[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 191 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.957 views

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
MicroWhale schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:16:
Update voor het kaartspel

[...]

Dus... :( Ze schieten in de kramp daar bij game crafter.
En dat terwijl Tether en Doge (nog) vrij te gebruiken zijn.
Ethereum (foundation, met kleur dus) logo is idd een ander verhaal, dus daar hebben ze wel een punt.

Dat die Amerikanen maar stikken in hun trademarks en copyrights. ;w
Vandaag in de middag bijna besteld maar had er ff geen tijd voor, nu dan maar nu ik ff rustig de tijd heb..? NOPE.

Verwijderd

Mooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:35:
Wees ervan bewust dat de meute niet alleen op vlak van de hedendaagse realiteit van crypto voor de gek wordt gehouden door de media.
Ohja, want niemand die in crypto zit wordt voor de gek gehouden. Wij zijn wolven en zij zijn schapen.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 05:56:
[...]

Ohja, want niemand die in crypto zit wordt voor de gek gehouden. Wij zijn wolven en zij zijn schapen.
Geiten, zij zijn geiten.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:10
Goedemorgen Cryptocoin Chasers!

Toch altijd blij als zo’n rode dag voorbij is en er weer een klein groen streepje te zien is op de daily, ook al weet je dat het gezond is voor de verdere groei en de dag pas net begonnen is.. Dus even mijn PNL vermijden en hopen dat ik er weer snel met een smile naar kan kijken..

HODL! :7

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
BTFD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 06:25:
Goedemorgen Cryptocoin Chasers!

Toch altijd blij als zo’n rode dag voorbij is en er weer een klein groen streepje te zien is op de daily, ook al weet je dat het gezond is voor de verdere groei en de dag pas net begonnen is.. Dus even mijn PNL vermijden en hopen dat ik er weer snel met een smile naar kan kijken..

HODL! :7
Vastklampen aan planB zijn 63k wil zeggen 135k in december toch? :P

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Over 5 jaar hoop ik zonder hypotheek een huis te kopen 😋

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
En vandaag weer wat gratis muntjes te verdienen op Coinbase. (bounce token)

Doe er weer je voordeel mee.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-01 13:59
Gaan we weer: SOL SOL SOL SOL

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Mooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:35:
Toch maar Jinek gezien net, omdat het boeit voor je eigen investering wat de meute wordt voorgeschoteld.

Conclusie: Zoals altijd in dit soort items werd in max. 10 min. het topje van de ijsberg belicht. Best wel wat progressieve input deze keer, maar uiteraard wel weer de ingehuurde en verplichte down-to-earth-persoon ("cyber criminaliteit expert") die de boel verplicht moest niveleren van de programmaleiding.

Wat een doorzichtigheid...en wat weinig heeft de meute hier van opgestoken. Het lijkt alsof we nog in 2016 zitten qua bewustwording als je RTL4 mag geloven. Echt slechte journalistiek met een giechelende Jinek als middelpunt.

Wees ervan bewust dat de meute niet alleen op vlak van de hedendaagse realiteit van crypto voor de gek wordt gehouden door de media.
Zelf kijk ik geen RTL of SBS. Commerciële zenders zijn vooral gericht op commercials en programma’s zijn vooral gericht op het opvullen van tijd tussen commercials.

De adverteerders hebben er meer belang bij dat ik mijn fiat bij hen stuk sla, ipv Binance.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:24:
[...]

Dus ik krijg volgende week ofzo 3 rare pakjes met kaarten binnen...... >:)

Effe serieus, lekker lullig dit. :?
Lullig it is ja... en als ze al verzonden zijn dan is er niks aan de hand. Kopen kan niet meer omdat ze eerst geschreven toestemming willen van de eigenaren van die trademarks. 8)7 Wel grappig want er is dus gewoon iemand geweest die het DOGE logo heeft getrademarkt (want dat kan in Amerika ook met public domain spullen, ook al zijn ze niet door jou gemaakt). Heel de community over de flos, grote rel, etc... Er loopt nu dus blijkbaar een rechtszaak of de aanvraag voor dat trademark wel geldig is. :D
YES schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:25:
[...]

Ik ken nog wel een drukker.. :+
Dat is vanaf vandaag dus de enige optie geworden om dit soort kaartspellen in handen te krijgen. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-01 19:42

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:17:
[...]

