Zero.
Even een berekening gemaakt smart guy, er zijn nu 13000 cryptovalutas volgens CMC, daar 1% van hou je 130 coins over.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:38:
[...]
Als de boel gereguleerd gaat worden, en die kant zijn we nu op aan het gaan, dan verdwijnt straks 99% van alle coins.
Dus, blijf in de top 100 investeren en je zit wel goed hoor 😉 andere ga je maar naar stonks, veel saaier.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Rende me bed uit want ik dacht dat de DOT parachains live waren gegaan..Wom schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:00:
Nieuwe parachain auctions nu ook actief op Kraken, voor de gegadigden.
Noted! Vertel jij dan ff wat de top 100 is over 10 jaar?Vis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:48:
[...]
Even een berekening gemaakt smart guy, er zijn nu 13000 cryptovalutas volgens CMC, daar 1% van hou je 130 coins over.
Dus, blijf in de top 100 investeren en je zit wel goed hoor 😉 andere ga je maar naar stonks, veel saaier.
Wou net zeggen. Die redenering klopt niet.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:51:
[...]
Noted! Vertel jij dan ff wat de top 100 is over 10 jaar?
DYOR was het toch? Dat is het spelletje guysfRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:51:
[...]
Noted! Vertel jij dan ff wat de top 100 is over 10 jaar?
Simple as that, fixedVis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:48:
[...]
Even een berekening gemaakt smart guy, er zijn nu 13000 cryptovalutas volgens CMC, daar 1% van hou je 130 coins over.
Dus, blijf in de toekomstige top 100 investeren en je zit wel goed hoor 😉 andere ga je maar naar stonks, veel saaier.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Ik ga vandaag vast een lambo bestellen van de toekomstige winst. Even een lening afsluiten.
Verwacht zonder al te veel moeite wel een x1000 te pakken.
Voor een potentiële x1000 kun je wel beter even buiten de top 100 kijken 😄 high risk high rewardVerwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Ik ga vandaag vast een lambo bestellen van de toekomstige winst. Even een lening afsluiten.
Eens, maar dan nog blijft de vraag: wat zijn potentieel interessante projecten die mogelijk nog onbekend zijn en in de underground wel getipt wordenmerauder schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:17:
Ik geloof er juist steeds meer in dat je naar het grotere geheel moet kijken. Permanent investeren in BTC/ETH en winsten uit alts inzetten om meer BTC/ETH te vergaren.
Winst uit alts heb ik geïnvesteerd in zonnepanelen en volgende target is nu een bescheiden EV. Misschien dat ik ook mijn duo schuld kan lozen mochten we in een FOMO run komen. Allemaal maatregelen waardoor ik tijdens de bear meer kan inleggen.
Dus niet de al gehypte projecten zoals Ethereum, Polkadot, Solana, Fantom of Avalanche.
Waar vind je dat soort projecten? Niet hier op TweakersVis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Voor een potentiële x1000 kun je wel beter even buiten de top 100 kijken 😄 high risk high reward
Verwijderd
Toekomstige top 100 heb ik het over.Vis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Voor een potentiële x1000 kun je wel beter even buiten de top 100 kijken 😄 high risk high reward
Dus de munten waar ik x1000 mee ga pakken staan daar nog niet in.
Lees even wat posts van Moooooody door, MDYR.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Eens, maar dan nog blijft de vraag: wat zijn potentieel interessante projecten die mogelijk nog onbekend zijn en in de underground wel getipt worden
Dus niet de al gehypte projecten zoals Ethereum, Polkadot, Solana, Fantom of Avalanche.
[ Voor 80% gewijzigd door St@m op 23-10-2021 10:43 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
FTFYVis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Voor een potentiële x1000 kun je wel beter even buiten de top 100 top 500 kijken 😄 high risk high reward
Coin Bureau heeft hier een redelijke video over. Heb er zelf wel een aantal dingen uitgehaald tenminste, your mileage may vary.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Hoe vonden mensen ADA op 0.15 ct toen het nog niet 2.15 dollar was. Niet op dit soort fora, maar mogelijk wel op andere?
