
SOL:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XOw0eegvgsBEzTiyoxlD9dK8.jpg?f=user_large)
CELR:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/57egEmyoXqRV6wS691qwqem8.jpg?f=user_large)
Ik weet wel waar ik nu geen geld in ga stoppen. En ik hoop dat iedereen die op dit moment zit te twijfelen of ze wel of niet CELR moeten kopen aan de hand van de CELR-army hier datzelfde ziet..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
lol, ik ben all in gegaan in april/mei, make it or break it. vervroegd pensioen here I come. Ik laat het je ook wel weten als het minder succesvol geworden is.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:21:
[...]
Complete waanzin met je Celr.
Maar als je er zó overtuigd van ben. Dan zou ik vandaag nog een PL afsluiten voor het maximale rendament. Dan ook niet van dat laffe gedoe met een paar honderd euro. Als dit dé kans is op vroegtijdig pensioen dan nu ook een klein beetje risico nemen om over een paar maanden die miljoen te cashen.
Ohja, geen financieel advies...
Niet met geleend geld overigens, maar gewoon met de spaarcenten.
CELR gaat straks precies hetzelfde doen als SOL en FTM.
Heet winst nemen.
Heet winst nemen.
[ Voor 14% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 17-09-2021 09:34 ]
Idd. Direct weer in DOT gepompt en een flufje KSM. Wat een gains.Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:50:
Aan ieder die meegedaan heeft met de Moonriver crowdloan op Kusama; we hebben weer MOVR in de spot wallet
de tijdsnotatie van je grafiek is wel relevant he chief. Celr loopt ontzettend achter op sol, one en matic qua run. Als jij je investering bepaald op een paar groene staven zonder relevante info van MC, Tijd dan snap ik dat je wat huiverig bent.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:33:
FTM:
[Afbeelding]
SOL:
[Afbeelding]
CELR:
[Afbeelding]
Verwijderd
dan heeft CELR nog wel even te gaan als je het daarmee vergelijkt toch?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:34:
Heet winst nemen.
SGN validators voor layer2finance die er aan komt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:34:
om cBRIDGE te gebruiken heb je geen CELR nodig? waar heb je dan wel CELR voor nodig?
Ik heb mijn Celr verkocht voor nu en omdat ik deze met ETH had bekostigd heb ik nu much more ETH terug gekocht.
https://cointelegraph.com...s-in-record-daily-outflow
Moon soon...
(Kan best zijn als ik weer een keer terug ga kopen, maar dit gaat mij te snel....)
https://cointelegraph.com...s-in-record-daily-outflow
Moon soon...
(Kan best zijn als ik weer een keer terug ga kopen, maar dit gaat mij te snel....)
[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 17-09-2021 09:39 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Moonriver koppeling met Celr cBridge zit er ook aan te komen btwMooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:50:
:strip_exif()/f/image/lb9cyCysYhN01DcghD31ONlf.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn weekly candles.. het risico om nu in te stappen is gewoon ongelofelijk groot en het is belachelijk dat CELR op dit moment hier zo hard geshilled wordt. Er lezen hier een heleboel mensen mee die denken dat jullie er verstand van hebben. Jij bent all-in gegaan in mei, dat is iets anders dan nu all-in gaan.mannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:35:
[...]
de tijdsnotatie van je grafiek is wel relevant he chief. Celr loopt ontzettend achter op sol, one en matic qua run. Als jij je investering bepaald op een paar groene staven zonder relevante info van MC, Tijd dan snap ik dat je wat huiverig bent.
Ja, ruimte zat.. investeer maar lekkerVerwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:36:
[...]
dan heeft CELR nog wel even te gaan als je het daarmee vergelijkt toch?

/s
Ja, top toch? Dan zit je er waarschijnlijk lekker bijmannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:34:
[...]
lol, ik ben all in gegaan in april/mei, make it or break it. vervroegd pensioen here I come. Ik laat het je ook wel weten als het minder succesvol geworden is.
Niet met geleend geld overigens, maar gewoon met de spaarcenten.
