[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.965 views

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

Inderdaad ;). Zolang een aantal thuisbezorgd koeriers, bezorgers van supermarkten en postbedrijven maandelijks meer verdienen met een "bijbaan" waar ze doorgeven waar slechte beveiliging icm nietsvermoedende ouderen te vinden zijn, zullen we in afgetrapte merkloze spijkerbroeken en kermis casio horloges rond moeten blijven lopen :).
This is the way. Alles in Bitcoin.

Criminelen gaan binnenkort elke zwerver uithoren hoeveel die over crypto weet.

https://opensea.io/seaart

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Tenzij je een prive plan hebt van je werkgever met een jaarlijkse inkoop + 15% korting :P

7,3%, belasting van winstdeel moet er nog af -O-
Hmm dat moet ik ook eens overleggen. Heb laatst stonks van mijn werkgever verkocht met 30% winst _O-

Aandeelhouders worden beter beloond dan werknemers, as usual. Wat dat betreft heb jij een slimme werkgever ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Jij had ook geen ongelijk en wellicht was mijn stelling vrij kort door de bocht, maar dat soort vragen maakt me altijd kriegelig. Ik denk dan vaak, en soms volkomen onterecht, 'doe nou ajb zelfs eens wat Dyor en deel dat in je vraagstelling zodat je een gerichter antwoord krijgt op jouw situatie en waardoor mensen ook meer tijd in jouw willen investeren omdat je dat zelf ook doet.'
Mijn vraag ging meer over hoe anderen dit bevinden en hoe zij hun PF aanpassen gehoudings verwijs of niet.

Ik ben namelijk reuze benieuwd of men meer heil ziet in hun Crypto PF dan hun stocks.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:29:
[...]

This is the way. Alles in Bitcoin.

Criminelen gaan binnenkort elke zwerver uithoren hoeveel die over crypto weet.
Ik maak me dan ook grote zorgen over @Slux :+

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05-2025
DylanV1990 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:06:
Hoi!

Even een vraagje. Ik ben wat onderzoek aan het doen om over een poosje een aanzienlijk bedrag voor langere tijd (wel flexibel, niet vast) een stablecoin te staken. Ik zit te denken aan USDT, maar dat hoeft niet per se. Ik kom al diverse geschikte platforms tegen zoals Celsius Network (USDT circa 11%) crypto.com (USDT 10-12%) en Binance (USDT circa 6%).

Is er iemand met nog andere goede tips en ervaringen wat dit betreft? Liefst heb ik uiteraard een zo hoog mogelijk rentepercentage, maar wel zo veilig mogelijk. Mis ik nog een goede volgens jullie?
Even mezelf ongegeneerd quoten. Dank allen voor de antwoorden op deze vragen! Ik kan hiermee uit de voeten en zie e.e.a. na verder onderzoek bevestigd.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:54
jvel92 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:32:
[...]

Naast de genoemde opties als Nexo, crypto.com etc heb je ook de volgende;

- FTX: 8% APY tot 10k USD, boven 10k 5% APY.
- Anchor protocol: ~19% APY op UST.
- Convex Finance: yields op stables oplopend tot ~60%. Wel wat ingewikkelder om op te zetten en alleen interessant bij een aanzienlijk kapitaal i.v.m. gas fees.
Je kan het ook via https://www.beefy.finance/ doen natuurlijk. Kan je zelf een pool uitkiezen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:14

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Met 80k hoef je geen 100% ltv / lti te fixen bij de bank. Dus noem dat maar niets.

Hoe staat het met de Phineas triangle @YES
Kan niet anders dan moon worden straks:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggexfEkPXa9DMQ1BDeOm98ypCls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2OM2SQFa8CRVgI86NpKmETci.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: hopelijk vind BTC nu dan ook support op de 63.3k anders is die triangle ook voor niets :+

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 22-10-2021 11:38 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Mijn vraag ging meer over hoe anderen dit bevinden en hoe zij hun PF aanpassen gehoudings verwijs of niet.

Ik ben namelijk reuze benieuwd of men meer heil ziet in hun Crypto PF dan hun stocks.
En met heil bedoel je? Je hebt namelijk zowel in Stocks als in Crypto "low risc/low reward" als "high risc/high reward" en alle tussenliggende smaken.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Heb het hier ooit al eens gepost, maar ik probeer een bepaalde verhouding tussen aandelen, crypto en spaargeld te hebben. Momenteel is het aandeel (in fiat) van crypto te ver gestegen, dus ben voorzichtig wat aan het verkopen en richting aandelen (voornamelijk ETF's) aan het brengen. Heeft niet zo zeer met vertrouwen te maken, maar meer met spreiden van risico's. Is niet de strategie die de meeste winst op kan leveren, maar geeft wel (icm brave DCA inkoop) de meeste rust. Door actiever mee te lezen in dit topic ben ik wel wat andere bewegingen aan het maken (parachains, staking varianten, etc.), maar met een vrij beperkt deel van de PF. Tussen alle meme's kun je best wat nuttige informatie hier opdoen.

Alles valt of staat met wat je doel is. Mijn doel is niet per sé om zo veel mogelijk sats te hebben. Want dan heb ik zeker niet de beste strategie. Maar met de tijd die ik er aan kan en wil spenderen is dit voor mij de meest passende manier van aanpak.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DylanV1990 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Even mezelf ongegeneerd quoten. Dank allen voor de antwoorden op deze vragen! Ik kan hiermee uit de voeten en zie e.e.a. na verder onderzoek bevestigd.
Op nexo kan je op de main page, zonder een account te maken al kijken welke munt welk rendement geeft over een looptijd van 1, 2 of 3 jaar waar je zelf een getal op kan geven dat je wilt staken.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:58
enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Mja ik snap dat Bitcoins gewild zijn, maar in het echte leven is het toch ook niet zo moeilijk om mensen met geld te spotten..