Strekking: DYOR in het team achter de coin/token, lost de tech een bepaald probleem op wat een IRL toepassing heeft, is het verbonden aan een andere sterk project (layer 2 of 3 solution voor andere chains bijvoorbeeld), is het een innovatief idee etc...
Zo ben ik ingestapt op twee coins die wat mij betreft echte problemen (binnen de cryptowereld) oplossen: een sharding chain met zeer hoge TPS ($MTV) en een blockchain die notariële transacties wil gaan vastleggen en daar een digitale standaard voor wil maken ($UBX).
Allebei dikke moonshots of dat x100 gaat maar tot nu toe sta ik goed in het groen.
[ Voor 67% gewijzigd door Blaim op 23-10-2021 10:49 ]
Binance launchpad (niet launchpool) is bijna altijd meer dan x10 vaak x60Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
Toekomstige top 100 heb ik het over.
Dus de munten waar ik x1000 mee ga pakken staan daar nog niet in.
Luier kan je niet zijn
Wel steeds voldoende BNB op voorraad hebben...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gewoon hier, even een willekeurige post met USDT waarde uit 2019MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Hoe vonden mensen ADA op 0.15 ct toen het nog niet 2.15 dollar was. Niet op dit soort fora, maar mogelijk wel op andere?
Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daar zit weinig argumentatie in..... Bijkopen. Meer fundamentele tips...St@m schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Gewoon hier, even een willekeurige post met USDT waarde uit 2019
Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"
Volgens mij gaat het per saldo hetzelfde opleveren.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Eens, maar dan nog blijft de vraag: wat zijn potentieel interessante projecten die mogelijk nog onbekend zijn en in de underground wel getipt worden
De gehypte projecten die jij noemt zijn cashcows. Je kunt er nu blind geld in stoppen.
Al die andere potentieel interessante projecten daarvan gaan er maar enkele x1000. Tegen de tijd dat je het beseft zijn ze al keer 10 gegaan. Zie Ethereum, Polkadot, Solana, Fantom of Avalanche. Of heb je ze alweer verkocht.
Ik vond het toen al kutMaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Hoe vonden mensen ADA op 0.15 ct toen het nog niet 2.15 dollar was.
Zonder gekheid, ik werd getipt door een vriend. Die had het vast weer van één of andere Telegram groep.
Maar vergis je niet: in 2018 is ADA ook al een keer tien keer meer waard geweest dan 15 cent. En toen weer teruggezakt, dus.
Voor mijn gevoel kun je kun je je beter verdiepen in het verloop van de cycli, zodat je op tijd koopt en verkoopt, dan in de dikke tech, zodat je het goede muntje koopt. In de bull market stijgen ze allemaal. Die de meeste aandacht kunnen genereren nog het meest. Om goede redenen (Polkadot), goede marketing (Cardano) of idiote redenen (SafeMoon).
Als je dat eenmaal beheerst kun je proberen om de krenten uit de pap te vissen. Zelf heb ik allerlei goede munten gehad - maar te vaak op het verkeerde moment.
[ Voor 16% gewijzigd door MrMrq op 23-10-2021 14:08 ]
Maktub
Waar vindt je dat soort groepen / er zijn ongetwijfeld Forums die dit soort krenten bespreken?MrMrq schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Ik vond het toen al kut![]()
Zonder gekheid, ik werd getipt door een vriend. Die had het vast weer van één of andere Telegram groep.
Maar vergis je niet: in 2018 is ADA ook al een keer tien keer meer waard geweest dan 15 cent. En toen weer teruggezakt, dus.
Voor mijn gevoel kun je kun je je beter verdiepen in het verloop van de cycli, zodat je op tijd loopt, dan in de dikke toch, zodat je het goede muntje koopt.
