[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 252 Laatste
Acties:
  • 818.010 views

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 10:03

BeyondThunder

Lost Lightning

enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Enkel en alleen door een fake Bitcoin pumpje hoor.
Ja, ik dacht "Laat ik eens wat leven in deze draad gooien ;-)"

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
BeyondThunder schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:30:
De (veel te) lange list met mijn Alts springen eindelijk weer lekker in het groen, nou doorzetten!!
Daar gaan je shitcoins..

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:50
knakworst schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:19:
[...]

Als XRP of ADA dan 100 dollar zijn doe ik eeen shoey.
Bookmarked.

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@GioStyle Dat moet je dan ook niet zeggen!!
Enne, echte shitcoins heb ik niet meer.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Niveautje hier hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVftt2lpuq45jL86uyHC0FK1hCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JlRiJdke9QLXmZSXosihvrsm.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:27

knakworst

Get more sats!

Hey shitcoin speelkwartier is duidelijk geopend. Tot zondagmiddag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

[ Voor 60% gewijzigd door knakworst op 23-10-2021 18:27 ]

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Er is een Airdrop voor Uniyswap, linkjes mag ik niet posten. Vragen om een PM te sturen wel ;-)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnXgz4sN3THI4eSdUBOx7wB_hZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/22VmZmWif3oWvh97oRSCeyl8.jpg?f=fotoalbum_large

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:42

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

SHIB to the moon! :+

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 23:16
Wat een kaars!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Tja BTC is over nieuw tijdperk is aangebroken :+

PC Specs

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Small green candles lives (also) matter :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 23-10-2021 18:51 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
ik ga die klote shib shorten op 0.0420

https://opensea.io/seaart

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja als shib dat toch eens gaat halen dan ja shorten die zooi

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-01 03:04
enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:57:
ik ga die klote shib shorten op 0.420
Durf ik ook wel aan, is nog een x1000 vanaf hier

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• enomiss
PlanR schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:00:
[...]

Durf ik ook wel aan, is nog een x1000 vanaf hier
Sorry ik bedoel bij 0.0420. Daar durf ik het al aan.

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou zelfs op 0.042 doe ik het ook nog hoor

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• enomiss
Ik heb het gevoel dat men daar nu heen wil. Waar komt deze pump vandaan, iemand?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

pomp lijkt haast alweer ten einde

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:03:
Ik heb het gevoel dat men daar nu heen wil. Waar komt deze pump vandaan, iemand?
De geruchten van shiba op RobinHood worden sterker en sterker.
Nu is het volgens mij gestart door een Whale.

SHIB/USDT [#Binance]
Big Whales Buy Activity ✳
548.63B $SHIB have been bought

PC Specs

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oudejaarsavond staan we gewoon op 100k jongens, mark my words :D

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:29
Dus ik verkoop mijn auto. Besluit meneer met contant geld te betalen. Je weet wel, die ouderwetse briefjes die waarde moeten vertegenwoordigen. Wat moet ik met die troep?

Ik zou het graag op m'n bankrekening willen hebben. Maar die verdienen nog niet genoeg geld dus hebben ze besloten het aantal punten waar je contact geld kan opnemen en/of storten drastisch terug te dringen. Dus ik kijk op geldmaat.nl voor een plek waar je geld kan storten. Volgens de site is de dichtstbijzijnde plek zo'n 20km hier vandaan. Blijkbaar is zo'n automaat in een stad met 50k inwoners teveel gevraagd. Kom ik daar aan, is die locatie gewoon gesloten. Dus kan ik met die gare briefjes weer op huis aan.

Ik betaal die kut bank €2 per maand voor het gebruik van een rekening. €2 voor het gebruik van een pinpas en nog eens €5 per maand voor het gebruik van een creditcard. En wat krijg je terug? Gare dienstverlening, een valuta die alleen maar minder waard wordt.

Ik heb gelukkig lang geleden mijn vermogen al in Bitcoin gestopt. Daar kan ik tenminste altijd bij 24/7. Ik krijg nog gewoon 6% rente en heb een gratis betaalkaart waarmee ik ook nog eens 3% korting krijg op alle uitgave. Maar soms wordt je gedwongen nog weer wat te doen met euro's en banken. Hoe wissel ik nou die kut briefjes in? Wat een fucking drama :r

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:12:
Dus ik verkoop mijn auto. Besluit meneer met contant geld te betalen. Je weet wel, die ouderwetse briefjes die waarde moeten vertegenwoordigen. Wat moet ik met die troep?

