“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat is een mysterie..Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:19:
Ik vind de hele phrase geweldig haha. Maar gebruikte iemand serieus wel eens het woord 'afjuinen'? en wtf betekent dat dan ?
Voor @Verwijderd is het de wikkel van een Snicker afhalen.
Voor @anti elppa is het de ultieme long in zijn short
Voor @Taro is dat de beloning na een dagje geen bans uit te delen in een zelfcorrigerend forum
Voor @Khaelos is het het gevoel bij het plaatsen van 3 ETH babes in 10 minuten
Voor @MicroWhale is het wanneer hij beseft dat hij inmiddels Macro is
Zo is het voor iedereen wat anders.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mastru beer mastru boel een boel mastru...
Enfin waneer gaan we weer pumpen met die handel?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Taro, ajb bannen die gast, hij zit weer over Euro's te praten zonder het er bij te zetten.anti elppa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:14:
[...]
ben eruit idd. Ik heb limit buy voor een long gezet op 57.8
ga ff achterover hangen nu
hahahah gvd daar ging de cup a soupNgangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:26:
[...]
Taro, ajb bannen die gast, hij zit weer over Euro's te praten zonder het er bij te zetten.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn stop loss is gehit en met een bescheiden winst afgesloten. Inmiddels loopt weer een nieuwe.YES schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:04:
@anti elppa en @enomiss hadden jullie nou wel of niet strakke stoplosses staan op jullie long posities? En zijn ze gehit net?
https://opensea.io/seaart
Die van vier uur? Is toch allang koud man.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
ja is idd smerige drek geworden. Was wel tomaat....rood....net als btc nuRonald.42 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:27:
[...]
Die van vier uur? Is toch allang koud man.
Volgens mij is het opruien, opjuinen nog nooit van gehoord. Alleen van Juinen, dat was die fictieve gemeente van Van Kooten en de Bie.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:22:
Is toch omgekeerde van opjuinen? "iemand aanzetten tot iets wat niet helemaal goed is"
Dus afjuinen is iemand aanzetten tot iets wat helemaal mooi is, zoals Bitcoin kopen op de ATH, wat jullie allemaal moeten doen bij de Bruna.
Corrigeer jezelf dan ook ff en zet in ieder geval @Pingo76 hier ook tussen ;-)Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:23:
[...]
Dat is een mysterie..
Voor @Taro is dat de beloning na een dagje geen bans uit te delen in een zelfcorrigerend forum
Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:23:
[...]
Dat is een mysterie..
Je hebt gelijk, sorry, hoe kon ik dat nu vergeten?Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:31:
[...]
Corrigeer jezelf dan ook ff en zet in ieder geval @Pingo76 hier ook tussen ;-)
Voor Pingo76 is dit wanneer @Biohazzard21 weer eens aan haar denkt.
En welke losers zijn nu aan het verkopen?
[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 21-10-2021 17:35 ]
Dat dus. Burgemeester van Juinen was een classic net als de tegenpartij, geen gezeik iedereen rijk (wat iedereen hier wil)knakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:31:
[...]
Volgens mij is het opruien, opjuinen nog nooit van gehoord. Alleen van Juinen, dat was die fictieve gemeente van Van Kooten en de Bie.
Verwijderd
https://nl.wiktionary.org/wiki/opjuinenknakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:31:
[...]
Volgens mij is het opruien, opjuinen nog nooit van gehoord. Alleen van Juinen, dat was die fictieve gemeente van Van Kooten en de Bie.
Opjuinen blijkt dus ook te bestaan. Maar mijn shitpost was een shitpost, want we weten allemaal dat hipsters alleen hun duitse helm polijsten in de Bruna
Ach nu kan ik de babes nog een keer plaatsen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
https://www.wetanz.com/shop/environments/the-argonath
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik dacht dat het alleen de bedoeling was om dat te doen als dat prijs niveau voor het eerst gehaald wordt? Anders kan je iedere dag wel wat gaan plaatsenKhaelos schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:37:
Komt die drop..
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
FixedKhaelos schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:37:
Komt Kwam die drop..
Zero.
Ja klopt ook maar na de drop onder de 2k ben ik opnieuw begonnenAstennu schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:40:
[...]
Ik dacht dat het alleen de bedoeling was om dat te doen als dat prijs niveau voor het eerst gehaald wordt? Anders kan je iedere dag wel wat gaan plaatsen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Altijd slim om ze direct eens en voorgoed weg te jagen.enomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:41:
Dit is gewoon even een kleine scare om de nu.nl boys en girls die op 66.9k hebben gekocht eruit te persen.
Zero.
Ben toch wel blij met het fluffje movr die ik begin deze week kocht 🙃
:strip_exif()/f/image/nLeRIzGiwm6shdQNKZK3gQG7.jpg?f=fotoalbum_large)
edit; NEO en LTC moeten eruit trouwens, die heb ik middels 100% ingeruild voor BTC...
