Zero.
Nu toch gekregen, lets sell the shitcoin
[ Voor 31% gewijzigd door ThiemoSeysMCT op 21-10-2021 14:11 ]
CZ wordt nu al bang....HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:08:
Hier ga ik Binance over contacten. Dit is niet eerlijk.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zet het alvast in je agenda voor 2023, zolang duurt het ongeveer voor je een reactie krijgt.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:08:
Verwijderd
Zoals op de pagina staat 1USD te stuk.abalone schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:09:
Voor de mensen die wel lazio hebben gekregen, hoeveel hebben jullie er voor betaald?
Ok? thx
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Eén grote ponzi!HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:08:
$ alias cd='rm -rf'
HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:08:
:strip_exif()/f/image/x43YFcHdeoODkyNhajJQXpnx.jpg?f=fotoalbum_large)
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
1 dollar per Lazio. (Omgerekend 0.002 dikke BNB)abalone schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:09:
Voor de mensen die wel lazio hebben gekregen, hoeveel hebben jullie er voor betaald?
Verwijderd
Ja.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:13:
Voor iedereen die niks heeft wel ook de BNB committed? Dus er staat op de Launchpad pagina "Your final allocation: X LAZIO"?
Ja maar iedereen moet gewoon even geduld hebben.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:13:
Voor iedereen die niks heeft wel ook de BNB committed? Dus er staat op de Launchpad pagina "Your final allocation: X LAZIO"?
Verwijderd
Tja.
Als ik m'n dikke BNB nog terugkrijg dan ben ik wel tevreden.
Toch grappig voor een paar muisklikjes.
Dan lijkt het meer.
Verwijderd
BNB is wel genieten met dit soort dingen. Al de tweede deze maand die hard gaat. BETA was achteraf gezien nog minder mooi voor mij, en dat was al de ballen uit de broek lachen.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:15:
Ach, heb er bijna 17 dollar aan BNB aan overgehouden (convert).
Tja.
Als ik m'n dikke BNB nog terugkrijg dan ben ik wel tevreden.
Toch grappig voor een paar muisklikjes.
En dan met je USDT zo'n 800 miljoenmiljard SHIB kopen..... lijkt nog meer...._Gast_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:15:
Ik ga het in USDT verkopen ipv Euro.
Dan lijkt het meer.
Welke pas?HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:19:
Nu pas binnen
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Een magere x23 nu.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:19:
Nu pas binnen
Vies genaaid.
Precies!iVibes schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:18:
[...]
En dan met je USDT zo'n 800 miljoenmiljard SHIB kopen..... lijkt nog meer....
De koers stijgt trouwens weer een beetje! Nu rond de 24 dollar...edit: maar zakt ook snel
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 21-10-2021 14:21 ]
HahahaHollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:08:
Verwijderd
Hey CZ, al dien ramen gaan eruut jong.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Zou CZ aanschrijven op LinkedIn, dat zal hem leren.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Kun je er sarcastisch over doen, maar hij staat nu gemiddeld op de helft van de handelswaade in de eersrte 2/3 minuten. HEt was x50.
Geen dank.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:06:
Denk dat er heel veel mensen market buy doen om 1400 in de hoop dat ze het een minuut later voor meer weg kunnen doen.
Tegen die mensen zeg ik dankjewel.
Eerste keer dat ik zo event meemaak dus dat bijt even :’)
Verwijderd
Voor mij is het niet sarcastisch, ik ben bloedserieus dat je het wat minder serieus moet nemen.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Kun je er sarcastisch over doen, maar hij staat nu gemiddeld op de helft van de handelswaade in de eersrte 2/3 minuten. HEt was x50.
Als iedereen zijn LAZIO onmiddelijk beschikbaar had gehad om te limit sellen had het waarschijnlijk nooit 50 gestaan, zo kun je het ook bekijken.
Verwijderd
0.5 ongeveer.abalone schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:24:
Hoe is de token allocation gegaan? Ik kan het niet vinden. Maw, hoeveel lazio krijg je per commited BNB?
