[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 188 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.932 views

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:01:
[...]

Zo werkt het niet helemaal. De verdeling is gebaseerd op het aantal dikke BNB wat je commit, afgezet tegen het totaal BNB wat er is gecommit. Komt geen dollar aan te pas nog.
naja, de omrekentabel is wel vastgelegd op de dollar.
de Lazio werd inderdaad afgezet tegen 1 dollar aan bnb-waarde (op welk moment dat precies omgerekend wordt tegen de BNB koers weet ik niet maar ik verwacht bij begin van de omreken-periode,

maar geen precieze dollar wordt er inderdaad van eigenaar verwisseld.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
jorwas schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:12:
Nou BTC genoeg gedumpt zou je toch zeggen, schiet is omhoog!
2k heen en weer slingeren een dump noemen :z

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 12:41
Het is wat... normaal iedereen tegen Nazio Roma, en nu loopt iedereen er mee weg ;(

[ Voor 3% gewijzigd door zzzzz op 21-10-2021 15:20 ]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier 3$ Cartesi (CTS) rijker via coinbase (quiz)... :)

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-12-2025
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:15:
Nou, Cryprokoorts van Videoland heeft zn best gedaan. Het is misschien ook van veelgevraagd om Bitcoin aan RTL4 publiek goed uit te leggen. Het is nog steeds vroeg mensen...
Wat vond je van de mensen? Werd alles beetje goed uitgelegd? Wat bedoel je met "misschien veelgevraagd"?

Vroeg me ff af. Heb geen videoland. Zag alleen de aankondiging via Madelos Vos.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:00

YES

Moderator General Chat
Xavorius schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Wat vond je van de mensen? Werd alles beetje goed uitgelegd? Wat bedoel je met "misschien veelgevraagd"?

De eerste fout die ze gemaakt hebben is dat ze Crypto-Roel niet gebeld hebben. Dan loop je als programma al meteen achter de feiten aan.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:54
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:15:
Nou, Cryprokoorts van Videoland heeft zn best gedaan. Het is misschien ook van veelgevraagd om Bitcoin aan RTL4 publiek goed uit te leggen. Het is nog steeds vroeg mensen...
heb jij daar iets gedaan of was dit iets wat langs kwam op videoland

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

zzzzz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:20:
Het is wat... normaal iedereen tegen Nazio Roma, en nu loopt iedereen er mee weg ;(
Nou nou, overdrijven is ook een vak hè.

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:51
malarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:18:
[...]

naja, de omrekentabel is wel vastgelegd op de dollar.
de Lazio werd inderdaad afgezet tegen 1 dollar aan bnb-waarde (op welk moment dat precies omgerekend wordt tegen de BNB koers weet ik niet maar ik verwacht bij begin van de omreken-periode,

maar geen precieze dollar wordt er inderdaad van eigenaar verwisseld.
Ik reageerde vooral op het feit dat hier ineens allerlei mensen leken te denken dat je met bv. 50 USDT 50 Lazio kon aanschaffen ;-)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:25:
[...]

Ik reageerde vooral op het feit dat hier ineens allerlei mensen leken te denken dat je met bv. 50 USDT 50 Lazio kon aanschaffen ;-)
ah zo, ja dat is wat lastig :+

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Maar waar komt da geld nou vandaan in zo’n launchpad? Van lazio zelf?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
roflexx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:26:
Dat is de magie :7

Zero.

• Biohazzard21
Uit de lucht natuurlijk ;-)

Meer serieuze reactie: Is eigenlijk niks meer dan een IPO/ICO. Binance profiteert er natuurlijk van door de exposure, omdat je dikke BNB nodig hebt en omdat je die coin waarschijnlijk ook weer verhandelt op hun platform.

[ Voor 34% gewijzigd door Biohazzard21 op 21-10-2021 15:33 ]

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
sssssst dont ask...................

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

Calculation zegt wel hoe veel je zou moeten krijgen?
Ja dat wel en inmiddels ook binnen

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:32
Xavorius schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Er zat wel inhoudelijke informatie in. Maar oppervlakkig. Het zijn vooral korte oneliners om mensen te prikkelen Waarna er beelden getoond worden over veel geld, mooie auto's. Dat is waar het namelijk om draait. Zo snel mogelijk rijk worden. Dat spreek mensen aan, en daarom zijn ze geïnteresseerd. Dat zijn kijkcijfers.