Dat is vanaf vandaag dus de enige optie geworden om dit soort kaartspellen in handen te krijgen. d:)b
Ik heb je een tijdje terug een PM gestuurd dat ik wel wil meedenken in e.e.a. gezien het een aardige initiële investering is waarvan je niet precies weet wat er van terugkomt. Als je daar nog interesse in zou hebben moet je maar even een berichtje doen, ik vind het gewoon zo'n vet idee dat er hier allemaal mensen zitten met dat kaartsetje in bezit d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 22-10-2021 08:20 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
@YES je hebt de nacht iig overleefd d:)b

https://opensea.io/seaart

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:20:
[...]

Ik heb je een tijdje terug een PM gestuurd dat ik wel wil meedenken in e.e.a. gezien het een aardige initiële investering is waarvan je niet precies weet wat er van terugkomt. Als je daar nog interesse in zou hebben moet je maar even een berichtje doen, ik vind het gewoon zo'n vet idee dat er hier allemaal mensen zitten met dat kaartsetje in bezit d:)b
True, kom ik zeker op terug. Zit ook nog in mijn hoofd, maar heb de laatste tijd alleen ff wat te weinig tijd om hier goed aandacht aan te kunnen geven. Iets met real-life, werk en dat soort dingen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:32:
[...]

True, kom ik zeker op terug. Zit ook nog in mijn hoofd, maar heb de laatste tijd alleen ff wat te weinig tijd om hier goed aandacht aan te kunnen geven. Iets met real-life, werk en dat soort dingen.
Gatver, real-life en werken :r

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:36:
[...]

Gatver, real-life en werken :r
Ja, dat BTC maar eens naar 250k+ gaat! Duurt lang!!!!!1!11! _O-

• YES

YES

Moderator General Chat
Inderdaad d:)b

Er lijkt wat support gevonden rond de 62.3k, hopelijk testen we die gewoon niet te vaak meer ;)
Oh en jij ook bedankt voor je support. Mijn long positie heeft wat support gevonden in de charts en degene die de positie opende vindt een stukje support in dit topic :+

[ Voor 24% gewijzigd door YES op 22-10-2021 08:43 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YES schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:16:
[...]

Voor de kanslozen onder ons die niet een stoploss gezet hadden op hun long positie is het toch wat naar om te zien :F

Maar goed, puur en alleen eigen domme schuld. Stomme kutkneus ben ik ook.
Ik sta ook flink in de min door die actie van gisteren met een long die openstaat zonder stoploss..... ik vergeet het soms wel is in te stellen. Als je wat marge hebt en geduld dan komt die er wel bovenop (we zitten nu eenmaal in een bullmarket), de dalende donderdag zit erop nu lekker knallen naar de 67k+. Je kan overigens kijken in dit soort situaties of je de leverage naar beneden kan zetten voor je positie (let op dat dit al je posities beinvloed op het pair), dan verlaagd die je liquidatie prijs en maak je meer kans dat je het overleeft en weer dik in de plus komt. ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
zenith schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Ik sta ook flink in de min door die actie van gisteren met een long die openstaat zonder stoploss..... ik vergeet het soms wel is in te stellen. Als je wat marge hebt en geduld dan komt die er wel bovenop (we zitten nu eenmaal in een bullmarket), de dalende donderdag zit erop nu lekker knallen naar de 67k+. Je kan overigens kijken in dit soort situaties of je de leverage naar beneden kan zetten voor je positie (let op dat dit al je posities beinvloed op het pair), dan verlaagd die je liquidatie prijs en maak je meer kans dat je het overleeft en weer dik in de plus komt. ;)
Dalende donderdag en dat soort dingen geloof ik zelf niet zo in eigenlijk. Het zal ongetwijfeld wel zo kunnen zijn dat de donderdag procentueel een minder goede dag is voor crypto of BTC maar ik handel daar niet echt op hoor.
Geduld en geen al te scherpe dips is inderdaad wat je moet hebben, als je het lang genoeg uit kan zingen redt je het misschien wel maar ik ga in ieder geval geen colleteral toevoegen of zo om het te overleven.

Leverage verlagen is misschien wel een idee als we toch weer een duikvlucht nemen, goede tip! (y)
Edit: euh, hoe verlaag je die leverage op KuCoin? Ik wil dat niet direct doen maar zie ook niet de optie waar ik dat kan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 22-10-2021 08:55 ]

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-01 16:19
Lees hier weinig over cosmos (atom)

Imo een van de potentiele winnaars van de komende alts bull run. Easy top 8

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
assassin85 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:58:

Ok

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:11
In mijn geval komt dat omdat ik er nog te weinig van weet. Misschien wil je me toelichten waarom je denkt dat het zo’n groot succes wordt?

Maktub

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Hehe leuk dat geshill en die referal linkjes die je gepmed krijgt hier ;)

Ik heb een leap of faith genomen en 2 LINK gekocht op aanraden van iemand hier van de week.