Daar gaat het fout. Ze zijn niet te vergelijken.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:36:
[...]
CELR op 1 euro kan. Ik heb ook een flufje voor het geval dat. Maar het blijft bij dat flufje want het is meer hopium dan wat anders.
verhuizen waarom? ik ben vaak wakker tot ~02:30Urbanus schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 02:21:
[...]
slaapwel en als ze de tijdstippen niet aanpassen, adviseer ik je te verhuizen naar een andere tijdzone
sommige mensen werken laat he? đź‘€
nothing stops this train
Ik heb zelf 2 potjes met crypto. De HODL pot leg ik maandelijks ongeacht de koers een bedrag in en bevat alleen ETH/BTC. Deze pot is gericht op de langere termijn 5/10 jaar. Doel van deze pot is financiële vrijheid. In dit scenario is de inkoop timen imho gerommel in de marge.nijmege01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:24:
[...]
Mijn tweede pot is mijn tradepot waarmee ik naar de kortere termijn kijk (deze bullrun) waar ik fiat in stop op het moment dat er leuke kansen zijn. En dan trapsgewijs weer terughaal.
Ik vind het risico dus nog ontzettend laag, alles onder de 10 cent is een koopje, pas boven de 50 cent zou ik wat voorzichteriger zijn. Waar ik dat op baseer, Matic, iets minder MC, maar soortgelijke maar betere Tech.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:38:
[...]
Dit zijn weekly candles.. het risico om nu in te stappen is gewoon ongelofelijk groot en het is belachelijk dat CELR op dit moment hier zo hard geshilled wordt. Er lezen hier een heleboel mensen mee die denken dat jullie er verstand van hebben. Jij bent all-in gegaan in mei, dat is iets anders dan nu all-in gaan.
[...]
Ja, ruimte zat.. investeer maar lekker
Je kan het shillen noemen, maar ik vind dat Celr nu gewoon delivered, je kan het met je eigen zien met cBridge. Het is geen safemoon of ada onzin.
Ik zie net dat Basilisk ook op 100% staat op kraken, ook een grote kans om een "winner" te worden.Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:50:
Zero.
De DOT die je straks weer kunt gebruiken voor crowdloan van Moonbeam (GLMR) en zo compound je je pensioen bij elkaarBananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:35:
[...]
Idd. Direct weer in DOT gepompt en een flufje KSM. Wat een gains.
Kan me niet voorstellen dat de rewards per DOT net zo hoog zullen zijn, is daar al iets over bekend wellicht?
Iemand moet die winst gaan bekostigen tochfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:34:
Heet winst nemen.
FTM ($1,39 nu) circulating supply is 12 miljard, celr ($0.12 nu ) 5 miljard, matic ($1,3 nu) 6,5 miljard. Dus als we die vergelijkingen gaan doen, ja dan heeft celr heel veel ruimte om te groeien.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:36:
[...]
Daar heb ik niets in zitten, dus die ik volg ik op het moment niet echt. Altair zou ff gas moeten geven.Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:47:
[...]
Ik zie net dat Basilisk ook op 100% staat op kraken, ook een grote kans om een "winner" te worden.
Als dat zo zou zijn hark ik idd mijn pensioen bij elkaarMooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:48:
[...]
De DOT die je straks weer kunt gebruiken voor crowdloan van Moonbeam (GLMR) en zo compound je je pensioen bij elkaar![]()
Kan me niet voorstellen dat de rewards per DOT net zo hoog zullen zijn, is daar al iets over bekend wellicht?
Heb er nog niks over gelezen. Tot er meer bekend is bouw ik mijn DOT-positie iig verder uit, zit er serieus over te denken om nog meer ADA te verkopen.
mannowlahn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:49:
[...]
FTM ($1,39 nu) circulating supply is 12 miljard, celr ($0.12 nu ) 5 miljard, matic ($1,3 nu) 6,5 miljard. Dus als we die vergelijkingen gaan doen, ja dan heeft celr heel veel ruimte om te groeien.