Je ziet dikke auto's, grote huizen, mensen met een bling bling Rolex, een mode tasje van Louis Vuitton, of zelfs een bepaalde kleur pinpas...

Dus de enige manier om je volgens deze filosofie te beschermen tegen boormachines is door te leven in een blokhut met hippe outfits van de Primark, terwijl je de drempels over vliegt met je Fiat Multipla omdat je kermis horloge aangeeft dat de voedselbank over 5 minuten sluit.

@anti elppa @Taro Ik zou die Tesla dus maar snel verkopen of overspuiten met Shiba logo's. ;)
ja is wel zo ja. Maar aangezien ik nog niet in een dikke villa woon, geen lambo heb en er verder altijd als een zwerver bij loop, denkt iedereen hier in de straat (jaren 30 wijk, 2onder1 kap) dat er hier niet veel te halen valt. En dat vind ik wel lekker eigenlijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

*huh dubbel*

[ Voor 97% gewijzigd door MicroWhale op 22-10-2021 11:43 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Ik maak me dan ook grote zorgen over @Slux :+
Ja! Waar is hij eigenlijk? Heel lang niks meer niets van gehoord.

Het is toch niet wat ik denk dat het is hè?!

Afbeeldingslocatie: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1d10217bffc0ccdaf728d/1538071699303-48NAEKC4JYWFD7NW0OLV/%2310+The+Dorm+that+dripped+blood.gif

*edit*
OMG!
Laatste reactie 5 oktober 2021, 20:41

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-01 11:53
Ik ben eens benieuwd naar jullie mening over CRO.

Naar mijn mening is CRO op dit moment enorm ondergewaardeerd tov bijvoorbeeld BNB.
Crypto.com heeft een goed werkend card systeem met prima cashbacks en overige voordelen zoals gratis Spotify, Netflix etc. bij bepaalde niveau's.
In November wordt het Cronos mainnet gelanceerd waardoor ze ook smart contracts kunnen gebruiken.
Mijn inziens zou CRO de komende maanden wel eens prima kunnen gaan stijgen in prijs.

• Wowhead
Wom schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Heb het hier ooit al eens gepost, maar ik probeer een bepaalde verhouding tussen aandelen, crypto en spaargeld te hebben. Momenteel is het aandeel (in fiat) van crypto te ver gestegen, dus ben voorzichtig wat aan het verkopen en richting aandelen (voornamelijk ETF's) aan het brengen. Heeft niet zo zeer met vertrouwen te maken, maar meer met spreiden van risico's. Is niet de strategie die de meeste winst op kan leveren, maar geeft wel (icm brave DCA inkoop) de meeste rust. Door actiever mee te lezen in dit topic ben ik wel wat andere bewegingen aan het maken (parachains, staking varianten, etc.), maar met een vrij beperkt deel van de PF. Tussen alle meme's kun je best wat nuttige informatie hier opdoen.

Alles valt of staat met wat je doel is. Mijn doel is niet per sé om zo veel mogelijk sats te hebben. Want dan heb ik zeker niet de beste strategie. Maar met de tijd die ik er aan kan en wil spenderen is dit voor mij de meest passende manier van aanpak.
Dank jullie allemaal voor jullie antwoord, ik moet dieper ingaan op emotieloos risico verspreiding, teveel hopium is een indicatie van iemand die op emotie zijn geld loopt te investeren, hier moet ik aan werken :)

Thanks.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:17

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Zilliqa is wakker geschrokken uit een diepe winterslaap

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

ja is wel zo ja. Maar aangezien ik nog niet in een dikke villa woon, geen lambo heb en er verder altijd als een zwerfer bij loop, denkt iedereen hier in de straat (jaren 30 wijk, 2onder1 kap) dat er hier niet veel te halen valt. En dat vind ik wel lekker eigenlijk
Plus waarom geld stoppen in uiterlijk vertoon als je net zo goed langer/vaker op vakantie / uit eten / hobbies kunt oppakken? Of je huis volplempen met een PV installatie, vloerverwarming en warmtepomp. Kost ook een klap met geld en werkt door in je vaste lasten.

Of ik nu een mooi bedrag win in de loterij of bij elkaar verdien via crypto: de bloemetjes buiten zetten doe ik wel op een andere manier.

• anti elppa
Joosie200 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Plus waarom geld stoppen in uiterlijk vertoon als je net zo goed langer/vaker op vakantie / uit eten / hobbies kunt oppakken? Of je huis volplempen met een PV installatie, vloerverwarming en warmtepomp. Kost ook een klap met geld en werkt door in je vaste lasten.

Of ik nu een mooi bedrag win in de loterij of bij elkaar verdien via crypto: de bloemetjes buiten zetten doe ik wel op een andere manier.
ja helemaal eens!! En huis is al naar label C, wat voor een jaren 30 woning zo ongeveer het max haalbare is wil je er niet helemaal extreem veel euro's op kapot slaan. Panelen heb ik al aantal jaar liggen hier. ook vanuit crypto idd.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
FSC_87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:42:

Naar mijn mening is CRO op dit moment enorm ondergewaardeerd tov bijvoorbeeld BNB.
Crypto.com heeft een goed werkend card systeem met prima cashbacks en overige voordelen zoals gratis Spotify, Netflix etc. bij bepaalde niveau's.
In November wordt het Cronos mainnet gelanceerd waardoor ze ook smart contracts kunnen gebruiken.
Mijn inziens zou CRO de komende maanden wel eens prima kunnen gaan stijgen in prijs.
Ik heb redelijk wat CRO de deur uitgedaan inmiddels, maar nog wel voldoende gestaked voor de 3% cashback. Dat is lekker idd, ik koop zoveel mogelijk met die kaart. Verder denk ik ook wel dat de prijs nog gaat stijgen, dus voorlopig hodl ik wat ik heb.