Als je echt diep wilt gaan dan wordt het ook gewoon saaie materie, ik snap dat niemand dat aanspreekt. Toch blijf ik er bij. Je moet proberen te doorgronden wat iets is. Pas ben je eigenlijk pas in staat te beoordelen of iets een toekomst heeft, of niet. En op basis hiervan moet je investeren. Niet omdat iemand zegt dat iets een goede munt is.

Hiermee zeg ik niet dat je met allerlei crypto's goed geld kan maken. het verschil voor mij zit erin dat ik me nu totaal geen zorgen maak als Bitcoin weer zou halveren. Waar ik in het verleden nog wel eens een slechte nacht maakte als ik zag er maandsalarissen van m'n ADA, VET, ATOM, ICX, NANO, CAKE, BNB etc. aan waarde af gesnoept werden met de logische reactie van "Nu verkopen!"

Na jaren lol trappen ben ik een aardige maxi geworden. En ja, ik loop bakken geld mis door niet op het juiste moment in de juiste alt te zitten. Maar dit blijft altijd lastig timen. Voor nieuwkomers, je leest hier natuurlijk ook voornamelijk de succesverhalen. Vaak loont het meer om minder te schuiven en geduld te hebben

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:40

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Er zat wel inhoudelijke informatie in. Maar oppervlakkig. Het zijn vooral korte oneliners om mensen te prikkelen Waarna er beelden getoond worden over veel geld, mooie auto's. Dat is waar het namelijk om draait. Zo snel mogelijk rijk worden. Dat spreek mensen aan, en daarom zijn ze geïnteresseerd. Dat zijn kijkcijfers.

Als je echt diep wilt gaan dan wordt het ook gewoon saaie materie, ik snap dat niemand dat aanspreekt. Toch blijf ik er bij. Je moet proberen te doorgronden wat iets is. Pas ben je eigenlijk pas in staat te beoordelen of iets een toekomst heeft, of niet. En op basis hiervan moet je investeren. Niet omdat iemand zegt dat iets een goede munt is.

Hiermee zeg ik niet dat je met allerlei crypto's goed geld kan maken. het verschil voor mij zit erin dat ik me nu totaal geen zorgen maak als Bitcoin weer zou halveren. Waar ik in het verleden nog wel eens een slechte nacht maakte als ik zag er maandsalarissen van m'n ADA, VET, ATOM, ICX, NANO, CAKE, BNB etc. aan waarde af gesnoept werden met de logische reactie van "Nu verkopen!"

Na jaren lol trappen ben ik een aardige maxi geworden. En ja, ik loop bakken geld mis door niet op het juiste moment in de juiste alt te zitten. Maar dit blijft altijd lastig timen. Voor nieuwkomers, je leest hier natuurlijk ook voornamelijk de succesverhalen. Vaak loont het meer om minder te schuiven en geduld te hebben
Zo had ik een paar honderd euro door de plee gespoeld in 2 weken tijd 8)7

Nu doet ik het veel rustiger en minder shitcoins

• anti elppa
[...]

volledig eens. Ik heb die les vooral geleerd na 2013. Toen snapte ik er ook geen hol van. Daarna ga je op je bek. En dan daarna ga je je er een keer in verdiepen.
En idd, je leest en hoort alleen van de succes verhalen. Helaas is dat de minderheid.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Zo had ik een paar honderd euro door de plee gespoeld in 2 weken tijd 8)7

Nu doet ik het veel rustiger en minder shitcoins
Evenveel shitcoins, minder schuiven. :+

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:41:
[...]

volledig eens. Ik heb die les vooral geleerd na 2013. Toen snapte ik er ook geen hol van. Daarna ga je op je bek. En dan daarna ga je je er een keer in verdiepen.
En idd, je leest en hoort alleen van de succes verhalen. Helaas is dat de minderheid.
En daarmee was jij er jaren eerder bij. Mazzelpik! :D

• roflexx
anti elppa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:41:
[...]

Ik denk dat je er ook pas van leert als je het meemaakt na een bear als je alts niet herstellen en er weer tig betere alts zijn. Ik geloof in heel wat alts vooral omdat ze het nu goed doen. Maar ben mezelf ook bewust dat een aantal alts de volgende bear misschien niet overleven. Het blijft een overweging die jezelf moet maken of meer risico en kans op meer winst, of wat minder risico en wat minder winst.

