Er zat wel inhoudelijke informatie in. Maar oppervlakkig. Het zijn vooral korte oneliners om mensen te prikkelen Waarna er beelden getoond worden over veel geld, mooie auto's. Dat is waar het namelijk om draait. Zo snel mogelijk rijk worden. Dat spreek mensen aan, en daarom zijn ze geïnteresseerd. Dat zijn kijkcijfers.
Als je echt diep wilt gaan dan wordt het ook gewoon saaie materie, ik snap dat niemand dat aanspreekt. Toch blijf ik er bij. Je moet proberen te doorgronden wat iets is. Pas ben je eigenlijk pas in staat te beoordelen of iets een toekomst heeft, of niet. En op basis hiervan moet je investeren. Niet omdat iemand zegt dat iets een goede munt is.
Hiermee zeg ik niet dat je met allerlei crypto's goed geld kan maken. het verschil voor mij zit erin dat ik me nu totaal geen zorgen maak als Bitcoin weer zou halveren. Waar ik in het verleden nog wel eens een slechte nacht maakte als ik zag er maandsalarissen van m'n ADA, VET, ATOM, ICX, NANO, CAKE, BNB etc. aan waarde af gesnoept werden met de logische reactie van "Nu verkopen!"
Na jaren lol trappen ben ik een aardige maxi geworden. En ja, ik loop bakken geld mis door niet op het juiste moment in de juiste alt te zitten. Maar dit blijft altijd lastig timen. Voor nieuwkomers, je leest hier natuurlijk ook voornamelijk de succesverhalen. Vaak loont het meer om minder te schuiven en geduld te hebben