Nee Jaapio this time is different. Only way from here is up. New Paradigm ofziets.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:53:
Ethereum ging van ruim 1400 dollar naar een kleine 82 dollar. In 11 maanden tijd na de top in 2018.
Als je onder de 1000 niet meer verwacht als realiteit dan zou ik mezelf even goed achter de oren krabben of je wel gaat hodlen tot 2028.
We gaan het zienVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:53:
Ethereum ging van ruim 1400 dollar naar een kleine 82 dollar. In 11 maanden tijd na de top in 2018.
Als je onder de 1000 niet meer verwacht als realiteit dan zou ik mezelf even goed achter de oren krabben of je wel gaat hodlen tot 2028.
Voor mij is dit ook anders en nog lang niet bereikt. Ik beschouw mezelf als FO als ik voor mezelf een basisinkomen genereer (met geld dat voor me werkt) waarmee ik alles kan betalen (huis, auto, eten, kinderen, standaard uitstapjes, etc...). Het inkomen uit werk is dan voor leuke dingen (vakanties, speciale uitstapjes, leuke auto, erfenis voor de kinderen, etc...).mohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:43:
Financieel onafhankelijk is inderdaad voor iedereen anders. Voor de ene is het rondkomen tot je erbij neervalt op een bescheiden manier, voor een andere is het decadentie zonder ooit nog te moeten werken. Ik ijver voor het laatste
Ter indicatie hoe ver ik nog moet:
- Ik word momenteel rond 2049 FO terwijl mijn pensioenjaar wat jaartjes eerder ligt.
- Met een verdubbeling van het geïnvesteerde kom ik net voor dat pensioenjaar uit.
Aan de andere kant kan het enorm snel gaan. Mijn doel (op basis van berekeningen die ik niet kan laten zien) is om voor 2032 FO te worden. Als BTC zich aan de S2F curve blijft houden dan moet dat wel gaan lukken denk ik.... en ook zonder dat heb ik wel een paar plannetjes om het te laten werken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nice! Altijd fijn als je quitte speelt.toilet_paper schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Klopt, keihard uitgestopt.
Je went eraan![]()
Maar i.i.g. geen verlies op account a.g.v. deze trade.
Zulke probeersels doe ik trouwens alleen als mijn trade al in het groen staat.
Af en toe lukt 't.
Als je een beetje weet wat je doet hoeft het je geen geld te kosten.
Nou ja, behalve de unrealised profit in die trade zelf dan.
Better luck next time.
Dat vetgedrukte is precies de reden waarom ik daar maar niet aan begin.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Ja ok da's waar, this time it's different.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:55:
[...]
Nee Jaapio this time is different. Only way from here is up. New Paradigm ofziets.
* Jaapio kijkt naar de top 20 en ziet DOGE en SHIB, op plek 4 zelfs ADA. Fluit een wijsje en zet weer wat sell orders
Als Bitcoin een X bedrag aan fiat waarde bereikt, dan zal fiat instorten. Het kan dan maar zomaar zijn dat je FO leeftijd naar boven moet bijstellen omdat je van je sats moet leven.
Tsja, als er bepaalde mensen weer gaan twitteren gaat SHIB nog keer 4.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
Ja ok da's waar, this time it's different.
* Jaapio kijkt naar de top 20 en ziet DOGE en SHIB, op plek 4 zelfs ADA. Fluit een wijsje en zet weer wat sell orders
Wat ik overigens al lang had verwacht eigenlijk: waar blijft de Trump coin? Die man heeft zo'n bereik op social media dat hij de hele wereld die coin kan aansmeren.
zijn "grab em by the pussy" coin?ColeJ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
Tsja, als er bepaalde mensen weer gaan twitteren gaat SHIB nog keer 4.
Wat ik overigens al lang had verwacht eigenlijk: waar blijft de Trump coin? Die man heeft zo'n bereik op social media dat hij de hele wereld die coin kan aansmeren.
Voor de twijfelaars die beweren dat de dollarprijzen niet in de code geprogrammeerd zijn:
Gisteren is er een nieuwe ATH neergezet.
3 dagen na deze dag is de 23e.
3 x 23 = 69
Dus op 23 oktober gaan we de 69k aantikken. Zo, nu jullie weer
3 x 23 = 69
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik zou niet te vroeg juichen. Bitcoin is pas net begonnen.MrKennedy1985 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:44:
De onbekende factor van deze run is het feit dat alts en ETH het echt fantastisch doen tov BTC.
Een diverse pf is nu niet zo'n slecht idee. Zelfs volledig in fiat is nu niet zo'n slecht idee
https://opensea.io/seaart
Ik heb dat antwoord zelf ook nog niet, volgens FIRE principe is dat (meen ik) als je van je rendement kan rondkomen. Velen doen dan ook beleggen voor een gemiddeld rendement van 4% oid.anti elppa schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:41:
[...]