• zenith
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

Leverage verlagen is misschien wel een idee als we toch weer een duikvlucht nemen, goede tip! (y)
Edit: euh, hoe verlaag je die leverage op KuCoin? Ik wil dat niet direct doen maar zie ook niet de optie waar ik dat kan doen?
Op bybit kan ik hem verlagen met een open positie. Ik heb deze situatie nu al 2x gehad (hardleers) en ben er tot nu toe elke keer bovenop gekomen. 8)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-01 11:03
Als er nu eens iets ponzi is, dan is het die stock market wel...
Freaky friday - Vrezende vrijdag.

Moet dringend van die rotzooi af

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AfEA5wI-jlKkjZ_LWnoV65UfE8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2VodQHtAujAf1LrYd4k3yE01.jpg?f=user_large

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 07:02

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gister middag was nog lekker bezig om mijn verlies te corrigeren 8)

Goed bezig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Cm0THUVzcR19Wz3no5IYAc1PIA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BO30ySmpc9zgg86KQKPNdJL1.jpg?f=user_large

_O-

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Masstje schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:24:
Als er nu eens iets ponzi is, dan is het die stock market wel...
Freaky friday - Vrezende vrijdag.

Moet dringend van die rotzooi af

[Afbeelding]
Tja, er roeptoetert iemand weer in de media en de hele beurs staat weer rood 8)7

• YES

YES

Moderator General Chat
Er wordt weer een driehoekje gevormd op de hourly lijkt het. Voor vanavond 20:00 uur zou er een uitbraak moeten zijn als ik het goed zie. Welke kant op, geen idee. Ik zou er een Phineas in kunnen photoshoppen en dat is hartstikke bullish natuurlijk, maar er moet ook nog gewerkt worden dus even geen tijd voor :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrJrrEDf4I146GjOvRKwqn7NB-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fteirZLQNNR1hldS2x44heXt.png?f=fotoalbum_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anderhalve maand geleden ging het hier regelmatig over Cosmos, was een van de tips van @Mooody in een setje van 4 munten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:25

Tja als dit de volledige info is die je geeft :+ dan lees je er weinig over ja O-)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

want?

Die zijn al een tijdje bezig...

en van dit soort dingen (bron CMC):
There are hundreds in existence, but very few of them can communicate with each other. Cosmos aims to turn this on its head by making this possible.
Kijk ik ook niet meer op. Er zijn tegenwoordig heel veel muntjes die dit soort functionaliteit bieden. Kijk naar LINK, ook zo'n muntje dat hetzelfde doet, maar voor zijn magische functionaliteit constant underperformed.

Misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik zie geen steekhoudende argumenten in je betoog. :P

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Wowhead
Dat is al een oud filmpje voordat BTC een currency werd daar geloof ik.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:06:
Hehe leuk dat geshill en die referal linkjes die je gepmed krijgt hier ;)

Ik heb een leap of faith genomen en 2 LINK gekocht op aanraden van iemand hier van de week.
Ik heb vorige week Link lopen shillen, duurt wel lang voordat die geiten bende omhooggaat moet ik zeggen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Dat is al een oud filmpje voordat BTC een currency werd daar geloof ik.
2021 is de datum van filmen

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Wowhead
A87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

2021 is de datum van filmen
Ja maar volgens mij was dit nog voordat BTC officieel werd gebruikt.

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:32

Die HODL / Stake ik ook, tezamen met Osmosis.

De binance chain draait op de Cosmos SDK

Marstek Venus A V144

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-01 12:54
Heb iig uurtje terug weer een x3 geopend. Lets go

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
MicroWhale schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

want?

Die zijn al een tijdje bezig...

en van dit soort dingen (bron CMC):

[...]

Kijk ik ook niet meer op. Er zijn tegenwoordig heel veel muntjes die dit soort functionaliteit bieden. Kijk naar LINK, ook zo'n muntje dat hetzelfde doet, maar voor zijn magische functionaliteit constant underperformed.

Misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik zie geen steekhoudende argumenten in je betoog. :P
Cosmos gaat nog een geweldige run maken, pin deze post maar. Er wordt steeds meer op de Cosmos SDK gebouwd. Daarnaast zorgt de implementatie van IBC voor communicatie tussen verschillende blockchains waardoor message en token transfers (feeless) mogelijk gemaakt worden. Zie bijvoorbeeld het Terra ($LUNA) dat nu door middel van IBC over de Cosmos HUB via andere protocols kan praten, waardoor bijvoorbeeld hun stablecoin UST nog beschikbaarder wordt.