Ik zou het graag op m'n bankrekening willen hebben. Maar die verdienen nog niet genoeg geld dus hebben ze besloten het aantal punten waar je contact geld kan opnemen en/of storten drastisch terug te dringen. Dus ik kijk op geldmaat.nl voor een plek waar je geld kan storten. Volgens de site is de dichtstbijzijnde plek zo'n 20km hier vandaan. Blijkbaar is zo'n automaat in een stad met 50k inwoners niet rendabel.. Kom ik daar aan, is die locatie gewoon gesloten. Dus kan ik met die gare briefjes weer op huis aan.

Ik betaal die kut bank €2 per maand voor het gebruik van een rekening. €2 voor het gebruik van een pinpas en nog eens €5 per maand voor het gebruik van een creditcard. En wat krijg je terug? Gare dienstverlening, een valuta die alleen maar minder waard wordt.

Ik heb gelukkig lang geleden mijn vermogen al in Bitcoin gestopt. Daar kan ik tenminste altijd bij 24/7. Ik krijg nog gewoon 6% rente en heb een gratis betaalkaart waarmee ik ook nog eens 3% korting krijg op alle uitgave. Maar soms wordt je gedwongen nog weer wat te doen met euro's en banken. Hoe wissel ik nou die kut briefjes in? Wat een fucking drama :r
En als de lokatie dan open is en je daar dan aankomt kan je niet meer storten omdat die vol zit.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:50

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik zou het graag op m'n bankrekening willen hebben. Maar die verdienen nog niet genoeg geld dus hebben ze besloten het aantal punten waar je contact geld kan opnemen en/of storten drastisch terug te dringen. Dus ik kijk op geldmaat.nl voor een plek waar je geld kan storten. Volgens de site is de dichtstbijzijnde plek zo'n 20km hier vandaan. Blijkbaar is zo'n automaat in een stad met 50k inwoners teveel gevraagd. Kom ik daar aan, is die locatie gewoon gesloten. Dus kan ik met die gare briefjes weer op huis aan.

Gewoon lekker naar de slager, bakker etc komende weken/maanden, zij nemen het graag aan. Geld storten wordt inderdaad moeilijk gemaakt, deels terecht.

• enomiss
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

Gewoon lekker naar de slager, bakker etc komende weken/maanden, zij nemen het graag aan. Geld storten wordt inderdaad moeilijk gemaakt, deels terecht.
Met contact geld krijg je geen cashback.
Misschien kun je bij een winkel iets kopen, daarna terugbrengen en terug laten betalen op je bankrekening. Lekker asociaal.

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

Maar dan gaat het dus ten kosten van de 3% korting die ik normaal zou krijgen. Dat kost dus letterlijk geld.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:50

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:20:
[...]

Maar dan gaat het dus ten kosten van de 3% korting die ik normaal zou krijgen. Dat kost dus letterlijk geld.
Tja, is wellicht flauw maar waar maak je je druk om. Genoeg mensen die bij de voedselbank lopen en jij zit te mokken om een beetje misgelopen cashback. Lekker laten gaan en genieten van je zaterdagavond ;)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025

Ik betaal die kut bank €2 per maand voor het gebruik van een rekening
_O-

Een ander dieptepunt vandaag: een maat appte me dat hij zojuist een tram (in Amsterdam) zag met een enorme Flokii Inu reclame erop. Iets in de zin van "Missed DOGE?".... :+

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:23:
[...]

Tja, is wellicht flauw maar waar maak je je druk om. Genoeg mensen die bij de voedselbank lopen en jij zit te mokken om een beetje misgelopen cashback. Lekker laten gaan en genieten van je zaterdagavond ;)
Het gaat me natuurlijk ook niet om die paar rot centen. Meer om het grotere geheel.

Waarom gaan wij er als maatschappij mee akkoord dat we ons zo laten sturen door de banken? Waarom betaald iedereen geld voor diensten die elders goedkoper, of gratis kunnen. Waarom moet ik 20km rijden om een wettig betaalmiddel handmatig in een automaat te drukken. En waarom staat op de site dat er een automaat is, terwijl deze er niet (meer) is?

Het kan allemaal beter. Het is niet zo dat onze financiële dienstverleners op een houtje bijten om ons te helpen. Nee, het zijn de parasieten van onze samenleving

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:23:
[...]