2,5 bullrun (2013 de 1e wave gemist). Maar vind mezelf absoluut nog niet financieel onafhankelijk op dit punt. Denk dat dat punt ook voor iedereen anders.
Maar stel dat de aandelen markt over een paar jaar helemaal instort en je een paar jaar later -60% staat.
Kan je dan nog van je rendement rondkomen? Lijkt mij van niet.
Anderzijds: Als je puur in Crypto zit en elke marktcyclus je geld gemiddeld x10 doet.
Dan kan je in een aantal keer een smak Fiatrommel geld vergaren.
Maar je wil uiteraard ook diversifiëren, wellicht wat vastgoed erbij.
Zo overal wat tenen in de pap hebben.
Uhm het gaat niet om 1 of 2 dollar per ongeluk doordippen tov van een toevallige ATH bij een willekeurige exchange. Het gaat erom dat die vorige ATH range ruwweg standhoudt. Dat is nog steeds het geval.
TrumpCoin bestaat al jaren:ColeJ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/trumpcoin/
Zijn huidige social media bereik is trouwens bijzonder laag na alle bans
Verwijderd
Klopt. Maar dat geeft in mijn optiek juist prachtig aan hoeveel hype, lucht en greed er momenteel in deze markt zit.ColeJ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
Hype, lucht en greed zijn geen stabiele basis voor lange termijn groei.
Parabolische pieken zijn sowieso onhoudbaar.
Maar prima, ieder zijn eigen. Ik hou zeker een plukje Bitcoin achter de hand, maar ben wel lekker mijn shitcoins aan het afromen richting de top.
Nog een keertje -80% in fiatwaarde de komende jaren gaat hier niet gebeuren.
https://coinmarketcap.com/currencies/trumpcoin/ColeJ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
Er bestaat ook een Putin Coin, Geert Wilders coin en zo zullen er nog wel zijn..
Leuk om de geschiedenis van posters hier te lezen. Ikzelf had BTC al sinds 2010, verveelde me op 't werk en ben wat gaan minen na het whitepaper gelezen te hebben en heb zelfs nog via de New Liberty Standard Bitcoin gekocht (https://web.archive.org/w...nt.com/page/Exchange+Rate), maar zoals zovelen op deze aarde dacht ik toen: 'tsja, leuk hoor, maar wat zal het waard worden...'
Als je die prijzen bekijkt, ga je huilen....
Een fluf Bitcoin is blijven staan en kwam eigenlijk pas een paar jaar later boven water ('hey heb ik niet zo'n wallet ergens'), toen het al aardig wat waard was geworden. Her en der wat verkocht en gehandeld, maar met de echte bullrun van 2017 heb ik m'n huis kunnen afbetalen. Pas de laatste 2 jaar eens in andere coins gedoken, maar Bitcoin blijft toch wel de place to be.
Ik zou graag een extra dot centen willen hebben, zodat ik een jaartje rust kan nemen. Stoppen met werken zal ik nooit, ik vind 't software bouwen te leuk om te laten liggen.
Een fluf Bitcoin is blijven staan en kwam eigenlijk pas een paar jaar later boven water ('hey heb ik niet zo'n wallet ergens'), toen het al aardig wat waard was geworden. Her en der wat verkocht en gehandeld, maar met de echte bullrun van 2017 heb ik m'n huis kunnen afbetalen. Pas de laatste 2 jaar eens in andere coins gedoken, maar Bitcoin blijft toch wel de place to be.
Ik zou graag een extra dot centen willen hebben, zodat ik een jaartje rust kan nemen. Stoppen met werken zal ik nooit, ik vind 't software bouwen te leuk om te laten liggen.
Precies dit! Geleerd van de vorige crash!MicroWhale schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:39:
[...]
Yep, en daar heb je bear markets voor om via DCA en HODL je spul bij elkaar te harken.
Nu slim verkopen, over een jaar weer slim inkopen en je kunt een heel eind komen.
Ik prijs mezelf momenteel best gelukkig, tijdens de vorige crash kreeg ik om me heen te horen dat alles gebakken lucht was en dat ik gek was om meer te investeren.
Wellicht dat ik veel risico heb genomen maar als je geloofd in de marktcyclus…
Die cashback levels worden met de tijd aangepast zodat de verhouding tot fiat uitgaven niet scheef loopt. Dit is niet eeuwig in een vat gegoten. Je bent nog steeds super early in cryptoland.Masstje schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:10:
Damn,
Hoe meer ik rond me lees en kijk, hoe meer ik besef dat ik gigantisch laat op deze trein gesprongen ben.
Check ik even hoeveel die cashback is op binancecard 8% vanaf 600 bnb op je acc... Damn, dat is 300k ?!