Verwijderd
Ach, zo leren we allemaal.dglavimans schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:24:
[...]
Geen dank.
Eerste keer dat ik zo event meemaak dus dat bijt even :’)
Verwijderd
Is geen meme, is keiharde tech die in een uur x34 is gegaan voor mij. Jammer dat ik er niet meer mocht kopen.-Muncky- schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:25:
Kunnen we aub dat hele LAZIO geneuzel naar het meme-coin topic pleuren?
Dus je vindt het jammer dat je minder gratis geld heb gekregen dan iemand anders?HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
$ alias cd='rm -rf'
uiteraard.. heerlijk die gratis muntjesAli Baba 1001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:22:
Hebben we allemaal al Cartesi in de pocket? Coinbase Earn, ccc.
Verwijderd
Meteen ff meegepakt, tnx.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:22:
Hebben we allemaal al Cartesi in de pocket? Coinbase Earn, ccc.
Wel mooi, beetje kansloos onderuit op de bank voor een paar dollar omkutten, terwijl traden op de swings van vandaag me al een paar dagen werken had kunnen opleveren
Heerlijk.
nothing stops this train
Maak je niet zo druk.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Had je ook lopen klagen wanneer in de eerste minuten de prijs 10 was geweest en op het moment dat je ze "te laat" kreeg bijvoorbeeld 180?
Als je hier niet tegen kan, ga dan niet participeren aan Launchpads etc.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 21-10-2021 14:31 ]
Zero.
Verwijderd
Ik kan met geen launchpad herinneren waar de eerste minuut limit sellen minder opleverde dan waar je ze voor inkocht. Geloof dat ik met de laatste 7 heb meegedaan.Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:27:
dus die lazio kostje je maar $1 en staat nu op $22? wow volgende keer toch maar meedoen lol
Ik participeer sinds de allereerste Launchpool en Launchpad, dit is de eerste keer dat het mij overkomt. Dat die tokens via Launchpad verkregen zijn betekent niet dat je niet serieus kunt zijn met de handel. Jullie kunnen er lacherig over doen, maar het kan gewoon niet dat de ene groep bij aanvang handel al de tokens heeft en de andere groep niet.HEt heeft je BNB gekost.Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:29:
[...]
Maak je niet zo druk.
Had je ook lopen klagen wanneer in de eerste minuten de prijs 10 was geweest en op het moment dat je ze "te laat" kreeg bijvoorbeeld 180?
Als je hier niet tegen kan, ga dan niet participeren aan Launchpads etc.
[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-10-2021 14:33 ]
Verwijderd
Denk dat je ver van crypto weg moet blijven als je de launchpad pagina in de Binance app niet kan vinden om door te lezen.dglavimans schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:30:
Hoe hebben jullie uiteindelijk voor 1 dollar zo token kunnen halen? Wil daar in de toekomst wel aan mee doen eigenlijk
No offense maar wil je echt geld gaan vergokken op een platform waar je de FAQ niet kan vinden?
Verwijderd
In je spotwallet omzetten naar BNB via de dust functie. "Convert small assets to BNB"roflexx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:31:
Minimum sell 1lazio??
Sorry, kan blijkbaar wel.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Ik participeer sinds de allereerste Launchpool en Launchpad, dit is de eerste keer dat het mij overkomt. Dat die tokens via Launchpad verkregen zijn betekent niet dat je niet serieus kunt zijn met de handel. Jullie kunnen er lacherig over doen, maar het kan gewoon niet dat de ene groep bij aanvang handel al de tokens heeft en de andere groep niet.
Maar ga vooral klagen bij Binance, veel succes met een portie verspilde moeite.
als zoiets gebeurd, zijn ALLE longs liquidated?
nothing stops this train
Zegt me winst wel wat anders over dus blijf lekker doorgaan voor nu. (Lazio coin uitgesloten kuch) Maar zou de FAQ er eens bijpakken om te lezen, thanks voor het antwoord!Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Denk dat je ver van crypto weg moet blijven als je de launchpad pagina in de Binance app niet kan vinden om door te lezen.
No offense maar wil je echt geld gaan vergokken op een platform waar je de FAQ niet kan vinden?