Motor-forum.nl

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-01 19:34
Twijfel om wat dot erbij te kopen, maar psychologisch voelt het raar om het nu te doen aangezien mijn gemiddeld koopprijs op ca 17 euro staat en hij nu beetje tegen zijn ATH aan staat te schuren.

Denk dat ik toch nog even op een kleine dip wacht en dan wellicht nog wat bijkoop.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-01 20:52
Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:17:
Voor de gene die ook in gewone stocks zit, hoe staan jullie hier tegen over vergeleken met de progressie van jullie Crypto PF?

Diverse PF op het moment goed of juist zoveel mogelijk vruchten nog proberen te paken in crypto en pas over een jaartje of 5 wat stocks erbij nemen?
Wat betreft stonks zit ik gewoon saai in ETF's. Toen ik na mijn studie begon met werken maandelijks aangekocht. Vorig jaar gestopt met maandelijkse aankopen, want ben me meer gaan focussen op crypto. Maar mijn ETF's nooit verkocht en ook nog niet van plan.

Ik zie de ETF's meer als een manier om je vermogen te behouden op de lange termijn en crypto als een manier om vermogen op te bouwen. In mijn huidige levensfase zit echt nog in de opbouwfase dus in mijn totale PF zit naar verhouding veel meer crypto. Wel van plan om geleidelijk wat winst vanuit crypto richting ETF's te verplaatsen, maar nog niets concreets.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-01 07:04
Steefmeister schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:55:

Denk dat ik toch nog even op een kleine dip wacht en dan wellicht nog wat bijkoop.
Met de parachain auctions die om de hoek staan?

Ook ik heb geen glazen bol, maar het lijkt mij dat je een noemenswaardige dip van DOT voorlopig niet hoeft te verwachten.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
FSC_87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:42:

Ik denk ook dat dit echt ondergewardeerd is! Ben gaan staken met 8cent volgens mij, nu al op een verdubbeling; maar voorzie echt wel een flink grotere waarde in de toekomst op de een-of-andere manier.
Twijfel om meer te staken voor een hoger level in cashback, maar zit al op 5% bij Binance met hodling 100+BNB's; dus zie er nu de noodzaak nog niet in! :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Ik vermoed dat dit kan liggen aan bijvoorbeeld leeftijd, cultuur, achtergrond en vooral ook door invloeden vanuit iemands jeugd, dit laatste zowel als voorbeeldrol vanuit ouders als het omgekeerde voorbeeld.

Dat is gelijk ook het leuke aan mensen, waarom doet iemand iets op zijn of haar manier en hoe komt het dat bij de ene dit gedrag door de jaren heen (extreem) veranderd en bij de ander immer hetzelfde blijft.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:17:
Voor de gene die ook in gewone stocks zit, hoe staan jullie hier tegen over vergeleken met de progressie van jullie Crypto PF?

Diverse PF op het moment goed of juist zoveel mogelijk vruchten nog proberen te paken in crypto en pas over een jaartje of 5 wat stocks erbij nemen?
Zoals ik eerder aangaf gaat het om risicomanagement. Het is het beste om een pijplijn te maken van hoge risico investeringen richting lage risico investeringen en uiteindelijk je bankrekening. Simpel gezegd: Hoe hoger het risico, hoe hoger de potentiele winst.

Simpel gezegd is de progressie van crypto de afgelopen jaren vele malen beter dan die van stocks.... maar wel met bijbehorend hoog risico (je kan alles in een oogwenk kwijtraken).

Gegeneraliseerd voorbeeld:
Crypto is een hoge risico investering
p2p lending en stocks middelmatig
Spaarrekening een enorm lage risico investering
Bankrekening geen risico, geen investering

Het is het beste om een plannetje te maken met daarin:
0. Wat is je doel?
1. Wil je in investeren? (in welke risico klassen en in welke producten/platformen)
2. Hoeveel (% van je PF) je maximaal wilt investeren? (vast bedrag of maandelijks inleg)
3. Doel- en Exit-strategie per investering (Waar gaat het naartoe als je doel gehaald is?)

Ik heb een divers portfolio met een pijplijn zoals hierboven beschreven. Uiteindelijk wil ik alle winst/inleg van crypto naar o.a. stocks laten gaan om dividend en % te vangen op die centen zodat het me een maandelijks inkomen geeft. Dat is nu ook al een beetje het geval, maar ik zit pas op ~6% van mijn streefbedrag per maand. Dit omdat een groot deel van het PF nog in investeringen zit als Crypto en aandelen. Dat levert maandelijks niks op. De winst daaruit kan me echter maandelijks wel iets op gaan leveren, dus die gaat t.z.t. richting dingen die dividend en % genereren.

Ik zou daarom ook niet 'zomaar' wat stocks pakken, maar stocks die dividend opleveren. Ik investeer dan voor een jaarlijks/maandelijks bedrag ipv toename van de stock zelf. Het nadeel hiervan is dat: a. de koers enorm kan fluctueren (en daarmee de waarde van je PF en hoogte van dividend), b. er tegenwoordig betere/stabielere alternatieven zijn zoals p2p lending. Desalniettemin heb ik wel stocks omdat risicomanagement en spreiding.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:07:
[...]
Ik vermoed dat dit kan liggen aan bijvoorbeeld leeftijd, cultuur, achtergrond en vooral ook door invloeden vanuit iemands jeugd, dit laatste zowel als voorbeeldrol vanuit ouders als het omgekeerde voorbeeld.
Daar komt het inderdaad wel van weg denk ik. Genoeg mensen die van gekkigheid niet weten wat ze moeten bij een flinke meevaller. Het gevoel van: het moet op. Ja, het kan op. Heel makkelijk. Maar moet het? Nee.