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:43:
[...]

En daarmee was jij er jaren eerder bij. Mazzelpik! :D
ja is wel zo, maar toch had ik er veeeeeel meer uit kunnen halen. Maar moet ook zeggen dat er minder info beschikbaar was toen. Tweakers was er uiteraard al wel, maar zat toen vooral te posten en te lezen over mining. TA had ik uberhaubt nog nooit van gehoord. Boeide me ook niet toen. Wilde vooral snel rijk worden......wat uiteraard totaal niet gelukt is.
Het meeste baal ik nog van 2014 tot 2016. Had toen een huis gekocht en deed eigenlijk niets met crypto (ja het stond te verstoffen op de duistere plekken van het internet). Had in die tijd veel meer moeten leren en lezen.
Die periode was bitcoin zo ongekend goedkoop nog.......Ik kwam pas weer echt "online" toen BTC alweer op 1000 euro stond begin 2017

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
[...]

Dat zie ik als de belangrijkste les voor heel veel nieuwelingen. Ik zie het om mij heen ook. Hun coin doet -2% en coin B doet +10% dus HUP alles overzetten van coin A naar coin B (uiteraard na diens pump).

De dag erna -2% op coin B die een logische correctie maakt een plus 10% op coin A die dit keer gewoon aamn de beurt was en HUP we gooien alles weer terug.

Het loont zo veel meer om gewoon je keuzes te maken (zo veel mogelijk obv wat onderzoek en gevoel van hype) en daar langere tijd bij te blijven. De pumps zijn zo lastig te voorspellen dat het voor de meesten gewoon niet werkt om daar goed op in te spelen.

Gewoon tevreden zijn met je rendement en niet te veel denken 'als ik nu 100% in coin X had gezeten had ik 5x meer'.

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:48:
[...]

ja is wel zo, maar toch had ik er veeeeeel meer uit kunnen halen. Maar moet ook zeggen dat er minder info beschikbaar was toen. Tweakers was er uiteraard al wel, maar zat toen vooral te posten en te lezen over mining. TA had ik uberhaubt nog nooit van gehoord. Boeide me ook niet toen. Wilde vooral snel rijk worden......wat uiteraard totaal niet gelukt is.
Het meeste baal ik nog van 2014 tot 2016. Had toen een huis gekocht en deed eigenlijk niets met crypto (ja het stond te verstoffen op de duistere plekken van het internet). Had in die tijd veel meer moeten leren en lezen.
Die periode was bitcoin zo ongekend goedkoop nog.......Ik kwam pas weer echt "online" toen BTC alweer op 1000 euro stond begin 2017
En zo maakt iedereen z'n eigen reis door. Ik had met mijn interesses al in 2014 me iets meer moeten verdiepen. Ik heb het toen direct als "kan niet waar zijn - scam" afgedaan. Pas half 2017 ben ik hierin getrokken en niet weer weggeweest. Maar pas sinds een jaartje hier actief ongeveer.

Ik heb laatst deze weer gekeken. Een mooi stukje Bitcoin geschiedenis en een kijktip wat mij betreft
YouTube: The Rise and Rise of Bitcoin | Crypto Technology | Bitcoin Documenta...

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:53:
[...]

En zo maakt iedereen z'n eigen reis door. Ik had met mijn interesses al in 2014 me iets meer moeten verdiepen. Ik heb het toen direct als "kan niet waar zijn - scam" afgedaan. Pas half 2017 ben ik hierin getrokken en niet weer weggeweest. Maar pas sinds een jaartje hier actief ongeveer.

Ik heb laatst deze weer gekeken. Een mooi stukje Bitcoin geschiedenis en een kijktip wat mij betreft
YouTube: The Rise and Rise of Bitcoin | Crypto Technology | Bitcoin Documenta...
ja die ken ik idd. Mooie film

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-01 11:03
Is that you @Verwijderd aka Musk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUXp0sfdrqYlPE7cusGSEs1yyHk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/48HHt5Sbr4ybBZeiofn0qkLM.png?f=fotoalbum_large

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:53:
[...]