7 dagen na deze dag is het de 27eMooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:03:
Voor de twijfelaars die beweren dat de dollarprijzen niet in de code geprogrammeerd zijn:
3 x 23 = 69
7 x 27 = 189k
189 = 4,5 x 42
Nu jij weer
Toch wel weer een aardige run van BTC zo op deze ochtend!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
365 dagen na deze dag is het de 21eMicroWhale schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
7 dagen na deze dag is het de 27e
7 x 27 = 189k
189 = 4,5 x 42
Nu jij weer
365x21 = 7665k
En dan moet de 16:00 pump nog beginnen.sjorremans schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:12:
Toch wel weer een aardige run van BTC zo op deze ochtend!
Thx, voel me opeens stukken beterenomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Die cashback levels worden met de tijd aangepast zodat de behouding tot fiat uitgaven niet scheef loopt. Dit is niet eeuwig in een vat gegoten. Je bent nog steeds super early in cryptoland.
Ik moet volgens mijn berekende pensioenleeftijd nog 39 jaar werken. Ik wil overigens niet volledig stoppen met werken maar vooral zelf kunnen kiezen aan welke projecten ik werk. En als ik 2 maand op vakantie wil, dat ook gewoon kan. En developen kan je ook gewoon remote de dag van vandaag.elektriekert schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Ik heb dat antwoord zelf ook nog niet, volgens FIRE principe is dat (meen ik) als je van je rendement kan rondkomen. Velen doen dan ook beleggen voor een gemiddeld rendement van 4% oid.
Maar stel dat de aandelen markt over een paar jaar helemaal instort en je een paar jaar later -60% staat.
Anderzijds: Als je puur in Crypto zit en elke marktcyclus je geld gemiddeld x10 doet.
Mijn doel nu is vooral fiat binnenharken om zelf een huis(je) te bouwen of een oud te verbouwen. Ja, in België kan dat nog aan schappelijke prijzen hoewel de vastgoedmarkt toch wat meer begint op te blazen zoals bij jullie. Dan kan ik mijn huidige woonst verhuren.
Ik hoef niet alle dagen decadent te leven maar ook geen zin om iedere dag te checken of er nog wel voldoende knaken op mijn rekening staan. Mits veranderen van werk (het plan is om ergens als Solidity dev aan de slag te gaan) en verhoging van loon zie ik het bouwen/verbouwen al na de volgende bull goedkomen. Anders doe ik er nog een cycle bij, zit ook niet zoveel haast achter.
Ik denk dat het ook aangenamer is om als koppel iets te kopen/bouwen dan alleen. Dan hoef ik me ook geen sikkepit aantrekken van het stylen en indelen van de woning. Gewoon de portefeuille opentrekken is voldoende.
Sowieso is het de bedoeling, indien de cryptopot te groot wordt, om af te romen en te herinvesteren in aandelen met dividenden en vastgoed om te verhuren en zo dan uiteindelijk een mooi vast maandelijks inkomen te generen zonder dat je er erg veel voor hoeft te doen.
Een nieuwe ATH van BTC doet toch dromen. Much hopium.
[ Voor 10% gewijzigd door BootjeVaren op 21-10-2021 11:23 ]
Klopt! Denk daarbij goed aan belastingen en inflatie. Misschien kan je bij een bepaald bedrag al leven van 4%, maar heb je daarvoor bruto 8% nodig. Daar ben ik me een tijd niet bewust genoeg van geweest.elektriekert schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Ik heb dat antwoord zelf ook nog niet, volgens FIRE principe is dat (meen ik) als je van je rendement kan rondkomen.
Leuk om alle verhalen te lezen. Ik ben sinds half december op het feestje. Laat qua runs, vroeg in deze run. Tot mei alle beginnersfouten gemaakt - zoals teveel geld in altcoins steken. Nu gingen die toevallig moon, dus dat streept weg tegen allerlei domme trades. Per saldo nu een mooi rendement.
Ik heb zéker de discipline om een significante fluf geld over een jaar in de beer te stoppen, en een plan daarvoor. Ben daarbij benieuwd of de dips voor BTC en ETH echt zo diep blijven. Ik kan me toch voorstellen dat naarmate meer retail en instanties in aanraking komen met BTC, er ook meer bear buys gaan plaatsvinden. Een -80% op ETH geloof ik best. Een -95% zie ik niet zo gauw meer gebeuren.
Maktub
Overigens is 3% cashback toch ook al heel fijn?
Absurde cashbacks van 8% zie ik sowieso als niet levensvatbaar op de lange termijn voor zo'n systeem.
Dat zijn lokkertjes in de eerste jaren van crypto. Of er mag ook wel een absurd BNB bedrag tegenover staan.
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 21-10-2021 11:20 ]
Ik heb ooit eens OmiseGo aangeschaft, geen idee of daar nog schot in zit maar prijstechnisch gezien wel.
Redelijk wat gepost op TV ook
Redelijk wat gepost op TV ook
Ik denk bij nader inzien dat je gelijk hebt!Mooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:03:
3 x 23 = 69
- 42 dagen na 23 oktober is de verjaardag van Sinterklaas
- 69 dagen na 23 oktober is het oudjaar.