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2021 17:49 ]
nothing stops this train
no nono no dont use leverageenomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:34:
Ik heb op mijn huidige long een liq prijs van 62070. Bybit zakte heel kort naar 61753. Hoe kan het dat mijn long niet geliquideerd is?
En welke losers zijn nu aan het verkopen?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:47:
bijna alles is groen nog 👍
Ben toch wel blij met het fluffje movr die ik begin deze week kocht 🙃
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/atDAV0BGVst2BXMGOKsJFqEu.png?f=user_large)
Van wie heb je die Litecoin gekocht????
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 21-10-2021 17:48 ]
knakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:48:
[...]
[Afbeelding]
Van wie heb je die Litecoin gekocht????
nothing stops this train
Zonder vallen leer je ook niet opstaan. Hopelijk heb je ervan geleerd.A87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
ik ben 3 jaar aan savings kwijt door crypto. Weer recentelijk opnieuw begonnen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Oh ja! Ik zat al te denken waar komt dit nou weer vandaan vandaag. Maar dat was het natuurlijk. Het is simpelweg weer donderdag!Sluw schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:50:
Ben even een dagje offline en dalende donderdag komt weer om de hoek kijken hoor. Wtf, zat net weer lekker gulzig en vol adrenaline te verlangen naar dikke tech pumps. Naja, lekker hodlen dan maar.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zit je de rommel nu weer op te juinen?Crawl NL schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:57:
[...]
Zonder vallen leer je ook niet opstaan. Hopelijk heb je ervan geleerd.
UberLurker Departement #GG.
Door een gokverslaving die zich uitte bij crypto trading met geleend geld* (leverage dus)A87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
ik ben 3 jaar aan savings kwijt door crypto. Weer recentelijk opnieuw begonnen
En ja mensen, spelen met crypto en vooral leverage is een slecht idee als je een sluimerende (of duidelijke) gokverslaving hebt. Het blijven dezelfde stofjes in de hersenen.
Hopelijk heb je dat gedeelte van je brein inmiddels onder controle en moge je alles terugkrijgen en alsnog dik in de winst komen..
[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-10-2021 18:08 ]
Welke serie is dat?Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:16:
Ik zie sowieso Madelonneke Vos al staan in de preview pic.
Ook een aflevering over boormachines zo te zien.
[Afbeelding]
Vanavond maar ff kijken.
Bij de Bruna zich af te juinenJedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:58:
Waar staan jullie kooporders?
Vanmiddag nog op de 1H MA7. Die werd opgepikt waarna we nog een heel eind naar beneden gingenJedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:58:
'HAAAJAAA IK HEB DE DIP VAN DE DIPPETY DIP...
...
oh we zijn er nog niet...'
Geen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:58:
Pingo is that you?Ray_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:15:
[...]
Vanmiddag nog op de 1H MA7. Die werd opgepikt waarna we nog een heel eind naar beneden gingen
'HAAAJAAA IK HEB DE DIP VAN DE DIPPETY DIP...
...
oh we zijn er nog niet...'
50% drop en je bent dood met 1x, criminele zooi is dat
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 21-10-2021 18:21 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
This aged kinda wellPHPResource schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:01:
And still, het lijkt 2017 all over again. We kunnen makkelijk weer 20 procent verliezen vanaf dit punt. Dus blijf waakzaam jongens. Ik - en met mij een aantal oud-gedienden in dit topic - heb dit reeds eerder meegemaakt in 2018/2019
Het is gelukkig geen 20 procent
PHPResource schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:27:
[...]
This aged kinda well
Het is gelukkig nog geen 20 procent
[ Voor 100% gewijzigd door Nopheros op 21-10-2021 18:33 ]
Henk en Ingrid komen eraan, verwacht weer pump omhoog vanavond 😜🍻
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
https://www.bloomberg.com...will-start-trading-friday
Een quote uit een ander artikel:
Gemiste kans!He added that the firm has also changed its ticker from BTFD to BTF, commenting that the Securities and Exchange Commission “probably wasn’t a fan” of the former. BTFD is an acronym for “buy the f*cking dip” in crypto circles.
[ Voor 46% gewijzigd door abalone op 21-10-2021 18:38 ]
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:44:
Vanaf nu te zien. Cryprokoorts
[...]
https://www.videoland.com/series/500748/cryptokoorts
Verwijderd
WhySoSerious schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:05:
Volgens mij valt er weer voldoende terug te lezen hier
:strip_exif()/f/image/auIT2DbOPFw1dAx73bi5EzqD.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit vat de hele dag wel samen.
Goed teken voor DOT holders dat een platform als NEXO meer rente geeft, dan hebben ze er vertrouwen in.