Prachtig stuk als ze naar een Bitcoin kampeer feestje gaan en daar ineens een negentienjarige Vitalik Buterin opduikt en half slissend vertelt over zijn visie bij crypto's. Heb deze al twee keer gezien en heeft een mooie toon van optimisme door de gehele docu heen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ach, ik kwam pas online toen ETH al 2 x zo duur was ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:05:
[...]

Ach, ik kwam pas online toen ETH al 2 x zo duur was ;).
Ik pas een paar weken, had ook liever begin dit jaar willen instappen :|

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
https://www.crypto-inside...-tot-8-200-op-binance-us/

Kolere.... grootste positie 10 miljoen liquidated, dacht dat ik mij genaaid voelde...

[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 21-10-2021 16:11 ]

Rapapa...

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:09:
[...]

en straks zeggen de nieuwkomers van 2026; was ik maar begonnen in oktober 2021 toen alles nog lekker laag stond

nothing stops this train

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:29

BeyondThunder

Lost Lightning

Wat hebben die Bogdanoff's toch een verschrikkelijke rotkoppen.
Elke keer verbaas ik me daar weer over, plastic surgery....

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:52
Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:09:
[...]

Even een maandje wachten. Gaat vanzelf weer eens naar beneden...

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:10:
[...]

en straks zeggen de nieuwkomers van 2026; was ik maar begonnen in oktober 2021 toen alles nog lekker laag stond
...wat de reden is dat ik een half jaartje terug met crypto begon, om zoiets in 2026 niet te hoeven zeggen... :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
lonehitman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Even een maandje wachten. Gaat vanzelf weer eens naar beneden...
Een paar maandjes misschien zodra ze hun BTC terug hebben gekregen ipv geld.

nieuws: Eisers in zaak Mt. Gox-faillissement stemmen voor herstelplan en krij...

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-01 18:39
Als bagholder wil ik jullie graag informeren dat LINK wellicht uitbreekt. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!

Maktub

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:29
[...]ja is wel zo, maar toch had ik er veeeeeel meer uit kunnen halen. Maar moet ook zeggen dat er minder info beschikbaar was toen. Tweakers was er uiteraard al wel, maar zat toen vooral te posten en te lezen over mining. TA had ik uberhaubt nog nooit van gehoord. Boeide me ook niet toen. Wilde vooral snel rijk worden......wat uiteraard totaal niet gelukt is.
Heb de tijd nog meegemaakt dat je bitcoin gratis kreeg bij het inschrijven van nieuwsbrieven en dergelijke.

Maar ja, toen andere prioriteiten en met die gestelde prioriteiten vandaag de dag een ontzettend gelukkig man ;-)

Pas februari van dit jaar begonnen met crypto want ja, thuis werken, weinig omhanden en kinderen groot....je gaat toch op zoek naar een hobby. Ik vermaak me dusver prima (y)

Verwijderd

Nu nog BTC-e :'(

Weet niet eens meer hoe veel ik er had staan en dat is misschien maar goed ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2021 16:19 ]

• Kol Nedra
MrMrq schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:17:
Als bagholder wil ik jullie graag informeren dat LINK wellicht uitbreekt. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.
gewoon dikke tech!
ik hodl klein %LINK, je weet maar nooit.
wel winst alleen veel lager winst dan bv als ik gewoon btc, dot, ada of eth ging......

nothing stops this train

• roflexx
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:19:
[...]

Nu nog BTC-e :'(

Weet niet eens meer hoe veel ik er had staan en dat is misschien maar goed ook.
Ik 1,5 btc en verkocht voor 500dollar ofzo hahaha

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:21:
[...]

gewoon dikke tech!
ik hodl klein %LINK, je weet maar nooit.
wel winst alleen veel lager winst dan bv als ik gewoon btc, dot, ada of eth ging......
Het is nog altijd meer dan in FIAT (op de bank dus). Ik had laatst met mijn vrouw over, alles wordt duurder, zelfs investeren in LEGO brengt meer geld op. Conclusie: FIAT wordt steeds minder waard.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gaat weer even hard naar benee

• roflexx
Rekt

• Kol Nedra
Zhou schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:24:
[...]

Het is nog altijd meer dan in FIAT (op de bank dus). Ik had laatst met mijn vrouw over, alles wordt duurder, zelfs investeren in LEGO brengt meer geld op. Conclusie: FIAT wordt steeds minder waard.
wat dacht je van de kratjes van AH? voorheen was het statiegeld €4 en nu €5........ ik was blij dat ik thuis nog 8 kratjes had staan, toch dikke rendement erop gemaakt 🥲

nothing stops this train

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:26

WhySoSerious

Be the change.