Dan weten we in ieder geval wanneer het volgende feestje is.
Niet zo serieus joh, we zitten toch een beetje te stangenenomiss schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Uhm het gaat niet om 1 of 2 dollar per ongeluk doordippen tov van een toevallige ATH bij een willekeurige exchange. Het gaat erom dat die vorige ATH range ruwweg standhoudt. Dat is nog steeds het geval.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Eens, bijvoorbeeld een jaartje roadtrippen door Amerika niks moeten doen waar je zin in heb lijkt me heerlijk__Tripps__ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:08:
Leuk om de geschiedenis van posters hier te lezen. Ikzelf had BTC al sinds 2010, verveelde me op 't werk en ben wat gaan minen na het whitepaper gelezen te hebben en heb zelfs nog via de New Liberty Standard Bitcoin gekocht (https://web.archive.org/w...nt.com/page/Exchange+Rate), maar zoals zovelen op deze aarde dacht ik toen: 'tsja, leuk hoor, maar wat zal het waard worden...'![]()
Haha oke idd.Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:21:
[...]
Niet zo serieus joh, we zitten toch een beetje te stangen
Ik zit ruim in de 30 jaar werken, dat gaan we dus mooi niet doen.BootjeVaren schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Ik moet volgens mijn berekende pensioenleeftijd nog 39 jaar werken. Ik wil overigens niet volledig stoppen met werken maar vooral zelf kunnen kiezen aan welke projecten ik werk. En als ik 2 maand op vakantie wil, dat ook gewoon kan. En developen kan je ook gewoon remote de dag van vandaag.
Mijn doel nu is vooral fiat binnenharken om zelf een huis(je) te bouwen of een oud te verbouwen. Ja, in België kan dat nog aan schappelijke prijzen hoewel de vastgoedmarkt toch wat meer begint op te blazen zoals bij jullie. Dan kan ik mijn huidige woonst verhuren.
Ik hoef niet alle dagen decadent te leven maar ook geen zin om iedere dag te checken of er nog wel voldoende knaken op mijn rekening staan. Mits veranderen van werk (het plan is om ergens als Solidity dev aan de slag te gaan) en verhoging van loon zie ik het bouwen/verbouwen al na de volgende bull goedkomen. Anders doe ik er nog een cycle bij, zit ook niet zoveel haast achter.
Ik denk dat het ook aangenamer is om als koppel iets te kopen/bouwen dan alleen. Dan hoef ik me ook geen sikkepit aantrekken van het stylen en indelen van de woning. Gewoon de portefeuille opentrekken is voldoende.
Laatst een discussie gehad met iemand dat ik over een aantal jaar geen nachtdiensten meer wil werken en dat ik dan een andere baan zal moeten zoeken. (Technisch beroep dus gen probleem).
Ik kreeg min of meer de opmerking dat ik me niet moest aanstellen.
Prima dat die persoon wil blijven leven zoals ie leeft maar ik wil niet puur afhankelijk zijn van werk om te kunnen leven, als Crypto hier mij bij kan helpen, graag!
Als koppel is het zeker aangenamer iets te verbouwen, alhoewel alleen de knip trekken ook een dingetje is.
Ik heb allerlei plannen om het huis te upgraden maar dan zal ik alleen voor de kosten op moeten draaien aangezien er een aardig vermogensverschil aan het ontstaan is.
Dat kunnnen best lastige keuzes zijn kan ik je vertellen.
Dat is volgens mij de meest stressvrije manier, tijdens deze laatste run trapsgewijs omhoog uitcashen want de top raden is moeilijk, en dan ruim een jaar later weer eens rustig aan instappen.MrMrq schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Klopt! Denk daarbij goed aan belastingen en inflatie. Misschien kan je bij een bepaald bedrag al leven van 4%, maar heb je daarvoor bruto 8% nodig. Daar ben ik me een tijd niet bewust genoeg van geweest.
Leuk om alle verhalen te lezen. Ik ben sinds half december op het feestje. Laat qua runs, vroeg in deze run. Tot mei alle beginnersfouten gemaakt - zoals teveel geld in altcoins steken. Nu gingen die toevallig moon, dus dat streept weg tegen allerlei domme trades. Per saldo nu een mooi rendement.
Ik heb zéker de discipline om een significante fluf geld over een jaar in de beer te stoppen, en een plan daarvoor. Ben daarbij benieuwd of de dips voor BTC en ETH echt zo diep blijven. Ik kan me toch voorstellen dat naarmate meer retail en instanties in aanraking komen met BTC, er ook meer bear buys gaan plaatsvinden. Een -80% op ETH geloof ik best. Een -95% zie ik niet zo gauw meer gebeuren.
Doordat de markt meer volwassen begint te worden zijn de pieken en dalen steeds minder extreem maar er kan nog steeds leuk op verdiend worden.
60% crashes geloof ik niet zo snel bij BTC, mayby ETH wel, markt is toch anders dit keer met adoptie....toch?Steefmeister schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:49:
[...]