Want juist die mensen die bij de voedselbank lopen. Die zijn ook wettelijk verplicht een bankrekening te hebben. En zijn zodoende gedwongen ook de bank voor diensten te betalen waar ze ook een pak rijst van konden halen.

• Gelukszoekr
Maar sorry voor mijn rant. beetje offtopic misschien :P

• Blik1984
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:26:
[...]

Het gaat me natuurlijk ook niet om die paar rot centen. Meer om het grotere geheel.

Waarom gaan wij er als maatschappij mee akkoord dat we ons zo laten sturen door de banken? Waarom betaald iedereen geld voor diensten die elders goedkoper, of gratis kunnen. Waarom moet ik 20km rijden om een wettig betaalmiddel handmatig in een automaat te drukken. En waarom staat op de site dat er een automaat is, terwijl deze er niet (meer) is?

Het kan allemaal beter. Het is niet zo dat onze financiële dienstverleners op een houtje bijten om ons te helpen. Nee, het zijn de parasieten van onze samenleving
Zelfs in een grote stad (top 4-randstad) moet ik 8 km fietsen om geld te storten bij een geldmaat. Gekkenwerk!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:25
KDA blijft lekker gaan. 1 van de consument waarmee ik een gokje waag. Ledger ook een nieuwe firmware. Was weer genoeg crypto voor vandaag. Ondanks dat alles lekker stijgt steeds minder aandacht ervoor.

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:26:
[...]

Totaal ON-TOPIC!

Dit is exact het punt. We staan op het punt dat het financiële systeem naar crypto gaat verschuiven. Alle financiële instellingen doen er alles aan om dat te voorkomen. Maar het is onvermijdelijk.
Vergelijk crypto op dit moment met het inbellen met je 56k6 modem naar een BBS. Daar staan we nu. Begin van een tijdperk. En kijk eens naar Internet nu...

• enomiss

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNe50BYdadiDS948n7UxuzjUHQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BHIjxvPJv3RyPOYND3liujZh.png?f=user_large

spoiler:
perpare for hyperinflation

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 23-10-2021 19:46 ]

• Gelukszoekr
BeyondThunder schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:38:
[...]

Totaal ON-TOPIC!

Dit is exact het punt. We staan op het punt dat het financiële systeem naar crypto gaat verschuiven. Alle financiële instellingen doen er alles aan om dat te voorkomen. Maar het is onvermijdelijk.
Vergelijk crypto op dit moment met het inbellen met je 56k6 modem naar een BBS. Daar staan we nu. Begin van een tijdperk. En kijk eens naar Internet nu...
Alles kan. Maar dit is ook nog wel een ver van ons bed show. Machthebbers laten macht niet zomaar los. En er is momenteel nog echt geen breed sentiment in onze westerse samenleving dat crypto beter is dan het huidige financiële systeem. Crypto is nu ook voornamelijk een belegginsspeeltje. Niemand gebruikt het om mee te betalen

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
[...]

Totaal ON-TOPIC!

Yes all in shib

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Werp een blik op mijn pf.

Daily in het groen, weekly groener, monthly groen als bij de buren & yearly is zo groen als de hulk.

Gaat prima :Y

Zero.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ik zat vanmiddag op een verjaardag. Was er ook iemand die blij was met z'n 1 miljoen shibas.
Geen idee waar die gast het over had.
Ik nam nog een stukje taart.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Shib nummer 18 inmiddels. Die gaat Link nog voorbij. Dikke tech wordt minder gewaardeerd dan gebakken lucht. Wat een wereld leven we in.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:16

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:59:
Shib nummer 18 inmiddels. Die gaat Link nog voorbij. Dikke tech wordt minder gewaardeerd dan gebakken lucht. Wat een wereld leven we in.
In een wereld waar dikke tech minder gewaardeerd wordt dan gebakken lucht, heb ik ergens gehoord.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:52

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:31:
Werp een blik op mijn pf.

Daily in het groen, weekly groener, monthly groen als bij de buren & yearly is zo groen als de hulk.

Gaat prima :Y
In fiat ja.
Op de monthly mis ik nog 4% sats.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2025

Waar krijg je 6% op BTC?

• Gelukszoekr
Crypto.com, Ledn, Celcius, Nexo

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Binance 7% apy locked saving 90 dagen

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

YES schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:03:
[...]