Zo sta ik er in. Deels door eigen opvoeding en levenservaring. Qua cryptowinsten net zo. Liever een vogel in de hand dan tien in de lucht. Of voor op een tegeltje: liever zieke gains in coins gecasht dan bagholder worden. Of: liever coins gecasht dan de doge/shiba in de pot vinden.

Zelfs al betekent dat je niet op de top verkoopt. Voorkom je in elk geval dat je niet in een 'nog even wachten op een hogere ath' vast zit terwijl je winst alweer verdampt. Want die reactie las ik de laatste dagen vaker hier toen we van voorlopig nieuwe ath afzakten naar 62/61k. Had ik maar..

• Wowhead
MicroWhale schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

Zoals ik eerder aangaf gaat het om risicomanagement. Het is het beste om een pijplijn te maken van hoge risico investeringen richting lage risico investeringen en uiteindelijk je bankrekening. Simpel gezegd: Hoe hoger het risico, hoe hoger de potentiele winst.

Simpel gezegd is de progressie van crypto de afgelopen jaren vele malen beter dan die van stocks.... maar wel met bijbehorend hoog risico (je kan alles in een oogwenk kwijtraken).

Gegeneraliseerd voorbeeld:
Crypto is een hoge risico investering
p2p lending en stocks middelmatig
Spaarrekening een enorm lage risico investering
Bankrekening geen risico, geen investering

Het is het beste om een plannetje te maken met daarin:
0. Wat is je doel?
1. Wil je in investeren? (in welke risico klassen en in welke producten/platformen)
2. Hoeveel (% van je PF) je maximaal wilt investeren? (vast bedrag of maandelijks inleg)
3. Doel- en Exit-strategie per investering (Waar gaat het naartoe als je doel gehaald is?)

Ik heb een divers portfolio met een pijplijn zoals hierboven beschreven. Uiteindelijk wil ik alle winst/inleg van crypto naar o.a. stocks laten gaan om dividend en % te vangen op die centen zodat het me een maandelijks inkomen geeft. Dat is nu ook al een beetje het geval, maar ik zit pas op ~6% van mijn streefbedrag per maand. Dit omdat een groot deel van het PF nog in investeringen zit als Crypto en aandelen. Dat levert maandelijks niks op. De winst daaruit kan me echter maandelijks wel iets op gaan leveren, dus die gaat t.z.t. richting dingen die dividend en % genereren.

Ik zou daarom ook niet 'zomaar' wat stocks pakken, maar stocks die dividend opleveren. Ik investeer dan voor een jaarlijks/maandelijks bedrag ipv toename van de stock zelf. Het nadeel hiervan is dat: a. de koers enorm kan fluctueren (en daarmee de waarde van je PF en hoogte van dividend), b. er tegenwoordig betere/stabielere alternatieven zijn zoals p2p lending. Desalniettemin heb ik wel stocks omdat risicomanagement en spreiding.
Dankjewel voor de uitgebreide uitleg ik heb het gebookmarked kan ik hier vanavond mee aan de slag :D

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-01 20:34
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:07:

Het is belangrijk om vanuit je moeders sociale huurwoning weg te rijden met je dikke mercedes cla (die je samen met je broers hebt gekocht) zodat je in de stad met je nektasje om chica's kan versieren toch ?

Ipv investeren in een goede opleiding of huis etc..

Maar idd oprecht interessant om te horen vanuit bepaalde culturen hoe verschillend betekenis wordt gegeven aan (materialistische) symbolen van status of geld/macht.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skybullet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Het is belangrijk om vanuit je moeders sociale huurwoning weg te rijden met je dikke mercedes cla (die je samen met je broers hebt gekocht) zodat je in de stad met je nektasje om chica's kan versieren toch ?

Ipv investeren in een goede opleiding of huis etc..

Maar idd oprecht interessant om te horen vanuit bepaalde culturen hoe verschillend betekenis wordt gegeven aan (materialistische) symbolen van status of geld/macht.
Even om een mogelijke richting plat te slaan qua discussie, het is geen sneer die ik gaf naar een cultuur, ik gaf aan dat verschillende culturen verschillende prioriteiten hebben op bepaalde punten. Voor mij is het meer het totaalplaatje van wat iemand, welke cultuur dan ook, heeft meegekregen en heeft meegemaakt in zijn of haar leven.

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
twit schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:07:
[...]

Thanks voor de tip weer. Wat doen jullie met al die muntjes? Omzetten naar ETH oid of laten jullie alles gewoon in de originele coin staan?
Ik zet ze altijd om naar BTC. het is niet veel, maar het is maar gratis 😉

• YES

YES

Moderator General Chat
We dreigen op meerdere timeframes (1D, 4H en 1H) door MA's heen te vallen (op de 1D door de MA7, op de 4H door zowel de MA7 als de MA25 (die overigens ook vandaag gekruist zijn) en op de 1H ook door de MA7).

Ook het ascending channel staat onder druk.

Kan nog wel eens een lastig weekend worden zo ;) Of we krijgen straks toch ineens die smerige, ranzige, ongure, vieze megapump. Ja dat wordt het denk ik.

PAMP IET.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:35:
We dreigen op meerdere timeframes (1D, 4H en 1H) door MA's heen te vallen (op de 1D door de MA7, op de 4H door zowel de MA7 als de MA25 (die overigens ook vandaag gekruist zijn) en op de 1H ook door de MA7).

Ook het ascending channel staat onder druk.

Kan nog wel eens een lastig weekend worden zo ;) Of we krijgen straks toch ineens die smerige, ranzige, ongure, vieze megapump. Ja dat wordt het denk ik.

PAMP IET.
Ik hoop het niet voor de meesten van ons, al zullen er best nog wat lage inkooporders stiekem ergens staan. Maar zeker voor jouw long niet, pumpen die handel inderdaad ;).