Haha ik zie het voorlopig niet snel gebeuren, maar een gekke gedachte is het verre van. Crashes van meer dan 60% hebben we toch wel al meegemaakt?
nothing stops this train
Verwijderd
Zeker, gewoon bijkopen. This time is different.Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:32:
[...]
60% crashes geloof ik niet zo snel bij BTC, mayby ETH wel, markt is toch anders dit keer met adoptie....toch?
Jongens ik heb m'n Trezor binnen, ingesteld, en er staan funds op. Dank voor de hulp
[ Voor 4% gewijzigd door LarryD op 21-10-2021 11:33 ]
Er is meer dan alleen crypto en de aandelenmarkt. p2p lending of Euro's tegen hogere rente wegzetten bij NEXO bijvoorbeeld. Ja, nog steeds risico, maar wel minder + je kunt spreiden over een paar smaken. Daarnaast kun je tegenwoordig bij allemaal een cap zetten op het geinvesteerde zodat de rest direct vrij opneembaar is.elektriekert schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Ik heb dat antwoord zelf ook nog niet, volgens FIRE principe is dat (meen ik) als je van je rendement kan rondkomen. Velen doen dan ook beleggen voor een gemiddeld rendement van 4% oid.
Echt de moeite waard om naast je exit-strategie over na te denken. Wat doe je als je (ik noem maar wat) 10k over hebt die je niet meer in crypto wilt hebben zitten? Waar stal je die zodat het voor je kan werken?
Ik weet niet of je serieus bent, maar als ik één tip mag geven: het is nooit differentVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:32:
[...]
Zeker, gewoon bijkopen. This time is different.
Vorige keer dacht iedereen dat ook.
Famous last words...Kol Nedra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:32:
[...]
60% crashes geloof ik niet zo snel bij BTC, mayby ETH wel, markt is toch anders dit keer met adoptie....toch?
Natuurlijk klappen we nog een keer 60% naar beneden met BTC, maar eerst nog een paar keer over de kop
Zou vanmiddag best eens in de buurt van de ATH kunnen gerakenroflexx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:33:
Dikke ethereum!
Ik wou een auto kopen, maar iemand anders was mij met een dag te snel af. Nu voor de keuze om het op de spaarrekening te laten decimeren tot ik een andere auto heb gevonden (er is helaas niet gek veel keuze in het model dat ik zoek, maar ik heb de tijd) of alles naar de exchange zetten, waar het overigens ook vandaan kwam. Maar ja, durf je nog BTC te kopen op dit niveau als je het misschien binnen een maand er weer af gaat halen...
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 21-10-2021 11:35 ]
Verwijderd
Dacht dat de smiley het wel duidelijk maakte.LarryD schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Ik weet niet of je serieus bent, maar als ik één tip mag geven: het is nooit different
Vorige keer dacht iedereen dat ook.
Als Tether implodeert of het op de aandelenmarkt wat begint te rommelen klapt het zo weer kneitehard in elkaar. Dan kunnen we weer gaan aftellen naar de volgende halving.
Alleen wanneer gooien we het in de verkoop, no clue.
Ja, of Ether, mocht BTC hier stoppen en mini alt-season hier starten. Zeker een lage TP instellen.Ray_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:35:
Of alles naar de exchange zetten, waar het overigens ook vandaan kwam. Maar ja, durf je nog BTC te kopen op dit niveau als je het misschien binnen een maand er weer af gaat halen...
Het ligt een beetje aan je oorspronkelijke plan natuurlijk. Maar plus 5% op de prijs van Ether, op een fluf ter waarde van een derdehands Panda lijkt me de mogelijk en de moeite waard.
Edit: ik zie het nu, je Lambo staat op gereserveerd. Balen man.
https://ninohooymans.nl/aanbod/
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 21-10-2021 11:46 ]
Maktub
Stel gewoon doelen voor jezelf en stap nooit volledig uit, dan kan je niet verkeerd gaanVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Dacht dat de smiley het wel duidelijk maakte.
Als Tether implodeert of het op de aandelenmarkt wat begint te rommelen klapt het zo weer kneitehard in elkaar. Dan kunnen we weer gaan aftellen naar de volgende halving.
Alleen wanneer gooien we het in de verkoop, no clue.
Heb je die auto per se nodig? Zo ja, dan heb je het geld per se nodig en zou ik het dus niet doen.Ray_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:35:
Ik wou een auto kopen, maar iemand anders was mij met een dag te snel af. Nu voor de keuze om het op de spaarrekening te laten decimeren tot ik een andere auto heb gevonden (er is helaas niet gek veel keuze in het model dat ik zoek, maar ik heb de tijd) of alles naar de exchange zetten, waar het overigens ook vandaan kwam. Maar ja, durf je nog BTC te kopen op dit niveau als je het misschien binnen een maand er weer af gaat halen...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
FOMO is real.mohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
Stel gewoon doelen voor jezelf en stap nooit volledig uit, dan kan je niet verkeerd gaan
Goede vraag natuurlijk, wel denk ik dat ik nooit helemaal exit zal gaan, wellicht 10% laten staan wat je kan staken met bijvoorbeeld Cardano, toch ongeveer 5% per jaar, en tijdens de bullrun daarna wanneer de waarde weer stijgt heb je extra winst.MicroWhale schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:33:
[...]