Sell low!

Verwijderd

Zhou schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:24:
[...]

Ze ruiken hier al onraad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjCTQNmsW6SkP1IL_OBm8kDKXLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B5YtByRLOEaSEZZLMW38qwxx.jpg?f=fotoalbum_large

'Ondanks de lage rente blijft het verstandig om geld opzij te zetten, bijvoorbeeld voor als u onverwachts iets moet betalen.'

Whahhaa _O-

Fuck jullie ABNAmro.

• A87
  • Niet online

A87

Crawl NL schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:19:
[...]

Heb de tijd nog meegemaakt dat je bitcoin gratis kreeg bij het inschrijven van nieuwsbrieven en dergelijke.

Maar ja, toen andere prioriteiten en met die gestelde prioriteiten vandaag de dag een ontzettend gelukkig man ;-)

Pas februari van dit jaar begonnen met crypto want ja, thuis werken, weinig omhanden en kinderen groot....je gaat toch op zoek naar een hobby. Ik vermaak me dusver prima (y)
ik ben 3 jaar aan savings kwijt door crypto. Weer recentelijk opnieuw begonnen

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Helemaal in zak en as nu -O- :N Klote BTC |:(

Verwijderd

+10% op de weekly. Maar panikeer zeker verder.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-01 18:39
A87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:31:
[...]

ik ben 3 jaar aan savings kwijt door crypto. Weer recentelijk opnieuw begonnen
Ik wil niet reageren met een duimpje, want het is helemaal niet leuk, maar ik vind het goed dat je dit deelt.
Het blijft high risk, high reward. Daarom was ik ook blij met de posts van vandaag over crypto in een veel breder portfolio, met ook minder risicovolle investeringen.

Maktub

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Kijk hopelijk kakt het weer ff lekker allemaal inelkaar kan ik weer goedkoop inkopen met de weet dat het gewoon weer keihard omhoog gaat uiteindelijk.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Binance Smart Chain ook weer overbelast.

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Whales zijn lekker BTC aan het cashen? :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BeyondThunder schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:11:
[...]

Wat hebben die Bogdanoff's toch een verschrikkelijke rotkoppen.
Elke keer verbaas ik me daar weer over, plastic surgery....
Weet je dit zeker joh? Volgens mij is het gewoon een familietrekje.

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:22
Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:33:
Helemaal in zak en as nu -O- :N Klote BTC |:(
Ik begrijp dit echt niet. BTC heeft maar een paar dagen in z'n totale geschiedenis hoger gestaan dan nu. Ja, gisteren stond het nog een paar procent hoger. Als die paar % correctie je in de problemen brengt of stress veroorzaakt, is er ergens iets niet in orde.

edit: ... ah, sarcasme. Was inderdaad niet duidelijk. Je zou niet de eerste zijn die serieus zo reageert op een minieme, voorspelbare correctie.

[ Voor 14% gewijzigd door Lapa op 21-10-2021 16:43 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
We zijn de afgelopen 15 min 1000 dollar gestegen.

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:39:
CELR?

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17
Lapa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:39:
[...]

Ik begrijp dit echt niet. BTC heeft maar een paar dagen in z'n totale geschiedenis hoger gestaan dan nu. Ja, gisteren stond het nog een paar procent hoger. Als die paar % correctie je in de problemen brengt of stress veroorzaakt, is er ergens iets niet in orde.
Precies... iedereen wist toch dat deze correctie zou gaan komen voordat we verder gaan? *O*

PS5

• A87
  • Niet online

A87

MrMrq schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:34:
[...]

Ik wil niet reageren met een duimpje, want het is helemaal niet leuk, maar ik vind het goed dat je dit deelt.
Het blijft high risk, high reward. Daarom was ik ook blij met de posts van vandaag over crypto in een veel breder portfolio, met ook minder risicovolle investeringen.
komt door traden vooral met leverage

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:33:
+10% op de weekly. Maar panikeer zeker verder.
Sorry, zal volgende keer sarcasme hastags bij zetten :9

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:41
Was het maar zo'n feest :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Lapa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:39:
[...]

Jullie happen wel makkelijk _O-

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik wou net de zusjes Tantot onder @Verwijderd zijn aandacht brengen als babe materiaal...