Cosmos is kortom een enorm veel gebruikt protocol, er wordt van alles op gebouwd en IBC trekt nog meer projecten en 'partnerships' aan. Cosmos is misschien niet de meest sexy van allemaal, maar heeft niet voor niets een enorme run gemaakt een paar weken geleden. Er zit nog veel upside marge in :)

Check ook deze:

https://mapofzones.com/?t...bcTxs&tableOrderSort=desc

[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 22-10-2021 09:49 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:45:
Heb iig uurtje terug weer een x3 geopend. Lets go
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:27:
Er wordt weer een driehoekje gevormd op de hourly lijkt het. Voor vanavond 20:00 uur zou er een uitbraak moeten zijn als ik het goed zie. Welke kant op, geen idee. Ik zou er een Phineas in kunnen photoshoppen en dat is hartstikke bullish natuurlijk, maar er moet ook nog gewerkt worden dus even geen tijd voor :+

[Afbeelding]
Ik zou gewoon wat hamertjes en een maan shoppen. Moet je kijken waar dat plaatje van Taro ons inmiddels heeft gebracht! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Bijna al mijn dikke poepmuntjes doen dik.

Mooi.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:47:
[...]

Cosmos gaat nog een geweldige run maken, pin deze post maar. Er wordt steeds meer op de Cosmos SDK gebouwd. Daarnaast zorgt de implementatie van IBC voor communicatie tussen verschillende blockchains waardoor message en token transfers (feeless) mogelijk gemaakt worden. Zie bijvoorbeeld het Terra ($LUNA) dat nu door middel van IBC over de Cosmos HUB via andere protocols kan praten, waardoor bijvoorbeeld hun stablecoin UST nog beschikbaarder wordt.

Cosmos is kortom een enorm veel gebruikt protocol, er wordt van alles op gebouwd en IBC trekt nog meer projecten en 'partnerships' aan. Cosmos is misschien niet de meest sexy van allemaal, maar heeft niet voor niets een enorme run gemaakt een paar weken geleden. Er zit nog veel upside marge in :)

Check ook deze:

https://mapofzones.com/?t...bcTxs&tableOrderSort=desc
Okay... klinkt goed.

Maar wat doen al die mij onbekende blockchains dan? En waarom zijn ze voor mij onbekend en vindt er zo "veel" (imo best weinig) verkeer op plaats? Is er nieuws bekend geworden dat er grotere, bekende blockchains cosmos gaan gebruiken?

Er werd geclaimd dat het na een 8x nog eens een 7x gaat doen. Dat vind ik een flink statement.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:54:

Mooi.
Welke zijn dat? :)

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Ik hoor niks meer over die groene celderij... verwachten we daar nog iets van?
Staat nu een stuk lager dan ATH dus wellicht mooi instapmomentje, zeker met die cbridge 2.0

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46

Mooi.
Mijne allemaal niet :+

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:33

St@m

@ Your Service

Oepsje schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:58:
Staat nu een stuk lager dan ATH dus wellicht mooi instapmomentje, zeker met die cbridge 2.0
Laatste stabiele info die ik heb gehad, is dat ie zeker naar een euro gaat. En dat zal ook vast wel gebeuren tijdens altseason.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Ik heb nog een bakkie CRO staan, gekocht omdat ik op een BNB'tje hoopte (want ja), denk dat ik die ga omzetten naar een andere bagger alt.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• BTFD
Alle, behalve BTC! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Oepsje schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:58:
Staat een stuk lager inderdaad maar heeft tevens een zeer grote groei doorgemaakt de laatste 2 maanden.

Doe een Google en je weet dat er vandaag weer een AMA is met Mo Dong. De laatste zin is wellicht aan dovemans oren gericht aangezien je bericht als een onvervalste shill overkomt.

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 22-10-2021 10:03 ]

Verwijderd

GRT, POLS, KRL en KCS.

Een mooie bult pompend schroot.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooi.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3a7D1VblGX9njjTjerSCUhpPUs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KdgP8CWGxRCnApDi9KWzIZ3M.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:15

LankHoar

Langharig tuig

Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:26:
[...]

Tja, er roeptoetert iemand weer in de media en de hele beurs staat weer rood 8)7
Ik heb iets gemist geloof ik. Waar doel je op?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:52:
[...]

Ik zou gewoon wat hamertjes en een maan shoppen. Moet je kijken waar dat plaatje van Taro ons inmiddels heeft gebracht! :)
Je hebt helemaal gelijk. Bij deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W895l0NlWroULqiQM2xCxr0JJT0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TCdkTNhKcZJ0tQXTvfxWAUvC.png?f=fotoalbum_large
:+

Verwijderd

Zou mooi zijn als RVN ook nog ff vertrekt. Inmiddels een stukje boven de 1w MA7.