Er is meer dan alleen crypto en de aandelenmarkt. p2p lending of Euro's tegen hogere rente wegzetten bij NEXO bijvoorbeeld. Ja, nog steeds risico, maar wel minder + je kunt spreiden over een paar smaken. Daarnaast kun je tegenwoordig bij allemaal een cap zetten op het geinvesteerde zodat de rest direct vrij opneembaar is.
Echt de moeite waard om naast je exit-strategie over na te denken. Wat doe je als je (ik noem maar wat) 10k over hebt die je niet meer in crypto wilt hebben zitten? Waar stal je die zodat het voor je kan werken?
Er zijn zoveel keuzes tongenworst, de verstandige keuzes maken is dan ook weer een ding.
Ik snap iets niet, op Coinbase Pro is de hoogste prijs in euro's van ETH op 12-05-2021: €3629
Vandaag zitten we op €3675 (dus hoger, ATH in euro's).
Als ik 'm op dollars zet, is de hoogste prijs op 12-05-2021: $4384
As we speak is die $4287.
In euro's hebben we een ATH, maar in dollars niet?
$ alias cd='rm -rf'
Verwijderd
je zou bijna zeggen dat de wisselkoers tussen euros en dollars niet vast isdogtagz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:51:
Ik snap iets niet, op Coinbase Pro is de hoogste prijs in euro's van ETH op 12-05-2021: €3629
Het zijn aparte ATH's dus jadogtagz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:51:
denk je soms dat de eur/usd niet beweegt?dogtagz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:51:
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
je zou bijna zeggen dat de wisselkoers tussen euros en dollars niet vast is
$ alias cd='rm -rf'
Die gaat lekker vandaag ja
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik mag nog 16 jaar, maar wil over 4 jaar maximaal echt naar 1 dag minder per week. Gelukkig gaat dat al prima werken door afspraken die al gemaakt zijn met mijn werkgever, maar je neemt toch afscheid van 20% beloning.elektriekert schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:28:
[...]
Ik zit ruim in de 30 jaar werken, dat gaan we dus mooi niet doen.
Laatst een discussie gehad met iemand dat ik over een aantal jaar geen nachtdiensten meer wil werken en dat ik dan een andere baan zal moeten zoeken. (Technisch beroep dus gen probleem).
Ik kreeg min of meer de opmerking dat ik me niet moest aanstellen.
Prima dat die persoon wil blijven leven zoals ie leeft maar ik wil niet puur afhankelijk zijn van werk om te kunnen leven, als Crypto hier mij bij kan helpen, graag!
Als koppel is het zeker aangenamer iets te verbouwen, alhoewel alleen de knip trekken ook een dingetje is.
Ik heb allerlei plannen om het huis te upgraden maar dan zal ik alleen voor de kosten op moeten draaien aangezien er een aardig vermogensverschil aan het ontstaan is.
Dat kunnnen best lastige keuzes zijn kan ik je vertellen.
Of crypto het ooit nog iets aangenamer kan maken, geen idee, zou een beetje extra luxe zijn indien.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
13 miljoen long Live: YouTube: LIVE - $13,000,000 Million Dollar Bitcoin High Leverage Trade $500k+...
Dubbel kassa door die minimaal 10% NEXO tokens regeling voor 12% rente :-)!
Ik word volgend jaar 40 en ga vanaf dan 4 dagen werken.
Als die crypto op deze manier blijft doorgaan, ga ik straks helemaal niet meer werken maar de hele dag chillen en koersen staren…oh wacht dat laatste doe ik nu ook…(was in de dieprode zomer wel anders met mn kop diep in het zand
)
Als die crypto op deze manier blijft doorgaan, ga ik straks helemaal niet meer werken maar de hele dag chillen en koersen staren…oh wacht dat laatste doe ik nu ook…(was in de dieprode zomer wel anders met mn kop diep in het zand
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
In de Bear is alles anders he ouwe rover.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:01:
Ik word volgend jaar 40 en ga vanaf dan 4 dagen werken.