Verwijderd

Ik ben van nature vrij materialistisch en sjiek aangelegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbSRfNRfNF23zLMIMlAHvvnzCz4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B9BtCK5U8EyeJTtqScUbz6tj.jpg?f=user_large

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 12:38

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skybullet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

ewa, wat is daar mis mee broer? :( _O-

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:43:
[...]

Ik hoop het niet voor de meesten van ons, al zullen er best nog wat lage inkooporders stiekem ergens staan. Maar zeker voor jouw long niet, pumpen die handel inderdaad ;).
Ik neem genoegen met een niet al te grote pump en dan beperk ik mijn verlies. Mocht er eerst een dipje komen waardoor iedereen met koopordertjes weer in kan stappen vind ik het ook goed.

Mijn salaris is binnen maar de DCA gaat eerst in een stable. Mocht mijn long dan de nek omgedraaid worden kan ik in ieder geval laag weer instappen :+

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01 12:19
De prinsen uit de zandbak (Nigeria) beginnen mijn spamfilter ineens te vullen met bitcoin berichten.

Ik weet niet of dat goed of slecht is :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
D_Jeff schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:56:
De prinsen uit de zandbak (Nigeria) beginnen mijn spamfilter ineens te vullen met bitcoin berichten.

Ik weet niet of dat goed of slecht is :+
Stom, we zijn vergeten in 2017 de verschijnselen te noteren die zich gaandeweg de parabola voor deden. Dan hadden we nu een checklist / flowchart kunnen gebruiken om in te schatten hoe lang we nog hadden..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
Bananeman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Ik heb redelijk wat CRO de deur uitgedaan inmiddels, maar nog wel voldoende gestaked voor de 3% cashback. Dat is lekker idd, ik koop zoveel mogelijk met die kaart. Verder denk ik ook wel dat de prijs nog gaat stijgen, dus voorlopig hodl ik wat ik heb.
Ik krijg 1% terug (gratis kaart) hoeveel CRO moet je nu staken hebben en voor hoelang? had volgens mij ergens gelezen 3 maanden?
Ik gebruik Binance-card meer atm, alleen kost wat meer moeite +de fee om van Bitvavo naar Binance te krijgen.
(waar ik dan 2% krijg)
via crypto.com veel makkelijker +geen fee (SEPA)

nothing stops this train

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:29

Louw Post

Cerenas

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Ik krijg 1.5% terug (gratis kaart) hoeveel CRO moet je nu staken hebben en voor hoelang? had volgens mij ergens gelezen 3 maanden?
Ik gebruik Binance-card meer atm, alleen kost wat meer moeite +de fee om van Bitvavo naar Binance te krijgen.
(waar ik dan 2% krijg)
Voor de hogere kaarten staat je stake in ieder geval 3 maanden vast, maar MOET je ook laten staan wil je de bonussen behouden. Als je unstaked dan heb je dezelfde bonus als de gratis kaart, ongeacht welke je hebt. Dus cashbacks voor Netflix, Spotify, etc. vervallen dan.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Ik krijg 1.5% terug (gratis kaart) hoeveel CRO moet je nu staken hebben en voor hoelang? had volgens mij ergens gelezen 3 maanden?
(waar ik dan 2% krijg)
$4K aan CRO en ik dacht 6 maanden vast. Dan heb je de 3% tier.

Info hier: https://help.crypto.com/e...isa-card-rewards-benefits

Motor-forum.nl

• MajesticApeman
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11-2023
Nog 360000 wachtenden voor me voor ik de Nexo card mag aanvragen..

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Geen verstand van TA's en driekhoekjes ed.. Maar vind DOT er sterk uit zien.. Hup DOT, go for ATH *O*

UberLurker Departement #GG.

• YES

YES

Moderator General Chat
Eerste poging om uit de triangle te ontsnappen is mislukt, daarna teruggeduwd en aan de onderkant een mooie bounce om vervolgens de bovenkant als resistance nogmaals te bevestigen. Nu weer een poging om eruit te komen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBtqyUIdToV1Pl5zeuY6wmsSI-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VekF6pVyIPgm5U2IyizWNz2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 22-10-2021 13:27 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:27:
Eerste poging om uit de triangle te ontsnappen is mislukt, daarna teruggeduwd en aan de onderkant een mooie bounce om vervolgens de bovenkant als resistance nogmaals te bevestigen. Nu weer een poging om eruit te komen:
[Afbeelding]
Gogogo, dat onze long maar moge overleven :)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:21:
Geen verstand van TA's en driekhoekjes ed.. Maar vind DOT er sterk uit zien.. Hup DOT, go for ATH *O*
Daar gaat tie oOo

Krijgen we hier ook plaatjes voor? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 22-10-2021 13:29 ]

• Kol Nedra
Bananeman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

$4K aan CRO en ik dacht 6 maanden vast. Dan heb je de 3% tier.

Info hier: https://help.crypto.com/e...isa-card-rewards-benefits
oh thx....ik dacht kreeg 1.5% maar het is 1% :+
Ik gebruik de Binance card toch maar wat vaker.
$4000 is voor mij teveel, misschien de Ruby Steel wel een optie...
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:28:
[...]

Daar gaat tie oOo

ik had niks anders verwacht van DOT :+ 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 22-10-2021 13:32 ]

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:28:
[...]

Daar gaat tie oOo

Hier allemaal (plak)plaatjes van dots. Kan je daar wat mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EmLtqbwsmkHBKLlLSJ4x2w6OuE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CGJYMHlJeBv4FfxDT5o0jkPQ.jpg?f=user_large

• JW04
  • Laatst online: 14:39
Long sinds 53K, X8 voelt als goud hodlen momenteel. Sluit op 70.2k. Stoplos op range 57.8k.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Hier allemaal (plak)plaatjes van dots. Kan je daar wat mee?