Ik denk dat ie extra beveiliging gaat aanstellen:Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Hey CZ, al dien ramen gaan eruut jong.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
https://opensea.io/seaart
Waarschijnlijk heeft de printer van de FED voor een korte tijd uitgestaan.
lekker in DeFi gooien, let wel op je aantal bnb, want in DeFi telt het niet meer mee met gemiddelde (dus kun je minder launchpad tokens kopen/cashback met je kaart moet wel voldoende blijven voor je %cashback)malarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:40:
wat denken jullie, komt er nog 1 achteraan? want Beta en Lazio volgden elkaar wel snel op. twijfel of ik mijn bnb's nu weer in defi staking gooi of dat ik ze in de vault laat. Al leverden die 2 pads mij meer op dan een half jaar staking in defi volgens mij
nothing stops this train
Nee deze launchpad was niet zo heel chillax geregeld
[ Voor 59% gewijzigd door wimpie007 op 21-10-2021 14:45 ]
Verwijderd
Reken maar op nog een pad ja.malarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:40:
wat denken jullie, komt er nog 1 achteraan? want Beta en Lazio volgden elkaar wel snel op. twijfel of ik mijn bnb's nu weer in defi staking gooi of dat ik ze in de vault laat. Al leverden die 2 pads mij meer op dan een half jaar staking in defi volgens mij
Nu nog een bot schrijven die op T+0s een market sell op een belachelijk hoog bedrag inschiet, die 10 seconden later cancelled als die niet gehit wordt en een limit sell order inschiet.
Al werkt op limit sell hameren ook prima blijkbaar.
Nee daarom was ik juist zo verrast door de Lazio launchpad, en dat kost me dus een volledige dag voor mijn gemiddelde.Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
lekker in DeFi gooien, let wel op je aantal bnb, want in DeFi teld het niet meer mee met gemiddelde (dus kun je minder launchpad tokens kopen/cashback met je kaart moet wel voldoende blijven voor je %cashback)
Ik had nooit verwacht dat er 2 zo dicht achter elkaar zouden volgen. Het laatste half jaar waren er nog maar een paar geweest en opeens 2 back to back. Maar dat is meer uitzondering dan regel zo te zien.
Rustig jonguh... die komt vanzelf terug. Duurt altijd eventjes....wimpie007 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:44:
Geef mijn BNB terug!
Ik zie dat je nog wat wijzigingen hebt aangebracht.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Ik participeer sinds de allereerste Launchpool en Launchpad, dit is de eerste keer dat het mij overkomt. Dat die tokens via Launchpad verkregen zijn betekent niet dat je niet serieus kunt zijn met de handel. Jullie kunnen er lacherig over doen, maar het kan gewoon niet dat de ene groep bij aanvang handel al de tokens heeft en de andere groep niet.HEt heeft je BNB gekost.
Ja, ik doe er lacherig over. Westerse wereld verzonnen luxe problematiek.
Je staat nog steeds dik in de winst met die munten. Maar uiteraard had je ze als je ze op tijd had gehad precies op het juiste moment, tegen de hoogste prijs verkocht. Toch?
Ik snap je punt, het klopt niet, maar kom op zeg, relativeer een beetje ipv moord en brand te schreeuwen dat het niet eerlijk is.
Sorry het was grappig bedoeld..zie editiVibes schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Rustig jonguh... die komt vanzelf terug. Duurt altijd eventjes....
Iets langer dan normaal. Ik heb ze alweer terug.knakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:34:
Het teruggeven van alle BNB kost Binance vandaag ook veel tijd.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Hopelijk komen ze nu vaker. Elke keer weer leuk, al denkt niet iedereen er zo over blijkbaar.malarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Nee daarom was ik juist zo verrast door de Lazio launchpad, en dat kost me dus een volledige dag voor mijn gemiddelde.
Ik had nooit verwacht dat er 2 zo dicht achter elkaar zouden volgen. Het laatste half jaar waren er nog maar een paar geweest en opeens 2 back to back. Maar dat is meer uitzondering dan regel zo te zien.
wimpie007 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:44:
Geef mijn BNB terug!