Als die crypto op deze manier blijft doorgaan, ga ik straks helemaal niet meer werken maar de hele dag chillen en koersen staren…oh wacht dat laatste doe ik nu ook…(was in de dieprode zomer wel anders met mn kop diep in het zand)
Bij het maken van die keuzes is het heel verstandig om verschillende smaken te kiezen. Dat heet risicomanagement. Met exit-strategie bedoel ik dus ook niet 'volledig uitstappen', maar 'geld slim van hoog naar laag risico laten stromen'. En daar heb je sowieso verschillende potjes/platformen (spaarrekening, beleggen, p2p lending, crowdlending, hoge rente rekeningen, of wat meer traditioneel: spaardepositos, levensverzekering, etc... ) voor nodig. Je gaat namelijk niet van 100% in crypto naar 100% op je bankrekening.elektriekert schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Goede vraag natuurlijk, wel denk ik dat ik nooit helemaal exit zal gaan, wellicht 10% laten staan wat je kan staken met bijvoorbeeld Cardano, toch ongeveer 5% per jaar, en tijdens de bullrun daarna wanneer de waarde weer stijgt heb je extra winst.
Er zijn zoveel keuzes tongenworst, de verstandige keuzes maken is dan ook weer een ding.
Bottom-line: Maak een plan, richt die stroom in en houd je aan dat plan.
Maak er desnoods een tekening bij hoe die stroom loopt. Bijvoorbeeld: Van crypto gaat van alles boven bedrag x zoveel % naar een hoge rente rekening en zoveel % naar een crowdlending platform. Bij crowdlending gaat alles boven bedrag x richting de spaarrekening. Geld voor je laten werken is een proces dat je goed moet bewaken.
Hier alles in augustus voor een jaar vastgezet. Diamond Hands....Froenker schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
Dubbel kassa door die minimaal 10% NEXO tokens regeling voor 12% rente :-)!
Ik heb juist alle eth verkocht.
Mooie winst genomen nu terug wachten op de dip en opnieuw laag inkopen en hoog verkopen 👍
Mooie winst genomen nu terug wachten op de dip en opnieuw laag inkopen en hoog verkopen 👍
Gefeliciteerd! uit interesse, waarom niet alleen de winst gepakt en inleg laten staan?Philtjens schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:07:
Pingo, is that you?Philtjens schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:07:
Nee, je hebt gelijk. Het is een reëel scenario en ik ben gewoon salty omdat ik zelf niet kan traden.
Maktub
Riskant, maar verstandigPhiltjens schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:07:
Ik zie dat ETH flink aan het gainen is tov het BTC-pair, dus ik verwacht zelf nog meer vuurwerk de komende dagen. ETH zit nu $80 van haar ATH af, daarna zouden we weleens kunnen gaan vliegen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 21-10-2021 12:12 ]
https://www.msn.com/nl-nl...r-AAPLaxN?ocid=entnewsntp
Is dit niet gewoon een nieuwe methode van banken om nog meer geld te verdienen van de onderkan van de samenleving met het oog op huidige inflatie en wat het de komende jaren in het laatje gaat brengen aan kleine credit leningen via zo`n pas? Het voelt aan alsof ze iedereen naar een creditcard lite forceren
Is dit niet gewoon een nieuwe methode van banken om nog meer geld te verdienen van de onderkan van de samenleving met het oog op huidige inflatie en wat het de komende jaren in het laatje gaat brengen aan kleine credit leningen via zo`n pas? Het voelt aan alsof ze iedereen naar een creditcard lite forceren
[ Voor 7% gewijzigd door Wowhead op 21-10-2021 12:13 ]
Doet iemand nog mee met de Lazio launchpad van Binance?
Het is vrij kansloos als je ziet hoeveel mensen er meedoen. Maar uit verveling heb ik me op het laatste moment toch nog aangemeld.
Het is vrij kansloos als je ziet hoeveel mensen er meedoen. Maar uit verveling heb ik me op het laatste moment toch nog aangemeld.
Volgens mij zit er een soort van thema in jouw babes
Alweer bijna een half jaar geleden dat we daarom konden lachen
Lol MSN.com bestaat dat nog?!Wowhead schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:11:
https://www.msn.com/nl-nl...r-AAPLaxN?ocid=entnewsntp
Brings back some good memories
hehe default pagina op mijn werkbak.PHPResource schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:23:
[...]
Lol MSN.com bestaat dat nog?!
Brings back some good memories
Voor velen en mij inclusief is jezelf aan dat plan houden enorm lastig, wanneer de dollartekens in je ogen staan is het foute boel. Maar gelukkig, been there, done that.MicroWhale schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:03:
[...]
Bij het maken van die keuzes is het heel verstandig om verschillende smaken te kiezen. Dat heet risicomanagement. Met exit-strategie bedoel ik dus ook niet 'volledig uitstappen', maar 'geld slim van hoog naar laag risico laten stromen'. En daar heb je sowieso verschillende potjes/platformen (spaarrekening, beleggen, p2p lending, crowdlending, hoge rente rekeningen, of wat meer traditioneel: spaardepositos, levensverzekering, etc... ) voor nodig. Je gaat namelijk niet van 100% in crypto naar 100% op je bankrekening.
Bottom-line: Maak een plan, richt die stroom in en houd je aan dat plan.