[Afbeelding]
Daar ben ik het weekend wel zoet mee :>

• YES

YES

Moderator General Chat
JW04 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:32:
Long sinds 53K, X8 voelt als goud hodlen momenteel. Sluit op 70.2k. Stoplos op range 57.8k.
53k dollar? Dat je die op 65k+ heb aangehouden is wel een knap staaltje diamond hands zeg :+
of het slim is laat ik even achterwege

• JW04
  • Laatst online: 14:39
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

53k dollar? Dat je die op 65k+ heb aangehouden is wel een knap staaltje diamond hands zeg :+
Ik heb wat moeten muteren en het zweet kwam n de buurt van mijn stalen ballen die al lichte roest vlekken vertoonden ;)

Ik had enige manden minder tijd en niet in futures gehandeld gedurende die periode. Dit is eigenlijk mijn eerste trade weer sinds April. In de bears doen mijn future trades het niet goed, daar dus al enkele jaren mee gestopt. Mijn bull trades zijn overtuigend positief (82% +) Bear van 2018 (-19% negatief.) Daarvoor deed ik niet aan futures.

[ Voor 30% gewijzigd door JW04 op 22-10-2021 13:40 ]

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Mijn wallet op een dikke ath. Mooie tijden jongs.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:42
DOT is on fire! Niet ver meer bij ATH vandaan! :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES

YES

Moderator General Chat
Met een beetje creativiteit teken je ook gewoon mislukte uitbraken met een neerstortende raket in Tradingview oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hCoG9fDY8QB2MQFtH2iwv8KhtY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yxE7k5aPZURpB45nvX33SJ0X.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

grootste deel van mijn long liep al sinds 47k dollar. En die 65k+ had juist niet een diamond hand ding moeten zijn. Normaal na ATH is het mega comfi. Wat er de afgelopen week is gebeurt is erg bijzonder. Dag na breken ath -5% tot onder de vorige ATH. Dat is nog niet eerder gebeurt. Ik blijf uber bull, maar het is voor mij wel een moment om even bij stil te staan.

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Lijkt erop dat DOT bij de €40 grens wat tegendruk ervaart.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:42
Area schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:43:
Lijkt erop dat DOT bij de €40 grens wat tegendruk ervaart.
Ligt denk ik eerder aan BTC die moeite heeft om het 'support' leven van 63.5K te breken op dit moment.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

StevenzeN schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:38:
Mijn wallet op een dikke ath. Mooie tijden jongs.
+ 315% het afgelopen jaar. Mij hoor je ook niet klagen....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Ik krijg het idee dat we de rest van de maand tussen de 60k en de 63k blijven, en de markt braaf PlanB volgt.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

grootste deel van mijn long liep al sinds 47k dollar. En die 65k+ had juist niet een diamond had ding moeten zijn. Normaal na ATH is het mega comfi. Wat er de afgelopen week is gebeurt is erg bijzonder. Dag na breken ath -5% tot onder de vorige ATH. Dat is nog niet eerder gebeurt. Ik blijf uber bull, maar het is voor mij wel een moment om even bij stil te staan.
En daar komt mijn onervarenheid dan weer even om de hoek kijken :+

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13

WhySoSerious

Be the change.

merauder schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:46:
Ik krijg het idee dat we de rest van de maand tussen de 60k en de 63k blijven, en de markt braaf PlanB volgt.
Zegt PlanB ook al wat voor 2022?

Asking for a friend :+

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:46:
[...]

En daar komt mijn onervarenheid dan weer even om de hoek kijken :+
ja en dat wat ik hierboven aanhaalde was voor mij ook de reden om deel uit mijn long te halen en daarna op SL eruit te gaan. Puur omdat dit dus niet eerder zo gebeurd is.

Nu weer een kleine x3 lopen sinds vanmorgen en eens kijken of we die langzaam weer uit kunnen gaan breiden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WhySoSerious schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Laatste wat hij daarover zei was dat hij wachtte op een nieuw besteld groter scherm om alles goed in beeld te kunnen brengen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Poll: Wat komt eerst?
75k
57k
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403941&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

WhySoSerious schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

In dat youtube interview met Pomp of hoe noemt die dude, daar zei hij dat hij begin 2022 een fomo pump verwacht tot pakweg 200, 300, 400k.. als ik het goed begrepen heb is dat ergens in Q1/2022 en begint daarna de bear van 100k :)

• Kol Nedra
100k bearish?? en dat in 2022? wowsie!

oke 100k in 2023 is zeker bearish, dan tikken we tegen de 500-600k aan!

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:17

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Mooie column en een beetje tegengas voor de FOMO-boys die straks dit topic weer zullen bezetten zodra zelfs muntjes als Safemoon weer de nieuwe bitcoin lijken te zijn:

https://awealthofcommonse...n-is-easier-in-hindsight/

Persoonlijk verwacht ik dat de komende 10 jaar alle alts uitsterven in hun huidige vorm. Ik verwacht dat een aantal projecten met goede tech en/of een userbase die groot genoeg is zullen worden opgeslokt door de Googles van deze wereld. Een bonafide team zal zorgen dat tokenhouders op wat voor manier dan ook een graantje meepikken (token -> aandelenruil is niet ondenkbaar).

De overige 99% van de alts zal verdwijnen.

BTC zal naar mijn idee nog steeds bestaan, de prijs zal een veelvoud van de huidige zijn.

• anti elppa
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:04:
100k bearish?? en dat in 2022? wowsie!

oke 100k in 2023 is zeker bearish, dan tikken we tegen de 500-600k aan!
nou er zijn verschillende modellen die de bodem van de volgende bear laten zien, en die zitten vooral tussen de 42-75k regio. 100k lijkt me ech veel te hoog.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Wow FTM mooned ook lekker! Sowieso prachtig platform met al die nieuwe DEFI opties zoals Geist, Spiritswap, liquiddriver, tarot etc....