Als je dat eenmaal beheerst kun je proberen om de krenten uit de pap te vissen.
Ook hier, Celr is al vaker besproken hoor.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Celr inmiddels alweer teveel gestegen om nog in te stappen. Ik moet dus beter opletten
Ik vind het jammer dat de Binance " Vault" niet zo actief meer gebruikt wordt. " Vroeger" kreeg je best vaak dat je automatisch ook in zo'n Launchpad meedeed met de BNB die je in vault had staan. Laatste keer dat ik iets kreeg was MBOX . Daar hoefde je dan echt helemaal niets voor te doen. Nu Binance steeds vaker weer dit soort acties heeft waar je handmatig in Launchpad moet inleggen lijkt het wel of je beter je BNB in staking kunt zetten en zelf telkens in Launchpads inleggen als er iets langskomt ipv het in de vault laten staan.resusaapje schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:45:
[...]
Binance launchpad (niet launchpool) is bijna altijd meer dan x10 vaak x60
Luier kan je niet zijn
Wel steeds voldoende BNB op voorraad hebben...
Misschien dat ik vandaag die switch ook maar eens ga maken. Als ik de laatste pagina's van topic mag geloven heeft me dat toch al een aantal keer 20-50 EUR of meer gekost.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Pinnen we deze opmerking eventjes voor zodra Celr de 2,50 dollar aantikt?MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:50:
[...]
Celr inmiddels alweer teveel gestegen om nog in te stappen. Ik moet dus beter opletten![]()
Anders ga je even je eigen research doen. Jij vraagt waar je posts kan vinden over Ada toen het op 15 cent stond. Gewoon hier.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:47:
[...]
Daar zit weinig argumentatie in..... Bijkopen. Meer fundamentele tips...
Onderbouwing waarom wel/niet staat vast wel ergens beschreven in de reeks. Succes.
Gezien de levertijd is die lening volstrekt overbodig. Gewoon 10 Celr, 1 doge, en 1 Dot in onderpand geven. Verschil krijg je weer terug zodra Lambo op de oprit staat.Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Of je gaat je eigen research doen, heel veel spitten, lezen, kijken, verschillende media volgen en daarop je keuzes bepalen. Of je let goed op wat er hier tussen de onzin door voorbij komt, er zijn hier echt kortstondige pareltjes gedeeld waarop ik mooie winsten heb kunnen maken als noob.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:50:
[...]
Celr inmiddels alweer teveel gestegen om nog in te stappen. Ik moet dus beter opletten![]()
Maar ook wanneer je een tip of shill van iemand oppikt moet je nog altijd meerdere soorten research zelf doen. 1, de tip nakijken dus gelijk naar CMC, begrijpen wat die munt doet, kijken of er al meer munten zijn die precies hetzelfde doen, bedenken of er nog wel genoeg markt voor is, of die munt wellicht een usp heeft waardoor het zich onderscheid van de rest, lees de whitepapers, kijk wat daarvan al is waargemaakt, of er een projectplanning is en of ze zorgen voor een continue stroom van info via SM.
2, van wie komt de tip? Is het iemand die dit vaker doet voor die ene bepaalde munt? Vertrouw je diegene of niet, is er een onderbouwing waar je je in kunt vinden? Wat is die persoon zijn "trackrecord" hier op het forum?
Zo heb ik in het half jaartje dat ik hier zit een leuke rit via Taro kunnen maken op Ontology, via Moody op Atom en vooral op CELR, daar heb ik nu nog zakken vol van en die hebben me door de eerste verkopen niets gekost, via Majic op FTM en zo zijn er nog wel een paar. Ene anti met een BTC of zo.
En dan komt het belangrijkste pas, durf je dan ook echt te investeren in zo'n munt? Want achteraf lijkt het alsof we allemaal met gemak tegen de leukste munten aanlopen door van alles met elkaar te delen, maar je moet dan ook de stap durven maken.
