And still, het lijkt 2017 all over again. We kunnen makkelijk weer 20 procent verliezen vanaf dit punt. Dus blijf waakzaam jongens. Ik - en met mij een aantal oud-gedienden in dit topic - heb dit reeds eerder meegemaakt in 2018/2019
But its different now....PHPResource schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:01:
And still, het lijkt 2017 all over again. We kunnen makkelijk weer 20 procent verliezen vanaf dit punt. Dus blijf waakzaam jongens. Ik - en met mij een aantal oud-gedienden in dit topic - heb dit reeds eerder meegemaakt in 2018/2019
Ligt eraan welke exchange je hiervoor aanhoudt.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Binance USDT.Tourniquet schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:05:
[...]
Ligt eraan welke exchange je hiervoor aanhoudt.
[Afbeelding]
Welnee. Ik zou dat wel leuk vinden, maar ik ben enkel een keer geïnterviewd voor een artikel in de Telegraaf. Dat heeft wel indruk gemaakt hier geloof ik. Ik ben maar een simpele ziel die net als velen hier geloven in een toekomst voor Bitcoin en er relatief vroeg bij wasZhou schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:46:
[...]
Hebben ze jou geïnterviewd?
Willen mensen hier een vaccinatie tegen Cryptokoorts?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat laatste klopt sowieso, ongeacht punt 1 en 2, en ik heb ook nog 40 rovers om me er een handje bij te helpen…Ali Baba zonder vrouw, zonder kids…lambo hoef ik ook niet, wat moet ik dan met al die crypto-gains?Khaelos schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Vertel? Wat voor een thema zie jij in mijn babes?
-allemaal bloedmooi? ✅
-allemaal vooraan gestaan bij het uitdelen? ✅
- allemaal onbereikbaar voor de gemiddelde Tweaker? ✅
Zullen we een raket gaan bouwen?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Welke BN'ers zijn dit?Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:44:
Vanaf nu te zien. Cryprokoorts
[...]
https://www.videoland.com/series/500748/cryptokoorts
Verwijderd
Famke Louise, Lange Frans en Thierry Baudet.
Zij nemen je mee naar de diepste krochten van het konijnenhol.
Waar de 1% illuminati adrenochrome oogst uit babybloed en met fiat zwepen de bevolking lam slaat vanuit ivoren torens.
Hmm alts zijn aan het stijgen maar ik heb nog amper alts.
Dat lijkt me zon beetje de minst relevante vraag. Hopelijk geeft de serie goede inhoudelijke informatie over crypro. Wie er over praat doet niet ter zake.. toch?
Ik zal wel teveel goede hoop hebben. In de preview zie ik voornamelijk inderdaad de BN'ers en veel geld mensen, auto's, huizen etc om mensen warm maken voor deze serie.
Helaas. Je zal je moeten verdiepen in de materie als je hier écht verder mee wilt denk ik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Was eerst mijn plan maar uiteindelijk ervan afgestapt omdat de winst voor mij persoonlijk zeer goed was.Biohazzard21 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:09:
[...]
Gefeliciteerd! uit interesse, waarom niet alleen de winst gepakt en inleg laten staan?
Zit niet echt logica achter meer gevoels kwestie.
Ah, haha.In haar zoektocht naar antwoorden spreekt ze o.a. Sander Schimmelpenninck, Janneke Willemse, Humberto Tan en Jody Bernal, maar ook met de politie en Daniël Verlaan over de veiligheid en gevaren van oplichting omtrent de digitale munt.
Sam Feldt, Rotjoch, Evgeniy Levchenko en Remco Diepenhorst komen aan het woord over hun relatie met de digitale valuta. Allemaal hebben ze een andere visie op crypto.
Ik vind het altijd zo genant om hiernaar te kijken.
[ Voor 82% gewijzigd door LarryD op 21-10-2021 13:19 ]
Zit erover te dubben om een deel van mijn aandelen om te zetten in crypto aangeschien die een beetje uit gestegen zijn. FOMO
Mochten jullie koude handjes krijgen open de Coinbase Pro app op de iPhone. Je tel wordt binnen 5 minuten kneiter heet.
Nu nog? FOMO is realXqlus1ve schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:18:
Zit erover te dubben om een deel van mijn aandelen om te zetten in crypto aangeschien die een beetje uit gestegen zijn. FOMO
Is inderdaad een risico normaal zou ik het ook gewoon bijhouden.Mooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Riskant, maar verstandig
Ik zie dat ETH flink aan het gainen is tov het BTC-pair, dus ik verwacht zelf nog meer vuurwerk de komende dagen. ETH zit nu $80 van haar ATH af, daarna zouden we weleens kunnen gaan vliegen.