Hopelijk dikke baggerpomp soon.

• enomiss
YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

[Afbeelding]
Alle TA met aan het einde een pijl omhoog is per definitie correct.

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05-2025
Hoi!

Even een vraagje. Ik ben wat onderzoek aan het doen om over een poosje een aanzienlijk bedrag voor langere tijd (wel flexibel, niet vast) een stablecoin te staken. Ik zit te denken aan USDT, maar dat hoeft niet per se. Ik kom al diverse geschikte platforms tegen zoals Celsius Network (USDT circa 11%) crypto.com (USDT 10-12%) en Binance (USDT circa 6%).

Is er iemand met nog andere goede tips en ervaringen wat dit betreft? Liefst heb ik uiteraard een zo hoog mogelijk rentepercentage, maar wel zo veilig mogelijk. Mis ik nog een goede volgens jullie?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
nijmege01 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:43:
En vandaag weer wat gratis muntjes te verdienen op Coinbase. (bounce token)

Doe er weer je voordeel mee.
Thanks voor de tip weer. Wat doen jullie met al die muntjes? Omzetten naar ETH oid of laten jullie alles gewoon in de originele coin staan?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

LankHoar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

Ik heb iets gemist geloof ik. Waar doel je op?
Dat ook de beurs gevoelig is voor als 1 iemand wat gaat roepen in de media.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

DylanV1990 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:06:
Hoi!

Even een vraagje. Ik ben wat onderzoek aan het doen om over een poosje een aanzienlijk bedrag voor langere tijd (wel flexibel, niet vast) een stablecoin te staken. Ik zit te denken aan USDT, maar dat hoeft niet per se. Ik kom al diverse geschikte platforms tegen zoals Celsius Network (USDT circa 11%) crypto.com (USDT 10-12%) en Binance (USDT circa 6%).

Is er iemand met nog andere goede tips en ervaringen wat dit betreft? Liefst heb ik uiteraard een zo hoog mogelijk rentepercentage, maar wel zo veilig mogelijk. Mis ik nog een goede volgens jullie?
NEXO.
Vooral een veilige keuze naar mijn mening....
klik

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 22-10-2021 10:09 ]

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Hoi!

Nexo is volgens mij ook een prima oplossing. Die hebben pas een succesvolle open book accounting controle erop zitten en slaagde daar met vlag en wimpel voor. Zegt vast niet alles, maar geeft ook wel wat vertrouwen.

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:05:
[...]

Alle TA met aan het einde een pijl omhoog is per definitie correct.
Ja ik zat zo te tekenen en de pijl wilde alleen maar omhoog, naar beneden een pijl tekenen en de boel loopt vast dus het zal wel kloppen zo. Moon soon.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Hoi!

Heb ik ook vaak overwogen bij USDT, maar heb besloten dit niet te doen. De reden is heel simpel: mijn USDT kan ik in Europa niet gebruiken, en moet het dus uiteindeljik weer omwisselen naar EUR. USD zakt elk jaar meerdere procenten tegenover de EUR, dus dat lever je zo weer in op je rente.

• BTFD
Waarom Ethereum 20.000 dollar kan worden, en Ripple (XRP) kan stijgen naar 10 dollar
https://nieuws.btcdirect.eu/eth-xrp/

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/EAe4Wu3ogio/hqdefault.jpg

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:09:
[...]

Ja ik zat zo te tekenen en de pijl wilde alleen maar omhoog, naar beneden een pijl tekenen en de boel loopt vast dus het zal wel kloppen zo. Moon soon.
We nemen inmiddels een aanloopje.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:10:
[...]

We nemen inmiddels een aanloopje.
Ja ik zag het ook, klein poginkje tot uitbreken maar gaat nog niet super hard.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:21

Wom

Hoi!

Let wel dat veel van die percentages niet in-kind zijn, maar in een eigen token. Zelf stake ik mijn USDT bij Celcius, geen klachten van verder.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

[Afbeelding]
Dit is een realistischer scenario volgens mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y9GSt4_d2T3agMRpu0dbZKoYuFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QjKu1YsvKEJv5rnF4dQynF9R.png?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-01 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Heren/dames, het is nog te vroeg voor een altseason. BTC dominance gaat nog stijgen de komende weken, laat je niet verleiden om nu al in het slijk der aarde te stappen. Zit je er al in, kwestie van een kaarsje branden en hopen op betere tijden.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:14:
Heren/dames, het is nog te vroeg voor een altseason. BTC dominance gaat nog stijgen de komende weken, laat je niet verleiden om nu al in het slijk der aarde te stappen. Zit je er al in, kwestie van een kaarsje branden en hopen op betere tijden.
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61t-DUbOZRL._AC_SL1299_.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door LankHoar op 22-10-2021 10:18 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
MicroWhale schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:57:
[...]