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Kol Nedra
BTC mag wel even een correctie doen. Het is maar een dipje hoor......een dipje!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OMRFKKJLc4RTwZHaN5bt6YQZsI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NiwbvZKFNWDNumU3sIrMxm4E.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:42:
[...]

Jullie happen wel makkelijk _O-
"Bijna" voedertijd, dan krijg je dat.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Ronald.42 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:43:
Ik wou net de zusjes Tantot onder @Verwijderd zijn aandacht brengen als babe materiaal...
Show ze maar vast, dan kan Jaapio voorwerk doen. Nog voordat we op 100miljoenmiljard staan.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Kom maar op met die correctie die meestal optreed na een ATH kan ik weer meer inslaan. :)
Sinds afgelopen weekend 0% crypto in bezit en zing het rustig van de zijlijn uit.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
twain4me schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:46:
[...]

"Bijna" voedertijd, dan krijg je dat.
17:30u Hollandse pot eter gespot.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hari-Bo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:48:
Kom maar op met die correctie die meestal optreed na een ATH kan ik weer meer inslaan. :)
Sinds afgelopen weekend 0% crypto in bezit en zing het rustig van de zijlijn uit.
Geen idee hoe groot de correctie is waar je op wacht, succes in ieder geval. Wees niet te greedy?

• Ronald.42
  • Niet online
Bushalte schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:46:
[...]

Show ze maar vast, dan kan Jaapio voorwerk doen. Nog voordat we op 100miljoenmiljard staan.
Staat straks iedereen weer bij de bruna alleen dan niet voor de btc..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ronald.42 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:50:
[...]

Staat straks iedereen weer bij de bruna alleen dan niet voor de btc..
Die clue snap ik nog steeds niet :?

• twain4me

twain4me

Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

17:30u Hollandse pot eter gespot.
2 aannames en beide fout, opzich ook best knap.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:51:
[...]

Gewoon ff een search doen op juinen en bruna en dan waarschijnlijk de eerste post die te vinden is. Kan zijn dat je naar een slowchat nr 15, 16 of 17 moet.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:45:
BTC mag wel even een correctie doen. Het is maar een dipje hoor......een dipje!
[Afbeelding]
13 punten ook :X

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:50:
[...]

Geen idee hoe groot de correctie is waar je op wacht, succes in ieder geval. Wees niet te greedy?
Ik ben juist conservatief (als dat al mogelijk is met crypto) en ga niet voor de max winst. Ga mee met de trend en daarna zodra hopium en iedereen m0000n roept ben ik eruit en wacht tot er weer een redelijke correctie is en spring er dan weer in.

En ik mijd shitcoins en trade alleen top-10 coins. Kost me weinig tijd op deze manier.

[ Voor 8% gewijzigd door Hari-Bo op 21-10-2021 16:56 ]

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:37
Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:52:
[...]

Gewoon ff een search doen op juinen en bruna...
Vooral het gebruik van 'gewoon' in deze combinatie van woorden hou ik van :)

• Joosie200
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:50:
[...]

Na een stijging van 31 jan tot 20 februari dit jaar had bitcoin ook een pullback tussen 21 en 28 februari 2021. Ging ook drie weken lang met 25k omhoog, om daarna max 10k te corrigeren.

Daarmee kreeg je de eerste mountain peak van vijf te zien. Ik zie wel gelijkenissen van begin dit jaar met nu. En ja dan kan bitcoin dus nog drie maanden bezig zijn met een rotsformatie aan het tekenen op de ytd grafiek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwMXm3MBGnUtfjb4LHDGyjaLTfY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/atlraUNexXSlsZy4VqxusnDt.jpg?f=fotoalbum_large

• twain4me

twain4me

Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:52:
[...]

Gewoon ff een search doen op juinen en bruna en dan waarschijnlijk de eerste post die te vinden is. Kan zijn dat je naar een slowchat nr 15, 16 of 17 moet.
Hij kan veel beter google img zoeken op zusjes Tantot :+

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:57:
[...]

Hij kan veel beter google img zoeken op zusjes Tantot :+
En dan komt dat juinen vanzelf wel..

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:57:
[...]

Na een stijging van 31 jan tot 20 februari dit jaar had bitcoin ook een pullback tussen 21 en 28 februari 2021. Ging ook drie weken lang met 25k omhoog, om daarna max 10k te corrigeren.