• josvaesen
  • Laatst online: 25-03-2025
https://twitter.com/MMCrypto/status/1451522054625370119

Daar zit toch een schroef los bij die kerel. Maakt me wel blij

• anti elppa
kan altijd wel lachen om hem. Neemt zichzelf niet al te serieus itt die lul van de moon

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:06:
Mooie column en een beetje tegengas voor de FOMO-boys die straks dit topic weer zullen bezetten zodra zelfs muntjes als Safemoon weer de nieuwe bitcoin lijken te zijn:

Persoonlijk verwacht ik dat de komende 10 jaar alle alts uitsterven in hun huidige vorm. Ik verwacht dat een aantal projecten met goede tech en/of een userbase die groot genoeg is zullen worden opgeslokt door de Googles van deze wereld. Een bonafide team zal zorgen dat tokenhouders op wat voor manier dan ook een graantje meepikken (token -> aandelenruil is niet ondenkbaar).

BTC zal naar mijn idee nog steeds bestaan, de prijs zal een veelvoud van de huidige zijn.
Word jij betaald door Max Keiser ofzo? :D

Alts bieden voor de meerderheid van de mensen hier een mooie kans om een flinke rit te maken in het aanstaande altseason. Zal de top50 er over vijf jaar compleet anders uitzien? Jazeker. Zullen smart contracts en DeFi verdwijnen of opgeslokt worden door grote partijen? Never nooit. Wat dat betreft staan we echt aan het begin.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dat is ook het verschil denk ik tussen stocks en crypto, stocks worden alleen de rijken rijker, bij crypto maken de lulletjes ook kans :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:01
merauder schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:46:
En dat de alts ff de moeder gaan stijgen uiteraard :+

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
anti elppa schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

grootste deel van mijn long liep al sinds 47k dollar. En die 65k+ had juist niet een diamond hand ding moeten zijn. Normaal na ATH is het mega comfi. Wat er de afgelopen week is gebeurt is erg bijzonder. Dag na breken ath -5% tot onder de vorige ATH. Dat is nog niet eerder gebeurt. Ik blijf uber bull, maar het is voor mij wel een moment om even bij stil te staan.
Inderdaad. Ik had ook verwacht dat die iets verder zou doorschieten. Maar eigenlijk is het zeer logisch, er zijn denk ik een heleboel mensen die na de schrik van enkele maanden geleden nu per se winst willen pakken. Dat lees je hier in het forum ook. Verder blijft Bitcoin nog steeds sterk in de vorige ATH range hangen, tussen de op één na hoogste piek en de vorige ATH. Ik zie Bitcoin binnenkort gewoon weer verder stijgen.

https://opensea.io/seaart

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:29:
[...]

Dat is ook het verschil denk ik tussen stocks en crypto, stocks worden alleen de rijken rijker, bij crypto maken de lulletjes ook kans :+
Dat dus! Als klein jongetje wou ik altijd zo’n aap worden die Buy Buy Sell Sell Buy op de beurs liep te roepen. Nu heb je als kleine particulier toch de kans dit te doen.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:01

Username checks out

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[YouTube: Wojak Joins SQUID Game After Losing All His Money in Crypto]
pump iet and dump ietpump iet and dump ietpump iet and dump ietpump iet
_O- _O-

Voortreffelijk gemaakt in overeenstemming met die nieuwe serie

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 22-10-2021 14:45 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• anti elppa
enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Inderdaad. Ik had ook verwacht dat die iets verder zou doorschieten. Maar eigenlijk is het zeer logisch, er zijn denk ik een heleboel mensen die na de schrik van enkele maanden geleden nu per se winst willen pakken. Dat lees je hier in het forum ook. Verder blijft Bitcoin nog steeds sterk in de vorige ATH range hangen, tussen de op één na hoogste piek en de vorige ATH. Ik zie Bitcoin binnenkort gewoon weer verder stijgen.
ja het klinkt logisch, maar is gewoon niet eerder voorgekomen, ook niet in 2013.

verder eens dat hij nu goed blijft hangen, vandaar ook dat ik weer een long open heb. Wilde eerst even "zeker" weten dat we geen mega wick tot ruim onder de 60k kregen. Kan natuurlijk alsnog, maar kans is nu ietsje kleiner.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Zo mennekes, hier weer wat inspanningen gepleegd om ervoor te zorgen dat ik over een tijdje wat van die waardeloze fiat coins gestort krijg, zodat ik die zsm weer in die bodemloze geitenbende-put die crypto heet kan storten. Ik moet zeggen dat ik ook bij de groep hoor die wat meer vuurwerk na een nieuwe ATH had verwacht maar organisch is altijd beter natuurlijk. Denk dat we binnenkort wel weer door zullen pakken. In de tussentijd gewoon door DCA-en op de vaste momenten en door HODLen toch?

• keepitfrosty
  • Laatst online: 21-01 11:02
Oepsje schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:13:
Wow FTM mooned ook lekker! Sowieso prachtig platform met al die nieuwe DEFI opties zoals Geist, Spiritswap, liquiddriver, tarot etc....
Uh mis ik iets toch maar iets van 1,64% de afgelopen 24 uur?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Weer een alt weg en into BTC. PF begint weer een beetje in verhouding te komen eindelijk.