In een wereld waar dikke tech minder gewaardeerd wordt dan gebakken lucht, heb ik ergens gehoord.
Goud, diamanten? grotendeels zelfde verhaal.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
Darrell schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:49:
klopt ik kijk er regelmatig naar want ik wil mijn BTC weer locken ^^
iedere keer vol :/

nothing stops this train

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-01 16:33
Shiba naar 0,10? Wie weet. Gewoon lekker kijken :)

Je hoort het nu wel echt overal

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
rolandos582 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:00:

Dat is nog x3000. Ok.

Motor-forum.nl

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:59
Oh, ja, dan zal het wel gaan gebeuren 8)7

Ik lul ook zomaar wat

Verwijderd

Aarebe1 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:54:
Ik zat vanmiddag op een verjaardag. Was er ook iemand die blij was met z'n 1 miljoen shibas.
Geen idee waar die gast het over had.
Ik nam nog een stukje taart.
Was de taart wel lekker?

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2025
Darrell schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:49:
Hoe weet je wanneer dit beschikbaar is?

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

rolandos582 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:00:

Een market cap van 40 trillion voor SHIB lijkt mij inderdaad erg plausibel 7(8)7 7(8)7

Als dat zo ver is, dan mogen we met recht (en met afstand), SHIB de nieuwe world's reserve currency noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaes op 23-10-2021 22:18 ]

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:20
Sethro schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:06:
[...]

Hoe weet je wanneer dit beschikbaar is?
Je had de vraag niet aan mij gesteld, maar beantwoord toch even omdat dit wellicht interessant is. Dit is te volgen via deze website: https://bswatcher.com/

Er is hier ook een telegram bot voor, die helaas na een tijd betaald is. De 7% btc is helaas al langere tijd niet meer beschikbaar gekomen.. Normaal was deze af en toe voor korte tijd beschikbaar

• rolandos582
shovelhead1340 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:03:
[...]

Oh, ja, dan zal het wel gaan gebeuren 8)7
Je weet het nooit natuurlijk, die gekke Elon Musk heeft het eerder gedaan.

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-01 15:58
[...]
Je bedoelt gedomineerd door een paar waanzinnig rijke en machtige commerciële bedrijven? Hmmm, misschien heb je een punt.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Blik1984
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:58:
[...]

Alles kan. Maar dit is ook nog wel een ver van ons bed show. Machthebbers laten macht niet zomaar los. En er is momenteel nog echt geen breed sentiment in onze westerse samenleving dat crypto beter is dan het huidige financiële systeem. Crypto is nu ook voornamelijk een belegginsspeeltje. Niemand gebruikt het om mee te betalen
Mij vrouw zit nu op Ibiza BNB uit te geven met de binance debit card

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
rolandos582 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:11:
[...]

Je weet het nooit natuurlijk, die gekke Elon Musk heeft het eerder gedaan.
Gokken voor €100 waard? >:)

• rolandos582
Area schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:21:
[...]

Gokken voor €100 waard? >:)
Ach heb er 200 ingelegd, zie wel wat er gebeurd

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
Blik1984 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:20:
[...]

Vraagje m.b.t. de binance card. Ik heb in de laatste 2 maanden 3x gehad dat een betaling met de kaart, fysiek in een winkel, mislukte. Vervolgens zie ik dat er toch geld is afgeschreven waardoor ik uiteindelijk 2x betaald heb voor hetzelfde product.

Hoelang gebruik jij de kaart al en herken je dit?

Verwijderd

[...]

Mooi dom om je vrouw op pad te sturen met funds 8)7 maar het kan nog veel dommer.

Mijn vrouw ging laatst ook naar Ibiza. Was ze aan het inpakken, zag ik de open koffer liggen. Zat er een mega pack xxl condooms in. Echt zo dom. Ze heeft niet eens een piemel 8)7 7(8)7

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:31:
[...]

Mooi dom om je vrouw op pad te sturen met funds 8)7 maar het kan nog veel dommer.

Mijn vrouw ging laatst ook naar Ibiza. Was ze aan het inpakken, zag ik de open koffer liggen. Zat er een mega pack xxl condooms in. Echt zo dom. Ze heeft niet eens een piemel 8)7 7(8)7
Jij ook niet zei ze me net. Groetjes vanuit Ibiza.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:11
Hoe zit dat nou he met die coins #Cake en #ADA, ze willen maar niet omhoog -O-
of zijn het stablecoins?

nothing stops this train

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Mozes123 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:34:
[...]