Daarmee kreeg je de eerste mountain peak van vijf te zien. Ik zie wel gelijkenissen van begin dit jaar met nu. En ja dan kan bitcoin dus nog drie maanden bezig zijn met een rotsformatie aan het tekenen op de ytd grafiek.

[Afbeelding]
Ik geef alleen aan niet te greedy te zijn, thats all en de OP reageerde al daarop.

• twain4me

twain4me

Ronald.42 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:58:
[...]

En dan komt dat juinen vanzelf wel..
dat was idd de subtext O-)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
twain4me schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:52:
[...]

2 aannames en beide fout, opzich ook best knap.
:> Grapje hè.

Interessante set-up die ik in de gaten houd :) Anderen nog met leuke ideeën?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xghlhs5bV-VT_jCpxwTuLkXyq9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pTMUtfXi74WDSqjwqF8eMoy7.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Joosie200
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:58:
[...]

Ik geef alleen aan niet te greedy te zijn, thats all en de OP reageerde al daarop.
Ik geef alleen aan waarom Haribo nu winst pakt en anticipeert op een pullback. En wat bouncen op +2k -2k is geen pullback meer op een nieuwe ath.

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/p/3jpR3paJ37V8t3d5gG8YxUrFtTrvhgCDjjN8jFs75NC8rXYz3dnsrYcUtA1rH4JwNrkdP6AJxZaGGEgSK9Td8MkbpNDP1A1hz7opueHPL6T5YgvYUHYKa7iv28FKqwKmNaHjk?format=match&mode=fit&width=640

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:00:
[...]

Ik geef alleen aan waarom Haribo nu winst pakt en anticipeert op een pullback. En wat bouncen op +2k -2k is geen pullback meer op een nieuwe ath.
Prima, maar die reactie was niet nodig op mijn post, je leest mijn post anders dan ik hem bedoelde. Kan aan ons beiden liggen, maakt me niet zoveel uit.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:39:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SBZJzblW9cd_kdpYFCvhHy6QRE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/a7hswWEFoAJNjxrd1ULye4Ib.png?f=user_large

• YES
  • Laatst online: 12:00

YES

Moderator General Chat
@anti elppa en @enomiss hadden jullie nou wel of niet strakke stoplosses staan op jullie long posities? En zijn ze gehit net?

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Xqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:51:
[...]

Hier begon het allemaal:
elektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:32:
[...]

Die staat echt niet zo laag, tenzij dat nog net in de bear is.
Deze “vaporware” is zo gehyped, de hipster moonboys staan zich af te juinen in de Bruna
Wel bijzonder dat deze meme in wording maar 2 duimpjes heeft gekregen.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Nu weer even BTC - 20% zodat we daarna naar de top kunnen. 10pk

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Bitcoin naar 30k. Wishful thinking!!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:04:
@anti elppa en @enomiss hadden jullie nou wel of niet strakke stoplosses staan op jullie long posities? En zijn ze gehit net?
ben eruit idd. Ik heb limit buy voor een long gezet op 57.8
ga ff achterover hangen nu :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:07:
[...]

Hier begon het allemaal:

[...]

Wel bijzonder dat deze meme in wording maar 2 duimpjes heeft gekregen.
De meeste kunstenaars krijgen pas erg laat erkenning. Over 100 jaar hangt dit tegeltje in elk toilet.

• Biohazzard21
Ik vind de hele phrase geweldig haha. Maar gebruikte iemand serieus wel eens het woord 'afjuinen'? en wtf betekent dat dan ?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
:')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• roflexx
Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:19:
Ik vind de hele phrase geweldig haha. Maar gebruikte iemand serieus wel eens het woord 'afjuinen'? en wtf betekent dat dan ?
Masturberen...

• A87
  • Niet online

A87

• Skrunsies
  • Niet online
Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:19:
Dat betekent “Trek het je niet aan”

UberLurker Departement #GG.

Verwijderd

Is toch omgekeerde van opjuinen? "iemand aanzetten tot iets wat niet helemaal goed is"

Dus afjuinen is iemand aanzetten tot iets wat helemaal mooi is, zoals Bitcoin kopen op de ATH, wat jullie allemaal moeten doen bij de Bruna.
Pagina: 1 ... 188 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!