Vond persoonlijk de winst op zeer korte tijd heel goed en heb alles opgenomen.
Nu terug wachten tot de markt inzakt en hopen dat ik het terug kan aankopen voor een mooi bedrag.
Maar goed misschien haal ik die aankoopprijzen niet meer omdat ze blijven stijgen maar niemand heeft een glazen bol en ik hou niet van extreem veel risico dus verstandige keuze gemaakt.
Waar ik een jaar over heb moeten doen voor 60% haal je dar hier in een paar maanden haha, of alles verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Nog steeds aan het calculeren. Om 13:00 moest het al klaar zijn. Moet je nagaan...Zhou schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:34:
[...]
Zo te zien, 1 BNB krijg je ongeveer 0.49 LAZIO. Er zijn maar 4 miljoen LAZIO te verdelen onder de aangemelde 8,1 miljoen BNB.
Kom maar op met die Lazio'tjes.
Er moet ook nieuwe influx zijn van mensen die straks mijn tasjes willen opkopen hè...
Buy altcoins! It's the new bitcoin!!
Normaal zou ik het ook bijhouden maar uiteindelijk hiervan afgestapt.MrMrq schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Pingo, is that you?
Nee, je hebt gelijk. Het is een reëel scenario en ik ben gewoon salty omdat ik zelf niet kan traden.
Ben gewoon op een goed moment ingestapt en nu eruit gestapt.
Hopen dat dit in de toekomst nog gaat voorkomen, nu wacht ik alvast terug op de drops.
Zou het al zover zijn?ColeJ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:22:
Ik ga de helft van mijn alts afromen. Is mooi geweest. Stap volgende week wel weer in bij -20%
Denken jullie niet dat er over een paar uur weer veel geld van eth naar btc stroomt?
Ben inderdaad wel benieuwd of we vanaf 15:00 weer een run gaan zien net als gisteren.
Hiernaast komt naar verwachting toch morgen ook de tweede ETF uit? De futures ETF van Valkyrie.
Hiernaast komt naar verwachting toch morgen ook de tweede ETF uit? De futures ETF van Valkyrie.
Van alle alts naar btc. Zeker.roflexx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:25:
Denken jullie niet dat er over een paar uur weer veel geld van eth naar btc stroomt?
Lazio calculation eindelijk klaar, 30min langer geduurd dan gepland.
Gratis geld voor iedereen!
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
En halve Lazio per BNB, wat een feest.Ruud2001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:30:
Gratis geld sats voor iedereen!
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 21-10-2021 13:34 ]
Alleen als je met winst verkoopt. Nog niet in mijn wallet. Het begint om 14:00.Ruud2001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:30:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Sorry mensen, verkeerde knopje...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
kogel door de kerk, beetje fiat laten uitkeren uit aandelen, paar dagen wachten en dan...
te laat
te laat
Iemand een poging tot price prediction Lazio?
42HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:
6 dollar.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:
gewoon even spieken bij de andere fan tokens (psg, juv etc) die er al zijn denk ik zo.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 21-10-2021 13:37 ]
6 cent.HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:
JaHollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:
Dat kleine mesje is makkelijk op te vangen blijkbaarDaWayne schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:35:
and down we go...
Benieuwd hoeveel er door die spijker geliquideerd zijn...
Op eth was het een - 13.1%gijsvogel schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
Even een serieuze reactie op je vraag: 69K USDHollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:
ETH ATH en boem. Even op het matje geroepen door bitcoin.
Op bitstamp zie ik een low van 3800gijsvogel schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
Leek wel 1 sell te zijn van een whale?
Gelukkig zijn de Shrimps niet zo makkelijk te manipuleren!
#Shrimps4live
Gelukkig zijn de Shrimps niet zo makkelijk te manipuleren!
#Shrimps4live
Moeten er best wel wat zijn ja. Die zijn wel zuur nu...gijsvogel schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
+- $ 12 miljoengijsvogel schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
Kraken 4022.
Volgensmij ging BTC nog harder % gezien...
Laat BTC nog maar even dippen tot ik mijn Lazio's verkocht heb
Ik krijg error als ik launchpad wil openen.
Wow, jij hebt zo andere prioriteiten dan ik... Ongelofelijkmohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:43:
Als we een beetje het zelfde koersverloop als de afgelopen weken zien vandaag (peak rond 16-17), gaat ETH dwars door de 4500 heen straks schat ik in.