Okay... klinkt goed.

Maar wat doen al die mij onbekende blockchains dan? En waarom zijn ze voor mij onbekend en vindt er zo "veel" (imo best weinig) verkeer op plaats? Is er nieuws bekend geworden dat er grotere, bekende blockchains cosmos gaan gebruiken?

Er werd geclaimd dat het na een 8x nog eens een 7x gaat doen. Dat vind ik een flink statement.
Ik kijk niet zozeer naar wat die kleinere chains doen, maar ik zie wel dat Cosmos veel andere projecten aantrekt én dat de Cosmos SDK door diverse projecten gebruikt wordt om iets op te bouwen. Ik geloof zelf ook zeker niet in een *7 of een *8, maar Cosmos staat nu op een bescheiden 22e plek met een market cap van nog geen 10 miljard. Wist je dat bijv. de Binance Chain op Cosmos is gebouwd?

Ik denk dat dat zeker zou kunnen verdubbelen deze run en dat een top 10 plek er in zit :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Aantal Bitcoin bij bitonic.nl loopt ook al een beetje terug. Goed teken.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
LarryD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:21:
Aantal Bitcoin bij bitonic.nl loopt ook al een beetje terug. Goed teken.
Schaarste is altijd goed d:)b

Tomorrow is not today!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Coinbase is momenteel niet in te loggen via sms 2FA -O-

• zenith
  • Niet online
Hoi!

Ik heb het verdeeld over Youhodler (12% op stablecoins en niet fixed), Nexo (Fixed terms) en Celsius (niet fixed).

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:27:
Coinbase is momenteel niet in te loggen via sms 2FA -O-
Is ook niet verstandig om te gebruiken. Kan je beter een Authenticator gebruiken...

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi!

Zulke rentepercentages hebben een hoog icesave gehalte en de garanties hebben nogal wat haken en ogen. Ook voor deze platforms geldt gewoon 'not your keys not your coins' Zie je assets maar terug te krijgen als de boel klapt, gehackt of geconfisqueerd wordt.
Het zal in principe best legit zijn allemaal maar een gezonde scepsis is aan te raden. Zeker als het om hogere bedragen gaat.

• BTFD
Kol Nedra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
duurt ongeveer 3 werkdagen volgens mij dus met weekend erbij (als je toen gekocht had) kan het nog goed komen......anders REKT! ;)
Soms is geduld hebben een moeilijk iets!
Inmiddels binnen, dus bedankt voor de melding..

:9B

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

iVibes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

Is ook niet verstandig om te gebruiken. Kan je beter een Authenticator gebruiken...
account aangemaakt, helaas kom ik na verificatie niet meer ingelogd, normaal gesproken zet ik als eerste de 2FA om in een Authenticator.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

Luuk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

Zulke rentepercentages hebben een hoog icesave gehalte en de garanties hebben nogal wat haken en ogen. Ook voor deze platforms geldt gewoon 'not your keys not your coins' Zie je assets maar terug te krijgen als de boel klapt, gehackt of geconfisqueerd wordt.
Het zal in principe best legit zijn allemaal maar een gezonde scepsis is aan te raden. Zeker als het om hogere bedragen gaat.
Kijk even naar de mogelijkheid om je inleg te verzekeren. Bij Celsius zou dat moeten kunnen. Kost je circa 2%

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:52
Hoi!

Naast de genoemde opties als Nexo, crypto.com etc heb je ook de volgende;

- FTX: 8% APY tot 10k USD, boven 10k 5% APY.
- Anchor protocol: ~19% APY op UST.
- Convex Finance: yields op stables oplopend tot ~60%. Wel wat ingewikkelder om op te zetten en alleen interessant bij een aanzienlijk kapitaal i.v.m. gas fees.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Ik kijk niet zozeer naar wat die kleinere chains doen, maar ik zie wel dat Cosmos veel andere projecten aantrekt én dat de Cosmos SDK door diverse projecten gebruikt wordt om iets op te bouwen. Ik geloof zelf ook zeker niet in een *7 of een *8, maar Cosmos staat nu op een bescheiden 22e plek met een market cap van nog geen 10 miljard. Wist je dat bijv. de Binance Chain op Cosmos is gebouwd?