/f/image/gKI0oaY8tjSYgD9yBtQLStNG.png?f=fotoalbum_large)
Marketcap is toch 671miljoen?
Voordeel van geen dikke tech hebben is dat je ook niet op je donder kunt krijgen als die dikke tech het een keer af laat weten.
Ik zit nu in Kilt, Basilisk, Altair en Sukara. Die laatste gaat niks worden ben ik bang.Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:49:
[...]
Daar heb ik niets in zitten, dus die ik volg ik op het moment niet echt. Altair zou ff gas moeten geven.
Zero.
Verwijderd
waar koop je die altair?Pelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:59:
[...]
Ik zit nu in Kilt, Basilisk, Altair en Sukara. Die laatste gaat niks worden ben ik bang.
https://www.coingecko.com/nl/coins/altair-vr
Ik moet bij Celr altijd denken is er ook een Bair?roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:54:
[...]
[Afbeelding]
MC is circulating supply keer koers.roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:54:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb het over hoeveel tokens beschikbaar zijn.
Google is your friend. Anyway: https://centrifuge.io/altair/crowdloanVerwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:00:
[...]
waar koop je die altair?
https://www.coingecko.com/nl/coins/altair-vr
DOT ging mooi vannacht... Wat mij betreft mogen de Chinezen wel weer eerder wakker worden

UberLurker Departement #GG.
Nooit verkeerd imo.Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:54:
[...]
Als dat zo zou zijn hark ik idd mijn pensioen bij elkaar
Heb er nog niks over gelezen. Tot er meer bekend is bouw ik mijn DOT-positie iig verder uit, zit er serieus over te denken om nog meer ADA te verkopen.
DOT/KSM ga je straks ook kunnen gebruiken als liquiditeit op alle werkende parachain-projecten, bijv in defi, nft, fees voor smart contracts etc. Brug Polkadot <--> Kusama gaat er ook komen, waardoor het totale ecosysteem nog krachtiger wordt. Zie Polkadot als een "decentrale Binance".
Heb ik het afgelopen jaar al laten merken dat ik vrij enthousiast ben over deze shitcoin?
nee. vertel!Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:06:
[...]
Nooit verkeerd imo.
DOT/KSM ga je straks ook kunnen gebruiken als liquiditeit op alle werkende parachain-projecten, bijv in defi, nft, fees voor smart contracts etc. Brug Polkadot <--> Kusama gaat er ook komen, waardoor het totale ecosysteem nog krachtiger wordt. Zie Polkadot als een "decentrale Binance".
Heb ik het afgelopen jaar al laten merken dat ik vrij enthousiast ben over deze shitcoin?
Ik heb zojuist nog een extra flufje in Altair gestoken voor jouMooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:49:
[...]
Daar heb ik niets in zitten, dus die ik volg ik op het moment niet echt. Altair zou ff gas moeten geven.
Zero.
Het begon allemaal met mijn man crush op Gavin Wood....
Ik zag de procenten al oplopen. Dank voor de 500 KSM inlegPelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:08:
[...]
Ik heb zojuist nog een extra flufje in Altair gestoken voor jou
Toch niet na het lezen van zijn blog?Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:08:
[...]
Het begon allemaal met mijn man crush op Gavin Wood....
Nee, vooral zijn zweterige ongeschoren gezicht. Hij zit 20 uur per dag in zijn man cave code in te rammen die ons pensioen gaan vervroegen
Mooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:10:
[...]
Nee, vooral zijn zweterige ongeschoren gezicht. Hij zit 20 uur per dag in zijn man cave code in te rammen die ons pensioen gaan vervroegen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mLcXkNjKON63s3ZtAR5XSJZx.jpg?f=user_large)
Fiat moet je verkopen, FIAT!Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:54:
[...]