Hoe kan je nu niet meer sats willen?DaWayne schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Wow, jij hebt zo andere prioriteiten dan ik... Ongelofelijk
Ik denk niet dat je met een lage btc op meer opbrengsten in sats moet rekenen.mohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:43:
Tenzij jij echt verschrikkelijk veel BNB's op het launchpad hebt staan, dan ben ik het met je eens...
Ik weet wel een aardig plekje voor dieNopheros schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:41:
Leek wel 1 sell te zijn van een whale?
#Shrimps4live
FF een longhuntje op z'n tijd is niet erg als we zo maar weer verder omhoog schieten
Even alle gekheid op een stokje, jullie maken jullie toch niet echt druk om een kleine dip van BTC en ETH hoop ik?DaWayne schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:49:
[...]
Tenzij jij echt verschrikkelijk veel BNB's op het launchpad hebt staan, dan ben ik het met je eens...
mohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:51:
[...]
Even alle gekheid op een stokje, jullie maken jullie toch niet echt druk om een kleine dip van BTC en ETH hoop ik?
Dat is lekker omdenken. Jij maakt je toch (hoop) ik überhaupt niet druk om Lazio?mohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:51:
[...]
Even alle gekheid op een stokje, jullie maken jullie toch niet echt druk om een kleine dip van BTC en ETH hoop ik?
De Lazio handel begint over zes minuten maar ik heb die tokens nog niet.
haha, ik heb ze ook nog niet, blijft waarschijnlijk ook zo de rest van mijn leven denk ik.knakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:53:
Wickje naar 8.2K op Binance US: https://www.binance.us/en/trade/BTC_USD
Haha natuurlijk niet, maar hoe meer sats ik uit die shitcoin kan halen hoe beterDaWayne schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:53:
[...]
Dat is lekker omdenken. Jij maakt je toch (hoop) ik überhaupt niet druk om Lazio?
Mijn punt is dat voor die Lazio de KT uitmaakt om er zoveel mogelijk uit te halen, wat BTC en ETH doen op KT kan mij gestolen worden.
Blijft een hoop geld.BTC100K2021 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:54:
Ik heb ze binnen.knakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:53:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Kom er maar in met een shitload aan Babes dan @VerwijderdBTC100K2021 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:54:
Ik heb blijkbaar weer wat gemist met alle slowtalk over Lazio...
Dan heeft iemand toch ook tegen die prijs gekocht en verkocht toch? lolBTC100K2021 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:54:
Je zou er nog maar een oude bieding hebben liggenBTC100K2021 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:54:
Verwijderd
Hier Lazio al wel binnen, BNB nog niet terug.knakworst schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:53:
Is er alleen een LAZIO - BTC pair? https://www.binance.com/en/trade/LAZIO_BTC
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
CZ heeft m'n Lazio's nog steeds in z'n prive-kluisje liggen....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee, LAZIO/EUR LAZIO/USDT en LAZIO/TRYRuud2001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:59:
NopeRuud2001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:59:
USDT / EUR / BTC en TRY?
Hier nog niks. Jammer, had graag voor 30 euro per stuk verkocht.
En binnen. Dan maar verkocht voor 26 euro ( omgerekend in btc).
En binnen. Dan maar verkocht voor 26 euro ( omgerekend in btc).
[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 21-10-2021 14:02 ]
Zo. Dat is best slecht geregeld deze launchpad.
Zero.
Verwijderd
Welke triangeljosti zet een order voor 100 dollar te stuk in.
Hier voor iets van 34 dollar. Man man man
Hier voor iets van 34 dollar. Man man man
Kun je het prijsverschil afdwingen? Mensen die hem eerst hebben kunnen verkopen hebben nu profijt...
Who's is laughing now, thanks for the free sats
Nee, dat is 200 euroabalone schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:03:
Zie ik het goed dat Lazio is voor 200 usd gehandeld?
Tomorrow is not today!
Ik heb ze nog steeds niet binnen! En de prijs die blijft maar kelderen
Verwijderd
Denk dat er heel veel mensen market buy doen om 1400 in de hoop dat ze het een minuut later voor meer weg kunnen doen.
Tegen die mensen zeg ik dankjewel.
Tegen die mensen zeg ik dankjewel.
Verwijderd
Calculation zegt wel hoe veel je zou moeten krijgen?Darrell schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:06:
Hier ook nog niets binnen
Same here...HollovVpo1nt schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:06:
Ik heb ze nog steeds niet binnen! En de prijs die blijft maar kelderen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/BhaxSMvBV38D8H3JQ2mA98s0.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large)
/f/image/ZMM0RO2MXXfeoKKBe1tO5VjY.png?f=fotoalbum_large)