Ik denk dat dat zeker zou kunnen verdubbelen deze run en dat een top 10 plek er in zit :)
Thanks voor de info. (y)

Aanvulling:
- hij staat op plek 26 met 7.8 miljard
- verdubbelen betekent (toevallig) plek 13
- voor top 10 is een x4 nodig

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:45
MicroWhale schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:35:
[...]

Thanks voor de info. (y)

Aanvulling:
- hij staat op plek 26 met 7.8 miljard
- verdubbelen betekent (toevallig) plek 13
- voor top 10 is een x4 nodig
Er vanuitgaande dat andere coins stil blijven staan uiteraard. Als de top 10 ook nog eens doorstijgt dan heb je wel meer nodig dan een x4.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
Hoi!

ADA is voortaan ook een stablecoin, daar kun je misschien ook aan denken om die te staken :+ ;)

Bitvavo is ook een optie: je krijgt er 6.10% voor: DAI, USDT en USDC
voordelen: niet locked, dus bij flinke dips wel je geld direct beschikbaar om weer BTC te kopen.
nadelen: 1x per week pas uitbetaling ipv 1x per dag, dus compounden gaat trager --> minder inkomen

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 22-10-2021 10:51 ]

nothing stops this train

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:04:
[...]

kwam wel deze tegen (net opgezocht):
[YouTube: Jinek 20170816 bitcoin blockchain (edited)]

opzich prima verteld.....vooral grappig dat die ene gast aan tafel zei dat ie 0 BTC had.....maar later in het gesprek toch best wel veel wist van hoe BTC/blockchain werkt etc.......en geloof je dan echt dat je dan helemaal geen BTC hebt dan? :+
Interessant verhaal...

• BTFD
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:04:
[...]
en geloof je dan echt dat je dan helemaal geen BTC hebt dan? :+
Als je hier flufje roept, reageert de eerst volgende met de bekende boormachine..
Om dan op landelijke tv te vermelden dat je er 10 hebt?! Beter houd je dan even jezelf voor de gek.. ;)

Edit:
Daarom snap ik die Rogier van "een rijker leven" niet helemaal, die gooit zijn PF open op Youtube met een waarde van +80K ..

[ Voor 15% gewijzigd door BTFD op 22-10-2021 11:04 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:49
80k+ is toch niets? Daar koop je niet eens een garage voor.

• BTFD
Dat is dan ook alleen op zijn Bitvavo account, dus geloof maar dat de beste man meer bezit! ;)

• Wowhead
Voor de gene die ook in gewone stocks zit, hoe staan jullie hier tegen over vergeleken met de progressie van jullie Crypto PF?

Diverse PF op het moment goed of juist zoveel mogelijk vruchten nog proberen te paken in crypto en pas over een jaartje of 5 wat stocks erbij nemen?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:17:
Voor de gene die ook in gewone stocks zit, hoe staan jullie hier tegen over vergeleken met de progressie van jullie Crypto PF?

Diverse PF op het moment goed of juist zoveel mogelijk vruchten nog proberen te paken in crypto en pas over een jaartje of 5 wat stocks erbij nemen?
Een crypto gerelateerd advies met een looptijd van 5 jaar? Dat moet je echt niet willen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GioStyle schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:09:
80k+ is toch niets? Daar koop je niet eens een garage voor.
Met 80k hoef je geen 100% ltv / lti te fixen bij de bank. Dus noem dat maar niets.

Hoe staat het met de Phineas triangle @YES

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Een crypto gerelateerd advies met een looptijd van 5 jaar? Dat moet je echt niet willen.
Hoezo. Op de lange termijn is er nog altijd één advies wat zich altijd uitbetaald heeft: HODL BTC

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Hoezo. Op de lange termijn is er nog altijd één advies wat zich altijd uitbetaald heeft: HODL BTC
Ja maar dat is dus niet wat hij vraagt.

• enomiss
BTFD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Als je hier flufje roept, reageert de eerst volgende met de bekende boormachine..
Om dan op landelijke tv te vermelden dat je er 10 hebt?! Beter houd je dan even jezelf voor de gek.. ;)

Edit:
Daarom snap ik die Rogier van "een rijker leven" niet helemaal, die gooit zijn PF open op Youtube met een waarde van +80K ..
Mja ik snap dat Bitcoins gewild zijn, maar in het echte leven is het toch ook niet zo moeilijk om mensen met geld te spotten..

Je ziet dikke auto's, grote huizen, mensen met een bling bling Rolex, een mode tasje van Louis Vuitton, of zelfs een bepaalde kleur pinpas...