Jij ook niet zei ze me net. Groetjes vanuit Ibiza.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZIUuvuM2QxTQ6x94uNrDYAabP0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6ROvXy5SyFdGlrb25Tot0X34.jpg?f=user_large

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:31:
[...]

Binnenkort kom je thuis en dan staat er een pannetje kokend water op het fornuis met daarin een baksteen...

Dan kijk je even verder en dan zie je een briefje...

Als deze gaar is kom ik terug

>:)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Blik1984
Nopheros schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:23:
[...]

Vraagje m.b.t. de binance card. Ik heb in de laatste 2 maanden 3x gehad dat een betaling met de kaart, fysiek in een winkel, mislukte. Vervolgens zie ik dat er toch geld is afgeschreven waardoor ik uiteindelijk 2x betaald heb voor hetzelfde product.

Hoelang gebruik jij de kaart al en herken je dit?
Heb de kaart pas net binnen, nog geen issues mee gehad

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Dat verklaart het bnb dipje. Trouwen in gemeenschap van goederen heeft ook zn grenzen he.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
Ruis. Allemaal ruis.

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01 00:18
Voor deze nacht maar een paar BTC orders ingeschoten (allen onder de 60k). Ik hoop nog mooi even wat sats te stacken voor dat we weer een ritje omhoog gaan maken. moonsoon

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:46
Dikke weekendpump? <3

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:21
Was weer van korte duur. Dat is echt al paar dagen zo. Dit soort 300-400$ spike op de 3min houden het maar zelden.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
twit schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:04:
[...]

Was weer van korte duur. Dat is echt al paar dagen zo. Dit soort 300-400$ spike op de 3min houden het maar zelden.
en weer terug Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZFuVGidviYbtswOnZkvpY9YFDM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zBZGtdYtTCDA0YTJdtTXgiir.png?f=fotoalbum_large

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46
enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:11:
[...]

Wees bewust dat het verbinden van API's aan je exchanges weer een extra beveiligingsrisico is.
Ik vind deze wel lekker simpel. Vul ik om de zoveel tijd in als ik zin heb (als alles moont).
Zo belangrijk is het niet om elke seconde je portfolio waarde te weten. Geeft alleen maar stress.
Je vinkt toch de opties om iets te kunnen doen uit?

• enomiss
wimpie007 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:31:
[...]

Je vinkt toch de opties om iets te kunnen doen uit?
Wat is veiliger, een huis zonder deuren of een huis met deuren met sloten erop?
Er kan altijd een lek in zitten/ontstaan.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 24-10-2021 00:35 ]

• wimpie007
enomiss schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:34:
[...]

Wat is veiliger, een huis zonder deuren of een huis met deuren met sloten erop? Er kan altijd een lek in zitten/ontstaan.
Een huis met sloten want anders kan je zelf niet meer naar buiten bij een brand ;)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:07
Ik zou nu een huis kopen en een shiba inu hondje om het huis te beveiligen

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

En die heeft die ook weer mooi verwijderd. Only share your success.
Dat dan weer niet, verwijderd vanwege copyright klachten op zn muziek. Anders zou hij natuurlijk ook niet streamen

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
jorwas schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:50:
[...]

Dat dan weer niet, verwijderd vanwege copyright klachten op zn muziek. Anders zou hij natuurlijk ook niet streamen
Dus op zijn goede resultaten is er geen probleem maar op zijn slechte opeens wel?

Op youtube?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Moiety schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:46:
Ik zou nu een huis kopen en een shiba inu hondje om het huis te beveiligen
Mijn Bitcoin Bull stampt je kleine klotehondje helemaal plat...
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxhm879AdVmN_GltsJN2ZyioPUM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FAbe4hIrCClAk0SvuXfiJt1l.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Gelukszoekr
enomiss schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:34:
[...]

Wat is veiliger, een huis zonder deuren of een huis met deuren met sloten erop?
Er kan altijd een lek in zitten/ontstaan.
Doet me denken aan deze:

Afbeeldingslocatie: https://www.datapanik.org/wp-content/uploads/2013/11/bennett-privacy-security.jpg

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Aaaah Kraken, heerlijk oude interface, maar Kraken is wel 1 van mijn fav! 👀

mooi ritje movr genomen, twijfel om nu ff eruit te gaan, zit tegen de $400
$420 en nog steeds stijgende lijn. Iemand een idee waarom?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• wimpie007
resusaapje schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 01:23:
[...]