Feit is, we zitten vrij ver in de bullrun en dat pareltje vinden dat nu nog x20 of x50 gaat deze run, heel veel succes daarmee. Daar gaat geen bijv youtuber je mee helpen, die shillen ook alleen maar hun eigen PF. Op dit moment is elke munt die nog x3 tot x5 gaat doen al een goudmijntje.
*edit: wil je een munt vinden die de volgende bullrun tig keer over de kop gaat, dan ook is het een kwestie van veel research doen en die munt niet nu kopen, maar pas in de bearmarket wanneer sommige munten goedkoper op te pikken zijn als dat ze nu zijn. Klinkt heel makkelijk, maar is verdomd moeilijk omdat je enerzijds moet investeren in sommige munten die op zeker terugkomen, maar daardoor ook meer waarde vasthouden, en anderzijds in munten die volledig door het ijs zakken, giga op te scheppen zijn voor dumpprijzen, maar waarvan onbekend is of ze ooit nog zo sterk terugkomen als dat ze nu waren.
[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2021 11:17 ]
Research naar echte small cap parels heb ik geen tijd voor. Dit zie ik ook in mijn gains.
ADA stond ruim 2 jaar in de top20 op coinmarketcap met een waarde van rons de €0.04. Je hoefde daar dus echt niet jaar te zoekenMaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb de whiteboard video zelf gemaakt, moest dus niet verder zoeken.MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Nadien heb ik me gefocust op marketing en kilo's bijkomen, code deployen is zo overrated!
irony > *
Verwijderd
Weet ik nog wel ja. Ze hadden toen een werkende website.Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
ADA stond ruim 2 jaar in de top20 op coinmarketcap met een waarde van rons de €0.04. Je hoefde daar dus echt niet jaar te zoeken
Later kwam er staking bij.
Geniaal muntje.
Hebben ze in ieder geval iets werkend.Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:44:
[...]
Weet ik nog wel ja. Ze hadden toen een werkende website.
Geniaal muntje.
#whenmainnetVerwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:44:
[...]
Weet ik nog wel ja. Ze hadden toen een werkende website.
Geniaal muntje.
irony > *
De 'nieuwe' ADA, LINK, SOL of CELR vinden zou ik niet zozeer als doelstelling zetten: van bijna niks naar de marktkapitalisaties van deze jongens is een *1000 (ADA hardcap na ICO was 62 miljoen).MaStar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:43:
Focus je op meer haalbare rendementen (alles tussen *20 en *100) en volg de adviezen op van onder andere @Ngangatar . Aan het begin van een bull cycle kan je zeker nog wel projecten vinden die dit doen. Is het makkelijk? Nee. Niet alleen het vinden zelf, maar ook het aanhouden: als jij op *10 staat, ga je dan niet stiekem al wat winst nemen? Daarnaast zijn er zoveel projecten die 2 jaar lang niets doen en dan opeens keihard moonen. Het is de vraag wat je tijdshorizon is en hoeveel je kan missen. 200$? Prima, maar dan volstaat een *20 wellicht niet.
Ik heb een aantal moonbags die nu mooi uit lijken te spelen. Op één van deze ga ik aggressiever winstnemen dan op de andere, gezien de huidige market cap van dit project. Het project dat ik "laat gaan", heeft wat mij betreft nog veel meer in het vat. Risico om mezelf voor m'n kop te slaan als morgen de market cycle af is gelopen en ik mijn *12 zie verdampen? Ja, maar part of the game
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik snap hun keuze wel: launchpad kleine fluffjes: hoeveel mensen gewoon het snel traden of blijven traden: daar verdienen ze op (de fees)twit schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:53:
[...]