Dus de enige manier om je volgens deze filosofie te beschermen tegen boormachines is door te leven in een blokhut met hippe outfits van de Primark, terwijl je de drempels over vliegt met je Fiat Multipla omdat je kermis horloge aangeeft dat de voedselbank over 5 minuten sluit.

@anti elppa @Taro Ik zou die Tesla dus maar snel verkopen of overspuiten met Shiba logo's. ;)

• Wowhead
Ik bedoel inderdaad HODL tot aan de dood, Staking compounden en dan langzaam uit DCA`en.

Maar ik heb op het moment maar 1 euro per keer te besteden en daar wil ik het meeste uithalen, ik denk met crypto dat hier mogelijkheid in zit dan met stocks voor de komende 5 jaar gezien de uptake/adoptie van crypto

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Ja maar dat is dus niet wat hij vraagt.
Oké. Point taken. Maar ik reageerde meer op jouw opmerking:
En dat valt dus wel mee. In deze context heb jij echter gelijk :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23

Meh, ik heb alle stonks eruit geknikkerd toen Evergrande begon. Deze bullrun blijf ik lekker Bitcoin maxi, en de stonkmarkt blijf ik uit tot het onvermijdelijke black swan event komt waarmee alle kaartenhuizen in elkaar donderen.
Misschien als er nog wat memestocks langskomen, dat ik een poging waag.

Dan nog 2 jaartjes wachten... in de tussentijd wil ik toch ons huis verder inrichten en wie weet nog een keertje op vakantie. Daarna ga ik wel heel burgerlijk besluiten hoe ik x% met saaie stonks kan verdienen en hoe geweldig het wel niet is om divident te ontvangen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Mja ik snap dat Bitcoins gewild zijn, maar in het echte leven is het toch ook niet zo moeilijk om mensen met geld te spotten..

Je ziet dikke auto's, grote huizen, mensen met een bling bling Rolex, een mode tasje van Louis Vuitton, of zelfs een bepaalde kleur pinpas...

Dus de enige manier om je volgens deze filosofie te beschermen tegen boormachines is door te leven in blokhut met hippe outfits van de Primark, terwijl je de drempels over vliegt met je Fiat Multipla omdat je kermis horloge aangeeft dat de voedselbank over 5 minuten sluit

@anti elppa @Taro Ik zou die Tesla dus maar snel verkopen of overspuiten met Shiba logo's. ;)
Inderdaad ;). Zolang een aantal thuisbezorgd koeriers, bezorgers van supermarkten en postbedrijven maandelijks meer verdienen met een "bijbaan" waar ze doorgeven waar slechte beveiliging icm nietsvermoedende ouderen te vinden zijn, zullen we in afgetrapte merkloze spijkerbroeken en kermis casio horloges rond moeten blijven lopen :).

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025

Is niet in verhouding, maar zal ook nooit zo zijn.
mijn aandelen zitten aan de veilige kant van ETF's dus daar zullen geen mega vruchten uit komen.
Dat staat daar te staan voor minimaal 20 jaar.

En wat winsten vanuit Crypto vloeien ook die kant op.

PC Specs

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Richh schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Meh, ik heb alle stonks eruit geknikkerd toen Evergrande begon. Deze bullrun blijf ik lekker Bitcoin maxi, en de stonkmarkt blijf ik uit tot het onvermijdelijke black swan event komt waarmee alle kaartenhuizen in elkaar donderen.
Misschien als er nog wat memestocks langskomen, dat ik een poging waag.

Dan nog 2 jaartjes wachten... in de tussentijd wil ik toch ons huis verder inrichten en wie weet nog een keertje op vakantie. Daarna ga ik wel heel burgerlijk besluiten hoe ik x% met saaie stonks kan verdienen en hoe geweldig het wel niet is om divident te ontvangen.
Tenzij je een prive plan hebt van je werkgever met een jaarlijkse inkoop + 15% korting :P

7,3%, belasting van winstdeel moet er nog af -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 22-10-2021 11:28 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Oké. Point taken. Maar ik reageerde meer op jouw opmerking:

[...]

En dat valt dus wel mee. In deze context heb jij echter gelijk :)
Jij had ook geen ongelijk en wellicht was mijn stelling vrij kort door de bocht, maar dat soort vragen maakt me altijd kriegelig. Ik denk dan vaak, en soms volkomen onterecht, 'doe nou ajb zelfs eens wat Dyor en deel dat in je vraagstelling zodat je een gerichter antwoord krijgt op jouw situatie en waardoor mensen ook meer tijd in jouw willen investeren omdat je dat zelf ook doet.'

[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 22-10-2021 11:27 ]

Pagina: 1 ... 191 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!