Maak er desnoods een tekening bij hoe die stroom loopt. Bijvoorbeeld: Van crypto gaat van alles boven bedrag x zoveel % naar een hoge rente rekening en zoveel % naar een crowdlending platform. Bij crowdlending gaat alles boven bedrag x richting de spaarrekening. Geld voor je laten werken is een proces dat je goed moet bewaken.
Dankjewel voor je tips MacroWhale
Oja, tongenworst moest natuurlijk tegenwoordig zijn
Verwijderd
Wat groeien shitposters snel op zeg.
Eerste bullrun gingen de pubertjes de banken vervangen.
Tweede bullrun gingen de twintigers een Lambo kopen.
Derde bullrun en de mannen van middelbare leeftijd willen een rendabele EV en als de shitcoins het toestaan een dagje minder werken om met de kinderen op pad te gaan.
Ben trots op jullie.
Derde bullrun en de mannen van middelbare leeftijd willen een rendabele EV en als de shitcoins het toestaan een dagje minder werken om met de kinderen op pad te gaan.
Ben trots op jullie.
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
je zou bijna zeggen dat de wisselkoers tussen euros en dollars niet vast is
Met de kinderen op pad?Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:26:
Ben trots op jullie.
Die mogen mooi gaan werken die dag om te compenseren. Vakkenvullen en kranten bezorgen dat tuig.
Wie en wat ben jij danVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:26:
Ben trots op jullie.
Verwijderd
Een twintiger met een buik van een vent van middelbare leeftijd die geen kinderen heeft maar toch al moe genoeg is van het leven om 5 dagen per week minder te willen werken.
Maar zou vooral mijn shitposts niet te serieus nemen.
Mijn ETH is inmiddels toch omgezet naar BTC toen hij op 0.065 kwam.Mooody schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Riskant, maar verstandig
Ik zie dat ETH flink aan het gainen is tov het BTC-pair, dus ik verwacht zelf nog meer vuurwerk de komende dagen. ETH zit nu $80 van haar ATH af, daarna zouden we weleens kunnen gaan vliegen.
Nu afwachten hoe het paar zich gaat houden. Van mij mag hij wel weer naar 0.06 en lager, maar historisch gezien staat hij vaker hoger dan nu natuurlijk...
Zo te zien, 1 BNB krijg je ongeveer 0.49 LAZIO. Er zijn maar 4 miljoen LAZIO te verdelen onder de aangemelde 8,1 miljoen BNB._Gast_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:16:
Doet iemand nog mee met de Lazio launchpad van Binance?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Vertel? Wat voor een thema zie jij in mijn babes?Ngangatar schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:20:
[...]
Volgens mij zit er een soort van thema in jouw babes.
-allemaal bloedmooi? ✅
-allemaal vooraan gestaan bij het uitdelen? ✅
- allemaal onbereikbaar voor de gemiddelde Tweaker? ✅
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Eerste bull heb je dus niet meegemaaktVerwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:26:
Ben trots op jullie.
Verwijderd
Fair, wat mij betreft was de run naar 250 de eerste echte, maar daarvoor waren er nog wel wat runnetjes ja.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Eerste bull heb je dus niet meegemaakt
Vanaf nu te zien. Cryprokoorts
https://www.videoland.com/series/500748/cryptokoortsEen aantal bekende Nederlandse spelers op de cryptomark nemen je mee in de bijzondere wereld van de cryptovaluta. Maar wat is crypto eigenlijk? Wat zijn de gevaren ervan en hoe ziet de toekomst eruit? Kun je er nog rijk mee worden? Verder aandacht voor hoe je dief van je eigen cryptoportemonnee kunt worden en de heersende 'fear of missing out'.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:43:
[...]
Fair, wat mij betreft was de run naar 250 de eerste echte, maar daarvoor waren er nog wel wat runnetjes ja.
Hebben ze jou geïnterviewd?Gelukszoekr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:44:
Vanaf nu te zien. Cryprokoorts
[...]
https://www.videoland.com/series/500748/cryptokoorts
Willen mensen hier een vaccinatie tegen Cryptokoorts?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Voor de geïnteresseerden, net als de BTC Babes (@Verwijderd zijn fotoalbum) zijn ook de ETH k-babes terug te zien (in mijn fotoalbum).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
never mind, ik lag te slapen denk ik
[ Voor 75% gewijzigd door DaWayne op 21-10-2021 12:58 ]
Verwijderd
67k is niet gebroken toch?DaWayne schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:51:
Over Babes gesproken, ik was er vanochtend niet helemaal bij, maar ik heb geen babe van 67k voorbij zien komen, gaat dat wel goed?
Nep, want er missen een aantal grote coins die nog niet uitgekomen zijn.
.... o, wacht ....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Q5I04h5XSES5Zmvg7yAktDOq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0CDVR3VVooNLa4d5loWVt98W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LxKc7kH9xuZ20J8I1MGkNEuq.jpg?f=fotoalbum_large)