Ik vind het jammer dat de Binance " Vault" niet zo actief meer gebruikt wordt. " Vroeger" kreeg je best vaak dat je automatisch ook in zo'n Launchpad meedeed met de BNB die je in vault had staan. Laatste keer dat ik iets kreeg was MBOX . Daar hoefde je dan echt helemaal niets voor te doen. Nu Binance steeds vaker weer dit soort acties heeft waar je handmatig in Launchpad moet inleggen lijkt het wel of je beter je BNB in staking kunt zetten en zelf telkens in Launchpads inleggen als er iets langskomt ipv het in de vault laten staan.
Misschien dat ik vandaag die switch ook maar eens ga maken. Als ik de laatste pagina's van topic mag geloven heeft me dat toch al een aantal keer 20-50 EUR of meer gekost.
of wat dacht ja van restanten converten naar BNB --> die fees kosten liggen hoger maar daar zit ook extra inkomen in voor Binance.
nothing stops this train
Verwijderd
mijn ''gok'' gaat uit naar:Jedi_Pimp schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:57:
[...]
De 'nieuwe' ADA, LINK, SOL of CELR vinden zou ik niet zozeer als doelstelling zetten: van bijna niks naar de marktkapitalisaties van deze jongens is een *1000 (ADA hardcap na ICO was 62 miljoen).
Moonbeam
Ik zet mijn DOT er 2 jaar voor vast, DOT krijg ik terug en in de loop van het project ga ik het goed volgen en wanneer het kan koop ik bij met verse (vieze) euro's
nothing stops this train
Ik ruil liever me waardeloze euro's in voor crypto's in plaats van privacy gevoelige informatie
ligt aan hoeveel die gratis cryptomunten waard zijn, minimale waarde 5 BTC anders a no-no
nothing stops this train
Vanochtend mn dot omgezet in Link. Heeft aardig wat goed te maken nog.MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:00:
Na een hoop geklaag hier trekt LINK me PF toch aardig terug omhoog de afgelopen 2 dagen. Eens kijken of het deze week wil doorzetten.
Full moon gaat niet zo snel. Vergeet ook niet dat we in drie weken tijd van 42k 30 september naar 67k afgelopen dagen zijn gevlogen. +25k en dat valt tegen want moet +100k zijn in vier weken oid? Tel je zegeningen zou de pastoor zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:23:
BTC terug aan de prijs van vorig weekend. Ik had ergens echt verwacht dat die ging full moon gaan na de nieuwe ath.. nu gwn hodl'n en wachten planB zijn voorspellingen
November is vaak de maand van oudsher, oktober de warmloopmaand. December afvlakken en januari hallo bear. Maar wie weet krijgt Benjamin Cowen gelijk met zijn lengthening cycles en gaat bitcoin pas echt moon in februari t/m april zoals dit jaar.
Wees even realistisch, dit is echt niet normaal. Mensen denken dat alles maar altijd moet stijgen. WTF.Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:23:
BTC terug aan de prijs van vorig weekend. Ik had ergens echt verwacht dat die ging full moon gaan na de nieuwe ath.. nu gwn hodl'n en wachten planB zijn voorspellingen
BTC stond vorig jaar nog op $12.937. Alleen dat is al een stijging van 383.4%.
Hoezo nu full moon gaan?
Afgelopen 3 maanden kwam de BTC price ook al van 30-65. Blijf even realistisch.
Moon!WhySoSerious schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:02:
Craptocurrencies.
All in?
En die heeft die ook weer mooi verwijderd. Only share your success.jorwas schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:14:
Hier nog maar eens het gevaar van leveraged traden. CF staat met een paar miljoen in de min met zn huidige trade.
https://youtu.be/UUUNLrMnmWY
https://opensea.io/seaart
Doe je dat nu ook al met Moonriver?Kol Nedra schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:28:
[...]
mijn ''gok'' gaat uit naar:
Moonbeam
Ik zet mijn DOT er 2 jaar voor vast, DOT krijg ik terug en in de loop van het project ga ik het goed volgen en wanneer het kan koop ik bij met verse (vieze) euro's
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zou zo'n gast nou niet snappen dat juist "fouten" delen een ongelooflijk goede impact op volgers heeft. Zowel qua educatie, acceptatie als dat hijzelf meer gezien wordt als eerlijk. Want iedereen weet dat het soms gewoon fout gaat. Vooral voor jonge kijkers kan een liquidatie bijvoorbeeld delen een belangrijke les zijn.enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
En die heeft die ook weer mooi verwijderd. Only share your success.