Gelijke delen ETH en BTC en ongeveer 20% alts, Dat zal nog naar de 10 a 15% gaan binnenkort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9k1PaXMmYLKQt3JT62KyQoAr-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ddfeycay8fxRHWoRg5hEVs80.png?f=fotoalbum_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1s0_EwByYLO6tb_2M7vmSDY-VBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsFqexDZtStE6RMJsT1F8RyO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit met nog een hoop shit/altcoins, maar goed mijn inleg is nog gering waardoor ik het nog wat verdeeld heb :+

• Waah
  • Laatst online: 14:00
welke app/website kun je je PF zo weergeven?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-01 20:52

Ik zie het juist andersom; over 10 jaar zullen bedrijven als Google niet meer bestaan in hun huidige vorm met de opkomst van web3.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Waah schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:56:
coinmarketcap .com

• Wowhead
Waah schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:56:
Moet je wel ff je recovery hash invullen om te zien :+

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:42:
[...]

Ja je roept het een week, dat telt niet :P

Je bent dus op goed geluk ingestapt op dikke groene candles. Ik ben juist geinteresseerd in mensen die LUNA vroeg hebben gespot en daar een flinke boterham aan hebben verdiend. Dat zijn de leuke verhalen :Y)
Yes ik ben geloof ik in januari ingestapt en heb toen hier er over gepost! Zit er nog steeds in en heb m’n verkoop orders er in staan voor een klein gedeelte tussen de 0.0011 en 0.002 btc per stuk!

Er zijn super veel airdrops die wel de moeite waard zijn en het staken levert ook leuk rendement op!

Ben destijds ingestapt omdat het idee van een gedecentraliseerde stablecoin mij erg aansprak met alle ellende met tether en blokkades van USDC.

Daarnaast waren er bij een eerste investeringsronde een aantal grote bedrijven die ik volg die hadden ingelegd dus toen een gok genomen en halverwege januari alle altcoins omgezet in Luna! Betaald zich leuk uit ondertussen!

Post stonden in een eerder versie van dit forum!

• Waah
  • Laatst online: 14:00
Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:58:
[...]

Moet je wel ff je recovery hash invullen om te zien :+
Wat een gedoe, kan ik hem jou niet geven? :+

Overigens staat 90% van mijn coins niet op CMC (nog) :D maar goed om te weten voor de toekomst :+

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Mooie dag weer vandaag. SOL staat hoog aan de hemel en m'n POLSjes lijken ook uit te breken.

Vraagje. Ik heb nog een flufje XYM op Binance, ooit gekregen omdat ik e.o.a. lugubere shitcoin in bezit had. Als ik op KuCoin kijk is XYM daar gelist, maar als ik probeer te verzenden staat er al tijden 'in maintenance'. Iemand toevallig recent ervan gekomen, zo ja hoe? Volgens mij is ie de afgelopen maand x3 gegaan.

• Katseviool
  • Laatst online: 05-12-2025
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:51:
Weer een alt weg en into BTC. PF begint weer een beetje in verhouding te komen eindelijk.

Gelijke delen ETH en BTC en ongeveer 20% alts, Dat zal nog naar de 10 a 15% gaan binnenkort.

[Afbeelding]
Hier vandaag ook even bezem door de collectie gehaald en alles overgezet op BTC en ETH. Geeft stuk meer rust. Heb enkel nog DOT maar die gaat er straks ook uit voor BTC. Krijg er naast overzichtelijkheid ook een stuk meer rust voor terug. Ik zat op een gegeven moment bijna elke verloren minuut in die Delta app of al die threads op Reddit/Twitter te lezen.

Enige nadeel is dat de sats nu niet meer echt groeien dus dit weekend maar eens de boel overhevelen naar Nexo. Voor de Nexo gebruikers hier: pakken jullie rente in Nexo tokens?

• WhySoSerious
  • Laatst online: 15:13

WhySoSerious

Be the change.

Katseviool schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:07:
[...]

Hier vandaag ook even bezem door de collectie gehaald en alles overgezet op BTC en ETH. Geeft stuk meer rust. Heb enkel nog DOT maar die gaat er straks ook uit voor BTC. Krijg er naast overzichtelijkheid ook een stuk meer rust voor terug. Ik zat op een gegeven moment bijna elke verloren minuut in die Delta app of al die threads op Reddit/Twitter te lezen.

Enige nadeel is dat de sats nu niet meer echt groeien dus dit weekend maar eens de boel overhevelen naar Nexo. Voor de Nexo gebruikers hier: pakken jullie rente in Nexo tokens?
Ja.

• MF Doom
[...]

Nee.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 16:48
[...]

Nee. Maar wanneer wil je DOT gaan omruilen voor BTC en waarom?

• Katseviool

• Katseviool
Vibravis schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:09:
[...]

Nee. Maar wanneer wil je DOT gaan omruilen voor BTC en waarom?
Ik wacht nog even op de parachains, nog niet helemaal over uit of ik ze daar 2 jaar voor wil vastzetten. Zo niet dan wil ik voor lange termijn liever BTC hebben.

• MF Doom
Katseviool schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:09:
[...]

Dank

[...]

Jij vindt die 2% extra niet opwegen?
Ik heb geen behoefte aan nog meer shitcoins. Levert me en extra werk op om het continu om te zetten en het brengt extra risico met zich mee.

• Kol Nedra
Katseviool schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:10:
[...]

Ik wacht nog even op de parachains, nog niet helemaal over uit of ik ze daar 2 jaar voor wil vastzetten. Zo niet dan wil ik voor lange termijn liever BTC hebben.
voordeel wel is dat veel DOT in parachains gaat zitten, in bearmarket grote kans dat DOT onder de 15 komt, net zoals BTC onder de 30k :+

nothing stops this train

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

voordeel wel is dat veel DOT in parachains gaat zitten, in bearmarket grote kans dat DOT onder de 15 komt, net zoals BTC onder de 30k :+
En dan komt marktkennis goed van pas omdat je dan vertouwen hebt om op 15 te kopen

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Ja.
Ik zie NEXO nog wel moonen in de toekomst.... ik heb een aardige shitcoinbag vol....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Pagina: 1 ... 192 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!