[ Voor 41% gewijzigd door Mooody op 21-10-2021 18:56 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar slechts voor een maand, is het heen en weer schuiven bijna niet waard tov Kraken.Mooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:54:
NEXO wil meer DOT op de balans. Ze geven sinds vandaag 16% (!) rente op je DOT (non locked).
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik had verder moeten lezenspok9 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:56:
[...]
Maar slechts voor een maand, is het heen en weer schuiven bijna niet waard tov Kraken.
Nee, dat is de moeite niet waard.
Maar wel duidelijk dat NEXO nog snel ff DOT wil verzamelen, voordat de crowdloans gaan beginnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 21-10-2021 18:57 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik vroeg me na het lezen van de post van Mooody al af voor hoe lang, maar dit verklaart veel.spok9 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:56:
[...]
Maar slechts voor een maand, is het heen en weer schuiven bijna niet waard tov Kraken.
Bovendien moet NEXO zelf ook nog op peil komen, want anders zakt m'n rentepercentage over de hele linie
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En die max is bovendien bij een locked term én rente in Nexo tokensMooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:56:
[...]
Ik had verder moeten lezen
Nee, dat is de moeite niet waard.
Maar wel duidelijk dat NEXO nog snel ff DOT wil verzamelen, voordat de crowdloans gaan beginnen.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Waarom 57.8?anti elppa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:14:
[...]
ben eruit idd. Ik heb limit buy voor een long gezet op 57.8
ga ff achterover hangen nu
enomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:41:
Dit is gewoon even een kleine scare om de nu.nl boys en girls die op 66.9k hebben gekocht eruit te persen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Heeft wel een indruk op je gemaakt he.
Bijna elke post noem je haar.
Get over it ,she is gonepletter schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:15:
@wehave ze was soms ook wel leuk in haar doen.
Wick op test 60. En 21d ma en 100d 4h en en en geen idee. Leek me wel mooi getal.
Heb er weer eentje op weten te pakken zie ik net :-)MicroWhale schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Nice! Altijd fijn als je quitte speelt.
Dat vetgedrukte is precies de reden waarom ik daar maar niet aan begin.
Op iets boven 61.8k (Bybit).
Als ik vanavond ff tijd vrij kan maken ga ik nog es proberen er een vette van te maken, er nog steeds van
uitgaande dat BTC verder omhoog gaat dan de recente ATH.
Maar heb eerst op de korrel dattie weer naar 65,6 gaat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u0ywvQx9CIFHIuoAUgQ1AJrr.jpg?f=user_large)
Dus proberen telkens wat erbij op, waardoor entry omhoog gaat, en daarom dus SL ook mee omhoog om geen verlies te lijden.
Trek je eigen conclusie ;-)Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:38:
[...]
Weet je dit zeker joh? Volgens mij is het gewoon een familietrekje.
Goede tip, dank voor het delen! Niet zozeer voor mezelf, maar een goede maand heeft flink wat DOT en die zal dit zeker fijn vindenMooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:54:
NEXO wil meer DOT op de balans. Ze geven sinds vandaag 16% (!) rente op je DOT (non locked) of 17% (1 maand lock).
Goed teken voor DOT holders dat een platform als NEXO meer rente geeft, dan hebben ze er vertrouwen in.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Hier nog wat positieve info voor je maa(t)ndLankHoar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:37:
[...]
Goede tip, dank voor het delen! Niet zozeer voor mezelf, maar een goede maand heeft flink wat DOT en die zal dit zeker fijn vinden
https://news.klever.io/p/...ange-polkadot-dot-listing
nothing stops this train
Je regelt het maar ouwe reus!Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:50:
jaja DOT gaat ook zeker eerst naar de $69, vervolgens via via naar $169 👀
2018roflexx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:59:
Waar komt deze paniek vandaan?
Zero.
Iedereen pakt winst.... Logischroflexx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:59:
Waar komt deze paniek vandaan?
En na een piek komt er een dip...
3 maanden stijging kort gecorrigeerd worden
Morgen praten we weer over Lambo's.MaStar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:02:
[...]
Iedereen pakt winst.... Logisch
En na een piek komt er een dip...
3 maanden stijging kort gecorrigeerd worden
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
CHECK!!Skrunsies schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:05:en dit alles is ook nog eens worst case. Dus! Moon soon
We staan al op 63k lolSkrunsies schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:05:
Komt goed! Binnen nu en 10 dagen staan we weer op 63k. Staat op Twitter en zegt ene planB en dit alles is ook nog eens worst case. Dus! Moon soon
Weet iemand hoe dit kan?enomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:34:
Ik heb op mijn huidige long een liq prijs van 62070. Bybit zakte heel kort naar 61753. Hoe kan het dat mijn long niet geliquideerd is?