Ik heb mijn hele leven meer geleerd van de fouten die ik heb gemaakt dan van de dingen die goed gingen.
Al kan dat ook komen omdat mijn fouten ontelbaar meer talrijker zijn geweest...
Ziet er op de 4H goed uit.Darrell schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
Vanochtend mn dot omgezet in Link. Heeft aardig wat goed te maken nog.
Verwijderd
Zijn jullie projecten aan het volgen die eraan komen? Ben wel benieuwd
Ik kon overigens geen specifiek nft topic vinden.
Link lijkt eindelijk de raket gevonden te hebben, doet het laatste paar dagen heel veel beter dan btc. Werd ook echt wel eens tijd, de vinger zat dicht bij de sell knop...Darrell schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
Vanochtend mn dot omgezet in Link. Heeft aardig wat goed te maken nog.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...en-van-gebruikers-na-hackCoinMarketCap lekt 3,1 miljoen e-mailadressen van gebruikers na hack
Ik volg ze wel maar meer omdat ik in kunst geïnteresseerd ben. Maar niet om te kopen. De prijzen zijn absurd en ook de kwaliteit is absurd. Er zijn momenteel programma's in omloop die gewoon images genereren met een thema om zo snel mogelijk dump ladingen vol NFT collections op de markt te brengen.Hagper schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:55:
Aangezien de crypto zo hoog staat zit ik te denken om wat crypto te investeren in NFT. Ik kwam dit project tegen, wel een lachen idee. Een extra nier: www.twitter.com/cryptokidneys. Het is alleen even afwachten wanneer ze te minten zijn.
Zijn jullie projecten aan het volgen die eraan komen? Ben wel benieuwd
Ik kon overigens geen specifiek nft topic vinden.
Laat die markt eerst maar eens stabiliseren dan ga ik daar in investeren. En dan puur omdat ik sommige dingen mooi vind, niet om er rijk van te worden.
*edit: jouw voorbeeld is precies wat ik bedoel
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2021 13:59 ]
Nee daar is die wel sluw genoeg voor. Hij will enkel domme volgers. Die leveren het meeste op.Ngangatar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:48:
[...]
Zou zo'n gast nou niet snappen dat juist "fouten" delen een ongelooflijk goede impact op volgers heeft. Zowel qua educatie, acceptatie als dat hijzelf meer gezien wordt als eerlijk. Want iedereen weet dat het soms gewoon fout gaat. Vooral voor jonge kijkers kan een liquidatie bijvoorbeeld delen een belangrijke les zijn.
Ik heb mijn hele leven meer geleerd van de fouten die ik heb gemaakt dan van de dingen die goed gingen.
Al kan dat ook komen omdat mijn fouten ontelbaar meer talrijker zijn geweest...
Tell-Sell kopers... Ze bestaan echt...
Haha, ik heb daadwerkelijk verkocht gisteren. Mijn gemiddelde aankoopprijs was te hoog, ik vond de kans op een echte dip en daarna underperformen te groot.knakworst schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Link lijkt eindelijk de raket gevonden te hebben, doet het laatste paar dagen heel veel beter dan btc. Werd ook echt wel eens tijd, de vinger zat dicht bij de sell knop...
Wel met een beetje winst, dus geen probleem. Helaas pindakaas… en door!
