Astennu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:49:
[...]
Ja same in 2013 ging het bij mij een beetje mis. Niet heel erg maar toen was het wel super eng met die eerste hele grote crash. Nu is dat al een paar keer vaker gebeurd en weet je dat BTC tot nu toe altijd terug gekomen is en 2-3 jaar later weer een ATH haalt maar toen leek het echt even of het het einde was na MTGOX.
Toen lang niets meer met BTC willen doen ook niet bij 4K. Maar inmiddels het wel weer aangedurfd.
Heb wel geluk gehad met SOL bij 25 euro PS gekocht. Die is ineens hard gegaan. Dus het wordt wel tijd om een keer wat inleg er uit te halen. Aan de andere kant heb ik het geld ATM totaal niet nodig en wilde eigenlijk pas bij 100K BTC dat geld er uit gaan halen. Het plan was voor 2-3 jaar ik ben nu pas 3-4 maanden onderweg dus in dat opzicht heb ik zo iets van waarom niet nog even geduldig wachten wellicht gaat sol nog wel richting de 200 euro.
Ik ga nu bij 200 euro wel een deel verkopen zodat ik weer "Dry Powder" heb. Ik ben zelf niet goed in wave trading. Dus dat probeer ik nu niet te veel te doen. Buy the dip doe ik wel.
Hier wordt vaak gezegd dat je inleg eruit halen erg rustgevend werkt dus dat is alleen maar goed. Ik doe dat niet omdat ik dat gewoon niet wil (en dat geld echt als geld wat ik bereid ben te verliezen beschouw).
Verder heb ik de alts nu al enige tijd echt losgelaten. Ik heb KSM in staking vast zitten en DOT staat ook ergens rente te trekken, allemaal prima, ik zie wel wat het nog waard is over een lange tijd, maar ik kijk er niet meer naar om.
Met ETH doe ik ook niets, ook gewoon kijken wat het ooit waard wordt.
Alleen met BTC probeer ik wat dingetjes om meer BTC te kunnen genereren. Zo heb ik eergisteren wat omgezet naar USDT en een x10 leveraged Long geopend, daar word ik nu heel erg vrolijk van
En DCA doe ik ook nog steeds in kleine bedragen.