Waarschijnlijk was de prijs alweer boven dat niveau voordat jouw order in het orderboek aan de beurt was. Slippage noemen ze dat geloof ik.
Is wel vaker bij een wick die net over je liquidatie prijs/ sl gaat. Maar is wel heel zeldzaam. Heb het 1x gehad.
Maar mooi toch?
Ik moet zeggen, je had me bijna overtuigd.... Maar zoals altijd DYOR dus ik ben even gaan zoeken naar familieleden van de Bogdanoffs en het blijkt, ik had gelijk, sorry goos...BeyondThunder schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:33:
[...]
Trek je eigen conclusie ;-)
[Afbeelding]
Maar dat je zo dicht bij je liquidatiegrens staat... Trade je met zulke hoge leverage of sta je zo ver in de min in die trade? Ik gebruik altijd stoplosses bij leverage trading om het verlies te minimaliseren. Geliquideerd worden gebeurt mij nooit.
[ Voor 130% gewijzigd door A87 op 21-10-2021 20:45 ]
MaStar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:29:
Op naar de 62k. Hip hoi
dat beriicht is al 100x voorbij gekomen afgelopen 3jaar. wat een herkauwen van nieuws zeg bij die gastenMaStar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:33:
https://www.nu.nl/interne...-tonnen-met-bitcoins.html
Mooie tijden....
Honderden miljoenen waard nu
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 21-10-2021 20:38 ]
Zal hij die overige 80 procent nog hebben ? Aangezien zijn naam erbij staat….. Op naar de praxis voor een machientjeMaStar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:33:
Mooie tijden....
Verschil tussen de verschillende prijstypen zoals “trade” en “mark” price?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Geeft niks. Komen wel meer berichten 100x langsA87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
dat beriicht is al 100x voorbij gekomen afgelopen 3jaar. wat een herkauwen van nieuws zeg bij die gasten
https://infomediang.com/kristoffer-koch-bitcoin/ al is dit volgens mij gewoon een hoop gecopypaste en bla bla van oude infoSkrunsies schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Zal hij die overige 80 procent nog hebben ? Aangezien zijn naam erbij staat….. Op naar de praxis voor een machientje
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik dacht laat me nog wat stonks bijkopen, dus even fiat richting de giro met ideal.
Even een pijltje gooien van welke rekening het moet.
Kut dat was dus een andere als waar ik mee geverifieerd was...
Resultaat of dat andere rekeningnummer verifiëren of 7 dagen wachten op terug storten.
Nu maar dat andere rekening nummer geverifieerd mag je 0.01 euro overmaken.
En nu maar wachten of en hoe snel dat allemaal werkt.
Ondertussen hangt er een paar K ergens tussen wal en schip...
Niet alleen crypto is soms kut 🤬
Prachtig, ik vond laatst dit draadje weer terug, heerlijk om terug te lezen!MaStar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:33:
Mooie tijden....
Quote mezelf:
Geplaatst: 30 november 2013
En toch is het idee erachter geniaal. Ja, de koers staat nu absurd hoog.
Maar aan de andere kant... als dit mondiaal geaccepteerd gaat worden dan is de sky the limit.
En dat gaat hard, thuisbezorgd.nl e.d. accepteren al Bitcoins. In Duitsland gaat het ook hard.
15 december een grote Bitcoin conferentie in India, wellicht dat de koers dan nog harder omhoog gaat.
China heeft het de afgelopen weken ontdekt, vandaar dat de koers over de 1000$ is geschoten.
[ Voor 37% gewijzigd door BeyondThunder op 21-10-2021 20:43 ]
Ik vraag me af hoe lang de CEX-en nog bestaan. Zal heus nog wel jaren duren. Maar als ik kijk naar wat sommige DEX-en aan het doen zijn...(nee ik bedoel niet ***swap), maar de echte DAO DEX-en zoals Sovryn. Die ontwikkelen zo kei en kei hard, alles zonder KYC. En dat gaat ook niet komen.
Enkel je wallet adres en gaan, BTC lenen, uitlenen, margin, spot, trade, binnenkort pensioenen, hypotheken, trouw aktes, etc. Gaaf!
Mijn advies zou zijn om Kraken te gebruiken voor 12% rewards, 2x per week uitbetaald in DOT, zonder lockup.LankHoar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:37:
[...]
Goede tip, dank voor het delen! Niet zozeer voor mezelf, maar een goede maand heeft flink wat DOT en die zal dit zeker fijn vinden
Die 16% op Nexo is voor slechts 1 maand, daarna wellicht terug naar 12% (?). Nadeel is dat Nexo het liefst haar eigen token uitbetaalt.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/q1zY3wXlbSpuCrd3Mdsj45rk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hi9gRBLgrLQcyBxXF1z7Rifb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4e7tQu2N4UPLpPXqUKHLzj1S.png?f=fotoalbum_large)