[ Voor 23% gewijzigd door MrMrq op 23-10-2021 14:07 ]
Maktub
Er zitten inderdaad echte pareltjes tussen qua kunst. Welke projecten volg je?Ngangatar schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:59:
[...]
Ik volg ze wel maar meer omdat ik in kunst geïnteresseerd ben. Maar niet om te kopen. De prijzen zijn absurd en ook de kwaliteit is absurd. Er zijn momenteel programma's in omloop die gewoon images genereren met een thema om zo snel mogelijk dump ladingen vol NFT collections op de markt te brengen.
Laat die markt eerst maar eens stabiliseren dan ga ik daar in investeren. En dan puur omdat ik sommige dingen mooi vind, niet om er rijk van te worden.
*edit: jouw voorbeeld is precies wat ik bedoel, thanks, daar blijf ik ver vandaan.
Echter zie ik wel dat juist projecten van het CryptoKidneys voorbeeld met generative (pixel) art enorm aanslaan momenteel. Het is ook een ander soort investering dan traditionele kunst wat je aan de muur hangt (of veilig ergens weg zet).
Ik ben wel benieuwd op welk punt het echt gaat stabiliseren. Dit kan nog wel eens heel groot gaan worden.
Nvm je hebt het al aangepastMrMrq schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:03:
[...]
Haha, ik heb daadwerkelijk verkocht gisteren. Mijn gemiddelde aankoopprijs was te hoog, ik vond de kans op een echte dip en daarna underperformen te groot.
Wel met een beetje winst, dus geen probleem. Helaas pindakaas… en door!
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 23-10-2021 14:09 ]
Dit en ik ben ook wel een beetje bang dat dit een ego-tje is die gewoon alleen maar wil horen hoe goed hij is...enomiss schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:03:
[...]
Nee daar is die wel sluw genoeg voor. Hij will enkel domme volgers. Die leveren het meeste op.
Tell-Sell kopers... Ze bestaan echt...
dan kun je moeilijk die foute shit laten staan
ben er even uit gegaan na de flinke pump van deze week.
ik hou hem wel in de gaten iig
nothing stops this train
Juist dat hele generative gebeuren is in mijn ogen erg vermakelijk, zeer grappig en daar stopt het voor mij. Nu ben ik nooit fan van pixelart geweest, dus dat scheelt al een hoop denk ik. En ook al kan dat een investering zijn, ik zal er niet inspringen, omdat wanneer het een waardeloze investering op termijn blijkt te zijn, ik het geeneens aan mijn muur wil hebben, zelfs niet op het toiletHagper schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Er zitten inderdaad echte pareltjes tussen qua kunst. Welke projecten volg je?
Echter zie ik wel dat juist projecten van het CryptoKidneys voorbeeld met generative (pixel) art enorm aanslaan momenteel. Het is ook een ander soort investering dan traditionele kunst wat je aan de muur hangt (of veilig ergens weg zet).
Ik ben wel benieuwd op welk punt het echt gaat stabiliseren. Dit kan nog wel eens heel groot gaan worden.
Als ik naar de modern art kijk, dan kan ik wel genieten van gasten als Fewocious, https://fewocious.com/.
/f/image/nkcXtWL13YLFs2jjvsOWsPby.png?f=fotoalbum_large)
Of iets dichter bij huis, watercolor gerelateerde NFT's, puur omdat ik dat ook soms doe in mijn vrije tijd.
Voorbeeld van een artiest die ik daarin volg is Joel Wright, ik sta op een wachtlijst voor een cursus bij hem maar die zijn nogal gewild. Hier een voorbeeld van een Watercolor painting welke hij als NFT is gaan verkopen.
[YouTube: Hummingbird and Hibiscus Abstract Watercolor Time lapse - Joel Wright Art]
Daarnaast is hij een van de weinige tattoo artiesten die een tattoo kan zetten met watercolor kenmerken zoals blooming en het typische kleurverloop welke op katoen normaal zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2021 14:34 ]
Verwijderd
Als er weer iemand TA gaat doen en lijntjes tekenen.twain4me schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:37:
ah, wanneer start het uurtje kreatief met kurk?