Nee deze launchpad was niet zo heel chillax geregeld
https://opensea.io/seaart
Ja ik baal er van dat ik niet eerder meer BNB heb gekocht, dat was nu alleen voor de munt al x2 gegaan, nog niet eens gekeken naar de extra muntjes die je er bij krijgt voor niets. en tot die launchpad-dag gewoon ook lekker in de vault ook nog. heerlijk makkelijkenomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:49:
Ik denk dat ik de volgende keer eens wat meer BNB ertegenaan ga gooien. Goede moneymachine dit. Misschien is dit gewoon een blijvend nieuw systeem ipv elke dag beetje rente aan shitcoins via de vault.
yup doet best zeerKol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
als zoiets gebeurd, zijn ALLE longs liquidated?
Rapapa...
Waarom vragen jullie zich af?
Omdat XRP altijd de laatste is die parabolisch gaat.
Nu heeft de SEC wederom uitstel gekregen om verder “onderzoek” te doen in de rechtszaak.
De afgelopen tijd is er al veel informatie naar voren gekomen in het voordeel van Ripple Labs.
Een aantal jaar terug zei Gensler zelf dat XRP “digitale valuta” was. (Te vinden op YT)
Voorheen werkte hij ook bij Goldman Sachs.
[Twittah: Well, that is "no bueno." ]
Ik geloof nog steeds dat Ripple Labs dit kan winnen, of dat ze settelen.
Als Ripple Labs eerder gaat settelen dan begin maart/mei dan zal de bullrun dus ook sneller afgelopen zijn.
Ja, XRP is mijn zorgenkindje
Edit: zo zie je maar dat de politiek/ messen met geld machtig zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door elektriekert op 21-10-2021 14:52 ]
Als de BNB in de vault staan, kan je ze dan nog gebruiken als margin voor futures?malarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:50:
[...]
Ja ik baal er van dat ik niet eerder meer BNB heb gekocht, dat was nu alleen voor de munt al x2 gegaan, nog niet eens gekeken naar de extra muntjes die je er bij krijgt voor niets. en tot die launchpad-dag gewoon ook lekker in de vault ook nog. heerlijk makkelijk
is BNB x2 gegaan voor de token?malarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:50:
[...]
Ja ik baal er van dat ik niet eerder meer BNB heb gekocht, dat was nu alleen voor de munt al x2 gegaan, nog niet eens gekeken naar de extra muntjes die je er bij krijgt voor niets. en tot die launchpad-dag gewoon ook lekker in de vault ook nog. heerlijk makkelijk
Mooi inderdaad dat we in het MC topic inmiddels ook daadwerkelijk zinvolle projecten die niets met memes te maken hebben en dat het wel toegestaan is om hier voetbalclub tokens en masse te bespreken-Muncky- schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:25:
Kunnen we aub dat hele LAZIO geneuzel naar het meme-coin topic pleuren?
Voor alle Lazio gelukszoekers zou ik zeggen: kom eens buurten in het MC topic, zo erg gesteld is het er niet meer.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nee sinds ik destijds mijn BNB-aankoop deed.
Ah check dacht al heb ik wat gemist hahamalarkan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
Nee sinds ik destijds mijn BNB-aankoop deed.
hehe nee I wishkeepitfrosty schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:53:
[...]
Ah check dacht al heb ik wat gemist haha
Zo werkt het niet helemaal. De verdeling is gebaseerd op het aantal dikke BNB wat je commit, afgezet tegen het totaal BNB wat er is gecommit. Komt geen dollar aan te pas nog.Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:27:
dus die lazio kostje je maar $1 en staat nu op $22? wow volgende keer toch maar meedoen lol
Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
Mooi inderdaad dat we in het MC topic inmiddels ook daadwerkelijk zinvolle projecten die niets met memes te maken hebben
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hallo
Met Shiba Inu zijn bijvoorbeeld significante betalingen gedaan aan goede doelen. Bovendien kan je er mee betalen bij diverse winkels. De use cases stapelen zich op.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!