Als dat zo zou zijn hark ik idd mijn pensioen bij elkaar
omdat ADA nu ff een stablecoin is wilt niet zeggen dat ADA niet meer naar de $5 gaat deze cycle đź‘€
nothing stops this train
Jij zou ADA nog verkopen voor Shibmoon, een nieuwe samenwerking tussen Shib en Safemoon
Idd, het ecosysteem dijt steeds verder uit wat ook in de koers terug zal gaan komen. En de 12% staking rewards blijven lekker.DOT/KSM ga je straks ook kunnen gebruiken als liquiditeit op alle werkende parachain-projecten, bijv in defi, nft, fees voor smart contracts etc. Brug Polkadot <--> Kusama gaat er ook komen, waardoor het totale ecosysteem nog krachtiger wordt. Zie Polkadot als een "decentrale Binance".
Soms denk ik dat jij Gavin Wood bent met een vakantiecursusje Nederlands en een Sesamstraat-avatar. Vooral omdat je meerdere malen hebt aangegeven een "man crush" op Gavin te hebben, ontzettende narcist die je bentHeb ik het afgelopen jaar al laten merken dat ik vrij enthousiast ben over deze shitcoin?
edit: zie je, dat bedoel ik
[ Voor 5% gewijzigd door Bananeman op 17-09-2021 10:17 ]
@Kol Nedra je bedoelt 0.5USD
irony > *
Ik begrijp hem wel.Kol Nedra schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:14:
[...]
Fiat moet je verkopen, FIAT!
omdat ADA nu ff een stablecoin is wilt niet zeggen dat ADA niet meer naar de $5 gaat deze cycle đź‘€
Cardano is al tijden zo vaag over alles, terwijl er op Polkadot duidelijke dingen gebeuren.
Ik geloof zelf niet in flufjes hier en daar en al helemaal niet in een project dat al op #3 staat op CMC. Daar moet je meer dan een flufje in hebben zitten als je er echt in gelooft.
@Mooody Vaag? Toch niet over het feit dat alles met gigantische vertragingen opgeleverd wordt? Dacht dat dat inmiddels algemeen geweten was...
irony > *
Komen we weer bij het begrip flufje uitMooody schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:18:
[...]
Ik begrijp hem wel.
Cardano is al tijden zo vaag over alles, terwijl er op Polkadot duidelijke dingen gebeuren.
Ik geloof zelf niet in flufjes hier en daar en al helemaal niet in een project dat al op #3 staat op CMC. Daar moet je meer dan een flufje in hebben zitten als je er echt in gelooft.
Een flufje voor de een is een dikke flaf voor de ander.
Zero.
Mooi dat iedereen op een ander crypto eilandje zit en gelooft in zijn eigen muntjes. En straks als de vloedgolf van de rektheid langskomt dan probeert iedereen dat ene stuk drijfhout (BTC) weer vast te pakken.
Ding fluf bipsPelox schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:22:
[...]
Komen we weer bij het begrip flufje uit
Een flufje voor de een is een dikke flaf voor de ander.
Ik heb verleden week een maatje van mij verteld dat CELR geen slecht idee zou zijn toen hij aangaf dat hij wat geld in een ander muntje wilde stoppen, CELR stond op dat moment nog op 5 cent. Hij had het nog niet gedaan omdat hij te druk was en inmiddels heb ik hem laten weten dat NU nog kopen een behoorlijk groot risico is wat ik hem niet aan kan raden.St@m schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:38:
[...]
Dit zijn weekly candles.. het risico om nu in te stappen is gewoon ongelofelijk groot en het is belachelijk dat CELR op dit moment hier zo hard geshilled wordt. Er lezen hier een heleboel mensen mee die denken dat jullie er verstand van hebben. Jij bent all-in gegaan in mei, dat is iets anders dan nu all-in gaan.
[...]
Ja, ruimte zat.. investeer maar lekkerDie rode candle komt echt niet.
/s
Ik vind het een mooi project en heb zelf een leuke fluf, maar ben absoluut niet overtuigd van die dollar die ik hier erg vaak lees. Ik zie wel waar het schip strand en heb een paar ideetjes hoe dit uit te spelen.
Ben zojuist nog dieper in SOL gegaan.
Death or the gladiols.
Death or the gladiols.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!