Verwijderd
700k soon.Qunix schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:43:
Als vandaag de bitcoin prijs 73k was, hadden we de market cap van zilver ingehaald. Bij 90k Amazon, bij 98k Google, bij 106k Saudi Aramco, bij 129k Microsoft, bij 132k Apple, en bij 605k goud.
Die vraag moet je aan @Pelox stellen xDVictor Belli schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:27:
Is er al een coin genaamd milfcoin oid?
Ik ga het maar niet opzoeken en beantwoorden in verband met het NSFW gehalte wat ik dan tegen ga komen.
Dat verklaard de e-mails de laatste tijd.RaptorXS schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:57:
Mocht u opeens onbekende crypto gerelateerde emailtjes krijgen :
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...en-van-gebruikers-na-hack
Ik had daar een account gemaakt zodat ik wat vaker data kan ophalen d.m.v. API’s in mijn excelsheet.
Pffff
jaVeertien14 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:01:
Wanneer gaat DOT de 100$ aantikken?
nothing stops this train
Laatste drie dagen zag je rap het tij keren ten opzichte van btc. Maar goed achteraf is altijd mooi wonen en winst = winst.MrMrq schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:03:
[...]
ik vond de kans op een echte dip en daarna underperformen te groot.
14 april 2022. Probleem is dat btc dan op 270k staat. Dus minder sats.Veertien14 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:01:
Tegen die tijd is de dollar zo hard gedaald dat vrijwel iedere shitcoin al snel $100 is.knakworst schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
14 april 2022. Probleem is dat btc dan op 270k staat. Dus minder sats.
Als XRP of ADA dan 100 dollar zijn doe ik eeen shoey.Ray_ schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:17:
[...]
Tegen die tijd is de dollar zo hard gedaald dat vrijwel iedere shitcoin al snel $100 is.
een altcoin die toegevoegde waarde heeft is per definitie al beter dan fiat....Ray_ schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:17:
[...]
Tegen die tijd is de dollar zo hard gedaald dat vrijwel iedere shitcoin al snel $100 is.
misschien is zels Doge al beter dan euro/dollar.......time will tell...
nothing stops this train
Mooi dat ie meteen de fout in gaat: Ripple created XRP, dat klopt dus niet.
Desalniettemin is het een interessant filmpje
Eerst Nexo.Veertien14 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:01:
Ja, dat is precies de rookie mistake die ik gemaakt heb. Gelet op de koers in dollars, terwijl het doel sats stacken is…knakworst schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:08:
[...]
Laatste drie dagen zag je rap het tij keren ten opzichte van btc.
Maar enkel doende leert men!
Maktub
Waarom moet DOT NEXO aantikken?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Wees bewust dat het verbinden van API's aan je exchanges weer een extra beveiligingsrisico is.UniMatrix schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:06:
Zo, even gespeeld met de CMC API (het lijkt wel werk) en Excel en geen koersen meer overtikken. Nu nog de staking/earrning rewards automatiseren
Ik vind deze wel lekker simpel. Vul ik om de zoveel tijd in als ik zin heb (als alles moont).
Zo belangrijk is het niet om elke seconde je portfolio waarde te weten. Geeft alleen maar stress.
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 23-10-2021 17:13 ]
Enkel en alleen door een fake Bitcoin pumpje hoor.BeyondThunder schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:30:
De (veel te) lange list met mijn Alts springen eindelijk weer lekker in het groen, nou doorzetten!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Zhj3C9ttFnFHl07iZAnqgJlD.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/42nPRForJwEdNkeelFrCKjPW.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/BH9ritaaTAmFRMmM2U40p1ux.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jxh7ZId3tWNz2Hln0Z4dYR3e.jpg?f=fotoalbum_large)