$420 en nog steeds stijgende lijn. Iemand een idee waarom?
Is toch keiharde tech?

Binnenkort listing op BINANCE ook volgens mij

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Voor €100 toch maar een gokje gewaagd. 😁
Shiba Inu 🚀

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-01 03:04
Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 02:34:
Shiba Inu 🚀
Nu nog? Bij een +26% :9

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Shiba Inu 🚀
Pas op makker, je hebt zojuist de door deze reeks twee meest gehate valuta's in één post weten te benoemen :*)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
Shiba Inu 🚀
En hoeveel heb je er daar dan voor? 3 miljoen?

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prNNNWaw6aB0XxXSdXFzCgMmf10=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QGyHYIFcFPuX7ehu7tG7ebQs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zh3ryg1luRomrVIR3A_rP2ySgLo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0QrOWXTCaG4gLAYL4ONGbIlt.jpg?f=fotoalbum_tile

Btc is dit weekend al twee keer gebounced op $60.666 😂

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
josvaesen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:02:
[Afbeelding][Afbeelding]

Ik had liever dat hij 2x rejected was tegen de 67k.. ;(

Zero.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:52
josvaesen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:02:
[Afbeelding][Afbeelding]

Manniepuulaaasie!!

OT: KSM, what are you doing? Order opgepikt op 377 en direct M00N. Goed begin van de dag..

Ondanks dat de rest er nog niet heel sterk uitziet vandaag, toch een fijne Zondag gewenst!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Vis
  • Laatst online: 00:22

Vis

Shib die meer volume heeft dan BTC... 😔 Dikke tech
Lekker volwassen marktje

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:32:
Shib die meer volume heeft dan BTC... 😔 Dikke tech
Lekker volwassen marktje
Green candle chasing op een muntje waar je voor een paar tientjes er miljoenen van hebt, hopium extravanganza festival.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 23-01 15:55
Shiba weer eens 50 procent….

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-01 12:05
SHIB dikke tech. When flippening?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
dat shiba gaat echt godsgruwelijk hard naar de tering hoor. gewoon ff geduld en 98% van de mensen die hier in fomoen gaan falliet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-01 15:03
-Muncky- schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:49:
SHIB dikke tech. When flippening?
Tja, emotie verkoopt. Grote community. Ergens was er een bekende paper dat schreef over de beurs en social media. Dat dat misschien nog een betere indicator is of een aandeel stijgt of daalt. Dit is precies wat er met die Shib gebeurt. Veel social chatter en aandacht, niet te voorspellen waar dit nu eindigt.

Dit allemaal ondanks tech.

Gevonden! https://www.researchgate....f_Exchange_Rate_Movements

[ Voor 13% gewijzigd door SimD op 24-10-2021 09:57 ]

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-01 11:26
Ben blij met mijn Shiba die ik een tijd geleden al had gekocht. Kan er niet tegen werken hoeveel hij aan het stijgen is. Nu holden totdat hij eind volgend jaar op $1 zit en nooit meer hoeven werken 💰💰

You only live once, so enjoy the ride.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
worldfastest schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:57:
Ben blij met mijn Shiba die ik een tijd geleden al had gekocht. Kan er niet tegen werken hoeveel hij aan het stijgen is. Nu holden totdat hij eind volgend jaar op $1 zit en nooit meer hoeven werken 💰💰
volgend jaar staat hij op-99%

zou het ritje niet te lang proberen te maken, en dat meen ik serieus. Die ultime shitcoin vanaf nu 12 maanden vasthouden is echt 100% dodelijk.
Pak op tijd je winst en geniet er van

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
anti elppa schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

volgend jaar staat hij op-99%

zou het ritje niet te lang proberen te maken, en dat meen ik serieus. Die ultime shitcoin vanaf nu 12 maanden vasthouden is echt 100% dodelijk.
Pak op tijd je winst en geniet er van
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRY2t5rQ01slIdI2gr8hn6756Fw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYBhBe1BtlADA6vCq5jRouv6.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oVz-ZKaE7tAue1mz8NLQMptmhk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y8M1TBAu1cGf1OMtTDGeRpMA.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 197 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!